Dirkalnik STR9, ki ga je v ponedeljek medijem v Jerezu predstavilo moštvo Toro Rosso. Stranice dirkalnika so večje kot po navadi, saj je morala ekipa iz Faenze najti prostor za radiatorje. Foto: Scuderiatororosso.com
Dirkalnik STR9, ki ga je v ponedeljek medijem v Jerezu predstavilo moštvo Toro Rosso. Stranice dirkalnika so večje kot po navadi, saj je morala ekipa iz Faenze najti prostor za radiatorje. Foto: Scuderiatororosso.com

Ugled francoskega proizvajalca motorjev je brezhiben, saj so z Renaultom osvojili zadnje štiri naslove svetovnega prvaka v formuli ena. Z njihovimi inženirji smo zelo hitro vzpostavili odlično delovno razmerje.

Franz Tost, vodja moštva Toro Rosso
Jean Eric Vergne in Danil Kvjat
Za Toro Rosso bosta v novi sezoni formule ena dirkala Francoz Jean-Eric Vergne in Rus Danil Kvjat. Foto: Scuderiatororosso.com


Dirkalnik STR9 ima spet nekoliko drugačen nos od drugih dirkalnikov, ki so jih moštva že predstavila, čeprav nekoliko spominja na nos McLarnovega MP4-29. Pri moštvu iz Faenze se bodo letos prvič zanesli na Renaultov motor, potem ko so sedem let sodelovali s Ferrarijem.
Tostovi hvalospevi Renaultu
"Ugled francoskega proizvajalca motorjev je brezhiben, saj so z Renaultom osvojili zadnje štiri naslove svetovnega prvaka v formuli ena. Z njihovimi inženirji smo zelo hitro vzpostavili odlično delovno razmerje. Potem ko smo združili moči z Renaultom, lahko v okviru športnega pravilnika na tehnični ravni znova sodelujemo s kolegi pri Red Bullu,"
z optimizmom v prihodnost zre vodja moštva Franz Tost.

Key: Razvoj poteka v pravo smer
Tehnični vodja James Key, ki se je moštvu pridružil septembra 2012, je priznal, da so v Faenzi največ pozornosti namenili aerodinamiki novega bolida. "Za nami je zelo velik projekt, ki je bil uspešen tudi po zaslugi prihoda strokovnjaka za aerodinamiko Brendana Gilhoma. Dela še nismo končali, a razvoj poteka v pravo smer," je povedal Key, ki je prepričan, da bo sezona 2014 za njegovo moštvo precej uspešnejša od lanske: "Lani smo bili precej hitrejši, kot to kažejo osvojene točke. Ponudilo se nam je veliko priložnosti za odlične rezultate, ki pa jih nismo izkoristili. Prav zaradi tega letos vse moči usmerjamo k enemu cilju - da bomo letos v precej boljšem položaju!"
Toro Rosso lani na osmem mestu
Tost je med drugim priznal, da so morali inženirji na novo oblikovati nos, stranice in krilca dirkalnika, pri tem pa poskrbeti, da dirkalnik ni izgubil aerodinamike. Tost bo v novi sezoni formule ena točke lovil z Jean-Ericom Vergnejem in novincem, komaj 19-letnim Rusom Danilom Kvjatom, potem ko se je k Red Bullu preselil Daniel Ricciardo. Toro Rosso je lansko sezono v konstruktorskem seštevku končal na 8. mestu, za najboljšo uvrstitev pa je v Montrealu na dirki za VN Kanade poskrbel Vergne, ki je bil šesti.

Ugled francoskega proizvajalca motorjev je brezhiben, saj so z Renaultom osvojili zadnje štiri naslove svetovnega prvaka v formuli ena. Z njihovimi inženirji smo zelo hitro vzpostavili odlično delovno razmerje.

Franz Tost, vodja moštva Toro Rosso