Slovenija

Poudarki

  • Janša: Potrebne so ostrejše fiskalne omejitve
  • Pahor: Vlada, ki pravilu ne bo sledila, bo morala oditi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 60 glasov Ocenite to novico!
Politični vrh je dosegel dogovor o ustavni omejitvi višine javnega dolga. Foto: BoBo
       Dopuščam možnost, da neki poslanec, ki je izvoljen na listi neke stranke, po določenem času spozna, da tja ne sodi in takrat menja poslansko skupino. Če pa nekdo takoj po volitvah menja poslansko skupino, tukaj ne more biti motiv v zvezi z njegovim prepričanjem, ampak gre lahko izključno za politično korupcijo. Če ne bomo sposobni tega preprečiti, se moramo vprašati, zakaj sploh imamo volitve.       
 Janez Janša
Na sestanku so sklenili tudi, da znova oživijo koordinacijo parlamentarnih strank za evropske zadeve, ki je začela delovati pod Drnovškovo vlado. Koordinacija bo praviloma zasedala pred vsakim Evropskim svetom, vodil pa jo bo predsednik vlade. Foto: BoBo
       Naše izhodišče je bila presoja, kaj je treba storiti zato, da javni dolg ne bo pokončal suverenosti naše države.       
 Borut Pahor
Pahor meni, da je dogovor političnega vrha velepomembno sporočilo ljudem in Evropi. Foto: BoBo
VIDEO
Stranke dosegle dogovor o...

Dodaj v

Politični vrh dosegel načelni dogovor o ustavni omejitvi javnega dolga

DZ bo ustanovil ustavno komisijo
17. januar 2012 ob 07:22,
zadnji poseg: 17. januar 2012 ob 21:03
Ljubljana - MMC RTV SLO

Predsednica in predsedniki političnih strank so se dogovorili, da pozovejo poslanske skupine k podpori spremembi ustave, s katero bi v njo zapisali zlato fiskalno pravilo oz. zgornjo mejo dolga države.

To v praksi po besedah premierja Boruta Pahorja pomeni, da bo morala vlada, ki ne bo sposobna regulirati javnega dolga, oditi, ker ne bo sposobna slediti jasno določeni ustavni kategoriji. "Politične stranke, ki so bile danes na sestanku, se niso sešle, da bi omejevale pravico do referenduma. To ni bilo naše izhodišče. Naše izhodišče je bila presoja, kaj je treba storiti zato, da javni dolg ne bo pokončal suverenosti naše države," je dejal.

Pahor: Dogovor je velepomembno sporočilo
Pahor je poudaril, da je bil današnji sestanek eden najpomembnejših v zadnjih letih. "Vemo, da bo vrh EU-ja konec januarja odločal o tem, da se obveznost zlatega pravila vpiše v najvišje akte. V tem smislu ne sledimo samo že dogovorjenim stališčem Pakta za stabilnost, pač pa smo se odločili, da pozovemo poslanske skupine, da se ustavni postopek začne čim prej in da brez pogojevanja z drugimi ustavnimi spremembami to ustavno spremembo prediskutiramo ter izpeljemo," je zatrdil.

"Dosegli smo apel predsedniku DZ-ja, da začne in uspešno konča postopek ustanovitve ustavne komisije ter da prednostno pred njo predloži kategorijo javnega dolga," je poudaril Pahor. O številkah na sestanku niso govorili, v preteklosti pa so se že pojavili predlogi, da bi se javni dolg omejil na 48 odstotkov BDP-ja.

Ekonomist Igor Masten meni, da mora Slovenija t. i. zlato pravilo, po katerem javni dolg ne sme preseči določene višine, nujno zapisati v ustavo, in to zelo hitro. V ustavo bi bilo treba po njegovem mnenju zapisati tudi mejo dolga in varnostno mejo, pri kateri bi že začeli preventivno ukrepati.

Zakon o javnih financah bo DZ obravnaval po nujnem postopku
Dogovor je, kot pravi Pahor, velepomembno sporočilo ljudem, finančnim trgom in evropskim partnerjem Slovenije. Dogovorili so se tudi, da bo predlog zakona o javnih financah DZ obravnaval po nujnem postopku, prav tako pa bo DZ obravnaval tudi preostalih pet iz svežnja šestih zakonov, ki jih je vlada v četrtek poslala v DZ.

O izboru novega mandatarja je povedal, da se bo DZ znova odločal 28. januarja, saj se bo Pahor 30. januarja, ko bi morala biti seja DZ-ja, udeležil zasedanja Evropskega sveta.

Predsednik vlade, ki opravlja tekoče posle, je še dejal, da so na sestanku sklenili tudi, da znova oživijo koordinacijo parlamentarnih strank za evropske zadeve, ki je začela delovati pod Drnovškovo vlado. Koordinacija bo praviloma zasedala pred vsakim Evropskim svetom, vodil pa jo bo predsednik vlade.

Janša: EU potrebuje lastno bonitetno hišo
Tudi predsednik SDS-a Janez Janša je po sestanku izrazil zadovoljstvo ob doseženem dogovoru, ki, kot pravi, zajema bistveno več kot šest zakonov, ki jih je predlagala vlada. "Ti zakoni so ponovitve postopkov. Vloženi so bili že v jeseni. Mi imamo stališče do vsakega posebej. Strinjamo se s tem, da gredo naprej v proceduro, vendar ne po nujnem postopku," je zatrdil.

Pojasnil je, da iz razprave sklepa, da slovenska politika ne nasprotuje temu, da se monetarna unija poglablja v smeri fiskalne unije, kar je po njegovem mnenju sprememba dozdajšnjih stališč. "Ključno sporočilo za Bruselj je, da je Slovenija pripravljena sprejeti v lastni ustavi omejitve glede zadolževanja," je izpostavil in dodal, da bo ta dogovor v veliko pomoč prihodnji vladi, katera koli že bo.

Po njegovih besedah EU potrebuje svojo bonitetno agencijo, kar je večinsko mnenje tudi v Evropi, saj, kot pravi, ne more biti Evropa kot monetarno območje v celoti odvisna od ameriških bonitetnih agencij, vendar "kljub temu ne gre podcenjevati njihovih ocen".

Janša: Na mojem primeru se je pokazalo, da so grožnje dopustne
Janša je komentiral tudi vse pogostejše grožnje politikom. Poudaril je, da se je v njegovem primeru, ko je bil deležen groženj policista, pokazalo, da so take grožnje dopustne in da so tisti, ki jih izrekajo, glede na odločitve nekaterih organov lahko celo nagrajeni. Dodal je še, da je v teh primerih treba upoštevati ista merila za vse.

Po vrhu je zadovoljen tudi predsednik Liste Virant Gregor Virant, ki je izpostavil enotnost udeležencev sestanka.

A. Č., Aleksander Kolednik
Prijavi napako
Komentarji
Črnibog
# 18.01.2012 ob 15:47
V enem mesecu vam je uspelo potrditi intervencijski zakon, formirati parlament in doseči nek načelen dogovor o omejevanju dolga, vse to za 4500€. Ni slabo, ko bi vsi bili tako dobro plačani ;)
Binder Dandet
# 18.01.2012 ob 13:42
@Peter Last:
Ne podajaj lažnih podatkov.

Javni dolg 2004 je bil 7 miljard, 2008 je bil 8 milijard, začetek 2012 je 16 milijard.
Peter Last
# 18.01.2012 ob 12:22
oz. protiustavne posledice
Peter Last
# 18.01.2012 ob 12:22
Seveda je neumnost zapisati v ustavo to omejitev. A to je prikrita finta za neustavne posledice, če bi spet zavrnili pokojninski zakon na referendumu.
Virant je precej prebrisan....
Peter Last
# 18.01.2012 ob 12:19
amigo

# 18.01.2012 ob 08:35
V treh letih Pahorjeve vladavine se je javni dolg podvojil. Zakaj pa ni bremzal.

V 4 letih Majerjeve vlade se je dolg države neskončno povečal. Iz 0 (nič) na 8 (osem) miljard EUR
Kaj bomo pa zdaj ?
melanholik
# 18.01.2012 ob 11:39
xavi

# 18.01.2012 ob 09:50
Prijavi neprimerno vsebino
Velika neumnost je nekaj takega napisati v ustavo. A ni dovolj zelo oster in rigorozen zakon?. Kaj pa če pride v državi do velike naravne katastrofe? A boste potem pustili ljudi kar umret, da ne boste prekršili ustavno pravilo? To ni dobro premišljena zadeva!

Točno tako. Politika pač rabi manevrski prostor. Samo ne govorit tega Angeli Merkel (in njenim slovenskim lizalcem zadnje plati).
xavi
# 18.01.2012 ob 09:50
Velika neumnost je nekaj takega napisati v ustavo. A ni dovolj zelo oster in rigorozen zakon?. Kaj pa če pride v državi do velike naravne katastrofe? A boste potem pustili ljudi kar umret, da ne boste prekršili ustavno pravilo? To ni dobro premišljena zadeva!
Binder Dandet
# 18.01.2012 ob 09:07
Edit:
....socialnih transferjev, ki poleg plač v javnem sektorju in luknje v pokojninski bkagajni predstavljajo....
Binder Dandet
# 18.01.2012 ob 09:05
@amigo:
Ker bi moral bremzat na račun socialnih transferjev, ki predstavljajo 80% odhodkov proračuna.;)
amigo
# 18.01.2012 ob 08:35
V treh letih Pahorjeve vladavine se je javni dolg podvojil. Zakaj pa ni bremzal.
soncek-zlat
# 17.01.2012 ob 23:49
Hah!! V ustavo so zapisali omejitev javnega dolga... NIkjer pa ni garancije, da se ta v ustavo zapisana omejitev ne bo kršila. Dandanes se na marsikaterem področju krši z ustavo določene pravice. To se mi zdi slepilni manever za zunanje bonitetne hiše in finančne trge.... Pravih ukrepov pa ni...
branozlek
# 17.01.2012 ob 23:46
ups....
http://www.youtube.com/watch?v=FqwpNXh6l
Ic
branozlek
# 17.01.2012 ob 23:45
Jankovič in ostali novi obrazi
janinejc03
# 17.01.2012 ob 23:04
Očitno, ga šolanje in za kaj se gre v državi NE zanima NIČ ampak NIČ? Jest sem ga spregledal, nekateri očitno ne.
janinejc03
# 17.01.2012 ob 23:03
Je manjkal še na finančnem svetu, ker je bil rajš z Kučanom na kofet, tako, tudi šole ne more naredit, osnovne demokracije mislim!
janinejc03
# 17.01.2012 ob 23:01
Nekdodalec
Jankovič je samo podpisal! Saj itak POJMA NIMA kaj so se pogovarjal!!!!!!
nekdodalec
# 17.01.2012 ob 22:32
Na politicnem vrhu je bilo vsaj 10 ljudi (o tem tudi ime: "politicni vrh"), novinar (?) Kolednik pa nam pove:

2 stavka o tem kar je izrekel Pahor
ter
70% teksta o tem kar je izrekel Jansa.

Sta bila na srecanju le onadva, ali se gre zopet za "uravnotezevanje medijske krajine"?

(upam da bomo v prihodnje v nasi prelepi dezeli imeli prave evropske novinarje in ne le "podpornike" tipa Kolednik)
volkun
# 17.01.2012 ob 22:11
Sicer pa spet samo nakladanje in zavajanje javnosti (nas davkoplačevalcev) s strani politike:
- načelni dogovor (kaj sploh to je?)
- velepomebno sporočilo (niti približno se mi ne sanja, kaj bi to lahko bilo)
Kdaj bodo Slovenci, predvsem pa politiki, začeli uporabljati razumljivo in vsem jasno Slovenščino?
volkun
# 17.01.2012 ob 22:05
Ne vi meni o javnem dolgu, s katerim jaz nimam nič!
Vsak naj poravna svoje račune in bo zadev kaj kmalu jasna.
Sicer pa je z penisom nekoga drugega lahko mahati po koprivah.

Začnite že vendar opravljat delo, za katerega ste plačani!!!
minnaema
# 17.01.2012 ob 21:21
"Politični vrh dosegel načelni dogovor.............."
TO JE PA NEKAJ DOBREGA REALIZIRANEGA ZA SLOVENIJO in Lp
CapoDiBanda
# 17.01.2012 ob 21:04
Hm? Ali je kdo izmed nasih dragih politikov sploh kdaj spostoval kaksne zakone? Me zanima kasne bodo tu luknje, ki jih bodo izkoriscali. Sicer se slisi odlicno, da smo zaustavili potencialno zadolzevanje. Upam, da bo temu tako.
galoper
# 17.01.2012 ob 20:38
Med prvim dnevnikom danes ob 17-ti uri, se je jankovič imenoval za predsednikovega kandidata.???
fooZar
# 17.01.2012 ob 20:05
DrMatilda za vse vaše komentarje pod tem člankom 10+. Lp.

(vzdevek madam)
Git
# 17.01.2012 ob 19:49
Od junaka do bedaka k junaku. Samo v moji prelepi deželici.
bojanvasiljevic
# 17.01.2012 ob 19:16
Kako je to sploh lahko predmet ustave? A zato da prevlada kot ustavna omejitev za ostale pravice in svoboščine?

Pa naj mi nihče več ne reče, da sta politika in ekonomija ločeni in da lahko o ekonomiji govorijo samo ekonomisti. Ekonomija ustavno ni več stroka. Končno vsaj priznanje teh proizvajalcev megle imenovani politiki in ekonomisti
melanholik
# 17.01.2012 ob 19:09
Za božjo voljo! Sedaj ko so imeli priložnost da se uprejo temu zgrešenemu in kontraproduktivnemu reševanju krize, pa ta neumnost, ki bo Slovenijo kajpak pahnila v prepad!
Sicer pa na srečo stvar najbrž itak ne bo sprejeta.
jolika
# 17.01.2012 ob 18:48
Pahor je kot predsednik vlade začel delati!
R2D2
# 17.01.2012 ob 18:33
... in samo Ivan ga lahko in kriva bo "apazicikja" ...
NoriGoban
# 17.01.2012 ob 18:23
Sedaj čakamo še na srebrno fiskalno pravilo ki pa se ga lahko krši enkrat na leto!
R2D2
# 17.01.2012 ob 18:17
Lepo Ivan razmišlja ;

"Zakaj imamo volitve če v vsakem primeru sem predsednik ..."

Ja genejše je to ...
VZajcev
# 17.01.2012 ob 18:09
Pa ne me hecat. A današnje "Načelno" igračkanje veljakov strank, naj bi bilo velepomembno??
Dogovorili so se o samoumevnih rečeh. Ta novica si ne zasluži biti na prvi strani.
CtrlDelete
# 17.01.2012 ob 18:05
Kolednik je rekel.....
"Janša: Na mojem primeru se je pokazalo, da so grožnje dopustne"
"Po vrhu je zadovoljen tudi predsednik Liste Virant Gregor Virant, ki je izpostavil enotnost udeležencev sestanka."
"Janša: EU potrebuje lastno bonitetno hišo"
-----
Kolikor vem je Pahor sklical sestanek! Janša je rekel to, Janša je rekel tisto, Janša je predsednik države, vlade, župan vseh slovenskih mest.....
Daj Kolednik, zresni se!
Kejkoo
# 17.01.2012 ob 18:04
Kje je pa Zoki in PS? So kaj sodelovali ali spet samo kofetkajo?
branozlek
# 17.01.2012 ob 17:53
Zanimivo je gledanje tujcev na dogajanja pri nas:
Na začetku prispevka, objavljenega na Al Džaziri, je Gjenero ugotovil, da Jankovića ''naivno obravnavajo kot političnega novinca''. ''Jankovića in njegovo stranko sta potrebovala Kučan in njegovih krog old boysov, nekdaj močnih socialističnih direktorjev, ki so v času tranzicije v Sloveniji postali kapitalisti, in sicer v trenutku, ko je Kučan po eni strani začel izgubljati nadzor nad svojo nekdanjo stranko Socialnih demokratov, ki se je spremenila iz tranzicijske postkomunistične v klasično evropsko socialdemokratsko stranko, in ko je kombinacija krize in vpliva svobodnega trga prisilila na kolena nekdaj uspešne predstavnike politike v poslovnem svetu,'' je zapisal.
ponosenslovenc
# 17.01.2012 ob 17:49
sej ta banda tud zlato zapravlja.. predsednik se fura na nenujne obiske s helikopterjem, ena ura 3600 eur.. na brdo hodjo na jajčka s šparglji za 42 eur, vsak posranc je upravićen do stanovanja, ki ga potem ko ga dobi v uporabo potiho oddaja parim študentom za dober dnar, pa vozniki pa varovanje pa .... nej se nekam zaletijo in si utaknejo to "varčevanje" nekam. na drugi strani pa ta ista birokratska banda, ker da se razumemo, zame je birokrat tudi politik samo da je malo višje, ukinja tujim študentom, ki pri nas študirajo štipendije. na eni strani se mastijo na drugi pa folku, ki že tko nima nič kradejo in jih obirajo do kosti. da pa fiskalna pravila zapisuješ v ustavo je pa idiotija par excellence, še eden od pahorjevih umotvorov, še bolje rakotvorov. zapisal bodo v ustavo in BUM, zadolževanja ne bo več? banda si ne bo več mastila prste od zastonj kosil, od brad jim ne bo več teklo od jastogov in rarogov? kar naenkrat bodo postali ponižni in bodo mislili na državljane. MALO MORGEN :P
blef
# 17.01.2012 ob 17:33
Kak dolgo bom še pod kontrolo, ga. Pirčeva?
PinkFloyd
# 17.01.2012 ob 16:51
stanovnik trdi da smo hlapci res nekateri slovenci toda ne on in njegova elita hlapci in celo sužnji tovšakove jankovića pavčka zidarja in še koga če nisi plačan za svoje delo in te mečejo s firme v firmo kot da si blago in ti cel cajt grozijo na koncu pa naženejo bres plačila ali če si SP ali si podizvajalc in ti cel cajt grozijo in ne plačajo potem pa se pojavi stanovnik in izjavi "kaj če zmanjka kak € za koga plačat glavno da je spomenik zgrajen". Slovenci smo sužnji prav teh in proti sužnjelastniškem redu se je treba borit

čaki, o čem ti govoriš?
klopca
# 17.01.2012 ob 16:51
Tako kot so danes sodelovali, se dogovorili, delali pozitivno ne glede na politično barvo tako bi morali tudi nadaljevati. Upam, da bodo spregledali, da so pri pomembnih odločitvah za državljane, državo skupaj močnejši kot razdeljeni, skregani, polni zamer... samo "strici" iz ozadja jim naj dajo mir.
sinko
# 17.01.2012 ob 16:48
@Jethros
pahorček:
Tudi Požareporterjevo laž ste požrli, ko je Mussomeli demantiral pisanje slednjega o nekem Jankovićevem dosjeju, ki bi ga naj slednji imel. Ampak ja, vsi lažejo, samo vaši "preferiti" ne :)

Ali ne poznaš diplomatskega jezika?
DrMatilda
# 17.01.2012 ob 16:42
Mene zanima, kdaj bomo dobili novo vlado in bodo lahko predstavniki ljudstva v parlamentu razpravljali, od kdaj, po katerem členu Ustave je ljudem dovoljeno pobrati že pridobljen certifikat znanja, kot je vozniško dovoljenje? Kje to piše in če ne, zakaj ni prometni zakonik v nasprotju z najvišjimi akti te dežele, a ker se o tem ne sme govoriti? Zakaj ne poberejo raje osnovne šole, marsikdo bi bil srečen, če bi lahko spet podoživel tiste čase, pa še brezplačno je bilo.
DrMatilda
# 17.01.2012 ob 16:37
Za vsako malenkost smo imeli referendume, ker so pričakovali izražanje javnega mnenja od nas v tujini, za spremembo številnih zakonov, o katerih večina nima pojma in celo Ustave, ki je podlaga za vse pravne akte, pa ne. Na referendumu smo državljani jasno in glasno povedali, kaj si mislimo o Pahorjevih hrvaški prijazni reformah, pa še kar vztrajajo, da je to najboljša rešitev, čeprav so za narod vsi druge rešitve boljše. Evropa hoče od nas številke, njih ne briga, če imamo tudi praskupnost, le da deluje tako, kot so se tajkuni zmenili pred vstopom v OECD ter druge mednarodne monetarne sklade. Ker bivši upravljalci družbenega premoženja in javni delavci oziroma tajkuni niso nič dolžni, moramo zaradi krize vedno večje razlike pokrivati mi, korist ima pa izključno priviligirana elita, na dosmrtni oblsati, kot bodo tudi njihovi otroci. Saj ste vedeli, da je bil Šrot navaden sekretar na oddelku za gospodarske in upravne zadeve občine Laško, preden ga je Turnšek nastavil najprej za direktorja kadrovskein nato Pivovarne, da je neposredno uničil na desetine ljudi in mnogim še danes dolguje ukradeno premoženje, mar ne? Denarja ima dovolj, odkar mu je Pahor našel drugo možnost za reprogramiranje kreditov, je lahko prodal nazaj občini tudi bivše družbene nepremičnine ter kulturne objekte, pa še soditi mu ne morejo več zaradi iste stvari. Ne se sekirat, tudi tega ne boste nikoli izvedeli od naših medijev, imajo dovolj drugega materiala, vam pa zgleda tudi ni dovolj sprenevedanja, obračanja stvari ravno nasprotno in navadnih laži. Vi imate svoje heroje in ni je resnice, ki bi vam vzela še te. Drugega tudi ni za pričakovati v državi, kjer je kakšna polovica prebivalcev agentov ali sodelavcev tajne policije, za to pa je znano, da se nikoli ne zlaže, tudi kadar preganja in zapira nedolžne.
cgn
# 17.01.2012 ob 16:37
stanovnik trdi da smo hlapci res nekateri slovenci toda ne on in njegova elita hlapci in celo sužnji tovšakove jankovića pavčka zidarja in še koga če nisi plačan za svoje delo in te mečejo s firme v firmo kot da si blago in ti cel cajt grozijo na koncu pa naženejo bres plačila ali če si SP ali si podizvajalc in ti cel cajt grozijo in ne plačajo potem pa se pojavi stanovnik in izjavi "kaj če zmanjka kak € za koga plačat glavno da je spomenik zgrajen". Slovenci smo sužnji prav teh in proti sužnjelastniškem redu se je treba borit
krosnjar
# 17.01.2012 ob 16:33
Janković ni pa nič komentiral? Pred volitvami je rekel, da zadolževanje ni težava in to lahko še na veliko počnemo. . . Očitno preden ne spije kave s šefom ne daje izjav ali pa mu je tema strašno tuja.
JohnMichxx
# 17.01.2012 ob 16:29
Kakšne slike, kot da gledam nekaj izpred 50 let.... jaooooo.....
To so vaši "novi" obrazi???
Jethros
# 17.01.2012 ob 16:15
shogun:
Uf, najboljši kader, to je pa že kompliment :)
Bil sem kjer sem bil, zaposlen, zadržan, delal druge reči, za spremembo :)
Jankovića pa sem zagovarjal toliko, kolikor so nekateri sposobni zanikati spornost v aferi Patria, kjer se nekdo zagovarja na zatožni klopi, Janko pa še v procesu ni, pa je že kriv :)
Če nekateri zmorejo obsojati vnaprej, je potem smešno in prav zabavno metati v obraz taka dejanja, ko na drugi strani ponavljaš kot oprana ovca kako gre vse za politični konstrukt, ne glede na to, da zgodbo ponavljajo še na Finski in v Avstriji :)
Ampak ja, Zoran je že kriv, pa čeprav v postopkih vodi Janša :)

Kakorkoli, lahko greš tudi v predvolilni čas in poiščeš, kako sem bil še zmeraj skeptičen glede Jankovića...bolj sem se nagibal k Pahorju, sedaj se pa še bolj. Vi pa dalje...tudi za Viranta sem imel upanje, dokler ni pokazal svoj pravi obraz. Zdaj je itak jasno, da popkovina s SDS ni bila prerezana, ampak samo podaljšana.
Še kaj? :)
Aja, niso prav nič sklenili v Murglah o novih predčasnih volitvah, te je še isti dan na prvi izzid najavil firer J ;)
Binder Dandet
# 17.01.2012 ob 16:12
@pahorček:
Ker je Požar pravilno napovedal, kdo bo Pahorja zamenjal (je bil prvi al je le povzemal, kar so vsi mediji in analitiki 2 leti nabijali?), četudi ti Jethros daje primer izpred manj kot 2 tednov, kjer so se zmotili oz. zlagali, je sigurno resnično to do kuvertah. Mal več distance bi ti privoščil. Požar ogromno piše, veliko tega se izkaže za neresnično, nekaj pa tudi za resnično. Ampak če ni slike, kjer se kuverte talajo ali izjave z imenom in priimkom, potem to ni dejstvo, ampak je lahko zgolj domneva, laž, izmišljotina. Sam nisi navedel nobenega konkretnega dokaza.
fičko
# 17.01.2012 ob 16:10
Tale Pahor veliko pravi kje je bil pa prej?
shogun
# 17.01.2012 ob 16:08
Jethros, tastar, kje si pa bil ta čas od volitev do zdaj? Pogrešali smo tvoje neopredeljene in nepristranske komentarje Jankoviću v prid. Se je v Murglah sklenilo, da bodo nove predčasne volitve in so spet v boj poslali svoj najboljši kader?
Jethros
# 17.01.2012 ob 16:04
pahorček:
Tudi Požareporterjevo laž ste požrli, ko je Mussomeli demantiral pisanje slednjega o nekem Jankovićevem dosjeju, ki bi ga naj slednji imel. Ampak ja, vsi lažejo, samo vaši "preferiti" ne :)
Jethros
# 17.01.2012 ob 16:02
Git:
Aha...in kje so kuverte? Obljube? Virant je tudi slalomiral malo levo, malo desno, parafiral z Jankovićem pogodbo na soboto, takoj na nedeljo pa še z Janšo...sta se tudi ta dva kaj zmenila s kuvertami? Sta dva poslanca, ki sta glasovala proti Zoranu tudi kaj dobila z desnice?
Sodeč po tvoji logiki, DA :)
pahorček
# 17.01.2012 ob 16:01
Jethros
Binder:
Vira ni, vse je "baba čula, baba rekla", vir teh pravljic pa nihče drug kot Požareport - SDS.


Seveda, seveda!

Tako kot je bilo baba čula, baba rekla, ko je Požar že lani spomladi napovedal, da bi Zoki takoj zamenjal Pahorja! Seveda ob pogogu, da ga podprejo:

Kučan
Stanovnik
Kožuh Novakova
Pahor!!!

prvi trije bi ga že takrat takoj in ga jeseni so, Pahor pa lopova ni hotel podpreti in zato predčasne volitve!
Pa je bilo takrat vse baba čula, baba rekla a ne?

In zato, mora še danes Borat pokazati kako je volil na volitvah v DZ, ker vedo, da če mu nebi bilo treba in če bi Pahor lahko volil po svoji volji, nikoli nebi volil za človeka, ki ga je zrušil!!!

Pač levaki verjamete vse kar vam "strici" iz ozadja prodajo!!!
Git
# 17.01.2012 ob 15:59
@Jethros
Sestankovanja, kavice, tortice in nenazadnje vreme.
Vzporenice -----------------------
-----------------------

Pa niso zgolj naključne.
Git
# 17.01.2012 ob 15:54
Mi je pa zanimivo kako se opredeljuejmo:
levica protagonist
desnica antagonist
sredina pa bi morala biti ...... ki bi šla z vsakim.

ČE si sredinski ne pomeni da moraš z vsakim tako z moškim kot žensko kot bulmastifom.
storz
# 17.01.2012 ob 15:54
pahor car!
Jethros
# 17.01.2012 ob 15:53
Git:
No, kateri pa so ti neposredni dokazi? :)
Vir, Link, Povezava? Posredna ali neposredna, vseeno, pokaži nam :)
Git
# 17.01.2012 ob 15:52
@Binder, Jethros
posrednih dokazov ni.
neposrednih pa za cel zajtrk.
-----------------------------------------
-----------------------------------------
ms-dante
# 17.01.2012 ob 15:49
PinkFloyd - poglej kaj pišeš; kdo je tu ogaben???

jaz kot desna sredina, sem volil Viranta in ko se je pogajal z Zokijem mi je bilo prav in ko se je pogajal z JJ mi je bilo prav; zato pa sem voli Viranta, da se odloči sam, kam bo šel!!!!
In če bi šel v vlado z Zokijem ne bi tule tulil, da je vse nategnil.
glih vsega kar napiše Mikstone pa tudi ni treba verjeti.

Za moje pojme ni Virant nategnil nikogar. Kdor je hotel levico je volil SD, LDS, Zares, Desus kdor je hotel desnico pa SDS, SLS ali pa NSI.
Sredina je bila pa Virant in glas sem mu dal zato, da gre z nekom v vlado - z levim ali pa desnim, zato pa naj se sam odloči!!!!

PS pa nisem dal na levo stran, ker je ZOki kapitalist, dela pa se socialista, na njegovi listi so same neke prebeglice in bivši športniki, tako da res ne vem, kateri profil volillcev ga voli (aja - Janšofobi)
PinkFloyd
# 17.01.2012 ob 15:48
Dvojno merilo je, če dobi Zoran Janković grožnjo, pa ga policija takoj prične varovati in preiskuje zadevo, medtem ko pri grožnjah, ki jih dobi g. Janša, ne.
Oba sta poslanca, razlika med njima je le, da je g. Janković bivši najverjetnejši mandatar, g. Janša pa bodoči najverjetnejši mandatar. Če sta dobila grožnje, da jima strežejo po življenju, oba potrebujeta varovanje, pa ne glede na to, če so bile na politični osnovi ali na kaki drugi.


Tudi meni se Janša smili ker ni dobil varovanja. Ampak sem prepričan da za tem stoji Kučan, ki ima seveda glavno besedo tudi pri policiji in to dela namenoma, da bi Janšo zares ubili. Pa kako se lahko spravljajo na tako dobrega človeka, ki nobenmu nič noče. Spravljajo naj se na Zokija, ki sploh ni taprav Slovenc.
Jethros
# 17.01.2012 ob 15:47
Binder:
Vira ni, vse je "baba čula, baba rekla", vir teh pravljic pa nihče drug kot Požareport - SDS.
evap
# 17.01.2012 ob 15:46
Dvojno merilo je, če dobi Zoran Janković grožnjo, pa ga policija takoj prične varovati in preiskuje zadevo, medtem ko pri grožnjah, ki jih dobi g. Janša, ne.
Oba sta poslanca, razlika med njima je le, da je g. Janković bivši najverjetnejši mandatar, g. Janša pa bodoči najverjetnejši mandatar. Če sta dobila grožnje, da jima strežejo po življenju, oba potrebujeta varovanje, pa ne glede na to, če so bile na politični osnovi ali na kaki drugi.
PinkFloyd
# 17.01.2012 ob 15:46
Gospa je dala pošten komentar o g. Jankoviću.Komentar je viden na youtube,lahko pa si ga ogledate na spodnjem linku.

Ta komentar ni le pošten, ampak je tudi po eni strani genialen. Kako ubistvu ženska podrobno analizira oba kandidata in nato poda konstruktivno primerjavo. Ubistvu to žensko navidez poznam. Mislim da je neka ful priznana filozofinja. Ampak bolj v tujini kot pri nas.
Binder Dandet
# 17.01.2012 ob 15:38
@pahorček:
"Kuverte s everčki, da bi kupil manjkajoče glasove!!!"

Ni me blo en teden, sem upal na bolj ekzaktno razlago. Vir?
PinkFloyd
# 17.01.2012 ob 15:29
Državo ruši levica in g. Predsednik in ne JJ, morda on z vsemi ostalimi desnimi, ampak še vednop manj kot Turk! Čaka do zadnjih datumov vedno in daje Jankoviču čas, da poskuša SKORUMPIRAT DZ. Do zadnjega diha. In to ni pošteno do ostalih državljanov!

Seveda. To kar počne Tuerek (kaj že?) je veliko huje od Janezovega rušenja države, naprej v svojem mandatu, potem v Pahorjevem, sedaj pa še po predčasnih volitvah ko revčku spet ni ratalo zmaga. Pa daj ne mi rečt da ne opaziš teh stvari no?!
Ok, tudi levica je delala grde stvari v komunizmu, ampak še vedno je moj star ata s plačo delavca lahko postavil orenk hišo.
Če že primerjate levičarje s Stalinom, Titom in takimi, potem dajte tudi desničarje s Hitlerjem, Bushem, Mussolinijem, Reakyevikom, pedofilskimi župniki.
Saj ne da za koga prav posebaj navijam, sam ste mi pa vsi 'desničarji' naravnost ogabni svojim enoumjem in spranostjo. Res ste.
pahorček
# 17.01.2012 ob 15:12
Binder Dandet

Kakšne kuverte je ven potegnil?


Kuverte s everčki, da bi kupil manjkajoče glasove!!!
Ddovani
# 17.01.2012 ob 15:10
Gospa je dala pošten komentar o g. Jankoviću.Komentar je viden na youtube,lahko pa si ga ogledate na spodnjem linku.
http://www.youtube.com/watch?v=yEihRgQDJ
C8
Git
# 17.01.2012 ob 15:09
@Peter Last
in kje ti vidiš povezavo med malim podjetništvom ter obrtniki in Ivanom.
Peter Last
# 17.01.2012 ob 15:06
@git

Tudi Ivan "Majer" je grozil z ulicami in trgi... in se je lepo podelal v hlače.
ResIpsaLoquitur
# 17.01.2012 ob 15:03
To v praksi po besedah premierja Boruta Pahorja pomeni, da bo morala vlada, ki ne bo sposobna regulirati javnega dolga, oditi, ker ne bo sposobna slediti jasno določeni ustavni kategoriji.

Ja, potem bomo pa vendar brez vlade!
No, pa saj smo že navajeni....
Git
# 17.01.2012 ob 15:02
Vsem ki kličete Pahorja nazaj.
Obrtniki svarijo z ulico, če ne bo pravočasnih ukrepov.
Nova insolvenčna zakonodaja je legalizirana kraja.
....
Ni pomembno koliko delaš ampak kako. Pahor je lahko tudi dober če pa ima slabe sodelavce rezultat ne more biti dober. Križanič in Zalar sta polom.
cslesce
# 17.01.2012 ob 15:01
A bo vlada še januarja?
matic mermolja
# 17.01.2012 ob 15:00
Ob osamosvojitvi je bilo vzdušje v Sloveniji fenomenalno.
V zraku je bilo vohati priložnosti, ljudem se je obljubljala pravičnejša država, z več možnostmi uspeha, večjim spoštovanjem človekovih pravic.

Žal, pa so bili vplivni neoliberalisti v tedanjem času na vrhuncu svoje moči in nam zlahka vrinili svoje "super" ideje in tako so se mnogi upi v boljšo prihodnost razblinili. Po mojem mnenju bi lahko Slovenija postala "druga Švica", postavila bi se ob bok razvitim Evropskim državam, namesto tega, pa smo postali le še ena "Balkanska država" kot nas tujci imenujejo.

Stvari izgledajo zapletene, a niso. Ne strinjam se s Stanovnikom v vsem, sploh pa mi ni prijetno ko za množične poboje "ne ve nič" ampak postali smo hlapci. Slovenci smo precej nevoščljivi, za razliko od drugih narodov, imamo morje, imamo tehnologijo, imamo praktično vse pogoje za razvoj in blaginjo v državi. Ampak na žalost se ne morejo ne gospodi Jankoviči, ne gospodje Janše zmeniti za reforme, ki bi jih soglasno sprejeli in pomagali Sloveniji.

Dokler se ljudje ne bodo zavedali situacije oz. dokler ne bodo PRIPRAVLJENI UKREPATI. Lahko le sanjamo o čem boljšem. Slovenski politiki nas ne bodo rešili, ne zaradi tega, ker niso sposobni ampak zaradi tega ker niso pripravljeni.

Lp,
Matic
Binder Dandet
# 17.01.2012 ob 14:58
@pahorček:
"Vaš Zoki je imel vse šanse da bi sestavil vlado pa je pušno. Pol je potegno ven kuverte pa še vedno ni šlo!"

Kakšne kuverte je ven potegnil?
cgn
# 17.01.2012 ob 14:57
SD in pahor so na volitvah dobili jasno sporočilo da morajo bit naslednji mandat v opoziciji in da si zližejo rane in da na prihodnjih volitvah pridejo nazaj na svoje. Toda tu velja beseda stricev iz ozadja in hočejo stanko izrabit do konca kar je je še ostalo tako kot milo potem pa bodo ustvarili kakšen nov zmazek podoben slo+
t.d. Orel
# 17.01.2012 ob 14:55
Še nekaj o Tuerku:
Vse pove dejstvo, da je Tuerk na ameriškem kontinentu za obisk najprej izbral Huga Chaveza!
mortir
# 17.01.2012 ob 14:53
Zgleda da je najbolj da sploh nimamo vlade... tkole se se nekaj pogovarjajo in dogovarjajo. Ker ni ne pozicije in ne opozicije... Tko da se strinjam s predhodniki: Pahor naj bo vd. premijeja, potem pa naj se nastavi se vd.-je ministrov pa smo zmagal...
pahorček
# 17.01.2012 ob 14:51
Pahorja je Janša likvidiral z igricami, ne ljudstvo

Kako pa to?

Pahor je imel močno večino v parlamentu!!!

Kako ga je lahko Janša likvidiral?

Pahorja je odnesla levica, ker ni plesal tako kot so Kučan, Stanovnik in ostali strici, igrali!!!
janinejc03
# 17.01.2012 ob 14:50
jože234
Kako moraš trditi, da je javnost LIKVIDIRALA JJ na volitvah? Dobil je 2% manj od Jankoviča!
pahorček
# 17.01.2012 ob 14:48
šurda

Zakon si ti stari-res!

Vaš Zoki je imel vse šanse da bi sestavil vlado pa je pušno. Pol je potegno ven kuverte pa še vedno ni šlo!
kaj pa sedaj?
Pač je nesposoben in to je treba na glas povedat.

Nihče od desnih ni kriv, če Janković ne zna sestavit vlade, če ne more dobiti niti svojih 44 glasov...

Bo pač mogo Janša rešit zadevo, če ste levaki nesposbni!!!
joze234
# 17.01.2012 ob 14:48
noComment....

Pahorja je Janša likvidiral z igricami, ne ljudstvo......ljudsvo je likvidiralo Janšo na volitvah, Predstavljajte si, da Jankoviča ne bi bilo na volitvah - kam bi šli glasovi? Pahorju!!!!!

SDS se počasi a vztrajno poslavlja (takoj za Virantom)
janinejc03
# 17.01.2012 ob 14:46
salenysco2
Mislim, da JJ spoštuje g. Pahorja, težava je bila v t,i, koaliciji, ker po mojem mnenju je tam dobil brco, zakaj? Ne vem. A tudi če bo JJ mandatar bo imel velike težave z sindikati in z Jankovičem.
joze234
# 17.01.2012 ob 14:46
Janez Janša meni, da so bila pri obravnavanju groženj s smrtjo s strani institucij uporabljena dvojna merila.

Popravek:
Tomaž Majer meni, da so bila pri obravnavanju groženj s smrtjo s strani institucij uporabljena dvojna merila.
mojcd
# 17.01.2012 ob 14:45
Ammmm a se tale Tomaž Majer nikoli ne smeji?
mojcd
# 17.01.2012 ob 14:44
Samo kako naj potem dobimo vlado, če smo že pod to mejo????
zlobniCO2
# 17.01.2012 ob 14:41
kdaj bomo ukinli to neučinkovito državo
DrMatilda
# 17.01.2012 ob 14:41
Tudi, če v Ustavi ni zapisanih omejitev zadolževanja, se nam ni treba zadolževati in smo se že, ko to sploh ni bilo mogoče. Bolj pomembno vprašanje je, kako nekoga prepričati, naj vam posodi denar, ki vam ga ne bo treba vrniti. Zato pa imamo toliko revežev, ker ljudje nimajo pojma na splošno oziroma ga imajo gospodarji od tajkunov ustrezno več.
noComment
# 17.01.2012 ob 14:34
zapatist: zgleda da bo kar pahor ostal šefe.
Lol, kaj se ga gremo.
A ni smešno. Vse tiste stvari, ki so pripeljale do predčasnih volitev. Od butastih potez koalicije, do kretenskega blokiranja reform iz opozicije, do predčasnih volitev in novih/starih obrazov. Potem do zasukov in nizkih udarcev med kampanijo in končne zmage Jankovića. In nato poraza in...

Na koncu pa ugotoviš, da ta nesposobni pahor še najbolj čist in najbolj sposoben delat.

Žalost od žalosti.
intelekt
# 17.01.2012 ob 14:30
zapatist:
Se strinjam. Ne samo, da ne vedo kdo ga bo nasledil, ampak vsi potencialno še računajo na morebitno potrebo po podpori drug drugega ob morebitnem sestavljanju vlade, zato je SD/Pahor pri sestavljanju/formiranju tekstov bolj odprt za predloge s strani opozicije, SDS oz. opozicija pa precej bolj kooperativna kot ponavadi.
Pri vsem skupaj pa je spet zmagal - Virant, saj imamo PV, ki ni ne Janša ne Janković in ima široko podporo vseh strank - neke vrste vlada narodne enotnosti. Problem je samo, da nima polnih pooblastil. :)
von Rhein
# 17.01.2012 ob 14:30
(simonjenko 13:2po tvojem so potem športniki, kulturniki in (kao) znani Slovenci tipični predstavniki ljudstva z oprano glavo..??
7)...
Predvsem osebe z globokimi žepi.
kanta
# 17.01.2012 ob 14:27
3 leta so se enormno zadolževali, sedaj pa bi radi vnesli omejitev v ustavo. Ja zakaj to niso naredili že na začetku mandata?
salenysco2
# 17.01.2012 ob 14:26
Spoštovani Gos. J.Janša !!
Vi ste metali polena prešnji vladi pod kolena,vsaki dan!!
Kako imate sedaj J...CA, vprašati G. Pahorja ,da gre z vami v koalicijo??
Zakaj ste tako pohlepni po "Vladanju",da še osebna pravila spoštovanja
do drugega ste POZABILI ???
zapatist
# 17.01.2012 ob 14:22
Kot kaže najbolj funkcionira, da imamo še naprej Pahorja za mandatarja in praktično vse v opoziciji, ki pa ga sedaj seveda podpira, ker ne vedo točno, kdo ga bo nasledil;)
Udarni
# 17.01.2012 ob 14:20

rambaldi80 je napisal(-a)

Janez Janša je največji politični bolnik kar jih Slovenija premore!!!!Janez odidi iz slovenske politike in naredi nekaj dobrega za narod!!!

preberite si članek oz.intervju z miho brejcem

delo.si/zgodbe/ozadja/miha-brejc-janez-jansa-je-v-sds-dalec-prvi-potem-dolgo-ni-nobenega.html
Lepo je videti, ko tu pa tam nekdanji Janšev soborec spregleda, komu je bil vsa leta zvest in koga je zagovarjal. Tu bi veljalo omeniti še Iva Hvalico, ki bo svoji knjigi Zadnja replika tudi veliko pove o Janši in dvomim da laže ali naklada...Sicer pa bi -bister kot je- lahko tudi zetu kakšno rekel glede Janše.Ampak naj govori kakor če, dejstvo je, da je Virant po volitvah na vrat na nos stekel Janši v objem in nihče me ne bo prepričal v to, da nista bila dogovorjena oz. da tega Virantovega manevra 'ustanavljanja lastne stranke' ni zrežiral Janša!
DrMatilda
# 17.01.2012 ob 14:14
Da bi razumeli naš politični prostor, je nujno najuprej vedeti, kako je nastal oziroma še bolj pomembno, zakaj so se sploh matrali. Od razpada Kraljevine SHS, leta 1945 dalje, nas vodi Zveza komunistov Slovenije, ta je razpadla na leve in desne sekcije, ki jim danes pravimo stranke. Poglejte po občinah in boste hitro videli, da so vsi isti, le da eni komunisti hodijo v cerkev, drugi pa pač ne. To se zdi marsikomu čudno, v Severni Koreji ni teh običajev, ampak tam tudi niso bežali v partizane vojaki in žandarji, ki so služili okupatorju, potem ko so se v Italiji izkrcali zavezniki in je postalo jasno, da bo spet treba zamenjati strani. Do leta 1943, so bili tisto eni čisto drugi partizani, ne vem, če me razumete, manj real socialistični ali kako bi se izrazil. V glavnem, po koncu vojne so bili povsod sami zmagovalci, ni bilo več le izdajalcev, ki so imeli italijansko, nemško, madžarsko, hrvaško ali srbsko poreklo ter nekaj neprilagojenih Slovencev, ki so se borili za zdravo pamet. Z osamosvojitvijo oziroma po razpadu vzhodnega bloka, so se trendi nekoliko spremenili in se je bilo terba spet prilagoditi, narod se je takrat držal za glavo, kdo bo vodil državo, če ne drnovšek in Kučan, ki jima je bilo edinima vsaj nekaj jasno. Zdaj teh težav ni več, morajo le še ubogati, to zna pa danes že vsak. Vseeno je, če imamo vlado ali ne, v našem kraju že vsaj 30 let ni nobene razlike, nekateri pa se ne spomnijo kaj novega še niti od prej, razslojenemu ljudstvu bi bilo treba le še pojasniti in razložiti, zakaj so bili eni izbrani, drugi pa pač ne in tudi nikoli ne morejo biti, po ključu, so včasih rekli. Vsak upor je zaman, če ne verjamete, vprašajte na obližnjo policijsko postajo ali kar najbolj odgovornega člana svoje družine, ne rabite se smešiti pred sodišči, javnimi uradniki in mediji. On bo že vedel!
kviki35
# 17.01.2012 ob 14:13
Ubogi Janezek, pa spet samo joka, ker mu je nekdo rekel, da lahko nekaj stori.
Sicer pa kapo dol Pahorju, tako bi moral delovati v svoji vladi, pa bi bilo ogromno zakonov že prej sprejetih
ak47
# 17.01.2012 ob 14:13
Ostajam optimist. Morda pa je Janši žal, da je Pahorja rušil v preteklem mandatu. Vesel bi bil, če bi se le zgodila neke vrste sprava v Sloveniji. Seveda se je treba zavedati da so Janši uspešno pomagali rušiti Pahorja tudi ZARES in LDS.
him24
# 17.01.2012 ob 14:12
Na volitvah sem upal na visoki procent SD in LV, kar se na žalost ni zgodilo. Sedaj, pa berem nekatere hipokritične komentarje, v Pahorjevo podporo, kot npr. Pahorja za mandatarja in podobno, s strani istih, ki so ga pred volitvami zaničevali in gonili svoje za PS. Kaj se sploh zavedate svojih izjav in samih sebe? Zakaj niste volili SD? Da ne bo počilo ogledalo, naslednjič ko greste mimo dragi Slovenci.
heureka
# 17.01.2012 ob 14:10
Prepričan je, da gre, če nekdo takoj po volitvah zamenja poslansko skupino, za politično korupcijo
Seveda, toda ce se ze gremo moralo in to politicno, tudi ni ravno "fair play",ce nekdo istocasno z zmagovalcem na volitvah sam ustvarja protiutez zmagovalni obciji in s tem slabi pozicijo zmagovalca na volitvah pri pogajanjih,da bi ta ustvaril koalicijo.To za mene ni nic drugega,kot da bi po svojemu okusu in seveda zmoznostih, porazenec revdiral voljo ljudstva in izid volitev. Ce je ze eno politicna korupcija bi pa drugo lahko imenoval vsaj za politicno sabotazo.
tmlb
# 17.01.2012 ob 14:05
@ simonjenko

Poglej nisem proti ZJ-ju, čeprav malo dvomim v njegovo poštenost. Ampak glede njegove stranke pa je kar veliko znanih obrazov iz prejšnjega parlamenta. In jaz osebno, če bi bil na mesto ZJ-ja si ne bi pustil blizu raznih Melit, ker mu samo kvarijo podobo in potem vse bolj smrdi po starem, kot po novem in svežem.

Glede Viranta pa smo itak vsi vedli, da je Janšev in mislim da ga je tudi večina ljudi volila, ker ni hotela dat glasu Janši, ker bi imeli moralnega mačka, zato so ga dali Virantu, večina pa preko Viranta idejam Boscarola in Pezdirja. Malo levičarjev je šlo k Virantu.

Menim pa, da v kolikor pride do naslednjih volitev bo v parlamentu manj teh malih strank, ker so sedaj volilci desnice želeli glasove porazdeliti med stranke Nsi, Virant in SLS, da bi lahko imel Janša večino, zaradi tega ker so bili prepričani v njegovo zmago, bilo pa jih je strah, da ne bo mogel sestaviti vlade.

Glede levice, pa vas je lahko sedaj strah, da dobiva Pahor na popularnosti, ker se bodo glasovi razdelili na pol med sd in ps, vemo pa da potrebujete še bazo prb. 12% za večino, ker DeSUSu ni za zaupat kar je jasno levici in desnici.

Tako da ob morebitnih novih volitvah pričakujem morda 4 stranke v parlamentu.
šurda
# 17.01.2012 ob 14:04
mickey
Nobeden !
In bodite prepričani,da tudi Ivan Janez Janša ne bo dobil več
kot 44 glasov,če bo spolh kandidiral !!!
mickey
# 17.01.2012 ob 13:59
Ne vem zakaj se vsi spravljajo na Turka....Janša do zdaj ni "šparal" nobenega predsednika RS? Zakaj? Zato, ker ni bil iz njegove opcije. Predlani pa je presegel samega sebe- vložil je ustavno obtožbo. Kateri normalen predsednik bi s takim človekom še naprej sodeloval?!
rambaldi80
# 17.01.2012 ob 13:58
Janez Janša je največji politični bolnik kar jih Slovenija premore!!!!Janez odidi iz slovenske politike in naredi nekaj dobrega za narod!!!

preberite si članek oz.intervju z miho brejcem

delo.si/zgodbe/ozadja/miha-brejc-janez-jansa-je-v-sds-dalec-prvi-potem-dolgo-ni-nobenega.html
šurda
# 17.01.2012 ob 13:58
pahorček
Ti,kar sanjaj,sanjaj še naprej,tako kot do 4.12.2011 !
in ko se zbudiš si zavrti kakšno zgoščenko glazbene skupine
Viktory !!,bo pomagalo,garantirano !
gomro
# 17.01.2012 ob 13:56
no, glej glej, a vidte,
takole v brezvladju se še najlažje kaj zmenijo.
živela anarhija, živela piratska stranka!!!
lojal
# 17.01.2012 ob 13:55
Spet Kalimero, ki se mu večno godi krivica, ali pa dvojna merila.
atal
# 17.01.2012 ob 13:53
Vse skupaj postaja spet en velik cirkus in manevriranje na "levici".
daryankoff
# 17.01.2012 ob 13:51
Še ene predčasne volitve-nikakor! Verjamem, da levičarji navijajo za njih, ker ZJ ni uspelo. In če na naslednjih volitvah še ne bi imel zadosti, bi zahtevali še ene predčasne itd. Zakaj bi nekdo, ki je recimo 4. decembra glasoval za PS, SDS, SLS itd. itd. zdaj glasoval drugače, če pa poslanci niti še niso imeli možnost pokazati sadove svojega dela in nedela.
Levičarji se mi po svoje smilijo, ker nimajo za koga volit. Slovenija namreč nima levice, ima le kapital komuniste in antijanša stranke. Desničarji na volitvah volijo pretežno desne stranke, levičarji proti Janši. In to je narobe. Treba je tudi priznat, da je edina desna stranka pri nas NSi, ostalo na "desni" je pol-pol.
Najboljša trenutna rešitev je močna vlada SDS, NSi, SD, Desus, DLGV, SLS. SD pač nima izbire, kot da se priključi tej vladi, če želi preživet kot samostojna stranka. V primeru, da gre v opozicijo s PS, se bosta ti dve stranki slejkoprej združili. Če to želijo, pa naj bo tako.
vedrus
# 17.01.2012 ob 13:51
mungos to kar pišete skrajni desničarji o Gospodu z veliko začetnico Kučanu , so lastnosti jajčeglavca Majerja.
JackBauer
# 17.01.2012 ob 13:50
Vprašanje, če Janša tudi ob obljubljenih 52 glasovih na tajnem glasovanju lahko zbere potrebnih 46. Tega se zaveda tudi sam. Zato tudi hoče še SD v vlado.

Ko ti kuzla v rit skače, so tudi komunajzarji dobri.
šurda
# 17.01.2012 ob 13:50
mungos
Kaj te tako muči ?,to da napišemo,da je SDS ultra desničarska
stranka,katere dosmrtni predsednik bo Ivan Janez Janša,tisti
politik,ki je v četrtkovih Pogledih Slovenije jasno in glasno povedal,
da trenje možnosti NI,da sedaj obstaja samo on,in nihče drug !
Borut Pahor je dobra tretja alternativa,ki ima sedaj dosti izkušenj,
tisti,ki so ga pri delu ( znotraj vlade) ovirali so bili "nagrajeni" iz
odhodom iz parlamenta !!
PICENG
# 17.01.2012 ob 13:49
Ne razumem, zakaj je potrebno na takšnem sestanku vseh predsednikov strank, kjer so na tapeti bonitetne ocene, zlato fiskalno pravilo in javni dolg, pa arbitražni sodniki, omenjati še grožnje Janši? Ali sta to samoiniciativno dodala A.Č. in A.K.?
simonjenko
# 17.01.2012 ob 13:48
tmlb

me veseli, da se oba strinjava o (kot si jih sam poimenoval) "Janševikih".. ta formula je dokazljiva z 20-letno zgodovino..

in tu sva si različna.. sam bi raje preizkusil to novo obliko z ZJ in ga "obsodil" čez 4 leta v kolikor se tvoja definicija izkaže kot prava..

enkrat sem že omenil dejstvo, da smo volilci "levice" (ali kakorkoli nas že poimenujete) izredno kritični.. in nimamo "težav" s slepim sledenjem enemu in edinemu božanstvu.. v kolikor mandat ne izkazuje sposobnosti mandatarja in njegove ekipe, brez slabe vesti izrazimo jasen NE in gremo naprej.. samo na "desnici" (ali kakorkoli se že imenujete) ima en in edini, eno in edino sveto podporo zvestih (totalno nekritičnih) volilcev..

bil bi vesel, če bi imeli toliko jajc, da bi pred volitvami priznali, da je Virant "novi Janša" in ga odkrito izpostavili.. morda bi bili potem nad izidom celo prijetno presenečeni.. tako pa v "slepih" manevrih Tomaža Majerja počasi in vztrajno tonete..
pa brez zamere
mirko42
# 17.01.2012 ob 13:47
JJ ne ruši te države.. on je še edini sposoben to državo popeljat iz krize.. to je dejstvo samo šanso mu je treba dat. Na žalost pa imamo v tej državi tud veliko ljudi ki že zaradi svojega JAZA nočejo prepustit da bi kdo drugi vodil državo.. raje gledajo zraven da ta država na koščke propada.. to je realnost.
pahorček
# 17.01.2012 ob 13:45
Kot zgleda bi borat bil zadnja 3 leta kar vredu predsednik vlade, če nebi imel poleg sebe na silo lopovov iz LDS in Zahec.

Sedaj pa mora borat spet na silo v hudičev pakt z največjim lopovom...

Bogi borat!!!

in šurda še malo pa bo Janša predsednik vlade, ker Jankoviću niti to, če prebegne izdajalec Vogrin ne zagotavlja izvolitve, toraj ostane edino Janša...

Kako se vam bom levim ovčkam smejal!
DrMatilda
# 17.01.2012 ob 13:45
Skrivnost Slovenske vlade tiči v skrivnosti Belgijske, ne ker je niso tako dolgo imeli temveč kako je sploh prišlo do tega in kaj se je zgodilo med vsem tistim časom. Mogoče bi Erjavec vedel kaj več o tem, on je iz Belgije.
Skrivnost Pahorjevega uspeha tiči v popolni ignoranci do najhujše človeške stiske in kako realno živimo državljani. Odkar imamo Virantovo reformo javne uprave, to je pa že kar nekaj časa oziroma je on praktično tvorec tega novega, ogromnega birokratskega aparata, so pomembni edinoi obrazci in brezumbno sledenje vsem pravilom upravnih postopkov. Preizkusite, če ne verjamete, v kolikor za vaš specifično težavo ni predpisanih rešitev, ki so jih prej birokrati seveda vseeno reševali, vas lahko pustijo tudi umreti, primer bo zastaral ali se bo reševal morda nekoč, nekje na drugem planetu. Temu največji lažnjivci pod soncem pravijo pravna in socialna država, ki spoštuje človekove pravice pravnih oseb, bioloških pa ne oziroma le določene, ker so te itak nepredvidljive. Ker je večina javnih uslužbencev takorekoč rojenih za državne službe, saj nikoli niso in ne bodo delali nikjer drugje, je logično, da je nastala cela generacija posameznikov in družin, ki dobesedno sovraži Slovenski narod, saj je njihovo edino poslanstvo v življenju, da nas kontrolirajo. Življenje kot vemo, ne uboga rado, zato so pa oni tu, zanekrat nadomeščajo tudi razne druge visoko tehnološke rešitve, ki si jih še ne moremo privoščiti, hvala Bogu.
Skrivnost Pahorjeve skromnosti, ker je menda edini doživljenjski javni funkcionar, politik oziroma javna osebnost pri nas, ki ni zaslužil, je v njegovi premožni družini, tudi na Hrvaškem. Tako je, še vedno skrbi zanj mama, posledično za državo. Tudi tega nihče ne raziskuje, ker brez sredstev, opreme ter pooblastil ne more, zato pa je obstajal seznam agtentov Sove, na Udba.net oziroma ga zato ni več.
Veliko ljudi ima danes občutek, da se marsikaj dogaja in država sprejema tisto, kar od nje pričakujejo. Ljudje pri nas imajo upognjene hrbte, da bič nanje lažje sede, nekateri so že opazili vzorec, da je vse ukrepe, ki jih je predlagal narod, vlada sprejela proti nam, še posebno one odlične ideje, kaj bi storili tajkunom ter skorumpiranim barabam. Te so jim bile še posebej všeč in jih z veseljem izvajajo, morda bodo uzakonili tudi mučenje.
Voditi našo državo je najlažja stvar na svetu, preprosto morajo storiti to, kar rečejo drugi, osamosvojitev namreč še ni končana. Veliko težje je ljudi vedno znova prepričevati, da obstaja svet le takšen, kot jim ga prikažeš in je res le tisto, kar rečeš, to je pa že umetnost. Še bolj pomembno je bilo za Pahorja ter ekipo praktikantov iz Senicatove odvetniške pisarne skriti celotno slovensko premoženje in to za vedno, ne bodo našli nobenih papirjev več, vse je preiskano, zavrženo ali zastarano. To je pa že čarovnija, za katero je treba znati intervenirati z uroki.
tmlb
# 17.01.2012 ob 13:45
@ simonjenko

Avtor (jaz) si o teh imenih predvsem Grimsu mislim vse najslabše. Kritiziram vse politike, ker nisem ne levičar in ne desničar. Glede na imena, ki si jih naštel pa ne pozabi še na kako ime iz levice kot primer ti bom pomagal samo z enim imenom Melita Župevc
mungos
# 17.01.2012 ob 13:41
zanimiva razmišljanja glede novega mandatarja,bega me le eno,zakaj ste mu vi ki sedaj tako vneto navijate zanj,na volitvah sami zasadili nož v hrbet,imeli ste vso možnost ga ponovno podpreti
pahor je nažalost plačal boterstvo iz murgelj,pa še kdo z njim,enim se pa bo to še zgodilo
odprite oči,iz ozadja rušijo vse kar je dobro za slovenijo,ker so že od nekdaj navajeni da velja samo njihova
palčku iz murgelj dol visi za slovenijo in za blaginjo prebivalcev slovenije,ponovno je nastavil svojo manrioneto na politično sceno,ker se mu je poizkus z trojčkom nekoliko sfižil
sicer pa ima vsakdo od nas pravico misliti po svoje,bilo bi pa zelo lepo in predvsem kulturno,da se vzdržimo vsakršnega etiketiranja tako leve kot desne opcije
res je mučno brat da je SDS ultra desna stranka,če že kdo kaj napiše si vsaj pojme naj prej razčisti
raven_
# 17.01.2012 ob 13:40
JackBauer
da, toda obstajajo dve alternative: prodat državno premoženje in zmanjšat dolg, ter spremenit ustavo in povečat možni dolg (to stalno delajo v ZDA kjer imajo tak zakon).
šurda
# 17.01.2012 ob 13:39
JackBauer
A se še spominjaš kakšne minuse smo kasirali,ravno zaradi tiste
"off the record" izjave Boruta Pahorja,ki jo je vrla evropska poslanka
iz SDS-a Jordan-Cizejeva s pomočjo Branka Mariniča SDS prevedla
v nemiščino in jo ratdelila med svoje poslanske kolege v evropskem
parlamentu ???
Ampak,saj veš kdo deli naječ minusov,to so tisti,ki niamajo pravih
proti argumentov,imajo pa seveda minuse !!
Borut Pahor,pametna rešitev,saj si je nabral ogromno izkušej v
zadnjih treh letih !!!
tmlb
# 17.01.2012 ob 13:38
@ simonjenko

Če sklepam na poslance Zaresa potem ja. In koliko poznam Vilfana tudi. Vem da bo Vilfan slepo sledil Jankotu, tako slepo kot nekateri očitate da se slepo sledi Janši. In po tej definiciji ni nič boljši od tako imenovanih Janševikov. In verjamem da ni edini v PS.

P.S. drugače pa je levica zelo zanimiva, poznam par primerkov, ki so člani stranke zaresa in lds, pa so na volitvah obkrožili ps. zanimivo a ne? zvestoba do... roba vladavine?
simonjenko
# 17.01.2012 ob 13:36
vsakič, ko pišem komentar, mi je obenem žal, da ga.. ker je res škoda energije za te naše usr.ne politike...

pe vendar, ko preberem post ala... Glede Pozitivne Slovenije pa... A vas ne spominjajo malo na zares? noter športniki, kulturniki in kao znani Slovenci. poglejte sestavo Zaresa v prejšnjem DZ pa boste opazili podobnosti in verjemite, podobno se bodo tudi obnašali.

...si ne morem kaj, da me ne zanima kaj si "avtor" misli o :
Jerovšku, Grimsu, Irglci, Vizjaku, Zveru, Matozu, Mate-ju... to so res čudoviti primerki sodobnih politikov, ki so zazrti v prihodnost.. ni kaj ;))
PICENG
# 17.01.2012 ob 13:35
JJ: Prepričan je, da gre, če nekdo takoj po volitvah zamenja poslansko skupino, za politično korupcijo.
Kaj pa kar za cele poslanske skupine, cele stranke, če po volitvah obrnejo ploščo in iz deklarirane sredinske poti zavijejo levo ali desno? Pa če jim je program pred volitvami sveta stvar, po volitvah pa pozabijo nanj?
mojcd
# 17.01.2012 ob 13:31
Ne morem verjeti, kake posledice ima Virantovo lisičenje....prokleta ba.........
JackBauer
# 17.01.2012 ob 13:31
Zanimivo, da je Pahor kar naenkrat največji junak in najbolj pošten politik in najprimernejši za PV. Jaz ga zagovarjam že zadnja tri leta pa kasiram minuse.
Vključno z mojim komentarjem off-the-record konference, za katerega sem rekel, da je najbolj koristen, iskren in resničen "intervju", ever.

A če počakam še ene pol leta, bo tudi Svetlik najboljši minister za delo, ever (kar tudi iskreno mislim)?

Židan tudi verjetno je najboljši kmetijski minister, ever,
Jelušič mogoče tudi.

A mi bo kdo še verjel, da Darja Radić tudi ni bila slaba?
gisky
# 17.01.2012 ob 13:31
no, če so se to res dogovorili, da se "zlato pravilo" glede javnega dolga zapiše v ustavo, bi to moralo verjetno malce pomiriti te bonitetne hiše (ne glede nato kakšna vlada se bo oblikovala).

zdaj se naj tak zmenijo še za kakšen drug nujen ukrep, pa se zaradi mene lahko še 4 leta pogajajo o tem kdo bo v vladi (bi verjetno tudi bonitetne hiše ugotovile, da je mogoče to najbolje za slovenijo, da je brez vlade, pa da se znajo o pomembnih stvareh vsi poenotit (kot jim je očitno danes uspelo - tak da danes so po dolgem času slovenski politiki dobili nekaj plus točk pri meni)
hyosung
# 17.01.2012 ob 13:30
Pozabljate, da bi nove volitve eliminirale vzrok trenutnega stanja, ki se imenuje Virant....velika razlika...
hyosung
# 17.01.2012 ob 13:29
Janez Janša meni, da so bila pri obravnavanju groženj s smrtjo s strani institucij uporabljena dvojna merila.

Si je sam pošiljal potem to, da lahko izkoristi? Ali mu je mogoče Tomaž Majer...
torpedo
# 17.01.2012 ob 13:27
@emsodine - popolnoma pravilna ocena
simonjenko
# 17.01.2012 ob 13:27
ja tmlb

po tvojem so potem športniki, kulturniki in (kao) znani Slovenci tipični predstavniki ljudstva z oprano glavo..??

zanimivo ni kaj :))
JackBauer
# 17.01.2012 ob 13:26
Jaz eno "za telebane" vprašanje:

Če recimo v ustavo zapišemo, da javni dolg ne sme presegati 45 % BDP in je BDP recimo danes 50.000.000 €, dolg pa na meji: 22.500.000 €.

BDP potem recimo drastično pade (ilustriram) na 30.000.000, dolg pa ostaja isti.

A bo potem vsaka vlada, v trenutku, ko bo imenovana, tudi morala odstopiti, ker krši ustavo?
ma_ri_bor
# 17.01.2012 ob 13:26
je kje omenjeno kaj to zlato pravilo pravi? ne laži in ne kradi?
Peter Klepec
# 17.01.2012 ob 13:26
Pahor je car! edini k kej dela in bi tudi rad kej naredu za to državo... pravi Janša v Pogledih: ni tretjega človeka za mandatarja, tretji človek je brez imena, brez znanja in izkušenj itd. tretji človek= Borut Pahor
šurda
# 17.01.2012 ob 13:25
emsodine
Pa kaj potem če sem ene parkrat kritiziral poteze Boruta Pahorja,
ja saj to je vendar demokracija !,in to je velika razlika med nami
levičarji,pa tudi tistimi iz SLS-a ( pa še koga ! ) in Verniki Ivana
Janeza Janše,oni imajo njegovo besedo za Sveto,in edino
resnično !!!
Whisperer
# 17.01.2012 ob 13:23
Zanimivo ! Cirkus Slovenija je dobil novega-starega klovna ! Narcisoidnost in aroganco je zamenjala fiskalna politika ,kar je mimogrede Borut Pahor nekje slišal ! Ali je Borut Pahor res imel težave z ušesi?
tmlb
# 17.01.2012 ob 13:22
Ljudje dajte malo razmislit. Pahor je res pošten in verjamem da želi Sloveniji samo dobro. Ampak zakaj smo rušili prejšnjo vlado? Ne zaradi Pahorja ampak ostalih LDSa in ZARESa in tudi vseh članov SD razen Pahorja. In vsi volite SD samo zaradi Pahorja, ne pogledate pa liste za njim, kjer so same podlasice. In ko je Pahor dejal da mu Jankovič ni všeč, kaj so storili ostali? Skoraj je letel iz SD, pa čeprav vsi vejo, da so večino glasov dobili ravno zaradi njega. Pahor za predsednika države ali pa vlade, če zapustijo stranko vsi poslanci SD in Pahor sam izbere nove ljudi, ki mu bodo zvesti in ne podrepne muhe. pa seveda ne v koaliciji z PS, ker vemo stališče Pahorja glede Jankota.

Glede Pozitivne Slovenije pa... A vas ne spominjajo malo na zares? noter športniki, kulturniki in kao znani Slovenci. poglejte sestavo Zaresa v prejšnjem DZ pa boste opazili podobnosti in verjemite, podobno se bodo tudi obnašali.
raven_
# 17.01.2012 ob 13:21
ne razumem zakaj je potreben tak negativizem tudi kadar je načeloma pozitiven dan. p.s. zakaj dajajo zasluge za to pahorju mi tudi ni jasno, on kvečjemu ima zasluge da je tak zakon sploh potreben.
Jethros
# 17.01.2012 ob 13:20
emsodine:
Če bi dobro sledil, osebno sem še pred volitvami pisal, da se mi zdi Pahor še najboljša izbira in da me ne prepriča niti Zoran preveč. Tisti, ki pa so mu metali polena pod noge v njegovi vladi, pa so ostali zunaj parlamenta, če se ne motim. Pahorja oz. njegovo iskrenost in poštenost zagovarjam dlje časa, kritiziral pa sem njegovo pasivnost do neumnosti, ki so jih počeli drugi za njegovim hrbtom, sam pa prevzemal odgovornost zanj, beri - žrl njihovo sranje. Zato pa menim, da je ojačal hrbtenico in učvrstil roko, kar je pokazal tudi na soočenjih. V njem vidim daleč najbolj primernega premierja ta hip, je tudi človek konsenza, kar mu daje še en plus. Ostali se bolj kot ne obračajo po vetru.

mihamiha23:
Koga pa bi ti želel? Janšo? A začnemo limati "spomine" o njegovih dejanjih, besedah, lažeh, itd? Raje Pahorja, 10x, kot pa Janšo.
cicimici
# 17.01.2012 ob 13:20
PAHOR, spreglej, da ti levica žaga vejo, če bodo slučajno sestavili vlado s prodanimi dušami - v kar močno dvomim, te bodo kmalu zavrgli kot nepomemben člen. Ti nisi pravi komunist, zavedaj se.
šurda
# 17.01.2012 ob 13:19
Aleksander Kolednik
Je resen kandiidat za dosmrtnega novinarja pri strankarskem
glasilu SDS-a ,Demokraciji !
Borut Pahor je odličen in edini res pošten politik v Sloveniji,ki
bi bil sprmeljiv tudi recimo pri SLS-u in Listi Gregora Viranta,
to da bi bil SDS proti,pa drži kot pribito,oziroma 98,87% !
Saj Ivan Janez Janša misli,da je edini,ki lahko vodi Slovenijo
pa čeprav je zgubil volitve ! In ravno zato se odpravlja v
Kazastan,da izve kako dobiti več kot 80%
danac
# 17.01.2012 ob 13:18
Hmm kako pa to da Jankovič, ki je taki znalac ni nič komentiral o tej odločitvi??? Pomoje je ves čas sammo kimal in ni imel pojma o čem govorijo (ni bilo poleg botrov)!!

Lp
simonjenko
# 17.01.2012 ob 13:15
pa kdo je to zaVirant in Majer? ;) ajaaaaa... to sta Gregor in Ivan oz. jAnez

mene precej bolj zanima kaj ima za povedat relativni zmagovalec volitev in bodoči mandatar.

izjav populistov smo (na)vajeni že 20 let
Udarni
# 17.01.2012 ob 13:14
To "zlato pravilo" bo itak ostalo samo mrtva črka na papirju, to je v naši zavoženi državi normalno in to je v naši zavoženi državi tudi pravilo!

Kar se pa Janše tiče: gospod Janša, poslanci po ustavi niso odgovorni nikomur, niti lastnim strankam ne in imajo vso svobodo prestopanja iz ene stranke v drugo, zato je govorjenje o politični korupciji v tem primeru blef! Morda bi pa bilo dobro, da bi g. Janša rekel tudi o politični korupciji v času njegove vlade in o imenu Polonca Dobrajc. Torej se je po tej logiki tudi SDS že preteklosti ukvarjala s politično korupcijo, mar ni tako?
mihamiha23
# 17.01.2012 ob 13:13
vsi tisti ki hočejo pahorja nazaj-klasično mnenje slovenskega volilca s slabim spominom
scuffydog
# 17.01.2012 ob 13:09
vazn, da aco v vsak clanek vtakne pleskota in njegovo jamranje.. se vedno pa ni ugotovil, da bi brez njega imela slovenija vlado ze 3 tedne nazaj in to pod vodstvom sdsa..

in se bo izkazalo, da bi res bil pahor najustreznejsi za vodenje te drzave se naprej. jebiga,sam potem bi se ga pa zopet rusilo (zdaj se ga pac ne sme, ker seveda se vedno stolcki samevajo in bi izgledalo res grdo, ce bi nasprotovali resevanju slovenije)..
emsodine
# 17.01.2012 ob 13:08
Jethros in ššurda, se mi zdi, da se je levica Pahorja odrekla? Prav tako se spominjam, kakšna polena mu je levica metala pod polena, samo, da bi ga zamenjala z Jankotom. Zdaj, ko pa je očitno,da deklaliran mafijski šef ne bo dobil podpore, pa vam je Pahor kar naenkrat spet ljub. Drugače pa se strinjam, Borči ni slab ded, samo za premierja pa je veliko premehak in preveč idealističen. Kljub temu pa mi je edini naslednik komunistične partije, rahlo simpatičen. Zato močno upam, česar se pripadniki samoimenovane levice ali mafije po domače najbolj bojite, da kandidira za predsednika države in zamenja tistega gargamela. To bo šele šok za vas, Slovenija pa bi imela prvič v zgodovini dobrega predsednika!
p.s.: osebno sem kot večina slovencev do neke mere naklonjen idejam, ki naj bi jih zagovarjala leva politična opcija, samo jaz vem, da te opcije razen Pahorja samega v Sloveniji ni! Niti v njegovi stranki.
noComment
# 17.01.2012 ob 13:07
Kolednik: glavno, da je zadovoljen tudi Janša.
Sicer pa odštevam minute, ko boš zamenjal naslov z Janša:dosegli smo dogovor in boš izbrisal vse omembe drugih politikov iz članka.
lv
# 17.01.2012 ob 13:07
Ampak fajn pa je prebrat, da se v nečem VSI politiki strinjajo in da to ni koga odžagat, ampak da je res nekaj koristnega. A ne, no?
zivaalive
# 17.01.2012 ob 13:05
@Xavi: obveznost zapisati zlato pravilo v ustavo izhaja iz novega sporazuma o okrepljeni fiskalni uniji, o katerem tečejo pogajanja v Bruslju. Niti ena država članica EU takšnega pravila še ni imela v Ustavi, nekatere ga ne bodo imele niti sedaj (temveč ga bodo zapisale v zakone, ki urejajo ustavno materijo), vsekakor pa je dobrodošlo, da se takšna obveznost zapiše tudi v notranje pravo držav članic. Za malo več info: http://euobserver.com/19/114905
Jethros
# 17.01.2012 ob 13:03
xavi:
Pahor je želel še kaj več speljati, pa je bila "super konstruktivna opozicija" vedno proti...še celo "muda" so imeli glasno povedati, da se ne glasuje toliko proti "slabim" ukrepom, kot pa proti vladi. Torej, kaj bolj jasno, zakaj se prej ni dalo speljati karkoli koristnega?
polarni123
# 17.01.2012 ob 12:59
Kaj smo se naučili v zadnjih treh mesecih. Morda bi lahko veliko koalcijo vodil Pahor kot človek sposoben konsenza, podpredsednika pa bi bila Jankovič in Janša kot tretji človek. Po mojem bi bila še boljša varianta Peter Kraljič ali Zakrajšek ponovno ob podpredsednikih janši in jankoviču.
šurda
# 17.01.2012 ob 12:58
Senna-Maze 28
"Dorodošel(la) " med minusarji ! !!!
Borut Pahor pametna izbira ! Kjer se prepirata dva ( Zoran Janković
in Ivan Janez Janša ) tretji dobiček ima,in to je nihče drug kot
Borut Pahor !!
xavi
# 17.01.2012 ob 12:57
Zakaj zlatega pravila ni Pahor predlagal že prej, ne pa šele sedaj, ko je spravil Slovenijo do tega , da diha samo še na škrge.
Jethros
# 17.01.2012 ob 12:56
Zadovoljen tudi Janša
Tudi predsednik SDS-a Janez Janša pa je po sestanku izrazil zadovoljstvo, ker so dosegli dogovor o zapisu zlatega fiskalnega pravila v ustavo. S tem bo državni primanjkljaj lahko znašal le določen odstotek bruto domačega proizvoda.


No, če je tako zadovoljen, potem ne bo imel problema, da bi ga podprl, če ga Turk predlaga za mandatarja :)
emsodine
# 17.01.2012 ob 12:55
Saj res! Koliko varnostnikov pazi Janšo? In koliko Pukšiča in Žerjava? Kolikor vem, se je Janko za potrebe piara hvalil, da je takoj po grožnji, ki je javnost ni videla, dobil 5 varnostnikov?
zivaalive
# 17.01.2012 ob 12:54
@janinejc03: si ze slišal za ustavno določene roke? Tokrat je pač treba počakat do izteka, da lahko kdorkoli, domnevam da tudi tebi ljubi SDS in enakomisleči, vložijo kandidaturo njihovega kandidata za mandatarja.
Tomažin
# 17.01.2012 ob 12:54
Za vso tole nategancijo in natepavanje vsepovprek je kriv Milan Kučan, ki je konc 80ih načrtoval rešitev Slovenskega komunističnega vrha iz nevarnosti Miloševičevega Stalinizma prek navidezne demokratizacije.
Že tedaj pa se je načrtoval po tem projektu tudi povratek na oblast in rekonstrukcija totalitarizma, zaradi česar je bilo potrebno v roah obdržati vsa materjalna sredstva, kar bi in je Slovenijo pripeljalo v kitajski model demokracije v katerem se trenutnonahaja. Trenutno je Slovenija v točki razpotja, ali naprej po totalitarističnem planu Milana Kučana in njegovih privilegirancev iz konca 80tih v družbo korupcije, klientelizma in totalnega terorja nad vsako ustvarjalnostjo ter predvsem v ponovno razlastitev vsakega osebnega premoženja, torej odvzem naših hiš in domov, ali pa temu reči ne in se razviti v svobodno demokratično državo ustvarjalnih, materjalno nodvisnih, vobodnih posameznikov.
Nakazana politika Zorana jankovića kaže prav na to. Uvedba njegovih davkov bi odgnala gospodarstvo, delavci nebi imeli niti za kruh, kaj šele za davke, ob tem načrtuje tudi uvedbo davka na nepremičnine, kar bi v končni fazi pripeljalo v odvzem nahših hiš in domov.
Predogled te situacije v katero bi nas pripeljala podpora Jankoviću lahko vidimo v novem socialnem zakonu, ko ti v tvoji socialni stiski nudijo socialno pomoč, vendar ti vzamejo hišo, njivo in gozd. V tvojisituaciji, ko so v finančnih tezavah tudi tvoji otroci, saj bi ti oni prvi pomagali, če bi imeli s čim, odvzem tvojih nepremičnin tudi za njih pomeni odvzem edine možnosti za preživetje. Ta projekt se s tem kaže kot socialni genocid nad slovenskim narodom. In ob nadaljevanju Kučanove poti se bomo v tem stanju kaj kmalu znašli vsi, tudi uslužbenci trenutno še privilegirane javne uprave, Kožuh Novakova pa nam bo prigovarjala, "svetujem vam, da se odločite za ta korak, res ste v stiski," in se nam režala v obraz.
šurda
# 17.01.2012 ob 12:53
Eskluzivna novica !!! Tudi naslednji ponedeljek
Ivana Janeza Janše ne bo na sodišče !,gre namreč na službeno
pot v Kazastan,da tam izve od njihovega predesdnika kako lahko
dobiš na volitvah več kot 80 %,kar so sevede mokre sanje enega
in edinega Ivana Janeza Janše !!
von Rhein
# 17.01.2012 ob 12:51
Jethros,tale tvoja misel Pahorja za mandatarja je tudi meni všeč.Samo problem je v Kučanu.Zgodba je daljša.
Senna-Maze 28
# 17.01.2012 ob 12:50
Ostali prvaki svojih strank ne vedo, da s takšnim neodgovornim obnašanjem dajajo +++se Pahorju, ki postaja zopet vse bolj priljubljen pri narodu. Se strinjam, Pahor je eden redkih politikov, ki nima nobene afere. On je drugače poštenjakar, edina velika hiba in to ponovim že 101-krat, je neodločnost. Večkrat bi moral med leti 2008-2011 udariti s pestjo po mizi in Kresalovo, švedskega dečka napoditi.
themetun
# 17.01.2012 ob 12:48
Jevrića za predsednika!
atanosečasn
# 17.01.2012 ob 12:47
Kaj je že gotova bolnica v Avstraliji? Alora pridem več kasno...
pisoJ zorbotit
# 17.01.2012 ob 12:46
@jehtros
odlična analiza - se strinjam!
motorcki
# 17.01.2012 ob 12:45
...in zmlatili so že čisto prazno slamo.
samy joe
# 17.01.2012 ob 12:44
Pahor, vrni se!
sintaksa
# 17.01.2012 ob 12:41
Jah, če bi predlagali Pahorja za vodenje vlade, dvomim da bi ga Janša podprl.
Izjavil bi nekaj v stilu "zaradi njega imamo krizo in predčasne volitve", včeraj ga je pa vabil v koalicijo - naj naredi zgodovinsko potezo.

jao Jajo, a še nimaš dost?
nesesekirat
# 17.01.2012 ob 12:40
Baje "tekoča" okrnjena vlada dobro in v miru funkcionira. Torej je resno vzeti predlog (Dnevnik s piko), da z referendumom Pahorju začasni mandat podaljšamo za štiri leta. In v tem času lahko računamo na to, da se bodo končno dogovorili za koalicijo. Pa tudi klinika v Avstraliji bo dograjena-SCT in Vegrad pri gradnji nista "zraven".
šurda
# 17.01.2012 ob 12:40
Jethros
Pametna izbira,je Borut Pahor,ni problema,takoj podpišem !
Senna-Maze 28
# 17.01.2012 ob 12:40
Pravilno, naj bo Pahor še naprej mandatar, če se otroci v peskovniku ne zmorejo zmeniti, katera potička je najlepše barve.
Kejkoo
# 17.01.2012 ob 12:33
Vse je zaman Jajček bo vaš kruti gospodar!
Jethros
# 17.01.2012 ob 12:26
Vse mi da misliti, da bi moral Turk predlagati tretjega mandatarja...Pahorja. Edini brez masla na glavi, več kot očitno dovolj pošten, delaven in predvsem z veliko vnemo po reševanju države. Vse na kar je opozarjal, se je uresničilo, od padca bonitetnih ocen takoj po padcu reform, do EU ukrepanja zoper Orbanove politike, pa do prihajajoče druge recesije. Edini, ki očitno sploh ve, kaj se okoli nas dogaja. In medtem, ko se dve strani prepirata okoli vodenja države, bi po pregovoru zasluženo lahko dobil vodenje kar tretji, Pahor. Janša pa tudi očitno ne bi imel nič proti, če ga vabi v koalicijo, očitno je spoznal, da le ni tako nesposoben....razen, če mislite Ivanovi podporniki priznati, da Janšpa eno govori, drugo dela.

Kakorkoli, dobivam vtis, da bi Pahor bil v danem trenutku najbolj primeren premier, hrbtenico si je v teh treh letih ojačal, tudi roka je bolj trda, uho pa je od neumnosti, ki jih je poslušal, tudi poservisiral, tako da...je nared za nadaljevanje :)
šurda
# 17.01.2012 ob 11:45
Borut Pahor,takole čisto mimogrede še sporoči Ivanu Janezu
Janši,da SD,ne gre v njegovo koalicijo,povej mu to osebno
v njegov obraz,da bo končno dojel,kaj je razlika med demokratično
SD in SDS ultra desničarsko stranko,kjer je razmišljanje z lastno
glavo strogo prepovedano,to med drugim ve tudi Fran Pukšič,ki
ravno zato odšel k SLS-u !!
R2D2
# 17.01.2012 ob 11:40
.. ali pa Ivan mogoče ... ?
janinejc03
# 17.01.2012 ob 11:39
Exstrem
Državo ruši levica in g. Predsednik in ne JJ, morda on z vsemi ostalimi desnimi, ampak še vednop manj kot Turk! Čaka do zadnjih datumov vedno in daje Jankoviču čas, da poskuša SKORUMPIRAT DZ. Do zadnjega diha. In to ni pošteno do ostalih državljanov!
Lovec
# 17.01.2012 ob 11:31
Ne razumem zakaj nabijanje o hinavcu Virantu, članek. če sem ga prav razumel, napisan je v slovenščini govori popolnoma v nečem drugem.

Če nekako hočem pasti v isti korg pa takole.

Sedim v trenerki in razmišljam !
Vsega je kriv Janša, če ne on pa sigurno Janez Janša.
lv
# 17.01.2012 ob 10:53
Po mojem da predčasne volitve niso bile zarad nesposobnosti Pahorja ,ampak da smo se resili LDSa in ZARESa. Pahor je edini politik za katerega brez sramu lahko recem, da je slovenski politik.
Ribanjok
# 17.01.2012 ob 10:14
Nevem zakaj SD še vedno podpira Jankovića za mandatarja ko pa ima ta le 42 glasov v Državnem zboru. Kot bi rinili z glavo skozi zid.
Drugače pa državotvorna poteza Pahorja, da je sklical politični vrh v teh razmerah.
OMNIC
# 17.01.2012 ob 09:58
Ubogi Pahor. Preživel je tri leta zafrkancij, polen direktno v kolena, interpelacij njegovih ministrov, rušenja zakonov z izsiljenimi referendumi, nožev v hrbet s strani US, medijskih linčev v smislu "Pahor, dej že spel se!", hudo vnetje srednjega ušesa - in ko je rabljem uspelo, mora "začasno" vleči voz iz blata in jih sprejemati na sestanek, obenem pa ga vabijo kot nepogrešljivi člen koalicije v novo vlado!?!
oljka
# 17.01.2012 ob 09:54
Pretekli mandat so imeli Stanovnik,Kučan,Jankovič,Pahor...takš
no večino,da bi lahko gore prestavljali-pa so šli v predčasne volitve-zdaj pa niti večine več nimajo,gore pa itak nikoli niso prestavili nobene.
hyosung
# 17.01.2012 ob 09:50
Pahor ostani....
cenitamsok
# 17.01.2012 ob 09:26
Pahor bo dober naslednji predsednik države.
antipopulist
# 17.01.2012 ob 09:22
Američani so v Daytonu zaprli Srbe, Muslimane in Hrvate, pa jih niso spustili ven vse dokler ni bilo podpisanega dogovora. Mi pa puščamo tem ŽNJ-gospodom, da se iz nas delajo norca.
Anar Hija
# 17.01.2012 ob 09:00
To, da država še vedno obstaja in rešuje, kar desnica še ni prepovedala z referendumi, je dokaz, da se svet vrti tudi brez Ivana Janše!

NE janšizmu!
roxdegabba
# 17.01.2012 ob 08:49
@Herta: Stara vlada opravlja svoje delo z okrnjenimi pristojnostmi do izvolitve nove. Taka so pravila.

BTW, dober avatar, ravno berem knjigo.
roxdegabba
# 17.01.2012 ob 08:45
@antipopulist: Ta ideja z blokiranjem vseh izhodov iz prostora je še kar dobra. Samo jaz bi nastalo situacijo raje izkoristil za kaj drugega :-/
Herta
# 17.01.2012 ob 08:42
Predčasne volitve so mimo. Borut Pahor je še vedno predsednik vlade ...
NoClue
# 17.01.2012 ob 08:36
Pravi obrazi se že kažejo, naša mala državica pa propada na vedno večje obroke, ker se v "hramu demokracije" še vedno ne zjasnejo kdo bo novi mandatar, ker nekateri ne morejo presežt samih sebe in dejansko postorit tistega za kar so dobili glasove oz. bili izvoljeni s strani ljudstva.

Vse skupaj zgleda zelo cinično smešno in vedno bolj se poraja vprašanje, kaj smo z volitvami sploh pridobili, ko pa se že skoraj dva meseca buzerirajo med sabo in si mečejo polena pod noge.

Vprašanje tu je ali bo ta celotna vlada sploh sposobna konstruktivnega vodenja države iz krize, ko pa nastane že prepir ko se je treba vsesti za mizo na skupni večerji.

Žalostno, da moram pri poznih 20. letih razmišljati kaj sploh bo ostalo od naše države, saj vodilni ne premorejo kančka medsebojnega spoštovanja in nezmožnosti pogleda izven svojih političnih okvirov za borobit vseh nas.
ekreme
# 17.01.2012 ob 08:30
Vsak dan se bolj in bolj kaže, da je janša tisti, ki ruši državo. Vseskozi pravim: Ni problem, če države ne vodi ta ali oni iz levice. Še celo zaVirantu bi jo prepustil, dokler se k sreči ni izkazalo, za kakšnega barabina gre. Ampak eno je pa jasno: Rušitelj in glavni razlog za spore v tej državi je samo eden: to je Ivan Janez Janša(poznan tudi kot Tomaž Majer). Dokler bo on v politiki, ne gremo naprej. Ne bomo šli nikamor. Zapomite si to.

NE janšizmu!
borbo
# 17.01.2012 ob 08:20
Ta trud ni zastonj, je pa zaman.
K_ris
# 17.01.2012 ob 07:53
Pahorja za premiera!!!! Aja, saj res, njega smo/so ravno "uspešno" odstavili. Saj ne da bo sedaj praktično svoj mandat oddelal skoraj do konca, preden bomo dobili novo koalicijo...
antipopulist
# 17.01.2012 ob 07:49
Zmenili se itak ne bojo, ampak namesto da bi to takoj priznali, nas bodo kot zadnje bebčke na planetu nategovali še nekaj mesecev. Pol me pa zanima, koliko bodo ljudje še navdušeni nad hinavci tipa Virant in Karel. Ne rečem, da so ostali kaj boljši, ampak tam vsaj približno veš pri čem si.
wolfy
# 17.01.2012 ob 07:42
ma kaj nove volitve? Če se ne bodo znal nič zment, nam to tud ne bom pomagal...
antipopulist
# 17.01.2012 ob 07:31
Ko je že glih priložnost - blokirat vse izhode iz prostora, kjer se bodo sestajali, dat jim časa recimo do polnoči, da se odločijo kaj kdo sploh hoče, ali vlada bo ali ne bo in če se do takrat ne zmenijo - nove volitve. Ampak brez te pokvarjene bande, ta naj potem kar ostane v tem prostoru, brez kruha in vode!
Kazalo