Po njihovem mnenju sta odgovorna za slabo organizacijo na oddelku, zaradi česar vloge niso rešene niti po več mesecev, zaposleni pa so izgoreli.

Na oddelku je dnevni pripad zadev zelo velik, stranke izgubljajo potrpljenje zaradi nerešenih vlog, vodstvo pa želi, da so svetovalci "multiopravilni univerzalni vojaki, ki redno dvigujejo telefon v sprejemni pisarni", so zapisali v Delavski svetovalnici.

Po njihovih besedah si tujci, katerih telefoni zvonijo v prazno, odgovora pa ne dobijo niti po elektronski pošti, ne morejo urediti osnovnih pravic, ki jim pripadajo. Velike težave imajo denimo pri zavarovanju svojega otroka.

Kot so poudarili, sta tako za težave tujcev kot za preobremenjenost svetovalcev na oddelku, ki odhajajo v bolniški stalež in zapuščajo oddelek, odgovorna minister Koritnik in načelnik Babič.

Odzvali pa so se tudi na očitke, da so vloge tujcev nepopolne. Po njihovih navedbah stranka, ki pošilja vlogo po pošti, sploh nima možnosti za oddajo popolne vloge. Ne more si namreč urediti termina za oddajo prstnih odtisov, če ni dobila poziva od upravne enote. Da bi si uredila termin, mora namreč vedeti za številko zadeve, da pa bi prišla do te številke, mora čakati na poziv od upravne enote za dopolnitev vloge, saj po telefonu ne dajejo informacij, so še zapisali v Delavski svetovalnici.