Če bo šlo vse po sreči, bo Ljubljana lahko končno dobila nov potniški center. Foto: BoBo
Če bo šlo vse po sreči, bo Ljubljana lahko končno dobila nov potniški center. Foto: BoBo

"Mestna občina Ljubljana je, čeprav ni pogodbeni partner, vseskozi konstruktivno sodelovala pri razvoju projekta in iskala v okviru svojih pristojnosti primerne strokovne rešitve. Vodstvu projekta nismo nikoli postavljali pretiranih zahtev ali projekt kakor koli drugače ovirali," so na Mestni občini Ljubljana (MOL) zanikali trditve Janeza Janše.
Ta je predvčerajšnjim po sestanku s predstavniki Trigranita, vlagatelja v projekt Emonika, sporočil, da iz krivde za zaplete pri izvedbi projekta niso izvzete niti državne niti mestne institucije, ki so namesto sodelovanja in iskanja rešitev velikokrat zgolj postavljale nove ovire.
Po 10 letih le do gradbenega dovoljenja?
Na MOL-u poudarjajo, da je bil koordinator projekta Janez Koželj, ki je "pomagal pri odpravljanju ovir in nerazumevanja med investitorjem in pristojnimi na Slovenskih železnicah, ministrstvu za promet in ministrstvu za okolje ter drugimi, ki so bili kakor koli vpleteni v pripravo projekta Emonika".
Dolgotrajnost postopkov so pripisali iskanju števila in razporeditvi podpor konstrukcije nad tiri, kar je trajalo več let. Komunalni prispevek pa se je podražil zaradi spremembe zazidalnega načrta leta 2009 in zaradi spremenjene zakonodaje, so pojasnili. Ob tem pa so dodali, da je zasnova Emonike usklajena z vsemi potrebnimi predpisi, investitor pa lahko vloži dokumentacijo gradbenega dovoljenja.