Formula 1

Poudarki

  • Ponovna združitev z Rossom Brawnom
  • Nemška posadka v nemškem moštvu
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 56 glasov Ocenite to novico!
Michael Schumacher
Michael Schumacher bo januarja dopolnil 41 let. Foto: EPA
Michael Schumacher
Michael Schumacher je v formuli ena dosegel 91 zmag. Foto: EPA
VIDEO
"Schumi" se vrača

Dodaj v

Michael Schumacher potrdil vrnitev v formulo ena!

Nemec bo zaslužil 7 milijonov evrov
23. december 2009 ob 07:15
Berlin - MMC RTV SLO

Sedemkratni prvak Michael Schumacher se vrača v formulo ena. Nemec, ki se je upokojil leta 2006, je podpisal enoletno pogodbo z Mercedesom.

Novico je prvi objavil nemški časopis Bild, ki trdi, da bo 40-letnik za sezono zaslužil sedem milijonov evrov. Schumacher je z 91. zmagami rekorder po številu zmag v elitnem bencinskem športu.


Nemška posadka v nemškem moštvu
Poleg Schumacherja bo v Mercedesu, ki je po koncu sezone prevzel šampionsko ekipo Brawna, sedel še en Nemec Nico Rosberg. Schumacher je bil blizu vrnitve že avgusta, ko se je poškodoval Felipe Massa, a je nato zaradi težav z vratom svojo odločitev preklical.

"Verjamem, da sem še vedno konkurenčen"
"Po treh letih premora znova čutim tisto energijo, ki mi je ves ta čas manjkala. Počutim se pripravljenega na vrnitev. Verjamem, da sem še vedno zelo konkurenčen," je povratek potrdil Schumacher.

Ponovna združitev z Brawnom
Ross Brawn
je bil tehnični direktor moštev Benettona in Ferrarija v vseh sedmih letih, ko je Schumacher osvajal naslove. Schumi je bil zadnja leta svetovalec Ferrarija. Najuspešnejši dirkač vseh časov je pred vstopom v formulo ena leta 1991 z Jordanom vozil prav za ekipo Mercedesa.

Najstarejši prvak Juan Manuel Fangio
Mercedes je že pred tem namignil, da bi se Schumacher lahko vrnil v formulo ena in da bi bilo, kot je rekel izvršni direktor Nicky Fry, "to dobro za šport". "Ne bi me prav nič presenetilo, če bi Michael spet osvojil naslov svetovnega prvaka," je ob njegovi vrnitvi povedal nekdanji svetovni prvak Nigel Mansell, ki je leta 1992 naslov osvojil pri 39 letih. "Leta v formuli niso pomembna, če si profesionalen in osredotočen. Osvojil je že vse, nima kaj izgubiti. Morda bo potreboval le nekaj dirk, da se privadi," je še dodal Mansell. Najstarejši svetovni prvak je pokojni Argentinec Juan Manuel Fangio, ki je svoj peti naslov osvojil pri 46 letih.

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
M-filter
# 24.12.2009 ob 15:43
Kemik
23. december 2009 ob 19:33
Prijavi neprimerno vsebinoM-Filter, a Sebastiana Vettla pa ne vidiš zraven???

mene še ni prepričal. preveč nemiren je, sploh takrat ko ni v ospredju. preveč napak do sedaj
LukasGiovanni
# 24.12.2009 ob 14:54
fantje....www.f-ena.si
torx
# 24.12.2009 ob 13:59
vsx1016: ne, nisem banan na avtomaniji in nikoli tudi nisem bil. Moti me najbolj to, da je polno folka, kateri znajo samo žalit, nekateri so tudi rasisti, pa še kaj bi lahko naštel. Saj kaznujejo nekatere, ostali pa še vedno drekajo po portalu. Zgleda, da si član avtomanije in te gotovo moti, kar sem napisal. Pač to je moje osebno mnenje. Pa nisem nč bolj fensi kot ti, če prebiraš avtomanijo. Drugače pa čestitke Schumacheru za pogumno vrnitev.
CTM
# 24.12.2009 ob 05:22
spet bom gledal F1 !!!!!!!!!! the king is back !!!!
Damche
# 23.12.2009 ob 22:38
Tud če se vrne, je njegov čas že zdavnaj minil!
Namesto da bi dal mir, ko je na vrhu se bo vrno, da ga bodo mladci raztumbal!!
Upam, da bo pregorel v želji!
Kemik
# 23.12.2009 ob 22:12
Ja, komentator11, vedno sem navijal le za Schumija osebno, še od časov Benettona. Drugače rečeno, za Ferrari sem bil samo takrat, ko je bil v njem tudi on. Ko je Schumacher odšel iz formule, mi je postalo malce dolgočasno in nisem za nikogar navijal (no, za Vettla pa le od časa do časa, mu tudi privoščim zmage, glede na to, da sta z Michaelom dobra kolega, ki sta skupaj že tudi zmagovala, in ga Sebastian tako spoštuje), sedaj pa mi bo vsekakor spet zanimivo, ni kaj.
komentator11
# 23.12.2009 ob 21:17
Kemik
23. december 2009 ob 15:50
Za Ferrari pa sam osebno ne bom več, ker preprosto ne morem navijati za Fernanda Alonsa.
------

Pravi navijač določene ekipe navija zanjo ne glede na vse, če tudi pripeljejo vanjo njemu najbolj osovraženega dirkača. Sam ne prenesem Alonsa, pa sem v letu 2007 držal pesti, da ekipi, za katero navijam, privozi čimveč točk. Tukaj se ločijo pravi navijači, od tistih občasnih, nedeljskih. Takle mamo.

V primeru, da si navijač Schumacherja osebno, ti je oproščeno. :P
vsx1016
# 23.12.2009 ob 21:01
Wow, torks, a tuje spletne strani bereš, pa ti si fensi. Verjetno si pa banan na avtomaniji.
Kemik
# 23.12.2009 ob 19:33
M-Filter, a Sebastiana Vettla pa ne vidiš zraven???
hi3
# 23.12.2009 ob 19:02
Alonso vs Hamilton vs Schumacher
Ferrari vs McLaren vs Mercedes
Ne smemo pa pozabit niti Masse, Buttna in Rosberga, red bull je tudi z odličnim Vettlom in Webrom dokazal česa je zmožen, kot pa smo videli v letošnji sezoni ne smemo odpisat niti drugih moštev, mogoče pa kdo po sreči razvije najbolši avto:)
Kaj si sploh še lahko želimo ljubitelji F1? Mi gre kr na smeh ko pogledam štartno vrsto:) Seveda pa kot navijač Šumija bom presedlal iz rdeče barve na črno, tudi zato, ker Alonsu res ne paše rdeča! Škoda da ni več Renaulta in Flavia z Alonsom, torej bi Kimi ostal v Ferrariju. S tem bi bila pa sezona resnično TOP vseh časov!!!!
Lp
M-filter
# 23.12.2009 ob 18:54
upam da se nam obeta vsaj troboj med Šumijem, Hamiltonom in seveda Alonsonm. še bolj pa da se še kdo pridruži tekmi za naslov. stavim pa na Alonsa, le če bo mel ferrari konkurenčn avto. Če boalonso prvak in Šumi za njim drugi se bo šumi še močno sekeru, da se je vrnu v F1. je pa njegova vrnitev nekaj najbolšega kar se je lahko zgodilo pa čeprav ga tudi jaz nisem nikoli maral. sploh zaradi leta 97
aspin
# 23.12.2009 ob 18:39
Končn bo spet mal dogajanja.
milkra
# 23.12.2009 ob 17:36
Nisem bil glih nek navijač Schumija, samo to pa bo res zanimivo, prava popestritev!
Schrei
# 23.12.2009 ob 17:27
Schumi !!!!
bor10ut
# 23.12.2009 ob 16:47
Schumi...dobrodošel nazaj pa četudi v mercedesu...ne glede na vsej kaj tu gori pišete o njem...priznajte si...gledanost bo v F1 zarad te legende motošporta, sigurno narasla!!!Schuamacher ist a Weltmeister!
Kobelco
# 23.12.2009 ob 16:12
dvorezen meč tale vrnitev, ampak upam da bo pokazal ''mulcem'' kaj je dirkanje:)
Latex
# 23.12.2009 ob 16:05
Can't wait!
Kemik
# 23.12.2009 ob 15:51
Sicer pa ob vsem skupaj tudi jaz ne morem skriti navdušenja, da bo končno Mercedesova ekipa, ki bo neodvisna od McLarna, bo pa tudi povsem nemška in tudi z nemškim dvojcem, z najboljšim dirkačem v zgodovini tega športa.
Kemik
# 23.12.2009 ob 15:50
Zdaj sem prebral še to, da so se pri Mercedesu s Schumijem pogovarjali že v letih 1995, 1998 in 2005, pa pogajanja niso bila uspešna. Ker je bil član mladinskega programa pri Mercedesu in je tudi dirkal za njih v nekaterih razredih pred prihodom v formulo 1, so si seveda pri Mercedesu želeli, da bi se Schumijev krog zaključil prav tam, kjer se je tudi začel, torej pri Mercedesu. Končno bo sedaj imel Mercedes svojo nemško ekipo z nemškima dirkačema, ki bo neodvisna od McLarna, kaj takšnega sem tudi pogrešal v teh letih. Schumiju pa želim vse najboljše in verjamem vanj, vsekakor bom naslednje leto navijal zanj in za Mercedes Brawn. Dajmo, Schumi in Mercedes!

Za Ferrari pa sam osebno ne bom več, ker preprosto ne morem navijati za Fernanda Alonsa. Upam, da temu Špancu Schumi letos večkrat pokaže, kako se vozi. Ferrari je s tem napravil tudi slabšo potezo, kot če bi v ekipo pripeljal Vettla, vsaj po mojem mnenju, saj je Sebastian boljši v dežju in še večji talent.
LFC
# 23.12.2009 ob 15:48
Kdo pa izbira sredstva, Hamiltonov Lojz morda... Meni je super da pride nazaj, ker je bo ob Alonsu in Vettlu vsaj še en mojster volana v karavani F1...

Lahko ga sovražiš ali pa imaš rad... on je Mr.F1.
intojeto
# 23.12.2009 ob 15:28
hhhahahhahah! a schumu je kao igral dirty game? pa se zaletavu v druge? no ja 1x se je ja... dj poglejte mal ucas kako so se zaletaval naprimer prost,senna,nighel,... hahahahha boste vidl :)

sicer pa.. lejte kwa je naredu mclaren? kradu dokumente in razvoj drugih ekip in kaj je dubu?denarno kazen haha :)

SCHUMI the best is back!
TheNomad
# 23.12.2009 ob 15:03
Jaz vrnitev pozdarvljam in upam, da mu rata uspešen come back.
Zdaj bom vsaj mogoče spet začel dobivat interes za F1, ker mi zadnja leta (po Schumiju) ni pomenil kaj več kot par-minutni pogled na tabele.
ronzi
# 23.12.2009 ob 14:50
ali je samo markentiška poteza,da se pridobi nazaj tiste miljone gledalcev in keša???
šumi se mi je pa zdaj zasral,do konca.koliko let je bil pri ferariju,oz. on je ikona ferarrija,zdaj pa to.ok saj razumem da hoče vozit za nemško moštvo,ampak se vse njegove stare napake skrijejo za to :D
moje mnenje.pa spremlam formulo 15 let
shadyman
# 23.12.2009 ob 14:40
Ne vem zakaj ga nekateri ne marate Schumacherja ko pa je vedno pripravljen dati intervju,nikoli se ne obnaša zvišano,veliko denarja nameni v dobrodelne ustanove,je družinski človek poročen z Coro že vrsto let.Pomojem je to Slovenski sindrom foušarije.

Mogoče zato, ker ne izbira sredstev pri doseganju ciljev..če je treba tudi koga zrine s steze:)
rrrppp
# 23.12.2009 ob 14:39
ne šumi, ne tega delat. kak naj zdaj nek pravi navijač ferrarija gleda to?!! večina nas je prav zarad šumija začela za ferrari navijat. če bote vsi začeli zaj formulo spremljat, jo bom js "nehal"!!!:)
še enkrat beda, beda, beda!!!
Smajly
# 23.12.2009 ob 14:38
uf superca =D
user491
# 23.12.2009 ob 14:24
zarad njega bom začeu spremljat F1
kolr
# 23.12.2009 ob 14:07
Joj joj, spet se bojo začele goljufije, naj vs mal spomnem:
1. Z benetonom redno točili gorivo brez zaščitne mreže- nikolo kaznovan
2. Se v zadnji tekmi zaletu v Hila, če se ne motim, dobil prvenstvo, - nikoli kaznovan
3. Pri ferariju goljufal z krilci - nikoli kaznovan
4. Zmagal brez da bi prepeljal štartno črto, frajer je zapelu v boks in zmagal - nobenga ukrepa

Je še prezgodi pa se ostalih goljufij ne spomnem pa mal sm pozabu jih je blo pa ogromno, in za neke je to največji voznik vseh časov, zalostno, zalostno.

Nč od tega mu niso nikol dokazal tko da ni kriv. Če si obtožen še nisi kriv brez dokazou pa tut nisi. To je tko k če bi Alonsa obtožu da je gej čeprov nimam nobenga dokaza za to, je pa dost vrjetno da je res!
vodicarg
# 23.12.2009 ob 13:53
Končno bom spet z veseljem spremljal F1:)
rokec
# 23.12.2009 ob 13:40
jaja je bil prvi takrat ja...hvala enako, pa ni nobene zamere:)
torx
# 23.12.2009 ob 13:18
jp se strinjam da so izjeme npr Kimi, pa še kdo. A zakaj bi speljal? Jah ravno zaradi tega, da ne bi bil kaznovan in bi pač požrl ta njegov ponos (verjamem, da je za 2x sv. prvaka to težko). Konec koncev pa je bil (če se ne motim) Alonso že na prvem mestu. Vprašanje je samo bilo, kdo bo prvi štartal. Pa brez zamere in veliko navijanja naslednje leto, katero bo več kot pestro.
Suzuki
# 23.12.2009 ob 13:13
Sem njegov navijač, ampak mislim da dela napako. Oditi je treba na vrhuncu. Moral bi ostati v pokoju.
kralj matjaž
# 23.12.2009 ob 12:49
Vidim da nasledno leto Ferrari ne bo imel veliko navijačev.
rokec
# 23.12.2009 ob 12:34
zakaj bi pa speljal, če je že pred tem hamilton zanalašč storil kar je in tako odvzel Alonsu en hiter krog??
tist, k je v F1 priden in počne vse pošteno se vozi v ozadju, jbg tko je...morš bit svinja, hinavec in vse možno, da si v ospredju! se pa dobi tudi kaka izjema (kimi)
Throll
# 23.12.2009 ob 12:34
Bravo Mercedes. Daj vetra tem rdečim oslom! :)
torx
# 23.12.2009 ob 12:23
hehe potem mi pa daš link od rumene avtomanije jao. Vem za ta dogovor, ampak vseeno se ti ne da dopovedati. Alonso se je v tem primeru nešportno vedel in za to ni opravičila. Takoj bi odpeljal pa bi bila zadeva rešena, ne pa da ga še zadržuje in dela škodo sebi in moštvu.
"Čakal je na ukaz svojega inženirja, ki odloča o tem, kdaj naj spelje" Le zakaj je Dennis na koncu kvalifikacij Alonsovega inžinerja malo bolj močno prijel za glavo? Le zakaj ta isti inžiner ni dal dovoljenja Alonsu za odhod?
Drugače pa vse to piše na znanih tujih spletnih straneh, pa če te še zanima, to dirko in kvalifikacije sem v živo spremljal.
Pa še stavek s tuje spletne strani: Alonso was the big loser of the weekend because not only did he lose points to Hamilton but his squeaky clean image as a sportsman is gone for ever. He is a man who wants to win and if necessary at all costs.
A shame.
laščan2
# 23.12.2009 ob 12:21
legenda se vrača
rokec
# 23.12.2009 ob 12:03
šumi sigurno v srebrni zvezdi, podpisal pa je triletno pogodbo!!
barbi.s
# 23.12.2009 ob 12:00
omg, omg, omg!! :S
donkey
# 23.12.2009 ob 11:51
Drugače pa se bolj veselim povratka Kobayashi-ja v f1 oz tega, da bo imel stalno mesto v Sauberju ...
jerry444
# 23.12.2009 ob 11:49
da ne govorim o tem,da so tako odlični vozniki kot so dirkači formule 1,verjetno tudi v vsakdanjem življenju na cestah med tistimi,za katere se ni bati,da bi povzročali kakšne grozne nesreče kot nekateri lokalni pijančki ali pa muloti stari 20 leti,ki dobijo vozniški izpit,v resnici pa ne znajo še pravilno iz prve v drugo prešaltat,potem pa norijo po naših cestah,zatorej ne mešaj sem noter poklicne dirkače.
mat
# 23.12.2009 ob 11:49
Je že uradno
jerry444
# 23.12.2009 ob 11:47
okrean:dej naroči se pri kakem specialistu za pregled,pa kaj je s tabo človek?res je,da je pokvarjen voznik na stezi,samo ne vem,kaj ma to veze z resnično-vsakodnevno vožnjo na "običajnih" cestah?hvala bogu,da so na stezah predrzni,saj navsezadnje to publika najraje gleda,pa še zelo dobro so plačani za svoje početje,tako da ne mešaj jabolk(in ne bom rekel hrušk)in zelja,ker so to dve popolnoma različni stvari.
donkey
# 23.12.2009 ob 11:43
Glede na par komentarjev je f1 zanima samo takrat ko je dirkal schumacher. To ponavadi pravijo ljudje, ki nimajo pojma o F1.

jump on the bandwagon fani formule 1 ... bomo videli ...

Sicer pa ne dvomim, da je imel pri tem prste zraven bernie, saj je zanimanje za f1 padlo in še naprej pada zaradi brezveznih dirk ki se odvijajo v procesiji. Čevljar to lahko spremeni na kratek rok, na dolg rok pa bo potrebno začeti poslušati navijače ...
jerry444
# 23.12.2009 ob 11:29
je pa sigurna ena stvar,mercedes bo imel letos avto za aslov prvaka,ker v nasprotnem primeru šumija gotovo ne bi videli dirkat
mušica
# 23.12.2009 ob 11:24
Ni "prave " formule brez Šumija.Vsekakor si bo treba spet vsako drugo nedeljo vzeti čas za ogled dirke.
Arsenal_fan1
# 23.12.2009 ob 11:22
Kljub tem,da se je vrnil najboljsi voznik F1 vseh casov,ter,da sem se ravno ob njegovih zmagah najbol veselil,bom tokrat proti njemu,ker je ljubezen do Ferarija se vecja.

FORZA FERRARI !!!
El comandante
# 23.12.2009 ob 11:12
Šuh-maher bo spet drkal.
Drncl
# 23.12.2009 ob 11:09
Kaka bedarija.
zarjam
# 23.12.2009 ob 11:07
Ni važno, Šumi je najboljši, hkrati pa največji "kmet" v zgodovini f1
rokec
# 23.12.2009 ob 11:05
eko ti pametnjakovič od torxa:

http://formula.avtomanija.com/default.as
p?rb=1&id=12111

kaj boš zdej reku????? ha???
začni spremljat F1, potem pa piši!!
provokatorr
# 23.12.2009 ob 11:03
Schumacher ni vozil za Ferari zato, ker avti ni bil konkurenčen. Ni hotel voziti za 10. mesto.
Mercedes pa ima trenutno najboljši avto, zato je z veseljem šel tja, kjer se bo boril za najvišja mesta.
jerry444
# 23.12.2009 ob 11:02
To je verjetno Eklstonovo maslo,bo formula 1 spet vsaj gledljiva,to kar spremljamo zadnjih nekaj sezon je itak na podobnem nivoju kot prenos pogreba,še dobro za Mirana Ališiča in njegovo vpitje,vsaj ne zaspim zraven dirke.
kum 50
# 23.12.2009 ob 10:59
žalost največji pokvarjenec se vrača,bo imel alonso spet koga za premagovat
rokec
# 23.12.2009 ob 10:57
@torx; o tem so bili objavljeni tut članki, tko da...ti pišeš bedarije, če so pa članki, ki so bili objavljeni povsod dajali neresnico ven, potem pa piši na tiste strani, kjer so bili objavljeni članki o temu!
ja to tudi vse vem, da je bil kaznovan in vse, ampak takrat so imeli dogovor v moštvu, ki se ga hamilton ni držal in zato je alonso tisto storil!!
Outlawz
# 23.12.2009 ob 10:56
http://www.youtube.com/watch?v=mDarUeXPF
co
torx
# 23.12.2009 ob 10:49
haha rokec: ja daj napiši še kakšno večjo neumnost no. Alonso je bil v boxih, kjer so mu zamenjali gume in natočili gorivo. Za njim je pripeljal Hamilton. Alonso, namesto da bi speljal, se je še 20s zadrževal na mestu (ker ni hotel da ga Hamilton premaga na kvalifikacijah) in tako Hamiltonu pokvaril kvalifikacijski krog, saj mu je zmanjkalo časa zaradi Alonsa. Alonso je osvojil pole position, Hamilton pa drugega, vendar pa je FIA zaradi nešportnega obnašanja Alonsa kaznovala s pribitkom petih mest. Zaradi njegovega nešportnega obnašanja je FIA kaznovalo tudi moštvo McM z odvzemom konstruktorskih točk. Na dirki pa je pravično zmagal Hamilton, Alonso je bil pa četrti. Zdaj pa ti meni razloži, od kje tebi, da sta tukaj kriva Hamilton in moštvo? Zgleda, da je vse to plod tvoje bujne domišlije oz sovraštvo do Hamiltona.
Think
# 23.12.2009 ob 10:48
Schumi legenda. Komi čakam, da ga spet vidim dirkat.
aeterno
# 23.12.2009 ob 10:46
To bo Mensell all over again heh
lapy
# 23.12.2009 ob 10:36
pomojem je prišel nazaj ker se boji za svoj rekord v največ osvojenih točkah v sezoni :D
Neo_
# 23.12.2009 ob 10:25
no da vidmo zdj kašn mojster je :)
benjy1986
# 23.12.2009 ob 10:25
dejte na pametujte spet tle o njegovi prekrških itd. itd. Kar je kaznivega naredu je bil kaznovan! Take stvari pa so delal tut drugi! Samo pač vi vidte samo schumacherja kako je podel in umazan voznik! Meni osebno je dobr da je pršu nazaj saj dirke F1 v celoti nisem gledal že odkar je šel iz F1!
Tko da mal razmislte in si priznajte da neglede za koga navijate je njegova vrnitev v formulo dobra pa tut če se bo okol 20 mesta uvrščal!
jack burton
# 23.12.2009 ob 10:15
Peter F....

Alonso ni dirkač ki bi z srcem navijal zanj!?? A je to kimi??????? Lepo te prosim.......če je kdo v F1, ki ga dobesedno boli k .... in je hladen kot led, je to kimi.........hvala ---- da je sploh zmagal eno sv.prvesntvo.......

Ma kake......
Valuk_
# 23.12.2009 ob 10:11
Na hitro sem prebral naslov.

Da bo spet DRKAL :)

Ma naj če mu paše, F1 mi tako postala povsem nezanimiva. Krivec je bil pa on.
Ampak še bolje, sem vzljubil WRC. Tisto je dirkanje, F1 bolj showbussines kot kaj drugega.
rokec
# 23.12.2009 ob 10:03
@dianbobo; glede budimpešte in 2007...tisto je krivo moštvo oz. hamilton in ne alonso! pa ne mislit, da sem za alonsa...tam je bilo dogovorjeno znotraj moštva, da naj bi prvi iz boksov šel alonso, šel pa je hamilton in zato je tisto alonso storil, tko da je za tisto si hamilton čist sam kriv in ne obtožuj alonsa za tisto, obtožuj ali moštvo ali hamiltona!!

sicer pa THE KING is back!!:D:D
dianbobo
# 23.12.2009 ob 09:51
@urko23,
ne bit tako enostranski, Schumacher je bil kaznovan za večino "prekrškov" in še zdaleč niso bili vsi po njegovi krivdi. Lahko bi začeli s šampionskim letom 1994. V tem letu ni smel nastopati na 2 dirkah, ker so po koncu njegove zmage v Spa-ju komisarji odkrili da ima za 2 mm pretanko desko na dnu dirkalnika. Popolnoma krivda na ekipi, predvsem je to maslo Briatoreja. Istega leta je v Silverstonu v krogu za ogrevanje Hill namenoma zelo počasi speljal iz pole positiona, tako da ga je pač Schumacher prehitel. In kaj se je zgodilo? Diskvalifikacija, sicer bi tudi tam zmagal. Torej v tem letu je Schumacher doživel odvzem 10 točk za zmago, diskvalifikacijo iz dirke (potencialna izguba 10 točk) in prepoved 2 dirk (potencialna izguba 20 točk), in na koncu je vseeno postal svetovni prvak.

Da pa se ne bom preveč razpisal samo o Schumacherju, spomni se kaj se je dogajalo pri Alonsotu v zadnjih nekaj sezonah. Najprej je prvi naslov osvojil po neverjetni sreči, saj je vsakič ko je Raikonnen vodil, le ta moral odstopit zaradi tehnične okvare svojega McLarna. Dobro to ni bilo njegova krivda ali krivda ekipe, le neverjetna sreča. Drugi naslov je osvojil s tehnično neprevilnim avtom, saj je FIA le 5 dirk pred koncem prvenstva prepovedala nihalo v nosu bolida, ki jim je omogočalo zgraditi točkovno prednost pred Schumacherjem do takrat. Kaj je sledilo? Nič, nobene kazni, nobenega odvzema točk... Nato je sledila epizoda v McLarnu, kjer je Alonso pokazal svoj pravi karakter s svojo neizmerno arogantnostjo in sovražnostjo do sovoznika Hamiltona. V kvalifikacijah v Budimpešti ga je z zadrževanjem "spravil" iz zadnjih deset in mu pokvaril dirko, saj se na tisti progi zelo težko prehiteva. Zopet nobenih posledic za tako grdo ravnanje. V zadnji driki sezone v Interlagosu je v prvem krogu namerno hotel izriniti Hamiltona iz steze, in ga tudi je, samo je bila v tistem ovinku asfaltirana izletna cona, tako da se je Hamilton lahko vrnil na stezo. Zopet nobenih posledic, razen to da jima je Raikonnen izpred nosa speljal naslov prvaka. V istem letu je bila tudi afera Stepneygate. Podatki iz Ferrarijevega tabora so se znašli med drugim tudi na Alonsovem računalniku. Zopet brez posledic za njega. Med najnovejše packarije pa sodi lanska dirka v Singapurju, kjer mu je bila omogočena zmaga z neverjetno podlostjo ekipnega dela. Pique jr. v zid, Alonso hitro v bokse in lahka zmaga. Alonso je dan pred tem pristal na tako umazano igro skupaj z mastermindom Briatorejem in Piquejem jr. Zopet nobenih posledic za Alonsa, si je pa vsaj Briatore zaslužil kar ga je doletelo.
Kaj sledi letos, znova goljufije iz strani Alonsa :)))
Peter F.
# 23.12.2009 ob 09:44
Hehe Dess, enako. Od odhoda Kimija, ne morem več navijat za Ferrari, ker Alonsa in Masa mi nista tipa dirkačev, za katera bi lahko s srcem navijal.
Mi bo pa letos fajn Mercedes; končno nemška ekipa z nemškima dirkačema. Mislim da bom kar za Mercedes letos navijal. Pa upam da nažgejo Mclaren, ki je toliko let prepovedoval nemškim dirkačem nastop za njih. Da dobijo vse nazaj z obrestmi :)
kralj matjaž
# 23.12.2009 ob 09:40
Odlična medijska poteza. S tem si bo Mercedes zagotovil marikaterega sponzorja.
D e s S
# 23.12.2009 ob 09:26
Hmm, ne vem kaj bi dejal na to. Vedno sem navijal za Schumacherja, vendar ne maram Mercedesa, navijam za Ferrari, ne maram Alonsa...:)

Torej ostaneta Schumi in Massa...:D
zarjam
# 23.12.2009 ob 09:26
škoda, da bo s svojo ignoranco in nešportnimi potezami sedaj oskrunil še ugled Brown Mercedesa. .
CameraObscura
# 23.12.2009 ob 09:19
Mogoče bi pa Šumzl rad popravil svojo statistiko pri stolpcu 'zmage', da bo mel lepo okroglo cifro? 100? :)
fakdasystem
# 23.12.2009 ob 09:17
fuj
El comandante
# 23.12.2009 ob 09:08
To bo blamaža 3. tisočletja! Škoda za Mercedes.
musicman
# 23.12.2009 ob 09:08
Nima kej zgubit, samo življenje. ;)
mweiss12
# 23.12.2009 ob 08:56
Tisti, ki pravite da Šumi ni bil kaznovan za svoja dejanja naj spomnim na vsaj dve kazni
1. Monte Carlo-na kvalifikacijah zapru ovinek pred ciljno-štartno ravnino
2. Odvzem 2, mesta v skupni razvrstitvi po namernem trku-1997
BORUT70
# 23.12.2009 ob 08:56
končno bom spet gledal formulo...:)...za koga dirka mi je vseeno, ker nikoli nisem navijal za nobeno ekipo, ampak samo zanj....bravo MS
Ducky
# 23.12.2009 ob 08:54
To je pa res najlepše božično darilo :D

@ lapy - sva že dva :) Sam ok, prej je bil to Brawn GP, zdaj pa je pač Mercedes kupil brez McLarna, tak da bo še nekak prebavljivo - v glavnem, da je Brawn šef! :) Do zdaj sem navijal za Ferrari, sam v prihodnje pač zarad Alonsa ne morem! Ferrari če bi bil pameten, bi pripeljal Vettla in ne Alonsa!!

@Peter F. - To si tako lepo napisal, se povsem strinjam.. saj to je ponavad normalno, da se vsi ponavad borijo proti najboljšemu in tolčejo proti njemu... npr. tud v košarki jih je velik tolko po Jordanu, čeprav tudi tam ni dvoma, da je najboljši vseh časov, tako kot šumi.

@ peyj - to je popolnoma res, samo Šumi vseeno sedaj ni najbolj seznanjen z dirkanjem s temi novimi dirkalniki, pa še testiranja so preveč omejena, tako da na začetku bo on težko velik pripomogel, tako da inženirji se od začetko mogoče ne bodo mogli tolko zanašat na njegove informacije.
Kemik
# 23.12.2009 ob 08:53
Tako je, peyj, njegovi uspehi so bili vselej tudi plod izjemnega poznavanja motorjev in izjemnega dela z inženirji, on je res natanko vedel vse podrobnosti dirkalnika, da je lahko izjemno razvijal avto. In že od Benettona dalje je sodeloval z Rossom Brawnom, izjemnim inženirjem in oblikovalcem motorja, ki natanko ve, kaj najbolj leži Schumiju! Verjamem, da bo vse skupaj izpadlo naslednje leto zelo dobro. Letos ne bi, ker je Ferrari nehal z razvijanjem motorja, Schumi pa je najboljši ravno pri razvijanju in seveda jasno tudi pri tem, da iz motorja iztisne največ, kar se da. To, da je pa še vedno v formi, pa je dokazal tudi na dirki šampionov, kjer sta skupaj s Vettlom slavila na tekmi narodov za Nemčijo, on sam pa je prišel v finale, kjer je izgubil z dirkačem DTM-a Ekströmom, vendar je vmes v medsebojnem dvoboju z istim avtom premagal tudi Buttona in Vettla, za katera pa vsi vemo, kako izjemna sta. Dajmo, Kaiser Schumi, naslednje leto bo spet dobro leto! Vso srečo!
dami79
# 23.12.2009 ob 08:53
Nekateri šimfate Schumacherja, pa hkrati da je bil Senna večji od njega.... Senna se je v eni sezoni na zadnji dirki v prvem ovinku zapeljal kar naravnost v Prosta in postal že po 5 sekundah dirke svtovni prvak, Mansell se je z enim stepu kr ob stezi, ko sta se zaletela in to so bile dirke! Ne pa danes ko vsak dotik, vsako prehitevanje in bog ne daj da malo drugače pripelješ iz boksov pa te takoj komisarji kaznujejo. FIA je unčila F1in ne moštva, ker jim predpisujejo še to kdaj morjo it scat!
boosko
# 23.12.2009 ob 08:51
Glejte in se učite!!!!!!
urko23
# 23.12.2009 ob 08:41
Čudno je samo to, da se goljufije selijo tja kamor se seli on. To da so pa vsi hočjo zmagat pa itak, sam ene se pri raznih poizkusih goljufij kaznuje, eni so pa nedotaknjeni, seveda če vam je enim to všeč in vam nardi to bol zanimivo in pravično dirkanje in dejansko dokaze kdo je bolši, pa super, boste spet na svoj račun pršli .
andre007
# 23.12.2009 ob 08:41
Evo, pa bom spet lahk gledal F1..
peyj
# 23.12.2009 ob 08:37
To legenda! Ni važno če bo avto konkurenčen ali ne, šumi zna delat z inženirji in sodelovati s celo ekipo, bodo že naredili da bo špilalo tko kot treba. Enako je bilo pri rdečh. Formulo sem nehal spremljati ko je šumi nehal dirkat, sedaj jo bom pa spet začel.
ulrich
# 23.12.2009 ob 08:29
ah, nikoli nisem bil simpatizer šumija, ampak to kar nekateri pripisujete njegovim goljufijam je bil večkrat ferrarijevo maslo in ne šumijevo
Peter F.
# 23.12.2009 ob 08:28
Umazanije in vse na meji dovoljenega, ali včasih čez; čisto vsak dirkač v karavani F1 je egoist in gleda samo nase, ter želi priti čez trupla do uspeha. Kdor tega ne vidi, nima pojma o dirkanju. Samo Schumi je pač največji dirkač med vsemi, z največ uspehi in rekordi, ter je bil celo kariero toliko bolj na udaru. Ne delajte si utvar, da je katerikoli dirkač bolj "pravičen", prijazen...
Vseeno; največja legenda F1 vseh časov, in po nekaj resnično dolgočasnih sezonah, bo letos že na prvi dirki po moje postavljen rekord po gledanosti, ker je odlično. Komaj čakam na začetek sezone.
jack burton
# 23.12.2009 ob 08:26
Lapy

Alonso v Ferrari je bila prava odločitev.........edini ki lahko pomaga teamu razviti spet super avto........1 leto brez naslova je že preveč.....
TPoweR2
# 23.12.2009 ob 08:25
Verjamem, da se bo konkretno blamiral :)
ssecnik
# 23.12.2009 ob 08:24
Še Ališiča v rit sunit,pa bo formula spet za gledat.
Joly
# 23.12.2009 ob 08:22
Zame pa ravno te umazane igre na dirkališču naredijo dirkanje, vožnjo v koloni lahko vidimo tudi na ljubljanski obvoznici. Nikoli nisem bil ravno njegov navijač, so bile pa dirke z njim zanimive. In večina velikih dirkačev zgodovine se je posluževala izsiljevanj, namernih zaletavanj. Arogantni vozniki so ta šport delali zanimiv in to danes nekako manjka. Samo upam, da ga ne bo v vratu uščipnilo en teden pred začetkom. :)
Kemik
# 23.12.2009 ob 08:22
TOOO! Božično darilo! To bo odlično spet videti, Schumi je ikona!

Los geht's, Schumi! Du bist der Beste!
lapy
# 23.12.2009 ob 08:17
Ma to ni fer, jst protestno ne bom navijal za nobenega. Vedno sem bil za Šumija nikoli maral Mercedes, vedno bil za Ferrari, nikoli maral Alonsa. In zdej mi grejo to narest :D
jast123
# 23.12.2009 ob 08:17
Tisti, ki hvalite Schumacherja, je tako, kot bi hvalili tistega butla, ki se je vozil v nasprotno smer na avtocesti.
mat
# 23.12.2009 ob 08:15
Joj joj, spet se bosta začela fovšija in frustracije...
urko23
# 23.12.2009 ob 08:11
Joj joj, spet se bojo začele goljufije, naj vs mal spomnem:
1. Z benetonom redno točili gorivo brez zaščitne mreže- nikolo kaznovan
2. Se v zadnji tekmi zaletu v Hila, če se ne motim, dobil prvenstvo, - nikoli kaznovan
3. Pri ferariju goljufal z krilci - nikoli kaznovan
4. Zmagal brez da bi prepeljal štartno črto, frajer je zapelu v boks in zmagal - nobenga ukrepa

Je še prezgodi pa se ostalih goljufij ne spomnem pa mal sm pozabu jih je blo pa ogromno, in za neke je to največji voznik vseh časov, zalostno, zalostno.
kranj01
# 23.12.2009 ob 08:10
Upam da se mu vspe uvrščat okoli 10 mesta.
pisosiht
# 23.12.2009 ob 08:08
No, zdaj bom pa spet formulo začel gledat. Odlično!
tejo
# 23.12.2009 ob 08:05
Milmar...se popolnoma strinjam s tabo in je res tako, samo če ga pogledamo samo kot voznika...izredno egoističen, vzvišen, ko mu ni šlo, se je posluževal umazanih trikov in ostale spletke v zvezi v prvim voznikom itd...zato ga jaz ne maram !
tejo
# 23.12.2009 ob 08:03
...nikoli ga nisem maral...ampak to je dobro za F1...alonso mu bo pa spet pokazal kdo je najboljši :))))
tonchek
# 23.12.2009 ob 07:59
Ne samo trakat ampak je takrat najbolj...
tyrus
# 23.12.2009 ob 07:58
Glede na par komentarjev je f1 zanima samo takrat ko je dirkal schumacher. To ponavadi pravijo ljudje, ki nimajo pojma o F1.
Milmar
# 23.12.2009 ob 07:54
Ne vem zakaj ga nekateri ne marate Schumacherja ko pa je vedno pripravljen dati intervju,nikoli se ne obnaša zvišano,veliko denarja nameni v dobrodelne ustanove,je družinski človek poročen z Coro že vrsto let.Pomojem je to Slovenski sindrom foušarije.
Ducky
# 23.12.2009 ob 07:47
Tooo!!! :)
Zdaj bo postalo spet zanimivo! Upam samo, da bo avto konkurenčen!!!
victor the great
# 23.12.2009 ob 07:43
Nikoli nisem bil.. nisem.. in nikoli ne bom navijač Shumija.. vendar ga izjemno spoštujem in verjamem, da bo formula 1 prav zaradi njegovega prihoda neverjetno pridobila na zanimivosti!
Peter F.
# 23.12.2009 ob 07:41
Največji se vrača. Spet bo zanimivo gledati.
tonchek
# 23.12.2009 ob 07:29
No, spet bom imel vsako drugo nedeljo kaj za gledat...
aaa
# 23.12.2009 ob 07:27
Človek bi rekel: Če je lahko Button bo Šumi zlahka.
perkos karakasis
# 23.12.2009 ob 07:24
Nebodi ga treba!!!! Ostal bi v penzjonu,tam kamor spada!!!
Formula 1
Komisarji FIA niso pravični...
Pastor Maldonado ni zadovoljen z odločitvijo FIA, da bo moral zaradi zakrivljene nesreče na tretjem prostem treningu štartati kar deset mest nižje. Venezuelec meni, da komisarji ...
Videonovice
Maldonado navdušen nad krstno zmago 00:01:38, 13. maj 2012
Maldonado poskrbel za senzacijo 00:01:53, 13. maj 2012
Vrhunci dirke za VN Španije 00:07:56, 13. maj 2012
Vrhunci dirke za VN Bahrajna 00:05:57, 22. april 2012
Vrhunci kvalifikacij pred VN Bahrajna 00:00:00, 21. april 2012
Izenačen začetek sezone v formuli ena 00:01:43, 16. april 2012
Vrhunci VN Kitajske 00:08:08, 15. april 2012
Povzetek dirke za VN Malezije 00:09:30, 25. marec 2012
McLaren prevladuje tudi v Sepangu 00:01:45, 24. marec 2012
Vrhunci petkovega dogajanja v Sepangu 00:07:09, 23. marec 2012
Formula ena - svetovno prvenst ...
Kazalo