Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 69 glasov Ocenite to novico!
false
Krajani Škofij so bili na torkovem zborovanju večinsko proti integracijski hiši. Foto: BoBo
false
Begunce s priznano mednarodno zaščito namerava ministrstvo namestiti v nekdanji hostel v središču Škofij. Foto: MMC RTV SLO/Enej Česnik
false
Izredno sejo je sklical župan Boris Popovič. Foto: BoBo

V Kopru bi begunce ob soglasju krajanov naselili v posamezna stanovanja

Škofije niso primerne zaradi več dejavnikov
18. marec 2017 ob 10:51,
zadnji poseg: 18. marec 2017 ob 16:31
Koper - MMC RTV SLO

Občinski svet ne nasprotuje predlagani naselitvi do 50 ljudi s statusom mednarodne zaščite v koprski občini, a ne na Škofijah. Svetniki predlagajo naselitev v stanovanja po različnih krajevnih skupnostih v občini.

Način naselitve v stanovanja po vsej občini, ki so ga s sklepom predlagali na izredni seji koprskega občinskega sveta, bo pripomogel k uspešni in mirni integraciji begunskih družin v novo okolje, so prepričani svetniki. Pri zagotavljanju primernih prostorov za namestitev se morajo po njihovem mnenju upoštevati različni dejavniki, so pojasnili na občini.

"Potrebno soglasje krajanov"
Med dejavniki, ki jih je treba upoštevati, so v sklepu omenili oddaljenost od središča občine, možnost za dodatne prostočasne dejavnosti v kraju, soglasje krajanov in krajevnih skupnosti ter možnost za sodelovanje z osnovnimi šolami, vrtci in drugimi javnimi službami in ustanovami.

Svetniki, ki bodo v tej zadevi dejavno sodelovali s koprskim županom Borisom Popovičem, občinsko upravo in ministrstvom za notranje zadeve, so Peter Bolčič in Vlasta Vežnaver (Koper je naš) ter Mojca Hilij Trivič (SDS), Ingrid Kocjančič (SMC) in Milojka Lahajnar Špacapan (DeSUS).

Hilij Trivičeva je po seji izrazila zadovoljstvo s sprejetimi sklepi. Zadovoljni so tudi v ZL-ju, od župana pričakujejo, da ne bo "snedel besede in bo izpeljal, kar je obljubil", je dejala občinska svetnica iz vrst ZL-ja Maja Tašner Vatovec.

Kakšno težo ima občinski sklep?
Umestitev integracijske hiše za begunce na Škofijah je bila predmet pogovora na izredni seji koprskega občinskega sveta, ki jo je sklical župan Popovič. Vprašanje ostaja, kakšno težo imajo občinski sklepi, glede na to, da ima zadnjo besedo pri umestitvi integracijske hiše notranje ministrstvo. Zagotavljanje prostorskih kapacitet na območju koprske občine za osebe, ki so pridobile mednarodno zaščito, je bila sicer na izredni seji edina točka dnevnega reda.

Izredne seje se je udeležil tudi državni sekretar na ministrstvu za notranje zadeve Boštjan Šefic. Strokovne službe občine in ministrstva se bodo sešle v prihodnjih dneh in preverile možnosti za optimalne rešitve, so pojasnili na ministrstvu.

Na zboru krajanov večinsko proti
Spomnimo, da je 11. marca okoli 300 krajanov Škofij protestiralo proti načrtovani integracijski hiši, podobno pa se je zgodilo tudi na torkovem zborovanju. Predstavniki notranjega ministrstva in Mestne občine Koper so se nato dogovorili, da bodo nadaljevali pogovore, ki bodo vključevali tudi konkretne alternativne.

Ministrstvo namreč na Škofijah načrtuje umestitev integracijske hiše za do 50 beguncev, zanjo pa so že podpisali pogodbo o najemu z lastnicama objekta v središču kraja, čeprav objekta še niso prevzeli.

Krajani so bili na omenjenem zborovanju večinsko proti integracijski hiši, Popovič pa je ponudil možnost, da bi občina prevzela 50 beguncev, vendar bi jih naselili razpršeno na različnih lokacijah znotraj občine. V sredo je Popovič že predlagal eno stanovanje v lasti občinskega javnega stanovanjskega sklada, ki je v središču Škofij in kamor bi namestili prvo štiri- ali petčlansko družino.

VIDEO
V Kopru bi begunce naselili v stanovanja
Prijavi napako
Komentarji
conanbarbarian
# 18.03.2017 ob 11:55
Na obali jih ne rabimo, pravzaprav jih ne potrebujemo v Sloveniji ! Ce jih hocete imeti si jih nastanite v Ljubljanizraven poslopja vlade ! Nekaj jih pa lahko sprejmejo tisti protestniki, ki so skupaj z Kucanom protestirali, naj zivijo na njihove stroske, ne na nase !
conanbarbarian
# 18.03.2017 ob 12:00
A nima v tej drzavi ljudstvo glavno in zadnjo besedo po ustavi ? Tu bi pa proti volji ljudstva naselili ljudi, ki sploh niso begunci ! Kam to pelje ?
Deep_G
# 18.03.2017 ob 11:59
Imam samo eno vprašanje: kdo plačuje najemnino za njihovo bivanje?
galoper
# 18.03.2017 ob 14:42
V Sloveniji immao delovne družine, brez stanovanj in brez zaposlitve. Zakaj ne bi nudili stanovanj po enakih pogojih tem družinam namesto beguncem?
Tetameta
# 18.03.2017 ob 14:10
Imam samo eno vprašanje: kdo plačuje najemnino za njihovo bivanje?
Ti in jaz in ostali, ki delamo cele dneve..
Tetameta
# 18.03.2017 ob 15:20
V Sloveniji immao delovne družine, brez stanovanj in brez zaposlitve. Zakaj ne bi nudili stanovanj po enakih pogojih tem družinam namesto beguncem?
A ne ne, to pa ne..to bi bilo pa ksenofobno..
WalterBronx
# 18.03.2017 ob 12:31
Predenj se vselijo se je potrebno zagotoviti, da ima vsaka soba vsaj 40" HD TV. Drugače lahko Slovenija faše še kakšno tožbo na ESČP.
Sussudio
# 18.03.2017 ob 13:26
Kje je sploh logika da se jih namesti v neke mirne in male Škofije?
Zakaj jih ne namestijo v Murgle, center Ljubljane... namščanje v manjše kraje je navadna provokacija centralne politike. Prikazujejo se kot gostoljubni potem pa bi priseljenske družine nameščali daleč stran.
Tetameta
# 18.03.2017 ob 15:56
Slovenci imate privilegij, da ste rojeni v Sloveniji, ubogi begunci pa bežijo pred vojno v strahu za življenje
Od kdaj je vojna samo za moške od 15 do 40 let? In od kdaj je na Hrvaškem vojna, da bežijo k nam? Pa še to razni Alžirci, Pakistanci, Iranci in podobni...seveda vsi brez dokumentov..
Tetameta
# 18.03.2017 ob 15:53
Dolžni smo poskrbeti za begunce in njihovo integracijo.
Ničesar jim nismo dolžni.
Mitja80
# 18.03.2017 ob 15:54
V Kopru je demografska slika zelo zaskrbljujoča. Prebivalstvo se stara, kdo bo skrbel za vse te ostarele ljudi? Kdo bo prispeval v pokojninsko blagajno?

V Sloveniji je 2000 delovnih mest in 100.000 brezposelnih. Tile ki prihajajo in jim nudimo zatočišče, nam sigurno ne bojo pomagali.
Pohano
# 18.03.2017 ob 15:53
Jaz bi tudi imel stanovanje na morju, seveda ne na moje stroške.
Kam se lahko prijavim, da postanem begunec?
Po mojem se to brez težav da uredit, sploh glede na to, da nima nobena sosednja država vojne, pa je pri nas veliko beguncev.
Dejci
# 18.03.2017 ob 11:26
Za Škofije je ena družina (upam da res samo 4 ali 5 članska) več kot dovolj. Alternative so na voljo. Ne morem pa mimo suma, da je vztrajanje pri že podpisani pogodbi, korupcija.

Alternativa je ponujena v drugem hostlu, tudi koprski župan govori o razselitvi po različnih lokacijah.

Škofije so doživele in preživele že konec druge svetovne vojne, nato bile točno na sredini med cono A in B Svobodnega tržaškega ozemlja, nato leta 1991 spet preživele osamosvojitveno vojno. Zdaj pa še ta šok. Bolje razumne odločitve in kompromisi, ker lahko kaj hitro pride do nepremišljenih dejanj.

Škofjoti, z vami sem in smo! Vedno! Ne dajte se moji dragi Primorci!
malibumbar
# 18.03.2017 ob 16:00
Ja, Slovenci imamo privilegij, da plačujemo davke, komunalne storitve ipd. potem pa za zahvalo dobimo tole v glavo.
tone7
# 18.03.2017 ob 16:17
Poglejte, kako radi vas imajo naši politiki. Tujcem kupujejo stanovanj ali gradijo hiške, domače ljudi deložirajo, ker niso imeli denarja za stanarino. To je zelo pošten odnos politike, do svojih državljanov. Bravo Slovenija
Fräulein K.
# 18.03.2017 ob 16:32
V stanovanja raje dajte slovenske mlade družine ne pa migrantov!
vnk
# 18.03.2017 ob 16:15
V Kopru bi begunce ob soglasju krajanov naselili v posamezna stanovanja

Aha, ni problema. Leta in leta bereš kako ni stanovanj, potem pa kar naenkrat so? Potem pa začudenje, zakaj so ljudje totalno penasti.
vnk
# 18.03.2017 ob 16:23
V Kopru je demografska slika zelo zaskrbljujoča. Prebivalstvo se stara, kdo bo skrbel za vse te ostarele ljudi? Kdo bo prispeval v pokojninsko blagajno? Ste kdaj pomislili na to? Žalostno videt toliko ljudi zaslepljenih s sovraštvom in strahom, samo zato ker so neinformirani, neizobraženi. Družba brez pritoka novih idej in ljudi - zamre.

Dragi Kumrovec, uradni trol portala MMC, pišeš eno in isto. Priseljevanje tujcev ni rešitev izumiranja naroda, saj ga le zamenjaš s tujci. Zanimivo pa je, da kar ti delaš je pridigaš zniževanje standarda. Ne da bi se država potrudila in ustvarila družinam prijaznejše okolje, ti zagovarjaš, da raje lastne ljudi zamenjamo s cenejšimi.

P.S: dokler bo Kumrovec obsojal ljudi, da so neinformirani in neizobraženi pa dobil objavo, ga bom pač jaz imenoval uradni trol.
vnk
# 18.03.2017 ob 16:20
Velikokrat prebiram neokusne komentarje, kako za Slovence ni poskrbljeno, za begunce pa je.

Hja, saj je tudi neokusno, da se Slovencem govori kako ni denarja, pride pa Ahmed, pa ni več nobenih ovir za trošenje denarja. Slovencu se lahko krči pravice, Ahmedu nobene.

Slovenci imate privilegij, da ste rojeni v Sloveniji, ubogi begunci pa bežijo pred vojno v strahu za življenje. Nepredstavljivo za 99% Slovencev.

V bistvu bežijo do varne države, potem pa počnejo isto kot vsak drug človek, iščejo kako izboljšati svoj socialni položaj. In kar se mene tiče, naj to breme prevzamejo islamske države, ki so za njih kulturno ustreznejše.

Dolžni smo poskrbeti za begunce in njihovo integracijo.

Jaz se ne počutim dolžnega, ustrezno bom tudi volil. Nisem jaz kriv za vse na svetu, dokler se pa ljudje po svetu vozijo v milijonskih avtomobilih, letijo v zasebnih letalih in kupujejo hiše, ki stanejo več kot bom jaz zaslužil v življenju, imam mirno vest in lepo spim.
glasrazuma
# 18.03.2017 ob 16:02
darjankoff, oprosti, ampak tvoj post ne drži vode. Brezdomci v primerjavi z begunci, ki so tukaj in če ne bi dobili nastanitve, niso privilegirani, so v enakem položaju. Razen če kak konkreten most vidiš kot privilegij. Privilegira se begunce. Pojdi nekaj noči spat pod most in poročaj o svojih privilegijih.
Mitja80
# 18.03.2017 ob 15:51
V Sloveniji so ljudje, ki so celo življenje plačevali davke in s tem hranili tudi politike. Danes, ko so nekateri med njimi ostali brez službe in živijo v bedi in revščini, tej isti politiki poskrbijo najprej za ljudi, ki niso doprinesli ničesar. Migranti nam mogoče niso storili (še) ničesar, nam pa politiki delajo veliko krivico.
Robiland
# 18.03.2017 ob 16:28
Zakaj bi se kdorkoli moral integrirati?

A bodo za vecno begunci ali se kdaj mislijo vrniti v svojo domovino??
pašeresje
# 18.03.2017 ob 16:21
zakaj nas RTVSLO ne obvesti, da na Hrvaškem poteka vojna?!

ker zakaj sicer govorimo o beguncih, če se ve, da prečijo deset varnih držav, da pridejo do tiste z največ denarja, zraven pa v glavnem sploh ne izhajajo iz vojnih območij

zraven nam pa propadajo ceste, zdravstvo, naši državljani so pod pragom revščine...

komu koristi to zavajanje?

zakaj imamo varuhinjo pravic gledalcev, ko se še naprej uporablja neprimerne nazive za te ljudi?!
the law1
# 18.03.2017 ob 17:40
@Sussidio

Kje je sploh logika da se jih namesti v neke mirne in male Škofije?
Zakaj jih ne namestijo v Murgle, center Ljubljane... namščanje v manjše kraje je navadna provokacija centralne politike. Prikazujejo se kot gostoljubni potem pa bi priseljenske družine nameščali daleč stran.


Kaj se čudiš to je pač tipična hinavščina wilkomerjev. Tudi npr. Fajonka, ko je v Bruslju ne živi v Molenbeeku ampak v delu kjer so recimo temu bolj evropejske narave.
vnk
# 18.03.2017 ob 16:27
V Sloveniji je 2000 delovnih mest in 100.000 brezposelnih. Tile ki prihajajo in jim nudimo zatočišče, nam sigurno ne bojo pomagali.

Smešno je, da nobenega novinarja pri RTVju ni toliko v hlačah, da bi Šefica vprašal, kako si on predstavlja integracijo in vstop na trg dela (oziroma raje brezposelnosti), no morda ga je, pa ga uredništvo zatre, kdo ve. Še famozna "raziskovalna" novinarka Eugenija Carl raje na facebooku okliče prebivalce Škofij za "luzerje življenja" kot pa da bi postavila politikom kakšno neprijetno vprašanje, saj se pač žal odgovori ne bi skladai z njenim prepričanjem.
VanDame
# 18.03.2017 ob 18:29
Se strinjam, da je potrebno poskrbeti za begunce. Za tiste, ki so res begunci. Ampak! Naj se muslimane naseli v muslimanske države. Je veliko varnih držav v okolici v katerih bi se počutili, ne pa da dajejo ljudi popolnoma drugačne kulture v center Evrope. In potem še pričakujejo, da se bodo ti ljudje integrirali v to okolje? Dajte no... koga vlečete za nos? Begunec je nekdo, ki se umakne pred vojno v prvo varno državo, ne pa nekdo, ki prepotuje pol sveta, da pride v točno določeno državo. Nikoli nisem bil, niti ne bi bil, proti beguncem iz sosednjih držav, kot so bili begunci jugoslovanske vojne. To pa so povsem drugačni ljudje od nas, na drugi razvojni stopnji in s povsem drugačnim pogledom na svet. Ne, hvala za takšne "begunce". O posledicah tega "sožitja" pa lahko redno beremo pri novicah iz Francije, Nemčije, Švedske...itd.
To je pač moj pogled na situacijo.
anny22
# 18.03.2017 ob 17:32
Še nekaj..zahtevam referendum. Kjerkoli v Sloveniji bodo večinsko glasovali ZA, tam naselite migrante. Rezultati se izvedo za vsako vas, občino, ulico in upravno enoto. Če ne bodo nikjer ZA, pač sporočite gospodarjem v Bruselj, da migrantov pač ne bomo sprejemali, ker je ljudska volja proti. Je to tako težko izvesti!?
stotrideset
# 18.03.2017 ob 19:25
Že stotridesetkrat smo povedali da ilegalcev nočemo imeti v naših (slovenskih)m krajih! In pika. Ali je to tako težko razumeti, ali občinski šerifi ne razumejo slovensko, ali je kaj tretjega vmes?
frakcija
# 18.03.2017 ob 16:43
Obrazi ki narodu vsiljujejo nekaj česar noče.
Miša
# 18.03.2017 ob 16:28
Zanima me, kako so glasovali občinski svetniki, ki ne bodo nikoli več izvoljeni.
brus123
# 18.03.2017 ob 19:09
1. če so vsi proti, kako lahko država nekaj vsiljuje, saj nismo severna koreja?

2. moj brat čaka na stanovanje že 6 let....

Poden od države kjer živimo, Slovenci zbudite se!
vnk
# 18.03.2017 ob 17:55
Deset glasnih ne more odrazat splosnega mnenja slovencev. Tudi v casu nacizma so bili podporniki bolj glasni od antifasistov. Brez skrbi. Tudi danes je tako. Slovenci smo ponosen in kulturen narod. Zavedamo se, da je prihodnost v priznanju manjsin. In v empatiji.
Teh nekaj ksenofobov na tem portalu tega ne more spremenit..


Zmagal je Brexit, Trump, na Poljskem so desni, na Madžarskem Orban, na Nizozemskem je zmagala desnica (pa muslimani so prišli v parlament), se ti res zdi, da smo ljudje za priseljence? Ravno zaradi takšnih kot si ti, ki takoj začneš z fašisti in nacisti, je dosti ljudi tiho, k sreči pa jim noben ne gleda čez ramo, ko je treba oddati volilni listek.

Osebno si desnih ne želim na oblasti, niti ne razpada EU. Ampak multikulturalizma pa še manj, ker ne deluje. Priznanje manjšin? Ta potrebne so že v ustavi.
anny22
# 18.03.2017 ob 17:29
Mislim, da morajo občine in lastniki teh hostlov dobiti mastno podkupnino ali najemnino ali drugo protiuslugo s strani vlade in ministrstva. Sicer ne bi šli v ta projekt, ker menda poznajo mnenja svojih volilcev..na žalost Eugenija Carl tega ne bo raziskovala. Na leto v Sloveniji vstopi na trg 20.000 novih delavcev, medtem ko jih gre 30.000 v pokoj. In še za teh 20 k nimamo služb, zato mi ne o demografski sliki in podobnih nebulozah.
malikaliber
# 18.03.2017 ob 20:22
Za domače ljudi, z otroki, ki so ostali brez vsega pa ni niti vrtne ute, kaj šele stanovanje. Samo, da vas Angelca gladi po glavi pa ste srečni banda prokleta! Pa nimam nič proti beguncem! Le za svojega človeka skrbite mačehovsko nikakvo, da se po balkansko izrazim, tujci so pa dobrodošli!
vnk
# 18.03.2017 ob 17:57
Zakaj se meni zdi, da mediji bolj kot humaniste, futrajo rasiste?

Če bi RTV "futral rasiste", bi objavljali koliko sociale prejmejo tisti, katerim je bil odobren azil in koliko bodo stali programi integacije. Pa še marsikaj drugega bi lahko napisali ali vprašali vlado, pa ne bodo. ;)
samogledam
# 18.03.2017 ob 20:19
pa kaj vi mislite da prevoz 500.000 muslimanov po zeleznici nic ni stalo, pa hrana za njh, oblacila, deke, ogrevanje, ter vsa vojska, policija, zaposleni in placani aktivisti...samo prevajalci so dobili po 40€ na uro, koliko odvetniki, sociala, medicina, politiki, obcinarji ? ce kdo misli da bodo nastanjeni ilegalci za Slovenijo zastojn, naj dokaze ! Kako lahko kdo sploh napise " daj povej kako se tebi pozna prihod muslimanov ?" kaksni telebajski tukaj komentirate?
smartass2011
# 18.03.2017 ob 15:51
Najprej so se odvedli, zdaj se integrirajo. Najbrž sledi logaritmiranje.
Tetameta
# 18.03.2017 ob 16:56
Kam se lahko prijavim, da postanem begunec?
Dokumente v grm, na črno čez mejo, ko te dobi policija, pa ne pozabit izreči magične besede azil...
Sneguljčica
# 18.03.2017 ob 22:17
Država, ki ni sposobna poskrbet za svoje lastne državljane, bi igrala dobrotnika nasproti "beguncem"?

Gospodje, kdaj boste rešili problem brezposelnosti svojih lastnih državljanov? Kdaj boste poskrbeli za vse državljane Slovenije, ki živijo v revščini? Kdaj boste dali stanovanja vsem našim državljanom, ki nimajo sredstev, da bi si jih sami kupili?

Ob 100.000 brezposelnih naših ljudeh, mnogi od teh imajo družine, torej skupaj z njimi trpijo pomanjkanje tudi njihovi družinski člani - bo pa naša država delila kar cela stanovanja "beguncem", in to ne kjerkoli, ampak reci in piši na morju!?

To, da bi jim delili kar stanovanja je še hujše, kot da bi bili nameščeni v nekem centru. Bivanja v nekem centru bi se MORDA še kak "begunec" kdaj naveličal in se vrnil v svojo domovino, "svojega" zastonjkarskega stanovanja na morju se pa ne bo naveličal NIKOLI. Toliko o "pametnem" Popovićevem predlogu.

Sicer pa, zavijmo se vsi v rjuhe (beri: burke) in igrajmo "begunce", potem bo tudi nam pripadalo stanovanje na morju, plus kompletna oskrba, in se ni več nobenemu treba sekirat zaradi brezposelnosti in podobnih "malenkosti". Če slučajno bi pa kdo poskušal preveriti, kdo tiči pod rjuho (pardon, burko) - hopla, to pa ne, kršitev človekovih pravic do verske svobode!
mrgo12345
# 18.03.2017 ob 20:48
Dej povej kako se tebi konkretno pozna ta val beguncev?

Kako to misliš - če se nikomur nič ne pozna, pomeni, da je njihova oskrba zastonj?

Seveda se komu pozna, še bolj se nam bo, če jih bo še več. Tistih 1900 eur mesečno, kolikor stane 1 (en!) migrant, bi lahko dali našim, slovenskim nezaposlenim, invalidom. Ali pa, zakaj pa ne, slovenskemu delavcu, ki (pogosto podvržen mobingu) dela cele dneve, da preživlja otroka ali celo dva, več si jih ne upa imeti.

Menda ponujajo prazna stanovanja. Jaz poznam ničkoliko mladih družin, ki ne morejo na svoje, zelo bi bili veseli socialnega stanovanja. Ampak ne...za Slovence denarja/stanovanja ni. Saj se nobenemu ne pozna, če damo stanovanje tujcem, ne?
Bobicek
# 18.03.2017 ob 17:30
Beguncem se tala zastonj stanovanja, medtem ko se naše domače ljudi meče iz stanovanj!!! SRAMOTA!!!

Nihče noče teh "beguncev" samo tistih nekaj zaslepencev, ostalih 98% ljudi pa jih ne podpira, a vlada, oblast pa še kar dela KONTRA 98% ljudstva!!!
pegas43
# 18.03.2017 ob 16:51
begunci, ker se bojda približuje konec vojne v Siriji bodo kmalu šli nazaj.
dopisnik
# 18.03.2017 ob 16:33
Popo ene spet žejne čez vodo pelje. Soglasnost krajanov in krajevnih skupnosti? Hahaha.
sloko
# 19.03.2017 ob 10:44
Tudi jaz sem begunec v lastni drzavi. Can i get a free flat?
slodroid
# 18.03.2017 ob 22:33
Samooklicani dobrotniki, ne bluzite o ksenofobiji. Raje se zamislite nad lastno naivnostjo.
revenge
# 18.03.2017 ob 21:19
Šefic in občinska svetnica iz vrst ZL Maja Tašner Vatovec prikrivata solze sreče...Kalergijev plan se uresničuje.
Podobne akcije so drugje doživele popoln polom...Kidričevo,Šenčur,Črnomelj...
.
Pač začneš pri najšibkejšemu členu...MOK to vsekakor je.
veza
# 19.03.2017 ob 11:20
Homer

Oprostite gospe in gospodje, koga jaz sprejem v svoj objekt je popolnoma moja stvar, pa tudi če se vsi domorodci na glavo postavijo.

ja, na lastne stroške, in ne na skupne, koliko jih že imaš doma, tri, pet, dvajset, sto?
vnk
# 18.03.2017 ob 19:46
Spadas v obmocje kvazi levicarjev?

Sem že večkrat rekel, odvisno od tematike, pri nekaterih sem bolj "lev", pri drugih "desen". Kot ateist pač ne vidim potrebe, da bi se zavezal neki specifični politični ideologiji, presodim kar se meni zdi najboljša rešitev.

Dej povej kako se tebi konkretno pozna ta val beguncev?

Tebe moram tle poslušat. Šalo na stran, bi se mi moral? Konec koncev, se me istospolne poroke vseeno ne tičejo, pa sem za, isto za splav. Sicer pa migrantski val spada v nekoliko širši kontekst priseljevanja, vi ga pa radi obravnavate posamezno in igrate na moralno noto.

Zagovarjas ksenofobijo. Upam, da bos pripravljen prevzet odgovornost ko bo to potrebno.

Zagovarjam preživetje svojega naroda in kulture, nič več. Ne želim nobene prevlade, širjenja moči, itd. Tudi nisem čisto proti priseljevanju, dokler je planirano ter odgovorno, ter se z njim ne rešuje problemov, ki škodujejo položaju lastnega naroda.

Jaz pa ne mislim nikakor podpirat tega zla ki ga sirite.

Zlo? S tako retoriko mi ne deluješ pretirano racionalno.
vnk
# 18.03.2017 ob 16:57
A bodo za vecno begunci ali se kdaj mislijo vrniti v svojo domovino??

Verjetno ne, status mednarodne zaščite tudi kolikor vem ne poteče, imajo pa tudi pot do državljanstva. Zakaj bi šli v razsuto domovino, če imajo pa tu vsaj socialo in otroške dodatke? Nekateri se bodo res vrnili, ker jim domovina veliko pomeni, ampak dokler EU sili v multikulturo, jim bo tudi tu dovolj udobno in bodo lahko obdržali več kulturnih navad in bo manj vrnitev.
Tetameta
# 18.03.2017 ob 22:17
Kaj vse si je folk pripravljen zmislit in lagat, samo da opravici svojo ksenofobijo.
Kake strpne in orijazne besede od oh in sploh strpne osebe..ni da ni..
Kazalo