Za prepričevanje volivcev lahko vsak prijavljeni v kampanji porabi največ 420.000 evrov. Foto: MMC RTV SLO
Za prepričevanje volivcev lahko vsak prijavljeni v kampanji porabi največ 420.000 evrov. Foto: MMC RTV SLO

Skupno je tako v kampanji deset strank in tri civilnodružbena gibanja. Od parlamentarnih strank so se registrirale vse parlamentarne stranke, razen DeSUS-a, torej SD, LDS, Zares, SDS, SLS in SNS. Pridružili so se jim še NSi, Slovenska unija, Stranka mladih Slovenije in Koper je naš. Od civilnodružbenih gibanj so se v kampanjo vključili Zbor za republiko, Zavod 25. junij in Zveza domoljubnih društev Hervardi.

Prijava stranke Koper je naš je sicer prišla prepozno, a sankcij zanje ne bo, saj z zakonom niso predvidene. Stranka je sicer prevzela vse obveznosti, ki so jim kot organizatorju kampanje predpisane z zakonom.

Prijava potrebna predvsem zaradi medijev
Sicer pa je prijava samostojne kampanje pomembna predvsem zaradi pojavljanja v medijih, saj si je tako mogoče zagotoviti enakovredno mesto in ločeno nastopanje v, denimo, soočenjih.

Vsak prijavljeni v kampanjo lahko porabi 25 centov na volilnega upravičenca, kar pomeni 420.000 evrov, vendar ne gre pričakovati, da bi udeleženci porabili tako visoko vsoto. Med razlogi za to je slišati varčevanje ob gospodarski krizi in prihajajočih lokalnih volitvah.