



Vaša ocena: 



Ocena 2,0 od 46 glasov
Ocenite to novico!
Državnotožilski svet je za vodjo specializiranega tožilstva za pregon organiziranega kriminala izbral Harija Furlana. Pravosodno ministrstvo odločitev pozdravlja.
Na imenovanje se je odzval tudi Furlan. Upa, da bo lahko kmalu začel delo in kadrovsko vzpostavitev tožilstva. "To bo zagotovo ena najtežjih nalog, s katero se bom moral spopasti v samem začetku," je zapisal.
Poudarja, da je specializacija tožilcev nujna za uspešen pregon najhujših oblik gospodarske in klasične kriminalitete.
"Preiskovanja kaznivih dejanj, kjer je potrebno usmerjeno delovanje več državnih organov in nadzornih institucij, se bo treba lotevati z ustanovitvijo specializiranih preiskovalnih skupin. Kazniva dejanja z mednarodnim elementom pa se bodo preiskovala pretežno s pomočjo skupnih preiskovalnih skupin, ki so se v tujini pokazale kot primeri dobre prakse.
Velika odgovornost SDT bodo tudi postopki z odvzemom in zavarovanjem protipravno pridobljene premoženjske koristi, saj je SDT izključno pristojno za usmerjanje, preiskovanje, vlaganje in zastopanje predlogov za začasno zavarovanje in odvzem premoženja nezakonitega izvora," je še zapisal.
Žgajnarjeva: Izid je bil jasen že od začetka
Furlanove protikandidatke, dozdajšnje vodje specializiranega tožilstva, Blanke Žgajnar odločitev tožilskega sveta ni presenetila.
"Že od priprave spremembe zakona o državnem tožilstvu in nato tudi z njegovim sprejetjem in začetkom uporabe je bilo jasno, kakšni bodo rezultati," je dejala za Radio Slovenija. Razmišlja tudi o upravnem sporu, a za zdaj še čaka na obrazložitev državnotožilskega sveta.
Koliko časa bo sploh še na funkciji, ne ve, saj je odločitev povsem v rokah omenjenega sveta.
Na MP-ju zadovoljni
"Imenovanje je pomembno predvsem zato, ker omogoča objavo razpisa za dodelitev dodatnih desetih državnih tožilcev v omenjeno specializirano tožilstvo. Tako bo tožilstvo lahko začelo delovati v polni zasedbi z 21 tožilci," so v izjavi za javnost zapisali na ministrstvu za pravosodje (MP).
Pregon korupcije in organiziranega kriminala, predvsem gospodarskega, je prednostna naloga tako nove vladne koalicije kot samega tožilstva pod vodstvom generalnega državnega tožilca Zvonka Fišerja. Od novembra, ko je vlada, ki opravlja tekoče posle, z zakonom skupino državnih tožilcev za pregon organiziranega kriminala preoblikovala v specializirano tožilstvo, je za za pregon najzahtevnejših kaznivih dejanj pristojno to 12. tožilstvo.
Po Furlanu Žgajnarjeva, po njej Furlan
Zdaj je državnotožilski svet odločil, kdo bo to tožilstvo vodil. Kandidata sta bila dozdajšnja voditeljica posebne skupine tožilcev Blanka Žgajnar in direktor Nacionalnega preiskovalnega urada, nekdanji tožilec Harij Furlan. Žgajnarjeva je do zdaj začasno vodila specializirano državno tožilstvo, Furlan pa je bil vodja skupine državnih tožilcev za pregon organiziranega kriminala med letoma 2004 in 2008, a je to mesto predčasno zapustil. Vzrok naj bi bil spor s takratno generalno državno tožilko Barbaro Brezigar.
Očitki o političnem nastavljanju
Aleš Zalar, minister za pravosodje, ki opravlja tekoče posle, je na predlog generalnega državnega tožilca svetu predlagal, naj izbere Furlana, a njegovo mnenje ni bilo zavezujoče. Kljub temu pa je sprožilo burne odzive poslancev iz vrst SDS-a. Vinko Gorenak, ki je kandidat za notranjega ministra, pod katero naj bi po novem spadalo tudi tožilstvo, je Zalarju očital politično kadrovanje in to, da se za vsem skupaj skriva le težnja po odstranitvi Žgajnarjeve.
"Poslanca Vinka Gorenaka verjetno moti, da je imenovanje vodij državnih tožilstev po novem zakonu o državnem tožilstvu depolitizirano, saj o njih ne odloča več minister, ampak državnotožilski svet, ki je strokovno telo, temu pa je stranka SDS vseskozi nasprotovala," pa so na očitke odgovorili na ministrstvu.
Potrebujejo motivirane tožilce
Kljub vsemu pa bo imel novi vodja tega tožilstva predvsem polne roke dela. Pritegniti mora dovolj tožilcev, motiviranih za delo na najzahtevnejših zadevah gospodarskega kriminala in korupcije, primere, ki jih bodo dobili, pa na koncu pripeljati tudi do sodišča.
Ovce smo si že poleti 2011 želeli boljšega pastirja. Vender še nismo bile vse ovce ostrižene. VOLNA PA JE BILA ŽE V NAPREJ PRODANA. Upam, da razumeš !?!
Žal imajo Slovenci zelo visok prag tolerance in se bonton izgublja že v osnovi. Vsem je dovoljeno vse.Slovenija je brez pravil oblačenja in govorjenja.
Če bi ta ženska oseba takšna prišla v moje podjetje na razgovor za službo, bi jo spoštljivo zavrnil.
pusti branje zakonom komu drugemu, a prav. Ja, Zalarjevi "strokovnjaki" so rekli, da je vse v skladu z zakonom. Veliko strokovnjakov pa je tudi reklo, da bi lahko počakal, glede na to, da opravlja le tekoče posle in bi bilo prav, da bi, če bi res ne hotel politično kadrovati, pustil, da nasledniki imenujejo vodjo specializiranega tožilstva. Tako res ne bi bilo nobenega dvoma, da mu je za pravno državo. Tako mu je pa samo za nastavljanje lasntih kadrov.
Še glede roka:
Edini rok, ki je določen, je le tisti, ki določa, kdaj mora iti razpis ven. Potem pa ni več zakonsko predpisanih rokov, kar pomeni, da bi Zalar lahko počakal, da bi ostalo opravila nova vlada. To pa je čisto politično kadrovanje.
da je po mojem Zalar kršil ustavna določila. Namreč,
dejstvo je, da od tistega momenta, ko je neki vladi
izglasana nezaupnica, nihče od njenih ministrov ne
more in ne sme vleči državotvorne poteze, kot so
predlogi kadrovanja in podobno... Zalar pa to je počel
in sem prepričan, da sedanja vlada ima celo moralno
in pravno dolžnost, da to njegovo početje izniči, njega
pa kazensko ovadi.
bo pač morala sedanja vlada oditi.
Kako pa se bo sedanja vlada rešila vse te šare in navleke
pa ne vem, ker teh zakonov ne poznam.
v svoje podjetje sem za kom. dir. postavil svojo ženo, za dir.
rač. pa svojo hčerko, za dir. podjetja pa sina...
Vedno jim le dam navodila kako in kaj naj delajo,vendar pa
tega niso dolžni početi in lahko gredo kadarkoli želijo...
Tvoja logika je skregana z razumom. Katera to vlada na tem
svetu ne postavlja svojih tožilcev, sodnikov... na položaje, ko
pa izgubi na volitvah, praviloma vsi ti njihovi ljudje odstopijo.
Najbolj znan primer je bela hiša, ko še miš mora ven...
1. Izvedbo razpisa zahteva zakon. Zakon je tudi določil rok, do kdaj mora biti razpis izveden. Zalar je spoštoval zakonsko določen rok. Spoštovanje zakonodaje spada med opravljanje tekočih zadev, sicer gre za kršitev dolžnosti, ki so naložene z ustavo in zakoni.
2. V tem primeru ne kadruje Zalar. Zalar poda zgolj svoje mnenje, končno odločitev ima državnotožilski svet.
Ni mi jasno, kako lahko ljudje bolj verjamejo politikom, kot pa velikemu številu pravnih strokovnjakov. Številni pravni strokovnjaki so rekli, da Zalarjevo kadrovanje spada pod opravljanje tekočih zadev, ker zakon določa rok za izvedbo razpisa.
220.člen
(1) V enem mesecu po začetku uporabe tega zakona ministrstvo razpiše prosto mesto vodje SDT.
Zakon se je pa začel uporabljati 27. oktobra 2011. Torej je bil glede na zakonske določbe Zalar dolžan razpis narest do 27. novembra 2011.
1. predsednik Vrhovnega sodišča
2. direktor NPU (no, ta je sedaj prevzel vodenje specializiranega tožilstva)
3. direktor policije
4. generalni državni tožilec
5. vodja specializiranega tožilstva
in če temu dodamo še sodni svet in državnotožilski svet ...
Morda pa bi pod njenim pritiskom vlada le morala dati tozilstvu neodvisno vlogo,drugace ne vem kako bi mi razresili zadevscino z tem skrivnostnim vaporiziranjem denarja pri nas.
Menda se ne bomo izgovarjali da je Slovenija neki Bermudski trikotnik kar se tice izginotij podkupnin.
Najprej so nastavili svoje, zdaj pa jih z zakonom zaklenili na položajih do penzije. Hvala rdeča banda. S tem imate zagotovilo, da še naslednjih 50 let ne bo obtožen noben gnil paradajz
Ni panike, vsako zadevo se da prerasti in mislim, da se bo tudi te Zalarjeve strice dalo povoziti, noben mandat ni nedotakljiv, če ne bo rezultatov, je treba posredovati in se jim zahvaliti za sodelovanje!
Zanima me kako bo protikorupcijska komisija pri EU reagirala na naso konstrukcijo zunanjega ministrstva.
Kaj misliš s tem? Ne vem.
Ne poznam razdelitve ministerstev na Švedskem. Omenjena je bila Skandinavija. Ne podpiram naše rešitve. Zadnjič sem slišal, da je bil največji udar na tožiljstvo, Pahorjevo zaslišanje Brezigarjeve. Sam nisem tako razmišljal, je pa kar veliko resnice v tem.
Konkretno za Svedsko vem,da je tozilstvo podrejeno pravosodju ,medtem ko se je notranje ministrstvo preformiralo v migracijsko ministrstvo. Toraj notranjega minisrtrstav v tej obliki kot je v Sloveniji tu ni. Je pa tozilstvo v svoji operativni vlogi samostojno. Torej ne podlega vplivom politicne oblasti ,ki si jo lasti pravosodno ministrstvo.
vse v redu.
Lahko nič, lepe sanje in lep pozdrav!
Tudi sam mislim, da gre za nesporazum.
sam da vsi govorijo samo o ukinitvi kulturnega ministrstva...
Lumpi se pa režijo v ozadju.
V Sloveniji nič novega.
štejmo to preprosto za nesporazum. Ko sem napisal, da bo
morala sedanja vlada "počistiti" tožilce in sodnike, sem pač
mislil na tiste, ki so kadrovani po politični liniji s strani LDS
in to šele po tem, ko je ta stranka izginila z površja tega
tega planeta. Torej so z raznimi mahinacijami prekoračili
svoja pooblastila v škodo države Slovenije in se jih kaznuje.
Kar se pa tiče drugih "čistk" sodnikov in tožilcev, te naj bi
usledile le proti tistim, zoper katere so vložene kazenske
ovadbe, vendar se jih zakonsko ne more kazensko preganjati,
ker jih varujejo njihovi lastni zakoni, se jih pa lahko premesti
na druga delovna mesta ali pa se jih preprosto odpusti iz
službe kot višek delovne sile...
Seveda je težko. "Razjezil" me je nekdo, ki mi je dal minus, ko sem napisal za Tovšakovo in Šrota, da sta desna. Drugače pa so sociala, javno šolstvo, javno zdravstvo,.....usmeritve levih. Lastništvo kapitala, pozitiven odnos do vere,.....pa desnih. Če malo pomislim ima tudi SDS več levega, kot desnega. Pa saj veš, da so pri nas desni tisti, ki so proti Kučanu in "njegovim" strankam. Po moje bo treba preseči predvsem to in ne le dočakat zadnjo fazo privatizacije. Sicer pa kaj bo to? Skoraj podarit tujcem preostalo državno premoženje?
Najbolj desna stranka je zame DLGV: vse bi prepustili trgu, vse plačljivo, negativni odnos do vere,....
To bo Sorsaku jasno naredilo nekaj sivih las. Koncu koncev je bil tudi on ze roka postavein kot tak ima menda le privzgojen obcutek za kaj je prav in kaj narobe.
toda izdaje vtis ,da zaide kaj lahko pod affekt in dela pri temu slabe poteze.
Zanima me kako bo protikorupcijska komisija pri EU reagirala na naso konstrukcijo zunanjega ministrstva. Saj ta direktno nagovarja k korupciji vladajoce stranke. No morda je moj strah brezpredmeten in vse bo v najlepsemu redu.
Ali krščanski demokrati in SDS niso desne stranke?
Kaj je levo in kaj desno? To je težko opredeliti v Sloveniji, vsaj dokler ne bo zaključena zadnja faza privatizacije. Šele takrat lahko upamo na transparentno delovanje politike.
Pa še takrat, ko bo "preteklo nekaj vode", recimo čez 15 let, se bomo še vedno prepirali, katera stranka je bila v današnjem dnevu bliže desnice. SDS, LGV, Nsi, SLS ali SD in PS.
Ja. No saj Skandinavijo so omenjali. Osebno mislim, da tudi tako, kot imamo sedaj nebi bila katastrofa, če nebi na vrhu bil policist od glave do pete.
Se popolnoma strinjam. Če se nebi borili samo za oblast bi jim ostalo še nekaj časa, za borbo za ljudstvo.
Seveda ... toda to je ministrstvo za pravosodje,in seveda policija je izvrsna roka tozilstva.
Policija mora biti podrejena tozilstvo,to je vendar obvezno,kati edino tozilstvo (samostojno)lahko v temu primeru da policiji nalog za pregon.
Jaz nisem pravnik in se spoznam bolj kako te zadeve izgledajo v Skandinaviji.
Zakaj se je Sorsak za to potezo odlocil sela sedaj? Tako vprasanje bi bilo treba zadati kaksnemu pravniku.
Zadnjič sem slišal, da je menda v treh državah policija in tožilstvo skupaj po enim ministerstvom, vendar policija pod tožilstvom. Danes v Svetu na kanalu A pa Soršak: DLGV so to predlagali, vendar bi se morala policija pripojiti pravosodnemu ministerstvu, tožilstvo pa biti samostojno. Mene zanima zakaj soršak o tem govori šele sedaj?
Nimam nobene veze z LDS, celo obratno. Njihovo delovanje se mi sploh ne dopade. Pri tvojem pisanju me je zmotilo, ko si v zadnjem odstavku napisal: bo morala prvo
počistiti vse kadrovane osebe s strani LDS-a, Seveda bo nova vlada marsikaj morala, toda brez hujskanja in nepotrebnih korakov.
in, kaj Ti misliš, kaj je vse LDS delal ta čas, ko je vladal?
Kaj so delali njegovi tožilci, njegovi sodniki?
To pa kar si Ti napisal, da bi morali početi tako, kot se je
počelo leta 1945 in, da bi "po moje" morali sedaj celo
preseči, se vidi, da si prav tisti iz tistega taborja, ki vse to
počne, ker svoje trditve pripisuješ meni.
"...tisti režim je po tvoje potrebno preseči..."
Pripisal si meni tisto, kar si Ti trdil. Ni kaj. res ste maherji.
Lep pozdrav!
Če bo sedanja vlada hotela nemoteno delati, bo morala prvo
počistiti vse kadrovane osebe s strani LDS-a, stranke, ki jo
ni več. Tako tožilce, kot sodnike. Če tega ne bo naredila, bo
njen vek zelo kratek.
Imaš prav. Tudi 1945 so počistili starojugoslovanske sodnike, tožilce........ Tisti režim je po tvoje potrebno preseči.
je LDS mrtva stranka pa še vedno kadrujejo in so povsod
namestili svoj kader. Postavlja se vprašanje, kako bo vse
to nova vlada počistila.
Spoštovanega gospoda Furlana ne poznam. Lahko je
resnično dosleden in pošten.Preko časopisov sem nekako
zvedel, da imava istega znanaca, Dodika. Dodika imam v
zelo lepi luči, kako ga pa gospod Furlan ima, mi ni znano
več, kot so časopisi poročali.
Sedanja vlada bo, po vsej verjetnosti, prisiljena dobiti
bjanko dovoljenje iz Evropske Unije za čiščenje starega
kadra, ki je na zadnjih volitvah totalno pogorel. Pa ne le to,
pač pa celo poklicati na kazensko odgovornost tiste, ki so
svoja pooblastila na škodo države zlorabili.
Ne dopade se mi to z LDS, ker je grozljivka. Ali se ti ljudje
sploh zavedajo, da jih je marsikaterega nujno zapreti, ker
je država v nevarnosti zaradi njihovega početja.
Če bo sedanja vlada hotela nemoteno delati, bo morala prvo
počistiti vse kadrovane osebe s strani LDS-a, stranke, ki jo
ni več. Tako tožilce, kot sodnike. Če tega ne bo naredila, bo
njen vek zelo kratek.
Znalci, kako ga je možno zamenjati? Zamenjati Fišerja (tega bodo po hitrem postopku), državnotožilski svet (?), še kaj?
06.02.2012 ob 15:11
Po vsem svetu je logično, da če zakon določa rok za izvedbo nekega razpisa ipd., da to spada pod opravljanje tekočih zadev. Samo pri nas to nekaterim ni logično.
Številni pravni strokovnjaki (Pirnat, Cerar,...) so pritrdili Zalarju, da izvedba razpisa spada med opravljanje tekočih zadev.
Če Zalar ne bi izvedel razpisa, bi kršil zakon.
Po po vsem svetu je to logično, samo pri nas ne!
Na vodilnepoložaje tožilstva, bodo nastavli svoje ljudi, da letile pol nebodo kazensko preganjali "svojih" ljudi!!!
Svinjarija od svinjarije komunajzarjev!!!!!
Politika, politika ...
Kaj ni bil "nas rdec" tudi Zidar?, pa Bavcar?, pa Kordes? Srot?,....
http://www.glassrpske.com/novosti/vijest
i_dana/Milorad-Dodik-Republika-Srpska-najbolji-je-dar-srpskom-narodu/lat/68622.html
------------------------
a kle je pa vse OK - a F571 - ne bodo sprožilo gonje!? seveda ne ker je naš - TARDEČ!
Le kaj tukaj ne razumes lol???
Ce je Furlan potrjen, potem ja ne more slediti iz tega nic drugega ,kot da Jankovic postane direktor Luke Koper in Kucan generalni sekretar OZNja
Specializirano državno tožilstvo bo vidlo Furlan
Smešnica, pa potem razvozljam, kaj hoče avtor reči. Ampak vsaj pri naslovih bi lahko bilo manj napak.
Drugič naj si pa gospa vsaj lase spne, menda ja ima denar za frizerja ? Dolgi spuščeni lasje sodijo v spalnico in ne v službo visoke uradnice. Neresno, neurejeno, nespoštljivo do državljanov, samo še žvečilka v ustih ji manjka.
Govoriš o Meliti Župevc ali Tamari Vonta ?
Itaq da hoče odstraniti glavno tožilko in njene spise predat v LDS-ove roke.
Nekaj je lahko vsem jasno,da je sedaj afera Patrija dozívela svoj neslaven konec..
Jansa bo seveda oproscen in ravno tako oni,ki so imeli z njim posle. Pa saj to je Wolf ze napovedal pred parimi dnevi in njega bi bilo, kot izkusenega.. kombinatorja-( nocem se izrazati v njegovemu bombasticnemu stilu in uporabljati se dosti bolj graviran izraz), treba poslusati.
Avstrijci ga seveda dobro poznajo in njegovo povezavo z "botrom" Riedlom.Naj oni povedo,kaj si oni o njemu in njegovih prijateljckih v Sloveniji mislijo.
Vendar bodite sedaj v SDS brez skrbi,vas vodja je na varnem. Od sedaj naprej ga cuva njegov kuza strazar.. Dr. Gorenak.
Državljani nismo več tako neumni, da bi še verjeli, da politiki ne kadrujejo politično!
Zakaj le so šli spremenit zakon, če ne zato, da bodo nastavili svoj kader v tožilski svet, potem pa to za vse veke zapečatili z odvzemom te možnosti ministru naslednje vlade! Temu se reče čisto politično kadrovanje - ni neposredno, je pa posredno! Rezultat je enak - pravzaprav posredno politično kadrovanje je še večja barabija, samo da se ne bi moglo nič spremeniti z odstranitvijo te bivše vlade!
Gre se preprosto zato, da mora tožilstvo samo pokazati da je dobro učinkovito. Lepo so pokazali pri Prijatelju da znajo delati, mene zanima zakaj ne morejo tega pokazati pri drugih postopkih. Zakaj se taka učinkovitost ne pokaže pri Jankoviču, Bavčarju, Šrotu, Kordežu, Zidarju, Pavčku, Janši, Thalerju............ Ko pogledam te primere, se vprašam, ali je tožilstvo nesposobno, ali pa politično motivirano.
Kaj naj rečem oprosti ... ker sem njega falil, se pa nanaša na vse...
Še enkrat rdeče žensko spodnje perilo mi je sexi
Napačen sklep. Jaz se ne počutim prizadetega, če naključno kdo piše o komunajzarjih itd., druga zgodba je tisto, kar je basti napisal, ko je letelo direktno name in to neupravičeno. Jaz sem predvsem zaganjam v take izjave kot je ta z rdečo, ker je to neumnost in želim izpostavit neumnost, v veri, da bo kdo spregledal, da je to neumnost in da nima doprinosa k debati. Vedno se zavzemam za argumentirano debato, to bi TI lahko vedel, saj sem ti zadnjič dvakrat repliciral tiste podatke o finančnih tokovih in sem prilimal zraven link do razpisa o sofinanciranju medijskih vsebin, ampak od tebe žal ni bilo odgovora, samo minuse sem fasal.:)
Z največjo mero strpnosti te sprašujem, zakaj si reagiral na moj odgovor janinejcu03? On je začel s tem, kaj bi NAJ simbolizirala rdeča.
-------------------------
Tudi ti si se očitno ujel na to rdečo :)
Če se te ne bi zadevalo, bi verjetno ne odreagiral?
Ti :)
"Nehajte o teh barvah rumena sonce, modra nebo....
Rdeča je pa tudi ok posebej, če se nanaša na zensko spodnje perilo..."
Z največjo mero strpnosti te sprašujem, zakaj si reagiral na moj odgovor janinejcu03? On je začel s tem, kaj bi NAJ simbolizirala rdeča.
Ponosen Ptujčan, ponosen Štajerc, predvsem pa ponosen Slovenec !
No vidiš, zato pa tistega, ki ga predlaga g. Zalar prav zaradi njega, polovica ljudi ne podpira.....
Pač vsaj polovica ljudi ne verjame v poštene namene g. Zalarja
Enako bi ti skakal v zrak, če bi nekoga predlagal g. Gorenjak in te tudi jaz tu razumem
Torej je sigurno boljše da ostane na položaju gospa.... Nas bo več zadovoljnih....
so si jo izbrali pri SDS-u !
Kaj si mislimo o Zalarju olen ?,da je naredil kar nekaj napak,to si
mislim o njem,kje je končala njegova LDS pa je tudi jasno !
Meni je pa ful všeč pistacija, včasih tudi vanilija.. mm posebej če je oblita s čokolado..
Zamanj se trudiš,saj vidiš,da te imajo nekateri za zagovornika
"murglskega palčka ! ",pa tudi moje poste spoh ne preberjo,in
se celo odaljujejo od teme o kateri pišemo,a to so naši Desničarji
v svojem popolnem sijaju,z redkimi izjemami !
Nehajte o teh barvah rumena sonce, modra nebo....
Rdeča je pa tudi ok posebej, če se nanaša na zensko spodnje perilo...
Saj razumem.... ampak vprašal sem te o g. Zalarju
to ni rdeča barva - to je KRI!
BU!
Še enkrat oba kandidata sta primerna,tako gospa Žgajnerjeva
kot tudi gospod Furlan !!,kaj res ne znate brati ?,ali preberete
samo šurda ??,in je vsega konec ?
Kaj pa simbolizira rumeno modra?
Ojoj. Rdeča barva simbolizira nestrpnost do drugače mislečih?
Škoda,da si slabše plačan,kot si zaslužiš !,a to res ni tema
današnjega klepeta na tem portalu !,pogovarjamo se namreč o
tem kdo je bolj primeren ali Žgajnareja ali pa Furlan,za mene
sta primerna oba !!! ,to sem že večkrat danes tudi napisal !
Potem je zate g. Zalar nepristranski in lahko njegov mandat štejemo za uspešnega?
Ježek teka teka in se kotali...
Ker caaaareee! wow!
Šurda, a ne bi raje šel kaj delat in s tem naredil kaj dobrega za našo državo ? Bi prispeval kak € v pokojninsko in zdravstveno blagajno in bil s tem državotvoren... Vsako delo je čast in tudi jaz delam v službi- privat firma, kjer sem 2 razreda nižje kot po izobrazbi, a vsaj lahko ponosno in brez sramu rečem DELAM in ne mešam megle...
A ti sploh več koliko let šteje Aleš Zalar ??
Za razliko od Dr:vinka Gorenaka SDS Aleš Zalar nikoli ni
obiskoval Miličniške šole v Tacnu,tako kot je to počel Dr:Vinko
Gorenak !
Ja na prvi mandat vlade Ivaa Janeza Janše 2004-2008,to pa res ni
tako zeelooo daleč !
PS: Prva pot novega zunajnega minstra Karla V:Erjavca bo na
Finsko,kjer bo probal zadeve "poštimati" tako po domače !
Furlan ali Žgajnarjeva ?,še enkrat oba sta čisto OK !
Če bi pozorno prebral tisto novico,bi lahko izvedel,da se nanaša
na par let nazaj !
--------------------
Tudi tvoje očitanje orožarske trgovine se nanaša še za več let nazaj!
samarđić press
Ne skrbi preveč,tudi če bo izbran Harij Furlan,bo novi minister za
notranje zadeve + tožilstvo Dr:Vinko Gorenak SDS že našel način,
da se ga znebi,tako kot tudi Fišerja in Masleše !! Dolge so dolge
roke Ivana Janeza Janše !!
Ha,ha,tale je pa taprava lovska !!
Čisto takole mimo grede v Murgah stanuje tudi orožarski brat
Ivana Janeza Janše,Igor Bavčar,no res pa je,da Igor Bavčar ni
škrat !!!
Kogar koli bodo izbrali bo popolnoma uredu,oba sta strokovnajka
le,da se sam bolj nagibam k Hariju Furlanu !
Epic fail šurda!!
Js nobenga murgelskega škrata ne zagovarjam. Pač si ti tako omejen, da ne zmoreš izza svojih plašnic pogledat in tega videt. Če je nekdo proti Janši, ga ti avtomatsko uvrstiš v pro murgelski škrat skupino, kar pa je idiotizem prve klase. Izzivam te, da mi najdeš 1 post, v katerem sem ali bom kdaj zagovarjal murgelskega škrata. Ko ga najdeš, mi sporoči. Izvoli, dokaži da si ded in ne pi.ka s k..cem.
Če bi pozorno prebral tisto novico,bi lahko izvedel,da se nanaša
na par let nazaj !,je pa zelo zanimnivo to kako se odzovete na
dake novice na desnici,ko vam ustreza so dori tudi taki kot so
Dodik,ki jih ponavadi tako zaničujete in mečete na Balkan
Oba kandidata sta primerna,o tem ni nobenega dvoma !
Kaj ku.... tebe briga,po kom sem si jaz zbral svoj "nick" ?!
Daj rajši komentiraj temo o kateri pišemo !
Oba imata strokovno kopentenco,tako Gospa Blanka Žgajnar
kot tudi Gospod Harij Furlan,o tem ni nobenega dvoma !
Razburjam ?,Ne,ne sploh ne,vem pa to,da se nam obeta 4
leta policijske represije pod vodstvom Dr:Vinka Gorenaka,znaega
tudi po tem,da rad presterga e-mail pošto,ki ni namenjena njemu,
recimo med Mladino in enemu izmed sodnikov !!!
Tudi to je SDS v svoji najbolj mračni podobi,tako mračni,da z njimi
noče sodelovati niti Barbara Brezigar,ki je javno na RTV Slovenija
povedala,da tožistvo ne sodi pod policijo !,oziroma pod minstrstvo
za notranje zadeve !
In tu se je kot nalasc ponudila priloznost pri brdatih nosilcih nocnih srajc in zaklastih hlac.,Idealni pravni sistem,ki mu v Evropi ni para,-Saudska Arabija,zvesta zaveznica familie Busha &com
Idealno,verjetno si kaj boljega ne bi mogel pogruntati niti stricek Sam,ko je napravil prav vse in to uspesno ,da Busha v Haagu ne bomo videli.
Obiski pri Mussomeliju so tako le obrodili zeljen sad.
Pa kaj se razburjaš z našimi sodišči, ista stvar poteka v Avstriji in če bodo imeli najmanjši dokaz da je JJ kaj dobil bo to avstrijsko tožilstvo javno povedalo... Do sedaj pa JJ tam samo priča ! One more epic fail, ker me zanima če bi kdo tebe obtožil, da si xy mestu in xy času mogoče okradel naši preljubi SLO milijone...
poskrbel bivši član :: Represivnega Organa
SFRJ,član KP,Načelinik Ljudske Milice v Celju,danes pa seveda
Dr:Vinko Gorenak SDS,minister za notranje zadeve + tožilstvo !,
najbolj,da mu v roke damo še Pravosodje !!
čisto super, če je na njegovi liniji - se pravi, da je ostal točno to, kar je bil. Vse, kar je bil in storil, je bilo častno. Če pa se je isti tip spremenil in ni več podpornik tega zgornjega, potem je tisto zgoraj nečastno.
Nihče ne odreka strokovne konpetence Gos:Žganjerjevi,
problem tiči nekje drugje !
RTV Slovenjia oziroma MMC zakaj ni nobenega poročanja
o nadaljevanju sojenja Ivanu Janezu Janši,in njegovim
orožarskim bratom ?
A,je mogoče Dr:Vinko Gorenak SDS že "poskrbel" za zadevo,
da pade,še predem je dejansko postal minister ''
Če bo to Žgajnarjeva bo to politično kadrovanje in niti malo strokovno, a ne ?
Če pa bo to Furlan pa bo strokovno in povsem neodvisno imenovanje, a nje ?
Ti človek si epic fail ! Hm pa služba že je ? Se spomnim, da si že leta 2008 iskal službo, pa sem zadnjič zasledil, da še je vedno nimaš... Ti pomagam kaj najti, samo pol boš moral delat !?
Tu se pa strinjam s tabo....
Vedno bo polovica ljudi razočaranih....
Kar je naredil Zalar ni prav tako kot ni prav da kakšne pravni resor obvladuje SDS.....Pa čeprav je šel na teh volitvah moj glas prav k tej stranki...
Čas je da ze enkrat dobimo na teh mestah kredibilne osebe ki bodo obravnavali vse enako...
Namesto tega pa desni svoje opravičujejo levi pa svoje...
Midva pa nimava nič od tega
SFRJ,član KP,Načelinik Ljudske Milice v Celju,danes pa seveda
Dr:Vinko Gorenak SDS,minister za notranje zadeve + tožilstvo !,
najbolj,da mu v roke damo še Pravosodje !!
Slovenijo čaka 4 leta Policijske države pod vodstvom obtoženca
za Mednarodno Korupcijo Ivana Janeza Janše,in njegove
Koalicije voljnih !!!
Ja,ja Žgajnarjeva je boljša !,sevsa,ko pa spada v kvorum SDS-a !
Super bi bilo gledati obraze Čeferina, Matoza, Senice, Penkota.....
profesionalno vedno namrgodeni in slabe volje,
po tem jim to preide v kri in so vse življenje taki,
da se mi njihove žene ali moževi ali otroci ali kar
vsi skupaj res usmilijo.
Poglejte samo Furlana. Tudi pri Žgajnarjevi ni
videti ravno pretiranega nasmeha na obrazu.
Da bi se kvalificiral za odgovorno mesto je za Gorenjaka ostala samo se ena opcija,namrec Saudska Arabija,tam mu bodo sigurno lahko nudili kvalificirano pomoc in ga instruirali kako naj na svojem ministerstvu subordinira tozilstvo, da bo to delovalo v interesih SDS in se posebno samega premiera. Evropa naj nam ne bo vec za vzgled, v dani situaciji nam se najbolj odgovarja Arabski fondamentalizem.
je dostikrat dokazala, da ima jajca, ko jih njeni kolegi
niso imeli.
Očitno zelo politično motivirana odločitev, če jo forsira 6. 2.
Izvolitev Žgajnarjeve bi bilo prvovrstno presenečenje.
Gorenaka nihče ne mara. Po mojem se še sam sebi gabi. To bi pojasnilo žlehtnobo.
NE janšizmu!
NE janšizmu!
Aja javna uprava še ni v službi saj je ura šele 8:20!!
Par zadev mi ni jasnih iz povedanega ... Najprej, ali vlada v odhodu dela uslugo novi vladni koaliciji, Fišerju, ki ga nova koalicija ne prebavlja ravno najbolje (in obratno), ali kar obema?
Tale vzročna zveza in povednik sta kar drzna ... Potem pa me bega, kako je zadeva takšnega pomena lahko uvrščena pod opravljanje tekočih poslov.[