Slovenija

Poudarki

  • Svetlik: Ni raziskave, ki bi dvomila, da istospolne skupnosti lahko predstavljajo ustrezno okolje za vzgojo otrok
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,2 od 19 glasov Ocenite to novico!
Homoseksualca
Svetlik je poudaril, da je treba istospolne partnerje izenačiti z drugimi in da nobeno razlikovanje na podlagi spolne usmerjenosti ni dovoljeno. Foto: EPA
Ivan Svetlik
Ivan Svetlik pravi, da bo ob morebitni referendumski zahtevi usravno sodišče moralo odločiti tudi o tem, ali je primerno, da neka večina raznospolno usmerjenih prebivalcev odloča o manjšini. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Še en referendum na ustavno sodišče?

Referendum Družinskega zakonika napovedal SNS
8. oktober 2009 ob 14:48,
zadnji poseg: 8. oktober 2009 ob 15:44
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Minister za delo, družino in socialne zadeve je, če bo vložena zahteva za razpis referenduma o novem Družinskem zakoniku, napovedal zahtevo za presojo ustavnosti.

Družinski zakonik med drugim predvideva tudi možnost, da otroka posvojita istospolna partnerja, kar je zmotilo predvsem SNS. Minister Ivan Svetlik je poudaril, da Družinski zakonik v središče postavlja otroka in njegove pravice, tudi pravice otrok, ki živijo pri istospolnih partnerjih. Ti zdaj po njegovih besedah niso izenačeni, saj "teh skupnosti nismo želeli priznati kot enakopravnih z drugimi", je dejal Svetlik.

Pojasnil je, da je treba istospolne partnerje izenačiti z drugimi in da nobeno razlikovanje na podlagi spolne usmerjenosti ni dovoljeno, k čemur Slovenijo vodita tako domača kot tuja sodna praksa, zato vlada tu "nima dilem."

Tudi opravljene raziskave ne dokazujejo, da bi smeli dvomiti o možnosti, da tudi istospolne skupnosti lahko predstavljajo ustrezno okolje za vzgojo otrok, "če bo kdo postregel z ustreznimi podatki, da ni tako, bomo še vedno odprti do tega, da premislimo o mogočih rešitvah, a za zdaj tega nimamo", je še poudaril Svetlik. Prav to je tudi razlog, da bi ob morebitni referendumski zahtevi o referendumu najprej odločalo ustano sodišče, je dejal Svetlik, ustavno sodišče pa mora odločiti tudi o tem, ali je primerno, da neka večina raznospolno usmerjenih prebivalcev odloča o manjšini.

A. M.
Prijavi napako
Komentarji
Ribiič
# 10.10.2009 ob 20:19
Ta zakon mora iti na referendum in mora pasti, ker je skergan z vsako zdravorazumsko logiko inpametjo in v ospredje potiska le interese gejev in lezbik, nikakor pa ne otrok. V ozadju zakona je pa tako ali tako gej Senica.
kajuli
# 09.10.2009 ob 10:57
Ja, verjetno imaš prav, bo pa sprejet čez dve leti, big deal. V vsakem primeru se nam ta zakon obeta v bližnji prihodnosti, v to sem popolnoma prepričana.
TineB
# 09.10.2009 ob 10:46
No, jaz nisem tako 100% prepričan, da bo zakon tako z lahkoto sprejet.

Vlada je za, pobuda za refrendum bo sporožena, Svetlik bo vložil podudo za prestojo ustavnost pobude za referendum na US, US po verjetno res prepovedalo referendum.

AMPAK vmes morajo še koalicijski poslanci potrditi zakon (verjetno celo 2x, ker bo verjetno DS veto izglasoval) - kar pomeni, da se potrebuje vsaj 46 glasov v parlamentu. Tu se lahko hitro zatakne, ker so 2010 lokalne volitve in poslanci-župani se lahko scagajo zaradi povsem preračunljivih razlogov. Če ne pri samem glasovanju za zakon pa pri Svetlikovi pobudi za presojo ustavnost referenduma - ki jo mora tud DZ sprejeti.

Ozko grlo so torej tu koalicijski poslanci. Ki so pa po večini polni predsodkov - saj so samo načeloma in deklerativno za izenačitev pravic, ko bo pa treba glasovat, se pa lahko zgodi marsikaj. Se ne bi čudil, če bi določeni poslanci na dan glasovanja manjkali zaradi "zdravstvenih" razlogov. Nova gripa se kaže kot krasen izgovor.
kajuli
# 09.10.2009 ob 10:26
Hope, problema ti in ostali enako razmišljujoči ne vidite iz prave strani. Kot ti je že TineB razložil, zakon se VEDNO pišejo in sprejemajo zato, da uredijo ŽE OBSTOJEČA stanja, skratka, da uredijo probleme, ki v družbi ŽE OBSTAJAJO. Zakon ne more biti spisan zato, da ureja neke probleme, ki morebiti bodo obstajali v prihodnosti. In dejstvo je, da homoseksualne družine obstajajo in da jih je nujno potrebno tudi pravno urediti, pa če vam je to všeč ali ne. In še enkrat, če toliko zagovarjate pravice otrok, kje pa so pravice otrok v homoseksualnih skupnostih? Se pravi, ti in podobni zagovarjate pravice otrok heteroseksualnih skupnosti, po vaše pa otroci v homoseksualnih skupnostih sploh nimajo nobenih pravic in tu se pa kar naenkrat zgovarjate na odgovornost staršev? Lepo, da opozarjate na odgovornost staršev, VENDAR - tudi vi poudarjate, da se otrok za posvojitev ne odloči sam, odločijo se starši in zakaj torej bi tak otrok trpel, saj ni on kriv, da so ga posvojili homoseksualci. Sicer pa, ne da se mi sploh več pisat na to temo, večina ljudi je itak proti temu zakonu in zgleda res ne obstaja način, da bi na problem začeli gledati nepristransko. Tako pač je, neumen človek je pač neumen in tak bo tudi ostal. Ker resnično, samo neumen človek lahko odvzema pravice nič krivemu otroku in jih z vso silo zagovarja. Je pa pri tem problemu ena lepa plat. Nihče namreč ne more preprečiti sprejetje takega zakona, pa četudi je vsa javnost prosti, referendum na to temo pa dejansko je protiustaven in v kolikor bo do predloga za referendum prišlo, bo Ustavno sodišče to tudi ugotovilo. Zakon pa bo sprejet, v končni fazi tudi EU tega ne bi dovolila.
TineB
# 09.10.2009 ob 10:12
Otrokova volja ...

Je otrokova volja, da je spočet? Ni.
Je otrokova volja, da je splavljen? Tudi ni.
Je otrokova volja, da je posvojen? Ponavadi ne, včasih da (pri starejših otrocih).
Je otrokova volja, da je krščen? Dvomim.
Je otrokova volja, da gre v šolo. Verjetno ne.
Je otrokova volja, da je sadje in zelenjavo ne pa sladkarije. Ponavadi ne.
Je otrokova volja, da se ga omejuje pri določenih rečeh? Niti ne.

Ne o otrokovi volji tu, ker je mnogokrat spregledana oz jo nadomešča volja staršev (bioloških ali krušnih).

Iz kakega vzgiba se pa ljudje odločijo za otroka (z naravnim spočetjem)? Ponavadi iz lastnih, ne otrokovih (ki ga še ni).

Sicer pa je naloga države, da z zakoni ureja obstoječe družbene probleme in razmerja - in ta zakon to počne. Uzakonja in ureja nekaj, kar že obstaja. Nič novega ne prinaša v družbo - razen da obstoječe stanje pravno urejuje.

Drugače lahko zakone (in celotno pravo) kar ukinemo in se začnemo zgovarjati na "odgovornost" posameznikov. Ja, to bo pa delovalo. Svizec že maha s tačko ...
Hope
# 09.10.2009 ob 09:14
kajuli... se ti ne zdi, da bi na to morala "starša" malo prej pomisliti, če se
že imata za "odgovorna starša" ? Tisti lezbijki sta najbrž že takoj vedeli, da bo uradno samo ena otrokova mama, se mi zdi... Šli sta se neko privatno obliko skupnosti, ki je država pač ne priznava - sedaj pa v jok pa na drevo ali kaj, seveda vse v imenu "pravic otroka"?

Pri posvojenemu otroku je podobno. Posvojitev ni hec. To ni dejanje zaradi "pomoči otroku brez staršev"! To je dejanje iz neke želje staršev oziroma partnerjev, da bi vzgajali oziroma imeli otroka. Torej v osnovi gre za željo, ki ni povezana z otrokovo voljo. Če bi šlo pri posvojitvi za dejanje ljubezni do otroka, bi otroku partnerja že na začetku privoščila maksimalne zakonske pravice, če jima le-te zares tako zelo veliko pomenijo, je tako? In če je to, da bo kot praviš eden umrl, drugi pa uradno ne bo njegov starš - to je tveganje, ki sta ga "starša" očitno bila pripravljena sprejeti v imenu otroka.
kajuli
# 09.10.2009 ob 07:57
Ok, eno vprašanje za vse vas srd bruhajoče:
ALI SE ZAVEDATE, DA V TEM TRENUTKU V SLOVENIJI ŽE CEL KUP OTROK ŽIVI V HOMOSEKSUALNI SKUPNOSTI? Tudi sama poznam dva taka para. Eno je otrok v lezbični skupnosti, kjer se je mama dala v tujini umetno oploditi, eno pa je otrok z dvema moškima, ki sta ga posvojila v tujini. Zdaj pa povejte, kako bi rešili problem teh otrok, KI ŽE ŽIVIJO V TAKIH SKUPNOSTIH? Če recimo en starš umre, mora tak otrok, recimo star 10 let, v posvojitev, kljub temu, da je celo svoje življenje živel z edvemi starši, sedaj pa bi ga nasilno vzeli iz domačega okolja in bi ga dali v posvojitev, ker zakon drugega starša ne prizna. Prosim, če malo trezno razmislite in mi date odgovor, kako rešiti problem teh otrok. Ali pa vas mogoče za OTROKE PRAV NIČ NE BRIGA, čeprav ves čas krićite, da se vam gre samo za pravice otrok. Če bi se vam v resnici šlo za pravice otrok, bi bili kvečjemu ZA tak zakon, da se te otroke zaščiti pred morebitno tragedijo v prihodnosti.
ribi
# 08.10.2009 ob 22:11
tineB ti si na žalost b...
TineB
# 08.10.2009 ob 20:52
Najbolj nagnusno se je vtikat v ... življenje drugih.

Kaj nas pa briga, kako drugi živijo in kako jim država ureja razmerja in status - sploh če ga samo IZENAČUJE z ostalimi (do sedaj priviligiranimi) ljudmi.

Jaz sem že 100x povedal, da sem 100% za tak zakon - in vse podobne zakone, ki izenačujejo pravice VSEH ljudi, ne glede na njihove osebne okoliščine. Enake možnosti za vse - potem pa naj vsak po svojih zmožnostih in volji izkoristi pravice.
naivnež
# 08.10.2009 ob 20:04
Za Svetlika bi bilo bolje,da se vrne tja od koder je prišel morda se bo pa našel med študenti tudi kakšen peder,ki ga bo razumel.Politiko pa naj pusti,ker je tako in tako ne razume.
ekreme
# 08.10.2009 ob 20:04
Izmed vseh bedarij, katere dobivam v poštni nabiralnik, bi si želel, da bi država enkrat vsem državljanom RS razdelila knjižico z naslovom USTAVA REPUBLIKE SLOVENIJE.

Pa vzel bi volilno pravico tistim, ki imajo IQ manjši od...vsaj 70. To pomeni, da SDS, SNS, NSi ter SLS-a sploh ne bi več bilo na političnem prizorišču... :))
sejnik
# 08.10.2009 ob 18:55
v tem je problem, da otroci v enaki meri in razsežnosti potrebujejo očeta in mamo ali očima in mačeho, vse drugo je NEdopustno za otroke, ki so v esplcitnem primeru ŠIBKEJŠA stran.......
Otroci predvsem potrebujejo zdravo in ljubeče okolje za odraščanje, spol in spolna usmerjenost staršev je veliko manj pomemben pri vzgoji kot to, da so starši pijanci, nasilneži in podobni idioti.

danes ti za denar vsak napiše kar želiš slišat
A homofobi pa nobene raziskave niso financirali, kaj misliš? Pa plačaš že lahko, ampak kje bo to objavljeno? V uglednih znanstvenih revijah praktično nemogoče.

Prestavljajte si da peder boža vašega fantka, prestavljajte si. Lejte jaz ga na mestu u......
Kaj pa še ne-peder boža vašo punčko, a to je pa v redu? (ali pa ne-lezbijka boža fantka, če smo že pri tem) Homoseksualnost nima popolnoma nič s pedofilijo, če je bilo to mišljeno.
if
# 08.10.2009 ob 18:47
Pravica otroka!
Otrok je spočet v heteroseksualnem odnosu. To je za otroka edino primerno naravno okolje.

Predlagatelji zakona, odrasli ljudje, politiki SD in njihovi somišljeniki tvorijo način, ki bo rosnomladoletnega otroka lahko brez potisnil v zanj nenaravno okolje homoseksualnega para.

To se dogaja v dneh, ko sta predsednik države in varuhinja človekovih pravic govorila o otrokovih pravicah.
Sta mislila resno?
sejnik
# 08.10.2009 ob 18:25
aman podpis..zdja še smao čakamo na sodomite, na zoofile, na sadomazohiste in na svingerje, ki bodo zahtevali mnogoženstvo itd..bolno kam vse to gre.

Glej, na splošno če ne posegaš v pravice drugega, je vse dovoljeno. Sadomazohizem je že zdaj popolnoma dovoljen, seveda če je soglasen. Zoofilija pa pač ni zaradi mučenja živali, enako seveda ni možnosti za legalizacijo pedofilije. Mnogoženstvo je pa pač ena družbena norma, ki se je v nekem obdobju obnesla, zdaj pa ni več aktualna (po mojem mnenju je prepoved vseeno zastarela - če se imajo ljudje fino v malo večjem partnerstvu, ne vidim kakih drugih ovir razen premoženjskopravnih komplikacij, in seveda problemov glede otrok ob ločitvi pa še kaj podobnega)

Stvari gredo pač naprej, a to sploh ne pomeni, da ni nobenih mej. Če pogledamo v zgodovino, so ljudje rekli: a zdej se bo pa kar vsepovprek seksalo, namesto da bi čakali do poroke? kam gre ta svet? Kar ločevali bi se ljudje, potem ko jih je bog združil v svetem zakonu? A zdaj nam bo pa to bedno ljudstvo vladalo in si samo izbiralo, kdo jim bo vladal? Ko pa smo za to najbolj poklicani aristokrati s svojo plemenito izobrazbo in omiko, ne pa neki kmetavzi in delavci v fabrki! Pa črnci in Indijanci da bi hodili v šolo z našimi otroki? Pa še volilno pravico bi imeli? Na koncu jo bomo dali še opicam, kravam in kokošim, šolo pa lahko odpremo kar v hlevu! (Da o sužnjelastništvu ne govorimo)
endvatrilovi
# 08.10.2009 ob 17:32
Zadeva ni tako enostavna.
S popolnim izenačenjem istospolne zveze s "klasično družino" se poruši družbena "celica", ki je nastajala evolucijsko skozi več 10.000 let!

To spremeniti v nekaj mesecih je najmanj nepremišljeno, verjetno pa neumno in dolgoročno škodljivo.
šurda
# 08.10.2009 ob 17:28
minnaema
Kaj ne obstajajo varne hiše za žene in otroke,ki jih pretepa lastni oče,kaj ni bila prejšni
teden neka mama pravnomočno obsojena,ker je ubila svojo lastno hčer staro šele 2 leti !
Tudi v "normalnih" družinah se dogajajo zelo hude reči,pijani očetje pretepajo svoje žene
in otroke,lastna mati je ubila svojo hči !
endvatrilovi
# 08.10.2009 ob 17:23
Želim ustanoviti skupnost 3 žensk (med njimi imata dve že svoje otroke), ker nimamo nobenih kazenskih ovadb, redno hodimo v službo in imamo rešen stanovanjski problem lahko posvojimo otroka.

Po logiki zagovornikov zakona je temu tako.

Pa je to dobro za otroka?
minnaema
# 08.10.2009 ob 17:17
....saj številni državljani NE poznajo NOVI< družinski Zakonik-zapomnili so si pa, da naj bi nova Zakonodaja dovoljevala, da ločeno - moški ali ženski PARI lahko posvojijo otroke-v tem je problem, da otroci v enaki meri in razsežnosti potrebujejo očeta in mamo ali očima in mačeho, vse drugo je
NEdopustno za otroke, ki so v esplcitnem primeru ŠIBKEJŠA stran......... in kaj se lahko dogaja med štirimi zidovi kakor zgoraj esplicitirano, če je dovoljena takšna posvojitev - je tudi uganka, tudi zato, ( ker dva moška ali dve ženske) bodo vedno držale skupaj, če bi se dogajale z otrokom kakšne osebne malverzacije - logično v škodo otroku!
To je tó spoštovani gopod minister (za delo, družino in socilane zadeve ) pri Vladi RS, jasno in glasn opvoedano je to razmišljanje INkoherentno z loveškim dostojanstvom in varnostjo otrok, ki je v daljšem premišljevanju tudi KRŠITEV človekovih pravc zato je NEdopustno, da se resnične anomalije, ki se bi lahko pripetile otrokom - lepo prosim postavljajo v LATENCE in naj se te strahovite anomalije z tem ev.prisvajanjem tujih otrok z lezbijskimi ali homoseksualnimi pari preneha- ker te KRIVICE (kakor esplicitirano) ne peljejo NIKAMOR zares NE in se gre spoštovani državni adlatusi za kontinuirano poštenost in spoštovanje (konstruktivno) otrokovih pravic in ki je z takšno načelnostjo JA zelo , zelo kršena & Lp
jamamoto
# 08.10.2009 ob 17:17
vlada se boji ljudske volje na referendumu, zato hoče s pomočjo svojih političnih komisarjev na US preperečiti referendum...
ribi
# 08.10.2009 ob 17:16
ne vem kaj se zdi ostalim, toda moje mišlenje je da naj otroka ima le mešan par.
Razlogi so predvsem v samem odraščanju otroka.Prestavljajte si , da spremlja starš vašega otroka na kakšen izlet.Povem vam da pedru in lezbiki ne dovolim niti blizu mojega otroka.
Prestavljajte si da peder boža vašega fantka, prestavljajte si.
Lejte jaz ga na mestu u......

veste zagovorniki tega zakona, ni vse črno in belo
Lahk me proglasite za nestrpneža toda tako je in tako bo.
endvatrilovi
# 08.10.2009 ob 17:11
Vsi zagovorniki predloga novega zakona, borci za pravice istospolnih, enkopravnost ipd.

Zakaj ne moremo potemtakem registrirati skupnosti 3 odraslih?
blackbambi
# 08.10.2009 ob 17:06
rea, v meni ni nobenega sovraštva je samo zdrav razum, tiščat tiča v človekove iztrebke je naravnost sprevrženo, otem ni nobene posebne dileme.

1.O latentnih homoseksualcih pišejo latentni homoseksualci, vs eto so zviti prijemi raznih "strokovnjakov", ki želijo z obtoževanjem o latenti homoseksualnost nasprotnikov gayev, manipulirat z nasprotniki in jih odvračaz od samega problema, ki ga predstavlja homoseksualna agresija.Verjemi mi, niti malo gayevke ni v meni, preverjeno pri meni, ne pri pri raznih analitikih, ki še sebe ne poznajo.

2.aa, homosaksualci so samooklicana marginalna skupina, ki s svojim spolnim sadizmom izsiljuje večinski del prebivalstva, kot sem že napisala, imamo to sodomite, zoofile, sadomazohiste, ampak le ti ne manipulirajo z javnostjo, na račun svojih bolnih perverzij, gayi so pa samoklicani bogovi in to samo zaradi tega,kker je med levimi politiki pač veliko gayev in to lahko izkoriščajo.

3.rekla sem ti, d ase osnovnošolce ne obremenjuje s tem, še bolj ,kot bi jim pa jasno bilo kaj je sutavno sodišče, jim je pa janso, d as človekom , ki tišči lulčka v rit, ki se sama po naravni poti upira vdoru vanjo (zaradi tega jo pač morejo z vazelinom vlažit), ni vse čsito vredu.
Veš, predvsem pa vedo ločiti otročki spolovila od organov prebavnega trakta, ti tega nisi sposobna, očitno ne.
pa lep pozdrav.
iluzionistka
# 08.10.2009 ob 17:06
sama se sicer strinjam, da bi tudi istospolnim partnerjem dali možnost posvojitve. ampak ali je slovenska zaplankana družba na to pripravljena? sama mislim, da ne. že če greste malo po mestih lahko vidite zgražanje ljudi in njighovo zmajevanje z glavo, ko vidijo 2 moška, kako se držita za roke (ok, v lj mogoče ne, ampak pojdite v kakšno manjše mesto-pa ni rteba na vas, tam se verjetno sploh pokazati ne upajo)
si upam trditi, da se otroci iz tradicionalnih družin(prevečkrat podprtimi z alkoholom in nasiljem) ne bodo smeli družiti s posvojenci, ker to "ni naravno". kaj bo s svojim prepričanjem in pridigami napravila vera, verjetno ni treba razlagati.

je pa zadnji čas, da se tidi to uredi. konec koncev lahko lezbijke imajo otroke, pa jim nihče nič en more-oče skrbništva itak ne dobi, partnerka pa je lahko prijavljena v ločenem gospodinjstvu, ali opa samo navidezno na kakem drugem naslovu.

sama mislim, da bi ogromno istospolnih parov bilo boljši starš kot pa marsikateri drug član "naravne družine".
megamario
# 08.10.2009 ob 17:05
v interesu narave je , da se nekateri idioti in debili ne razmnožujejo kajne Bender
prinnc
# 08.10.2009 ob 17:04
1. O latentnih homoseksualcih pišejo znanstveniki in ne jaz (jaz samo prebiram znanstveno literaturo).
ti prebiraš po nareku pisana besedila in ne znanstvenih raziskav. ker te ne obstajajo

danes ti za denar vsak napiše kar želiš slišat......poserjejo se na hipokratove prisege, na ustavo zakon in ostale izmišljotine naprednih modernih demokratičnih držav....celotn sistem je šele sedaj dovolj dobro organiziran, da lahko vsako zlo cveti do neslutenih razsežnosti

in ravno tako goreči zagovorniki omenjenega zakona imajo za sabo istospolne donatorje....
šurda
# 08.10.2009 ob 17:04
blackbambi
Naj ti pove,da tudi meni malce čudo zgledaše zlasti ko dva moška sesata med seboj, dve
dekleti ( ženski ) pa že rajši vidim,sam se vedno ozrem za vsakim lepim dekletom ali žensko
in si mislim kako srečen bi bil če bi bila MOJA ! Sam nisem gay a nimam ne žene ne otrok,
ker si tega zaradi svojega finančnega stanja ne moram privoščiti ,da bi ti videl na kakšen
star računalnik jaz vse tole "tipkam" tako zelo je star,da predem kaj "zmuti" grem lahko k
sosedu na kavo in jo umiru spijem ! TEBI TVOJI ŽENI IN OTROKOM RES OD VSEGA
SRCA ŽELIM VSE NAJ BOLŠE !!! Tukaj gre samo za to,da živimo v demokraciji kjer naj bi
bili VSI ENAKI in imeli ENAKE PRAVICE to je bitsvo demoracije !
marjan_1
# 08.10.2009 ob 17:03
Svetlik: Ni raziskave, ki bi dvomila, da istospolne skupnosti lahko predstavljajo ustrezno okolje za vzgojo otrok.

Z drugimi besedami: Ni raziskave, ki bi potrdila, da istospolne skupnosti lahko predstavljajo ustrezno okolje za vzgojo otrok.
rea
# 08.10.2009 ob 17:03
p.s. V teh dveh komentarjih se nisem opredelila za/proti posvojitvam, ker preprosto ne vem dovolj o tem. Gre se samo za to, da sem proti vnaprejšnemu sovraštvu, izkoriščanju referenduma in nespoštovanju ustavnega sodišča.
rea
# 08.10.2009 ob 16:56
blackbambi - oprosti, ampak v tebi je toliko sovraštva, da res ne bom debatirala s tabo - grem se kake argumentirane debate s človekom, ki je pripravljen poslušati, razmisliti in odgovoriti, ne pa s človekom, ki je absolutno prepričan, da velja samo njegova resnica.

Torej, zadnjič odgovarjam:
1. O latentnih homoseksualcih pišejo znanstveniki in ne jaz (jaz samo prebiram znanstveno literaturo).
2. Homoseksualci niso elitna manjšinjska skupina, ampak diskriminirana družbena skupina (upam, da razumeš razliko) - v demokraciji pa velja zaščita manjšin.
3. Če so osnovnošolci sposobni zapletenih matematičnih operacij, poznavanja zgodovine in geografije ("milijon" podatkov), razumevanja literature, ... so zagotovo sposobni osvojiti osnove o parlamentarni demokraciji in vlogi ustavnega sodišča, ne pa da človek to prvič sliši na fakulteti (pa še to na redkih smereh)

Toliko iz moje strani, na svidenje v kaki drugi temi.
mate008
# 08.10.2009 ob 16:53
po pok. psihiatru Ruglju so istospolni v razvoju človeštva suha veja in kot taka obsojena na propad.
boj proti naravi se vedno izkaže za kontraproduktivno, in tudi v tem primeru bo tako. resnično nimam nič proti istospolnim, lahko da bo tudi sin/hči del te skupine, zato ne obsojam ker so taki.

ampak iz "auspuha" drugega kot "drek" ne moreš pričakovati.
blackbambi
# 08.10.2009 ob 16:45
Šurda, plehki mačo pačo..RKC nima nobene zveze s tem, v tvoji Jugoslaviji, ki je bila izrazito proticerkveno naravnana, je bila homoseksualnost tretirana, kot bolezen in celo kriminizirana.
Toliko o tem, koliko nas je Cerkev česa učila.
Pa se ne gre za Cerkev, gre s eza mati naravo, ki bi jo radi prelisičili, pa je nikoli ne boste, ker nikoli ne bosta dva gaya biološka starša nekega otroka in kot taka nikoli ne bosta deležna družinskih občutkov, pa če si še tisoč in en zakon spišejo.
Narava je pametnejša, narava ve kdo je družina, mati, oče , otrok.
Konec zgodbe.
blackbambi
# 08.10.2009 ob 16:42
Težko je ljudem dopovedat, d asta spola lahko smao dva in sta dva, imamo penis in imamo vagino, ki sta temelj spolnosti, vs eostalo rinjenje tiče v organe prebavnega trakta nima zveze z zdravo spolnostjo, ampak je zgolj perverzija, popestritev spolnih odnosov.
In kako si država drzne sploh pomislit, da bi imeli spolni perverzneži skrb nad otroci?
Kaj je narobe s to družbo, d amore biti za vsako ceno moderna?Kaj je moderno?Tlačiti lulčka v rit?Posedovati orožje?Morda bo treba iti z modernizaciji do konca in uzakoniti smrtne obsodbe..saj, a ni Amerika moderna?
Mateo
# 08.10.2009 ob 16:39
Spoštovati ljudi z istopolnim nagnjenjem nima nič skupnega s tem, da se jim da možnost posvojiti otroke.
Moški pač ne morejo roditi otrok, ženska pa ne oploditi ženske.

Pa le zakaj ta naša leva vlada in ta svetli minister tako svojeglavo rine naprej?
prinnc
# 08.10.2009 ob 16:35
Predlagam da se odpre poseben REGISTER v katerega se bodo vpisali vsi podporniki posvojitev s strani istospolnih partnerjev. Jasno z imenom priimkom in podpisom.

Namen: otroci, ki bodo šli v posvojitev bodo samo prihodnji potomci tistih, ki se strinjajo s tem na referendumu, v parlamentu, na ustavnem sodišču in vsi tisti, ki so spisali ta zakon...

Naj imajo tako na vesti svoje vnuke, pravnuke, ko bodo obkroževali DA......in če si ga želi ta trajno življensko zaznamovani posvojenec nekega dne izkopati iz groba (svojega nevrednega prednika) in ga sramotno izobesti na pranger, ga pri temu ne sme nihče ovirati...

Tako naj bodo prvi otroci, ki bodo predmet legalne trgovine iz rodbine SVETLIK,vsi potomci USTAVNIH SODNIKOV , ki bodo glasovali ZA.....vsi potomci POSLANCEV....in tako naprej.......naj se jasno ve kdo je bil ZA in naj se ne PRIKRIVA VEDNO ZLOČINOV POD PLAŠČ TAKOIMENOVANE A NIKOLI DOŽIVETE DEMOKRACIJE, IMUNITETE......LAHKO JE SPREJEMAT ODLOČITVE VEDOČ DA ZA NJIH NE BOŠ NIKOLI ODGOVARJAL...

istospolne družinske skupnosti pa naj bodo med tem na čakanju, da se komu od podpornikom zakona zagabi lasten potomec

Obstaja še druga možnost: čudežno napraviti otroka s porivanjem penisa v anus (med moškimi) ali prstov (med ženskami) brez pomoči medicine in znanosti....----proti tej nimam tudi sam nič proti….morda se odpre nova romarska pot zaradi čudežnega spočetja in trajno reši problem BDPja, ko se bodo valile horde poneumljenih množic na južno stran Alp.
šurda
# 08.10.2009 ob 16:34
primmy
Tako uči RKC kajneda ? Samo tu obstaja en majen problemček,ravno tisti,ki tako pridno in
vestno učijo,da je edina PRAVA ZVEZA MED MOŠKIM IN ŽENSKO ravno ta vsemogoča in vse
veda "ustanova" med svojmi dušnimi pastirji nima prav nobene ženske !! samo "fantje" so
in to v kiklcah ,pa ne gre za Škotsko "narodno" nošo ( kilti ) !! Protestanska vera pa ima med
sambo tudi duhovnice ,kar pa seveda vsemogoči RKC ni niti malo po volji !
blackbambi
# 08.10.2009 ob 16:26
Bender, še en krat, d ati bo enostavnejše, čeprav vem, da nimaš odgovora, torej, česa so prikrajšani otroci o katerih govoriš?

Šurda..pa kaj me briga Španija.

rea..latentni homoseksualci ste lahko samo tisti, ki jih vneto zagovarjate..po tvoje bedasti logiki, smo potem vsi, ki smo nasprotniki vojn in nasilja, latentni agresivneži in vojni agresorji?Malo se zberi.Podpiraš lahko smao tisto, kar ti je blizu in nihče ne sovraži gayev, ampak ne sprejemamo izsiljevanja z nekimi samooklicanimi pravicami, noben spolni perverz jih nima in jih tudi ne bo imel, dokler jih vsi ne bodo imeli!
referednum je temeljna pravica nekega naroda v demokratični družbi, spet govoriš o nekih elitnih manjšinskih skupinah, ki so si oh in sploh uboge in ki jim pripada vs eživo, ker so nesrečniki matere narave, malo morgen, potem pa dajmo vsem duševnim bolnikom pravice, ki jih nimajo, pa dajmo sadomazohistom legalizirat nasilje, pa dajmo svingerjem omogočit mnogoženstvo, pa dajmo..uf v nedolged bi lahko naštevala, o vsaki vaški skupnosti bi lahko kaj napisala, kakšni njihovi želji.
Ustavno sodišče?Njega kompetentnost se kot prvo ne poučuje v OŠ, kot drugo pa je samo predmet izsiljevanj določene politične opcije, katere vemo vsi, dajmo še tu povedat nekaj o kompetentnosti ustavnega sodišča, ko si že prešla na to temo, njega član je dolgoletni partijec in član slovenskih komunistov iz katerih izhajajo leve politične stranke, Ciril Ribičič, toliko o tej silnineodvisnosti tega sodišča.
Dajte vi manipulirat raje z osnovnošilci, bo več haska.
primmy
# 08.10.2009 ob 16:24
Radi bi izenačili nekaj, kar se izenačiti NE da. Moški in moški ali ženska in ženska ni isto kot moški in ženska. In to za sabo potegne nekatera dejstva, ki so mislim da vsem več ali manj jasna Kaj je tle tuk težko za razumet?? Sicer pa ta levičarska vlada vztrajno natepava s to svojo ideologijo in hoče uničit prav vse kar je dobrega.
Bender
# 08.10.2009 ob 16:09
@blackbambi
Uf, čez tole tvoje pisanje sem se pa komaj prebil in mislim, da še vedno ne razumem kaj si hotel vprašati. Ampak naj poskusim: za NOBENE pravice ni prikrajšan noben izmed otrok.

Še enkrat... povsem mogoče je, da nisem razumel, kaj si hotel povedat.
šurda
# 08.10.2009 ob 16:06
Še v Španiji lahko istospolni posvojijo otoke in se tudi uradno poročijo pa kakor vemo je
Španija zelo katoliška držav prec za Irsko in našo ljubo južno sosedo Hrvaško !! Pa otrok
nebi posvojili samo geji apak tudi lezbike !
blackbambi
# 08.10.2009 ob 16:06
Bender..kakšne pravice, daj povej, za kakšne pravice je prikrajšan otrok homoseksualca , ki je starš biološki starš otroka, na pram heteroseksualnem staršu, ki sam ali pa z zunaj zakonskim partnerjem vzgaja otroka.
Prosim, na dan z besedo.Česar je otrok prikrajšan na pram otroku, ki ga ima čez heteroseksualec?
rea
# 08.10.2009 ob 16:04
1. @blackbambi - na tvojo žalost ti sporočam, da je znanstveno dokazano, da je večja verjetnost, da je nek zagreti nasprotnik homoseksualcev latentni homoseksualec (pa te ne napadem in ne trdim, da si to tudi ti)
2. Referendum, kjer bi večina odločala o manjšini (še posebej diskriminirani manjšini), je pač protiustaven in pika! Saj smo hoteli demokratično državo (o vlogi ustavnega sodišča bi se itak morali učiti že v OŠ - na poenostavljen in primeren način seveda)
3. Bender - podpis pod tvoje komentarje
konkec
# 08.10.2009 ob 16:03
tu je pa v SLO ful razlike- mesto/vas, pri nas ponekod na podeželju še resnično živijo tako zakompleksani ljudje, da jim sam bog več ne more pomagat
eni imajo preveč stereotipne predstave, študija je pokazala, da ljudje v velikih mestih kjer vidijo druge manjšine čist drugače gledajo na to, kot ponekod kjer se ljudje skrivajo in preporosto ne vedo kakšno je življenje
noben hetero ne bo dodatno postal gay zaradi tega zakona in noben gay ne bo postal hetero, če ga ne bi bilo, kvečejemu kak nezakompleksan bisex:)
Bender
# 08.10.2009 ob 16:02
Posebne ugodnosti?? Tu govorimo o enakih pravicah za vse in ne o nekih privilegijih. Mater, toliko debilov ima otroke, da bi se bilo smiselno vprašati, če ne bi bil potreben kakšen izpit, če je v interesu vrste, da se nekateri idioti razmnožujejo, vam se zdi pa problematično, če imajo vsi ljudje iste pravice?! Očitno vaši starši ne bi prestali prej omenjenega testa.
galoper
# 08.10.2009 ob 16:00
Ko izvoljenim "strokovnjakom" zmanjka znanja hajd na referendum vprašat neuko ljudtsvo kaj misli o problemu.
blackbambi
# 08.10.2009 ob 15:59
Možnost za gaye pa obstaja, d apriznajo, da pač zaradi psihične bolezni niso sposobni zaplodit otroka, potem se lahko izenačijo z neplodnimi pari, ki tudi zaradi bolezni ( neplodnosti) ne morejo imeti otrok.
Ampak kaj ko ponosni gayi nikoli ne bodo priznali , da so bolni, čeprav riniti lulčka v človeške iztrebke niti malo ni normalno še manj pa je primerno to ispostavljat otrokom.
Če bi lepo homoseksualci sprejemali sami sebe takšne kot so, sploh ne bi bilo nobenih konfliktov, vsak naj počne v svoji spalnici kar mu paše, ampak nikar naj s svojo norostjko izza štirih sten, ne obremenjuje okolicie, še več, nima nobene pravice zahteva posebne pravice samo zaradi tega ker je perverz.
Tudi ženske seksajo analno pa jim zaradi tega noben ne "ploska" ali jih treplja po ramenih s posebnimi ugodnostmi za življenje.
Bender
# 08.10.2009 ob 15:54
@Dux Ursus
Kakšne probleme naj bi imeli?
blackbambi
# 08.10.2009 ob 15:53
Bender..kako plehko razmišljaš, no, saj drugega od zagovornikov gayev ni moč za pričakovat.
Pojdiva lepo po vrsti, heteroseksualni pari, ki posvajajo otroke s e za to dejanje odločajo, ker zaradi bolezenskega stanja ( neplodnost) NE MOREJO imeti otrok, zaradi bolezenskega stanja dragi moj, ona dva seksata po poteh, ki so logične za nastanek novega življenja.
In gayi?Oni s epa niti ne potrudijo zaploditi otroka, ker se jim pač nasprotni spol gabi, nič hudega, pa naj se ti nasprotni spol gabi, ampak potem bodi toliko pošten pa naj se ti gabi še otrok, ki nastane s heteroseksualnega odnosa, ki se vam tako zelo gabi.
Vi ste hinavci za v učbenike.
Radi bi imeli otroke, ne bi jih pa delali, ker je umazani, ah fujči, lulčka tiščat v vagino, packi, fujči, joj...heh..
Imam milion €, pa si ne želim kupit avtomobila iz xy razlogov, zahtevam pa da mi da država avto od soseda. Tako je to.
Dux Ursus
# 08.10.2009 ob 15:52
Minister Ivan Svetlik pravi:"Tudi opravljene raziskave ne dokazujejo, da bi smeli dvomiti o možnosti, da tudi istospolne skupnosti lahko predstavljajo ustrezno okolje za vzgojo otrok,če bo kdo postregel z ustreznimi podatki, da ni tako, bomo še vedno odprti do tega, da premislimo o mogočih rešitvah, a za zdaj tega nimamo".
Dragi moj minister, tebi se pa hudo svetlika. Tisti, ki predlaga zakon mora vedeti, kaj zakon prinaša in odgovarjati za posledice. Ko (če) bodo imeli posvojeni otroci probleme zaradi istospolnih staršev, se bo vlada opravičevala:" Mi nismo vedeli. Mi smo imeli najboljše želje!"i.t.d.
Ne ga srat!
blackbambi
# 08.10.2009 ob 15:48
Tako je Isabel, gayevska politična elita se boji referenduma, ker vidijo, d aljudje ne sprejemajo takšne družbe.
Na vso silo bi bili radi gayi normalni, pa po strukturi telesa to že so, samo bo treba začet ločit med vagino in an usom, pa bo.
Gayi imajo po svoji telesni zgradbi že vse pravice, ki jih imamo heteroseksualci, zdaj,če s epa njemu zdi boljše rinit lulčka v rito, pa se naj sprijazni z dejstvom, da z debelega črevesja še nikoli ni otrok zrasel.
Bender
# 08.10.2009 ob 15:46
@blackbambi
Zaradi mene si lahko ti homofob, ksenofob, ali pa necrofil. Boli me kurac. Pač ne vidim razloga, zakaj bo konec sveta, če bodo gayi imeli otroke. Če jih ti in tvoja partnerka ne bi mogla imet, bi jih tudi posvojila od matere, ki bi otroka nosila 9 mesecev, trpela, se sekirala, blah blah blah... Se pravi, ti lahko, tvoj sosed pa ne. Go humanity!!
blackbambi
# 08.10.2009 ob 15:44
Sploh pa je lepo ghledat kako agresivni ste zagovorniki gayev, oz.kako ste agresivni vi latentni gayi do drugače mislečih, najpogumnejši in večni argument vam je ksonofobija in homofobija, ampakm to dragi več ne vžge, ker ste že skrajno patetični in vsa imajo ljudje poln kufer.
Nimate enega dobrega razloga za posvojitev otrok, razen seveda vašega egocentrizma, ampak ne pozabite, otroci niso Hrti, d abi se z njimi kitili in si potrjevali svoj družbeni status.
Bender
# 08.10.2009 ob 15:43
@isabel
Precejšen odstotek ljudi ne verjame v evolucijo, tako da mnenje večine mogoče ni najbolj
merodajen podatek.
isabel
# 08.10.2009 ob 15:42
80 % ljudi je proti temu zakonu, zato se bojijo referenduma!!
blackbambi
# 08.10.2009 ob 15:42
Ne bi seksal z žensko, njenega otroka bi pa imel?Kakšna hinavščina.
isabel
# 08.10.2009 ob 15:41
Kar naj gre na sodišče!!

Vendar brez privoljenja tako rekoč "heterosexualnih materin očetov" torej tudi ljudstva, nima vlada kaj odločati, samo zato, ker tudi v vladi sedijo gayi!!

Ne sme!! Je protiustavno!!Če je le sodišče pri nas še vsaj malo "zdravo"!
blackbambi
# 08.10.2009 ob 15:41
aman podpis..zdja še smao čakamo na sodomite, na zoofile, na sadomazohiste in na svingerje, ki bodo zahtevali mnogoženstvo itd..bolno kam vse to gre.
blackbambi
# 08.10.2009 ob 15:39
Ženske morejo otroka nosit 9 mesecev, vsak dan trepetajo, če se otrok premika, mnogim materam med porodom otrok umre, mnoge matere umro med porodom in kaj se gredo gayi?Tebi nič , meni nič, se odrekajo biološkemu spočetju otroka in potem še od države zahtevajo neke posebne pravice, seveda pod krinko pravic otrok, d ajim omogoči zakonski stan in posvajanje otrok, ki so plod heteroseksualnih odnosov, torej odnosov, ki jih homoseksualci NE sprejemajo.
Pa kako hinavski so še lahko?Svojega biološkega otroka si ne želijom spočet, radi bi pa imeli otroka nekoga drugega, to me spominja na pet letnega otroka, ki si zmeraj želi igrače nekoga drugega.
Banalno.
Bender
# 08.10.2009 ob 15:39
@anman

Če se tvoj pes strinja, da ga nategneš, potem kar se mene tiče lahko do konca življenja nabijata doggy style. Ne zdi se mi pa primerno, da homoseksualce primerjaš s hlevsko živino.
anman
# 08.10.2009 ob 15:37
Ok. Zdaj homoseksualci, kaj bo naslednje. Našli se bodo neki "posebneži", ki bodo hoteli skleniti zvezo s svojimi hišnimi ljubljenči ali pa celo hlevsko živino. In nato pa še posvojitev... Ne gre za to, kdo je primeren in kdo ne, ampak za to kam plove naša družba, ko bo kmalu vsakemu dovoljeno, da bo počel kar si bo zaželel. Nenazadnje bo to njegova pravica.
Bender
# 08.10.2009 ob 15:36
@Hope

Terminologija tvoje družine, doma in zakonskega stana bo ostala nespremenjena. Če je pa tebe sram, da si poročen, je pa to tvoj problem.
blackbambi
# 08.10.2009 ob 15:36
Kaj ima sedaj tu nazadnjaštvo ali pa naprednjaštvo?Kaj mešate pojme ljudje zaplankani?Je moedrno, če moški z moškim seksa?Vprašanje je, če je to normalno in če je normalno otroka izpostavljat spolnim perverzitom, ki ne ločijo med anusom in vagino.
Zakaj bo nek otrok ubog?Po kmečko, ker mu dva moška nikoli ne bosta mogla dati tistega kar mu lahko dasta moški in ženska in ker mu dve ženski nikoli ne bosta mogli dati tega kar mu dajeta moški in ženska.
Hope
# 08.10.2009 ob 15:34
Še dva taka zakona in me bo že sram, da sem moški poročen z žensko (nazadnjaško!), da sem to pripravljen na glas povedat, se opredeliti (da se ne morem predstavljati enkrat kot samski, drugič kot partner v izvenzakonski zvezi, kakor mi kdaj paše) in se pod to odločitev v javnosti podpisat (povedati tudi ostalim, da sem vesel, da sem se zavezal in zaobljubil eni osebi, v sreči in nesreči...), da sem sodeloval pri spočetju otrok na naraven način (a se to sploh še počne?), da se naša mala skupnost imenuje družina, naša hiša pa "dom"...
Arndovia
# 08.10.2009 ob 15:33
Ma so hecni s temile referendumi... Samo grozijo in skačejo s temi referendumi za to in ono in kako ima ljudstvo pravico odločati... ljudstvo to... ljudstvo ono...
Ljudstvo je vedno najslabši razsodnik! Če bi vedno vprašali ljudstvo, bi še danes lepo kurili "nezaželene" na vaških in mestnih trgih...
Valuk_
# 08.10.2009 ob 15:31
Spet še ena tema za ljudi s polno predsodki.

Ravno za zaplankane Slovence.
Bender
# 08.10.2009 ob 15:26
Še vedno mi ni jasno, zakaj bi bil otrok bogi, če ima za starša homoseksualca? A zato, ker ga bodo zajebavali otroci nestrpnežev a la blackbambi, ki jim bodo doma vtepavali v glavo, da to ni normalno in da je nagravžno, zato se s takim otrokom njihovi ne bodo družili?
šurda
# 08.10.2009 ob 15:25
blackbambi
Kako pravo "IME" imaš,čisto v stilu dvojega nazadnjaškega mišlenja,kar je TVOJA PRAVICA
tamo kot JE MOJA PRAVICA ,da mislim drugače kot ti ! IN SPET SE MI BOJO PRIDNO
NABIRALI MINUSI za,kar se vam kar v naprej ZAHVALJUJEM !
blackbambi
# 08.10.2009 ob 15:19
Otroci so še kako izenačeni, izenačeni niso homoseksualni izsiljevalci, ki bi na podlagio novega zakona lahko koristili bonitete na račun obogega otroka.
Dovolj eje te nesramnosti in bizarnosti spolnih perverzov.
Zdaj pa gredo že z vsem skupaj predaleč in referendum bo, nobeno prolevičarsko ustavno sodišče ne bo odločalo v imenu Slovencev, ker jih je tja postavila politika, ne pa ljudstvo, dovolj nam je te diktature.
Kazalo