Slovenija

Poudarki

  • Gulič: "Treba je sovražiti" ni poziv k linču
  • Pirc Musar obsoja, a ni v njeni pristojnosti
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.2 od 65 glasov Ocenite to novico!
Svetlana Makarovič
Izjave v intervjuju s Svetlano Makarovič so obsodili tudi slovenski poslanci v Evropskem parlamentu, ki pripadajo skupini Evropskih ljudskih strank. Foto: BoBo
       So stvari, ki jih je treba sovražiti. Po mojem mnenju je katoliška Cerkev v Sloveniji nekaj, kar moraš sovražiti. Jaz to čutim kot svojo državljansko dolžnost.       
 Izjava Svetlane Makarovič, ki jo kritiki navajajo kot najspornejšo

Dodaj v

Varuhinja: Svetlana Makarovič je talent uporabila na način, ki prizadeva in rani ljudi

"Cerkev je nekaj, kar moraš sovražiti. To čutim kot državljansko dolžnost."
24. januar 2012 ob 11:20
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Urad varuhinje človekovih pravic je prejel 21 pobud za ukrepanje zaradi izjav umetnice Svetlane Makarovič, osem pobud za ukrepanje zaradi sovražnega govora pa naj bi prejela tudi policija.

Po navedbah časopisa Dnevnik se je varuhinja človekovih pravic na podlagi prejetih pobud na izjave Svetlane Makarovič, ki jih imajo kritiki za sovražni govor, odzvala že 12. januarja. V izjavi so obsodili vse oblike javno izraženega sovraštva in nestrpnosti, ki so uperjene zoper posameznike ali posamezne skupine zaradi njihovih osebnih okoliščin, o konkretnem primeru pa se niso izrekali.

Med drugim so pojasnili, da varuh ni organ, ki bi presojal, ali so v posameznem primeru podani znaki kaznivega dejanja. Za takšno oceno so pristojni tožilci in sodniki, kazenski pregon pa je le skrajno sredstvo za odziv na pojave sovraštva in nestrpnosti.

Čebašek Travnik: Izjava me je prizadela
Sama varuhinja človekovih pravic Zdenka Čebašek Travnik pa je za Dnevnik pojasnila, da jo je izjava globoko prizadela. "Zame kot osebo in kot varuhinjo človekovih pravic je nesprejemljivo, da je umetnica svoj talent uporabila na tako grob način, ki prizadeva in rani ljudi," je dejala Čebašek Travnikova, ki ovadbe pristojnim organom ni poslala, saj so to storili že prizadeti posamezniki sami.

Pirc Musar obsoja, a ni v njeni pristojnosti
Ovadbe ni poslala niti informacijska pooblaščenka Nataša Pirc Musar. Pojasnila je, da je ovadbo zaradi suma sovražnega govora vložila le dvakrat, obakrat je za sum kaznivega dejanja izvedela pri preverjanju sumov zlorabe osebnih podatkov. V primeru Makarovičeve pa ne gre za sum zlorabe osebnih podatkov in tega intervjuja ne preučuje. Vseeno ga obsoja.

Gulič: "Treba je sovražiti" ni poziv k linču
Direktor vladnega urada za verske skupnosti Aleš Gulič pa po navedbah Dnevnika poudarja, da prag "sovražnega govora", ki je precej ohlapna kategorija, sam postavlja visoko. Če nekdo reče "Treba je sovražiti", to po njegovem še ne pomeni poziva k linču.

Gulič je dodal: "Ni lepo, kar je pesnica dejala, ampak v resnici se je le hudovala in jezila zaradi dejanj, ki so res sporna, in zaradi prikrivanja teh dejanj. Iz njenih izjav sem razbral predvsem njen oseben odnos do Katoliške cerkve kot institucije." Gulič še poudarja, da je treba poleg odgovornosti intervjuvanke izpostaviti tudi odgovornost medija, ki je intervju objavil.

Sicer pa so v ponedeljek intervju z Makarovičevo obsodili tudi slovenski poslanci v Evropskem parlamentu, ki pripadajo skupini Evropskih ljudskih strank (ELS/EPP).

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
goldhorn
# 24.01.2012 ob 11:24
Pa da vidimo sedaj pristojne inštitucije! V primeru trenirkarjev se je hitro zganila mašinerija. Je pa zanimivo, da obstoja trenirkarjev ni nihče zanikal...
Arnolfus
# 24.01.2012 ob 11:32
297. člen Kazenskega zakonika o sovražnem govoru

Kazenski zakonik v 297. členu z naslovom “Javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti, ki temelji na kršitvi načela enakosti” določa:

(1) Kdor javno spodbuja ali razpihuje narodnostno, rasno, versko ali drugo sovraštvo, razdor ali nestrpnost, ali spodbuja k drugi neenakopravnosti zaradi telesnih ali duševnih pomanjkljivosti ali spolne usmerjenosti, se kaznuje z zaporom do dveh let.

(2) Enako se kaznuje, kdor javno širi ideje o večvrednosti ene rase nad drugo ali daje kakršnokoli pomoč pri rasistični dejavnosti ali zanika, zmanjšuje pomen, odobrava, omalovažuje, smeši ali zagovarja genocid, holokavst, hudodelstvo zoper človečnost, vojno hudodelstvo, agresijo ali druga kazniva dejanja zoper človečnost.

(3) Če je dejanje iz prejšnjih odstavkov storjeno z objavo v sredstvih javnega obveščanja se kaznuje tudi urednik oziroma tisti, ki ga je nadomeščal, s kaznijo iz prvega ali drugega odstavka tega člena, razen če je šlo za prenos oddaje v živo in dejanj iz prejšnjih odstavkov ni mogel preprečiti.

(4) Če je dejanje iz prvega ali drugega odstavka tega člena storjeno s prisilo, grdim ravnanjem, ogrožanjem varnosti, sramotitvijo narodnostnih, narodnih ali verskih simbolov, poškodovanjem tujih stvari, skrunitvijo spomenikov, spominskih znamenj ali grobov, se storilec kaznuje z zaporom do treh let.

(5) Če stori dejanja iz prvega ali drugega odstavka tega člena uradna oseba z zlorabo uradnega položaja ali pravic, se kaznuje z zaporom do petih let.
gokhey
# 24.01.2012 ob 11:38
Podžiganje ljudstva na preživet ideološki način.. In še množica drugih, sam ne na tako žaljiv način.. Do kdaj še?
rabelj
# 24.01.2012 ob 11:42
Gulič: "Treba je sovražiti" ni poziv k linču

To pa zato, ker večina hudobij nastane iz čiste ljubezni, prijateljstva in spoštovanja do drugih. Satan's brothers (al kaj so že tista Guličeva skupina) to dobro vedo.

Me pa skrbi, ker sedaj imajo vsi desničarski radikalci vso pravico, da bodo v debati o družinskem zakoniku lahko razlagali, da je "treba sovražiti pedre"! Saj menda pravo deluje na tak način, a ne ;)
Nena Sitna
# 24.01.2012 ob 11:44
"Po mojem mnenju je vladni urad za verske skupnosti v Sloveniji nekaj, kar moraš sovražiti. Jaz to čutim kot svojo državljansko dolžnost."

Ali je to sovražni govor?
Gulič prosim za pojasnilo, kako to doživljate?

p.s.: Sem pa pod nadzorom admina za veliko veliko nedolžnejše stvari...
vito corleone
# 24.01.2012 ob 11:45
vombat98, ali pa ko je tema o Janši... ma dejte, vsi ste isti.

Če pa Svetlanina izjava ni sovražni govor, potem tudi zapis o "trenirkarjih" ni...
resnicaboli
# 24.01.2012 ob 11:33
Kdor sovraži, ta trpi.
Razjedlo je bo. Škoda jo je.
ginza
# 24.01.2012 ob 11:43
Jaz cerkve ne sovražim. Samo ne j***m je pet posto. Mislim, da je to veliko bolj učinkovito kot sovraštvo.
.cis
# 24.01.2012 ob 11:37
Butasta izjava, neprimerna, ampak žal svetlane se ne da že nekaj časa resno jemat. Tako da najboljše da se jo ignorira, hkrati pa na načelni ravni obsodi vsakršno pozivanje k sovraštvu in nižanju tolerančnega praga.
ideja
# 24.01.2012 ob 12:13
Treba je sovražiti Guliča. ... Sicer to ni lepo, a je sprejemljivo. Je pod pragom sovražnega govora. ...
t.d. Orel
# 24.01.2012 ob 12:00
SVETLANA!
Če si upaš govori kaj takega o islamu.
Osebno mislim, da bi samo enkrat!
petzl
# 24.01.2012 ob 12:14
@kaj_kaj?

Vidim, da se nisi nikoli poglobil v krščanski nauk.
Veliko vas je takih, zato pa tako sovraštvo z vaše strani!
Nikjer noben ne sodi kam bo kdo šel. To je v pristojnosti izključno Njega!
Za Boga nisi ne ti ne kdo drug manjvreden!
Nauk te tebi tako osovražene vere je, da je Bog neskončno usmiljen(tega usmiljenja nismo mi sposobni) in da ne izgubi upanja niti za največjega izprijenca te družbe. Tudi njemu da veliko priložnosti...na njemu je, če jih potem izkoristi.

Če bi poznal nauk Jezusa Kristusa, ti sam ne bi tako sodil. Slutim pa, da ti je Evangelij nepoznan.
Rad bi, da bi vsak ateist (kdorkoli) prvo sam prebral Evangelij, in na osnovi tega rekel, da je to zanič ali nima vrednosti.
Prej pa da ne bi sodil.
snifi
# 24.01.2012 ob 11:48
njene pesmice smo nekoč prepevali z otroci. kaj se je zgodilo revici da je tako polna sovražnosti?
polzaliva
# 24.01.2012 ob 22:15
Bravo Svetlana, naj se ti zgodi vse, kar želiš drugim.
Huplunga
# 24.01.2012 ob 21:05
je dejala Čebašek Travnikova, ki ovadbe pristojnim organom ni poslala, saj so to storili že prizadeti posamezniki sami.

Ja te posamezniki so prizadeti v obeh pomenih besede.
heureka
# 24.01.2012 ob 19:23
Si lahko predstavljate,da 52% americanov verjame v genezo in zavraca evolucijo. Komu lahko to pripisemo? Od prezbiterianskih,anglikanskih,babtisstic
nih veroizpovedi imamo tu se mormone,katolicane, protestante,pravoslavce,ortodoksne Jude int..
Vsa ta pisane druscine prosvetljencev zavraca evolucijo,ki je je Darwin postavil na noge ze pred 200 leti ,ki je dokazana tako empiricno kot tudi teoreticno.
Se zmeraj ,kjub temu,,da se je dokazov za pravilnost te teorije nabralo poln kos in danes ni vec znanstvenika,ki bi ji oporekal, ucijo v solah tehnolosko najbolj razvite dezele na svetu,da je zemlja stara 6000 let in da je vse drugo satanova potegavscina.
Med njimi ki genezo zagovarjajo so taki prominentni politiki,najvec jih je seveda med republikanci ,kot je Sara Palin,ki je le za las usla,da je niso predlagali pri nominaciji za bodocega predsednika ZDA.
Sploh pa je v temu tako imenovanemu "biblijskemu pasu " ZDa pogokletstvo samo omeniti Darwina.
Prav iz tega razloga,ker je cerkev tak negativen faktor v razvoju clovestva ,da bi njeno delovanje lahko danes primerjali le z destruktivnim delovanjem islamskega fondamentalizma,od katerega se razlikuje le v temu ,da ta nima militantnih ambicij. delim z Svetlano njeno antipatijo do te ustanove
Papez je v svojemu novoletnemu govoru naslovl svojim vernikom apel :Da naj se na vse nacine borijo proti homofobiji, kajti nevarnost ,ki jo ta prinasa ,je primerljiva samo z pozigom Brazilskih pragozdov.
Na svetu so stvari ,ki jih enostavno ni treba analizirati ,in razclenjati, pri katerih ti ze zdrav razum veli ,da zavzames stalisce za ali proti. Ne verjamem,da je danes ,se kdo ,ki se ima za postenega in bo branil Hitlerja ali pa Stalina.
Prav tako je vsaj za mena zadeva z cerkvijo. Nikjer ne vidim nicesar dobrega ,kar je cerkev prineska clovestvu skozi tisocletja.
Od nasilnega pokristjanjevanja Slovanov pa do misionarenja v Afriki ,Aziji Ameriki,kjer je utirala pot kolonizaciji in zasuznjevanju.
Zato se pridruzujem Svetlani Makarovic,ker hocem biti posten nocem igrati farizejstva ,in to kar je ona storila upostevam,prav zato,ker je pokazala pogum in ni sledila politicni korektnosti ampak svoji vesti in dolznosti ki jo cuti kot umetnik,da izrazi svoj pogled in svoje custvo.
Resnica zna biti tudi boleca,toda ce zaradi tega izberemo laz, nas to lahko vodi samo v samoprevaro..
.
von Rhein
# 24.01.2012 ob 13:20
Za svojo državljansko dolžnost čutim,da moram sovražiti vse te proklete hinavske podgane v človeški obliki,ki se že od leta 1945 daje hranijo na račun naivnih ljudi ne,da bi k možnosti hranjenja karkoli prispevali.Dalje,vest mi narekuje,da sovražim vse,ki imajo najmanj kupljene,če že ne ponarejene diplome in plagiate doktoratov.
Predolg bi bil,če bi naštel vse,ki jih moram po državljanski dolžnosti sovražiti. Ali imam talent ali ne,krucifiks?
4jd
# 24.01.2012 ob 12:23
Sem napisal: Bolj stara, bolj nora. In so zbrisali komentar ☺
no72
# 24.01.2012 ob 12:01
mislim, da je odgovor varuhinje pravic korekten, Gulič pa je zadevo precej zavil v celofan!

Moralna obsodba za pravljičarko je v tem primeru hujša, kot čer bi bila denimo obsojena na sodišču, če se seveda ima za intelektualko!

in če se intelektualec spusti na poden, se dejansko izenači s podnom in to je storila Makarovičeva! Težko si bo ponovno pridobila kakršnokoli kredibilnost!
bugatti
# 24.01.2012 ob 11:53
Sploh ni problem Svetlana, problem je levičarska hinavščina. Če bi Svetlana kat takega govorila o islamu, bi se isti levaki, ki Svetlano podpirajo, zgražali in pozivali na kazenski pregon... Oglasila in protestirala bi se pa seveda tudi liberalna akademija in zveza borcev in vsi ostali levaški hinavski dušebrižniki...
mrki1
# 24.01.2012 ob 11:50
vedrus


# 24.01.2012 ob 11:24
Prijavi neprimerno vsebino Svetlana kapo dol, carica si.
----------------------------------------------
jap se vidi tvoj kulturni domet ! oaba sta primerna za Severno Korejo! - enoumje - non plus ultra !
Jezni Smrk
# 25.01.2012 ob 00:41
Sovražim sovražni govor.
spike
# 25.01.2012 ob 00:09
Majerjev zapis je pravi blagoslov (končno so tam zapisane samo resnice) v primerjavi z eno tovarišico babnico ki tišči na stranski tir Avsenike (gojzertancerje) ,pravzaprav vse ,ki jih poslušajo.In to počne ta ista tovarišica babnica ,ki sovraži otroke vendar pridno kasira od njihovih staršev.Po drugi strani pa je častna ljubljanska meščanka in od gojzertancarjev pobira 90% najvišje pokojnine kar je cca 2000€.2000€ izjemne državne pokojnine! To bo najbrž vse v imenu kulture. Ta država je potrebna temeljite čistilne akcije !
jazosebno
# 24.01.2012 ob 18:38
Se strinjam z g. Guličem.

Če te nekdo nekaj vpraša imaš možnost, da se zlažeš, zato da ugajaš drugim, ali pa da poveš to kar misliš, pa čeprav ni vsem to všeč.

Ravno to je problem Slovenije, ker politiki govorijo to, kar si želimo slišat, in ne to kar je res.
In s tem ravno dokazujemo, da ne želimo slišat resnično mnenje nekoga ampak to kar nam ugaja.
kačon
# 24.01.2012 ob 13:45
Od izrečenih besed do dejanj je zelo majhen korak. In Makarovićeva je napravila pol tega koraka. Če ne bo kaznovana nas lahko čaka druga polovica. Vemo kam to pelje.
kralj matjaž
# 24.01.2012 ob 13:21
Ko se je pa pojavil tisti zapis na SDSovi strani pa toliko da niso eksplodirali.
PAč dvoličnost, upam da vidite to.
mali49
# 24.01.2012 ob 13:00
Dvojna merila rdečih, kar me pa ne preseneča. Rdeči svoje vojake ščitijo. In Svetlana je rdeči vojak levice.
jakosol
# 24.01.2012 ob 12:59
Poglejmo še z druge strani: Če bi kak drug kulturnik, ki sodi bolj na desno, npr. Drago Jančar ali Niko Grafenauer izjavil, da je muslimanska skupnost ali istospolno usmerjeni nekaj, kar v Sloveniji moraš sovražiti, ne bi minila niti ura, ko bi se odzvali varuhinja, informacijska pooblaščenka, Türk, predstavniki Liberalne akademije, Mirovnega inštituta, FDV, Filozofske fakultete, ... Po možnosti bi še isti dan sredi Prešernovega trga organizirali tvit shod, kjer bi bili vsi v rjuhah in ''poparčkani''. Ne me razumet narobe, spoštujem vse veroizpovedi in tudi spolne usmeritve. Podpiram gradnjo džamije in Družinski zakonik. Vendar taka dvojna merila, ko gre za katolike in Cerkev me žalostijo in obenem skrbijo. Ali nismo vsi ljudje? Zakaj ne moremo za božjo voljo že enkrat presekat teh delitev in se obnašati kot ljudje in ne volkovi.
torpedo
# 24.01.2012 ob 12:47
kot je rekel ameriški veleposlanik za borca, to velja tudi za umetnico - zdaj je starka in nič več
Nena Sitna
# 24.01.2012 ob 11:50
kaj_kaj?
Mi smo torej za boga manjvredni

Ni naš problem, če ne veš, kaj se učijo otroci pri verouku... Katoliška cerkev takih nabuloz ne uči.
Če si pa to slišal nekje za šankom je pa tvoj problem.
okip48
# 24.01.2012 ob 11:42
Upam, da se bo vsa stvar končala na sodišču.
Na eni strani mladi katoličani, na drugi obtoženka Svetlana.
Svetlana v zaporu - to bi bila prava podoba današnje Slovenije.
purple rain
# 24.01.2012 ob 22:55
@bluebird

Dvomim, da se znaš.
matori
# 24.01.2012 ob 19:50
sploh ne vem cemu panika,nikogar ni pozivala k sovrastvu,povedala je samo kako ona dozivlja svoj odnos do RKC - ne do vernikov,koliko je pa ta institucija hudega naredila,pa mislim da vsi vemo
izo
# 24.01.2012 ob 18:07
sramota, da morajo vse naše stare eminence (ki je že nekaj dala čez in ne blebeta tja v tri dni, kot večina ostalih) dopovedovat sloveniji, da enostavne zadeve ne špilajo in kam kot družba padamo s takšnim razmišljanjem in odnosom, ki se zadnje časa uveljavlja. in padamo v srednji vek.
zakaj je tako težko razumet, kar je povedala? vsakodnevno dogajanje okoli nas je lahko dokaz v njen prid, že z reakcijami. zmeraj je biti pozoren (ali sovražiti, če hočete) an dogajanje v družbi, za katere je že zgodovina dostikrat pokazala, da lhko vodi samo v degradacijo družbe, moralno, etično, kulturno in še kakšno. kdaj smo se slovenci razklali, vsaj če gledamo novejšo zgodovino? mogoče vam bo to dalo misliti..
PONOS
# 24.01.2012 ob 15:31
Laiki se morajo zavedati da RKC ne more diktirat mišljenje vernikom.
Večina vernikov hodimo k maši zaradi poglobitev vere ,druženja itd..
Z stališči cerkve se nekateri verniki strinjajo večina pa ne.
Če bi cerkev imela tak vpliv bi NSI dobila 60% glasov pa je komaj vstopila v parlament,prejšnjič je celo odletela.
Kaj mislite da smo verniki za skrivanje pedofilije v cerkvi?
Naši otroci so ogroženi ne otroci ateistov.
Ne se hecat.Torej laiki ne vedo in obsojajo brez temeljev.
gorc27
# 24.01.2012 ob 15:22
Torej, še za politčno omejenega hipija je pedofilija sporna.
Comando valut
# 24.01.2012 ob 13:50
Starost je hudič. Udari na zlobo.
jager100
# 24.01.2012 ob 13:46
RKC je v imenu lažne vere storila najhujše zločine,nad lastnim narodom,pa tudi nad drugimi,ko jim na silo uvajajo to svojo vero,pokristjanjevanje na silo...rkc je najbolj nasilna institucija na svetu,kar se vere tiče.

Ta izjava pa je res za lase privlečena -
osabosa
# 24.01.2012 ob 13:44
Moja mama je verna. Je dobra, prijazna, nežna. Moj oče je ateist. Pogosto je grob, sovražen, netoleranten, rahlo narcisoiden in egoističen. Ampak je moj fotr... Je levičar, tokrat je volil Jankovića. Tako da, ne sveti se vse kar je levo ali ateistično in ni vse pokvarjeno kar je desno ali verno.
PONOS
# 24.01.2012 ob 12:49
ateistek to je tvoje stališče,morda bi bilo bolje da bi postal agnostik.
Meninim da so agnostiki bolj pošteni in realni kot ateisti.
Namreč ni znanstvenih dokazov da bog ne bi obstajal,obstajajo pa zgodovinski,znanstveni dokazi da je Jesus obstajal.
Po drugi strani pa tudi ni znanstvenih dokazov da bi bog obstajal.
Dokler se ti dokazi ne pojavijo,bi bilo bolje da se vzdrržiš kot pa da sprejmeš eno resnico.
Podobno kot pri hrani,če ti ni všeč izgled ni nujno da ni zelo okusna,to boš zvedel če jo probaš.Morda bi bilo dobro da tudi kaj prebereš o krščanstvu in veri.
Morda boš spremenil mišljenje.Starši so tisti ki nam določajo smer.Vendar bi bilo dobro da izveš obe resnici.
Slovenkaa
# 24.01.2012 ob 12:34
Friderich,
ne morem si kaj, da me ne bi jezilo tvoje posplošeno komeniranje. Imaš otroke? Jih pošiljaš v cerkev? Jih ne?- No, to je tvoja stvra. Ne vem zakaj se tako brigaš za tiste otroke, ki jih (po vašem mnenju vsi sluzasti pedofilski duhovniki posiljujejo)?
Vsak starš sam izbira. Očitno pa je, da se otroke ne pošilja v cerkev zaradi župnika. Ja, seveda tako vi mislite. Vi, ki so vam pomemebne le zunanje podobe in živi materializem. Ne hodi se v cerkev zaradi duhovnika, cerkve kot stavbe ali učbenika in domače naloge pri verouku! V cerkev se hodi zaradi Kristusovega nauka.
Ti in tebi podobni pa ste enoumni in nerazgledani posploševalci, ki po izjemah pišejo svoja pravila.
canyon8
# 24.01.2012 ob 12:28
So stvari, ki jih je treba sovražiti.
Po mojem mnenju je KOMUNISTIČNA partija v Sloveniji nekaj, kar moraš sovražiti. Jaz to čutim kot svojo državljansko dolžnost.
Abrams
# 24.01.2012 ob 12:28
Otrok revolucije, ki je z njo živela in od nje živela. ŽAL !. Se strinjam, napisala je tudi nekaj dobrega predvsem za otroke. Ti so čisti in nepokvarjeni in nimajo predsodkov, zato se je lahko poistovetila z njimi. Škoda njenega talenta. Si predstavljate Prešerna, tako politično motiviranega? Kakšen bi bil krst pri savici??????????????
macupicu
# 24.01.2012 ob 12:16
Uboga reva.
dego47
# 24.01.2012 ob 12:15
Če bi živela od svojega dela ne pa na državnih jaslih si sigurno ne bi privoščila takega pisanja.Ker je to napisala ''intelektualka''je to opravičljivo,če bi to napisal navaden smrtnik,bi bil to članek neuke raje.Po takem pisanju v časnikih je še dobro,da ni še več nestrpnosti.
ma_ri_bor
# 24.01.2012 ob 11:59
1) Kdor javno spodbuja ali razpihuje narodnostno, rasno, versko ali drugo sovraštvo, razdor ali nestrpnost, ali spodbuja k drugi neenakopravnosti zaradi telesnih ali duševnih pomanjkljivosti ali spolne usmerjenosti, se kaznuje z zaporom do dveh let.

ha,ha, kaj pa je s tem drugim sovraštvom ? če kdo sovraži mlečne izdelke ga bodo preganjale mlekarne ? jaz sovražim državo, davke...tudi če rečeš, da bedakov ne bi smelo bit v parlamentu, padeš zgornji člen, ker spodbujaš k neenakopravnosti zaradi duševnih pomanjkljivosti. No, še MMC je avtomatsko kriv, ker mi omogoča tale sovražni govor.
M_&_M
# 24.01.2012 ob 11:49
govoriti da sovražiš karkol oz kogarkol in da to čutš kot državljansko dolžnost je izprijeno, bolno,... sicer izjava kot je ta, ni veliko presenečenje kar se svetlane tiče. še vedno mi pa ni jasno kako lahko tak človek lahko po drugi strani nardi tako prijetne stvari kot so kosovirji in sapramiška. žalostno
galoper
# 25.01.2012 ob 13:41
Takšna izjava ni izraz talenta ampak nizkotne mentalitete.
spike
# 25.01.2012 ob 00:13
In da ne pozabim,tovarišici naj dajo penzijo tisti , ki sredi LJ kolo plešejo.Lahko pa ji jo daste tisti ki jo podpirate v imenu kulture, samo naj se več ne prikazuje!
visoki
# 24.01.2012 ob 20:11
to vsi vemo samo nihče si ne upa na glas povedati,kralj je nag
Kazalo