



Vaša ocena: 



Ocena 2,4 od 61 glasov
Ocenite to novico!
| Obstaja neka velika verjetnost, da se vlada pripravlja za zadnji plenilski pohod. Najprej levi, potem hijene in nazadnje bodo prišli še mali glodavci, ki bodo pojedli teh 10 milijard evrov, ki so jih ustvarile slovenske generacije do zdaj. | ||
| Igor Lukšič | ||
Ustanavljanje državnega holdinga kaže, da vlada upravljanje države razume kot plen, je dejal predsednik SD-ja Igor Lukšič in opozoril, da vlada s hitenjem pri sprejemanju odločitve krši demokratične standarde.
Lukšič meni, da se vlada pripravlja za "zadnji plenilski pohod", in dodaja "najprej levi, potem hijene, nazadnje bodo prišli še mali glodavci, ki bodo pojedli teh 10 milijard evrov, ki so jih ustvarile slovenske generacije do zdaj," je dejal Lukšič.
Vlada holding nedemokratično rine na dnevni red
Predsednik SD-ja je opozoril, da bo vladni predlog ustanovitve holdinga obravnavan po nujnem postopku, kar pomeni, da bo za razpravo na voljo le 10 minut. Kritičen je tudi do dejanj vlade, ki po njegovih besedah šele zadnje štiri dni mrzlično išče rešitve, kar je za tako obsežno problematiko premalo. S tem, da vlada holding "rine na dnevni red" in hiti pri sprejemanju rešitev, so kršeni vsi demokratični standardi, je dodal.
Vabljeni k branju: . Odbor DZ-ja ob obstrukciji opozicije potrdil zakon o državnem holdingu . Mešanje slabih terjatev z dobrimi naložbami ni dobra rešitev |
Lukšič je upravljanje državnega premoženja označil za splošen problem države in dodal, da je prav zato prejšnja vlada začela razvijati model, skoncentriran v AUKN-ju. Meni, da bi bilo treba ta model razvijati naprej, vladna ideja o holdingu pa pomeni podiranje vseh dozdajšnjih oblik upravljanja, zato da bi lažje razprodali, kar je še ostalo od premoženja. SD bo zato storil vse, kar je v njegovi moči, da se to ne bi zgodilo, "ker je to za Slovenijo absolutno slabo".
SD svojih prihodnjih potez sicer še ne razkriva, saj še ne ve, kaj bo v končnem besedilu zakona. Vlada namreč dopolnila še vedno usklajuje.
Lukšičeva rešitev: sanacijski sklad
Lukšič se pridružuje mnenjem tistih ekonomskih strokovnjakov, ki pravijo, da je ideja državnega holdinga slaba zaradi mešanja slabih terjatev in upravljanja državnega premoženja. Meni, da bi bilo treba ustanoviti poseben sanacijski sklad, v katerem bi upravljali slabe terjatve na način, ki bi omogočil, da banke ostanejo zdrave.
Če zlato pravilo nima podpore, naj se ne pošilja v DZ
Prvi mož SD-ja je znova komentiral tudi namero o vpisu zlatega pravila v ustavo in dejal, da je stranka proti, a da bodo poslanci glasovali po svoji vesti, in sicer Borut Pahor, Janko Veber in Matjaž Han za, drugi pa proti. Dodal je še, da se strinja s stališčem Boruta Pahorja o posledicah morebitnega "padca" zlatega pravila v DZ-ju. Če vlada ve, da lahko zavrnitvi v DZ-ju sledi zniževanje bonitetnih ocen za Slovenijo, naj ga ne uvršča na dnevni red, je dejal.
Tukaj celo nekdo pisuni o ukinjanju šol, verjetno tim. ZASEBNIH šol, ki niso zasebne, ampak so financirane iz državnega proračuna. To je še ena prevara vlade 2004-08, ko se je začelo ustanavljati VZPOREDNE tim. zasebne šole z državnim financiranjem. Na njih pa poučujejo v veliki meri učitelji iz JAVNIH šol. To je razmetavanje javnih sredstev za šolstvo brez učinka konkurence, ki bi naj nastala z novimi kvazi-zasebnimi šolami. NAVEDITE vir za trditev, da so zasebne šole BOLJŠE, lažnivi kljukec (Leni1)!
Da nima tudi ta prepisanega doktorata?
in plenilca iz desne strani.
Naštejte mi vsaj tri.
Torej Lukšič demagoško vpije." primite tatu"
a pravi so iz levih logov. Morda še kaka računovodkinja
kake šole.
Lukšič! Najprej pometi pred svojim pragom!
Po stari boljševiški navadi je treba takšna prizadevanja nemudoma diskreditirati in likvidirati.
---
Tako se ti poslabša od poslušanja poslednjega komunista velikega vodje Jan She.
S to izjavo Luksica se tudi jaz strinjam: najprej so bili LEVI na plenilskem pohodu cela tri leta...
To je pa res...
No da ne bo kdo rekel, da ne vem kaj je s to izjavo mislil povedati, ampak vseeno je zelo zabavno kako se je zakvackal s temi besedami....
Najbolj komicno ga je bilo poslusati na Dnevniku, ko je to izjavil in je sredi stavka dojel kaksno neumnost je povedal...
Ta bedak je se takrat, ko daje propagandne izjave za medije, nesposoben....
"Na plenilskem pohodu? Kaj je še kaj ostalo od vsega pokradenega?"
Samo 11 milijard. Sitnica.
Je ze KGB vlada vse pokradla ali pa z idiotskimi zakoni onesposobila se tisti del gospodarstva, ki je bil prej pod vlado 2004-2008 vsaj malo produktiven...
Od 2008 - 2011 je vse pocrkalo, ce ni se vojska in lakota ne moreta vzeti...
PES (Plenilska Elita Slovenije) je v prejsnjem mandatu KGB vlade vse postrgala in si zelo dobro napolnila zepe...
Neto zunanji dolg je dolg zasebnikov. Če misliš, da lahko država prepove fizični ali pravni osebi, da vzame kredit v tujini, je to zelo napačna predstava o funkciji države.
Odgovornost za slabe poslovne poteze posameznega podjetja nosi na koncu lastnik. Težava z našim sistemom je predvsem to, da imamo banke in podjetja v lasti države. Ergo, večino odgovornosti za "izvrstne" poteze naših menedžerjev bomo nosili davkoplačevalci. V drugih državah so tako države posanirale banke in jih nacionalizirale ter nato prodale.
____________
Že v drugem stavku je prišla na plano latentna vsebina njegovega nezavednega, s tem, da bi ga bilo treba malo popraviti: kvazi levi Igor, ne levi, teh pri nas pravzaprav ni oz. so redki kot tropske ovijalke na Zemlji Franca Jožefa... Sicer pa, bejži, bejži, na FSPN predavat, da boš dosti zaslužil, če boš slučajno prvi, ki bo nosil odgovornost za prirejen javni razpis; saj veš, Stožice pa Zoki pa to... Če ni denarcev, je ponavadi čorka...
vse drži,le da je za kasneje omenjene ostalo bore malo
plenilski pohod:
2004-2008 = dolg 22 % BDP
2008-2011, lukšić = 60 % BDP
Naš neto zunanji dolg:
31.12.2004: -882
31.12.2008: 11484
31.12.2011: 13302
31.05.2012: 14434
Vir: Banka Slovenije
V prvem mandatu je naš beti zunanji dolg skočil za 12 milijard. V šestih mesecih je skočil več kot je med vladanjem Pahorja skočil v enem letu.
Ni samo javni dolg pomemben! In izkaže se, da je neto zunanji dolg pomembnejši. Če ne verjameš, primerjaj tabele na Wikipedii (angleški). Išči "public debt" (javni dolg) in potem išči še "net international investment position" (neto zunanji dolg).
Levak če ne veš zakaj se je kje šlo zakaj si potem ves glasen? Ali poglej obe strani pa potem kokodakaj ali se pa ne oglašaj.
Sedaj pa pojdi gledat definicijo "levaka" v političnem smislu ker trenutno si samo en levak
--
In kaj te tako zelo moti. Napisal sem, da zaradi mene lahko zaprejo Kučana ob dokazani krivdi. Za JJ sem pa siguren, da je vpleten v trgovino z orožjem in v afero Patria. Dovolj velik dokaz je "založena" depeša, ki jo je "pomotoma" založil minister Mate.
Zgrožen sem tudi nad obsegom korupcije v Sloveniji, ki jo združeno podpira levo-desna mafija in s tem direktno iz ust krade malemu človeku. Pezdir je utišan, kufri nemoteno potujejo in še noben tajkun (kriminalec) ni bil obsojen.
Dokler je tako bomo pač živeli v Korupcistanu.
Pojdi raje na kak članek ki sploh ne omeni SDS-a ali Janše kak link prilimat.
Mogoče bi pa zraven pogledal še kako deluje demokracija v LJ?
Hinavec si in vrjamem da te to kar precej žre.
Avstrijs ima socialiste že dolgo na oblasti, torej "leve",,,,,in kaj jim manjka?
---------------
Avstrijski levi in naši levi, niso enaki levi :)
Sedaj pa pojdi gledat definicijo "levaka" v političnem smislu ker trenutno si samo en levak
No ja, nič čudnega, prava barva al kako že?
sonckasta je napisal(-a)
Za vlado me ne skrbi, tudi če čez pol leta pade.
Ampak ko vidim "levičarje" (kar ubistvu niste, ampak ŽAL nimate možganskih kapacitet dojet kaj takega, kaj šele biti pripravljeni na normalno debato), se mi pa takoj vrne nasmešek na obraz.
Sem se upiral nekaj časa, sedaj sem skočil na voz, im ready, bring it.
priporočam ti da si nadeneš rdeča očala ,tako te bodo spoznali tudi tiszi ,ki ne vedo da si otrok komunizma.torej otrok požrtije na račun delavskega naroda
Ah, levak, kdo je že zares odgovoren za brniško orožje? Ni bil takrat mali bivši predsednik cekaja vrhovni poveljnik oboroženih sil? Uporabi malo logike, zakaj (tudi) temu nikoli niso prišli do dna
---
Na to vprašanje ne poznam odgovora, ker nisem bil zraven in ne vem kaj je res. Če imate dokaze na plano z njimi. Niti solze ne bom potočil v primeru dokazane krivde.
Upam, da bodo Hrvati objavili prave podatke o trgovini z orožjem. In potem bo marsikaj še bolj jasno v tem Korupcistanu.
odkar si predsednik nisem od tebe slišal še ene pametne- samo sovražno nastrojeno in ideološko podpihnjeno natolcevanje brez veze in blatenje, pa kaj si ti počel v vladi tri leta, lepo prosim?
Daj, samo še to svojo sintagmo še enkrat ponovi, da boš kompleten: "Vera je opij za ljudstvo!"
A ne g. Lukšič?
MARŠ, BLEFER JEDNI!
TA LEVI bodo zbankrotirali suvereno Slovenijo, ker se ji brezsramno odrekajo in je nikoli niso sprejeli za svojo, razen za svojo lastnino.
--
In to govori podpornik švercarja z orožjem, Patriota JJ (Provizkota).
Se bojim, da vlada ne bo pustila kaj za bankrotirati in jo ucvrla z novci v tujino.
Če so kradli levi, naj bi desni pokazali, da so sposobnejši. Saj so - še bolj sposobni za krajo.
Sicer pa nam državljanom ste izdali "gnile" certifikate, sprejeli zakonodajo (zavestno) po kateri ste potem na znane načine z raznimi malverzacijami ki jih je zakonodaja dopuščala pobrali te certifikate, glavnino kapitala državnega pa pospravili v KAD, SOD, kasneje AUKN kjer ste ga lepo počasi preko svojih nastavljenih podrepnikov kradli. Čeprav je ves ta kapital last ljudi, ne pa države. (država niso ljudje). In to zdaj dela tudi sedanja vlada, prej je pa isto počela vaša.
Zato pa smo tu kjer smo, ker je edina politika levice ideologija. Na ekonomsko pravnem področju pa so poden od podna.
toliko ne more nihče pokrasti...
Enakost in pravičnost, tega t.i. Levica ne pozna, samo pesek za ljudstvo...
Odvisno kolk je teh slabih kreditov. Najbrž s kupninami ne bi pokril vsega.
Smrt fašizmu, svobodo narodu.
Lahko jih pokriješ iz kupnine, ki jo dobiš. Ne vem, zakaj bi podjetja prodajal šele potem, ko jim s slabimi krediti znižaš vrednost. Ali ni cilj, da iztržiš zanje čim več?
In to reče IQ kot je Lukšić. Če me spomin ne vara, je v prejšnji vladi, ki je kriva tega kolapsa, pomagal krasti. Je tudi Jankovićev sofinancer s sredstvi svojega ministrstva.
Svašta, jel' burazeru.
Če želiš prodati podjetja, se to splača narediti preden jih obremeniš s slabimi krediti. Se ti ne zdi?
------
glej, velikokrat se celo strinjam s kakimi tvojimi (poudarek je na TVOJIMI) razmišljanji in te nikakor ne podcenjujem, se mi pa zadnje čase ob prebiranju tvojih komentarjev utrinja misel na staro pesem od Bore Džordjeviča..."za ideale ginu budale" Upam, da rabim prevajati....
Čaki čaki...a se ni zlivalo jezera pljunkov čez vlado KGB? Kje za vraga je tvoja objektivnost, ko se gre za kritike, upravičene ali neupravičene, ki letijo na vsae strani v vseh barvnih odtenkih?
Sicer pa...komentiraj kaj glede holdinga, ne glede kritik, ki imajo argumentirano podlago.
Kdo je dovolil zadolževanje v letij 2006-2008? V času največje konjunkture je nastalo največ slabih kreditov.Takrat je nastalo največ slabih kreditov. nezavarovanih ali pa zelo slabo zavarovanih!! Zaradi teh kreditov, so šla podjetja v stečaj in delavci na cesto!! Takrat so tudi DARSU odobrili 1 miljardo kreditov!!
Katera vlada je bila na oblasti 2006-2008? Posledice so sezačele kazati 2009. 2010 zaradi kruize! in ne zaradi Pahorjeve vlade1 Zakaj ni takratna Janševa vlada sprejela takih ukrepov kot jih je nemša?
če bo šlo tako naprej, si lahko udbomfijci samostojnost iz 1990 nekam zatlačite- ste jo v 17 letih, ko ste Sloveniji vladali, že popolnoma razvrednotili!
Po Janševi verziji si lahko samo: SDSovec, penzionist, kristjan, kmet ali komunist.
Kdo pa je potem glasoval po tvoje za samostojnost leta 1990????
Ah dj no. A pod Pahorjem je bilo vse okej? ker tam se niti pol toliko ni pljuvalo. Pa pljuvajo kvazi strokovnjaki prevladujoči levi mediji pa jih seveda citirajo. In potem ljudje dejansko mislijo da je vse narobe. Pa sploh ni res ne. Na koncu se pa sprašujete zakaj je Janša v opoziciji tako žleht. Ja kar poglejte kaj delajo drugi kadar je on na oblasti. Tako v obdobju od leta 2004 do 2008 kot sedaj. In to naj bi nas rešilo. Ja pljuvat je lahko, nardit kej je pa druga pesem. To je dokazal že gospod Lukšič.
# 17.07.2012 ob 11:51
-----
res je, se strinjam....torej, to pomeni, da je nekaj narobe! Pa ne mi rečt, da nas je v SLO 80% komunistov (po Janševo).
Kdo pa je potem glasoval po tvoje za samostojnost leta 1990????
Ni težava v obliki organiziranosti, ampak v kontroli in obvladovanju ter sankcioniranju tistih, ki ne spoštujejo zakonodajem, ki pa je napisna na podlagi vrednot in izhaja iz realnega naravnega okolja in dovoljuje gospodarno ravnanje z viri.
Pač, Leve strani tega niso bile sposobne niti jim ni bilo v interesu, F21 je bil dovolj dober razlog zakaj ne.
Desne stranke se tega lotevajo kod medvedji pri panjih.
Še vedno čakam, zakone in akcije, ki bodo privedle glavne pajdaške kapitaliste na davkoplačevalski oltar.
Krugman pravi, da je rast javnega dolga zgolj posledica zadolževanja v zasebnem sektorju pred krizo. Se moti?
The causes. Many policy makers insist that the crisis was caused by irresponsible public borrowing. With very few exceptions - other than Greece - this is false. Instead, the conditions for crisis were created by excessive private sector borrowing and lending, including by over-leveraged banks. The collapse of this bubble led to massive falls in output and thus in tax revenue. So the large government deficits we see today are a consequence of the crisis, not its cause.
# 17.07.2012 ob 11:42
-----
Avstrijs ima socialiste že dolgo na oblasti, torej "leve",,,,,in kaj jim manjka?
Kakšen naglas je na besedi levi:)?
kar je seveda posledica janševega zapravljanja.
Vidim, da nisi pisal o vsebini. Pa me zanima, zakaj je po tvojem mnenju dobro ustanoviti ta holding in nanj prenesti nekaj milijard slabih terjatev?
anša, če si pameten, vzemi Urško
--
Podpišem
In prav zarati tega se dokapitalizira banko in sedaj rešujejo zavoženi krediti. Veliko je kriv tudi lokalni spodrsljaj po Rodetovo.
Vsak, ki ima pet minut časa, se gre strokovnjaka, ki nabije nebuloze do onemoglosti, hujska folk proti vladi in jo demonizira!
Janša, če si pameten, vzemi Urško in se odseli iz te brezupne doline bleferstva, laži, manipulacij, spletkarjenja, ki jo vsakodnevno uprizarjajo udebomafijski jurišniki! Jaz bi nad vsem skupaj že dvignil roke!
Potem pa naj ponovno in za vedno zavlada leva avantgarda in to deželo za večno spremeni v levičarsko ideološko puščavo, čeprav se mi trga srce!
Ampak če bo treba, bom prodal premoženje in se odselil s svojo družino, tu pa naj vladajo Janković, Kučan, Stanovnik, Golobič, Lukšič, Zemljarič, major Ribičič, Gašpar Gašpar, Tuerk in nihče jim ne bo ogrožal udbomafijske idile- dokler se ne bodo morski psi počasi pričeli grizti in mesariti med sabo, ker- ko ne bo več desnosredinskih sovražnikov, se bodo za denar poklali med seboj- podobno kot narkokarteli v Mehiki!
2004-2008 = dolg 22 % BDP
2008-2011, lukšić = 60 % BDP
A se ti zdi normalno, da vlada prav namerno ne dopušča nikakršne debate o smotrnosti takega podviga, kot je prvo ukinitev AUKN, ki ga je začrtal OECD, zdaj pa postavitev holdinga, s katerim bo dobesedno upravljala vlada z 11 milijardami premoženja?
A se ti zdi to normalno, ko pa je bilo nešteto krat povedano, da mora država ven iz upravljanja dravnih podjetij?
Ne glede na to, da jasno podpiraš to vlado, pa bi moral temu nasprotovati, kajti takemu holdingu, kot se lahko sam prepričaš, nasprotujejo praktično vsi strokovnjaki s tega področja.
Plenilski pohod se je začel že v sredini 90 let prejšnjega stoletja.
Takrat so bili tudi postavljeni temelji tajkunizma.
In kdo je pripravil zakonodajo za privatizacijo nekoč skupnega - državnega premoženja?!
Nisem podpornik referendumov, ker tudi lani nisem bil. Tudi vnaprej bom proti referendumu o pokojninski reformi, ki bo vsaj približno usklajena z socialnimi partnerji.
Zatorej sem za referendum o ustanovitvi državnega holdinga v obliki, kot ga predlaga vlada. Ne bojte se tega dati na referendum.
Bolj v kontekstu bi bilo "najprej levi, potem desni, nazadnje pa še pingvini"
časa levice več kot 66 let.
Torej, če sodijo po sebi je to, to.
Štrukelj je povedal, da politiki levice so,
kot bi dali roparjem ključ od trezorja.
Potem je, po tvoje, fašizem osamosvojil Slovenijo.
res daleč smo prišli v 21 letih obstoja...
Ne podtikaj tistega, kar je prejšnja vlada delala tri leta. S takimi nebulozami lahko prepričuješ samo še sebe, pa nekaj tvojih podrepnikov.
NE janšizmu!
Podporniki te vlade, vprašam vas:
A ni jasno, da se hiti le zaradi cilja, izropanja našega skupnega premoženja?
Janša hoče kadrovati po svoji liniji lojalnosti, ne sposobnosti, kakšni so bili rezultati takega kadrovanja si poglejte v Intereuropi, Luki Koper...
10 minut...ko bo škoda storjena ne bo več kje vzeti denar, odgovarjal pa spet ne bo nihče.