Slovenija

Poudarki

  • SŽ obljublja: Boljše povezave, nekatere linije hitrejše
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.3 od 19 glasov Ocenite to novico!
Vlak
Nekatere potniške linije bodo hitrejše. Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.

Dodaj v

Slovenske železnice imajo nov vozni red

Nekatere linije pohitrene
10. december 2017 ob 12:29
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Slovenske železnice z današnjim dnem vozijo po novem voznem redu. Spremembe se nanašajo tako na notranji kot mednarodni potniški promet.

Iz Slovenskih železnic so sporočili, da bodo določeni vlaki odslej na relaciji Ormož–Ptuj–Maribor vozili mimo Pragerskega, zato se bo potovanje med kraji skrajšalo za 15 minut.

Spremenjen je tudi vozni red na povezavi med Novo Gorico, Jesenicami in Ljubljano. Po novem ima namreč mednarodni vlak iz Dobove v Beljak, ki iz Ljubljane odpelje ob 7.27, na Jesenicah takojšnjo povezavo z lokalnim vlakom proti Bohinjski Bistrici, Mostu na Soči in Novi Gorici.

Popoldanska vlaka, ki sta doslej vozila med Mariborom in Prevaljami, bosta po novem voznem redu svojo vožnjo podaljšala in vozila med Mariborom in Pliberkom v Avstriji. Mednarodni vlak, ki vozi med Vinkovci in Beljakom, pa bo imel odslej postanek tudi v Brežicah ter v Krškem.

Po novem voznem redu bodo ob delavnikih trikrat na dan, poleti pa tudi ob sobotah dvakrat na dan, vozili vlaki iz Maribora do Pliberka, od koder so povezave z vlaki do Celovca.

Spremembe se med drugim obetajo tudi na povezavi do Beograda, kamor bo po novem poleg rednega vlaka, ki do srbske prestolnice vozi vsak dan, od 10. decembra do 14. januarja 2018 ter od 24. junija do 17. septembra 2018, vozil tudi nočni vlak z vagoni z ležalniki.

Več podrobnosti o novem voznem redu na spletni strani SŽ-ja.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
elektrupunk
# 10.12.2017 ob 12:39
da konec leta 2017 ne moreš kupiti vozovnice preko interneta je sramota brez primere....
pero-perica
# 10.12.2017 ob 13:01
za primerjavo,kamnik-lj 18km 1h pa še srečo moraš imet,da vlak vmes ne crkne
jk11
# 10.12.2017 ob 12:53
@elektrupunk

Samo res. Na telefonu mam app od nemški železnic z voznim redom cele Evrope, ki mi pove na kateri tir prispe vlak. In lahko kupim vozovnice. V Sloveniji pa še odhod vlaka ni 100 odstotno točna,
patriot44x2
# 10.12.2017 ob 12:45
A to pomeni da so sedaj hitrejši? Kaj nam nucajo vozni redi če pa za 100 kilometrov porabiš 2 ure.
politik kritik
# 10.12.2017 ob 14:07
V času ko se vse bolj promovira javni prevoz se mi vozimo s 50 lrt starimi železniškimi kočijami, ni možno kupit karte preko spleta in še vedno ni možno kupit enotne vozovnice.... sramota sramota sramota....
nacho
# 10.12.2017 ob 13:57
Ko bodo SŽ sposobne pripeljati potniško kompozicijo iz Dobove v LJ v uri ali manj se bom jaz poslovil od avtomobila. Do takrat pa naj naša komisarka ne bluzi da uporabnik-onesnaževalec plača, ker že s tako predragimi gorivi plačamo preveč.
overload
# 10.12.2017 ob 13:31
Glede na to, da je povprečna starost zaposlenih na SŽ 62 let, se ni za čudit zakaj ne moreš kupiti karte prek interneta in so SŽ v stanju kot je bilo za Francom Jožefom in Marijo Terezijo....
lojze47
# 10.12.2017 ob 16:23
Na železnici imajo vozni red za to, da znajo izračunati koliko ima vlak zamude.
PikiMiki
# 10.12.2017 ob 13:36
A mi lahko kdo pove, na kater vlak do Kopra mora it človek, da te ne vržejo v Divači na avtobus? Zadnjič ko sem si zaželel vožnje z vlakom do morja, sem šel na tega z kupeji, in so me pred (za moj okus) najlepšim delom proge vrgli na bus :(
sumtb
# 10.12.2017 ob 17:44
Dokler ima povprečni amaterski kolesar višjo povprečno hitrost kot slovenske železnice je najbolje da se vse skupaj razpusti. Očitno v tem dinozaver kolkozu še vedno živijo titov socializem kjer ni interneta.
Henrik
# 10.12.2017 ob 13:47
Prav tako bodo vlaki v čast presvitlemu cesarju Francu Jožefu odslej med ljubljano in dunajem vozili le še 12 ur ...
pero-perica
# 10.12.2017 ob 12:58
edino kar je na sž novga.v nemčiji danes v rednem prometu vlak na liniji berlin -minhen ,623km proge,čaS POTOVANJA 4H ,dosegal bo hitrost 300km/h
sonce12
# 10.12.2017 ob 15:16
A ni vse skupaj žalostno glede železnic. Potniški promet je katastrofalen, čakaš na vlak ki ima ogrome zamude, se presedaš. Na tovornem delu te cela vzodna evropa prosi ce posodobis tire da bi hitreje prisli do svoje robe, naši pa sami sebi mečejo pesek v oči.
RYAN
# 10.12.2017 ob 13:43
na lj postaji že tri leta vlak iz hodoša ne pride na napisan tir. oglaševalka pravi pa izjemoma. izjemoma bi bilo če bi prišel na tir kot je objavljeno- slovenske železnice so podn.
Juhu
# 10.12.2017 ob 14:18
Železnice gredo s svetlobno hitrostjo - nazaj.
FancyBoy
# 10.12.2017 ob 13:33
pa sej...yugo zeleznice z infrastrukturo iz cajta Kaiserja Franca Jozefa
manrose.
# 10.12.2017 ob 15:26
Zeleznice so rak rana Slovenije. Verjetno eden izmed najecjih problemov poleg korupcije v zdravstvu in podrocje, kjer je Slovenija vidno najslabsa v EU (res!).

Problem je, ker je to drzavna firma z mocnimi sindikati, povezanimi s politicnim strankam, in zato za kakrsnekoli investicije ni prostora, ker je treba vzdrzevat na tisoce zaposlenih. Potem pa, ko hocemo nekaj zgraditi, pride referendum o tirih... ne mores tako delat in tako tudi ne more biti napredka. Zato pa bomo za ceno demokracije in sindikatov mi uporabniki se vedno raje uporabili avto in onesnazevali okolje se naprej, ker pac so storitve zelenznice izjemno slabe.
primos
# 10.12.2017 ob 15:04
Ptuj Mb po cesti 25 km, z avtom max 30 min.
Z vlakom pa 60-90 min
leond
# 10.12.2017 ob 14:31
Vozni red ± nekaj ur.
xnplater
# 10.12.2017 ob 14:30
kaj ti pomaga vozni red, če se ga vlaki ne držijo? vlak ma, da pelje po urniku, ne +- 5 min!
Juhu
# 10.12.2017 ob 13:51
Nov vozni red, potrebujemo novo ustvarjalno tehnologijo in ljudi. V dvajsetih letih jim je uspelo natisniti nov vozni red, pa še to so mastno plačali študije in svetovalce.
Lupo
# 10.12.2017 ob 12:42
Nekaj dejstev z objavljene povezave:

Tudi po novem voznem redu bodo med Ljubljano in Trstom dvakrat na dan vozili avtobusi. Iz Ljubljane do železniške postaje Trst avtobus odpelje vsak dan ob 7:40 in 15:25
JBT
# 10.12.2017 ob 15:07
Samota so te naše železnice, ki služijo samo temu, da imajo dobre plače, razen navadnih delavcev. Mi pa jih filamo z denarjem, infrastruktura pa je zastarela.

Prodati oz dati bi jih morali Kitajcem, ob pogoju, da bi zgradili sodobno železnico od Kopra do Murske Sobote ter iz Jesenic do Brežic.
commodore
# 10.12.2017 ob 13:56
na sž gredo strojevodje v penzijo mal čez 50 zaradi težkih pogojev dela, ampak že 2 dan v penziji pa lahko isto delo opravljajo za RCA
zozozo
# 10.12.2017 ob 20:44
Mah, kupit karto na internetu niti ni tako nujno, saj jo lahko kupiš na avtomatu na postaji.

Aja, v celi Sloveniji je samo en avtomat, in to na ljubljanski železniški postaji. Pa še ta je v istem prostoru kot blagajne, tako da ga izven delovnega časa blagajn sploh ne moreš uporabljati.
Skippy
# 10.12.2017 ob 15:39
Na naših cestah je zadnje pol leta res preveč vozil, vse avtoceste stojijo proti Ljubljani..

A si bil kdaj v tujini? Ti "zastoji" v okolici Ljubljane so najbolj tekoč promet v okolici kakšnega večjega mesta v času prometne konice.
bnika33
# 10.12.2017 ob 14:42
Ena sama mafija kradljiva od SŽ sploh ne stopm več na ta šrot, dražijo karte ko nori, storitve so vse slabše, za 27km porabiš 45min.. Glede na to da že vsak drug tedn iztiri vlak kot v Hrastniku, 2x v Rimskih Toplicah, Vrhnika, Kranj, Dravograd,.... bi blo edin pravilno, da jih spravte s tirov in poskrbite raj za varnost. Denar za proge bodo spravl v svoje žepe, tako da za obnovo ga seveda nikoli ne bo. Tako kot ne za hitrejše vlake, ker smo pač premajhni. Brezveze nam država
M_&_M
# 10.12.2017 ob 13:34
S spletne strani SŽ "Velika novost prihodnjega poletja pa bodo tudi vlaki, ki bodo iz Ljubljane vozili do Trsta, Benetk ter letališča Ronke pri Trstu." KONČNOOOO!!!! Pa še uporabili so množino, tako da res upam na vsaj 3 na dan v vsako smer.
presenečen
# 10.12.2017 ob 13:00
vlaki odslej na relaciji Ormož–Ptuj–Maribor vozili mimo Pragerskega, zato se bo potovanje med kraji skrajšalo za 15 minut..

To je tja in nazaj pol ure manj vožnje, bravo. Na naših cestah je zadnje pol leta res preveč vozil, vse avtoceste stojijo proti Ljubljani..
BKn
# 10.12.2017 ob 18:37
Meni so vlaki zelo vsec, samo mora biti prakticen. To da potovanje med Ljubljano in Mariborom traja skoraj dve uri, je v danasnjih casih nenormalno. Ce bi bili vlaki hitri, potem bi zagotovo vec ljudi potovalo z vlaki na relaciji MB-CE-LJ-KP. Ce mi recejo da bodo na poti cc 150 km zmanjsali cas potovanja z 1:45 na 1:30, potem je to premalo. Pot bi morala trajati 1 uro najvec, potem bo to fenomenalno, manjsa gneca na avtocesti in v Lj, manjsa utrujenost ljudi, manjsen onesnazenje, poraba nafte, manj uvoza nafte,..... Cakam ta dan :).
PikiMiki
# 10.12.2017 ob 13:50
@pero-perica
Točno tako, sam izredno uživam v vožji z vlaki (kot en majhen otrok), ampak da z vlakom v eno smer potrebuje toliko kot z avtom v obe smeri, in to ko je gužv na cesti je pa malce prehuda.
klara76
# 11.12.2017 ob 10:47
Dokler bodo tako nemogoči urniki vlaka LJ-Kr-Lj se bom še naprej vozila z avtom....vlak v obe smeri bi moral od 6ih do 24 ih vozit na vsake pol ure....potem bi se pa splačalo vozit z vlakom...
jani15
# 10.12.2017 ob 21:08
Z vlakom se če se le da nevozim več. Drugače pa v Sloveniji je itak pol stvari narobe
aci7
# 11.12.2017 ob 18:44
Ko tole berem se sprašujem, le kaj nam bo drugi tir, če je vse ostalo fuč.
infidel
# 11.12.2017 ob 13:22
Edina stvar, ki na SŽ resnično deluje so zamude: http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/vozni-redi/zamude
mirror
# 10.12.2017 ob 23:04
Nov vozni red SŽ s starimi zamudami....
cairns
# 10.12.2017 ob 22:16
Slovenske železnice imajo nov vozni red

Vozni redi odhodov so takšni kot prej, samo na vsako postajo so dodali najmanj 30 minut. To pa zaradi hitrosti vožnje. (parne lokomotive vozijo hitreje press)
Dajo
# 10.12.2017 ob 19:00
Isto kot menjavanje ure brezvezno delo samo zaradi dela.
klara76
# 11.12.2017 ob 10:48
Sicer bi pa drugi tir potrebovali po celi Sloveniji in bi vlak lahko imeli namesto metroja....pa tiste ogabne gomuljke naj vendarle že spravijo iz prometa, da se nam ne bo še naprej smejala cela EVropa...
uiophjk
# 10.12.2017 ob 14:15
edino kar je na sž novga.v nemčiji danes v rednem prometu vlak na liniji berlin -minhen ,623km proge,čaS POTOVANJA 4H

2x hitreje (povprečna hitrost) kot Ljubljana-Maribor, 2x počasneje kot Pariz-Bordeaux.

Pravzaprav je tako, da so Nemci z novogradnjo čas potovanja München Berlin spravili na 4 ure. Francozi so zato, ker je vlak iz Pariza v Bordeaux (približno ista razdalja) potreboval 4 ure, začeli graditi hitro progo. Sedaj pride v 2 urah.
Peter Griffin
# 10.12.2017 ob 14:02
PikiMiki...mislim, da ob petkih in nedeljah vozi do kopra, brez prehoda na avtobus v divaci
neutrino
# 11.12.2017 ob 22:26
Jaz ne vidim nobenih novosti.
Še vedno MB - LJ potniški traja 2:40 do 2:50 (rekorder celo 3:10).
Še vedno ni med 9:38 in 11:06 niti enega vlaka iz MB v LJ (čas prihoda). Ja - med največjima mestoma v državi je vmes eno uro in pol luknja v enem bolj zasedenih delov dneva! Bravo, A-OŽ, pardon SŽ.

Torej za sestanek ob 11:00 v LJ moraš ob 7:20 na vlak v MB, kar pomeni z avtobusi vred ob kakšnih 6:50 od doma ... potem pa se čudijo, da ljudje uporabljamo avte. Če še med največjima mestoma ni uporabne infrastrukture, kje potem lahko upajo manjši kraji na znosne pogoje?
Mirko Tipka
# 13.12.2017 ob 08:48
da konec leta 2017 ne moreš kupiti vozovnice preko interneta je sramota brez primere....

ni se še našel sin/hčerka/sorodnik od direktorja, da bi to sprogramiral in mastno zaračunal
Ribiič
# 12.12.2017 ob 13:17
Slovenske železnice bi lahko v celoti preimenovali v Železničarski muzej.
wowoo
# 11.12.2017 ob 09:25
Podn od SŽ ... Pred dnevi sem se iz Ce. v Lj. peljal z vlakom, do tu o.k., ampak nazaj v Celje pa ni šlo, ali na vlak ob 22.50h ali pa v poznih jutranjih urah!!! Tisti, ki je sestavil takšen vozni red je en navadn butl!!!
AM
# 10.12.2017 ob 22:17
Kdaj bodo odpuščanja?
Mirko Tipka
# 13.12.2017 ob 08:50
FancyBoy
# 10.12.2017 ob 13:33
pa sej...yugo zeleznice z infrastrukturo iz cajta Kaiserja Franca Jozefa


Saj ne more biti bolje, če pa imamo takšne sodržavljane, da potrebujemo referendum za nekaj kilometrov tirov.
hizli tren
# 12.12.2017 ob 23:11
nov vozni red?
kaj to pomeni da so vstopili v leto 1900 ?
sivina
# 11.12.2017 ob 20:16
#klara#
Žal ne veš da se na enotirni progi kjer se je mogoče pred 20 leti ŠE razmišljalo o 2 tiru, ne da narediti kaj dosti, prednost (seveda dobiček) ima seveda tovorni promet, vendar na tako dotrajani progi tudi to ne bo šlo več dolgo!
Ta proga je približno taka kot bivša alsfaltirana cesta, ki pa je izgubila že celotni osnovni alsfalt, saj so jo samo še flike alsfalta kolikor jo je nanesla vzdrževalna služba, vendar ratuje vse bolj makadamska, saj je vzdrževalcev kritično malo (veliko jih je v zadnjih letih odšlo v penzijo ali pa so postali delovni invalidi, novih ki bi vsaj nadomestili preostalo borno število se ne zaposluje - se jih pa lahko brez problema toliko več na upravi, politično, strankarsko in sindikalno - ti zadnji pa tako ali tako vodijo železnico); taka je (žalostna9 resnica.
Kazalo