Po štirih mesecih analiz s strani posebne skupine nam na prometnem ministrstvu niso znali odgovoriti na konkretna vprašanja v zvezi s spremembami sistema Foto: MMC RTV SLO
Po štirih mesecih analiz s strani posebne skupine nam na prometnem ministrstvu niso znali odgovoriti na konkretna vprašanja v zvezi s spremembami sistema Foto: MMC RTV SLO
Tiskovna predstavnica prometnega ministrstva je med pogovorom odložila slušalko. Foto: www.eu2008.si

Ob vladnem predlogu za uvedbo tedenskih namesto polletnih vinjet ter podražitvi celoletnih smo se z mnogimi vprašanji obrnili tudi na resorno ministrstvo. A nam je tiskovna predstavnica Eldina Knez več kot štiri ure po tem, ko nam je obljubila odgovore, sporočila, da so vprašanja preveč kompleksna za hiter odgovor. Pojasnila je, da jih bo morala poslati direktoratu pa tudi Darsu, odgovore pa bi lahko prejeli šele v ponedeljek.

Prav tako je dejala, da je prometni minister Patrick Vlačič vse pojasnil že včeraj na tiskovni konferenci. Vendar nas odgovori niso zadovoljili in smo želeli izvedeti več. Na vprašanje, kako je mogoče, da po več kot treh mesecih analiz nimajo konkretnih odgovorov na konkretna vprašanja, pa je prekinila telefonsko zvezo.

Prilagamo vprašanja, posredovana ministrstvu:

- Po vaših izračunih naj bi nov sistem prinašal 11-milijonsko izgubo, izračun časnika Financ pa kaže na 22-milijonsko. V čem se računi razlikujejo? Kakšen pa bi sicer bil sistem, ki ne bi prinašal izgube, in zakaj niste takšnega sprejeli?

- Ali menite, da bo sprememba zadostila zahtevam Unije glede na to, da gre večina ljudi na dopust za več kot sedem dni, dve tedenski vinjeti pa sta le pet evrov cenejši kot prej polletna?

- Minister Vlačič je potezo označil kot gospodarno. Ali lahko konkretneje navedete, kaj to sploh pomeni? V čem je ta poteza gospodarna in za koga?

- Cene naj bi se spremenile 1. julija. Ali bodo torej identične letne vinjete postale čez noč 40 evrov dražje? Kako lahko takšno potezo utemeljite?

- Kako bo potekal nadzor? Ali bodo nadzorniki v visoki sezoni osebno pregledovali avtomobil za avtomobilom, če je na njem veljavna tedenska vinjeta? Ali ne bo to povzročalo velikih kolon in zastojev? Ali ni bila ravno pretočnost ena izmed pozitivnih strani uvedbe vinjet?

- Po drugi strani se govori o videonadzoru, vendar kako sploh lahko nadzorujemo takšne vinjete, ki so luknjane?

B. K.