Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5.0 od 1 glasov Ocenite to novico!
Luka Kržišnik
Luka Kržišnik Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Luka: Grem volit! poslance

Dodaj v

Luka: Nesprejemljivo je, da nekateri zaposleni kljub rednemu delu živijo v revščini

MMC-jev projekt Grem volit!
15. maj 2018 ob 06:48
Ljubljana - MMC RTV SLO

Plača, predvsem minimalna, je tema, ki bi se je po prepričanju 22-letnega Luke politika morala lotiti takoj po volitvah, saj pravi, da ni prav, da v Sloveniji živijo ljudje, ki delajo poln delovnik, pa kljub temu živijo v revščini.

Več pa v videoposnetku.

Vabljeni na MMC-jev portal Grem volit!, kjer objavljamo članke, povezane s kampanjo pred volitvami v državni zbor, in dajemo glas mladim, ki so novinci v političnem procesu.

.

Več o projektu Grem volit! preberite tukaj in tukaj.

A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
domen_92
# 15.05.2018 ob 07:36
BACK: Očitno si zadovoljen s trenutnim stanjem in te spremembe ne zanimajo.
domen_92
# 15.05.2018 ob 07:53
BACK: Morda sem res naiven, vendar ko enkrat obupaš in ti je povsem vseeno takrat pa so resnično zmagali, ker lahko počnejo karkoli si zaželijo, ker nikogar nič ne zanima. Če smo državljani bolj aktivni lahko preprečimo vsaj kakšno neumnost/krajo.
srn
# 15.05.2018 ob 07:45
Dvig minimalne plače ne more rešiti revščine, ker se bodo cene zvišale.
BACK
# 15.05.2018 ob 07:47
Domen: vidim, da si mladič .. sem volil ko budala vsaj 20 let, pa sem ugotovil, da so vsi politiki zelo povezani, samo na ven se kažejo "skregani", dejasnko pa nas kradejo ko srake zelo oorganizirano in celo legalno, ker si spišejo zakone take kot njim paše, če pa se pobunimo ( 2012), pa nad nas pošljejo svoje zaščitnike policija, ki bi v osnovi morali čuvati NAS in ne NJIH.
janroz
# 15.05.2018 ob 08:06
Poglejte dragi Luka, v naši državi boste prišli na naslovnice, če boste jamrali, če boste kritizirali zdravstvo, javno upravo in seveda premajhne plače. Če boste objavili zgodbe uspešnih, zgodbe ljudi, ki vedo, da ni nič podarjenega, da se je treba potruditi, vas ne bo na naslovnici, ker se to v Sloveniji ne bere. To jamranje, stokanje mi že krepko preseda. Ko vprašaš človeka, ki ima nizke dohodke, če je pripravljen kaj spremeniti, zamahne z roko češ, nič se ne da. Seveda se ne da, če nisi pripravljen. Imate iskane poklice, ki so tudi solidno plačani, pa ni kandidatov, ampak vse se vrsti samo okoli minimalne plače. Ko pogledate uspešna podjetja ugotovite, da tam s plačami nimajo težav, kje je potem težava? Poglejmo največjega trgovca, pa Gorenje ..? Tam so minimalne plače velik problem, ker so bodisi prezadolženi, bodisi niso konkurenčni ..? Vemo kaj se je zgodilo, ko so v Gorenju izsilili dvig minimalne plače, ceno tega nespametnega početja plačujejo še danes. Jaz bom šel volit, pa ne tistih, ki obljubljajo dvig minimalne plače, ali tistih, ki obljubljajo revolucionarne spremembe v zdravstvu ..., volil bom tiste, ki obljubljajo trdo delo, ki je edini garant napredka. Poglejte si tale cirkus, ki ga počne Kovačič, zapravil je že vse štipendije za mlade, zakaj? Kdo ga bo ustavil. Ste šli mladi na ulico in povedali, da vam je dovolj teh igric starcev, ki jih ne zanima vaša prihodnost? Ko boste mladi dojeli, da lahko spremenite svet na bolje (dokazano so mladi neverjetno inovativni, uspešni ...), da vas ne bodo odsluženi politiki omejevali in onemogočali. Kaj počnejo stari politiki, zdravijo svoje travme iz otroštva ... so polni sovraštva, revanšizma, njihov model vodenja politike je v stilu a to koga poznaš, a je ta naš, je zanesljiv? Ne sprašujejo se ali zna, zmore ali mu je mar za mlade? Upokojenci imajo svojo stranko, mladi, ja mladi so pomembni samo v predvolilnih programih, kjer vsi nakladajo, kako bodo zagotovili ... bla, bla. Zato spoštovani Luka, čas je, da mladi vstopite v politiko, da pokažete, da vam je mar za to državico, samo takole z občasnimi pojavi in komentarji ne boste dosegli nič!
gicek007
# 15.05.2018 ob 09:50
Veste kako pravijo: če si mlad in desničar imaš trdo srce, če si star in levičar si pa neumen.
gesan
# 15.05.2018 ob 09:14
barbar2 15. maj 2018 ob 08:55
Sanjači, ki sanjajo o državi, v kateri se vsi prebivalci vozijo s ferrariji.
-----------------------
Vsi glih ne!
Ne vidim nobenega razloga ali potrebe po teh drka-lniških blesarijah.

Moram pa priznat, da je res ogromno takih.
cabbage
# 15.05.2018 ob 08:12
No, vidite. Luka, z vsem spoštovanjem, si še mlad. Razmišljaš zrelo. Ampak, nekako imaš privdih levo usmerjene politike, predvsem v zadnjem delu intervjuja, kjer je spet moč razumeti, da podjetja/država nekaj dá. Najprej se je treba usmeriti v to, da bo podjetje/država LAHKO nekaj dalo, nato pa iskati te dodatke in pravice. Delam za sebe namreč in verjami, da si želim čim več a ni tako enostavno.
pošten
# 15.05.2018 ob 09:35
V izhodišču je razmišljanje narobe - država na nekaj da, naj podpira, naj dvigne itd...potem se bomo pa morda zganili. Tipična pasivnost v stilu preživele leve ekonomije razdajanja, brez da bi prej preveril, če si zadosti ustvaril. Pa toliko proti t.i. neoliberalizmu. Kaj je narobe, če je nekdo prodoren podjetnik, ki zaposli 100 ljudi in jim da delo in plačilo - tu je res samo pomembno, da jih ne izkorišča in da jim da primerno plačilo. Predvsem je potrebno je vzgajati ljudi (mlade), da bodo poleg podjetosti, podjetniške žilice imeli tudi občutek in posluh do soljudi (npr. svojih zaposlenih), ker oni v končni fazi ustvarijo, kar si vodje podjetij zamislijo. In ne tudi nakladat, da je javno bolje kot zasebno. Zakaj mene moj koncesijski zobozdravnik pošlje na RTG k zasebniku in ne v zdravstveni dom. Ker je zasebnik v te primeru CENEJŠI in BOLJŠI -in kje je zdaj tu problem.
gesan
# 15.05.2018 ob 09:17
luna med oblaki 15. maj 2018 ob 08:25
Se strinjam! Popolnoma nepravično je, da tisti revež, ki dela, nima nič, oziroma ravno toliko, da komaj preživi!
------------------------------
GLavno, da je naš najlepši prasednik države, da je parlament poln "neuspešno" obsojenih, da je državni zbor prav tako poln kriminalcev, ki tam dobivajo dve plači.
Eno za poslanstvo, drugo pa iz korupcijskega sklada.

Pa koga od njih briga za reveže?
Mogoče kangličarja, popkota...?

itak
Wolfy
# 15.05.2018 ob 08:59
@tuintam

Kje bi dobil denar za 400€ UTD? Se za tiste reveze, ki so na robu prezivetja ni...
barbar2
# 15.05.2018 ob 08:55
Sanjači, ki sanjajo o državi, v kateri se vsi prebivalci vozijo s ferrariji.
jockan
# 15.05.2018 ob 08:18
Problem mladih je, da se ne znajo organizirat in se borit za svoje interese. Če mladi ne bodo pripeljali sprememb, jih ne bo nihče. Starcem je preveč lepo in lagodno v sistemu kakršen je.
gorenc007
# 15.05.2018 ob 07:51
kakšno ponudbo pa imamo na trgu, isto kot je bila vsa ta leta, in zopet bom kupil avto, ki mi je nagajal štiri leta, že v štartu blebetanje, kaj bo šele, ko bodo izvoljeni, da delam in čez leto ne morem prišparat nič je absurd, životarim z solidno plačo, v sloveniji maš lahko predsedniško plačo pa še težko živiš, kaj šele ostali, če pa že slučajno kaj ostane pa ti pobere nenasitna država z davki............
ebdb
# 16.05.2018 ob 09:24
ah še kar dalje furamo te socialistične pravljice .... pa še zadnje ljudi, ki delajo prežente iz države, ker smo očitno sovražnik nr.1
Samybox5
# 16.05.2018 ob 07:29
Strinjam se da naši vsi ki se ukvarjajo s politiko dobijo min osebni dohodek od danes dalje.
anzelc_ervin
# 15.05.2018 ob 12:02
Prvo bi vam predlagal, da podpirate odpravo študentskega dela - drugo pa, za vsako delo mora biti osnovna branžna plača - tukaj vključujemo tudi sezonska dela !Tretje pa, zahtevajte možnost izobrazbe po potrebi...ne Profesorjevih ali Univerz, temveč po trgu dela - naj se šole prilagajajo trgu...kajti trg se ne more po šolah !
SamoRes
# 15.05.2018 ob 09:52
Volite Levico, ki edina ukrepa pri zahtevah po višji mininalni plači.
titojecar
# 15.05.2018 ob 09:44
Minimalna plača na RTV SLO ki jo prejemam kot redno zaposlen je tako ali tako primerna štipendiji v Nemčiji. Predvsem je pa problem, kaj in kako delaš. Primer: voznik snemalnih ekip (ljudje) ima isti plačni razred kot snežilnka. Pa mi to naj kdo razloži? Ne glede na odgovornost dela...itd
Žal, je to Virant največji krivec za to nastalo situacijo.
gesan
# 15.05.2018 ob 09:11
nesprejemljivo je predvsem to, da premnogi še vedno ne štekajo zakaj je tako.
Če vam ni jasno, poglejte koga imamo za praasednika države in če še vedno ne more bit jasno je za to lahko samo patološki vzrok.
pohorjezeleno
# 15.05.2018 ob 08:13
Žalosti me, da je bilo v tej vladi toliko slabega kadra, samo poglejte ključni resor - zdravstvo. Ministrica ni naredila v mandatu nič, še slabše zdravstvo je spravila na rob kaosa. Enako velja za Katičevo, ki sploh verjetno ne ve v katerem resorju dela, potem imamo mionistrico za okolje, ki nima niti malo znanj o okolju, itd. Saj Mirko je sposoben in kot premier mi je bil kar ok, samo kaj ko je imel obupno ekipo. In to je ključni problem "novih" obrazov. Če bomo izvolili Šarca, se bo zgodba ponovila. On je mogoče sposoben, ampak kaj, ko bo spet obupna ministrska ekipa. Ljudje, dajte razmislit o t.i. "novih" obrazih!!!!!
sverc
# 15.05.2018 ob 08:03
Plače so slabe, ker obrtniki, ki poslujejo v Sloveniji, premalo zaračunavajo svoje storitve, zaradi prevelike konkurence.
pero5
# 15.05.2018 ob 11:30
Radoveden: saj politiki so majhen vzorec državljanov. Problem je, da gre skoraj vsakemu le za lasten interes, ko enkrat pride do pozicije. Tukaj demokracija odpove, ljudje volijo glede na ime, glede na dogajanja 20 let nazaj, glede na predlog moža / znanca / vaškega duhovnika, glede na status (upokojenci in desus). Ljudi program ne zanima, izvoljeni politiki se programov ne držijo. Praviš, da smo imeli na referendumu možnost odločati? Smo jo imeli tudi, ko smo glasovali za zaprtje trgovin ob nedeljah. Zelo demokratično smo to takrat izpeljali - isto bo s tem tirom. Tir mora biti in prej ali slej tudi bo. Državljani nimamo možnosti, da preprečimo kraje ljudi, ki bodo takrat pri koritu - za to so odgovorne inštitucije, katerih zaposleni pa so, kot politiki, v igri z lastnimi interesi ali pa samo nesposobni. Lahko pa naredimo še 3 referendume in demokratično zmečemo denar stran že preden ga začnejo krast, super!

Kdor voli, voli vole.
zabar1000
# 15.05.2018 ob 10:45
Razmerja med minimalno plačo, pokojnino in socialnimi transferji so v Sloveniji prav zaradi zadnjih vlad popolnoma porušena. S puhlicami, kot so dvig za 5 ali 10 evrov, si, po domače "rešujejo riti", a to so le krpanja prevelike luknje. Sistemske rešitve so pomembne. Prestrukturiranje šolstva, da bomo mladi na trg dela vstopili pripravljeni, da bo izobrazba odgovarjala povpraševanju na trgu dela, še bolj pomembno pa je zmanjšati stroške dela! Delodajalci za zaposlenega plačajo veliko preveč, to je denar, ki bi moral ostati delavcu! Edini, ki v tem primeru predlagajo konkretne rešitve, so v SDS: https://www.sds.si/sites/default/files/d
ocuments/Program%20Odbora%20za%20delo%2C
%20družino%20in%20socialne%20zadeve%2C%
20junij%202017.pdf
LukecT
# 15.05.2018 ob 10:18
Prva pametna stvar, ki sem jo slišal od kakšnega mladega tu na tem odseku rtv (v tej strahovito nepregledni in neprivlačni podobi, vrnite na star format).
Radoveden
# 15.05.2018 ob 09:56
domen_92
"BACK: Morda sem res naiven, vendar ko enkrat obupaš in ti je povsem vseeno takrat pa so resnično zmagali, ker lahko počnejo karkoli si zaželijo, ker nikogar nič ne zanima. Če smo državljani bolj aktivni lahko preprečimo vsaj kakšno neumnost/krajo."

No, Domen, tukaj sem pa skoraj umrl od smeha. Državljani NE moremo preprečit niti eno krajo. Poglej si zadnji referendum in boš videl koliko državljane v osnovi briga kako se dela z denarjem. Enkrat samkrat smo imeli priliko da se zresetirajo in zresnijo, pa ni bilo volje iz strani državljanov, tako da jaz ne v politikike, tudi v državljane več ne verjamem. Stanje kot ga imamo SI ZASLUŽIMO!!
Starbuck
# 15.05.2018 ob 09:40
popravek : uvožena delovna sila ne bi bila več nujna (v večih primerih)
Rocknrolla
# 15.05.2018 ob 09:40
"Grem volit" ? Na je grem. Dokler z minimalno plačo ne morem plačat najetga stanovanja, plačat stroške tega stanovanja, 3x na dan pojest doma skuhane tople obroke, si privoščit 1 usran teden dopusta, ne grem volit.

RAVNO ZATO MORAŠ IT VOLIT! Tko pa drugi namesto tebe odločajo, kdo nas bo kradel naslednja 4 leta...
Starbuck
# 15.05.2018 ob 09:38
UTD bi na primer pomenil ustvarjanje večih otrok - jaz to vidim kot sredstvo v boju pred zmanjšanjem glavnine, domače slovenske populacije, ki je del našega sistema in ne potrebuje nove asimilacije, več delovnih mest sedaj in v prihodnosti, večjo kupno moč, denar bi se seveda obrnil - potrošil za stroške, skrb za preživetje bi se prenesla drugam, recimo da najbolj v samoproduktivnost in iskanje samoosrečevanja in ljudi v bližini. Nekateru ljudje bi enostavno lahko se znebili iskanja miloščine in našli svoje dostojanstvo. Človek si potem lahko poišče in opravlja kakršnokoli koristno delo, tudi če na trgu ni dovolj cenjeno/plačano. Uvožena delovna sila posledično ne bi bila potrebna, ker bi lahko nek državljan lažje izbral svoj poklic, ker bi vedel, da ne bo trpel zaradi tega in zaostajal za družbo.
Tukaj vidim sam plus. Že to, da ga dobijo vsi nekako poveže ljudi. Morala pa bi obstajati tudi možnost, da kdor ne potrebuje dodatnih 100, ali 200 ali 300 €, oziroma kolikor že evrov jih lahko preusmeri drugam, podari naprej po svoji želji.
Jaz mislim, da je UTD mnogo bolj koristen, kot če ga ne bi imeli.
tupamaross
# 15.05.2018 ob 09:19
Dragi Wolfi,
"...kje bi dobili rezerve...?"

To postavi vprašanje tistim, ki se tako trudijo voditi našo državo in v predvolilnem času obljubljajo Meko in Medino.

Dragi Wolfi, verjemi mi, da denar je, samo je nujno sodrgo zapreti in vseh pokradenih 75 milijard EUR povrniti nazaj,
v našo državo. To številko je navedel svetovno znani Ameriški ekonomist pred leti in je navedel, da 50 milijard v
Ameriki na bankah, raznih skladih in v delnicah, 25 milijard pa je tega našega denarja razpršeno po svetu.

Povprečno mesečno po 300 EUR za slehernega živega državljana Slovenije, bi znašalo mesečno 600 milijonov EUR.
letno pa 7,2 milijarde EUR.

Sem ekonomist že zdavnaj upokojen. 7,2 milijarde letno za tako državo, kot je naša, se upam jamčiti, da bi mi to
brez težav uspelo nabrati iz popolnoma novih virov. Delno bi mi pomagala še naša tajna služba, cia, mi5, prejšnji
kgb, udba..., da vse te roparje polovim in denar vrnem v Slovenijo.
gesan
# 15.05.2018 ob 09:18
Dokler v državi ne boste znali obračunat s sistemskim kriminalom in kriminalci na položajih, tako dolgo bo tako kot je in samo še slabše.

Na koncu bomo rekli, važen da je mir, če bi bil.
tupamaross
# 15.05.2018 ob 09:07
Tuintam,
se strinjam. vsaj 300 EUR za polnoletne ne glede na dosedanje prejemke . Od rojstva pa do 18 leta pa vsaj 200 EUR.
To bi že nekako dišalo na državo in ne na"Zločinsko tvorbo, zločinske tolpe,"kot je Haaško sodišče z pravnomočnim
sodnim sklepom poimenovalo Hrvaško.

Sleherna država je le zločinska tvorba, zločinske tolpe, če njeni politiki niso sposobni svojemu narodu omogočiti
človeka vredno življenje.
mamjanmandelc
# 15.05.2018 ob 09:06
Bravo Luka!
Bivši uporabnik
# 15.05.2018 ob 08:52
UTD 400 eur (prispevki, pravica do dela za vse), pa da vidimo potem 'gazde', širom Slovenije.
tupamaross
# 15.05.2018 ob 08:42
Dragi Luka,
veseli me, da tako mlad dojemaš zadeve pravilno. Res je nesprejemljivo, da kljub zaposlenosti in delu daleč več ko je
to normalni delovni čas, je plačilo takšno, da se z njim sploh ne da preživeti.

Po tem pa še sledi upokojitev in ogromno število upokojencev za polno delovno dobo dobi takšno pokojnino,z katero
ne more preživeti niti pol meseca.
Peroz
# 15.05.2018 ob 08:32
Kako noro preprosto si eni predstavljajo rešitev revščine... dvignimo minimalno plačo. Vsak pač zase misli, da je dovolj pameten za ta svet. Hint: ni. Vedno bolj vidim, da so ljudje v povprečju trapasti z nekimi zelo parcialnimi svetlimi točkami na spektru svojega mišljenja ali znanja, zaradi česar niso povsem neuporabni. Kar pojdi volit, samo ne se pretvarjat, da to počneš za spremembe.
Sam grem oddat neveljavno. Ker so volitve in politika navaden cirkus in norčevanje iz sposobnih in pametnih ljudi.
luna med oblaki
# 15.05.2018 ob 08:25
Se strinjam! Popolnoma nepravično je, da tisti revež, ki dela, nima nič, oziroma ravno toliko, da komaj preživi! Po drugi strani pa se razmetava z denarjem in se ga tlači tistim, ki ga imajo že itak preveč in ne vedo, kaj bi z njim, pa tudi takim, ki si ga niso zaslužili. Polnjenje bančnih lukenj, korupcija, kraja, ogromne odškodnine in še in še!
Žal na tem svetu ni idealnega sistema in ni pravice, zato pa je tako kot je.
En odstotek najbogatejših ljudi si lasti 82 odstotkov svetovnega bogastva. 42 ljudi pa ima v lasti toliko kot polovica ljudi skupaj, ta podatek pove več kot dovolj.
jockan
# 15.05.2018 ob 08:22
Če mladi mislite, da se bo trenutna politična elita zavzemala za vaše interese se hudo motite, njih briga samo njihova lastna rit in stolček. Se boste morali organizirat in postavit zase, dovolj vas je.
mirora
# 15.05.2018 ob 08:13
Janša, Erjavec, Jankovič....se poznajo že 30 let in po moje sodelujejo zelo dobro. Igrokazi na TV soočanjih so le maska, v ozadju je ena želja, ostati v parlamentu, imeti moč in vpliv, ne glede na to ali si v poziciji ali opoziciji.
windstorm
# 15.05.2018 ob 08:10
Minimalna plač je ena izmed največjih neumnosti levice zaradi katere se kvaliteta življenja vseh občutno poslabša. Davki in stroški poslovanja se zvišajo, podjetja ne rastejo in posledično manj zaposlujejo, cena storitev in izdelkov pa zraste. Plačo naj določa trg, ne pa ljudje, ki so vse do službe v parlamentu živeli na plečih očija in mamice.
Hohštaplerija
# 15.05.2018 ob 08:05
hehe, res je. Takoj se vidi kdo je mlad in kdo je star.

V državi so trije tipi volivcev:

1) naivneži,
2) sorodniki in znanci volilnih kandidatov,
3) penzionisti, za katere je odhod na volišče izlet in družabni dogodek.
Don Vito
# 15.05.2018 ob 08:19
Edino stranko,ki zares zanimajo revni zaposleni, upokojenci in prekarci je levica, edini,ki se s tem ukvarjajo! Vse ostale stranke se že 25 let drenjajo in prepirajo pri koritu ter iščejo ugodnosti zase!
7up
# 15.05.2018 ob 07:36
V tujini je navadno pripravništvo plačano cca 50% minimalne plače....
BACK
# 15.05.2018 ob 07:26
"Grem volit" ? Na je grem. Dokler z minimalno plačo ne morem plačat najetga stanovanja, plačat stroške tega stanovanja, 3x na dan pojest doma skuhane tople obroke, si privoščit 1 usran teden dopusta, ne grem volit.
Kazalo