Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 28 glasov Ocenite to novico!
Ljudmila Novak
Ljudmila Novak je v spremstvu svoje ekipe vložila kandidaturo. Foto: BoBo
Ljudmila Novak
Novakova je povedala, da bo njena prednostna naloga na tej funkciji delovati za to, da bo Slovenija pravična država. Foto: BoBo

Dodaj v

Kot prva v predsedniško bitko z vloženo kandidaturo vstopa Ljudmila Novak

Novakova glede na odzive državljanov pričakuje uvrstitev v drugi krog
8. september 2017 ob 12:15
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Predsednica NSi-ja Ljudmila Novak je v spremstvu svoje ekipe na Državno volilno komisijo danes kot prva vložila kandidaturo za predsednico republike.

Kot je napovedala Novakova, bo kot predsednica sprožala razprave in se tudi z vlado pogovarjala o tem, kaj teži državljane in na katerih področjih naša država ni dovolj pravična in uspešna. Prizadevala si bo, da bodo zakoni za vse enako veljali, prav tako tudi za uspešno Slovenijo, v kateri bodo mladi našli in izkoristili svoje priložnosti. "Mladi imajo ogromno znanja, idej in vizijo. Ker si želim, da bi Slovenija postala ena od najbolj uspešnih držav na svetu, za kar ima potenciale, si bom za to prizadevala," je dejala.

Poudarila je, da ima kot žena, državljanka, mati, babica in predsednica stranke rada ljudi, življenje in domovino Slovenijo, zato meni, da je lahko dobra predsednica vseh državljanov.

Na vprašanje, ali se kaj boji drugih tekmecev oz. predvsem tekmic, ki jih je po napovedih vse več, je odgovorila: "Veselim se, da so se tudi druge ženske odločile za kandidaturo in da bodo imeli slovenski državljani veliko možnosti za izbiro. Državljani bodo pa izbrali nekoga, za katerega bodo menili, da je najbolj primeren ali primerna." Novakova tudi glede na odzive državljanov pričakuje uvrstitev v drugi krog.

Volivci se odločajo po svoji presoji
Glede špekulacij, da bi ji lahko glasove kradla tudi Angelca Likovič, ki je napovedala kandidaturo s podporo Gibanja za otroke in družine, je Novakova odgovorila, da nihče nikomur ne krade glasov. "Volivci se pač odločajo po svoji presoji in vsakdo ima pravico, da kandidira, če izpolnjuje pogoje," je dodala.

Poleg NSi-ja je sicer med parlamentarnimi strankami svojega kandidata za zdaj določila le SMC, svet stranke je v četrtek podprl kandidaturo njihove ministrice Maje Makovec Brenčič. SD je napovedala podporo aktualnemu predsedniku republike Borutu Pahorju, v nekaterih drugih strankah so pojasnili, da na volitvah ne bodo nastopili s svojim kandidatom, odločitev največje opozicijske stranke SDS pa je pričakovati v soboto. Prav tako nastop na volitvah napoveduje več kandidatov zunajparlamentarnih strank in neodvisnih kandidatov.

Sa. J.
Prijavi napako
Komentarji
fiston
# 08.09.2017 ob 12:42
Komaj čakam ta derbi. Ljudmila Novak Vs. Angelca Likovič. :)
abi normal
# 08.09.2017 ob 12:27
Sej se nagibam k ideji da bi bila ženska.
Še bolj pa k referendumu za ukinitev te funkcije.
izo
# 08.09.2017 ob 12:22
jst bi rekel, da predsednik ne more biti nekdo ki na vse štiri kriči o privatizaciji, hkrati pa v ist sapi predstavlja oz zagovarja skupnost, ki je financirana s strani države, ki celo plačuje njihove privat šole ipd in noče slišat o privatizacij le-teh.
dvoličja je v tej državi preveč..
zigag
# 08.09.2017 ob 13:22
Zanimivo bo. Na levici Maja Markovec Brenčič in na desnici Ljudmila Novak. E Borči se boš mogu mal potrudit ker vsaka na svoji strani ti bo neki glasov pobrala...poleg tega si se v zadnjih casih s svojimi nastopi prav smešil. Mislim, da bo treba kaj več od wanna be James Bond supanja pokazat za suvereno zmago.
ni maitre
# 08.09.2017 ob 13:56
kaj ko bi imeli namesto predsedniških volitev referendum ali rabimo precednika ali ne?!?!?!
V končni fazi rabimo samo tehnično vlado, da dviguje pošto in telefone iz Bruslja.
monte
# 08.09.2017 ob 15:00
"Kot predsednica države bom ..." - samo blebetanje in mlatenje prazne slame.
urle
# 08.09.2017 ob 13:53
kaj ko bi imeli namesto predsedniških volitev referendum ali rabimo precednika ali ne?!?!?!
qwasyx
# 08.09.2017 ob 13:31
Ljudmila, Ljudmila, Ljudmila povej,
kdo v deželi najlepši je tej ...
zeus.zeng
# 08.09.2017 ob 12:58
Kot prva v predsedniško bitko z vloženo kandidaturo vstopa Ljudmila Novak
---------------
za Poharja slaba novica . Izgubil bi tiste na desni ki niso imeli koga voliti in leve , ki ga že tako ali tako ne marajo . Džabe njemu zdaj tisto ,,obiranje krompirja ,, itd . Tipiziram drugi krog - Novakova in Šarec ...
costes
# 08.09.2017 ob 15:09
Oseba ki ni zato da zvon-Rkc vrne pokradeno ne more biti predsednik
izo
# 08.09.2017 ob 12:16
žegnanje v vsako vas. aja, to je že..
stomic
# 08.09.2017 ob 14:52
kaj jim pomaga, če pa je med vsemi barbikami še vedno najlepši naš Borči... :-)
vojnaslo91
# 08.09.2017 ob 12:54
Kot prva v predsedniško bitko z vloženo kandidaturo vstopa Ljudmila Novak
-------------------------
Ljudmila Novak... pač koristi možnost, ki jo ima vsak... možnost na samopromocijo in promocijo njene stranke... realnih možnosti, da bo premagala Boruta Pahorja nima. In jaz ji dam prav.

Ljubitelji splavov jo pač ne bodo volili. Prav tako jo ne bodo volili konzervativni socialisti...
izo
# 08.09.2017 ob 12:34
financirajo se tudi druge skupnosti in organizacije iz bivše države...


here we go again.. da, se tudi drugi (to tudi pravi zakonodaja), gre pa cca 80% rkc-ju, pravtako pe je večino privat pšol ipd, ki so financirane 100% iz proračuna (še en budalizem na kubik), baziranih na katoliški ali pa vsaj krščanski bazi.
čeprav spet: dejte dojte bistvo, kar sem hotel povedat. gre za načela in če ti osnoven načelo pade,m na katere praktično visi vas politka stranke ipd, izapdeš že na štartu zelo nezral kandidat, sploh če msilipš za kandidirat za predsednika. no, sej ne neketer druge kandidate to potem ni nobene izjema, pa vendar. naj se rajš takoj označi kot klovn kondidat, pa je..
Grešnica
# 08.09.2017 ob 15:12
Glede na to, da je predsednik naše države edini, ki je voljen direktno in osebno, bi njegova vloga morala biti znatno večja. Potem bi se lahko šli resno kampanjo tipa "kot predsednik/-ca bom ...."

To, kar pa gledamo zdaj, je promocijski šov tipa "big-brother". :(
izo
# 08.09.2017 ob 12:17
pa harmonika.
heron
# 08.09.2017 ob 16:14
financirajo se tudi druge skupnosti in organizacije iz bivše države...

ali obstaja kje stran,kje rje možno videt kdo je vse pripojen na državni denar?da je to javno videno?
Ples
# 08.09.2017 ob 15:25
Poudarila je, da ima kot žena, državljanka, mati, babica in predsednica stranke rada ljudi, življenje in domovino Slovenijo,

To bosta trajbali obe z Likovičko, omojbog
bob
# 08.09.2017 ob 15:19
No kje je Damjan Murko?
mate1984
# 08.09.2017 ob 15:03
Ojej katasrofa
zigag
# 08.09.2017 ob 13:49
Oliva, se strinjam. Tisti dodatki bodo najbrž igrali ključno vlogo pri napadih in soočenjih. Saj jih je punca vrnila, ampak nikol ne veš kje jih je nazaj "dobila" :-)
ni maitre
# 08.09.2017 ob 13:39
@vojnaslo91
Koliko je pa vernikov v domobranstvo in podobne pravljice?
oliva
# 08.09.2017 ob 15:27
"Oseba ki ni zato da zvon-Rkc vrne pokradeno ne more biti predsednik"

Se strinjam, pa dodam še kateri razlog (ki sem ga že večkrat napisala), celo več njih je v zvezi z rkc oz. servilnostjo do te vatikanske organizacije.

Tudi zato ne more biti moja predsednica, kajti zahtevam, da je mojemu predsedniku, torej predsedniku SLOVENIJE le-ta (Slovenija) na prvem mestu vedno in povsod.

Pa da ne govorimo o predsedniku, ki ne spoštuje ustave svoje države (splav je pri nas uzakonjen, država in cerkev sta ločeni).

Tako da zaradi tega, kar vse podpira, je seveda nikakor in nikdar ne morem volit.
oliva
# 08.09.2017 ob 13:28
Men se zdi Novakova celo boljša kandidatka kot Brenčičeva, vsekakor slednja ni nič bolj 'samostojna' v mišljenju in odločanju. Poleg tega se mi ne zdi poštena. In ji torej prav tako ne zaupam, kot ne Novakovi (ki pa se je roko na srce do zdaj precej bolj tako izkazala kot tudi nekako profilirala - se ve, kaj se dobi. Pri Brenčičevi pač ne).
abi normal
# 08.09.2017 ob 12:58
Ljudmila, Maja in Romana. V prvi fazi pričakujem od vas da boste zradirale Borčija iz slovenskega političnega prostora.
izo
# 08.09.2017 ob 12:17
šol in vrtcev press
heron
# 08.09.2017 ob 16:22
ok,kdo od kandidatov je vede:
-da se špilajo lumparije pri cestnem križu
-kdo je vedel da je teš jama brez dna
-kdo je vedel da so javni razpisi po bolnicah pesek v oči
-kdo je vedel za lumparije po bankah,ki se sedaj odkrivajo
-kdo od kandidatov dopušča in revščino Slovencev in nič ne ukrepa
-kdo podpira ilegalce
-kdo podpira raznorazne inštitucije da se polnijo z našim denarjem in jih ne potrebujemo
-kdo
-kdo
-kdo
joj kolk je tega masla,nihče ni primeren za predednika
tosemjazkampl
# 08.09.2017 ob 16:20
vojnaslo91 Ljubitelji splavov jo pač ne bodo volili.
Kdo je sploh ljubitelj splava? Jaz mislim, da nobenemu ni všeč splav, ampak ga kvečjemu le odobravajo.
oliva
# 08.09.2017 ob 19:53
Aha, si me spomnila še na Barbaro Brezigar. :)
Ples
# 08.09.2017 ob 15:32
Imam občutek, da se bo Pahor moral zagovarjati, zakaj ni tradicionalen družinski človek (cerkveno poročen, v skupnem gospodinjstvu, z najmanj tremi otroci) ... lol
Guliarth
# 08.09.2017 ob 15:11
Bi malo pogače a ? V šolah nič verouka in želite uvesti? Bog ne daj!
runcajz
# 08.09.2017 ob 18:59
Gospa si je spet obula prevelike čevlje, sedaj pa misli, da je že zrela za predsednico, pa ji je še županovanje v Moravčah bilo preveliko breme. Pa za občane tudi. Ona kot županja namreč.
Snežinkica
# 08.09.2017 ob 16:09
Pahor seveda nima konkurence in bo gladko zmagal, se mi zdi pa fino, da se je v tekmo vključilo toliko žensk, da se še malo bolj navadimo na idejo ženske-političarke, da bodo v kampanji predstavljale svoja mnenja in na naslednjih predsedniških volitvah morda izvolimo prvo predsednico Slovenije.
ti-ne
# 08.09.2017 ob 12:19
Oseba, ki je proti splavu, ne more biti predsednica države.
oliva
# 08.09.2017 ob 22:11
"Prvi bodo zadnji!"

:o)

:D :D
kapljač
# 08.09.2017 ob 21:37
Pri vseh teh različnih kandidatih, ki so jih angažirale politične stranke ali so se "vslinili" sami, se bo videlo, kako nezamenljiv je ravno predsednik Borut Pahor.
veza
# 08.09.2017 ob 21:18
Prvi bodo zadnji!
genniuuss
# 08.09.2017 ob 20:35
ste se pa najdle,
oliva
# 08.09.2017 ob 19:57
Katera?
oliva
# 08.09.2017 ob 19:54
Itd. Zdenkio Cerar... Majdo Širca, Zofijo Mazej Kukovič (a se je ona guncala pa repala ;)) itd. ;)
Ogromno žensk.
oliva
# 08.09.2017 ob 19:07
"da se še malo bolj navadimo na idejo ženske-političarke,"

Alenka Bratušek (predsednica vlade), Vika Potočnik (županja), MB županja že zdavnaj, Katarina Kresal (kako je bila dobesedno pob***ana), Nataša Pirc Musar itd., saj imamo ogromno žensk političark in na najvišjih položajih, kot kaže, smo se že zdavnaj navadili, to je zdaj kar en spin, da ženske kao nismo pripuščene...
Kao moramo se navaditi... kot da je to kaj takega.
genniuuss
# 08.09.2017 ob 18:35
nova slovenija,
totalno razočaranje,
s Peterletom so se predstavili kot krščanska stranka,
a imam občutek da se tega branijo,
oziroma da niso iskreni, da jim je to samo za kamuflažo.
( moje mnenje )
vojnaslo91
# 08.09.2017 ob 16:49
Za predsednika Republike Slovenije je lahko izvoljen le tisti kandidat, ki je na dan glasovanja dopolnil osemnajst let in mu ni odvzeta poslovna sposobnost.
---------------------------
Za vse, ki ne vedo, kdo je lahko predsednik države.
mostnica
# 08.09.2017 ob 14:37
Edinstvena je Angela Liković. Edina je, ki bo donosila, če jo bodo posilili in bo ostala noseča.
kapljač
# 11.09.2017 ob 21:15
"Starce" izšaltat iz političnih vprašanj. Samo tako si mlade generacije, ki nam jih še ni uspelo "zastrupit", in ki jim je bila s strani omenjenih "starostnikov" odvzeta sedanjost, vsaj izbori svojo prihodnost.
veza
# 08.09.2017 ob 21:24
Če SDS ne da svojega kandidata(tke) ali mogoče naredi finto in prepozno vložijo kandidaturo, potem zna Novak dobiti kar lepo število glasov!
Kje pa je Janša, saj ne da ga pogrešam, a nadomestek Černač mi gre še bolj na živce!
heron
# 08.09.2017 ob 19:56
Itd. Zdenkio Cerar... Majdo Širca, Zofijo Mazej Kukovič (a se je ona guncala pa repala ;)) itd. ;)
Ogromno žensk.

katera županja je naredila največ škode Slo?
Snežinkica
# 08.09.2017 ob 19:45
@oliva

Ne, na najvišjih položajih( predsednica države, premierka, predsednica DZ in DS, predsednica ustavnega sodišča, BS ....) smo do sedaj imeli še premalo žensk, da bi bile te samoumevna izbira.
oliva
# 08.09.2017 ob 18:38
Tudi 'odobrava' ga nihče, samo ga dopušča.
oliva
# 08.09.2017 ob 13:36
Malo, sam enih 12 posto, @vojnaslo. ;)
Kazalo