Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.0 od 4 glasov Ocenite to novico!
Programski svet bo o izvedbi lanskega načrta razpravljal šele na aprilski seji. Foto: BoBo

Dodaj v

Seja programskega sveta RTV SLO: poročala direktor in varuhinja

O izvedbi lanskega načrta šele na aprilski seji
12. marec 2018 ob 13:09,
zadnji poseg: 12. marec 2018 ob 20:11
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Za današnjo sejo programskega sveta RTV-ja je bila predvidena obravnava poročila o izvedbi programsko-produkcijskega načrta za leto 2017. Točka je napovedovala polemično razpravo, a jo je svet prestavil na aprilsko sejo.

Se je pa svet seznanil s poročilom varuhinje pravic gledalcev in poslušalcev Ilinke Todorovski za lani.

Svetniki so prisluhnili tudi poročilu generalnega direktorja RTV Slovenija Igorja Kadunca. Obvestil jih je, da mu je direktorica televizije Ljerka Bizilj že predlagala kandidata za novega urednika informativnega programa, a o imenu še ni želel govoriti. Najprej bosta namreč o izbiri obveščena oba kandidata, ki sta se prijavila na razpis: Manica Janežič Ambrožič in Valentin Areh.

Obenem je Kadunc poročal o nedavni seji parlamentarnega odbora za kulturo. Na njej je odbor ocenil, da pomemben del usmeritev, ki jih je nadzorni svet RTV-ja naložil vodstvu zavoda v letu 2017, ni bil izveden. Odbor je zato predlagal nadzornikom, naj od vodstva zahtevajo pripravo ustreznih ukrepov za znižanje stroškov dela in za celovito uravnoteženje poslovanja.

Kadunc je izrazil obžalovanje, da se parlamentarni odbor ni lotil širše problematike javne radiotelevizije, ampak se je osredotočil zgolj na stališča nadzornega sveta. V svetniški razpravi pa je bilo slišati zaskrbljenost, da bi reševanje finančnega stanja zavoda vodilo v nadaljnje krčenje programskih vsebin.

Sicer je prestavitev obravnave poročila o izvedbi lanskega načrta nacionalne RTV-hiše predlagalo kar nekaj svetnikov. Opozorili so, da bi morale poročilo najprej obravnavati komisije programskega sveta, ki pa jih je svet imenoval šele na današnji seji. Svetnike je zmotilo tudi po njihovem mnenju nepopolno gradivo, ki je bilo priloženo k točki.

Največ pritožb na trženje programskega prostora
Varuhinja pravic gledalcev in poslušalcev Ilinka Todorovski je že prejšnji teden v pogovoru z novinarji predstavila poročilo o odzivih občinstva v letu 2017. Lani je prejela 1.437 odzivov, večina se jih je nanašala na programe televizije. Največ pritožb je bilo povezanih s trženjem programskega prostora, veliko jih je bilo na etiko novinarskega poročanja.

Pri programih so daleč največ odzivov prejele vsebine informativnega programa televizije, to je 283. Gledalci so se po navedbah varuhinje pritoževali zaradi spregledanih vsebin in novinarske (ne)nevtralnosti. Zahtevali so pluralno in celovito poročanje, uravnoteženost studijskih oddaj, včasih pa jih je zmotilo tudi slikovno gradivo.

Poročilo varuhinje za lani, ki mu je bilo priloženo odzivno poročilo vodstva, ni izzvalo daljše ali polemične razprave. Kar nekaj svetnikov je pohvalilo poročilo kot pregledno in strokovno. Izpostavili so tudi dobro sodelovanje Todorovske s programskim svetom. Podrobno obravnavo poročila bodo opravile komisije.

Sicer je bila današnja seja programskega sveta šele druga v novem mandatu, zato je svet največ časa porabil za imenovanje svojih osmih komisij.

A. S., T. H.
Prijavi napako
Komentarji
vrtojb5
# 12.03.2018 ob 13:21
Ukinite RTV prispevek.
PomisliSe1x
# 12.03.2018 ob 16:31
kako lahko bivsa novinarka zastopa gledalce nasproti bivsim kolegom???

Pred leti je Pahor javno povedal da sta si RTVSLO vedno podajali SD-LDS (oz njene izpeljanke). RTVSLO je pretezno levo usmerjena. Mnogi novinarji to javno kazejo.

Varuh pravic gledalcev ne bi smel biti novinar in ne bi smel biti ideolosko poravnan z novinarji RTVSLO.
Ker ce varuh gledalcev zgodovinsko, miselno, kolegialno, ideolosko poravnan z novinarji ne more opravljati funkcije varovanja pravic gledalcev napram novinarjem!!

Seveda pa moramo ne glede na vse gledalci placevati to funkcijo brez ucinka (edini ucinek je, da se rece, da imamo varuha pravic gledalcev).

To je nekaj takega kot volitve v Severni koreji.

Brez veze, odvecen strosek!

ABSURDNO da gledalci nimamo nobene besede pri tem?!?!
lamesa
# 13.03.2018 ob 13:16
Kje so časi, ko so mediji poročali neodvisno!
generacija56
# 12.03.2018 ob 15:32
Ukinite RTV prispevek, potem pa lažite, brišite, črnite, kolikor hočete.
Kot tabloidi.
Ne moti me tistih 12,75, moti me, DA MI ZA MOJ DENAR POČENJATE ZGORAJ NAŠTETO!
Ne plačujemo prispevka za NATO, EU propagando!
Bralec ima pravico do NEPRISTRANSKEGA poročanja!
tomive
# 13.03.2018 ob 13:21
Desnica ima samo 1 TV, ki je nihče ne gleda in svoj cajtng Demokracijo.
Potem je še 1 katoliški radio Ognjišče in časopis Družina.
Levica pa ima vse večje in glavne medije v državi:
-RTVSLO (ki je vedno v rokah SD in njenh derivatov) - za kar plačujete naročnino
-Delo: Delo, Slovenske Novice
-Dnevnik, Nedeljski dnevnik
-Večer,
-Mladina,
-zapufani PROPLUS: pop-tv, kanal-a, 24ur, ki jih davkoplačevalci z vsiljenim prispevkom rešujete iz bankrota;
-zapufani Media24: Svet24, Ekipa Salamonov oglasnik, Radio Salamon, Zarja, Zvezde, Radio Aktual, Radio Veseljak, Avenija, Maja, Ženska, Reporter... pa še cel seznam cajtng, in ta Media24 ste pravtako reševali davkoplačevalci;
-sredinski medij je Planet TV
-(semi)neodvisni mediji: Požar report, Top News
...

In katere od teh medijev spremljate? Vsi spremljamo vse to kar je pod levico in tudi večina državljanov samo to kar je pod levico. ..in potem še upate reči, da ste objektivno informirani in ne živite v enoumju? Poslušati samo eno stran zgodbe spet in spet?
Vsak, ki je pameten bo bral knjige, bo raziskoval in isto novico preveril na različnih portalih. Levičarski mediji marsikaj skrivajo kar se tiče njihove opcije. Tako, da lahko mirno rečem, da slovenci sploh ne veste kaj se v resnici dogaja v vaši državi. Veste to, kar vam dovolijo vedeti šefi, ki imajo v lasti to državo (udbo-mafija!).
pero-perica
# 12.03.2018 ob 18:43
ta rtv prispevk bi moral dat na referendum ,verjetn bi bla udeležba večja kot na državno zborskih volitvah
pero-perica
# 12.03.2018 ob 18:40
meni je vseeno ,če ima rtv slo namesto 1300 zaposlenih tudi 5000.objavljajte kar hočte ,cenzurirajte kolikor vas je volja samo obvezni prispeve za rtv ukinite
Lesnikovsok
# 12.03.2018 ob 15:28
bodo govorili tudi o temu kako zavajajo javnost z selekcijo političnih člankov?
primer:
jankovič posnet kako je zahteval podkupnino, in kje kdaj in kako jo bo sin prevzel kar jo tudi je...
in novinarji pišejo samo o farmacevtki?
:)
koruptivnež
# 12.03.2018 ob 20:33
Ravnokar na Tedniku polomija od članka. Šlo se je za plače v javnem sektorju, izjave dajejo pa Novinarji tipa Mladina,Dela, izjavo poda tudi Tajnikar in JP Damjan, neki sindikalist in samo eden iz Gospodarske zbornice! Polomija, pristranost.
Za zaključek pa še debela laž Damjana, ko pravi da je bančno luknjo naredil privat sektor! Prvič bančno luknjo so imele banke v katerih je bila lastnik država ali solastnik. Kredite je odobravala politika. Kaj ima tukaj privat sektor, če so se tajkunski krediti dajali za menedžerske prevzeme državnih ferm.
Takšne oslarije učijo na ekonomski fakulteti.
mb128
# 12.03.2018 ob 19:07
A bodo kakšno rekli tudi glede anomalij, ki se že leta dogajajo na MMC in jih opaža vedno več nikov, pardon ljudi, uporabnikov tega portala?!
pero-perica
# 12.03.2018 ob 18:46
švicarji so dal rtv nacionalke na referendum mi očitno te možnosti nimamo.poturili so nam še neke komercialne tv
m72
# 12.03.2018 ob 21:18
"Ukinite RTV prispevek, potem pa lažite, brišite, črnite, kolikor hočete.
Kot tabloidi.
Ne moti me tistih 12,75, moti me, DA MI ZA MOJ DENAR POČENJATE ZGORAJ NAŠTETO!
Ne plačujemo prispevka za NATO, EU propagando!
Bralec ima pravico do NEPRISTRANSKEGA poročanja!"


S tem, Generacija56, se strinjam do zadnje črke!
koruptivnež
# 12.03.2018 ob 20:12
Očistite tv slo pristranskih novinarjev. V vsakem primeru se vam bo takšno svinjanje vrnilo kot bumerang. Kako ste lahko tako kratkovidni.
jani15
# 12.03.2018 ob 19:31
Moderatorju sporočam skrajni čas bi bil da bi uporabniki mmcja mu zastavljali vprašanja konkretna moderator bi pa odgovarjal vprašanja v zvezi z Rtv Slovenija seveda le zakaj ne? Nebi blo slabo če bi se to zgodilo.
cairns
# 12.03.2018 ob 18:15
Odbor DZ-ja je predlagal nadzornikom RTV SLO, naj od vodstva zahtevajo pripravo ustreznih ukrepov za znižanje stroškov dela in za celovito uravnoteženje poslovanja.

Glede na program,ki ga jaz ne gledan razen športa, bi bilo na javni tv dovolj 300 ljudi.
cairns
# 12.03.2018 ob 18:13
Glede na sestavo programskega sveta me zanima ali imajo mašo prej ali po sestanku.
barto_
# 12.03.2018 ob 15:32
Petan: 1.680,00 Eur plače na dan. Haa :D
Ribiič
# 12.03.2018 ob 13:57
Bo mogoče poslanska skupina ZL posla kakšno brzojavno zahvalo in pozdrav?
Homer.
# 13.03.2018 ob 14:28
@tomive
Zgolj enkrat bom ugibal:
Član SDS?
Le ti namreč vidijo vsepovsod neko levico.....
Ti si pa že šel še čez to in celo CIA medij (Proplus) proglasil za levičarski medij
Pozabil si samo še Golico, ki je seveda tudi levičarski medij
Pa na Obali je še ena TV, kjer frizerke oglašujejo svoje storitve. Za te pa je splošno znano , da so ekstremne levičarke.
Skratka, da počiš od smeha........
Homer.
# 12.03.2018 ob 21:10
@koruptivnež
In kakšno zvezo ima to s člankom?
Če ti ni prav kar pravi JP Damjan, mu piši.....
Pa v bistvu ima kar prav.....
Država je omogočila vrtanje, izvrtal pa je privatni sektor .........
Homer.
# 12.03.2018 ob 20:17
Matematika je zelo preprosta...
Država RTVju nalaga kaj mora delati in obseg dela.
Za to mora biti zagotovljen denar (prispevek, reklame, in druge oblike zaslužka)
Če se račun ne izide, mora država zagotoviti dodaten vir denarja, ali pa zmanjšati zahteve

Dejstvo je tudi, da so manjšinski programi zagotovljen z Ustavo in zakoni.
Ta strošek ni zanemarljiv in bi bilo prav da se vsaj delno financira iz proračuna.

Poleg tega je država z nespametnimi odločitvami, dovolila da komercialne TV z nacionalnim pokrivanjem zapustijo zemeljsko oddajanje. S tem je bila povzročena večkratna škoda. Na eni strani izpad dohodka RTVju zaradi odhoda teh programov, na drugi strani nabavljena tehnika stoji neizkoriščena, na tretji strani, pa so komercialke na kabelskih in IPTV operaterjih dosegle monopol in izsilile dodatna plačila, ki so direktno obremenile gledalce.

Še pred tem je država uzakonila, da morajo redno zaposliti vse tiste, ki so bili honorarno zaposleni. Torej še en strošek več, na katerega RTV nima vpliva.
NoFuture
# 12.03.2018 ob 20:05
@Disfenocingul Se absolutno strinjam, kaka ura ateizma ne bi škodilo.
Disfenocingul
# 12.03.2018 ob 13:32
Morda bi verske oddaje bile še kaj drugega kot rimokatoliška propaganda.
Homer.
# 13.03.2018 ob 07:58
@m72
Vedno lahko preklopiš na noro24
Kazalo