Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.7 od 19 glasov Ocenite to novico!
false
Obnova dela avtoceste med Uncem in Postojno se je začela junija, nadaljevala pa se bodo tudi prihodnje leto. Gre za obsežna obnovitvena dela, katerih pogodbena vrednost brez DDV-ja za obe sezoni znaša skoraj 23 milijonov evrov. Foto: BoBo

Dodaj v

Zaradi prenove bo zaprta polovica viadukta Ravbarkomanda

V smeri Ljubljane občasno že nastajajo zastoji
14. julij 2017 ob 08:38,
zadnji poseg: 14. julij 2017 ob 09:07
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

V okviru tretje faze prenove odseka avtoceste med Uncem in Postojno, ki bo trajala do sredine septembra, bo zvečer ves promet v smeri Kopra na viaduktu Ravbarkomanda preusmerjen na sosednjo polovico viadukta.

Preusmeritev bi morali izvesti že danes med 12. in 15. uro, vendar bodo delavci zaradi slabega vremena z delom nadaljevali zvečer.

"Zaradi slabega vremena, ki je onemogočilo dokončanje postavitve zapore za tretjo fazo, bodo delavci z deli nadaljevali zvečer, po 21. uri. V primeru, da ne bo dežja, bodo dela v zvezi s prestavitvijo zapore lahko dokončali prek noči, promet v smeri Kopra pa preusmerili na sosednjo polovico viadukta do jutra," so sporočili iz Darsa.

Polovica viadukta Ravbarkomanda bo ostala zaprta za ves promet, saj se bo začela obsežnejša obnova samega objekta. Promet bo v dolžini približno kilometra potekal le po enem delu viadukta, vendar še vedno po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje.

Na trasi avtoceste med Uncem in Postojno se sicer nadaljujeta obnova voziščne konstrukcije in preplastitev, v okviru katerih bodo med drugim razširjeni tudi odstavni pasovi na 3,5 metra oziroma meter več kot doslej, kar bo po navedbah Darsa povečalo prometno varnost. Na preostalih približno šestih kilometrih odseka Unec-Postojna bo promet še naprej urejen po obeh polovicah avtoceste, prav tako po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
tone7
# 14.07.2017 ob 09:43
Viadukt Ravbarkomanda se obnavlja vsakih par let........kar pomeni, da izvajalci ne znajo narediti kot je treba. Z izvajanjem del pričnejo že po pravilu na začetku turistične sezone, kar lahko preprosto razumemo izživljanje nad uporabniki avtoceste. intenzivnost njihovega dela se vidi v tem,da po peti uri ni nikogar več na gradbišču.....
Izven turistične sezone ni mogoče izvajati popravilo cest zaradi izjemno niskih temperatur....tudi do minus 20 ali 30 stopinj celzija in izjemnih količin snega. To je pokvarjena politika nesposobnega vodstva Darsa
LjudjeSoOvce
# 14.07.2017 ob 09:16
Springbok: Glede na to, da v Sloveniji vladajo sibirske razmere skoraj celo leto....ja kdaj pa naj počnejo? Septembra in oktobra, ko je gradnja zaradi temperatur okoli -20C? Nemogoče...materiali ne dopuščajo. ;)
Vipavec
# 14.07.2017 ob 09:14
Važno da se dela med glavno turistično sezono na polno in ovira promet na polno.
Obiskovalec si lahko tako natančneje ogleda Slovenijo, saj bi v nasprotnem le zdrvel mimo.
Springbok
# 14.07.2017 ob 09:46
@K_ris: tvoj argument, da dela trajajo 5 mesecev, in da je zima okoli Postojne huda, je pomemben in upoštevanja vreden.

Vendar, ko se peljem mimo zapor, ne le na odseku Ravbarkomanda, kjerkoli na slovenskih avtocestah, v polovici primerov na za promet zaprtem delu ne vidim nikogar, ki bi delal, v četrtini primerov vidim, najprej dva možica, potem čez 500 m nekoga, ki vozi kak gradbeni stroj, čez kilometer kak tovornijak in potem spet možic z neko zastavico ali loparjem. Morda 5, 6 delavcev dela hkrati. Le poredko, v četrtini primerov vidim več kot 5 ali 6 delavcev. Ni čudno, da je slovensko gradbeništvo v .......

Vprašanja:
Ali DARS del ne more organizirati v dveh izemenah?
Ali lahko pričakujem na 5 kilometerskekm odseku kakih 30 delavcev hkrati, ne pa le peščice (5 ali 6)?
Za koliko bi se s takimi organizacijckimi ukrepi skrajšalo gradbišče iz 5 mesecev? Za tri mesece? Za dva meseca? Za dva tedna? Sploh nič?
mihael1
# 14.07.2017 ob 09:43
Tole Ravbarkomando nekam velikokrat prenavljajo.

Izgleda da prenavljanje ni ravno kvalitetno.
Vipavec
# 14.07.2017 ob 09:11
Važno da se dela med turistično sezono na veliko, da se vidi da se dela tudi pri nas, potem obiskovalec že vinjeto kupi.
Vipavec
# 14.07.2017 ob 09:17
Darsu bi priporočil da uvede dodatno dajatev za vse uporabnike avtocest med remontom.
To dajatev bi DARS moral uvesti saj vozniki ogrožamo vse delavce, ki so zaradi nas dodatno ogroženi in izpostavljeni dodatnim nevarnostim.
čik
# 14.07.2017 ob 09:58
tudi drugje delajo med turistično sezono
špohtl
# 14.07.2017 ob 12:24
Primorka na relaciji Kozarje-Vrhnika poka po šivih. Namesto tretjega pasu, (vsaj v smeri Kp) so lani delali protihrupno ograjo...in to tako blizu, da jo bodo morali ob izgradnji dodatnega pasu zopet premikati.
Dars izredno slabo planira oz. sploh ne.
zzzblj
# 14.07.2017 ob 09:32
Banana država. Ni poletja, da ne bi obnavljali dela našega avtocestnega križa. In ko bodo obnovili še zadnji del, bodo spet šli od začetka. In tako se iz leta v leto ponavlja to sr...e. Nemci imajo avtoceste iz druge svetovne vojne, pa jih morda obnavljajo vsake 30 let. Mi pa iste odseke vsakih pet let. Če človek samo malo razmišlja s svojo glavo, potem vidi, da nas imajo res za bedake. Ampak kakršen narod, takšna politika. In pri nas je vse skregano z zdravo pametjo.
webman
# 14.07.2017 ob 11:17
Kater bedak je postavil omejitev na celotnem odseku dela na AC na 60km/h? To je ista omejitev, kot velja v Ljubljani na Topniški, kjer je polno prehodov za pešče, pot v šolo, kolesarji ipd...
Takšno postavljanje omejitev brez kriterijev je delanje norca iz voznikov.
Skippy
# 14.07.2017 ob 10:25
Nemci imajo avtoceste iz druge svetovne vojne, pa jih morda obnavljajo vsake 30 let.

A si sploh kdaj bil v Nemčiji? Nemške avtoceste so eno samo gradbišče na gradbišče. Določeni odseki tudi po 5 let.
KosmataPazduha
# 14.07.2017 ob 10:14
To ne, jih pa v top sezonah obnavljajo ponoči
Dobristric
# 14.07.2017 ob 10:10
Nekateri pa mislijo, da v Avstriji in Nemčiji samo pozimi obnavljajo avtoceste ne poleti kot pri nas. Ob pametnih in normalnih voznikih ter normalni postavitvi ureditve poteka prometa večjih zastojev ne bi bilo.
K_ris
# 14.07.2017 ob 09:48
@Springbok

Kot redni uporabnik primorske avtoceste pa ti jaz povem, da ko se vozim mimo tega gradbišča med Uncem in Postojno vedno delajo in so intenzivno delali tudi sredi dneva pri 35 stopinjah, kar se meni zdi nečloveško.
Vipavec
# 14.07.2017 ob 09:15
Važno da se dela med turistično sezono na veliko, da se vidi da se dela tudi pri nas.
Važno je da se kupi vinjeta za ogled panoramske tranzitne vožnje, skozi Slovenijo.
bunta
# 14.07.2017 ob 14:20
Prosim ne pametujte o nemciji nekaj brez veze ker jaz, ki tukaj zivim vam lahko povem da tukaj tudi konstantno nekaj delajo in vse stoji cez celo leto. Tako pac je. Vzamite v zakup in se nehajte sekirat in zivljenje bo lazje.
mize
# 14.07.2017 ob 11:00
Bravo Darsovci - zmagate kot vedno. In zato naj kupujem vinjeto, da me boste ves čas zaradi kolon z avtoceste usmerjali? Do kraja primitivno!
platypus
# 14.07.2017 ob 15:47
Zame je ta način dela čisti kre...nizem. DARS je že v preteklosti dokazal, da ne zna načrtovati del, saj se spomnimo raznih "nujnih" del ravno v vikendih pred prazniki, o julijsko - avgustovskih delih pa se bodo spletale urbane legenda še leta in leta. Spomnimo se, koliko časa so rabili, da so dojeli, da je možno promet spraviti na dva zožana pasova na eni polovici ceste (za tiste ki ne vedo: do pred kakšnimi 10-15 leti je DARS ob "nujnih" delih polovico avtoceste enostavno zožal na en pas, čeprav bi lahko na dva - dolgo so rabili, da so dojeli, da gre tudi na dva zožana).
Vsi vemo, da je vzdrževanje nujno - ampak, oprostite, DARS ni dorasel pametnemu načrtovanju teh del. Mislim,da bi neka inženiring firma, domača ali tuja, to znala izpeljati veliko bolje. Zakaj ne bi probali?
sumtb
# 14.07.2017 ob 11:09
Bi pa lahko novinarji vprasali odgovorne zakaj je ravbarkomanda v zadnjih 20 letih bila obnavljana skupaj vec kot 5 let, velika obnova pa je prinlizno na olimpisjke igre, ampak potem bi ze opravljali svoje delo.
Skippy
# 14.07.2017 ob 10:27
Mene bolj zanima, zakaj se konstantno obnavlja ene in iste odseke. In takoj po obnovi spet razpadejo. Isto je s tistima dvema predoroma na štajerski avtocesti. Prenovljena v zadnjih 20 letih že 3x, pa sta spet čisto zanič.
suvren
# 14.07.2017 ob 09:42
Slovenske ceste so katastrofa - luknja pr luknji. Še PREMALO jih obnavljamo!
Miki Mause
# 15.07.2017 ob 11:08
Preusmeritev bi morali izvesti že danes med 12. in 15. uro, vendar bodo delavci zaradi slabega vremena z delom nadaljevali zvečer.

Ja vsaj bog je imel več pameti v glavi pa poslal močne nalive, ker res moraš biti u glavi totalno usekan, da greš na petek med 12. in 15.uro ob največji gužvi proti morju spreminjat vozne pasove in preusmerjat promet. Kaj takega debilskega je možno samo v sloveniji s strani šalabajzerjev na DARSU, ki nimajo pojma od pojma. V vsaki normalni napredni prometni državi, to naredijo ponoči, ko je manj prometa in v bistveno krajšem času. No pa saj v normalni državi znajo še kaj manj ''nujnih vzdrževalnih'' del delati ponoči, od asfaltacije, do košnje trave.
Ori
# 14.07.2017 ob 21:44
Super čas so našli za zapore.. RES EJ.. kako bedno.. a APRILA, MAJA IN JUNIJA, ko je blo toplo pa ni šlo to naredit???

Takrat je čas za košnjo trave 5 metrov od avtoceste.
NoriGoban
# 14.07.2017 ob 20:22
"Super čas so našli za zapore."

DARs vedno najde super čas! Vse za to da se bodo vozniki vozili po novih cestah!

"In zato naj kupujem vinjeto, da me boste ves čas zaradi kolon z avtoceste usmerjali?"

Ti nisi čisto nič na izgubi! Ker bi vinjeto kupil v vsakem primeru!
sistemc.
# 14.07.2017 ob 14:31
Eh, ta Gradis in njegovi viadukti.

Upam, da so pri nuklearki namešali boljši beton.
enajstica
# 14.07.2017 ob 14:22
Za denar, ki so ga vložili v pretekle delne sanacije, bi naredili viadukt do Kopra in nazaj...Uspešno še eno sanacijo pred prihodnjo vam želim.
p.s. Pa na vinjeto dajte kaj popusta na ta račun, lahko tudi pozimi.
svyatoslav
# 14.07.2017 ob 12:37
Dokler se bo na darsu kadrovalo po načelu negativne selekcije (beri politično kadrovanje), bo tako.
Velecenjeni strokovnjaki iz darsa se izživljajo nad vozniki le takrak, ko je največja gostota prometa.
Začnimo zbirati podpise za referendum o prodaji darsa Kitajcem.
nanokiller
# 14.07.2017 ob 12:11
Bolj, kot jebanje ljudi v glavo z deli med tur. sezono, me čudi, da niso uvedli še polletnih vinjet za parkiranje med uncem in postojno.
ata
# 14.07.2017 ob 11:28
@webman: se strinjam. V tujino A in D je omejitev na takih odsekih 80. A tako hitrostjo, kljub omejitvam poteka promet tudi pri nas.
pero-perica
# 15.07.2017 ob 13:23
kolikor je meni znano so ravbr komando zasral že v štartu.fora naj bi bila v tem ,da ni bilo pravilno izvedeno odvodnjavanje pri soljenju in je sov pojedla železo v konstrukciji.potem so to sanirali z napenjanjem zajl pa očitno izgleda,da je tu te korozija pojedla
sonce12
# 15.07.2017 ob 12:02
Vsakodnevni uporabnik Ac ve, da je poleti manj tovornega prometa, ker se vse umiri, dopusti, manjša količina dela, pa ne v naši državi ampak ostalih na relaciji vzhod-zahod kamor potujejo tovornjakarji in jih je bistveno manj na cesti. Je pa več turistov iz nemčije avstije in drugje ki pa zaradi načina vožnje hitro sami ustvarijo zastoj dosti sta že dva trije taki vozniki z nemško tablico, ki ustvarjajo zastoje in je hitro štala
Miki Mause
# 15.07.2017 ob 11:04
v okviru katerih bodo med drugim razširjeni tudi odstavni pasovi na 3,5 metra oziroma meter več kot doslej, kar bo po navedbah Darsa povečalo prometno varnost.

Ja bravo končno ljudje božji. Ne vem kaj ste prej razmišljali. To kar je sedaj od odstavnega pasu je nula od nule. Na desni strani jo na kamjonu nisi menjat gume, ker ste nametal tiste robnike betonske, pol pa kamjon pol na voznem pasu stoji, štajerka je obupna s temi vašimi betonskimi robniki.

Po italiji so vsi odstavni pasovi dovolj široki, da se komot lahko v vozni pas spremenijo, da ne govorim o tro pasovnih predorih+ odstavni pas, ki je lahko četrti vozni pas.
NoriGoban
# 14.07.2017 ob 20:36
"A tako hitrostjo, kljub omejitvam poteka promet tudi pri nas."

Priložnost za policiste da malo zmanjšajo prihodkovni minus!
stotrideset
# 14.07.2017 ob 19:56
ja in?
na švabskem je 365 dni v letu vsaj 10 velikih bauštel, pa ni nič narobe....
tomy33
# 14.07.2017 ob 19:38
Darsovce in ostale "cestake" vključno z polpismenimi uradniki na direkciji bi poslal na ekskurzijo v Hong Kong, da se naučijo kako se dela in popravlja ceste.
sik
# 14.07.2017 ob 14:04
Cjazu se pa ne bom ne morje.
Lavur, sol, topla vodica in namakanje nogic, zraven pa pivica in bodo noge lepe in um spocit.
smajček
# 14.07.2017 ob 11:01
Super čas so našli za zapore.. RES EJ.. kako bedno.. a APRILA, MAJA IN JUNIJA, ko je blo toplo pa ni šlo to naredit???
por
# 14.07.2017 ob 12:25
huh koliko pametnih koordinatorjev gradnje je kle gor, mislim da najbolj prednjači @Springbok.
Ali DARS del ne more organizirati v dveh izemenah? nočna je dražja :D in predvsem nevarna. To je avtocesta, je bolj nevarna od ''Topniške u Lublan'' z vsemi prehodi za pešce - to pa predvsem zaradi (tujega) tovornega prometa in utrujenosti voznikov.
Ali lahko pričakujem na 5 kilometerskekm odseku kakih 30 delavcev hkrati, ne pa le peščice (5 ali 6)? - če hočeš videti 30-40 delavcev, pojdi npr. v Laos, tam jih bo 30 in bodo asfalt mešali na roke in ga sipalio na cesto iz ajmarja. Ne moreš tudi pričakovati, da se vsake dva dni spremeni odsek zapore ceste.
Za koliko bi se s takimi organizacijckimi ukrepi skrajšalo gradbišče iz 5 mesecev? Za tri mesece? Za dva meseca? Za dva tedna? Sploh nič? - nekaj boš pa moral tudi sam uganiti :D
sumtb
# 14.07.2017 ob 11:02
Tule ne bo mira dokler ne bo te tovariske konstrukcije podrl potres in bo prislo nov viadukt narediti tuje podjetje. Dokler je to drzavno bo velika obnova vsakih 5 let se naprej, pa tudi vsem ki niso uporabniki ustreza da dajo not zanic materiale ipd. Mafijska posla.
K_ris
# 14.07.2017 ob 09:19
Če je za obnovo potrebnih 5 mesecev, potem ne moreš delati izven glavne turistične sezone. To še posebej velja za kraje okrog Postojne, kjer je zima običajno huda in dokaj dolga.
GORILA
# 14.07.2017 ob 11:18
@čik
tudi drugje delajo med turistično sezono

Kadar koli grem proti milanu, naletim na eno gradbišče, pa ni važno kateri letni čas je!
...ampak ne, kavčarje so 100%, da se to dogaja samo in izključno pri nas! Kriv je pa komunizem, jasno...
Kazalo