Referendum 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.0 od 42 glasov Ocenite to novico!
Aleš Primc
Aleš Primc, Gibanje za otroke in družine. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Referendumski klepet: Gibanje za otroke in družine

MMC-jeva klepetalnica
8. september 2017 ob 12:39,
zadnji poseg: 8. september 2017 ob 14:55
Ljubljana - MMC RTV SLO

Gost MMC-jeve spletne klepetalnice v okviru referendumske kampanje je bil Aleš Primc iz Gibanja za otroke in družine.

Organizatorji referendumskih kampanj v klepetalnici pojasnjujejo svoja stališča glede drugega tira. Vsi se strinjajo, da ga Slovenija potrebuje, niso si pa edini pri tem, kje in kako naj bi potekala trasa, koliko zanj plačati in kdo naj ga gradi.

Seznam vseh klepetov v okviru referendumske kampanje


Danes je potekal tudi klepet s predstavnikom društva Davkoplačevalci se ne damo Vilijem Kovačičem.



G. C.
Prijavi napako
Komentarji
ThEPaNdAIcE
# 08.09.2017 ob 12:59
Primc je za drugi tir samo v primeru da bo straight!
OneRound
# 08.09.2017 ob 13:16
Kaj pa ima gibanje za otroke z drugim tirom? Lepo vas prosim pa saj niste resni no.
K_ris
# 08.09.2017 ob 13:34
Za otroke gre!

blue_house
# 08.09.2017 ob 12:59
niso si pa edini pri tem, kje in kako naj bi potekala trasa,

Tu je pa nekako razlika med Avstrijo, Švico in Nemčijo na eni strani in Slovenijo, Hrvaško, Poljsko na drugi.

V Švici o tem, kje bo potekala železnica, odločajo inženirji, pri nas pa diplomanti fakultete za upravo. Bravo!
staggerlee
# 08.09.2017 ob 13:08
To bo taka strokovna analiza o smotrnosti projekta, komi čakam.
ti-ne
# 08.09.2017 ob 14:18
Aleš Primc: Kot bodočega predsednika vlade, me ta stvar zelo zanima.

::::::::::::::::::::::
Vic tedna! hahhaha
Nekdo88
# 08.09.2017 ob 14:12
On se ima že za bodočega predsednika vlade...hahahahahahahahahahaha...pa kakšno drogo jemljejo ti ljudje?
oliva
# 08.09.2017 ob 13:19
O čem pa bi radi klepetali z nami?
Kaj bo dobrega?
Mislim o otrocih in družinah?
Kaj ste kaj naredili do zdaj, je kakšno poročanje?
ti-ne
# 08.09.2017 ob 14:04
Desno krilo ekipe SDS.
malasraka
# 08.09.2017 ob 14:46
14:00
Je vprašanje 2. tira politično ali gospodarsko in inženirsko? Kakšne reference imate, da lahko javno razpravljate na to temo?

14:01
Vse troje. Kot bodočega predsednika vlade, me ta stvar zelo zanima.


Končno smo naleteli na nekoga, katerermu blesimeter pokaže več kot Donaldu ...
leond
# 08.09.2017 ob 14:51
Tolikokrat omenja otroke, da mi gre na bruhanje. Igrat na otroke z vsako temo je bolano.
fah-q
# 08.09.2017 ob 14:37
@if
Strokovna skupina prof.dr. Jože Duhovnika:

strojništvo: prof.dr. Jože Hlebanja, dr.Julij Bertoncelj, prof. dr.Franc Kosel
tehniška fizika: prof. dr. Janez Možina
elektro in energetika: prof.dr. Ferdinand Gubina, prof. dr. Peter Novak
gradbeništvo: Danijel Magajne, univ. dipl.ing.gradb.,
Peter Černigoj, univ.dipl.ing.grad., prof.dr. Andrej Umek
montanistika: prof.dr. Bojan Likar
naravovarstvo: prof.dr. Dušan Plut, Anton Komat,univ. dipl. biolog
arhitektura: prof. Janez Koželj, Andrej Čufer univ.dipl.ing.arch., prof. Peter Gabrijelčič
pravna zaščita: prof.dr. Bojan Pretnar


in pr vseh teh resnih strokovnjakih mi dobimo dva popolna loleka na tv?? eden si celo domišlja, da bo bodoči premier...pa ga večina države dobesedno ne prebavlja. še plemeniti ((plemenita plesn, torej gorgonzolla) pa kahel bi izpadla manj smešno s tako trditvijo.
Nekdo88
# 08.09.2017 ob 13:50
Pa dobro, kaj pa ima to gibanje za otroke skupnega z železnico? Dajte no, RTV, niste resni.
Ples
# 08.09.2017 ob 14:38
Lol, kakšni odgovori ... Vidim, da ima še manj pojma o zadevi kot jaz, ki se vanjo sploh ne poglabljam.
Za parole gre.
severna zvezda
# 08.09.2017 ob 14:15
Primc: Kot bodočega predsednika vlade, me ta stvar zelo zanima.

Primc = Samozavevst - serijsko! :))
stewie
# 08.09.2017 ob 13:26
Ta prvi komentar zmaga, vsaka čast! :)
dimnik
# 08.09.2017 ob 15:11
Moje vprasanje je bilo:
Spoštovani gospod Aleš Primc. Ste diplomirani filozof in predsednik stranke Glas za otroke in družine zato me zanima od kje vam strokovno in finančno znanje da lahko odgovarjate na vprašanja o drugem tiru?

Zgleda ni znal odgovoriti nanj
oliva
# 08.09.2017 ob 14:52
Tudi jaz delim vajino mnenje; ne bi mu dala pazit otrok.
Ne verjamem tipu, ki se smejčka, zraven pa zlorablja otroke za svojo agendo in v bistvu politično nagaja.

Pa čisto NIČ ni tule povedal, ne moreš verjet, če se že grejo, bi se lahko vsaj par pšodatkov napiflali...
Ples
# 08.09.2017 ob 14:51
blesimeter

:)
fah-q
# 08.09.2017 ob 14:21
Vse troje. Kot bodočega predsednika vlade, me ta stvar zelo zanima.

a jst to prav berem?

in moj odgovor:
nč ne bo s teg, ker ti jaz, kot bodoči lastnik naših bank ne bom dal kredita za kampanijo, pa boš bankrotiral...

:)))
urle
# 08.09.2017 ob 13:49
ah narobe sem se postavil: Gibanje za otroke in drugi tir???
Nemo
# 08.09.2017 ob 13:49
Mi je pa zanimivo, da se na soočenja, pogovore in ostale zadeve s strani, ki ima nasprotno mnenje od naših elit, vedno povabi neke papke. Zdaj ne vem, ali je načrtno tako, ali pa se ti lovilci pozornosti sami javljajo na take zadeve in tako vzamejo tajming nekomu, ki bi znal nekaj pametnega povedati.
oliva
# 08.09.2017 ob 13:39
Haha! :D
(vlakec)

Tile res niso resni.
Pa z vsem tem silnim angažmajem dejansko delajo svoji pobudi škodo, ker se vidi, da jim gre sam za kvantiteto - glavno da jih je več, oz. kot je nekdo pri prejšnjem klepetu napisal: zmaga tisti, ki se bolj dere. :o) :D
ginobili
# 08.09.2017 ob 13:21
to je to ja!!!
samyyy44
# 08.09.2017 ob 17:56
Kako naj vrjamem nekomu, ki se je kar sam proglasil za bodočega predsednika vlade. Pa kam še ne boste napihnili cene za ta tir. To je čisto zavajanje s 4 milijardami.
feminist
# 08.09.2017 ob 14:58
@K_ris:
Bi bilo pa dobro vedeti, ali je izbor vprašanj pri takšnih klepetih naključen ali namenski ...

izjemno namenski in izjemno selektiven.

kar me po svoje veseli; ker ce bo slucajno nastopal v politicnih debatah bo tako zelo pogorel, da bo za zjokat smesno. ne pozabi kokic.
Ples
# 08.09.2017 ob 14:58
ocno tole men najbolj moti pri temu "gibanju". bolj nizkotno kot izkoriscat otroke za politiko pac ne gre in pri njemu je to glavna in dobesedno edina prodajna tocka.

Naj spomnim, da je Likovič svojo kandidaturo za predsednico najavila in utemeljila na dveh konkretnih otrocih ... Morali bi jo diskvalificirat, čisto resno mislim! Sramota in še enkrat sramota.
K_ris
# 08.09.2017 ob 14:53
Sem upal, da na vrsto pride tudi moje vprašanje, ali je drugi tir primarno namenjen tovoru Luke Koper ali otrokom in družinam, pa se žal ni izšlo. Bi bilo pa dobro vedeti, ali je izbor vprašanj pri takšnih klepetih naključen ali namenski ...
Špula
# 08.09.2017 ob 14:46
Človek nima pojma, kaj govori. Edino kar sem prebral je kradejo, pajdaši, mi smo PROTI PROTI PROTI. Tipična politična, če niso naši zraven nebo noben :(
feminist
# 08.09.2017 ob 14:44
@if:
Tisti, ki je pritegnil minus pozivam, naj pojasni svoje stališče.

minusov ne dajam (tudi plusov ne); povej pa sledece:

vlada je traso in oceno stroskov naredila s pomocjo idejnega projekta, ki je vseboval zelo obsezne geoloske raziskave,

s katerim idejnim projektom lahko skupina Dr. Duhovnika podkrepi svojo idejo in svoje stroske.
niti enega samega geologa nimajo zraven (dr. likar ni geolog) in bi oni vlekli traso in to celo brez nekega idejnega projekta.

in potem zavaja vlada, ki ima narejene raziskave; ne zavajajo pa v skupini Duhovnika, ki govorijo na pamet?
gregaa
# 08.09.2017 ob 14:36
@if

duhovnikov 2. tir:
4 km tunela po izredno sstrmem klancu 8%, nepreizkušena tehnologija, vprašljiva varnost (pretrganje jeklenice), del proge še vedno potekal po vodovarstvenem območju

Projekt vlade cel kup študij, izbor med 16 alterantivami. Spodobna hitrost 160 km/h, vzporedno možno po potrebi dodati dodaten tir. Potniški vlaki lahko vozijo bp....
lopez
# 08.09.2017 ob 15:10
Mislim, da je lepo opazno, kako pretkano "filtrira" Primc vprašanja, ker na strokovne dele itak nima nikakršnih odgovorov. Razumem da je namen v osnovi OK, konec koncev gre za milijardo evrov, ampak če bi ga dobil kak ameriški voditelj v živo, bi mu nonstop ponavljal strokovni del vprašanja .
Ples
# 08.09.2017 ob 15:05
@oliva
A Likovička pa da je celo kampanjo bazirala na onih revežih? :x

Ja. Večkrat je izjavila, da je njen glavni motiv vrniti koroška dečka starima staršema. Na vprašanje, kako, je pa nekaj nakladala, da bi o tem toliko govorila, da bi jo že pristojne službe morale poslušat.
Želodec se mi obrača, ne pretiravam.

In ponavljam: morali bi jo diskvalificirat!
oliva
# 08.09.2017 ob 15:02
"bolj nizkotno kot izkoriscat otroke za politiko pac ne gre in pri njemu je to glavna in dobesedno edina prodajna tocka."

Se strinjam, nekaj najbolj ogabnega, kar je sploh možno.
On in ona Zevnik. groza.

A Likovička pa da je celo kampanjo bazirala na onih revežih? :x
severna zvezda
# 08.09.2017 ob 14:31
A se ni danes začel 12. otroški bazar na gospodarcu?

Morda bi, glede na posplošene odgovorebilo bolje, če bi se Primc namesto klepetalnice oglasil na Gospodarcu? Ali na svojem delovnem mestu (Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja ..... :))
buco15
# 08.09.2017 ob 18:34
If: prosim če mi lahko date povezavo do projektne dokumentacije ki jo predlaga G. Vili! Da se lahko sam prepričam kako so rešili težavo naklona (če je naklon previsok take proge ne potrebujemo!) In kje so prišli do toliko nižje cene! Do takrat ko bom videl dokumentacijo pa bo vladni projekt edini realno izvedljiv
buco15
# 08.09.2017 ob 17:59
Ha, niti na eno vprašanje ni znal odgovorit! Tudi svojega projekta ni znal predstaviti! Kot referenco za gradbeni projekt pa je dal Dr. Strojništva,... nasprotniki projekta so me v zadnjih mesecih prepričali da glasujem za projekt!
gregaa
# 08.09.2017 ob 15:18
drugače pa edina pametna referenca in podobna zadeva duhovnikovi varianti je tramvaj Trst - Opčine, ampak tam imaš 25t vagon in 6 tonski voziček, in 4 cm jeklenico!!! in to dosega hitrost 9km/h.

zdaj pa zadevo v mislih prenesite na 1750t tovorni vlak :D smešno in žalostno, da se že leto dni govori o tej neumnosti
oliva
# 08.09.2017 ob 14:53
Ja, nekajkrat je samo poudaril proti.
To pa že vemo.
gregaa
# 08.09.2017 ob 14:52
@if
ne bo se zapravljalo milijardo+ samo za tovorni promet ;) plus hitrost pred 30 leti je bila nižja kot danes

drugače pa naj duhovnik in njegovi kolegi ali ti odgovorite na slednji vprašanji:

"Kako zagotoviti zadostno resnično maso za zavarovanje proti samopremaknitvi ob strganju vlaka na takem padcu kot ga predvideva dr.D.
Kako riniti ali spuščati EMV ali DMV ki nimajo odbojnikov in se jih lahko vleče samo z posebno pomožno spenjačo."

vir: strojevodja z 30+ letnimi izkušnjami iz foruma vlaki.info
Ples
# 08.09.2017 ob 14:41
@severna zvezda
A se ni danes začel 12. otroški bazar na gospodarcu?

Morda bi, glede na posplošene odgovorebilo bolje, če bi se Primc namesto klepetalnice oglasil na Gospodarcu? Ali na svojem delovnem mestu (Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja ..... :))


Vsekakor bolje, če bi se oglasil na svojem delovnem mestu.
Ne pošiljaj ga med otroke, no. Oni niso nič krivi.
feminist
# 08.09.2017 ob 14:34
zelo kvalitetna selekcija vprasanj.
Primc je pravi politik, tu ni dvoma - selektivno izbira vprasanja in se potem ti ne odgovori na zastavljeno.

Jansa je ponosen.
K_ris
# 08.09.2017 ob 14:23
Evo, sem ga vprašal, ali naj bo drugi tir primarno namenjen tovoru iz Luke Koper ali otrokom in družinam :)
oliva
# 08.09.2017 ob 13:25
"Primc je za drugi tir samo v primeru da bo straight!"

hehe. :D
lopez
# 08.09.2017 ob 15:07
Primc, po izobrazbi je filozof, se je oklical za inžinerja. Od Duhovnikove ekipe mi vzbuja neko zaupanje samo Možina, pa še to zato, ker ima na Strojni fakulteti pod sabo odlično ekipo.

Konec je blizu
oliva
# 08.09.2017 ob 14:28
"Kot bodočega predsednika vlade, me ta stvar zelo zanima."

:D

Jaz sem tudi zdajle debelo pogledala ko sem zagledala tole.
joacquin
# 08.09.2017 ob 14:23
Govori se, da so Primc proti drugemu tiru, ker gre za sumljive aktivnosti v "number two", temu pa odločno nasprotujejo...
Homer.
# 09.09.2017 ob 07:27
Nehajte zavajati z Duhovnikovo rešitvijo, ker ne izpolnjuje osnovne zahteve, da proga ne gre skozi vodno varstveno področje Rižane!
gregaa
# 08.09.2017 ob 15:07
@if

glede čas vladni vs duhovnikova

" https://disqus.com/home/discussion/nova ... 3371701405
Promet1234 if • 19 ur nazaj

Varianta "27km": dolžina med potniško postajo Divača in Koper potniška p. je 30km. Če upoštevamo maksimalno hitrost med Divačo in Škofijami 160 km/h ter med Škofijami in Koprom potniško p. 120 km/h dobimo vozni čas slabih 15 minut. Preizkus: povprečna hitrost pri 30km dolžine in voznem času 15 minut je 120km/h. Glede na to, da vlak večino poti prevozi s hitrostjo 160 km/h, vidimo da je to možno, torej izračun drži.
To, da vlaki po drugem tiru "27km" ne bodo vozili s hitrostjo 160 km/h pa drži samo za tovorne vlake - v smeri navzgor (KP-DI). Za potniške ne.

Duhovnikova varianta: vozni čas Divača-Prešnica po obstoječi progi: 14 minut, dolžina je 16km, povprečna hitrost je torej 69 km/h. Glede na to, da je maksimalna hitrost 75 km/h, izračun drži.
vozni čas Rižana-Koper: 9 minut, dolžina je 10km, povprečna hitrost je torej 67 km/h. Maksimalna hitrost je na tem odseku 70km/h, razen na 3km odseku med tovorno in potniško 80km/h, torej izračun drži.
odsek Prešnica-Rižana (4km predora z naklonom 8%): čeprav v predoru ni ovinkov in bi teoretično vlak lahko šel 160km/h, to na takem naklonu niti približno ni varno, sploh pa ne, če moraš med vožnjo priklapljati še varnostni voziček. Če velikodušno upoštevam povprečno hitrost 60 km/h (kar je pri takem naklonu in sklapljanju med vožnjo sicer še vedno ekstremno nevarno in navzgor grede energetsko potratno), prevozi ta odsek v 4 minutah.
Nimam pa podatkov, koliko je kilometrov med koncem predora in postajo Rižana oz. med cepiščem Prešnica in začektom predora, tako da je lahko vozni čas v resnici še daljši.
Torej je celotni vozni čas Duhovnikove variante med Divačo in Koprom potniško p. 27 minut. Vozni čas njegove variante bi se lahko skrajšalo, če bi se na obstoječi progi ravnalo ovinke, za kar pa ni realnih možnosti brez dodatnih predorov - zapeljite se z vlakom in si poglejte teren - trenutna trasa nima tako ostrih ovinkov za špas. Če upoštevamo 120 km/h med Dekani in Koprom, je vozni čas še vedno ok. 25 minut.
25 minut sicer ni veliko več kot 15 minut, vendar je vleka vlakov na konvencionalni progi pri naklonu 8% oz. 80°% zelo vprašljiva. Dr. Duhovnik za reference navaja posebne gorske potniške železnice, pri katerih se promet odvija bistveno drugače kot pri konvencionalnih progah.
Pri TEN-T koridorjih pa se ni za hecat s stvarjo, ki bi bila prva na svetu."
gregaa
# 08.09.2017 ob 20:58
@if

na 80 promilih lokomotiva z vagoni ne more z zavorami stati, kaj šele voziti - efekt je isti kot na 26 stopinjah
Kazalo