Slovenija

Poudarki

  • Posedi: Lahko se zgodi še ne videno
  • Ministrstvo: Za zaostrovanje ni razloga
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 6 glasov Ocenite to novico!
Stavka
Ne le v zasebnem, tudi v javnem sektorju so povzdignili glas. Foto: MMC RTV SLO
Borut Pahor
Premier Pahor zahteva, da se proračunski primanjkljaj zniža za vsako ceno. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Na ulice tudi javni sektor?

Dodaj v

Zavrelo še v sindikatih javnega sektorja

Neuradno: dodatek za malico in prevoz na pol?
12. maj 2010 ob 19:02
Ljubljana - MMC RTV SLO

V pogajalski skupini sindikatov javnega sektorja zaradi nezadovoljstva z vladnim socialnim dialogom potekajo priprave na stavko. Stavkovni odbor je že ustanovljen.

Vlada namreč pripravlja še dodatne varčevalne ukrepe, ki bodo najbolj prizadeli prav javne uslužbence. Gregor Drnovšek je za TV Slovenija poročal, da je sindikate najbolj razburila napoved premierja Boruta Pahorja o rebalansu proračuna, pri čemer je bila finačnemu ministru Francu Križaniču zaupana naloga, da do konca leta na kakršen koli način poskrbi za to, da se primanjkljaj zniža za pol odstotka.

Po neuradnih informacijah naj bi vlada razmišljala tudi o precej drastičnih ukrepih, kot so zmanjšanje dodatka za malico in prevoz za polovico, prav tako naj bi se za približno polovico zmanjšale vrednosti odpravnin in jubilejnih nagrad. Število odpravnin ob odhodu v pokoj naj bi se s treh zdajšnjih bruto plač zmanjšalo na dve ali celo eno.

"Lahko se zgodi še ne videno"
Janez Posedi
iz pogajalske skupine sindikatov javnega sektorja je o tem dejal, da je država navajena na to, da jim jemlje; zato vidijo sebe kot tarčo in se temu ustrezno organizirajo. Na novinarsko vprašanje, ali se lahko zgodi Grčija, je odvrnil, da "temperament proti ekvatorju narašča". "Predvidevam, da mi nismo taki, da bi zažigali kakšne banke, gotovo pa se lahko zgodi kakšna zadeva, ki pri nas še ni bila videna."

Vodja druge skupine sindikatov javnega sektorja Branimir Štrukelj je dejal, da vnaprej ne izključuje nobene možnosti, najprej pa je treba ugotoviti, kakšne so stavkovne zahteve njegovih kolegov oziroma kaj želijo s stavko doseči. Prepričan je tudi, da bi njihova konfederacija takoj razmislila o stavki, če bi vlada predlagala znižanje plač v javnem sektorju zato, ker je treba dodatno varčevati. Prav tako bi o tem razmislila, če bi sledila preložitev uskladitev, ki so dogovorjene glede kolektivne pogodbe za javni sektor.

Ministrstvo: Pogajanja potekajo v skladu z dogovori
Ministrstvo za javno upravo z ustanovitvijo stavkovnega odbora še ni seznanjeno, menijo pa, da pogajanja s sindikati potekajo v skladu z dogovori. Potrdili so, da bodo letos izhodišča za posamezne elemente izvajanja kolektivne pogodbe zaradi razmer, v kakršnih smo, restriktivna; to se nanaša, denimo, na višino regresa za leto 2011 in na usklajevanje plač z inflacijo.

Obenem menijo, da vlada do zdaj v položaj javnih uslužbencev ni posegala restriktivno, kar naj bi med drugim dokazovala rast plač v javnem sektorju.

E. S.
Prijavi napako
Komentarji
tlo
# 18.05.2010 ob 14:21
Delodajalec javnega sektorja ni vlada ampak zasebni sektor! NIČ stavk! Dejte delat in bit profitabilni pa bodo davki manjši pa bomo vsi bolj srečni! Paraziti!
alkum
# 13.05.2010 ob 14:53
če kdo misli,da je v javnem sektorju vsem lepo in imamo dobre plače,potem se zelo moti!
Če v enem mesecu narediš 224 ur,ko je obveza 178 ur,sem dobil plačanih 178 ur in v 5 letih prvič 20 nadur,ostale ure sem imel za koriščenje,(ki sem jih imel vse skup že okrog 100) kot normalne ure kljub temu,če sem jih naredo ponoči ali čez vikend! Moja neto plača za ta mesec z plačanimi raznimi dodatki za delo, za nočne ure(76),za nedeljsko delo(24 ur) in 8 ur praznika je bila 915 eur!!
Imam veliko znancev,ki delajo v gospodarstvu in pravijo,da za tolko opravljenih ur dobijo večje plače in še stimulacijo zraven!
smetana
# 13.05.2010 ob 12:45
no, tisti pluvate po javnem sektorju...
Ko vam naslednjič dohtar reče, da vam ne da bolniške, ker simulirate bolezen, me prov zanima kak boste reagirali...
al pa ko vam ukradejo avto, pa vam polcaj reče, da ba "baš boli", da vidm vašo reakcijo...
al pa ko bojo vaši mulci same cveke kasiral, da vas vidm, starše...
Kaj hočem rečt s tem? Da ne mešajte javno upravo med sabo, nekatere med njim krvav potrebujete. Bolj me zanima, zakaj vam razne agencije ,za vrag si ga vedi zakaj obstojajo, ne grejo v nos? Al pa razna članstva kr nekje, al pa evrovizija al pa kvazi menedžerji....uh, sej tega je tolk, kjer bi se dal vse šparat. Če pa mislite, da bo šparanje pri malicah in prevozih kaj pomagalo, se pa zelooooo motite....
CtrlDelete
# 13.05.2010 ob 10:51
turbo x
12. maj 2010 ob 19:37
Javni sektor je lahko samo tiho.Celo življenje so na plečih gospodarstva.Zastonj OŠ,zastonj srednja šola,zastonj faks,potem pa še plače in prispevki in na koncu pokojnina.Pa so ti ljudje kdaj ustvarili kak euro za dobrobit države?


Kakšne neumnosti pišeš!!!!
zekinho
# 13.05.2010 ob 10:47
Če dobro delaš te ne menjajo kar tako.
---

To je res, razen če koga samo nadomeščaš in se tisti vrne (z bolniške ali porodniške), šefu pa seveda ni do tega, da bi imel dva zaposlena za delo, ki ga je prej opravljal eden. V javnem sektorju pa tako ali tako velja moratorij na zaposlovanje. Razen očitno na Kresalkinem ministrstvu (še pomnite, tovariši, spor Krebs-Kresal?).
taubi
# 13.05.2010 ob 10:21
bozz

Si že kdaj pomislil v teh letih na delo izven javnega sektorja. Če dobro delaš te ne menjajo kar tako. Pr nas so že tut odpustili kakega z stalno zapuslitvijo da so lahk zapuslili študenta, ki je delal dobro.

Ne mislim metat vse v en koš. Samo veliko (ogromno) jih hodi dobesedno samo po plače. In kako se naj jaz počutim ko pogledam plačilno listo in vidim vse te odstotke, ki mi jih pobere država da financira javni sektor. In zakaj je plača za enako delo pri vas 20, 30, 50 % višja kot v gospodarstvu. Nas so metal na ceste brez besed. Vi se pa po trpalnicah mešete, ko bo treba malo zategniti pas. Službe pa skoraj nihče ne bo zgubil. Dvakrat se je povečalo število brezposelnih. Torej pobranega denarja je manj. Koliko se ti je torej znižala plača v zadnih dveh letih? Po logiki bi se ti morala.
bozz
# 13.05.2010 ob 09:30
No, pa se je našel še taubi, ki sploh ne dela v javnem sektorju, a dobro ve, da se tam cedita med in mleko. Spoštovani taubi, od leta 2002 do danes (to je 8 let) sem že pri četrtem delodajalcu. Zakaj? Ker sem doslej vedno dobil začasno zaposlitev - kakšno nadomeščanje ali javna dela. Šele pri tem četrtem delodajalcu mi je uspelo ostati dlje kot 2 leti, saj me je zaposlil potem, ko se je izpraznilo eno delovno mesto.
Zakaj se hahljaš ob omembi storitev, ki jih nudijo vse javne službe državljanom, tudi ne vem, kakor tudi ne, zakaj bi moral iz javnega sektorja izvzeti pošto, če pa je del javnega sektorja. Res je v gospodarstvu trenutno zelo težko, pa tudi nisem se pritoževal nad zategovanjem pasov v javnem sektorju, ampak da nas kar tako vse mečete v isti koš z lenuhi in paraziti, to se mi pa zdi precej ozkogledo in nepošteno in na take opazke bom vedno reagiral.
Miraja
# 13.05.2010 ob 09:23
Kaj hudiča, bo že kdo STOPIL na prste zdravniških dohodkov (za dežurstvo nekateri dobijo tudi 1500 evrov na dan), pa je to normalno? Ali se vlada boji zdravnikov, oz. stoji za njimi in jim bo plače še dvigovala ???? TO JE VIŠEK !!!!!
Delavci na CESTO, dokler se plače zdravniški kasti NE USKLADIJO z ostalimi !!!!!!
endvatrilovi
# 13.05.2010 ob 09:12
Pravilno je, da se začasno odpravi jubilejne nagrade, nagrade ob upokojitvi, tudi regres...
To so dodatki in ne plačilo za delo!!!

Stroški prevoza pa naj se plačujejo le do 50 km!

PS: pa dizelsko gorivo naj se zniža, da bo tranzit pri nas polnil svoje tanke.
Peacemaker
# 13.05.2010 ob 09:11
Vipmit: :) :)

lahko pa greš k privatniku za 1100 neto vendar;
- imaš sitnega šefa,
- tečne sodelavce,
- vedno nove zadolžitve in naloge,
- občasno moraš tudi kakšno naduro brezplačno narediti,
- jutri si lahko na cesti,
- itd,...


Šefi so lahko tečni povsod, sodelavci isto, glede nalog in zadložitev upam, da ne misliš, da vsi zrak mešamo, nadur nam pa tudi nihče ne plača...
Torej?

pozdrav!!!
Clarus
# 13.05.2010 ob 09:04
sam sicer nisem zaposlen v javni upravi, mam pa kolega, ki dela na meji (carinik) za cca. 860 neto z vsemi dodatki, nočnimi, prazniki, vikedni, 12 urnim delavnikom, lopovi, švercerji, smrdljivimi kolonami kaminov, poleg tega se vozi iz severa slovenije na južno mejo se pravi 2,5 ure do šihta 12 ur na delavnem mestu in potem še 2,5 ure do doma...............sam tko pravim, jamru mi je da je qur.c tak šiht, sam trenutno z srednjo izobrazbo ne najde nč bolšga.........
TheBoss
# 13.05.2010 ob 08:53
Če bi bil jaz v javnem bi si lahk juter šel po kredit za 25 let in porihtal stanovanje. Tk pa ne morem, ker ne vem če bo drugo leto firma še obstajala.

Spoštovani, tudi v javnem sektorju (ki res obsega zelo različne poklice) nas je ogromno, ki imamo službe za določen čas (ker nam delodajalci nočejo dati pogodb za nedoločen čas, čeprav delamo vsa leta ista dela - pač se te nenehno premešča z enega projekta na drugega ter tako "upravičuje" zaposlitev za določen čas) - misliš da se mi ne "tresemo", ali bomo dobili podaljšanje zaposlitve še za 2, 3 leta? In potem vsake 2, 3 leta spet vse "jovo na novo". Kredit pa dobimo le, če najdemo poroka, ki ima službo za nedoločen čas. Glede na to, da je novih zaposlitev za nedoločen čas vedno manj (samo še cca. 25 % od vseh novih zaposlitev, javni sektor ni nobena izjema), je to izjemno "lahka" naloga...

Se pa strinjam, da je v javnem sektorju kar nekaj parazitov (na mojem področju dela nekje ok. 10 %), brez katerih bi se na nek način naredilo še več dela.

Aja, če verjamete ali ne, tudi pri nas v javnem sektorju imamo tečne šefe, večno nezadovoljnje sodelavce (ki vnašajo razdore v kolektive), neplačane nadure, vedno nove zadolžitve in naloge, vedno več pa se nas "trese" za svojo službo... In po možnosti imamo sami še družine, naši partnerji pa po možnosti ne dobijo službe... Res, v javnem sektorju je vse "idealno".

Je pa nekdo že prej lepo povedal, kaj sploh je ta "kriza". Moje mnenje je, da je v svetu prisotna le kriza namišljenih financ in brezglavega kreditiranja brez materialne osnove ter prevelike proizvodnje izdelkov, katerih prodaja se je zaradi nasičenja trga ustavila. Malo vprašajte tiste, ki proizvajajo res potrebne stvari (moj znanec je eden takih), če čutijo oni krizo in povedali vam bodo, da jim posel cveti in da če je to "kriza", si želijo še več takih "kriz".

Javni sektor lahko tudi prispeva svoje, ampak ne more se enako obremeniti nekoga, ki ima 2500 EUR plače in nekoga, ki ima 800 EUR plače.
Lahko se sicer uvede zmanjšanje plač v javnem sektorju, ampak potem naj se izvede tako, da se plača zmanjša najbolj najvišjemu plačnemu razredu (npr. za 20 %) in se to zmanjšanje linerano znižuje do 0 % npr. za plačni razred, kjer je neto plača cca. 900 EUR.
Lahko pa se zadevo čisto enostavno uredi z dohodnino (na podoben način).

Tako ali tako sem že predolg, zato vsem le še čimveč sonca v tem lepem deževnem dnevu! :)
galoper
# 13.05.2010 ob 08:52
Naj kar stavkajo čim dlje brez plačil, med stavko jih naj nadomesšča armada brezposelnih.
Matto3
# 13.05.2010 ob 08:39
Kdo od njih je pa ze zgubu sluzbo.majo najbolj varne sluzbice v drzavi zato nej bojo lepo tiho, ce je ze kriza naj vsi nekaj dajo zato.Mi v gospodarstvu smo placali ze prevelik davek.Dobro izuzamem sestre in babce, ki imajo res tezko delo.Ter zdravnike, ki jih je pogosto premalo in delajo prevec, s tem pa ne mislim na njihovo placo.In izuzemam tiste, ki po sihtu delajo...No ostale praskalce mednoz... po raznih salterjih to je pa obup.Sam to so ze spekulacije sindikatov, ki mislijo, da ce se ne bodo oglasali pa ceprav neupraviceno kaj zamudili
DREADLORD
# 13.05.2010 ob 08:30
no takole. naj se tile sindikati, še posebej pa štrukelj, ki mi vedno bolj preseda s svojo demagogijo, malo umirijo. zadnjič sva ob pirčku s prijateljem iz faksa malo primerjala svoji plači. izobrazba enaka, delovno mesto in okolje pa čisto drugo. on je lepo učitelj na osnovni šoli, zbira neke dodate pike in ima že zdaj 1350-1400 EUR neto plače. s tem da ima možnost z nekim nabijanjem pik, udeležbami na nekih skupinah (kao izobraževanjih, ki so bolj posedanja ob kavicah in gledanje drug drugega) in neko pisanje strokovnih člankov, literatur itd.. v gospdoarstvu pa je malo drugače. priprave literature so zastonj oz. to je treba narest pa če si plačan ali ne, plača cca 400-500 eur nižja in si lahko srečen da imaš tako "visoko", počitnic nimaš vsake tri mesece po en teden in biti cel letni čas doma. smejala sva se kot še nikoli, ko sva ugotavljala, da ga načeloma jaz ki delam v gospodarstvu živim. ampak tako to je. preživeti pa moramo. tele pijavke pa naj svoje apetite malo umirijo. če mislijo da samo oi delajo, se udičevo motijo. v gospodasrtvu moramo preživeti ajprej sebe, potem njihove v povprečju dvakrat višje plače. in še njihove finančne mahinacije, ki pa jih je kot bi jih naklel. jaz sem za racionalnost. če pa jim manjka dearja pa naj delajo tako kot jaz. loti se obrti in registriraj popoldansko dejavnost in naj delajo kaj produktivnega.
pepar
# 13.05.2010 ob 08:11
Kakorkoli,če hočemo,da se v pravem gospodarstvu poštimajo stvari in se mordenizira je treba v neproduktivnem delu gospodarstva za ene par let zapret denarne pipe.
Prej se tega zavemo ,prej nam bo vsem bolje.Tako da,ja v javnem sektorju bo treba šparat in to z veliko začetnico.
zlati_m
# 13.05.2010 ob 08:07
Vsi ki pljuvate po javnem sektorju, dejansko mešate drek in vse mečete v en koš. Nekdo prej je dobro napisal da javni sektor niso samo ministrstva (dokazano da tu ljudje najmanj delajo in najbolj komplicirajo!!) ampak izobraževalne institucije, kjer Vas učijo za vaše nadaljnje življenje; vrtci, kjer se pazijo Vaši otroci; zdravstvene ustanove, kjer Vas zdravijo in Vam doktorji izdajajo potrdila o bolniški odsotnosti, da imate dokaz da pokažete svojemu nadrejenemu da ste res bili bolani in še kup ostalih organizacij, brez katerih niti gospodarstvo ne more obstajati.

Ne moremo kar pljuvat po javni upravi. Tako gospodarstvo kot javna uprava imata svoje pluse in tudi svoje minuse.
taubi
# 13.05.2010 ob 07:45
bozz

polovico, kar si naštel, delate izredno slabo ali sploh ne. Ne me flancat "Kdo ti priskrbi kopije spričeval in raznoraznih drugih dovoljenj" ha, ha, ha. Sodniki, policisti, tožilci, delno zdravniki - nič ne drži kaj si dobrega gor napisal. V zdravstvu najebejo najbol sestre in nižji oslužbenci. Zakaj imamo tožilce in sodnike ne vem.

Aja. Ne mešaj firm kot so pošta v preostali del javne uprave.

Pojdi v realni sektor pa bomo vidl kaj vse boš poleg naštetega še delal. In za to odgovajal. Kdaj je že kdo zgubu službo v javnem sektorju ko je nekaj hudo zajebal? Če bi bil jaz v javnem bi si lahk juter šel po kredit za 25 let in porihtal stanovanje. Tk pa ne morem, ker ne vem če bo drugo leto firma še obstajala.
croze
# 13.05.2010 ob 07:36
eden je zapisal da javni uslužbenci delajo to ali ono za nas vendar za dežurstvo dobiti 1500 eur na dan tega pa svert še ni videl
drugače pa naj štrajkajo saj se ne bo nič poznalo
taubi
# 13.05.2010 ob 07:29
Če jim skinejo nerealne potne stroške in dnevnice so že dost naredl. Saj jim ni treba znižat plač. Sam število zaposlenhij naj hudo zmanjšajo. Jaz sem dobi v privat družbi v dveh letih eno dnevnico in tri nadure. V javnem sekturju bi jih dobu 60 + 140 nadur.
jaah
# 13.05.2010 ob 07:24
...a je komu poznan pojem "babilon", o katerem pogosto poje znan hashishar po imenu Bob,
..."Chant down babylon(one more time) !! :)))))
bozz
# 13.05.2010 ob 07:19
V redu, cairns, se strinjam. Reagiral sem samo na komentar nekoga, ki se je spraševal, ali je kdo iz javnega sektorja sploh kdaj ustvaril kaj v dobrobit države, česar seveda nisem mogel požreti, kajti brez javnega sektorja država brezpogojno propade.
nejc veliki
# 13.05.2010 ob 02:29
no če ze stavkajo potem jim je treba dat usaj razlog za to. recimo znizanje javne uprave za 60 procentov, fiksne plače za polovico dol in nagrajevanje po uspesnosti. za začetek bo. potem se bo treba še upokojencev lotit.
dannson
# 13.05.2010 ob 01:10
Pri vseh problemih, se samo Pahor kar naprej pojavlja v javnosti. Saj revež ne more vsega sam rešit, razen če misli, da lahko.......
Kaj je z OSTALIMI ministri in člani vlade? Kaj počnejo?
jang
# 13.05.2010 ob 00:09
dejmo štrajkat.........potem bo ljudem končno jasno kdo vse so javni sektor in kaj dela... pa če so res vsi tako brez veze...
cairns
# 13.05.2010 ob 00:07
bozz

Država ima javne službe da zagotavljajo servis državljanom. To je potrebno in tega nihče ne zanika. Vprašanje pa je koliko ljudi naj to dela in za kakšno plačo. Važen segment pri tem je tudi racionalna raba denarja, časa in sredstev. V nekaj javnih službah, v katerih zelo dobro poznam delovanje, bi lahko delo opravljali s pol manj ljudmi in nižjo izobrazbo. Za preprosta dela se zahteva visoka izobrazba, za zahtevna dela, npr. v policiji pa je dovolj kratek tečaj. Važno da je formalna izobrazba, znati opravljati neko delo pa je postranskega pomena.
Takih nesmislov je v javni upravi ogromno. Najhujše pri vsej stvari pa je to da plača pride če delaš ali ne delaš. Odpuščanj zaradi nedela ali slabega dela ni. S takim ravnanjem je vlada ubila voljo do dela še tistim ki so delali dobro in vestno.
Že zaradi tega dejstva v javnem sektorju ne bi smeli stavkati.
s5moho
# 12.05.2010 ob 23:47
A ni od nekje poznan rek:
Ne morete mene tako malo plačat, kot lahko jaz malo naredim...

Bistveno je, da je denar za vojsko(mobilna bolnišnica, zapakiran radar..), Grke, odškodnine vseh vrst (vseh vrst špekulantov), lizing bežnih znancev Kresalke, servis vladnega letala, karanteno gadafijevih kamel, predsednikovo dvigalo, nešteto požrtij na državne stroške in brezveznih konferenc itd...

Borči & Co začnite varčevat sami in se vozite z navadnimi avti ranga 14-15000 eur brez svetlečega spremstva seveda, pa bo več kot pol procenta, verjemi!

LP M
chicago
# 12.05.2010 ob 23:15
Da ne bo slučajno zavrelo gospodarstvu zaradi javnega sektorja!
bozz
# 12.05.2010 ob 22:46
turbo x, 12. maj 2010 ob 19:37: Javni sektor je lahko samo tiho ... Pa so ti ljudje kdaj ustvarili kak euro za dobrobit države?
---
Kdo ti pa šola otroke? Kdo operira invalide in ranjene? Kdo ozdravlja bolne? Kdo ti priskrbi nov potni list ali osebno izkaznico? Kdo gasi požare? Kdo ti priskrbi kopije spričeval in raznoraznih drugih dovoljenj? Kdo ti izračuna davčno napoved? Kdo skrbi za kulturno življenje? Kdo dostavlja tvoje pisemske pošiljke? Kdo sodi zločincem? Kdo skrbi za varnost in red v prometu? Itd. itd. itd. Ali mislite, da se mi, ki smo zaosleni v javnem sektorju, hodimo v službo 8 ur praskat po zadnjici? Če da, potem si pa sami poskrbite za vse zgoraj naštete aktivnosti - sami se pozdravite, sami poučujte otroke, prevažajte pošto, gasite požare, nadzorujte promet, sodite zločincem, poskrbite za red in mir ipd., me zanima, kako bi se izteklo vse skupaj.
Pa nočem komentirati zahtev sindikata, samo to zaničevanje javnega sektorja mi gre na jetra, zato sem se oglasil.
Matoxy
# 12.05.2010 ob 22:07
A ni tako da neglede na makroekonsomke kazalce plače javnih usluzbencev in upokojencev ostanejo enake?

Al pa nism dober seznanjen...
cairns
# 12.05.2010 ob 22:04
alkum

Komu ne paše naj da odpoved in naj si najde službo bliže domu, ali pa naj se preseli bliže delovnemu mestu. Tako delajo povsod po razvitem svetu. Selijo se za službo.

Jebeš potne,če si vsak dan 4 ure na cesti...


Konjski drek je pa stalno na cesti in se ne pritožuje.
arheopteryx
# 12.05.2010 ob 22:00
sv

Če mi dokažeš, da je znižanje plač vsem v javnem sektorju, prepolovitev potnih stroškov, pravi način za rešitev problemov, ki jih navajaš. Potem sem prvi, ki se podpišem pod te ukrepe!

Marsikaj je potrebno spremeniti v javnem sektorju. A ukrepi, ki jih predlaga vlada, ne bodo rešili nobene od naštetih težav (sam mislim, da jih bodo povečali). Nihče ne bo za nižjo plačo delal bolj in bolje.

Vsi imate največ povedati o stvareh, o katerih veste samo to, kar preberete iz medijev.
sv
# 12.05.2010 ob 21:52
arheopteryx
v večji meri se strinjam s teboj, vendar pa je birokratski stroj veliko prevelik. In to predvsem mislim zaposlene v ministrstvih in drugih birokratskih ustanovah, ki so predimenzionirane. To delo ob vsej digitalizaciji bi lahko opravljalo pol manj ljudi.
Poleg tega pa plače v javnem sektorju tudi niso primerljive glede na delo in učinek. Tako lahko zdravnik zasluži v vikend dežurstvu znesek mesečne plače, ki jo prejema 2/3 zaposlenih v SLO. Ali pa sodniki, ki so v SLO šolski primer neučinkovitosti in nesposobnosti. Da ni res? Imate znanca sodnika? Potem lahko to v iskrenem pogovoru slišite tudi od njega.
seba25
# 12.05.2010 ob 21:51
ja ja jebeš potne..ti to govor stari mami ko ti vse verjame. sam si sprejel službo na ministrstvu, sej nisi otrok da nebi vedel kje boš delal in kulk časa se do tja vozi, pa tud veš kulk ti to finančno znese in če bi blo premal se verjetn nebi vozu, tak da ne igraj reveža, ki ne vidi svoje družine dovolj zarad vožnje

cela Slovenija je prizadeta zaradi krize, sam javnega sektorja se pa ne smemo dotaknit, znižat plače za najmanj 20% vsem, potem bi jih pa vprašu. takšna plača je, ali boste delali še naprej? imam 20 drugih v vrsti, ki bi bli pripravljeni delat za 80% vaše plače. in vsi dosedanji uradniki bi rekli da bodo delali tudi za 80% , zaradi tega ker sami pr seb vejo da je to še vedno dobra plača, za delo, ki ga upravljajo. sam celoten slovenski narod farbajo kak so bogi, premalo plačani, preobremenjeni in take bedarije

pa glede UNI-ja, pejd delat v gospodarstvo, probaj, pa boš videl koliko dobiš tam za UNI..kolega ma 950 s potnimi in malico. Sam razlika je da od tebe v firmi pričakujejo rezultate, ti moraš proizvajat dodano vrednost, drugače letiš, v tistih firmah, ki so še ostale ni mrtvega bremena, v upravi pa jajca vališ, facebook oblaufaš vsak dan, trače bereš in gledaš na uro kdaj bo 3. tak da roko na srce, še 860 ti ne bi dau
arheopteryx
# 12.05.2010 ob 21:43
Nemorem verjet, kolk je folk omejen. Samo da vam politiki vržejo kost za glodat. Javni sektor niso samo ministerstva so tudi ljudje, ki pazijo, šolajo vaše otroke, skrbijo za vas ko ste bolani, skrbijo za vašo varnost... Zato nehajte že enkrat z natolcevanjem, da ljudje v javnem sektorju nič ne delamo in da imamo velike plače. Kot povsod drugod so v službah ljudje, ki dobro in ljudje, ki slabo delajo. Plače v javnem sektorju pa so nizke. Kdor pravi drugače, naj si malo pogleda kako so plače v javnem sektorju rastle za 18 let nazaj in kakšna je inflacija.
Očitno je trava pri sosedu vedno bolj zelena, zato ga je treba popluvat, kajne?
alkum
# 12.05.2010 ob 21:13
cairns
Ti pa si pameten.... Ti misliš,da ti ki se vozijo 2 uri v službo to delajo z veseljem ali kaj? Skoraj vsi so že zaprosili za premestitev bližje domu,samo jim tega na ministrstvu ne odobrijo! Jebeš potne,če si vsak dan 4 ure na cesti...
mortir
# 12.05.2010 ob 21:07
"Če ti je 860 neto zelo dobro za UNI izobrazbo... :("

evo tipično razmišljanje v birokratsih sferah... UNI nima veze oz ne sme imeti veze s plačo Peacemaker ampak to kaj kdo naredi in če je pripravljen za svoje delo tudi odgovarjati. Če si nezadovoljen pojdi kam v gospodarstvo... celo priporočam, da si poiščeš zanimivo. Sem mnenja da je birokratska uprava čisti brainkill.

Pa sory ker posplošujem ampak to je mnenje ki sem si ga ustvaril prek pogovora s prijatelji ki so tam delali ali še delajo... pa tudi sam sem imel priložnost delati prakso na ministrstvu... kofetkanje, surfanje in branje časopisov večji del časa, ostalo je pa nabiranje paraf, da niso za nič odgovorni itd... bedarija
vipmit
# 12.05.2010 ob 21:04
@Peacemaker

lahko pa greš k privatniku za 1100 neto vendar;
- imaš sitnega šefa,
- tečne sodelavce,
- vedno nove zadolžitve in naloge,
- občasno moraš tudi kakšno naduro brezplačno narediti,
- jutri si lahko na cesti,
- itd,...
cairns
# 12.05.2010 ob 21:00
Čisto pravilno, da se ta enormni birokratski aparat spravi v meje normale po številu zaposlenih in po višini njihovih plačah.
Ta vlada dopušča veliko svojim uslužbencem da dobijo več prevoznih stroškov kot plače, ker se gospoda vozijo v službo na drugi konec Slovenije. Seveda so gospoda tako utrujeni, da spijo na delovnem mestu. To je normalno saj jih čaka še povratek domov. Narobe svet.
Ko bom naslednjič to zaznal bo fotografijo dobil predsednik vlade in pristojni minister ali ministrica.
Peacemaker
# 12.05.2010 ob 20:28
...in kasirajo zelo dobro za malo dela.

Če ti je 860 neto zelo dobro za UNI izobrazbo... :(

Glede malo dela pa kolikor kdo...ampak ne posplošuj...

Kot bi jaz rekel, da sem kot dijak delal nočno smeno na traku in vem da ga tam itak vsi samo pijejo in nič ne delajo... Pošteno?
dragon ball
# 12.05.2010 ob 20:25
Še marsikje bo zavrelo. Kmalu!
adnan1984
# 12.05.2010 ob 20:23
Ja dejmo jim še solidarnostno 13. in 14. plačo in bonitete pri pokojnini. Ostali folk pa naj dela do 70. leta, sej dejansko od njih dobimo denar.
mortir
# 12.05.2010 ob 19:53
kup preplačanih birokratskih lenuhov. in dej si drznejo še stavkat. svinjarija... kako bi naredil red in jih pol zmetal na cesto. dovolj ljudi poznam iz teh sfer in kasirajo zelo dobro za malo dela....
pero94
# 12.05.2010 ob 19:48
Za Grčijo je denar, za nas ga pan ni?
turbo x
# 12.05.2010 ob 19:37
Javni sektor je lahko samo tiho.Celo življenje so na plečih gospodarstva.Zastonj OŠ,zastonj srednja šola,zastonj faks,potem pa še plače in prispevki in na koncu pokojnina.Pa so ti ljudje kdaj ustvarili kak euro za dobrobit države?
Peacemaker
# 12.05.2010 ob 19:35
To Pahor!!!! Benzin gor, potni stroški dol!!!
Kazalo