Slovenija

Poudarki

  • "Sporazum ni konec zgodbe; je šele pol poti"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,3 od 37 glasov Ocenite to novico!
Piranski zaliv
Vprašanje meje na morju še posebej buri duhove. Foto: MMC RTV SLO
Samuel Žbogar
Zdajšnje stanje ne more trajati v nedogled, meni Žbogar. Foto: MMC RTV SLO
Milan Kučan
Arbitraža je v danem trenutku najboljša rešitev, meni Kučan. Foto: MMC RTV SLO
Pahor in Kosorjeva
Burnost emocij je povezana tudi s tem, da je sporazum podpisala zdajšnja in ne prejšnja vlada, meni Kučan. Foto: EPA

Dodaj v

Kučan: Raje na arbitražo kot v Haag ali Hamburg

Žbogar: Sporazum bolj pisan na kožo Sloveniji
19. maj 2010 ob 15:46,
zadnji poseg: 19. maj 2010 ob 16:01
Ljubljana - MMC RTV SLO

Zdi se, da so vsi, ki so sodelovali pri rojstvu države, proti arbitražnemu sporazumu; a jaz sem za, je poudaril Milan Kučan. Samuel Žbogar dodaja: Sporazuma se ni treba bati.

Vsekakor gre za vprašanje, ki izziva emocije, a silovitost teh izvira iz dejstva, da je sporazum podpisala zdajšnja in ne nekdanja vlada, je na javnem pogovoru o arbitražnem sporazumu še dejal nekdanji predsednik republike Kučan.

Zunanji minister Samuel Žbogar je na pogovoru med drugim komentiral nedavne besede Borisa Pahorja, Franceta Bučarja in Tineta Hribarja; kot meni, njihove ocene niso upravičene. "Gre za težke in nevarne besede, saj sem sam že dejal, da vidim Hrvaško kot soseda, ne kot vraga; z njo moramo razvijati prijateljske odnose," je poudaril. Ti ljudje so v Sloveniji cenjeni; a v zadnjih dvajsetih letih so imeli dovolj priložnosti, da bi se oglasili in tudi kaj storili glede tega problema, je dejal. Vsekakor pa je zdaj na nas, da ta problem rešimo, saj je bilo zamujenih priložnosti je že preveč, je prepričan minister.

Smo bili preveč popustljivi?
Republiška meja s Hrvaško se je leta 1991 priznala kot državna meja; je bila to napaka? Žbogar meni, da druge možnosti tedaj ni bilo. Bili smo namreč v zelo negotovem položaju, zato se nismo mogli igrati še z odpiranjem mejnih vprašanj, je dejal. Naš uspeh je bil v tem, da smo leta 1991 sprejeli meje, kakršne so bile, je dodal. Da tedaj ni bilo druge možnosti in interesa, meni tudi Milan Kučan.

Pa je bila Slovenija preveč popustljiva glede pomikanja hrvaške meje na naše ozemlje in zakaj? Zdi se, da smo bili premalo pozorni, odgovarja Kučan. Tolerantna drža se je prekinila šele ob pripravi sporazuma Drnovšek-Račan, je dodal. Žbogar pa je prepričan, da je naša pasivnost povezana tudi s tem, da nismo želeli konfliktov.

"Sedanje stanje se ne sme vleči predolgo"
Upam, da bodo ljudje na dan referenduma razmišljali trezno in se odločili pravilno, še pravi Žbogar. Če pa ne bo tako, bo seveda ostalo pri zdajšnjem stanju; dlje pa, ko bo ostalo, slabše bo, meni. Sicer pa verjame, da očitek, da imamo premalo samozavesti v odnosu do Hrvaške, ni upravičen. Z njo imamo partnerske odnose; odprta vprašanja pa rešujemo, in to ne na račun Slovenije. Sporazum je bolj pisan na kožo Sloveniji kot Hrvaški, je še prepričan Žbogar. Odločanje na osnovi pravičnosti, relevantnih okoliščin, namreč po njegovih besedah ni pisano na kožo Hrvaški, ki bi imela najraje sredinsko črto.

Slovenija je naslednica vseh pogodb, ki jih je s sosedami podpisala Jugoslavija; tako Osimskega sporazuma kot avstrijske državne pogodbe, poudarja Kučan. Verjame, da bi težko govorili o nesamozavesti naše zunanje politike; dejstvo pa je, da nimamo točke, kjer bi se naša zunanja politika usklajevala kot državna zunanja politika, je prepričan.

"Slabše, kot je zdaj, ne more biti"
Kučan sicer verjame, da bi bila najboljša dvostranska rešitev. A pozneje je postalo jasno, da tudi sporazum Drnovšek-Račan ne bo začel veljati, nato pa se je na Bledu reševanje sploh pomaknilo v smeri mednarodnih institucij. Zdajšnja rešitev je zato boljša kot reševanje pred razsodišči v Haagu ali Hamburgu, dodaja.

Minister Žbogar pa je dejal še, da arbitraža ne nosi tolikšnega tveganja, kot se zdi, saj vprašanje ni, ali stik z odprtim morjem bo, temveč ga je treba določiti. Če ga ne bodo določili, ima Slovenija možnost pritožbe, še opozarja. Trditve opozicije, da se stiku odrekamo, torej ne držijo; to pravico ohranjamo, saj moramo izhajati iz stanja na dan 25. junij 1991, še pravi minister. Še več, po njegovem stanje slabše, kot je zdaj, ne more biti. O končni rešitvi pa meni, da bo verjetno še najbolj podobna sporazumu Drnovšek-Račan.

"Odgovornost na obeh državah"
Odgovornost, da nista bili sposobni sporazumno rešiti težave, je na obeh državah, je še prepričan Kučan. Nerazumno tveganje bi bilo, če Slovenija ne bi imela dovolj prepričljivih argumentov, zakaj naj arbitraža ne uporabi le mednarodnega prava; a te imamo, je dejal. Dokler se pogajaš, lahko proces tudi nadzoruješ, v nasprotnem primeru pa je razvoj dogodkov stvar naključja, dodaja.

Če sporazum na referendumu pade, bo težava ostala nerešena; vprašanje je, ali bo še kdaj priložnost, da do sporazuma pride; ampak tedaj se to ne bo zgodilo po volji Slovenije, ampak s pritiskom nanjo, je še opozoril Kučan.

"Arbitražni sporazum ni konec zgodbe, je šele pol poti." Zelo pomembno je, kakšno dokazno gradivo, argumente, podatke bomo pripravili, pa je opozoril minister Žbogar.

Sogovornika sicer pričakujeta, da bomo Slovenci sporazum podprli. A dobro bi bilo, če se do njega ne bi več opredeljevali kot do uspeha predsednika vlade, dodaja Kučan.

Erna Strniša
Prijavi napako
Komentarji
dr.Mockba
# 20.05.2010 ob 15:12
Ne zamerite, ampak naše morje se prav toliko dotika mednarodnih voda kot hrvaško ali italijansko,

sorry, ker je v nemščini, a vseeno- razloži mi prosim, na podlagi te slike, kje je tu stik našega ozemlja z mednarodnimi vodami.

Menim, da kljub ozkim pasovom - koridorjem mora obstajati način, kako pridemo do mednarodnih voda - zagotovo pa ne s soliranjem ene politične opcije, še manj bivšega predsednika, ki v 3 mandatih ni rešil niti enega centimetra.
zdaj mi je pa jasno, zakaj takšna odločitev. Odločaš se na podlagi politične pripadnosti, na podlagi antipatije k nekomu. Žal vas je veliko takšnih. Če pa si že načel to temo- tudi prejšnja vladna garnitura je solirala, predlagala rešitve, se trudila odpraviti težavo, a kaj nam je to pomagalo, ko pa imamo opravka s trmastimi hrvati. Naj imamo še tako prav, hrvatje nam bodo v dvostranskih odnosih vedno nasprotovali. Zato se je dogajalo, ko je bil predsednik vlade Janez Janša, da so bili incidenti na morju zelo pogosti.
Glede našega bivšega predsednika- priporočil bi ti, da se, preden komentiraš, najprej pozanimaš kakšno funkcijo ima predsednik države, kaj lahko in česa ne more. Tisti, ki je bil za take odločitve odgovoren, je rešitev tudi našel, podpisal, a kaj ko- kot sem že omenil, so na drugi strani hrvatje in so sporazum preprosto zavrnili (govorim o sporazumu Drnovšek- Račan)

za konec, vprašanje- ali si prebral, kaj piše v sporazumu in če si- kaj ti tam ni všeč?
resnicoljuben
# 20.05.2010 ob 10:27

dr.Mockba
20. maj 2010 ob 08:14
....
2. naša situacija je naslednja- mi nimamo teritorialnega stika in ga ne moremo imeti, saj so meje na kopnem take (žal) kot so. se pravi, argument, da imamo neposreden stik našega ozemlja z odprtim morjem, pa naj si to še tako želimo, ne more držati.


Ne zamerite, ampak naše morje se prav toliko dotika mednarodnih voda kot hrvaško ali italijansko, saj imamo Koprski in Piranski zaliv in ne jezero. Menim, da kljub ozkim pasovom - koridorjem mora obstajati način, kako pridemo do mednarodnih voda - zagotovo pa ne s soliranjem ene politične opcije, še manj bivšega predsednika, ki v 3 mandatih ni rešil niti enega centimetra. Meja na kopnem RS se konča v morju, le to pa ima stik tudi z Tihim, Indijskim in Atlantskim oceanom, kolikor poznam geografijo. Dr Klemen Jaklič ni neznan pravnik, še manj so nejasni ali neznani njegovi motivi v razpravi in razlagi AS - če ste natančno prebrali, se po posvetu z mnogimi svetovnimi strokovnjaki za tak AS ne bi odločil in odsvetuje tako podpis, sprejem ali uresničitev.
Še to - pri nas gre za vitalne interese, Republika m+Makedonija pa ima s strani Grčije težave že zaradi imena.
PS upam, da ne boste na koncu ugotovili, da ima RS podoben pomorski status kot BIH!
Adrianos
# 20.05.2010 ob 09:20
Alternative so jim bile že stokrat povedane samo,se delajo gluhe.Sprenevedajo se do onemoglosti.Ravno tako kot so delovali v Yugoslaviji. Kučan prosim te pusti Slovenijo zdaj nam naslednikom. Že tako ste nam otežili zadevo v zadnjih 50 letih.
dr.Mockba
# 20.05.2010 ob 08:14
kluzo- seveda je napisan drugačno, saj je vsak tak sporazum unikalen in mora biti napisano drugačno od drugih. Tudi to, da se ga lahko osporava oz. zavrže ni res. preberi si 5. stran sporazuma (8. in 9. točko)

resnicoljuben- kot sem že omenil, sem se še prejšnji teden odločal na podlagi takih izjav, če je človek ki to govori dr. pravnik me tukaj ne zanima, saj so nam motivi njegovih dejanj neznani. zakaj se z njim ne strinjam. Privedel bom dva primera:
1. govori, da bi se moral sporazum reševati po načelu pravičnosti. Če si prebereš sporazum, boš videl, da ravno to tam tudi piše (4. stran, točka 5b)
2. naša situacija je naslednja- mi nimamo teritorialnega stika in ga ne moremo imeti, saj so meje na kopnem take (žal) kot so. se pravi, argument, da imamo neposreden stik našega ozemlja z odprtim morjem, pa naj si to še tako želimo, ne more držati. se pravi, da je potrebno iskati nam najboljšo možnost in tu se pojavi točka v sporazumu, ki ne glede na to kako so določene meje, določa "junction". ta nam bo omogočil neposreden stik z odprtim morjem. primer: junction of 2 rivers- junction je, kjer se Sava Bohinjka in Sava Dolinjka združita, pa naj si mi to želimo ali ne, v 1 reko- Savo.
kozi
# 20.05.2010 ob 07:50
Če to pravi Kučan, sem toliko bolj proti !!
ribi
# 20.05.2010 ob 07:29
spet palček iz murgel, še ni pod rušo???????

dost škode si že naredil (v času svojega vladanja-KPJ-KPS), zato bodi saj zdaj tiho!!!
skcaminoreal
# 20.05.2010 ob 07:25
Verjeti kroničnim lažnivcem in prevarantom?
Dajte no, to sploh ni vprašanje.
resnicoljuben
# 20.05.2010 ob 04:22
kaj pa tile argumenti, spoštovani tovariš in g. minister? Vaju kaj ustavijo v silni vehemenci?

http://www.rtvslo.si/blog/klemen-jaklic/arbitrazni-sporazum/34471

Mimogrede . pod kakšnimi pritiski so se znašli Irci, Čehi, Poljaki, da o Grkih ne govorim, ki le zaradi imena sosednje države Makedonije le-to blokirajo povsod, tudi v ZN?
Ponovno zavajanje starih sil, ki so ob rojstvu države sodelovale pri razorožitvi TO, danes pa "elitirajo" v klubu tajkunov F21....
heureka
# 19.05.2010 ob 22:43
Ne vem zakaj bi pa odkupovali delcek Istre,prav brez smisla je to.Povprasajmo raje Grke,ti so nam ze dolzni denarcke ce so nam pripravljeni prodati kaksen idilicni otocicek.Prav nam bi prisel ,ce ne za kaj drugega da bi tam ustanovili kolonijo za neskorumpirane dasnicarje.Tam bi bilo vse na desno ,ceste bi imele samo desna ovinke, jedlo bi se samo z vilicami in zlicami,priceske bi se cesali samo na desno(tip hitler)skililo bi se tudi samo v desno.To bi bila utopicna dezela nad katero bi se si celo Orwel sline cedil.Cerkvice bi se postavilo na hribckih,bile bi vse na desno obrnjene proti Vatikanu se razume.Potem bi ti nasi desni ljudje ob jutranji masi lahko vsi klecali obrnjeni v pravo smer,se priklonili papezu in ga prosili naj bog razsvetli njihovo desno stran mozganov in se dela kot da leve sploh nimajo.
Kluzo
# 19.05.2010 ob 22:33
Kdor zna angleško. Kdor pozna tudi pravno terminologijo, se bo pa takoj vprašal, zakaj je napisano drugače, kot običajno. Pa še odgovor. Drugače je zapisano zato, da se lahko dejanje ali predlog dejanja osporava ali celo zavrže.
dr.Mockba
# 19.05.2010 ob 22:12
Naj začnem takole.

Še prejšnji teden sem bil proti. Odločal sem se na podlagi izrečenih besed ene in druge strani. Glede na to, da je vprašanje pomembno in si ne želim odločitve na podlagi politične pripadnosti, sem si vsebino AS prebral (mimogrede- če boste oddali svoj glas in če podajate svoje mnenje in kritiko, predlagam da si ga preberete tudi sami..)
Kakšno mnenje sem si ustvaril po prebranem:
glede na to, da se bo zadeva reševala v angleškem jeziku in glede na to, da si vsi želimo odprti, neoviran prehod na odprto morje, me je zanimala beseda "junction"

junction –noun
1.an act of joining; combining.
2.the state of being joined; union.
3.a place or point where two or more things are joined, as a seam or joint.
4.a place or point where two or more things meet or converge.
Junction, juncture refer to a place, line, or point at which two or more things join. A junction is also a place where things come together

Kdor razume angleško, se lahko strinja, da to pravzaprav je to, kar vsi hočemo.

Kar se tiče izjav enih in drugih, slovencev in hrvatov, tukaj sploh ni pomembno, saj so motivi za podajanje le-teh različni.
DnB
# 19.05.2010 ob 21:59
Hude travme , podobne tistim ki jih imajo novodobni politkomisarji, ko vidijo plešato glavo.
DnB
# 19.05.2010 ob 21:57
Mejduš se vsi belčki zakremžijo ,ko se oglasi mali, sivi mož iz ozadja. ^^
Kluzo
# 19.05.2010 ob 21:45
Kučan je pa res kredibilna oseba. Strokovnjak za oddajo orožja.
jolika
# 19.05.2010 ob 20:40
Saj smo vedeli kakšno je bilo stališče kučana ob osamosvojitvi Slovenije, sedaj nam je to tudi sam potrdil.
A, seveda, sedaj pa bomo "sledili" njegovim napotkom... ?
sgll
# 19.05.2010 ob 20:30
Ta človek je bil predsednik Slovenije?? Pa on je največji zdrahar med politiki. V kakšni odaji za otroke bi moral kakšnega palčka igrat, ne pa da narodu solit pamet.
naivnež
# 19.05.2010 ob 20:27
Ti skorumpirani levaki lahko govorijo pravljice a prepričali nas ne bodo,iz dosedanjih izkušenj so do sedaj samo škodili Sloveniji in državljanom,ter držali vreče raznim tajkunom.
ibisibis
# 19.05.2010 ob 20:20
Pri slovensko – hrvaškem sosedskem sporu gre za odvračanje pozornosti z bistvenih na nebistvene probleme, ki jih mora ta trenutek reševati politika. Takšna manipulacija javnega mnenja je mogoča le zato, ker večina javnosti kljub stalnemu bombardiranju z informacijami o tej problematiki ne dobi ključnih informacij. Zato se na ta problem javnost večinoma odziva nagonsko na podlagi nacionalnih čustev.

Ekonomisti bi morali izračunali kolikšni so stroški reševanja tajkunskih in drugih slabih terjatev slovenskih bank. Javni dolg se je zaradi tega v mandatu Pahorjeve vlade povečal za 6,5 mld EUR. Iz tega podatka je mogoče oceniti, kolikšno površino zemljišča, ki si ga slovenski državljani tako želimo, bi Slovenija lahko odkupila od Hrvaške. Treba je namreč vedeti, da bi le z nakupom zemljišča lahko trajno in v obojestransko zadovoljstvo rešili slovensko – hrvaški sosedski spor. Ob predpostavki, da kvadratni meter zemljišča stane 10 EUR bi z zneskom 6,5 mld EUR lahko odkupili 650 kvadratnih kilometrov zemljišča. Površina Istre je 3600 kvadratnih kilometrov, kar pomeni, da bi Slovenija lahko od Hrvaške samo dosedanjim povečanjem državnega javnega dolga odkupila dober del Istre. S tem bi prišli do tako zaželene meje na reki Mirni.

Razmišljanje na ta način je verjetno utopično pa vendar je izračun tisti ki pokaže kolikšni so resnični stroški odkupovanja tajkunskih terjatev z našim davkoplačevalskim denarjem (za zaščito nacionalnih interesov). Zagotovo bi pravo referendumsko vprašanje moralo biti povezano s tem ali se strinjamo s takšnim trošenjem našega denarja ne pa s potrjevanjem arbitražnega sporazuma.
moonylink
# 19.05.2010 ob 19:58
GD razen če si nepismen, gluh in še slep po vrhu je že vsem jasno da bo del ki odloča o stiku slovenije z mednarodnimi vodami razsojan tudi na podlagi načela pravičnosti

prosim da si vsaj preberete osnutek sporazuma, ali pa prosite, da vam ga kdo drug prebere, če po pol leta lajnanja določb sporazuma še vedno ne veste, kako je sploh sestavljen.
GD
# 19.05.2010 ob 19:32
Ramus
Alternativa je reševanje meje po načelu pravičnost, na kar bodo hrvatje pristali takoj ko bodo videli da brez podpore Slovenije ne bodo prišli v EU in to bodo videli ko zavrnemo ta sporazum!!!

PROTI tej arbitraži
kralj matjaž
# 19.05.2010 ob 19:15
Človek, ki je nasprotoval osamosvojitvi, je sedaj pameten.
Ramus
# 19.05.2010 ob 18:45
Dragi moji to so ceneni populizmi. Ni alternativa "proti" in "blokada" to so ceneni populizmi in floskule,...

Alternativa je resen predlog, ki bi bil boljši od sporazuma Kosor-Pahor, tega pa še noben napihljiv politik ni predstavil,... le govoričijo in teoretizirajo.

Niso pa sposobni sestaviti ene alternative, da bi volilci sploh imeli izbiro.
tinkarat
# 19.05.2010 ob 18:44
Hrvatje so že parafirani sporazum Drnovšek - Račan gladko
zavrnili pa nobene škode po njihovo kredibilnost ni bilo. Torej
imamo v dobrem, da tudi mi enkrat nekaj zavrnemo in se še
tretjič gremo dogovarjati, vendar tokrat za res.
tinkarat
# 19.05.2010 ob 18:43
Hrvaška politika in mediji: Niti najmanjše možnosti za mejo ali stik Slovenije z mednarodnimi vodami.
Razumniki: Sporazum sa Slovenijo je škodljiv.
Pahor, pogodbeni kimavci in plačani "ustvarjalci" javnega mnenja: Sporazum omogoča stik Slovenije z mednarodnimi vodami.
Ne rabiš biti Einstein, da ugotoviš, da je vladna politika izgubila kompas. In še kaj drugega.

Nedvoumno: PROTI
PICENG
# 19.05.2010 ob 18:43
@pONOS ob 18.39: alternativa ... ponos-pride je zavrnjen obojestransko.
tinkarat
# 19.05.2010 ob 18:42
PROTI brez kančka slabe vesti.
Glavni argument zagovornikov sporazuma je, da je čas da se problem končno reši.
Razdvojenost Slovencev kaže na to, da stvar ni niti približno zrela da se reši. Kako naj sprejmemo sporazum o nečem o čemer sploh nimamo stališča.
Najprej pometimo pred svojim pragom, nato sklepajmo sporazume!!!!
PONOS
# 19.05.2010 ob 18:41
Alternativa je PROTI in blokada za v EU,dokler Hrvaška ne pristopi sporazumu Drnovšek -Račan.
Dejmo proti..posledic ne bo mi smo NATO in EU nam noben nič ne more ..
PONOS
# 19.05.2010 ob 18:39
alternativa... drnovšek-račan je zavrnjen obojestransko.
Ramus
# 19.05.2010 ob 18:37
Nihče od politikov še ni ponudil alternative. In to je narobe v naši politiki, ne znajo misliti naprej in so nesposobni biti konstruktivni.

Naj mi kdo pove kaj je alternativa trenutnemu sporazumu Kosor-Pahor?
Ramus
# 19.05.2010 ob 18:31
Novi voditelji pač niso alternativa,...

alternativa je rešitev enakovredna ali boljša od sedanje. Jaz je še nisem slišal. Vsi so polni govorjenja in manipuliranja. To je lahko, to zmore vsak.
rdeči baron
# 19.05.2010 ob 18:24
alternativa... drnovšek-račan
O tem smo bili vsaj usklajeni
tinkarat
# 19.05.2010 ob 18:22
remusu: alternativa: arbitražni referendum v tem trenutku ni ključni problem slovenske države alternativa in rešitev so novi voditelji!
tinkarat
# 19.05.2010 ob 18:21
Jurisdikcija nad delom morja, ki Slovenijo povezuje z mednarodnimi vodami je jasno zapisana v pariski mirovni pogodbi in kasneje v osimskih sporazumih.
tinkarat
# 19.05.2010 ob 18:20
Proti bom glasoval predvsem zaradi tega, ker so se tako izrekle moralne avtoritete. Sicer sem sam pravnik, mednarodni še najmanj, vendar nimam volje ali vneme, da bi si cel sporazum prebral in ga nato preštudiral (99% je v enakem položaju)...Zaupal bom instinktu, da Bučarju,Pirnatu, Hribarju, staremu Pahorju....lahko zaupam bolje kot barbiki, spozuraši, lažnivcu
tinkarat
# 19.05.2010 ob 18:19
ramusu: v kolikor je vlada tako prepričana v svoj prav, zakaj pa na referendum? in to prav zdaj? kam pa se mudi? 20 let niso naredili nič, pa naj najprej rešijo krizo, pa potem mejo.

fazi: v pravu so zadeve malce drugačne, predvsem pri terminologiji in preciznosti.in če z eno točko že določiš mejo na kopnem in na morju, potem še dodatno oz. v nasprotju s tem ne moreš določiš mejo na morju (torej isto kot v prvi točki).
vezano na tvoj primer: kupi:
a. kruh
b. mleko
c. kupi 1/2 kruha.
in kaj boš zdaj naredil?
v pravu zadeve gre veliko bolje precizirati, kot je to v tem skrapocalo od AS.
ZATO DEFINITIVNO PROTI!
Ramus
# 19.05.2010 ob 18:10
Kakšna je alternativa?????????????????????
Ramus
# 19.05.2010 ob 18:07
Ljudje, jaz še nisem slišal za alternativo sporazumu "Pahor-Kosor". Torej sem ZA. Ko pa bo kdo ponudil kaj boljšega se pa naj oglasijo,...
fazi
# 19.05.2010 ob 18:04
vsi ki pravite, da v tretjem členu najprej določijo meje pa potem stik...
A vas lohka neki vprašam? A je to edini argument proti?
Kje mate dokaz, da so točke a) b) c) naveden po vrstnem redu. Če bi to bilo tko, bi pisalo, da v tem vrstnem redu. Zakaj ne hkrati?
Kupi:
a) kruh
b) mleko
c) jajca

In potem greš v trgovino in greš mimo jajc in rečeš, opa! ne, najprej kruh!

halo?

ZA
tinkarat
# 19.05.2010 ob 18:02
če ta reče,da je za, potem je sigurno pametneje, da se odločimo za PROTI!
krosnjar
# 19.05.2010 ob 17:56
"Kučan: Raje na arbitražo, kot v Haag ali Hamburg"

Zakaj se pa Haaga boji? Saj ukaz o oddaji orožja iz skladišč TO v roke JNA, ki ga je izdal ni še vojni zločin. . . Očitno ga tlačijo more, t.i. Ribičičev sindrom. :)
tinkarat
# 19.05.2010 ob 17:52
palček iz murgelj, tvoje mnenje pa res ni relevantno. kaj si pa ti naredil, ko ste bili na oblasti? NIČ!
moonylink
# 19.05.2010 ob 17:52
mojca in ti torej predlagaš, da vprašanje še sto let ne bi smelo biti rešeno, kakšen argument naj bi bil sploh to???

Čigava lakajka si pa ti, če je žbogar pahorjev lakaj? Ampak si pa prava cvetka, o kakšni vojni na balkanu ni prav nihče govoril, razen če niso hervardi začeli žugati z lesenimi puškami, o kolaboraciji govorijo nasprotniki sporazuma (ti so na tvoji strani, bo šlo...?), žbogar je pa prvi zunanji minister v katerikoli vladi RS ki je odločno in celovito pristopil k reševanju problematike in mu gospod "protestna nota" Rupel ne more niti sveče držati kar se tega tiče.

Sporazum bomo slovenci podprli ker si vsi želimo mirne rešitve spora s hrvaško, zaupam pa tudi v strokovnost in neodvisnost arbitražnega telesa in v njegovo pošteno presojo.

Vse kar ostane velikemu jajčku in njegovim podanikom ter raznim priveskom tipa radovan s planeta beta, bogomila argentinska in zgubo nakladinčič plesnivi je to, da z vsemi silnimi dokazi in zgodovinskimi dejstvi s katerimi tako vneto pleteničijo v medijih pridejo pred arbitražno sodišče - v nasprotnem primeru pa naj utihnejo in dovolijo da to delo opravi vlada.
pogan
# 19.05.2010 ob 17:51
Še bolj sem proti.
R2D2
# 19.05.2010 ob 17:47
No A6 pa mi ti povej kako bi bilo treba narediti ?
zaz1
# 19.05.2010 ob 17:46
haha vsi ki smo bili zravn, ta ga pa pihne. Zravn mogoče še celo res, vendar ne za ampak proti.
PICENG
# 19.05.2010 ob 17:36
Slovenci (oz. pravilneje Slovenceljni) smo prav zanimiva sorta.
Navznoter (do sodržavljanov) smo agresivni, tečni, nabriti, nepopustljivi in nerazumevajoči. Vse je usmerjeno v cilj - zatreti ideološkega nasprotnika v nulo in sam osvojiti čimvišje in čimbolj ugodne pozicije. Cilj posvečuje sredstva. Macchiaveli v najčistejši obliki. Ni važno, če se pri tem opiramo na laži in govorice. Zadosti je, da en sam posameznik, ena stranka ali ena politična opcija to začne, vsi ostali moramo na to igro pristati in se je okleniti ter posluževati, saj sicer nas po levi ali desni prehitijo pravi ali navidezni nasprotniki.
To velja tudi v razmerju do "tujih" nasprotnikov. Če nas tujec skuša izkoristiti, zatreti ali onesposobiti, je za domačo uporabo POMEMBNEJE priskočiti temu tujcu v naročje, samo da bi nagajali domačim oponentom. NA VSEH PODROČJIH. Strankarska internacionala desnih, levih, srednjih, zadnjih, sprednjih - ni važno.
Nasprotno so Slovenceljni navzven, do tujcev, internacionalcev, zlasti EU in ZDA, servilni, ubogljivi, pridni, vzorni in oh ter sploh.
Imam aluzijo na družinsko sceno, kjer se glava družine do sosedov in tujcev obnaša ful lepo, doma pa tepe ženo in otroke (ali pa žene tepe njega in otroke).
Nimam nobene simpatije ali povezave s Srbi, toda všeč mi je njihov slogan : Samo sloga spašava Srbina. Takoimenovani 4S. Lepo bi bilo, če bi pri nas veljal SSRS!
mojca111
# 19.05.2010 ob 17:15
Obstajajo primeri, kjer že več kot 100 let ni rešeno mojno vprašanje, pa ni nobenih ovir za normalne odnose. Še manj tistega kot nas straši Pahor, če ne podremo ASa, da bomo mednarodno osamljeni, da bo vojna na Balkanu, da bo naše gospodarstvo propadlo, da je to kolaboracija in podobne neumnosti.
Žbogar je pa itak Pahorjev lakak, ki mora to zagovarjati, ki odločnost pokaže samo takrat, ko je treba kaj reči proti Ruplu. V čem je AS bolj pisan na kožo Sloveniji, pa že nekaj mesecev ni znano.
mojca111
# 19.05.2010 ob 17:09
Tako hudo je (očitno ni podpora velika), da se je v agitacijo vključil še don Corleone Kučan.
Le zakaj se levici tako mudi rešiti to vprašanje? Očitno hodijo po poti svojih idejnih predhodnikov, ki so zafurali Koroško, Trst, Gorico (da ne govorimo o tem, da smo bili zmagovalci 2ww), zdaj pa bi naslednik Pahor zafural še Piranski zaliv.
Ja, to zelo veliko pove, da so tisti, ki niso sodelovali pri rojstvu države za AS.
GD
# 19.05.2010 ob 17:03
Jaz bolj kot Golobiču, Kresalovi in Borutu Pahorju verjamem ljudem ki niso finančno odvisni od vlade Spomenki Hribar, Cerarju, Bučarju in Borisu Pahorju!!!

Zato bom glasoval PROTI!!!
johndove
# 19.05.2010 ob 16:55
ma stvar lahko ostane nerešena še 50 let, meja med državama bo do morebitnega razpada Republike Slovenije ali Republike Hrvaške ostala na meji med Socalistično republiko Slovenijo in Socialistično republiko Hrvaško. Tako določa mednarodno pravo, ki meje republik znotraj zvezne države ob razpadu šteje kot meje novonastalih republik. edino meje na morju in stika ne bomo imeli kot sedaj ne. dostop bomo imeli kot smo ga imeli in ga majo vse države na svetu. Mednarodno pravo daje pravico vsem državam do dostopa na odprto morje.
novdarko
# 19.05.2010 ob 16:37
Zdi se, da so vsi, ki so sodelovali pri rojstvu države, proti arbitražnemu sporazumu; a jaz sem za, je poudaril Milan Kučan.

KONČNO PRIZNANJE, DA NI SODELOVAL PRI ROJSTVU DRŽAVE!
A6
# 19.05.2010 ob 16:28
zame je zlato moje mnenje. :) kar se tice arbitraznega sporazuma, so ZA sporazum samo usluzbenci zunanjega misnistrstva in oba nekdanji in sedanji predsednik (ce odmislim politicne stranke na obeh straneh).
R2D2
# 19.05.2010 ob 16:22
... kar ON reče je "suho zlato" .. ?
R2D2
# 19.05.2010 ob 16:21
ah A6 kaj pa ti a ?
105% pristaš se ve koga "Ljubljenega Vodje" ...
A6
# 19.05.2010 ob 16:17
bravo kucan, vasega mnenja res nismo poznali. zgleda da ste pri rojstvu drzave edini malo stonirali.
Kazalo