Slovenija
Peter Pogačar in Branimir Štrukelj
Sviz in vlada sta prišla do soglasja. Foto: BoBo
Počivavšek
Počivavškovi zaostrujejo. Foto: BoBo/Žiga Živulović ml.
VIDEO
Dosežen dogovor v javnem...

Dodaj v

Vlada, Sviz in zdravstvena sindikata do dogovora, Počivavškovi odkorakali

Razdrobljena pogajanja z javnim sektorjem
19. november 2018 ob 14:49,
zadnji poseg: 19. november 2018 ob 19:55
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Vladni pogajalci so se uskladili s Svizom in dvema zdravstvenima sindikatoma, parafiranje sporazuma bo predvidoma v sredo. Del sindikatov pod vodstvom Jakoba Počivavška je pogajanja zapustil.

ladni pogajalska skupina je danes dosegla dogovor s sindikatom učiteljev in sindikatoma, ki zastopata medicinske sestre in zaposlene v socialnem varstvu. Stavk v teh dejavnostih, ki so bile napovedane za začetek decembra, tako ne bo, je po popoldanskih pogajanjih dejal vodja vladne pogajalske skupine Peter Pogačar. "To je bil ves čas cilj, za katerega si je prizadevala vlada," je dodal.

Stavkovni sporazum naj bi s Sindikatom vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije, Sindikatom zdravstva in socialnega varstva Slovenije ter Sindikatom delavcev v zdravstveni negi Slovenije parafirali v sredo.

Medtem pa je v pogajanjih s koordinacijo stavkovnih odborov skupine sindikatov, ki jo vodi Jakob Počivavšek, prišlo do zaostritve. Kot je pojasnil Počivavšek, se je zapletlo pri zanje ključnem vprašanju, kako se bo reševalo "porušena razmerja, ki bi bila lahko povzročena z izjemami, za katera se je vlada dogovorila z nekaterimi sindikati".

Vlada je namreč prisluhnila argumentom šolskega in zdravstvenih sindikatov ter poleg t. i. pasovnih dvigov za od enega do treh plačnih razredov, ki bi veljali za celotni javni sektor, pristala na višje plače za posamezna delovna mesta učiteljev in medicinskih sester na najzahtevnejših delovnih mestih (v intenzivni terapiji III in porodnem bloku).

Kot je pojasnil Pogačar, pa v Počivavškovi skupini sedaj kot zahtevo postavljajo, da bi v naslednjem letu z njihove strani evidentirali še dodatna delovna mesta. A se po Pogačarjevih navedbah ne ve, koliko jih je, katera so in kakšni bi bili finančni učinki. Na takšno zavezo pa vladna stran v stavkovnem sporazumu ne more pristati, je dodal.

Sicer pa Pogačar še vedno upa, da bo tudi ta skupina prisluhnila vladnim argumentom, kot nenazadnje tudi ostalim sindikalnim skupinam.

"Na ta način lahko zagotovimo, da bodo javni uslužbenci dobili višje plače že s 1. januarjem in to prav tisti, ki jih po naši oceni najbolj potrebujejo," je poudaril Pogačar in dodal, da jim to lahko zdaj prepreči le Počivavškova skupina.

Za uveljavitev dogovora je namreč potrebna ustrezna sindikalna večina, saj se pri spremembah kolektivne pogodbe za javni sektor zahteva kvorum.

Je pa predsednik sindikata zdravstva in socialnega varstva Zvonko Vukadinovič spomnil, da za veljavnost omenjene kolektivne pogodbe obstajata dva sindikata, prvi po številu sindikatov, drugi po številu članstva. In drugega Konfederacija sindikatov javnega sektorja Slovenije, kamor sodita tako oba zdravstvena sindikata kot Sviz, izpolnjuje, je dejal.

Vendar pa bodo pozvali druge predstavnike sindikatov, ki tudi zastopajo zaposlene v zdravstvu in socialnem varstvu, da doseženi sporazum podpišejo. Kot je poudaril, so namreč dosegli sporazum, s katerim se bo kar precej izboljšalo stanje tudi za njihove delavce.

Seveda niso dosegli vsega, kar so želeli, a so pristali na tiste rešitve, ki so razumne. Ob plačnih dvigih so se dogovorili tudi o zvišanju nekaterih dodatkov za nočno, praznično in nedeljsko delo, pa tudi o višjem regresu za tiste, ki prejemajo minimalno ali nižjo plačo, tako da bi ti letos dobili še približno 200 evrov.

Izpogajani dvigi, ki bi veljali za celotni javni sektor, naj bi bili sicer po neuradnih informacijah vredni okoli 300 milijonov evrov.

Vlada je sicer na popoldanska pogajanja vabila vse stavkovne skupine sindikatov, poleg Počivavškove pa se jih nista udeležila niti policijska sindikata.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
Demosten18
# 19.11.2018 ob 14:56
Ta tip si kupuje pike na račun nenehnega zaostrovanja, ampak slej ko prej bodo clani sindikatov spoznali, da jim s tem dela samo skodo...

Ne mores takole izsiljevat, to pac ne gre...
mattyy
# 19.11.2018 ob 15:02
Polovico odpustit, tistim ki pa ostanejo pa dvignit plače. Volk sit pa koza cel.a
Krtomir
# 19.11.2018 ob 15:00
Klasično izzisljevanje.
levidevžej
# 19.11.2018 ob 15:22
Sistem plač v javnem sektorju je pri nas popolnoma zgrešen. Osnova za plačne razrede je stopnja izobrazbe, k temu se pa potem dodajajo mali dodatki za nevarnost, težavnost dela ipd.
Če želimo motivirane policiste, vojake, reševalce, gasilce.... ne morejo bit v enakem plačnem razredu kot je delavka v pisarni, čeprav imajo oboji enako izobrazbo.
Kolk bo/je motiviran vojak, da se resno bori, če pa dobi plačo 800-900 € bruto?
Podobne anomalije se nadaljujejo tudi v višjih plačnih razredi oz. za višjo stopnjo izobrazbe. Tako so recimo izenačeni učitelj v osnovni, srednji šoli in knjižničar/bibliotekar. Oboji so v enakih plačnih razredi, z zelo različno stopnjo obremenjenosti, predvsem psihične, in različno stopnjo odgovornosti.
Ali pa direktorji javnih zavodov - muzeji, galerije, kulturni domovi. Ni važna velikost, program, važno je samo da je direktor in so v istem plačnem razredu. Tako dobi direktor kulturnega doma, katerega glavna dejavnost je vrtenje filmov in abonmajske predstave, enako plačo kot direktor drugega kulturnega doma, ki ima veliko bolj pestro dogajanje, veliko več predstav, koncertov, razstav ipd. Zakaj bi se potem trudil in delal?

Obstoječ plačni sistem v javnem sektorju mi deluje kot uravnilovka v prejšnjem sistemu.
Figeto
# 19.11.2018 ob 15:12
Izsiljevalci!
deimos
# 19.11.2018 ob 15:13
Popolnoma pravilna poteza. Neki parcialni interesi so spet bili upoštevani za ozek krog ljudi, ker je to finančno znosno za vlado. Za večino pa kak evro ali dva.

Naj vlada jasno reče, da ni več enotnega plačnega sistema. In da se vsak bori zase.

Ob tem bi vlada lahko naredila enotni plačni sistem za skupne službe, ostali, ki se pa vsebinsko razlikujejo, pa naj se opredeli struktura in seznam delovnih mest in se tudi ovrednoti delovna mesta. Vsako delovno mesto izhodiščno plačo in pa nek razpon za izkušnje in uspešnost.

takoj pa ukinit dodatek na delovno dobo. pa napredovanje v nazivih, če skos delaš eno in isto???

sam tega itak vlada ne bo naredila, zato pa mamo takle
21.12.2012
# 19.11.2018 ob 15:35
@levidevžej

vojak resno bori ... a ti to resno?
vojaki na misijah so lepo plačani, saj so dejansko izpostavljeni.
ostali pa ravno niso ogrožena vrsta. če bi nastopila vojna pa bi si zaslužili ja, ampak potem tudi ves ostali narod, ki bi poprijel za orožje.

sindikati pa prav, da kažejo roge. ene skupine že mesece dobiva večje dohodke, na drugih pa bi se še zdaj šparalo. namen je tak jasen. v pol leta se da nekaj prihraniti.
ampak če se ne bodo dokončno zmenili, bo spet stavka naslednje leto, in naslednje ...
Bivši uporabnik
# 19.11.2018 ob 15:45
Mmmm.....Zakaj imam občutek, da je Štrukelj dosegel svoje, Počivalšek pa je dobil tisto kar padlo iz mize?!
Če imamo enoten plačni sistem, potem so ločena pogajanja NEDOPUSTNA! Ločeno se lahko pogajajo samo za dodatke pri izrednih pogojih dela za določen poklic, vse ostalo je dogovor VSEH, ki se jih tiče enoten plačni sistem!
In, žal, moram tukaj Počivalšku pritrdit ne glede na posledice, vzrok je v ločenih pogajanjih!
zerorez
# 19.11.2018 ob 15:32
Pozna kdo se kaksen primer drzave, kjer ima javni sektor vecje place kot realni?
Lukas
# 19.11.2018 ob 16:31
Osnovni problem je nastal nekje v devetdesetih, ko so kot kriterij za plačo določili (vsilili) formalno izobrazbo in naziv, Virantova "reforma" je že obstoječe stanje samo popisala . S tem so de facto izenačili med seboj povsem neprimerljive materije (branže). Posledice te odločitve se čutijo tako v izobraževalnem sistemu (3/4 diplomirancev neuporabnih v gospodarstvu, ker se večina študentov odloča za lažje študijske smeri in potem štepa magisterije, formalno visoko izobraženi, de facto na trgu dela za svoje področje povsem neuporabni, cvetijo pa seveda v plačnem sistemu javnega sektorja, kjer je "vse isto") kot tudi na splošnem trgu dela. V Sloveniji so plačna razmerja med posameznimi poklici, primerjalno gledano z razvito Evropo, izredno, izredno čudna, če uporabim najbolj mil izraz. Edina rešitev je ukinitev formalne stopnje izobrazbe kot osnovnega kriterija za plačo ter uvedba tarifnega sistema glede na branžo (nemški sistem). Lahko ga kar skopiramo, da ne izumljamo tople vode.
Bivši uporabnik
# 19.11.2018 ob 16:14
Potem ko so se štirje učitelji v Nemčiji obrnili na ustavno sodišče s prošnjo, da se jim dovoli stavkati, je sodišče potrdilo prepoved stavkanja za javne uslužbence.

Obvezno uvesti lestvico plač v javnem sektorju in prepoved stavke. Če komu ni všeč, lahko odide v zasebni sektor, pa se tam izkaže z delom, oz. stavka, če ga delodajalec ne plača dovolj. Pa še ena finta, dodatek na salno pripravljenost, ki ga lahko dobijo samo policisti, zdravstveno osebje, gasilci in nikakor NIHČE v šolstvu in UE. In v vojski so že z vstopom v vojaško službo vedeli, da morajo biti v stalni pripravljenosti, saj je to del te službe. In namesto MORS-a samo general štab in računovoski servis, da jim vodi finančno poslovanje, torej 1500 plač manj.
aktivist
# 19.11.2018 ob 15:50
Alana

V katerih drzavah pa je prepovedano stavkat? Pravica zdruzevanja je clovekova pravica. Sindikati kot zdruzbe se imajo pravico upreti. To je kot bi prepovedal demonstracije drzavljanom
alcatraz
# 19.11.2018 ob 15:42
Sistem plač v javnem sektorju je pri nas popolnoma zgrešen.

se strinjam.
ampak to so zafural sindikati, ki so pristali na 'uravnilovko' za kompleten javni sektor. ne more se doktor, učitelj, policaj in vojak al pa en uradnik tam nekje enačiti z isto osnovo.
zdej ko so ugotovili, da to ni to, bi se menili vsak posebej.
ledolomilec
# 19.11.2018 ob 20:08
_miso
# 19.11.2018 ob 20:05
Prijavi neprimerno vsebino dela 20 ur po 40 min, matematika stima

Ne, dela 20 ur po 45 minut. Priprave so doma. Naknadno.
lenins_elephant
# 19.11.2018 ob 19:23
lightning.si
in davkoplačevalci smo se prijeli za denarnice...ker nas bo ta dogovor drago stal

Vlada lahko brez problema obdavči kapitalske donose in dobičke (ki so pri nas obdavčeni med najmanj na svetu), prepolovi vojaški proračun in zniža davke delavcem, pa bo dovolj za drugi in še tretji tir, plače itd. Tega vlada seveda ne bo storila.
Gully Foyle
# 19.11.2018 ob 16:25
Ce mislijo, da so vredni vec denarja, naj dajo odpoved in gredo na trg dela.
Preprican sem, da se bodo v gospodarstvu tepli zanjen in kar tekmovali, kdo jim bo dal visje place!
SF0100
# 19.11.2018 ob 15:34
Poglej si izobrazbeno strukturo javnega in zasebnega... plače primerljivih niso nič višje.
SF0100
# 19.11.2018 ob 15:32
PRAVILNO

Očitno je denar za vse razen za tiste, ki v zatohlih pisarnah ministrstev, uradov in agencij ustvarjajo blaginjo za boljši jutri.

Če mislite, da boste čutili samo stavko policajev in zdravstva... lahko začnejo še oni. Pa me zanima kako bo s črpanjem evropskih sredstev, če se uradništvo ustavi. Potem tudi v gospodarstvu ne boste mogli prat EU denarja s svetovalnimi pogodbami.

Za jurja te papirje premetavat 10 ur na dan. Ne hvala. Niso za to hodili na fakultete.
synergy
# 20.11.2018 ob 06:44
Učitelj razrednega pouka začne ob 08.00 in ob 12.00 je lahko že doma. Poleg tega so prosti vse vse počitnice, vikende, praznike. Plače imajo višje kot ostali primerljivi poklici v JS.
Če bodo njim dvignili za 2 do 3 razrede bi morali ostalim najmanj za 5.
m72
# 19.11.2018 ob 20:57
Izsiljevalci? Kdo? Mogoče tisti, ki so za drobiž dali NLB - skupaj z 278 milijonov evrov dolga do hrvaških varčevalcev in skoraj milijardo in pol terjatev do hrvaških podjetij - zdaj pa nekaj izumljajo, da bi se izognili izdatkom, h katerim jih zavezuje zakon?
marko02
# 19.11.2018 ob 18:22
Poglej si izobrazbeno strukturo javnega in zasebnega... plače primerljivih niso nič višje.

Če navedem samo en primer, kaj je narobe : v javnem sektorju ima veliko administratork(jev) univerzitetno izobrazbo. Tega v zasebnem ni, ker ni potrebe.
Poleg tega ima večina univerzitetno izobraženih ljudi v javnem sektorju družboslovno izobrazbo na naših razno-raznih družboslovnih fakultetah in žal "niso za nobeno rabo". To se enostavno lahko vidi iz njihovih diplomskih nalog... ali iz tega, da nismo sposobni črpati evropskih sredstev.
Lukas
# 19.11.2018 ob 16:51
Gully Foyle...ne samo enake plače, če bo magistriral iz kulturologije, bo imel še višjo kot samo uni. dipl. kemik, če bo vodja nekega umetno ustvarjenega delovnega mesta, bo imel še višjo, če bo starešji, še višjo...sistem je naravnan tako, da se izogne konkretni delovni materiji. V sedanjem sistemu najbolj kratko potegnejo ljudje z najtežjimi materijami (študijskimi smermi) ter ljudje, ki res garajo za minimalca petek in svetek (srednje medicinske sestre, gasilci, policaji, skupina J kot so razne strežnice, čistilke, kuharji, tajnice). Najlepše pa jim je v šolah ter javnih zavodih (razni strokovni sodelavci s 7. stopnjo ter razne "vodje vsega možnega").
kaos
# 19.11.2018 ob 16:45
če tolčete storite to takrat, ko se boste gledali v ogledalo.
kaos
# 19.11.2018 ob 16:42
Sicer pa javni sektor predstavlja danes 8 odstotkov populacije in je prevzel bremesanacije bank na svoja pleča. Banke so pa izpraznili tajkuni iz gospodarstva.
deželan
# 19.11.2018 ob 16:22
Dodatek za nočno delo naj bi zvišali iz 30 na 40 odstotkov urne postavke osnovne plače, za nedeljsko delo iz 75 na 90 odstotkov ter za delo na praznik z 90 na 110 odstotkov. Dvignili naj bi tudi dodatek za stalno pripravljenost.

------

Prav tisti, ki se formalno borijo proti kapitalu kažejo neverjeten pohlep po denarju !
Bivši uporabnik
# 19.11.2018 ob 16:20
0100 # 19.11.2018 ob 15:32 Očitno je denar za vse razen za tiste, ki v zatohlih pisarnah ministrstev, uradov in agencij ustvarjajo blaginjo za boljši jutri. Če mislite, da boste čutili samo stavko policajev in zdravstva... lahko začnejo še oni. Pa me zanima kako bo s črpanjem evropskih sredstev, če se uradništvo ustavi. Potem tudi v gospodarstvu ne boste mogli prat EU denarja s svetovalnimi pogodbami.

Najbrž še nikoli nisi kandidiral za črpanje evropskih sredstev. Ker tam je edini papir KONČNA pogodba, ki jo podpišeta obe strani "v živo", vsa ostalo je samo tipaknje po računalniku in kakšen scan dokumenta. Pa še to povej, kdo dela 10 ur na dan na takem projektu??
friks
# 19.11.2018 ob 15:52
Formula je enostavna. Lahko dvignejo plače 20%, samo potem se je potrebno ene 15% zahvaliti za sodelovanje in jim zaželeti srečo na trgu dela.

S svojo izobrazbo in sposobnostmi jim ne bi smelo biti posebej težko najti službe in si izboriti dobre plače.
alcatraz
# 19.11.2018 ob 15:40
izsiljevalci!
MatejKorošec
# 19.11.2018 ob 15:26
Samo izsiljevanje druga ne poznajo.
ledolomilec
# 19.11.2018 ob 20:03
Žena dela v šoli. Ima še 6 let do penzije. Resnično se je svoj čas izjemno trudila in si pridobila titulo svetnice, kar pomeni najviši 43 plačilni razred. Plača sicer ni ki zna kaj, je pa res, da je urnik v primerjavi z mano, ki sem u navadni fabriki fantastičen. Ima 36 dni dopusta in je doma preko 50dni. Za to mora opraviti dodatna dela in projekte in dežurstva, da si to razliko nadela. Sama se dostikrat jezi pa ji rečem naj pride malo k nam u fabriko. Aja, pa ker ima prek 30let dela, ima še 2 ure manj, to je 20 ur na teden. Res da dela zadnja leta dosti več kot včasih. Sedaj da bo kot razredničarka šla naprej v 46. razred.
Skippy
# 19.11.2018 ob 18:25
Skurili nam bodo 300 milijonov, ki si jih bomo vzeli na kredit. NORO.
Gully Foyle
# 19.11.2018 ob 16:36
Lucas.... To imaš prav a je potrebno še razširiti to debato.
Meni je absurdno, da ima nekdo z diplomo iz FDV (kjer padeš lahko le po stopnicah) enako "stopnjo" izobrazbe in potem tudi plačo v JS, kot nekdo z diplomo iz kemije....
galoper
# 19.11.2018 ob 16:30
Ena stran zahteva več denarja za trošenje v JS, druga stran ugotavlja, da je JS preveliko breme državnega proračuna. Kaj je pomembnejše, država ali afirmacija sindikalistov, ki bi morebitne utemeljene nepravilnosti lahko ceneje reševali po pravni poti, ampak takrat bi bil odvetnik zaslužen za zmago, ne pa sindikalist.
gospod iskreni
# 19.11.2018 ob 16:26
So se naučili dobro izsiljevati.
endvatrilovi
# 19.11.2018 ob 16:02
Slovenske ovčice, spet vas strižejo. Tisti na vodilnih položajih, ki so stari 45+ in so že napredovali v xy razred bodo bistveno več pridobili (2-3x več!) kot tisti na začetku kariere. Če ne verjamete si poglejte kaj pomeni sprememba z 23. na 25. PR z nič delovne dobe in kaj z 43. na 45. PR z 25 let delovne dobe.
Ravnateljem, direktorjem CSDjev ipd. so pa plače ravno v zadnjih mesecih konkretno zvišali - zakaj niste o tem nič poročal?!
21.12.2012
# 19.11.2018 ob 15:38
se je že pozabilo na raziskavo umarja, zakaj so plače v JS viške kot v ZS. to je povprečna.
če se gleda na posamezno delovno mesto pa je obratno oz. višji kader dobi v JS manj, nižji pa več.
čeprav je potem groza koliko dobi delavec v ZS, če pa že v JS ne dobi nič, tudi pod minimalno za kakšno delo čistilke ipd.
deimos
# 19.11.2018 ob 15:27
o tem govorim. vlada je takrat sprejela enotni sistem pod pretvezo, da je bolj pošten do vseh. v resnici so ga sprejeli zato, da lahko svoje zaslužne vtaknejo na eazy pozicijo z lepo plačo. to pa zato, ker zahtevnost dela ni direktno povezana s plačo...niti indirektno ni povezana.
alana
# 19.11.2018 ob 15:18
Plačna razmerja se bodo uravnala, ko bodo vsi dobili enako povišico, ne glede na to kolikšen OD imajo, ne pa tako kot je zdaj, ko se deli v procentih, potem pa največ pridobijo ravno tisti, ki imajo že sedaj visoke plače, najmanj oz. drobtinice dobijo pa tisti z najnižjimi dohodki.... in tako je razpon med najnižjo in najvišjo plačo vedno večji.... sledi nova stavka, v kateri se zopet sklicujejo na najnižje plače... in začaran krog se nadaljuje...sploh pa bi morali PREPOVEDAT STAVKE JS in JU, tako kot imajo to urejeno druge države.
tricky
# 20.11.2018 ob 09:30
Moram povedat, da najbolj uživam ko vidim/slišim komentarje priprave doma.
Pridejo testi pa že minimalno 5 let enaki. Ko sem delal šolo smo dobili enake teste kot predhodniki in zdaj ko malo polagam drugim pri učenju vidim, da imajo študenti/dijaki enake teste kot sem jih imel 10 let nazaj.
Snovi predmetov kot so matematika, angleščina, itd. so enake že sto let.
Sej ok naj se plače zvišajo, samo ne na teh floskulah.
Delam min 40h na teden + ne zabeležene popoldanske ure + vikende katere moram delat in biti na voljo zaradi kupcev/dobaviteljev.
Dopusta imam 20dni. Pa še kar me najbolj spravi na smeh v vsem tem so dodatki za stalno pripravljenost in dodatki za težavnost/rezmere dela. Sej mogoče res kakšen predavatelj je res na voljo. Kar se pa tiče težavnosti/razmer npr. ljudje delajo pozimi na mrazu cele dneve pa ne dobijo nič.
Kot sem napisal, ok naj se jim plače zvišajo ampak naj se uvede tudi beleženje delovnega časa. 40h na teden na šoli opraviti svoje delo in doma nič. Ne pa 1h v dnevu in potem uuu priprave doma. Lepo vas prosim. Isto kot, da narediš 5 sklec in rečeš, da si telovadil.
kikach
# 19.11.2018 ob 22:01
Idioti. Plače naj pustijo takšne kot so in dvignejo stimulacijo. Zdaj so pridni in lenuhi enako placani. Zivel komunizem in socializem v javnem sekturju drzave, ki je v EU!
_miso
# 19.11.2018 ob 20:05
dela 20 ur po 40 min, matematika stima
lightning.si
# 19.11.2018 ob 19:35
@lenins_elephant # 19.11.2018 ob 19:23

Vlada lahko brez problema obdavči kapitalske donose in dobičke (ki so pri nas obdavčeni med najmanj na svetu), prepolovi vojaški proračun in zniža davke delavcem, pa bo dovolj za drugi in še tretji tir, plače itd. Tega vlada seveda ne bo storila.
_____

seveda ne...najbolj enostavno je po malih ljudeh udrihat...in to bo vlada storila
socrates
# 19.11.2018 ob 19:27
Bravo, sindikalisti v zdravstvu .... dobili ste drobtinice in sedaj ste srečni! To je res sramota - tipično slovenceljsko, da se prodaš za par krajcerjev ....
Bivši uporabnik
# 19.11.2018 ob 18:47
Ljubi bog.

Slovenski JS je kot neko novo plemstvo: njim službe, kar pripadajo, neodvisno od učinka. Zaposleni po vezah, po poklicu "bratranec ali sin", nesposoben pa tako, da si še vezalk ne zna zavezati.

Zaposlen pa dosmrtno. Hja, Slovenistan d. o. o. Grčija scenarij ni več naključje.
GeorgeB
# 19.11.2018 ob 18:34
Skippy

Tako je Grčija šla v franže. Popolnoma na isti način. In Šarec tega ne šteka...
KLIPAN
# 19.11.2018 ob 18:09
Zdravstvenim delavcem enostavno moramo dvigniti plače, drugače bomo ostali brez kadra, kot se je to zgodilo na Hrvaškem, kjer je desnica zafurala vse kar se je dalo.
gospod iskreni
# 19.11.2018 ob 17:34
to naj pa uredijo sami med sabo!
pravim samo, da je ta enotni plačni sistem za KOMPLETEN javni sektor težka neumnost!


Enotni plačni sistem je čisto prava stvar. Problem je ker zadeve znotraj branže niso urejene. To je pa naloga sindikata. Strinjam se, da je veliko še za postorit, ampak sam koncept enotnega plačnega sistema v javnem sektorju je prava smer. Nesorazmerja so bila pred tem sistemom še nekajkrat višja. Šolniki pa se gredo čistega izsiljevanja in to samo zato ker imajo veze, drugi si tega ne morejo privoščiti. Če je to prav ali ne, pa je vprašanje. Realno je profesorjev mnogo preveč, gimnazij tudi preveč. Ker nekaj šol bi moralo zapreti vrata ker preprosto nimajo učencev in ni potrebe po njih. Posledično bi veliko profesorjev izgubilo službo. Pa nima nihče poguma tega nardit
alcatraz
# 19.11.2018 ob 17:14
Če imamo enoten plačni sistem, potem so ločena pogajanja NEDOPUSTNA!

dopovej to zdej sindikatom. oni tega ne štekajo!
GeorgeB
# 19.11.2018 ob 17:07
Ni mi jasno, od kje mislijo, da bo država vzela, da se jih nafutra... Država lahko rastala toliko, kolikor pobere. Da pa lahko kaj pobere pa mora najprej graditi in pomagati tistim, ki plačujejo v ta proračun. In tem je treba omogočiti najboljše poslovno okolje, vključno s stimulativno davčno politiko in zmanjševanjem nepotrebne birokracije - PIKA
kaos
# 19.11.2018 ob 16:40
zamik pravice do izplačila napredovanj z aprila na december postal trajen

ta anomalija je iz zujfa. Torej bom tudi jaz plačal podražitev elektrike in bencina šele čez 9 mesecev. Če je napredovanje, je to danes oziroma jutri. Kaj pa če umrem z odločbo v žepu in brez izplačila napredovanja?
To. da je preveč ljudi v JS si naj politiki pripišejo kot krivdo, saj so z vsakimi volitvami privlekli goro novi "naših", na delovna mesta v institucije, ki so jih sproti ustanavljali zanje.
o višjih plačah v JS od oplač v gospodarstvu. Tudi v Avstiji ni drugače. ker pač šlosarji ,frizerji in težaki na delajo v javnem sektorju.
Kazalo