Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.4 od 25 glasov Ocenite to novico!
Hitrost je glavni dejavnik tveganja v prometu, opozarjajo na agenciji za varnost prometa. Foto: freedigitalphotos.net
Policijski avtomobil s sistemom Provida zasleduje voznika, ki je vozil s hitrostjo več kot 200 kilometrov na uro. Foto: Policija
       Kar se hitrosti tiče, lahko rečem, da sem, ko sem naredil izpit, zelo rad zelo hitro vozil, a hvala bogu nisem imel nobene nesreče. Sčasoma z izkušnjami pa sem spoznal, da je hitrost napačen adrenalin, moj nasvet ljudem bi bil, naj adrenalin raje iščejo kje drugje.       
 Jože Robežnik
VIDEO
Hitrost ubija – vozimo pa...

Dodaj v

Na slovenskih cestah "smrt sejejo" hitrost, alkohol in mobilni telefon

Lani zaradi hitrosti na slovenskih cestah umrlo 46 ljudi
16. april 2018 ob 09:35,
zadnji poseg: 16. april 2018 ob 10:51
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Na prehitro vožnjo, ki je najpogostejši vzrok prometnih nesreč, v katerih je na slovenskih cestah lani umrlo 46 ljudi (44 odstotkov vseh), bodo opozarjali s preventivno akcijo Hitrost ubija – vozimo pametno!

"Zavzemamo se za to, da se prometna varnost izboljša, trendi so pozitivni, in če jih želimo ohraniti, je najpomembnejši korak ravno umirjanje prometa," je na novinarski konferenci pojasnil Robert Vehovec iz sektorja prometne policije. "Termin preventivne akcije ni izbran naključno, saj se v pomladnem času razmere na cestah izboljšujejo, zato ljudje oz. vsi vozimo malo hitreje, ker imamo lažen občutek, da smo bolj varni na cesti, hkrati pa se v tem času v prometu pojavlja veliko udeležencev, kot so pešci in kolesarji," je še dodal.

Na slovenskih cestah smrt sejeta hitrost in alkohol, v zadnjem času pa se jima vedno bolj pridružuje tudi mobilni telefon, so opozorili na omizju.

"V prvem tednu akcije napovedujemo, da bomo poostreno nadzirali hitrost na cestah, višek naših aktivnosti pa bo v sredo, ko bomo izvedli maraton nadzora hitrosti, vozniki lahko na ta dan policijo pričakujejo na več kot 600 lokacijah," je napovedal Vehovec. Lokacije bodo po njegovih besedah tako kot že zadnjih nekaj let objavljene na spletu, tako da jih bodo vozniki lahko preverili in se prepričali, da smo izbrali najbolj kritične oz. tiste, ki jih ljudje sami predlagajo. "Izkušnje zadnjih let kažejo, da ljudje po takšnih akcijah še nekaj časa vozijo bolj počasi, kar ima pozitivne vplive na prometno varnost," je sklenil.

Ljudje imajo milijon izgovorov
"Kazen se že plača, a marsikaj se lahko pozna za vse življenje, če te rešilec odpelje, lahko ostaneš tudi invalid, ali pa družina ostane brez tebe," je dejal ambasador projekta Franci Kek. "Sankcije v obliki kazni so pljunek v morje proti tistemu, kar lahko storiš nekomu – vozimo pametno! Alkohol, telefon in avto ne pašejo skupaj," je dodal Rado Mulej.

"Kar se hitrosti tiče, lahko rečem, da sem, ko sem naredil izpit, zelo rad zelo hitro vozil, a hvala bogu nisem imel nobene nesreče. Sčasoma z izkušnjami pa sem spoznal, da je hitrost napačen adrenalin, moj nasvet ljudem bi bil, naj adrenalin raje iščejo kje drugje," pa je izpostavil ambasador Jože Robežnik in dodal, da ima človek vedno milijon izgovorov za vse, kar narobe počne, pa naj bo to hitrost, telefon ali pa alkohol.

Hitrost je glavni dejavnik nesreč
V okviru nacionalne akcije Hitrost, ki jo vodi in koordinira Javna agencija RS za varnost prometa, vsako leto ozaveščajo in informirajo ljudi, da lahko za lastno varnost in varnost drugih udeležencev v prometu največ storijo z lastnim odgovornim ravnanjem.

Hitrost kot dejavnik tveganja ostaja eden izmed glavnih vzrokov prometnih nesreč in pomembno prispeva k teži posledic prometnih nesreč, številu hudo in smrtno poškodovanih. Prioritetna naloga agencije je, da stremi k zmanjšanju povprečnih hitrosti, kar bo posledično pomenilo manj mrtvih, hudo in lahko telesno poškodovanih v prometnih nesrečah, ki se zgodijo zaradi hitrosti.

Hitrost je namreč glavni dejavnik tveganja za voznike in potnike, posebej pa je ključna tudi pri varnosti ranljivejših udeležencev v prometu, pešcih, kolesarjih in motoristih.

S tem namenom v treh obdobjih v letu (april, junij, avgust) še posebej intenzivno potekajo preventivne aktivnosti, s katerimi želijo opozoriti voznike na dosledno spoštovanje omejitev hitrosti in ustrezno prilagoditev vožnje razmeram na cesti.

Zmanjšanje smrtnih žrtev v Sloveniji
Evropska komisija je pretekli teden objavila predhodne statistične podatke o varnosti v cestnem prometu za lansko leto. Ob tem je posebej omenila tudi Slovenijo, ki je lani v primerjavi z letom 2016 zaznala 20-odstotno zmanjšanje števila smrtnih žrtev. Lani so namreč v prometnih nesrečah pri nas umrli 104 ljudje, predlani 130.

G. K.
Prijavi napako
Komentarji
SamoRes
# 16.04.2018 ob 10:06
Če je znak 50 potem pelješ 50.
Če je 70 pelješ 70.
Če je omejitev 90 potem 90.
Če še nisi na stopnji, ko razumeš zakaj ogrožaš življenja, če čez naselje voziš 70, potem plačaj kazen.
Vsaki izgovori na inkasantstvo in policijo in podobno so nepotrebni, ne zdržijo presoje.
Kazni pa uredite tako, kot v skandinavskih državah, da se plačajo glede na višino dohodka. Kaj je nekomu s 5000 plače dati 100e kazni in to še s polovičko? Nekomu je to desetina plače.
Dolenc
# 16.04.2018 ob 10:44
Dejansko isto doživljam sam pri 50 km/h - naselja. Pa naj grem z avtom ali motorjem. Ko se peljem 55km/h po števcu čez naselja, se za menoj takoj nabere nekaj vozil. Dejstvo je, da vas večina vozi po pameti. Gume imate na vozilih zaradi policistov in ne zaradi sebe, v vozilih imate razne radar detektorje, po omejitvah ali celo pod pa vozite takrat, ko vidite policiste. Meni se zdi to kot alkoholiki. Pijete, pijete, pijete, na dan zdravniškega pregleda pa angelčki. Zame je absurd voziti čez naselja (kjer so vaši otroci, domače živali itd) več kot je omejitev, saj s tem pridobiš le nekaj sekund. Naselja so namreč kratka. V hitrosti vidim smisel na AC, kjer dejansko s tem profitiraš. Ali je res vredno, da naselja dolžine 1km, prevoziš s 70 km/h 20 sekundah hitreje, kot bi ga s 50 km/h ? Meni se ne zdi, sploh ker vas večina potem sanja na kavicah in se vleče kot megla po nakupovalnih središčih.
aaa
# 16.04.2018 ob 10:14

kolešček

hitrost ubija - se strinjam.
počasnost prav tako, morda še bolj - naredite še kaj na tem!


Peljem se po naselju. 50. Kolona za menoj me prehiteva eden za drugim kot za stavo. Sem jaz prepočasen ali oni prehitri?
Anar Hija
# 16.04.2018 ob 09:48
Postavljanje radarjev na točke, kjer se inkasantstvo izplača, grožnje varnosti v cestnem prometu pa ni.
Vmes pa lokalni šerifi šefom policijskih postaj neformalno narekujejo, kjer smejo in kje ne, ustavljati. Po določenih ulicah manjših slovenskih mest se lahko v naselju voziš tudi 100, če tam ni doma župan ali kakšen njegov prijatelj.

Zraven pa agencija za varnost v cestnem prometu (AVP), kjer so strankarsko nastavljeni fikusi, ki skrbijo za svoje riti, o prometu pa se jim sanja toliko, kot meni o kvantni fiziki.

Bolano vse skupaj.
jankoP
# 16.04.2018 ob 11:14
Jaz se tudi vozim v naselju približno 50, pa se ne spomnem kdaj bi me nazadnje kdo prehitel v naselju. Če vas v naselju redno prehitevajo, verjetno ne greste niti 50, v križiščih speljujete kot da ima 7 konjev v avtu in podobno, in potem vas ob priliki kdo prehiti. Ne ker greste samo 50, ampak ker ste nasploh ovira. Isto je izven naselja. Ne prehitevam če se kdo lepo vozi 90, če pa rabi pol ure do 90, ali v vsakem ovinku zavira, ga bom pa prehitel, tudi če gre kdaj vmes 100...
Bormio
# 16.04.2018 ob 10:35
@Samo Res
Tudi od mene velik plus!

In potem se nekateri jezijo na radarje in na policijo. In jokajo, da so kazni za socialno šibke previsoke, ker da jih pahnejo v še večjo revščino. Kdo jih pa sili, da ne upoštevajo predpisov!

Je pa res, da bi z upoštevanjem dohodninske lestvice pri izreku kazni, kot predlaga Samo Res, določene zadeve s področja kaznovalne politike bolj uravnotežili.

Če seveda ni protiustavno.
alcatraz
# 16.04.2018 ob 11:01
Za mobiteliranje za volanom bi jaz vzel izpit za najmanj dve leti!
EMU
# 16.04.2018 ob 10:53
Ne gre mi v glavo, kako nekateri bentijo nad drugimi zaradi težav, ki jih imajo sami s sabo. Po drugi strani je pa to tako zelo tipično človeško... da ne rečem, Slovensko.
Tudi sam nisem noben angel, kar se tiče hitrosti na cesti in sem zaradi tega pokasiral 9 pik. Ampak nikoli za to nisem krivil nikogar drugega, pač pa sebe, ker moj avto z mano za volanom nekje ni peljal s tako hitrostjo, kot je predpisana. Niso krivi predpisi, ni kriva omejitev, ni kriv radar oziroma policist. Pika.
Če si pameten se iz tega kaj naučiš, sicer pa pač ne. Na primer potrpežljivosti, samokontrole in odgovornosti.
Zaradi prenizke hitrosti ni umrlo 49 ljudi. Se pa strinjam da je v določenih okoliščinah lahko nevarna. In je zato tudi sankcionirana.
Nikoli
# 16.04.2018 ob 10:39
Koliko pa zaradi katastrofalno uničenih cest?
Kölm
# 16.04.2018 ob 10:23
Z mopedom (apn 6 končna cca 45 kmh ) sem pred leti padel na pesku v ovinku. Omejitev 90, pa še v klanec sem peljal. V policijskem poročilu je pisalo neprilagojena hitrost. Toliko da veste kaj vse gre pod "hitrost".
Banban
# 16.04.2018 ob 11:16
samo res, ok, načeloma se strinjam. Mi gre pa zelo na živce apologija mestnega redarstva. Zelo. Zkaj? ker radarje s tako neznosno lahkoto postavijo v cone, kjer je colanje jasno namenjeno zgolj postavki "neobdavčeni prihodki občine".
Primer. Vrhniko so potegnili globoko v vrhniški klanec. Postojno so podaljšali za slab kilometer, in direkt znižali 90/50. Radar je postavljen med lokacijo stare, in novo tablo. Nism Roadrage, v 25 letih na motorju in v avtu sem fasal dve minimalni kazni. Eno zunaj drugo znotraj naselja. Vozim pasivno. Ampak tole je ožemanje naroda. nit pod razno skrb za varnost.
pan
# 16.04.2018 ob 10:15
@SamoRes

Imaš velik plus!
Žebljico na glavico!
Vongobongo
# 16.04.2018 ob 11:55
tureavanture

" Lahko bi se umaknil s ceste in spustil kolono naprej, kot je nekdo zgoraj napisal, pa nisi. Raje zadržuješ ljudi in posredno zvišuješ možnost za nastanek prometne nesreče.
Ampak tebe bo policist potrepljal po ramenu, češ, vzoren si državljan."

Wow tebe moti da se nekdo vozi po pravilih in njega obtozujez za moznost nastanka nesrece, ker se ne umakne tebi , ki krsis pravila. ;)

Ker si ti CAR na cesti ;)
lokalnenovice
# 16.04.2018 ob 11:29
Se mi še ni zgodilo, da bi me kdo prehitel v naselju ko sem vozil med 50-60, vsaj ne sredi belega dneva. Morda pa je kaj na tem iz katerega konca Slovenije si. Se govori, da v nekaterih delih Slovenije, kultura voznikov menda res ni najboljša.

@zozozo, po prebranem sklepam, da si vsakodnevna ovira na cesti, zato se prosim vsaj umakni ko se za tabo nabere kolona.
svyatoslav
# 16.04.2018 ob 11:22
Hitrost , največji razlog za nesreče. Mar res?
Kaj pa:
- strah in popolna zakrčenost za volanom običajno prepočasnih voznikov
- senzomotoričnih zavrtih voznikov
- starejših voznikov, ki popuščajo tako mentalni kot psihofizično
- 400.000 alkoholikov
- mlajša generacija pod vplivom psihoaktivnih snovi
- tehnično neizpravni avti, ki se zmažejo preko tehničnega

Nobena nevarnost ni tisti, ki vozi limuzino 150 km/h na avtocesti, ima pregled nad dogajanjem in je zdrav.
kolešček
# 16.04.2018 ob 09:56
hitrost ubija - se strinjam.
počasnost prav tako, morda še bolj - naredite še kaj na tem!
webman
# 16.04.2018 ob 12:06
Vozim pasivno, vendar so omejitve določenih cest postale smešne. Odkar so kazni priliv občine in imajo svoje radarje, so se naselja začela raztegovati kot žvečilke.
Verjemite mi, da če bi sprejeli zakon, da se vse kazni CPP stekajo v pokojninsko ali zdravstveno blagajno, občina pa od zneskov nima nič, bi pol občin vrnilo svoje radarje in kar naenkrat varnost nebi bila tako visoka prioriteta!
ElTorro
# 16.04.2018 ob 12:04
Kakšne neboloze! Zakaj bi nekdo za isti prekršek plačal več kot drugi?

Ker je glavni cilj globe to, da odvrača ljudi od določenega dejanja. In x% dohodka bolj enakovredno odvrača vse ljudi od kršenja predpisa.

Ker se marsikomu ne zdi pošteno, da za nek prekršek eno osebo finančno povsem uničiš, drugi osebi pa ta isti prekršek ne pomeni nič.
VanDame
# 16.04.2018 ob 12:01
Problem je predvsem v GLAVAH. Toliko neumnosti, kot jih vidim na cestah: od izsiljevanja, živčnosti, prehitevanja v škarje, neuporaba varnostne razdalje, neuporaba smernikov, agresivne vožnje, norenja in na drugi strani tudi prepočasne vožnje (ko upokojencem, ki niso sposobni upravljati invalidskega vozička, odobrijo podaljšanje vozniškega), neznanje osnovnih pravil CPP itd. Kolikokrat se mi zgodi, da me nekdo prehiti v najbolj nemogočih odsekih z dobesedno manevrom podobnim ruski ruleti. Potem se pa čez 1km srečava na semaforju in si mislim "preklet bedak"!
Kot nekdo, ki veliko časa preživi na cestah in se srečuje z nesrečami v prometu, vam lahko svetujem samo nekaj: malo STRPNOSTI pa bo za vse udeležence v prometu življenje lažje. Ali pa življenje sploh bo, ker za mnoge se v prometu precej prehitro konča. Zavedajte se, da niste nesmrtni in da vam tistih nekaj sekund, ki jih pridobite z brezglavo vožno, lahko vzame preostanek življenja!
ginza
# 16.04.2018 ob 13:48
"in največ kretenov, ki to počne, je tistih, ki na odprti cesti pri omejitvi 90, križarijo 70 ali manj.,,,
teh kretenov je največ....
seveda vedno nekomu pokne živc in potem si priča prehitevanju v škarje.... pol pa bluzijo, da hitrost ubija."

Ja, nekateri križarijo morda zato, ker se ne čutijo sposobne voziti hitreje. Za take je bolje, da gredo počasi, pa naj jih drugi prehitijo. A to še ni izgovor, da ti pokne živc in prehitevaš v škarje. Prehitiš takrat, ko imaš prosto cesto. Pika.
ps11
# 16.04.2018 ob 11:22
Klasicne nebuloze opevajo ze vsa leta, ker je najbolj enostavno in najmanj ti mozgane utrudi. Resnicnih problemov ne izpilostavijo: vkljucevanje na avtocesto- takoj s pospesevalnega pasu agresivno na vozni pas z 80kmh in po moznosti se takoj na levi pas. Izkljucevanje, zaviralni pas: polovica jih bremza s pol avta na voznem pasu. Sama voznja po avtocesti: prevec po desni na levem pasu ali prevec po levi na desnem pasu. Razdalja. Nestrpnost zaradi golega rivalstva med znamkami. Mestna voznja: pas za levo, se odcepi in pri zavijanju levo naredi lok na desno na pas za naravnost kot da ima ladjo, enako pri zavijanju desno. Kolesarji, brezveze omenjat. Pa se kaj bi se naslo.
zozozo
# 16.04.2018 ob 11:21
Kakšne neboloze! Zakaj bi nekdo za isti prekršek plačal več kot drugi? Potem pa naj tisti, ki plača več manj časa odsedi v zaporu za isto kazen?

Zaporna kazen je izražena v času, in časa imamo vsi enako. Denarna kazen je pa samo nadomestek za časovno kazen. In prav bi bilo, da dva, ki sta naredila isti prekršek, morata za odplačat kazen delat enako količino časa.
LjubljanaMoja
# 16.04.2018 ob 11:15
SamoRes: se strinjam in dodajam še: Kazni glede na dohodek, ne zato ker so previsoke za revne, toda zato ker so prenizke za bogate!
zozozo
# 16.04.2018 ob 11:10
V hitrosti vidim smisel na AC, kjer dejansko s tem profitiraš.

Če se pelješ iz Maribora do Ljubljana 150 namesto 130, prideš v Ljubljano 8 minut prej. Kdor misli, da se za teh 8 minut splača tvegati nesreče in kazni, ni ravno preveč bister.
interakt
# 16.04.2018 ob 11:11
Naj postavljajo radarje v bližini šol, vrtcev, povečanega prometa, centrov mest in vasi... ne pa na hitri cesti, po kateri se je 10 let smelo vozit 130kmh, sedaj pa kar naenkrat 110kmh.
Današnji avtomobili so narejeni za 170kmh povsem običajne vožnje, čas yugecev in škod favorit je mimo.
firtoh
# 16.04.2018 ob 21:04
V službo hodim peš in prečkam dva prehoda ob dveh krožnih.Vsak drug ima telefon v roki,zjutraj po možnosti še kavo,gledajo nič,od žmigavcev nič.Sem si že rekel,da bom Audiju in BMW-ju poslal e-mail.V njem bom vprašal,zakaj ob takšni ceni avtomobila,serijsko ne vgrajujejo žmigavcev.
Vongobongo
# 16.04.2018 ob 14:23
Nemorem verjet kako zelo vam grejo na zivce ljudje , ki se nevozijo po zgornji dovoljeni meji hitrosti in niti nekrsijo spodnje meje ;)
aaa
# 16.04.2018 ob 12:31
@offgrid
Jaz vozim po principu pametnejši popusti. In se vedno umaknem, ko se za manoj pojavi par živčnih bedakov. Zanimivo je le to, da se pojavijo le pri nas in na Balkanu. V Avstriji npr. nikoli.
tureavanture
# 16.04.2018 ob 12:21
Vongobongo kaj pa tebe muči?
Kdo je rekel da prehitevam bilo koga ki vozi 50 v naselju ali 90 na regionalki? Prehitevam takšne ki vozijo 60 po regionalki in "raje umret" kot pa se za pol minute umakniti na prostoru ki to omogoča in spustiti kolono 10 ali več avtomobilov mimo.
aaa
# 16.04.2018 ob 11:53
@offgrid
Predvsem je drugačen pogled na promet skozi oči tistega, ki vozi po predpisih in skozi oči divjaka. Skozi oči divjaka vsi vozijo 65 namesto 90. Skozi oči nekoga, ki vozi po prepisih, takega primerka, ki bi vozil 65 zlepa ne srečaš.
okram23
# 16.04.2018 ob 11:27
Glih zjutraj na trzinski obvoznici.. tip z Porsche Panamero turbo in on telefon v roki in se lepo pogovarja...
Mislim avto za 200k € on pa z telefonom v roki

Sta samo dve možnosti
-al tak drag avto pa nima BT
-al pa je voznik tok debiln da ga ne zna uporabljat!!

Pa ni edini.. razni bemvejaši in avdijaši z hudimi mrcinami in telefon v roki.. BT ma pa že skor vsak avto..
ginza
# 16.04.2018 ob 15:42
V svetu so sicer dokazali da je 90% nesrec z neprilagojeno hitrostjo zaradi slabega cestisca oz. ceste

Če je cesta slaba, pač temu primerno PRILAGODIŠ hitrost, a ne. LOL
ElTorro
# 16.04.2018 ob 15:23
V svetu so sicer dokazali da je 90% nesrec z neprilagojeno hitrostjo zaradi slabega cestisca oz. ceste

1. Link do študije, ki to dokazuje?

2. Glede na to, da si dolžan prilagoditi hitrost razmeram na cesti, le-ta ne more biti kriva - kriv si lahko le ti.
Če se na zimsko z žledom obdarjeno jutro pripelješ po mestni vpadnici z 80 km/h in veselo oddrsaš skozi križišče pred avtobus ker ne uspeš zavreti ko se prižge rdeča luč - je res kriv žled, ali ti, ker ne razumeš, da je v takšnih razmerah treba voziti drugače kot na lep poletni sončen dan?
Skippy
# 16.04.2018 ob 12:24
@Vongobongo
vsak trenutek je petina voznikov na mobitelih. In ne zgodi se pravzaprav nič, KER SODOBNI AVTO JE TELEFON. Ves čas imaš ekrane in nekaj pritiskaš.

Ker več ne morete kriviti hitrosti, ker se po tej državi še komaj premikamo, alkohola tudi ne, ker se med nekaj 1000 preverjenimi komaj najde kak, ste si našli novi vzrok vseh vaših težav v prometu. In sedaj boste ta mobitel gonili leta in leta, medzmes dvignili kazen na neki paranoični nivo ...
Skippy
# 16.04.2018 ob 12:18
Vozim pasivno, vendar so omejitve določenih cest postale smešne. Odkar so kazni priliv občine in imajo svoje radarje, so se naselja začela raztegovati kot žvečilke.

To je glavni problem Slovenije! Samo lani so na 70 km slovenskih avtocest in hitrih cest znižali omejitve. Ki so bile tam tudi po 20, 30 let. Tudi naselja pa se kar širijo in zajemajo že vsako njivo in pasjo uto.
ElTorro
# 16.04.2018 ob 11:58
tvoj primer je pa zelo slab primer, ker tega ne boš doživel, razen, če tvoj števec kaže kakšnih 20kmh premalo - tu se vprašaj o izpravnosti svojega avta..

Moj avto je recimo izpraven, hitrost kaže dovolj natančno. Na območju našega vrtca in šole je omejitev 10. Priznam, da peljem okrog 20 ("štandgas" v drugi prestavi mi da 15-20 km/h). Obvezno se na dobrih 200m dolgi poti za menoj nabere kolona vozil, katerim sem prepočasen (kljub temu, da 50-100% presegam dovoljeno hitrost).

In v tej koloni so izključno starši, ki peljejo svoje otroke v šolo, ali pa so svoje otroke že odložili v vrtcu. Je pa res, da vsaj nikomur ne pride na misel, da bi prehiteval.

Tako da, ne, ni dal zelo slabega primera, in v praksi se takšne stvari doživlja.
zozozo
# 16.04.2018 ob 11:50
@offgrid - Joj, ful si upornik. Ful si frajer, ful si kul, ful te vsi občudujemo. Na osebnem in filozofskem nivoju. Pravi borec proti diktaturi in enoumju.

Žena bo še vedno v bolnici čez 8 minut. Na banko idi pravi čas, pa ne boš plačal penalov. Na sestanku in randiju te bojo počakali 8 minut, če jim je sploh do tega, da prideš.

In vsi ti tvoji "pomembni" razlogi so za posrat smešni v primerjavi s tem, da ogrožaš življenja drugih ljudi.

Nehaj bit otročji.
aaa
# 16.04.2018 ob 11:24

kolešček
@aaa
ne bluzi..
jasno je, da so mišljeni razni 50kmh na regionalni cesti in 80 na avtocesti.
tvoj primer je pa zelo slab primer, ker tega ne boš doživel, razen, če tvoj števec kaže kakšnih 20kmh premalo - tu se vprašaj o izpravnosti svojega avta..


Slab primer? Vsak dan na poti v službo. V treh naseljih. Kolika pa je verjetnost da mi je pri več kot 5-tih avtih števec lagal in čudežno začel delati ko sem se zapeljal čez severno mejo, pa presodi sam.

Kar se pa tiče 80 na avtocesti. Recimo omejitev za avto s prikolico je pri nas 90. V Italiji 80. Torej gre za povsem ligitimno hitrost določenih vozil in ko se zapelješ na avtocesto moraš računat s tem, da se jih bo ogromno tako vozilo.
zozozo
# 16.04.2018 ob 11:23
@tureavanture - Strokovnjak res, upam da nimaš izpita ker ti je videt da ti nekaj manjka v piskru.

Lahko bi ti vrnil z enako mero, in te poimenoval za bedaka, idiota, lahko bi te zmerjal za kriminalca in obsedenca, lahko bi te rezglasil za nekulturnega, lahko bi razlagal o spolnem občevanju s tvojo mamo. Pa ne bom.
drugo mnenje
# 16.04.2018 ob 19:04
ordnung muss sein!
nekej po čemer bi se morali ravnati na vseh ravneh življenja. ne mi klobasat o tem kako vi lahko vozte k mate a6 pa gume za 600 evrov pa reflekse kimija raikonena. red je red.
Sl4fko
# 16.04.2018 ob 19:01
Hitrost ni problem, problem je, če se v trenutku ustaviš. ;D
borkov
# 16.04.2018 ob 15:38
Pri nas na cestah ubija vozniška kultura in nič drugega. Pravzaprav nasploh kulura ljudi je na psu. In kot je nekdo napisal - mobilni telefon - leto prepovedi, pijan za volanom - 5 let prepovedi, prevelika hitrost v nalseju (nad prekoračitvijo 30 km) 1 leto prepovedi, potem pa naj folk divja, telefonira, pije. Vsaj na cestah jih ne bo nekaj časa.
ginza
# 16.04.2018 ob 13:50
@Kolm:V policijskem poročilu je pisalo neprilagojena hitrost. Toliko da veste kaj vse gre pod "hitrost".

Neprilagojena hitrost ne pomeni, da si vozil prehitro glede na omejitev, ampak da si vozil prehitro glede na razmere na cesti.
špohtl
# 16.04.2018 ob 13:44
Vse je res, vendar: Primorka npr. je še skoraj enaka kot konec sedemdesetih ko so jo zgradili in predvidevali pretok ca 12.000 vozil na dan. V letu 2016, pa po tej isti cesti vozi ca 65.000 vozil na dan - letos verjetno že precej več. Tu bi že zdavnaj potrebovali tretji pas (saj je vozni skoraj popolnoma) zaseden z kamioni - vendar dars postavi protihrupno ograjo (kar je dobro), ca meter preblizu....in tako oteži izgradnjo dodatnega pasu....
offgrid
# 16.04.2018 ob 12:58
ZAKON PRAVI:
vožnja pod 50% dovoljene hitrosti je ovranje prometa.

65 na 90 omejitve ne sodi ravno v oviranje, ti pa skravžlja živce.
In takšnih je kolker hočeš.

Prehitevanje se skorajda ne splača več, ker ko prehitiš enega, se najdejo trije drugi.

Zatiskanje oči, da takšni ne obstajajo, pa je sprenevedanje.
arogantnež
# 16.04.2018 ob 12:30
Mene tudi po 50 prehitevajo včasih, ampak po navadi v bližini table za konec naselja, ker se jim najbrž zdi, da bom tako vozil tudi naprej. Pol pa jamrajo, ko jih na takšni lokaciji dobi radar.

Ena specifična lokacija, kjer me garantirano prehiti 95% sovoznikov, pa je mariborska severna obvoznica (Rutar - Melje). Če bi policija stala na enem izmed nadvozov na tej relaciji, bi bilo kar pestro. Nedavno je mimo mene zapeljal eden, ki mu je tabla pred tunelom pokazala 169 pri omejitvi 80, ki se malo zatem spusti na 60.

Pač živimo v državi brez nadzora na cestah. Čisto preprosto je to.
offgrid
# 16.04.2018 ob 12:03
Na leto po Sloveniji naredim približno 100.000 km.
Nisem divjak, čeravno se mi konstantno mudi.

Verjetno srečujem raznorazne ''zozote'' in ''aaaaje'', ki ne premorejo dovolj vozniške kulture, da ko opazijo 4 ali več avtomobilov za seboj ob hitrosti 63 na 90 omejitve, da se umaknejo na prvem avtobusnem postajališču.
Jst ne divjam. Jst samo uporabljam z zakoni določeno pravico, da se gibljem na meji dovoljene hitrosti. In vi mi s vašimi psihotravmami kradete čas.

Jst nisem za prekoračitve hitrosti. Nikakor. Sem pa proti VAM osebkom, ki s prepočasno vožnjo drugim podajate vam sprejemljive vzgojne ukrepe.
paraBellum
# 16.04.2018 ob 11:29
IjankoP

# 16.04.2018 ob 11:14
Prijavi neprimerno vsebino Jaz se tudi vozim v naselju približno 50, pa se ne spomnem kdaj bi me nazadnje kdo prehitel v naselju. Če vas v naselju redno prehitevajo, verjetno ne greste niti 50, v križiščih speljujete kot da ima 7 konjev v avtu in podobno, in potem vas ob priliki kdo prehiti. Ne ker greste samo 50, ampak ker ste nasploh ovira. Isto je izven naselja. Ne prehitevam če se kdo lepo vozi 90, če pa rabi pol ure do 90, ali v vsakem ovinku zavira, ga bom pa prehitel, tudi če gre kdaj vmes 100...


Očitno se ne pelješ po pravih naseljih. Jaz se s tempomatom po naselju peljem 50+ in me redno prehitevajo.
furs
# 16.04.2018 ob 11:28
Glavnega povzročitelja, ŠOFERJA, ste pozabili omeniti. Alkohol in telefoni ne vozijo.
tanj
# 16.04.2018 ob 11:20
Na slovenskih cestah "smrt sejejo" hitrost, alkohol in mobilni telefon

Ni res. Na slovenskih cestah smrt sejejo neodgovorni, nesposobni in objestni vozniki, največkrat z vedenjskimi težavami. Te težave se kažejo z njihovim pritiskanjem na plin, z njihovim popivanjem ter z njihovim ''i wanna be importanr'' uporabljanjem telefončkov med vožnjo. Nič drugače.
Kazalo