SP v atletiki 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.8 od 18 glasov Ocenite to novico!
Martina Ratej
Martina Ratej je odlično nastopila v kvalifikacijah, v finalu pa osvojila 9. mesto. Foto: EPA
VIDEO
Tek Agate Zupin v polfina...
VIDEO
Najdaljši met Martine Rat...

Dodaj v

Slovenska stroka zadovoljna z nastopi v Londonu

Agata Zupin je biser slovenske atletike
13. avgust 2017 ob 12:26
London - STA, MMC RTV SLO

Slovenski atleti se s svetovnega prvenstva vračajo z enim finalnim nastopom, Martina Ratej je v metu kopja osvojila deveto mesto.

"Mislim, da je prvenstvo upravičilo naša pričakovanja, napovedali smo po eno finalno in polfinalno uvrstitev. Mlajši so prvenstvo dobro izkoristili kot izkušnjo in to se bo obrestovalo za naprej. Mogoče bi bilo treba dodati kakšen najboljši izid sezone, tu bi lahko naredili več. Lahko bo sicer kdo ocenil, da smo naredili premalo, toda obenem je to realno stanje naše atletike v tej izjemni globalni konkurenci kraljice športov," je ocenil predsednik strokovnega sveta Atletske zveze Slovenije Vladimir Kevo.

Agata Zupin je biser slovenske atletike
"Od Ratejeve smo pričakovali finale, Luka Janežič bi bil tudi lahko kandidat za polfinale na 400 m, če bi bil zdrav, Agata Zupin pa je biser slovenske atletike in je za njo sezona presežkov, pred njo pa velika prihodnost. Tudi Horvatova je dobro tekla, mislim da je dosegla drugi najhitrejši čas kariere," je povzel prvenstvo.

Morda bodo nekoč le finali
Letos je mednarodna zveza norme postavila zelo visoko. "Norme so resnično zaostrene, posebej v tehničnih disciplinah. Vprašanje je, kaj bo Mednarodna atletska zveza naredila v prihodnosti. Če bo šla po tej poti naprej, bodo na SP kmalu le finalni nastopi, toda to ni svetovna atletika ali svetovno prvenstvo," o tem meni Kevo.

Bo oživela atletska liga?
V prihodnosti se obetajo spremembe pri kvalifikaciji za udeležbo na velikih tekmovanjih. "Težko je spraviti na prvenstvo le določeno število tekmovalcev, kot želi IAAF. Za naslednje SP se pripravlja po mojih podatkih nov model izbire atletov, podobno kot v tenisu. To pomeni zbiranje točk na določeni ravni tekmovanja ter dodajanje točk z vrednotenjem izidov. Pred desetletjem je bilo podobno uvedeno za veliko nagrado IAAF. To pa obenem pomeni, da se bodo morale nacionalne zveze bolj potruditi in organizirati tudi zelo dobre mitinge doma, da bodo lahko domači atleti poleg državnih prvenstev zbirali točke tudi na mitingih. Tako da je pomembno, da oživimo mednarodno atletsko ligo pri nas, sam pa sicer menim, da bo lahko na visoki mednarodni ravni le velenjski miting, kot je bil že doslej," je še povedal Kevo.

S. J.
Prijavi napako
Komentarji
RYAN
# 13.08.2017 ob 12:31
sam da je stroka zadovoljna, ostali niso
radmil
# 13.08.2017 ob 12:42
Stroka brez zmagovalne miselnosti ni stroka. Stroka, ki tekmovalcem ne zagotovi vseh pogojev za delo ni stroka. Martina Ratej na treningih meče za kolajno na svetovnih prvensatvih in OI, na tekmah pa scaga. Njen met iz kvalifikacij bi zadoščal za bronasto kolajno! To se je zgodilo že večkrat. Stroka, ki ni nič naredila za njene psihološke priprave, pa je zadovoljna. Hvala lepa za tako stroko. Dokler bo ta ista stroka v enaki sestavi harala po teh krajih, bomo o kolajnah na največjih tekmovanjih lahko le sanjali.
slovenc pa pol
# 13.08.2017 ob 12:32
Če je pa stroka zadovoljna,so se pa tudi oni lotili napačnega športa....žal to ni to
schawlly
# 13.08.2017 ob 12:39
Saj zato, ker imamo take strokovnjake, pa smo kjer smo!
Lesinar
# 13.08.2017 ob 12:43
Ma lejte...usi vemo kje je slovenska atletika tko da...mamo kar mamo...zdej a so ti rezultati in atletičari uredu bo stroka ucenila tko da..
Janezski
# 13.08.2017 ob 13:58
Za nasvet vprašat našo Jolo, ona se je strokovno lotevala zadev.
hrgotax
# 13.08.2017 ob 14:33
Če so v strokovnem vodstvu zadovoljni, potem jih je treba dati na čevelj.

Vsaj Ratejeva je razočarala. Nalijmo si čistega vina.

Če je v finalu vrgla CELIH 5 METROV MANJ kot v kvalifikacijah,
je njeno 9. mesto neuspeh. In nimamo več kaj filozofirati!
Brisko
# 13.08.2017 ob 14:51
Zadovoljni so mogoče lahko, če upoštevajo letošnjo formo atletov, ki so bili na prvenstvu. Janežič ima opravičilo; to, kar že leta počne Ratejeva, je za moje pojme sramotno (ok, da si pri prvi priliki živčen, to lahko razumem, da nimaš nadzora nad lastnimi mislimi niti po desetih letih v širšem svetovnem vrhu, je pa verjetno svetovni unikum).
Edina, ki me je res prepričala, je Agata Zupin. Šutej ni bila niti blizu finalu, kar je po moje neuspeh, ki se ga ne more relativizirati s slabo sezono, podobno velja za Černjul. Ostala dva sta mlada in ju ne gre grajati.
Pa še ena stvar - cilj en finale in en polfinale je totalno nizek glede na bogato tradicijo slovenskih atletskih uspehov. Je pa seveda super, da z njim zamegliš dejstvo, da imamo malo dobrih atletov. In na ta način lahko ista ekipa "strokovnjakov" nadaljuje s svojim v resnici nezadovoljivim delom.
Shyni
# 13.08.2017 ob 14:39
Stroka, ki vsaj po mojem mnenju to ni je zadovoljna, navijači pa definitivno nismo in tudi ne smemo biti...
Springbok
# 13.08.2017 ob 13:34
Ja, slovenska stroka, pa to. Menim, da je stroka v Sloveniji strukturni problem. Tudi na drugih področjih.
schawlly
# 13.08.2017 ob 17:22
No pa poglejmo, kako je delovala stroka pri Martini Ratej! Že takoj smo vsi vedeli, da ona ni sposobna psihično za velike tekme! Kje je tukaj stroka, da jo psihično pripravijo za OI in SP? Kot drugo, je ona izjavila po finalni seriji, da ni bilo pravega pospeška sile na kopije! To se pravi tehnična izvedba meta je bla slaba - kje so v tem primeru naši strokovnjaki? In tako so lepo na OI v Riu prišli do zlate medalje hrvati, tukaj v Londonu pa čehi - oboji z metom, ki je bil slabši od Martininega osebnega rekorda! Tu imate zdaj stroko! Končna ocena je pa, da eni znajo, eni pa ne znajo!
cartekmedo
# 13.08.2017 ob 14:38
Potem ,če so nekateri zadovoljni v strokovnem štabu na atletski zvezi,potem si lahko večjo število
naših finalistov in finalist v atletiki obrišemo pod nos.
gogi1231
# 13.08.2017 ob 13:56
Javnost ziher ni zadovoljnja
odzajcatč
# 13.08.2017 ob 12:35
..slovenska stroka smo kavčarji, ki se spoznamo na šport...tole letos...ratej slabo, končat bo treba s tem mučenjem, ostali dobro glede na mladost.....
zmajmun
# 13.08.2017 ob 13:23
slovenska atletika je na ravni kenijskih smučarskih skokov oni so pa zadovoljni...lol
kapljač
# 13.08.2017 ob 13:08
ne bi smeli biti zadovoljni. Naša stroka je očitno zanič.
vrtnar_1
# 13.08.2017 ob 20:18
Nizko je padla Slo.atletika, da smo zadovoljni že z eno uvrstitvijo v finale. Problem je pa ravno v tej sposobni "Slovenski stroki". Imamo mlade, perspektivne, z odličji na mladinskih prvenstvih. A potem med člani padejo v eno nizko povprečje. In za to je kriva le naša preplačana stroka!! Upal sem, da bo uspela Maruša Mišmaš, videval sem jo ob 5.30 ko je tekla in trenirala na razdalji hitreje kot jaz šprintam na 20.metrov tako da ni problem le v premalo treninga ampak te mlade športnike pravilno usmerjati, jih spraviti do napredka in rabijo ob sebi strokovnjake, ki jim bodo to nudili. Tukaj smo pa kratki, veze in poznanstva pa treniraš za lepe eure, naši talentirani športnili pa se zato izgubijo v sivo povprečnost.
sisoruen
# 13.08.2017 ob 16:23
"Res me zanima vsaj to, koliko nečrnih atletov je bilo na SP pred Puharjem? Ali kdo ve, kako do tega podatka?"

38, če sem prav preštel.

Španija: 1
Mongolija: 3
Litva: 2
J. Koreja: 3
Irska: 2
Australija: 2
Guatemala: 1
Ekvador: 1
Gruzija: 1
Čile: 2
Kanada: 1
Estonija: 2
Švedska: 1
ZDA: 1
VB: 3
Ukrajina: 3
Švedska: 1
Indija: 1
Japonska: 3
Paragvaj: 1
Avstrija: 1
Urugvaj: 1
Italija: 1

Med prvih deset so bili netemnopolti britanec na 4. mestu, italijan na 6. mestu in dva japonca na 9. in 10. mestu.
bob
# 13.08.2017 ob 15:16
Slovenska stroka zadovoljna z nastopi v Londonu

Imajo postavljene nizke standarde.
sisoruen
# 13.08.2017 ob 14:42
Ja, očitno je ta slovenska stroka na istem nivoju kot tisti, ki jih ta stroka ocenjuje, torej nizkem. :)

Ratejeva je dejansko edina, ki bi lahko rekli, da je na vrhunskem nivoju v njeni disciplini, ampak je rezultatsko zatajila. Očitno je sposobna vreči vsaj tistih 65.64m, kar je bila druga daljava kvalifikacij, ter tretja daljava na celotnem prvenstvu, torej je njeno končno 9. mesto neuspeh.

Ostali pa niti niso sposobni vrhunske atletike, še posebej lahko omenimo tistega maratonca, ki trenira sam in pije le vodo, ki bi še v ženski konkurenci pristal na 20. mestu. Morda ima kdo od teh mladih res potencial, ampak to bo pokazal čas.
cartekmedo
# 13.08.2017 ob 14:30
Kdo bi jemal to >>stroko<< resno?
Poglejmo 2 leti nazaj,če se ne motim smo takrat imeli na SP celik kup finalistov / finalistk.
Letos je na SP uspelo priti v finale samo Ratejevi ,ki bi ,če bi je zdavnaj priskrbeli športnega psihologa , lahko lepo osvajala medalje na velikih prvenstvih ,ali tekmah.
Osebno z ostalimi atleti in atletinjami klub temu ,ko posamezni tu pišejo,da so še mladi ,nisem bila zadovoljna.
Leta gor in dol,SP je nekaj velikega. Tja si prišel,da vsaj nekaj osvojiš ,da se dokažeš in prideš vsaj v finale,če ne drugega.
Bolezen je edini opravičljivi razlog ,pa še te, verjetno vseeno je boljše odpovedati nastop,če sam pri sebi veš,da zaradi bolezni niso dobro pripravljen,ker je terjala svoje.
Seveda si želim v prihodnosti,da v finale pride čimveč naših atletov.
pravaresnica123
# 13.08.2017 ob 17:41
Za tako izjavo bilo potrebno zamenjat kompletno "stroko"!!!
Rosimario
# 13.08.2017 ob 17:03
Ah ta naša stroka se spozna samo na stročji fižol
Janezski
# 13.08.2017 ob 12:59
Naziv - predsednik strokovnega sveta - še ne pomeni biti strokovnjak.

Je pa preprosto, rečeš - Lahko bo sicer kdo ocenil, da smo naredili premalo, toda obenem je to realno stanje naše atletike v tej izjemni globalni konkurenci kraljice športov

Tisti, ki bo to ocenil, je nestrokovnjak, ker v tej izjemni globalni konkurenci niti slučajno nimamo šans.

Če pa bo kdo slučajno v naprej kaj naredil, pa bo za to zgolj in edino zaslužna naša "stroka".
Voly
# 13.08.2017 ob 20:06
Po rezultatih je bilo to prvenstvo najslabše za Slovenijo v zgodovini, popravite me, če se motim.
Že res, da imamo nekaj mladih talentov, vendar jih potem kot po pravilu ne znamo pripeljati vsaj blizu vrha, recimo do finala.
Seveda je nekaj izjem, toda v glavnem bodo vsi ti talenti stopicali na mestu, po nekaj letih pa pričeli nazadovati. Res upam, da se motim!
sisoruen
# 13.08.2017 ob 15:35
Pa še to je treba dodati, da imata letos dve ženski boljši rezultat od Puharja in sicer Mary Jepkosgei KEITANY ( 2:17:01) in Tirunesh DIBABA (2:17:56). :)
sisoruen
# 13.08.2017 ob 15:29
"Ostali pa niti niso sposobni vrhunske atletike, še posebej lahko omenimo tistega maratonca,
O njem si pisal na splošno, ne samo v okviru tega SP!! "


Ne, pisal sem v kontekstu SP in rezultatov, ki so tam doseženi. Pa tudi če pri tem vztrajaš, saj njegovih 2.18 ni vrhunski rezultat v maratonu, pri čemer je njegov drugi maratonski čas katastrofalen. :)

"Črni atleti so genetsko drugačni, to je tako, kot da bi tekmovali z Eskimi, kdo prenese več mraza. Tako je tudi v šprintu, pa marsikje v atletiki."

Saj pravim, na njegovo žalost so tudi oni ljudje.

"Ker so nekateri pisali, da mnogo dobrih sploh ni prišlo na SP, bi rad videl vse letošnje rezultate,"


Raje ne. Rok Puhar ima namreč 599. čas sezone. LOL
glasilo
# 13.08.2017 ob 15:09
Mladi so videli kako izgleda tako tekmovanje in si nabrali prepotrebne izkušnje. Za njih nič ne rečem, nekaj posebnega pač nismo mogli od njih pričakovat...
Martina Ratej pa je zgodba za sebe! Ona vedno zelo razočara na velikih tekmovanjih. Ona nujno potrebuje sodelovanje z psihologom drugače bo vedno na velikem tekmovanju zamočila saj se sama ne zna ustrezno pripravit na nastop.
Tako da atletska stroka... z njo bo treba posebej delat, dobit ustreznega psihologa, da iz nje še kaj bo drugače... pa srečno!
cartekmedo
# 13.08.2017 ob 14:36
Meni so smešni tisti,ki se razburjajo za nas druge tu,češ kaj smo pričakovali od teh naših atletov in
da 20 in 23,ali 66.mesto ni slabo.
Če pustimo Martino Ratej ob strani,ki je edina prišla v finale ,si drugi zaslužijo slabo oceno.
Ne mi spet pisati hvalospeve Janežiču,ki nikamor ni prišel. Prav bila je bolezen baje vzmes,ampak
potem bi omenjeni ostal doma. Ne bom mu pisala hvalospeve samo zato,ker je Ljubljančan.
Pač naša stroka ni več dobra in ja rezultati primerni.
Zetes
# 13.08.2017 ob 13:57
Saj rezultati z izjemo Janežiča in maratonca, res niso tako slabi. Černjulova je bila 13., za Ratejevo smo vedeli, da pač ne zna metat v finalih, Šutejevpa tudi v skladu z letošnjo formo.

Zupin in Horvat sta nastopili povsem zadovoljivo.
Djedi
# 13.08.2017 ob 12:48
Vežda nebojo sem v skledo pljuval.
darko56
# 13.08.2017 ob 17:32
spomnim se enga intervjuja s takratnim predsednikom OK in je dejal, da vsi, ki imajo pravico nastopiti na velikih tekmovanjih so že izpolnili cilj. vse ostalo je samo še presežek...
sumtb
# 13.08.2017 ob 15:58
Tako poraznega prvenstva za Slovenijo še ni bilo in če mora kdo leteti je to "stroka" ki je zadovoljna z enim finalom nesrečnika za vedno Ratajeve in enim polfinalom.

Odstop vseh bi bil edino higieničen na tem mestu.
schultz23
# 13.08.2017 ob 14:42
predlagam, da ves denar, ki je namenjen smučarski zvezi namenite atletski zvezi in verjamem, da bodo boljši rezultati, kot tudi medijska odmevnost v tujini...

s preostankom denarja pa zagotovimo boljšo infrastrukturo, boljše strokovne delavce in pa dobimo tudi širšo rekreacijsko populacijo...
politik kritik
# 13.08.2017 ob 14:02
Problem je ker tale cirkus mi plačujemo, rezultati pa slabi...
tedy123
# 13.08.2017 ob 12:44
...ja glej, množica vseh ogromna, ogromno trdega dela, predstavljajmo si kako težko je npr. biti med prvih 8 na svetu !!!??? Torej nima smisla pljuvat po teh fantih in dekletih !!

... sicer pa slučajno sedaj malo te hitre hoje, hoja ? Tistega Japonca sem z ustavljanjem precejkrat ujel z obema nogama v zraku !!?
ghangi
# 15.08.2017 ob 20:48
https://www.iaaf.org/Competitions/iaaf-world-championships/iaaf-world-championships-london-2017-5151/placingtable
po tem seznamu se je 65 držav uvrstilo vsaj z enim atletom med prvih osem. Slovenije ni, ker je slovenski atletiki namenjeno biti v družbi eksotov. Važno, da smo (so) zadovoljni. Kako naj sodi nastope nekdo, ki se je kot vodja stroke (beri selektor) po Londonu sprehajal v brazilski trenirki in zadovoljeval interese svojih varovancev druge reprezentance.
alojzr2
# 13.08.2017 ob 18:08
Kar se tiče "stroke": dovolj je, da si postaviš cilje dovolj nizko, pa so rezultati tu.

Kmalu bomo res kot Tajska v smučanju - vsi srečni, če bo kak naš sploh prišel na prvenstvo.
In potem bomo v ekstazi, če mu bo uspelo priti do cilja.
Kar je čudno, glede na to, da je atletika indvidiualen šport, v katerih Slovenci blestijo.

"Stroka" mora začeti delati s psihologi in farmacevti. Na repo in fižol se v tej igri ne da več daleč priti.
brezposelni
# 13.08.2017 ob 14:17
Henry

# 13.08.2017 ob 13:27
Če bi najmočnejše države poslale vse svoje atlete, ki bi se bili sposobni uvrščati tam nekje največ do 10.-15. mesta, naši še 50. mest ne bi videli...

Ali si pregledal številke, da to veš? Potem pa povej, koliko nečrnih atletov in atletinj je letos teklo maraton pod 2:18.
POIVRE
# 13.08.2017 ob 18:20
Kakšna stroka? Zadovoljen ni prav nihče, za stroko je pomembno le da dobi plače, ki bi jih zaradi obupno slabih rezultatov morali zmanjšati. Če bi stroka rekla, da ni zadovoljna, bi nam vsaj optimistično obljubila boljše rezultate v prihodnosti, ki jih očitno ne bo...ker je stroka s temi v bistvu brezupnimi rezultati zadovoljna in seveda nič kriva!!!???
Henry
# 13.08.2017 ob 15:14
To bi mogoče pomagalo 10 let nazaj, sedaj je prepozno in gre lahko samo še v penzijo ter meče za rekreacijo na kaki njivi...
stalin
# 13.08.2017 ob 15:12
recesija slo atletike

ratej rabi športnega psihologa da jo priprevi na finale

njen met v kvalifikacijah je bil vreden brona
sisoruen
# 13.08.2017 ob 15:07
"Ali me lahko prepričaš v tvojo trditev o Puharju in poveš, koliko nečrnih atletov in atletinj je letos teklo pod 2:18."

Če te moram prepričat v mojo trditev, potem imaš probleme z realnostjo. Moja trditev se nanaša na nastop na SP. Njegov čas je bil 20. v ženski konkurenci. Dejstvo. Pa tudi če bi tekel tistih 2.18, bi bilo to na koncu dovolj za 35. mesto med moškimi, kar spet ni nek presežek. In na Puharjevo žalost so tudi temnopolti atleti ljudje, tako da morda bi se moral preizkušat v kakšnem zimskem športu, tam jih ponavadi ni. :)
kiliboy
# 13.08.2017 ob 14:41
Zadovoljni so s svojo napovedjo. Lepo jih je slišati vesele, a kaj ko ljudstvo hoče kruha in iger, ne samo točnih napovedi. Štruco belega bi in kolajno na evropskem, prosim. Hvala.
b7
# 13.08.2017 ob 14:18
Dokler pač ne bo sposobnega kadra na atletski zvezi bomo pač imeli atlete tukaj kot jih imamo, tudi če bo kakšen talent bo težko uspel. Če niso sposobni zagotovit sredstev pa uredit infrastrukture pač ne morejo pričakovat vrhunskih rezultatov. Koliko atletskih dvoran pa imamo, pa kakšna je oprema? Tista v Ljubljani vem da se bo kmalu podrla sama vase, je pa to tudi krivda vzdrževalca ker je ne vzdržuje. Tko da novinarji bi lahko vodstvo zveze raje vprašali kaj mislijo v naslednjem letu nardit da bodo zagotovili boljše pogoje in finance. Ja, za tako žalost k jo mamo je tole pač uspeh.

Drugače pa ne vem kaj ste pričakovali? Tiste, ki so imele najtežje norme (v metih in skokih), kjer povabijo najmanj atletov so bile najboljše - ratej, černjul, šutej. Nastopile so v sklopu letošnjih rezultatov, čeprav bi Ratejeva z lahkoto dosegla kaj več. Te tri punce so mele samo kvalifikacije in finale. So že sploh da pridejo na prvenstvo rabile boljši rezultat, kot nekdo, ki ima še 2 predteka pred finalom. Za ostale, (Janežič je svetla izjema, ker pozitivno izstopa) so pač v tekih tok nižje norme ker imajo kup predtekov, da noter pač pridejo atleti, ki se pol borijo da sploh pridejo iz prvega kroga naprej in od njih realno ne moremo pričakovati več.

@zmajmun
Zanimivo, da si omenil smučarske skoke. V smučarskih skokih je na OI 2014 tekmovalo 20 držav (moški in žesnke skupaj). Na Olimpijskih igrah! Toliko kot jih v atletiki nastopa na Balkanskem prvenstvu al pa kakšnem mal večjem mednarodnem mitingu. Tko da ne mešajmo jabolk in hrušk, v patetični konkurenci v smučarskih skokih pač ni težko bit dober. Če bi bilo tudi v atletiki samo 20 držav na OI, bi pač pobrali ene 15 medalj vsake OI.

@Henry
Še eden pameten. Ratejeva ma letos 7. rezultat na svetu. Černjuljeva 28., šutejeva okoli 40ga. In to vključno z vsemi atleti iz najboljših držav.
manolo
# 15.08.2017 ob 17:00
Zanimivo, da si omenil smučarske skoke. V smučarskih skokih je na OI 2014 tekmovalo 20 držav (moški in žesnke skupaj). Na Olimpijskih igrah! Toliko kot jih v atletiki nastopa na Balkanskem prvenstvu al pa kakšnem mal večjem mednarodnem mitingu. Tko da ne mešajmo jabolk in hrušk, v patetični konkurenci v smučarskih skokih pač ni težko bit dober. Če bi bilo tudi v atletiki samo 20 držav na OI, bi pač pobrali ene 15 medalj vsake OI.

Lepo pojasnjena vsa problematika slovenskega športa in nerealna pričakovanja javnosti, tako imenovanih "kavč strokovnjakov".
Naj se še pove koliko denarja (državnega) se nameni zimskim športom in koliko npr. atletiki. Ker baje oni porabljajo "vaš" denar.
Ampak nič zato, važno da imamo "svetovne" prvake v konkurenci maximalno 20ih držav in da imajo naši kavč strokovnjaki pozimi veliko razlogov, da se alkoholizirajo.
zigadr
# 13.08.2017 ob 21:11
Kdo kej je stroka
stalin
# 13.08.2017 ob 15:33
b7
Glede držav si napisal res dober komentar
V smučariji res tekmuje zelo nizko število držav in je čisto drugače doseći medaljo kot v atletiki, plavanju, košarki, nogometu, rokometu, odbojki, hokeju,..kjer jih je povsod veliko veliko več
Torej je konkurenca 10-krat močnejša...
to bi moralo bit merilo pri izboru športnikov oz vsaj v zavesi ljudi...
d_a_r_k_o
# 13.08.2017 ob 16:25
Iz tiska, naš ima na skrbi tudi brazilske atlete.
Fs
# 13.08.2017 ob 15:53
To je bilo kar po pričakovanjih.
Ne vlagamo v sistematični doping, ne naturaliziramo pol Afrike kot npr. ZDA in VB, pa še atletika ni ravno popularna pri nas.
Ratejeva je bila enkrat 37. na olimpijskkih in enkrat 7. na SP. Torej je 9. mesto nad njenim povprečjem. Na treningih so pa tako ali tako vsi prvaki.
SP v atletiki 2017
Andrej Stare ocenil SP v Londonu 00:01:50, 14.08.2017
Zadnji dan SP-ja v atletiki 00:01:14, 13.08.2017
Finale moške štafete 4 x 400 m 00:07:57, 13.08.2017
Finale ženske štafete 4 x 400 m 00:07:42, 13.08.2017
Prvi poraz Faraha po osmih letih 00:01:35, 12.08.2017
Sprehod skozi kariero Usaina Bolta 00:02:37, 12.08.2017
V petek v Londonu blestela dekleta 00:01:26, 12.08.2017
Tek Agate Zupin v polfinalu SP-ja 00:05:34, 08.08.2017
Semenya: Nimam časa za neumnosti 00:01:47, 08.08.2017
McLeod: To zmago posvečam Boltu 00:01:08, 08.08.2017
Zupinova presenetljivo v polfinale 00:00:55, 07.08.2017
Kazalo