Formula 1
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.8 od 26 glasov Ocenite to novico!
Lewis Hamilton
Lewis Hamilton je v Šanghaju slavil že petič, tokratna zmaga je že njegova 54. v svetovnem prvenstvu. V seštevku letošnje sezone se je na vrhu izenačil s Sebastianom Vettlom. Foto: Reuters
VIDEO
Hamilton že 54. na najviš...
VIDEO
Hamilton že petič zmagal...

Dodaj v

Hamilton v Šanghaju zanesljivo vodil od štarta do cilja

Vettel navdušil s prehitevanji
9. april 2017 ob 08:03,
zadnji poseg: 9. april 2017 ob 09:44
Šanghaj - MMC RTV SLO

Lewis Hamilton je zanesljivo dobil dirko formule ena za VN Kitajske, s čimer je na vrhu skupnega seštevka ujel Sebastiana Vettla, ki je bil v Šanghaju drugi.

Čeprav je Hamilton v mercedesu vodil od štarta do cilja, je bila druga preizkušnja sezone svetovnega prvenstva zelo zanimiva, pomembne pa so bile predvsem odločitve, kdaj na postanek in kakšne pnevmatike izbrati. Štart je bil namreč še v dežju, v nadaljevanju pa je bilo oblačno in steza se je hitro posušila. V uvodnem delu dirke je bil ob tem dvakrat na stezi še varnostni avtomobil.

Hamiltonu pomagala tudi smola Vettla
"Zelo zahtevna dirka. Začeli smo z gumami za rahel dež, saj je bila steza v nekaterih ovinkih še mokra. Poskušal sem paziti na pnevmatike. Tudi Vettel je dirkal izvrstno. Če mu načrtov ne bi prekrižal varnostni avtomobil, bi bil boj za zmago težji," je po 54. zmagi kariere povedal Hamilton, ki ima na vrhu skupnega seštevka tako kot Vettel 43 točk.

Verstappen poskrbel za predstavo dneva
Vettel (Ferrari) je šel prvi v "bokse" po gume za suho stezo in dobil najtršo različico pnevmatik. Takoj po njegovem postanku je Antonio Giovinazzi (Sauber) spet razbil svoj dirkalnik in na stezo je prišel varnostni avtomobil. Z drugega mesta je zdrsnil na šestega, a se tudi z nekaj mojstrskimi prehitevanji spet povzpel tik pod vrh. Odličen je bil Max Verstappen (Red Bull), ki je dirko začel s 16. mesta, a se hitro prebil v ospredje in bil na koncu v boju za tretje mesto uspešnejši od moštvenega kolena Daniela Ricciarda.

Sainz sedmi, nova ničla McLarna
Kimi Räikkönnen (Ferrari) je bil peti, pri čemer se je precej pritoževal nad svojim dirkalnikom. Kar nekaj težav je imel tudi Valtteri Bottas, ki je končal na šestem mestu. Carlos Sainz, edini, ki je dirko začel na gumah za suho stezo, je presenetil s sedmim mestom. Kazalo je, da bo Fernando Alonso le prišel do kakšne točke, a ga je izdal dirkalnik. McLaren je tako po dveh dirkah še brez točk.


Izidi VN Kitajske

56 krogov (305,066 km):                
 1. L. HAMILTON    Mercedes 1:37:36,160
 2. S. VETTEL      Ferrari       +6,250
 3. M. VERSTAPPEN  Red Bull      45,192
 4. D. RICCIARDO   Red Bull      46,035
 5. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari       48,076
 6. V. BOTTAS      Mercedes      48,808
 7. C. SAINZ       Toro Rosso  1:12,893
 8. K. MAGNUSSEN   Haas          1 krog
 9. S. PEREZ       Force India   1 krog
10. E. OCON        Force India   1 krog
11. R. GROSJEAN    Haas          1 krog
12. N. HÜLKENBERG  Renault       1 krog
                                       
Odstop: Stroll, Giovinazzi, Vandoorne, 
Kvjat, Alonso.                         
                                       
Najhitrejši krog: Hamilton 1:36,711    
                                       

Stanje v svetovnem prvenstvu (2/20)

Dirkači:                           
 1. L. HAMILTON    Mercedes      43
  . S. VETTEL      Ferrari       43
 3. M. VERSTAPPEN  Red Bull      25
 4. V. BOTTAS      Mercedes      23
 5. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari       22
 6. D. RICCIARDO   Red Bull      12
 7. C. SAINZ       Toro Ross     10
 8. F. MASSA       Williams       8
 9. S. PEREZ       Force India    8
10. K. MAGNUSSEN   Haas           4
                                   
Moštva:                            
 1. MERCEDES                     66
 2. FERRARI                      65
 3. RED BULL                     37
 4. TORO ROSSO                   12
 5. FORCE INDIA                  10
 6. WILLIAMS                      8
              
 
Tomaž Okorn
Prijavi napako
Komentarji
deyco
# 09.04.2017 ob 09:46
Pa kaj je z vami? Ste gledali dirko? Končno zopet prave formule! Letošnji najboljši krog 5 sekund hitrejši od lanskega! Mater me razpizdite eni in isti nergači, ki vam nikol nič ne paše! Ne glejte več formule in ne smetite po forumih u pm! Pravi ljubitelji jo gledamo že 20 let in še vedno jo bomo. Vsaka sezona je v vsaj nečem posebna! Koji k gledate procesijo 1,5 ure in pol greste še sem smetit, če vam ni zanimivo? A ste kdaj videli mene smetiti po kolesarskih ali plavalnih novicah? MAJMUNI!!!
janm
# 09.04.2017 ob 08:48
Očitna razlika v kvaliteti med VET in RAI.
janko luzar
# 09.04.2017 ob 08:59
Hvala za informacije.
deyco
# 09.04.2017 ob 09:48
Se je pa VER danes pokazal v negativni luči. S tem jamranjem nad krog zaostalega GRO v zadnjih krogih??? Pa kaj je mislil, da bi se GRO moral ustaviti in ga počakati, če ga niti dobro videl ni zadaj???
Arsenal_fan1
# 09.04.2017 ob 09:51
skoro84

Saj se zavedas, da so bile te spremembe se ideja Bernija ? Pa dirka danes je bila za moj okus odlicna, tud Ham se ne bi odpeljal, ce ne bi Seba za.... varnostni avto.

Sicer pa amaterska taktika Ferrarija pri Kimiju, zapravili so mu tretje mesto s tem, ko so ga drzali tako dolgo zunaj. Res mi ni jasno zakaj niso takoj reagirali na postanka Red Bulla.
sparky17
# 09.04.2017 ob 11:49
Edina razlka med nekoč in danes je, da danes obstajajo spletni forumi na katerih lahko folk jamra kako je bilo nekoč vse drugače in bolje. Še voda je bila bolj mokra...
Foteljaš
# 09.04.2017 ob 12:09
Predvsem so prehitevanja kvalitetnejša. Prejšnja leta se je pač zapičil v zadek dirkalnika pred DRS cono in šel mimo. Letos pa temu ni tako in je treba malo več tvegat.
janko luzar
# 09.04.2017 ob 10:05
Mislim da postanek Vettla v 2. krogu ni bila napaka, saj so v boks šli vsi razen prvih 5 in je imel pred sabo na 6. mestu prazno stezo, ki je bila praktično že suha in so bile posledično mehke gume hitrejše od tistih za intermediate.

Imel je samo smolo, da se je takoj zatem še drugič v dveh dneh zaletel Giovanizzi in povzročil varnostni avto.
miro789
# 09.04.2017 ob 09:51
Bravo deyco. Tako se govori!
sparky17
# 09.04.2017 ob 10:00
Današnji dirki pa res nevem kaj je manjkalo da je treba spet nergat. Avstralije sicer nisem gledal, ampak tole danes je bilo super. Škoda za taktično napako Ferrarija, ko so Vettla potegnili v bokse med virtualnim varnostnim avtom, ampak kljub temu je Sebastjan odlično dirkal. Na drugo mesto je prilezel borbo na stezi, res ga je bilo užitek gledat.

Če vam ta dirka ni bila všeč, potem pač res obupajte. Dosti boljše se ne da. F1 ni Moto GP in nikoli nebo.
janm
# 09.04.2017 ob 08:57
Bottas se je zavrtel med SC ko je vijugal sem in tja da bi ogrel gume.

Vettel prehitel na istem mestu kot Verstappen. Zelo pozen in precizen manever.
Nikec3
# 09.04.2017 ob 08:57
Vettel je čisto lepo prehitel Raikkonena, bil je hitrejši. Bottasa je zavrtelo.
sekioli
# 09.04.2017 ob 10:38
Tudi meni je všeč letosnja sezona f1.
miki_miska
# 09.04.2017 ob 08:21
Danes gre zaenkrst vse na roke Hamiju. Slab start Vettla in potem se drugi safety car za menjavo gum.
as_kgarnett
# 09.04.2017 ob 12:12
danes praznuje 46. rojstni dan Jacques Villeneuve, ki je leta 1997 pred 20 leti postal edinkrat prvak v F1 po trku s Šumijem.
Hamilton ima že 106 stopničk in je ujel legendarnega Prosta, Šumi je pred njim ki ima 155 stopničk, Vettel ima 88 stopničk, obetavni Verstappen pa je prišel do 8. stopničk po 42 odpeljanih dirkah, pred sabo ima še veliko let kariere v F1 in bo bodoči prvak
šurda
# 09.04.2017 ob 12:04
Meni, se zdi po 2 dirkah letošnje prvenstvo v F 1 kar zanimivo
tudi prehitevanj je kar nekaj !
Arsenal_fan1
# 09.04.2017 ob 10:45
@mitja-resecnik

Ne vem, ce ti ravno ves kaj pises. Leta 2007 je bilo se dovoljeno dolivanje goriva med dirko (kar pomeni, da so bili dirkalniki lazji) + na voljo niso imeli samo 4 motorje za celo sezono tako kot jih imajo sedaj, kar pomeni, da ne "terajo" motorje do konca na dirki. Ti dirkalniki letos so najhitrejsi v zgodovini F1, ja tudi hitrejsi od tistih iz leta 2004, ki so imeli za namecek se "traction control".
mat
# 09.04.2017 ob 10:34
Ne moreš primerjat povsem suhe in ogrete steze z malo mokro in hladno.
happy schimetzky
# 10.04.2017 ob 10:08
Vsak komentar "nergača" bi lahko preslikali v prav vsako obdobje F1.
Tudi 1996 se je pritoževalo, da ni zanimivo in prehotevanj res ni bilo veliko oz. se je dirkač, ki je prehiteval res moral potruditi, da mu je manever uspel. Prejšnja leta se je tudi zaradi navijačev in pritiska javnosti začel ta trend prilagajanja pravil temu, da se omogoči čim več prehitevanj, ki pa so bila, kot je že @foteljaš povedal, manj kvalitetna oz. brez neke veljave. Na ravnini z 20kmh višjo hitrostjo, medtem ko je tistemu, ki je prehitevan prepovedano vijuganje, je popolnoma brezveze gledat in ljubitelju (in verjamem tudi vozniku) srce niti malo ne poskoči ob teh manevrih.

Skratka, raje imam tako kot je letos, ko so prehitevanja tista prava in se tudi dirkači malo bolj potrudijo in tvegajo. prej so le čakali na ravnino in DRS.

Problem F1 pa je vedno isti. Ta trenutek sicer z romantiko gledamo na obdobja 80ih in 90h, a takrat se je isto pritoževalo nad nezanimivostjo gledanja kolonice, ki se pelje. Seveda, današnja mladina pogleda posnetke tistih nekaj legendarnih prehitevanj senne, prosta, piqueja in mansella in si misli, da so taki manevri bili v vsakem ovinku vsakega kroga vsake dirke... preden komentirate si poglejte kakšen posnetek celotne dirke. Tako kot letos oz vsako leto do sedaj, je bila zgolj ena, ali dve res zanimivi dirki na sezono (ponavadi deževni), drugo so bile precesije brez prehitevanj. Pač, tisti, ki so imeli boljše avte so bili spredaj.

Jaz sem ljubitelj f1 že vrsto let in čisto vsako leto so iste zgodbe. Zadnja leta res spremljam manj zavzeto, ampak zgodba okoli pritoževanja nad zanimivostjo je vedno ista. Z internetom in komentiranjem po forumih pa je to pritoževanje nad vsem vsako leto že šlo preko meja dobrega okusa, tako da umirte konje. glejte F1, če vas zanima, sicer pa pustite, da tisti, ki jih zanima v miru podebatirajo po forumih. Ne vem kako se vam da vedno znova, vedno eni in isti jamrat o vedno enih in istih stvareh...
Arsenal_fan1
# 09.04.2017 ob 12:26
@mitja
"Valjda, da so dirkalniki cedalje hitrejsi, ceprav to.je letos bolj izjema kot pravilo v zadnjih letih"

Omejitve so prisle v veljavo zaradi zamnjsevanja stroskov, ker je ta sport postal enostavno predrag za vecino ekip. Ferrariju je verjetno vseeno, Sauber pa po drugi strani ze s tezavo placuje za teh nekaj Ferrarijevih motorjev iz lanske sezone, izgubili pa smo konec koncev tudi Manor z zacetkom te sezone, kar je skoda. Traction control pa se dobro, da je sel, vsaj niso formule vec kot vlak na tracnicah.
as_kgarnett
# 09.04.2017 ob 10:18
zelo dobra dirka, Hamilton in Vettel izenačena po točkah, kar obeta veliko boljšo sezono kot lani, saj rajši vidim, da se dve ekipi borita med sabo za naaslov, Verstappen pa junak dirke, ko se je v začetku dirke po spolzki stezi že prebil v ospredje.
tudi prihodnjo nedeljo na veliko noč bi znalo biti kar nekaj prehitevanja, saj steza v Bahrajnu omogoča prehitevanje.
jw
# 09.04.2017 ob 08:33
http://cricfree.sc/sky-sports-f1-live-stream
Lluka
# 09.04.2017 ob 08:15
Pomoje de bo vrh stranke SDS bojkotiral ogled tekme svojim članom , zaradi Hainekenove zvezde.......
maxbernie
# 09.04.2017 ob 23:31
F1 ni afn gunc kot recimo nascar in indy z umetnimi prehitevanji vsake dve, tri sekunde... Kdaj vam bo to kapnilo? Nikoli ni bila! Gre za kraljico motošporta. Tile motorji gredo tudi meni na živce, ker nimajo duše, ampak, po drugi strani so komplicirane in zmogljive mašine, ki zmorejo 800 KM + dodatnih 200 KM na elektriko. Tehnika v F1 je bila, je in vedno bo fascinantna. Če bi imeli samo enega motornega opremljevalca, to pač ne bi bila več F1.
Dobra dirka. Komaj čakam Bahrajn. Kako se bodo 'mesnate' nove gume obnesle na pesku na stezi.
pepo73
# 09.04.2017 ob 11:12
Vredu dirka,žal mi je edino za Alonsa.
atreyu
# 10.04.2017 ob 10:22
@happy schimetzky
Odlično napisano. Ampak ljubitelje F1 kot sva tudi midva imajo nergači za bedake. To je pač boj z mlini na veter.
CameraObscura
# 09.04.2017 ob 17:14
Zakaj Honda v bolide McLarna vgrajuje motorje od svojih svetovno znanih agregatov? Naj jim nekdo pove, da lahko sestavijo močnejši motor, jebela cesta.
mile952
# 09.04.2017 ob 13:18
mitja-presecnik

# 09.04.2017 ob 11:49
Ok, zdej ze pa res smetim, dovolj od mene. Hotel.sem samo.povedati, da je preveč omejitev v moderni F1. Dirkači so bili včasih gladiatorji in za 20 milijonov na leto bi lahko bili tudi danes. Lp

Če tako pogrešaš gladiatorje, pojdi v živalski vrt in se spopadi z medvedom ali orangutanom, je vseeno. Morda boš preživel, če boš imel srečo.
josio13
# 09.04.2017 ob 10:26
Zanimivo da se v času Ferrija in kao Šumija ni nihče pritoževal ćez dolgcajt.....Ferst kopiral Fetla pri jamranju nad zaost. vozniki..tako da....
janko luzar
# 09.04.2017 ob 08:52
Dvakrat sem za minuto izgubil stik z dirko. A mi lahko kdo pove dvoje:
-zakaj je Bottas po varnostnem avtu iz 5. padel na 11. mesto (je šel še enkrat v boks?)
-kako je Vettel prehitel Raikkonena (ga je spustil, dobil moštvena navodila, je šlo za prehitevanje...)
Hvala.
el kondor prevc
# 09.04.2017 ob 08:23
Ima kdo kak delujoč stream od ORF? Lahko tudi Nemški ali angleški? Nima veze.
Manos de Piedra
# 09.04.2017 ob 23:27
Verstappen dominira. Najboljši po Prostu, Senni in Šumiju.
veza
# 09.04.2017 ob 14:41
mitja-presecnik
# 09.04.2017 ob 11:49
. Dirkači so bili včasih gladiatorji in za 20 milijonov na leto bi lahko bili tudi danes.

no, jaz se pa zavzemam za to, da bi dirkači sedeli za mizo in z daljincem upravljali bolide, zakaj bi tvegali življenja, za ene bolane sadiste, ki čakajo, kdo se bo ubil?
itak
# 09.04.2017 ob 13:29
Senna v zdajsnji f1 nebi mogel nastopati ker ni ga zaradi "nevarne" voznje izkljucili :-)
mitja-presecnik
# 09.04.2017 ob 11:43
Pusti ta čas, ki sem ga omenjal, saj sem.že napisal, da sem mimo brcnil. Letos se je to res spremenilo, zadnjih 5 let pa.je bilo cedalje slabse
mitja-presecnik
# 09.04.2017 ob 10:36
@mat
Ja, imaš prav. Slaba primerjava
LjudjeSoOvce
# 09.04.2017 ob 09:50
Po več kot 20 letih spremljanja F1...končno sezona brez osebkov, ki bi preizkušali mojo "gledalsko zvestobo".
plantela
# 09.04.2017 ob 11:46
itak
A ti je zmanjkalo avtomobilčkov v peskovniku,da si šel gledat f1.Ne trudi se več.Pojdi po lopatko pa jih odkoplji.Pesek dela čudeže pa še prehitevaš lahko brez omejitve.
Bk
mitja-presecnik
# 09.04.2017 ob 11:41
@arsenal_fan1
Pa ravno o teh omejitvah ti govorim. Valjda, da so dirkalniki cedalje hitrejsi, ceprav to.je letos bolj izjema kot pravilo v zadnjih letih
janko luzar
# 09.04.2017 ob 10:01
Izjemno zanimiva dirka za VN Kitajske. Hamilton je sicer suvereno vodil od štarta do cilja in je zdaj edini poleg M. Schumacherja s 5 zmagami na treh različnih dirkališčih (Kit, Kan, Mad). Vettel je z nekaj sreče in nekaj smole prišel do 2. mesta in je točkovno izenačen z Lewisom. Nemec se je nepravilno postavil na štartno mesto (ni bil kaznovan), nato že po 1. krogu gume intermediate zamenjal za mehke, a je kmalu sledil varnostni avto, zaradi česar je padel na 6. mesto. Nato je imel prehitel Raikkonena in fantastično tudi Ricciarda (zadela sta z gumami!). Imel pa je nekaj sreče, saj mu ni bilo treba prehiteti Bottasa (se je zavrtel) in Verstappna (zavore).

Dirkač dirke pa je zagotovo Verstappen, ki je iz 17. mesta kmalu prišel do 5. mesta, nato prehitel Raikkonena in drzno tudi Ricciarda. Žal so mu nato nekajkrat zablokirale zavore in prišlo do zanimivega obračuna s Vettlom. Po postanku je prehitel še Bottasa.

Ricciardo je s 4. mestom dopolnil lep ekipni uspeh Red Bulla in za sabo zadržal Raikkonena, ki je na začetku sezone 'svetlobna leta' za ekipnim kolegom Vettlom. Bottas je po dobri uvodni dirki danes rezultat zapravil med varnostnim avtom, ko je med menjavo gum padel iz 2. na 5. mesto, nato pa se je še zavrtel in padel na 11. mesto, tako da je končal 'le' na 5. mestu.

Dobro dirko je odpeljal Sainz (toro rosso), ki je edini dirko začel na gumah za suho stezo, nove točke pa sta osvojila tudi Haas (tokrat Magnussen) in Force India (9., 10.). Žal je že drugič zapored zaradi odpovedi McLarna točke izgubil Alonso.
GeorgeB
# 09.04.2017 ob 16:25
DOlgacjt od dolgacajta...
burruchaga1986
# 09.04.2017 ob 16:36
Kimi bo dobil naslednjo dirko. Fix.
mitja-presecnik
# 09.04.2017 ob 11:49
Ok, zdej ze pa res smetim, dovolj od mene. Hotel.sem samo.povedati, da je preveč omejitev v moderni F1. Dirkači so bili včasih gladiatorji in za 20 milijonov na leto bi lahko bili tudi danes. Lp
skoro84
# 09.04.2017 ob 10:29
Nocemo obdobja F1 kot v času Šumija....takrat so formule lahko po stropu tunela vozile...pa vedno v koloni...
skoro84
# 09.04.2017 ob 10:22
eEvidenten primer danes....Kimi zaradi nagajanja aerodinamike sprednjega bolida, ne more v 1 in 2. tretjini proge se približat za napad na ravnini....enako Ham v Avstraliji....ne more mimo, na klavifikacijah pa 1,3 sec hitresi...to je pa enormno za f1 na krog...pa ne govorim kr nekaj, vse prebrano iz analize na gazzetta dello sport...
mitja-presecnik
# 09.04.2017 ob 10:40
Mogoče sem res malo še pod vtisom prejšnjih sezon, mogoče so letos že začeli s temi koraki, ki sem jih omenjal v prejšnjih komentarjih, ampak še vedno, zame preveč omejitev. Ce nimajo Vettel, Verstapen ali Hamilton težav so dirke bolj kot ne dolgočasne
itak
# 09.04.2017 ob 11:27
Zal je f1 postala popolnoma nezanimiva
mitja-presecnik
# 09.04.2017 ob 10:28
@deyco
Tisto o najhitrejšem krogu. Od lanskega je mogoče res precej hitrejši, pa ti dam tole primerjavo. leta 2007 je bil najhitrejši krog na dirki Raikkonen 1:33:4, danes Lewis 1:36:7.
skoro84
# 09.04.2017 ob 10:25
Naj vas spomnim....lani je bilo 161 menjav na pozicijah....v VN Kitajske rekord za SUHO stezo...ce je to letos kar nas čaka.....
mitja-presecnik
# 09.04.2017 ob 09:53
Če si pravi ljubitelj formule, potem si nehaj zatiskat oci. Formula 1 jr bila včasih višek tehnologije, danes pa samo neke omejitve, ki jih iz leta v leto več. Prehitevanje je že skoraj prepovedano na malo bolj riskanten način. Seveda je potrebno poskrbeti za varnost, ampak formula 1 20 let nazaj in danes je povsem nekaj drugega. In zakaj smetim? Tudi sam rad gledam formulo in prav zato me vse te omejitve motijo, ker včasih mi je zastalo srce desetkrat na dirko, zdaj pa se to zgodi 5x v sezoni. Če se ne strinjam s tabo, še to ni smetenje. Jaz bi rad več akcije, če ti ne pa tudi v redu. Ja danes je bla ena bolsih dirk v zadnjem času in to samo potrjuje vse kar sem povedal. Še vedno je bla slaba dirka
Videonovice
Za konec sezone zmaga Bottasa 00:01:41, 26.11.2017
Hamilton še četrtič prvak 00:00:46, 30.10.2017
Deček je postal mož 00:02:02, 01.10.2017
Hamilton unovčil Ferrarijev polom 00:01:35, 17.09.2017
Hamilton pokvaril zabavo v Monzi 00:01:21, 03.09.2017
Vettel knez Monte Carla 00:02:07, 28.05.2017
Hamilton drugič dobil VN Španije 00:01:17, 14.05.2017
Bottas v Sočiju do krstne zmage 00:01:18, 30.04.2017
Alonso: Največji izziv je Indy500 00:01:16, 24.04.2017
Izidi

Dirka za VN Brazilije, Sao Paulo 

Končni vrstni red (71/71):             
 1. S. VETTEL      Ferrari  1:31:26,260
 2. V. BOTTAS      Mercedes      +2,762
 3. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari        4,600
 4. L. HAMILTON    Mercedes       5,468
 5. M. VERSTAPPEN  Red Bull      32,940
 6. D. RICCIARDO   Red Bull      48,691
 7. F. MASSA       Williams    1:08,882
 8. F. ALONSO      McLaren     1:09,363
 9. S. PEREZ       Force India 1:09,500
10. N. HÜLKENBERG  Renault       1 krog
11. C. SAINZ       Renault       1 krog
12. P. GASLY       Toro Rosso    1 krog
13. M. ERICSSON    Sauber        1 krog
14. P. WEHRLEIN    Sauber        1 krog
15. R. GROSJEAN    Haas         2 kroga
16. L. STROLL      McLaren      2 kroga
                                       
Odstop: Vandoorne, Magnussen, Ocon,    
        Hartley                        
                                       
Skupni vrstni red, dirkači:            
 1. L. HAMILTON    Mercedes         345
 2. S. VETTEL      Ferrari          302
 3. V. BOTTAS      Mercedes         280
 4. D. RICCIARDO   Red Bull         200
 5. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari          193
 6. M. VERSTAPPEN  Red Bull         158
 7. S. PEREZ       Force India       94
 8. E. OCON        Force India       83
 9. C. SAINZ       T. R./Renault     54
10. F. MASSA       Williams          42
...                                    
                                       
Moštva:                                
 1. MERCEDES     625  5. WILLIAMS    82
 2. FERRARI      495  6. TORO ROSSO  53
 3. RED BULL     358  7. RENAULT     49
 4. FORCE INDIA  177  8. HAAS        47