Tako namerava na vsaki vpadnici v Ljubljano zgraditi parkirno hišo koncepta Park&Drive, tri ceste v Ljubljani pa bodo razširili v šestpasovnice, kar bo pospešilo javni promet. Uporaba javnega prevoza naj bi se tako podvojila, prav tako pa tudi uporaba železnice. Glede slednjega je dejal še, da se bo težko karkoli dogovoriti, "če bodo menjavali direktorja železnic vsake tri mesece".
Vstopne takse za zdaj ne bo
Glede uvedbe vstopne takse v Ljubljano pa je Zoran Janković dejal, da jo načeloma podpira, da pa bi bilo treba najprej zagotoviti brezplačno parkiranje. Ob tem je napovedal 8.000 novih parkirnih mest na območju tržnice, Kolizeja, Šumija, kolodvora in Prul. Med vikendi načrtujejo zaporo Slovenske ceste.
Župan znova zahteval vrnitev sredstev
Glede problema onesnaževanja je še dodal, "če nam bo vlada vrnila denar, bomo lahko kaj naredili za čistejši zrak". Predlog ministra za okolje Janeza Podobnika, naj se promet v Ljubljani omeji za 80 odstotkov, pa je zavrnil, saj se mu to ne zdi mogoče. Poleg tega je za onesnaženje po njegovih besedah prej kot promet v centru kriv promet na obvoznicah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje