Če bo šlo vse po načrtih, bo Celovška cesta po juniju veliko manj obremenjena. Foto: RTV SLO
Če bo šlo vse po načrtih, bo Celovška cesta po juniju veliko manj obremenjena. Foto: RTV SLO

V Darsu so sporočili, da so dosegli celovito in dokončno zapiranje vseh spornih vprašanj in odprtih terjatev za nazaj. Dars želi s tem tudi omogočiti takojšnje nadaljevanje del. S podpisom pogodb so pri pogajanjih za drugo fazo s plačilom t. i. izstopnih stroškov ali stroškov kontinuitete del izpostavili tudi možnost širše ocene smotrnosti nadaljevanja del v okviru t. i. pogodbe, časovnih elementov in koristi takojšnje širitve projekta, posledično pa tudi možnost vstopa dodatnih partnerjev v projekt izgradnje avtocestnega predora na odseku Šentvid-Koseze.

Znižani stroški izgradnje predora
Skupna končna vrednost predora znaša 120,58 milijona evrov. Prva faza izgradnje po pogodbi znaša 10,5 milijona evrov (ponudba SCT-ja je znašala 12,5 milijona evrov). Stroški izvajalca, če konča izvedbo projekta po prvi fazi in se s tem sodelovanje na projektu konča, pa znašajo 940.000 evrov.

Zaprte so bile tudi razlike iz preteklih zahtevkov v višini 28,6 milijona evrov s poravnavo, ki znaša 6,1 milijona evrov. Pogoj za sklenitev je bila odpoved dodatnim zahtevkom v višini 5 milijonov evrov, ki jih je SCT izstavil po sklenitvi prvega aneksa.

Dars je tudi izpogajal milijon evrov, rezerviranih kot potencialnih za doseganje začrtanega roka, in bodo uporabljeni, če bodo dokazani, so še zapisali na Darsu.