Anketa: 11. september 2010 ob 23:14

Ali naj Memi Bečirovič vodi slovensko košarkarsko reprezentanco tudi prihodnje leto na evropskem prvenstvu v Litvi?

Da
Ne
Arhiv
SP v košarki 2010

Poudarki

  • Američani četrtič svetovni prvaki v košarki
  • Naj peterka: Teodosić, Kleiza, Durant, Türkoglu in Scola
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 56 glasov Ocenite to novico!
ZDA
ZDA so s štirimi naslovi postale najboljša reprezentanca na svetovnih prvenstvih. Predtem so si prvo mesto delile z nekdanjima Jugoslavijo in Sovjetsko zvezo (3). Pokal držita kapetan Chauncey Billups in Lamar Odom. Foto: EPA
Kevin Durant
206 cm visoki Kevin Durant je srečanje končal z 28 točkami. Kar sedemkrat je zadel izza črte. Foto: Reuters
Turki
Turčija proslavlja največji uspeh svoje košarke. Foto: EPA
Ersan Ilyasova
Ersan Ilyasova, eden največjih turških adutov, ob trdi ameriški obrambi ni prišel do čistih metov. Dosegel je le 7 točk. Foto: EPA
Tyson Chandler
Hidayet Türkoglu in Tyson Chandler sta se v 1. četrtini zapletla v besedni spopad. Foto: Reuters
VIDEO
ZDA po 16 letih znova na vrhu

Dodaj v

Durant v kali zatrl turške apetite po zlatu

21-letni Američan razglašen za najboljšega igralca prvenstva
12. september 2010 ob 20:30,
zadnji poseg: 12. september 2010 ob 22:21
Carigrad - MMC RTV SLO

Košarkarji ZDA so najboljšo predstavo prihranili prav za finale 16. svetovnega prvenstva, v katerem so v Carigradu z 81:64 nadigrali gostitelje Turke.

Američani so tako četrtič (1954, 1986, 1994) osvojili zlato. Junak finala je bil Kevin Durant, ki je do polčasa (42:32) natresel 20 točk, od tega pet trojk. 206 cm visoki Durant, član Oklahome, je takoj po odmoru zadel še dve trojki za +16 in utišal 16.000 vročekrvnih navijačev v dvorani Sinan Erdem.

Ender Arslan je sicer Turke z dvema trojkama "približal" na 41:52, a so po minuti odmora ZDA s hitrimi akcijami postavile stvari na svoje mesto. Ko je semafor na začetku zadnje četrtine kazal 50:70, je bilo dokončno jasno, da "kruha" za domače ne bo. ZDA so s trdo obrambo ustavile turške strelce z zunanjih položajev, hkrati pa zanesljivo dobile skok (37:32). Edini Turek z dvomestnim številom točk je bil Hidayet Türkoglu (16).

Film tekme Turčija - ZDA

1. četrtina (17:22)
Američani so povedli s 7:3 in 12:7, za kar je bil najzaslužnejši Durant, ki je v prvih treh minutah dosegel 8 točk, od tega 2 trojki. Turki so z dvema uspešnim metoma izza črte Türkogluja preobrnili izid na 15:14. Ömer Asik je malo pozneje s polaganjem povišal na 17:14, na kar je Durant odgovoril s tretjo zaporedno trojko (17:17). Stephen Curry je zadel novo trojko (20:17), izid četrtine pa je s prostih metov postavil Russell Westbrook.

2. četrtina (15:20)
ZDA je uspel delni izid 5:0 (27:19), Turkom pa nikakor ni uspelo prebiti čvrste ameriške obrambe, tako da je Bogdan Tanjević vzel minuto odmora. Sledila je raztrgana igra na obeh straneh. Na polovice četrtine so ZDA s četrto trojko Duranta ušle na +10 (31:21). Türkoglu je vrnil, nato pa je sledila serija petih Durantovih točk za 36:26. Američani so zadržali prednost do odmora.

3. četrtina (16:19)
Drugi polčas je z dvema zaporednima trojkama (7) odprl Durant, tako da je razlika narasla na +16 (48:32) in Tanjević je bil prisiljen vzeti minuto odmora. Lamar Odom je malo pozneje povišal na 50:32. Turki se kljub visokemu zaostanku niso predali. Po dveh trojkah Enderja Arslana se je v 26. minuti ameriška prednost "zmanjšala" na +11 (52:41). Selektor Mike Krzyzewski je vzel minuto odmora, s katero je umiril svoje varovance, tako da so ti četrtino zanesljivo pripeljali do konca (61:48).

4. četrtina (16:20)
Vseh dvomov o zmagovalcu je bilo konec po treh minutah zadnjega dela, ko je semafor kazal 70:50. Turki so lahko le opazovali bliskovite akcije razigranih in motiviranih nasprotnikov. Preostalo jim je le še, da popravijo umetniški vtis, to je nekoliko ublažijo visok poraz ...

ZAKLJUČNI BOJI

FINALE:

Turčija - ZDA
64:81 (17:22, 15:20, 16:19, 16:20)

Türkoglu   16    Durant      28 
Erden 9 Odom 15
Ilyasova 7 Westbrook 13
Onan 7 Rose 8
Tunceri 7 Gay 6
Arslan 6 Igoudala 4
Asik 5 Billups 4
Gönlum 4 Curry 3
Savas 3

Prosti meti: 17/27; 10/14
Met za dve: 20/55; 30/68
Met za tri: 7/18; 11/33
Skoki: 32; 37



ZA 3. MESTO:
Srbija - LITVA
88:99 (22:23, 16:25, 16:24, 34:27)
Veličković 18; Kleiza 33, Jankunas 15.

ZA 5. MESTO:
Španija - ARGENTINA
81:86 (16:23, 16:26, 30:16, 19:21)
Fernandez 31; Delfino 27, Scola 22.

Najboljši košarkar (MVP): Kevin Durant (ZDA)

Najboljša peterka:
Miloš Teodosić (Srbija)
Hidayet Türkoglu (Turčija)
Kevin Durant (ZDA)
Linas Kleiza (Litva)
Luis Scola (Argentina)

A. V.
Mike Krzyzewski
Ömer Asik
Bogdan Tanjević
Prijavi napako
Komentarji
deimos
# 13.09.2010 ob 20:03
pa kaj se še trudite dokazovati in razlagati. eni pač ne morejo prebaviti, da so američani povozili vse ostale z lahkoto. pa zdej neki koraki pa "malo po žogi malo po roki" izgovori. a koraki so američanom prinesli povprečno 20 pik prednosti...pa nehajte vsi tega sagadina poslušat. on je tolkrat rekel koraki, pa jih v polovici situacij ni blo. pa kolkrat se je zgodilo, da so ameri izbili čisto žogo, pa so sodniki iz inercije piskali faul, ker je pač v evropi klasika, da se žoge čisto ne da zbiti in da je po defaultu faul.

pa še to: a se je kdo potrudil pogledat statistiko ameriških igralcev iz NBA...samo hint, večina jih ma povprečje 20+ pik ;)
gejzo
# 13.09.2010 ob 13:57
Če so američani oz. NBA tako kvalitetni kot pravite, zakaj pa so potem na nov naslov čakali 16 let ? Potem bi morali biti na vseh svetovnih in olimpijskih igrah prvi. Pa sploh ni bilo tako. Premagale so jih ekipe, ki niso fizično močne in ne rabijo atletskih sposobnosti. Pa tudi tako velika imena kot so bila James, Wade, Iverson, Anthony, Duncan, Marbury, Howard, Miller, Davis, Paul... , te ekipe niso imele.
rokec
# 13.09.2010 ob 13:45
@gejzo; ja in če je trener v NCAA? zgleda da ne spremljaš neki basketa, ker če bi ga bi vedel, da je veliko trenerjev v NCAA na ravni trenerjev iz NBA, nekaj jih je tudi veliko boljših in Coach K je med njimi. pa mislim da je Coach K bil že na OI v Barceloni leta 92, vendar kot pomočnik.
Alcarin
# 13.09.2010 ob 13:31
gejzo....

Argentinci brez Scole tudi nebi prlezli do 5 mesta, Španci brez Navarra enako letos, Brazilci brez Huertasa, Srbi brez Teodosića itd itd...

Koga pa to zanima...

Svetovni prvak je USA oz. Združene Države Amerike, vsi ki so pa pravili da bodo Evropske ekipe nabile USA pa bodo zdaj spet 4 leta tiho potem pa spet gonja proti Američanom kot nekoč...

Pač imajo večjo kvaliteto in fizično pripravljenost... njihovi skoki so na najvišjem nivoju, njihova hitrost je bliskovita za Duranta pa sploh brezveze besed... on je pač letos najboljši in zasluženo popeljal svojo ekipo do naslova ki si ga zaslužijo pač že več let
gejzo
# 13.09.2010 ob 13:05
Vsi nekaj bluzite, kako je nba košarka daleč pred evropsko. Vem nekj povem: eno je košarka, eno so pa posamezniki. V posameznikih je boljša nba košarka (tistih top 10 igralcev), kar se tiče kvalitete igre je pa še vedno evropska na vrhu. Američani brez Duranta še prilezli ne bi do finala. Tudi kvaliteta nasprotnikov, ki so jih imeli, ni na taki ravni, kot sta bili na sp leta 2006 španija ter grčija. Največ zaslug poleg Duranta ima pa predvsem selektor Kryzewski, ki pa je trener kluba iz univerzitetne lige, in ne NBA. Se še spomne kdo grenkih porazov v letih 2006, 2004, 2002 in 1998 ?? :)
MACBETH
# 13.09.2010 ob 11:46
Ja - očitno se nekaj tule spreminja. mislim, da bodo počasi poskusili poenotiti pravila in kriterije ...
velikipeter
# 13.09.2010 ob 11:13
Gre za to da so pravila jasna, korakis o koraki, 3 sekunde so 3 sekunde, prekršek je prekršek.... Tukaj ni kaj dovoljevati... Ne moreš ti premikati stojne noge, v raketi stati 5 sekund... to ne gre in meni ni jasno kako tega sondiki ne vidijo!!! Pa ta naš Pukelj, kekec da mu ni para!!!
MACBETH
# 13.09.2010 ob 10:51
To drži, samo: če je spremenjen kriteriji, je pač spremenjen. Korake morajo dovoliti tudi tebi, ne samo Amerikanarjem. Pa tudi tisti sagadinovski "kresnejo malo po žogi, malo po roki" - tudi ti lahko kresneš njih. Nepravično bi bilo, če bi njim to dovolili, tebi pa ne.
DREADLORD
# 13.09.2010 ob 10:42
čudno je prvenstvo ko se ei ekipi tolerira korakanje, smo zato ker v svoji ligi tako igrajo. sicer košarka ne bo izgubila, ampak bo pa potrebno tole urediti, če e si bo še kdo zmislil da v njihovi ligi pa čez pol igrišča lahko po ragbijevsko nesejo žogo tapkati morajo pa samo na nasprotnikovi polovici.
MACBETH
# 13.09.2010 ob 10:42
MIKI331
Brezpogojno podpišem!
Tudi po včerajšnjih komentarjih po tekmi, češ fibina košarka nima česa zavidati NBA. Pa po izjavi po tekmi, da bi Srbija premagala Američane. Problem Sagadina je v tem, da ima neke kalupe in se jih ne more znebiti. Skozi celo prvenstvo nam dopoveduje, da so ZDA zlahka premagljive z dobro obrambo, z ročico in z bonusom. Dobro - nasule so trideset pik vsem. Ameriška košarka je svetlobna leta pred evropsko. Predvsem je mentalno bolj intenzivna in zato igralci hitreje reagirajo. S tretjerazrednim moštvom so osmešili vse nasprotnike. Sagadin je kar naprej goivoril: no, danes je bilo, kakor je pač bilo, naslednji nasprotnik jih bo sesul. Potem pa se je vsakič ponovila ista pesem. Problem Američanov je v motivaciji, če jih motiviraš razbijejo kogarkoli, rudi Srbijo bi premagali za dvajset pik. Zato pa vam nekaj prerokujem: zdaj bodo za kakšnih pet let (morda deset) motivirani in drugi ne bodo imeli niti za burek. Potlej bodo zmage prelahke in napetost bo padla. V kakšni Argentini (ali kjerkoli drugje) se bo pojavila kakšna zlata generacija in jih bo presenetila. Nekaj naslovov bodo osvojili fibovci, dokler ne bo Američanom dovolj. Pojavil se bo kakšen nov kouč kej in vse bo steklo po starem kopitu ...
ccs
# 13.09.2010 ob 10:37
Pa kako je lahko Kevin Durant MVP SP-ja? On pa ja ni bil nič posebnega. Saj niti ni bil najboljši strelec SP-ja, povprečje ima 22. Argentinec Scola pa ima 27 košev. Mafija fibovska!!!!!!!!!
magjack
# 13.09.2010 ob 10:23
se dobro, da so jih zmagali. Turki so namrec tako zabite opice, da zvizgajo se ob predvajanju nasprotnikove himne. In na vsaki tekmi zvizgajo in se derejo, ce nasprotnik dobi zogo. Tako nespostovanje si zasluzi, da bi jih vrgli s tekmovanja in prepovedali igranje!
velikipeter
# 13.09.2010 ob 09:07
Tok neumnega SP-ja pa še ne! Prav neverjetno kaj so delali sodniki!!! Korakov sploh niso piskali, prekrške so piskali ko jih ni bilo, veliko OČITNIH prekrškov so "spregledali", na celem prvenstvu so (kar sem jaz videl) zapisakli 3 ali 4 prekrške treh sekund v raketi,...
friks
# 13.09.2010 ob 08:36
Zaslužena zmaga Američanov. Tekmo sta odločila njihova nepopustljiva obramba in izvenserijski Kevin Durant. Ta fant je res neverjeten. Vsekakor je na dobri poti, da postane velika zvezda NBA lige.
andrey
# 13.09.2010 ob 07:32
Poštena zmaga močno dominantnih američanov.
Prikazali so najboljšo OBRAMBO na tem SP, ter najboljši napad.
Sicer niso imeli kakšne lepe kombinatorne igre, ampak so s pomočje izjemnegaq Duranta vse povozili (razen Brazilcev).

Pričakovano. Raje bi videl v finalu Srbe, saj bi s teamsko igre bolje parirali Amreičanom.

Turki pa so ravno proti nam dosegli vrhunec, potem pa strmo navzdol.
Ducky
# 13.09.2010 ob 07:05
Čestitke obojim!!

ZDA upravičili vlogo favorita in dokaj zlahka osvojili naslov!

Durant pa je res neverjeten, bravo!!
žamot
# 13.09.2010 ob 06:57
Ne pomnim, kdaj sem gledal finale SP samo en polčas pa še tega pol prespal. Škoda, tole tekmovanje so pa "dobro" skombinirali ni kaj. Antipropaganda sodobne košarke več kot uspela. Če bi bilo tekmovanje v Gruziji, bi pa Gruzija igrala v finalu z američani.
Čestitke Litvi za 3 mesto, z malo več sreče in kako boljšo menjavo bi bili lahko tudi Slovenci namesto njih.
kriskac
# 13.09.2010 ob 06:32
to ZDA
nowitzki
# 13.09.2010 ob 02:23
Ja Ameri imajo srečo, da je tako kaotično stanje v basketu, da lahko tako pometajo.
Jamalll
# 13.09.2010 ob 02:05
A je kdo opazu da si američani nikol ne dajejo blokov? Mam občutek da si za njih pussy če si hočeš z blokom pomagat....če si dec greš sam na koš čez vse:)
Jamalll
# 13.09.2010 ob 01:57
Nekdo je napisal da lahko američane pokople ego.... pač glih američani so mel stokrat manj ega kot turki. Je pa res da so naredil daleč najboljši, magično nori SP, ki se ga bodo vsi zapomnili v dobri luči. Drgač mam pa sam 3 besede za USA:

R.
E.
S.
P.
E.
C.
T.
nowitzki
# 13.09.2010 ob 01:40
USA = dvogovalci uteži. :)

Razen Duranta seveda.
hockey_fan
# 13.09.2010 ob 01:06
@ Suzuki

V Mcdonaldsu nimajo Laskega.......nesi s sabo:)
miki331
# 13.09.2010 ob 00:58
Edini ki je car je Durant, je še Sagadinu zaprl usta z njegovo "ročico";)
miki331
# 13.09.2010 ob 00:57
Talajo banane ker jim ni potrebno na doping kontrolo;)
el CARTEL
# 13.09.2010 ob 00:27
konec prvsenstva.. kot prvo, zaslužena zmaga ZDA.. čeprav nisem njihov navijač, nisem sploh bil v dvomih na tem SPju, da bo zlato na konc.. sploh ni bilo reprezentance, ki bi jih realno lahko premagala

sam SP ni bil nič posebnega..tolk, na kratko
Kaya16
# 13.09.2010 ob 00:25
Žiga ne nabijaj, da boš šu v fitnes. Kokr te jaz poznam boš mel fitnes iz kavča :-)
SsDrag
# 13.09.2010 ob 00:19
Ja seveda talajo banane, ko pa skačejo ko opice do strehe dvorane. oni majo 2 sekundi časa, da gledajo let žoge, popa ko je žoga tik pred spustom pa skočjo. :D
Suzuki
# 13.09.2010 ob 00:18
Na tem SP sem začel s trendom, da si privoščim nacionalno hrano tistega, ki zmaga na pomebni tekmi. Žal sem to začel malo prepozno, ampak vseeno, velja za naprej. Ob srbski zmagi nad Španijo sem šu v eno simpatično srbsko oštarijco na pleskavico, ob turški zmagi za finale sem šu na kebab in jutr grem po dolgem času v McDonalds, na tanajvečji meni kar ga majo :-)

PS: Ni važno katera hrana je, Laško vedno paše zraven!

PS2: Sem že kupu mesečno karto za fitnes tko da brez panike.
nekdodalec
# 13.09.2010 ob 00:08
CarlosNorris
12. september 2010 ob 22:59
Prijavi neprimerno vsebino
Hah, jaz se pa spomnim ko sem govoru da so Američani nesporni favoriti, pa da bodo vse nasral kakšen negativen odziv sem dobil.

Upam da si prisel do ugotovitve, da si dobil negativen odziv, ker americanov pac nihce od ne mara!
wpnc
# 12.09.2010 ob 23:59
če je to prihodnost košarke...hvala lepa...mene ni več zraven
sem ljubitelj košarke...ampak to ni več nobeni stvari podobno
5 atletov ki šprinta in skače po celem igrišču ?????
ne rečem da si američani niso zaslužili zmage na prvenstvu...ampak...
kje je tista romantika, ki je naredila ta šport tako lep ????????
ni je več !!!!!!!!!!!!!!
Kaya16
# 12.09.2010 ob 23:47
Jaz bi samo poudarila da sta bila za američane izjemno izjemno pomembna igralca Iguodala in Odom, skoraj toliko pomembna kot Durant, čeprav ne tako vidna. Iggy je naredil ogromno v obrambi, Odom pa pod košem. Tudi Billups je s svojo treznostjo in izkušnjami dobro brzdal strasti mlajših. Vse pa se je začelo in končalo pri izjemni obrambi, kjer so vsi dali vse od sebe in to je bil ključ do zmage. Ko tvoji playmakerji (posebej westbrook) talajo banane nasprotnim centrom, takrat veš da igraš dobro obrambo.

Nasploh je prvenstvo ponudilo veliko lepe, kakovostne košarke. Razočarali so Grki in Španci, ki so v krizi zaradi menjave generacij, škoda tudi za Argentino in Srbijo, ki bi po moji oceni lahko prišlji dlje kot sta, ampak tako je na turnirjih, vsaka tekma je lahko odločilna, treba je zdraž v visokem ritmu brez padcev. Vsa čast turkom za to kar so napravili ter mladi litvi. Komaj čakam EP naslednje leto in OI 2012.

PS: Zame so si Durant, Iguodala, Westbrook in Odom zaslužili mesto v ekipi ZDA za olimpijado, pa tudi če bo zato moral kak LeBron ostati doma. Ta ekipa je bila po imenih skromnejša od prejšnjih kao dream teamov, ampak imeli so srce kot ga ni imela že dolgo nobena ekipa, zato so mi tudi všeč in zato sem vesela za njih.
rokec
# 12.09.2010 ob 23:42
sam američani pa majo dva kapetana:) tko k v NBA:)
macja
# 12.09.2010 ob 23:35
jagodnik prdi kak svinja debela
čarli23
# 12.09.2010 ob 23:33
Dober komentar Hrvatov iz košarka.hr o favoriziranju Turčinov:

Jednostavno mi se gadi to što se domaćinsko suđenje uzme kao nešto što je normalno. Gadi mi se i što je postao običaj da domaćin u svakom velikom natjecanju u bilo kojem sportu napravi više nego realno može. A Turci su za to najbolji dokaz.

Tako je bilo 2001. godine, pa su nakon europskog srebra imali deveto mjesto na SP u SAD-u, pa ispali u osminama finala EuroBasketa 2003 i 2005, pa na SP 2006. dogurali među osam, samo da bi se godinu dana kasnije brukali u Španjolskoj, pa u Poljskoj ispali u četvrtfinalu.
nekdodalec
# 12.09.2010 ob 23:31
megalodon
12. september 2010 ob 23:03
Prijavi neprimerno vsebino
kakorkoli nekdodalec, čez par let se ti bo za to uvrstitvijo kolcal. Poglej letošnji EP kadetov. Naši so igrali v DIVIZIJI B!!!!!!!!! :O in za tretje mesto premagali NIZOZEMSKO (kva pa je to???') za samo 2 točki!! A te kej skrbi kaj bo čez 10 let pri članih.
Zdej je pa tisti "bazen" že bolj utemeljen?


No, glede na to da si utemeljil "bazen" ti lahko povem, da nam bo lahko cez 10 let tudi zal - da smo takrat ko bi pa res lahko - torej letos - odpovedal in odigral proti turkom v turciji brez jajc!
megalodon
# 12.09.2010 ob 23:28
Ja če me pa izzivajo :)))))). No zdej grem pa res spat ;)
SimZy
# 12.09.2010 ob 23:26
megalodon a nisi ti svoj zadnji komentar oddal že pred več kot uro :-P
croman_1
# 12.09.2010 ob 23:24
zasluzena zmaga Amerov, durant je pa igracina, Turki pa kot Turki se ob proslavljanju ZDA morejo zvizgat kebabobovci jedni, se slajsa zmaga za ZDA!!!
slonik
# 12.09.2010 ob 23:22
Težko se neka evropska država primerja z celo Ameriko. Ni ravno logično ane. Meni se zdi vsakič ko kdo premaga ZDA, da je to ogromen rezultat.

Zgodba bi bila povsem drugačna če bi lahko nastopala cela evropa v enem moštvu :-)
Rok12
# 12.09.2010 ob 23:16
Zaslužena zmaga, ni kej. Kevin D. je pa nedvomno odličen igralec. Že dolgo časa nisem bil tako navdušen. Lebron who? Predvsem me je prepričal s pametno igro in odlično obrambo. Kakšna bo kaj ekipa Oklahome v novi sezoni (pogodbo vem, da je podaljšal za 5)? Služba nekako onemogoča redno spremljanje NBA. Eno hitro analizco prosim, sigurno kakšen poznavalec bere :).
deimos
# 12.09.2010 ob 23:15
eh, če sagadin govori na pol serbsko, lahko pa še tu mimo tipkamo :)))
Skippy
# 12.09.2010 ob 23:12
Mogoče me bo kakšen skrajnež česa obtožil - ampak črnci so fizično superiorni in ob pravilnem vodstvu in dobri športni vzgoji v nobenem športu, kjer ni toliko pomembna tehnika, nimajo konkurence.
jur'
# 12.09.2010 ob 23:10
kak boš igral obrambo. če durant meče ameriške trice =)
CarlosNorris
# 12.09.2010 ob 23:06
P.S. Prosim, vem da se v komentarjih ni treba striktno držati slovničnih pravil, ampak najbolj osnovna pravila bi pa res lahko:

- evropska košarka,
-ameriška košarka.

Na -ska, -ška se besede začnejo z malo.
uruhart
# 12.09.2010 ob 23:06
megalodon..

srb si, ane??!
megalodon
# 12.09.2010 ob 23:05
Ne nisem Srb, pa tudi če bi bil maš kaj proti.
Še enkrat poudarjam ne maram reprezentanc, ki jim do uspeha pomagajo SODNIKI!!! Svaka čast pa recimo Litvi, so pošteno odigral brez POMOČI pa so tretji (bolj zasluženo kot T.... no nam več o tem:)))
ik
# 12.09.2010 ob 23:05
1. USA , 2. TURČIJA, 3. LITVA, zasluženo ni kaj. Naslednje leto na EP v Litvi bo skoraj enak vrstni red, samo, da bo USA zamenjala SLOVENIJA. Dajmo naši!!!
deimos
# 12.09.2010 ob 23:05
golužajoka: Teodosič je z 12 ppg, 3,5 rbd in skor 6 ast čist lepo v prvi peterki. Edino Delfino bi ga lahko prehitel, čeprav je on boljši v pikah, nima pa asistenc, kar je merilo za playa. In jasno argentinci so prej izpadli.

nisem mislil srbije nikjer. kdorkoli v finalu sem mislil kdorkoli: srbi, španci, argentinci, angloa, name it...vse bi razbili. ko sem pa rekel naši, sem pa mislil Slovenijo...koga drugega?!?

In lepo se je pokazalo katera košarka trenutno vlada svetu. In ameri nimajo dobrega odstotka, ampak so meli danes boljšega. 44% FG ni dober šut, dober šut je okoli 60 ali več.
Meli pa so 8 skokov več, 3 zgubljene manj, 7 asistenc več...vse statistike so mel boljše, razen odstotka meta za 3 točke.

In to da teodosič zadane trojko z 8 metrov je sreča, da ti pa sodnik ne piska faula pri zadnjem metu (poglejte posnetek in boste vidli, da je turk padel na veličkoviča še preden je potekel čas) pa ni nesreča
megalodon
# 12.09.2010 ob 23:03
kakorkoli nekdodalec, čez par let se ti bo za to uvrstitvijo kolcal. Poglej letošnji EP kadetov. Naši so igrali v DIVIZIJI B!!!!!!!!! :O in za tretje mesto premagali NIZOZEMSKO (kva pa je to???') za samo 2 točki!! A te kej skrbi kaj bo čez 10 let pri članih.
Zdej je pa tisti "bazen" že bolj utemeljen?
Diego_28
# 12.09.2010 ob 23:01
Poraz PEČE?

haha pa ti nisi normaln, Američani so itak z druzga planeta kar se košarke tiče, 5 razredov pred vsemi, :D že pred tekmo sem napisal da so turki srebrni :D pa tko naprej ... sam pač Turki so dobr odigral prvenstvo in nevem zakaj jih nekateri poskušate dati v "nič"

Proti nam so zmagal za +27 tako da jim nimamo kej za zamert, edino če si Srb te lahko tako zelo motijo da se prou obremenjuješ z njimi da ne bodo v naslednjih 10 letih nič osvojil :)
CarlosNorris
# 12.09.2010 ob 22:59
Hah, jaz se pa spomnim ko sem govoru da so Američani nesporni favoriti, pa da bodo vse nasral kakšen negativen odziv sem dobil.

Ni kaj, Američani lahko peljejo same mlade NBA-jevce brez največjih zvezd pa vseeno popacajo vse. Najbrž bi s svojo peto, šesto peterko še vedno lahko zmagal.
megalodon
# 12.09.2010 ob 22:59
Pa še to glede Turkov in igre doma. Dve srebrni medalji : ena na EP in ena na SP. Kje so bila ta prvenstva? V TURČIJI. (oooooooooo a res :))))
Kaj pa na drugih prvenstvih. KDO SO ŽE TURKI?
Throll
# 12.09.2010 ob 22:58
Američan, ne glede koga imajo na parketu, svetlobna leta pred vsemi Evropskimi reprezentancami. Igrajo koliko pač morajo, brez nekega extra truda. In prav zaradi tega sem vedno navijal za njih. Poleg tega pa je še toliko bolj zanimivo gledat te mladiče kako se igrajo z ostalimi "skoraj starci" na parketu. :)
nekdodalec
# 12.09.2010 ob 22:57
megalodon
12. september 2010 ob 22:51
Prijavi neprimerno vsebino
Dobr nekdodalec po svoje imaš prav ampak moraš vedet kakšen je realno domet naše repke v tej sestavi, kakšen je naš "bazen" igralcev in pa neverjeten dan Turkov (kar se je lepo pokazalo danes ko niso mel za burek).

Megalodon. Zal ti ne morem dati prav, ker gledas z napacnega zornega kota!

Poglej. Res je, imamo majhen "bazen" kot pravis, t.j. majhno bazo s katere lahko crpamo. S tega stalisca smo pac fenomen.

Ampak, v kolikor pogledas bolj logicno - in ce pogledas kar sem jaz napisal potem prides(m) do zakljucka:

Cetudi bi nas v sloveniji zivelo 16 glav, mora dat repka od sebe 150% na pomembni tekmi! Takrat je treba it na vse ali nic. In takrat so se nasi pokakcal v hlace! In to jim zamerim. Se vedno sem mnenja, da smo imeli ekipo za polfinale in da bi turke lahko dol udarl!!!
D e s S
# 12.09.2010 ob 22:56
Španija?
megalodon
# 12.09.2010 ob 22:55
Deigo ma dej se skuliri dons pač niste zmagal PIKA! Glede tekme z našimi OK ta je bla izvenerijska(za oboje:)))). Kaj pa ostale tekme: TUR: RUS, TUR: POR (samo +2) TUR: GRČ. A tam je blo pa sojenje FER, pa +20 za Turke. Saj vem poraz danes pač PEČE:)))
member04
# 12.09.2010 ob 22:54
kje pa je naslednje svetovno prvenstvo??
Diego_28
# 12.09.2010 ob 22:54
BorutMaja

A res :D
siggi
# 12.09.2010 ob 22:54
Papa "The Foxes" :(
BorutMaja
# 12.09.2010 ob 22:52
Kot sem rekel že včeraj ... Američani bodo popolnoma vzeli voljo do igranja turkom ... In prav to se je zgodilo.

Meni tekma sicer ni bila ravno ne vem kako dobra, so pa mi bile njihove akcije lepe in z veseljem sem jih gledal.

Morem priznati, da sem na vijal za američane že od prvega dneva spja, ampak sem v zadnjih petih minutah zadnje četrtine že malo navijal za ščurke, da bi se malo k sebi spravli.

Ta SP me spominja na leto 1994, ko so prvič na spjih igrali NBA igralci, ki so kot za stavo visoko "uničevali" nasprotnike z zabavo ..

Čestitam američanom.
Enako tudi našim, ki so prišli kar do polfinala.
Diego_28
# 12.09.2010 ob 22:51
megalodon

haha a sodniki so Turkom nardl 60 % met za tri točke, medtem ko naši fantje mečejo vse stran 30 % met za tri točke smo mel npr. ... :D Primer tekme Turčija - Slovenija, al pa s Francozi ... itd.

Skratka Turki so prvenstvo odigral odlično, razen tekme s Srbijo, tam pa so jim pomagali sodniki pa tudi Srbi, ki niso ravno blesteli v zaključku tekme, ne v obrambi ne v napadu ...

Pa še nekej zračunaj, da so Turki od mal kvalitetnejših reprezentanc pomoje najslabši v prostih metih :D sj jih več k polovico zmečejo stran, če bi sam proste mete treniral na treningih bi mel na vsaki tekmi vsaj še + 5 točk, da ne rečem še kaj več :D
perice
# 12.09.2010 ob 22:51
ilyasova katastrofa. obramba nič, slab skok pa še napad mu je zatajil. ni za velike tekme, zelo zelo precenjen
megalodon
# 12.09.2010 ob 22:51
Dobr nekdodalec po svoje imaš prav ampak moraš vedet kakšen je realno domet naše repke v tej sestavi, kakšen je naš "bazen" igralcev in pa neverjeten dan Turkov (kar se je lepo pokazalo danes ko niso mel za burek). Tko da REALNO gledano je to uspeh oziroma zadovoljivo.
Elemental
# 12.09.2010 ob 22:49
Američani so dal zaušnico vsej svetovni košarkaški sceni, predvsem najbolj boleča je pa za Evropsko košarkaško sceno.
megalodon
# 12.09.2010 ob 22:48
Evo Balkan žvižgajo med himno! Seljaki!
nekdodalec
# 12.09.2010 ob 22:47
Pa sej ne morm verjet. Zdej spet vsi cestitete nasim.. Za kaj? Za 8. mesto? UAU kok smo mi dobri ej!

Kar se naprej jim pisite cestitke - pol bomo vedno zadovoljni z 8. mestom!

Kul! Razocaranja bodo izginila!

No, men gredo pa po domac receno na kura c te cestitke in vam bom povedal: slovenci, odigral ste super prvenstvo, vendar ko je bilo najbolj potrebno - takrat ste igrali brez jajc (turcija)!!!

Zdej me pa spluvite gospoda pohlevna in se zamislte nad sabo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Diego Armando
# 12.09.2010 ob 22:44
Moja petorka prvenstva: Teodosić, Navarro, Durant, Kleiza, Scola. Brez Turkov :)
mmc
# 12.09.2010 ob 22:42
SimZy, sorry, Jagodnik za peterko prvenstva, Jaaaaaaa, Klobučarja za MVP!!!!!!!!!!!!!!!!
megalodon
# 12.09.2010 ob 22:41
Ne če si bral moje poste(kar verjetno nisi) nisem fen srbske rep. ampak me BOLI navijaško sojenje za Turke. Nisi gledal tekem? Pomembne tekme se lahko zlomijo zaradi 2, 3 sodniških odločitev, pol je pa lahko tudi večja razlika.
tetka
# 12.09.2010 ob 22:40
ah deimos, mislil si Srbija knede,..recimo Srbija proti ZDA je po moje lahko bolj enakovredna tekma, bi pa bilo dobro videti Teodosiča proti agresivni obrambi, ni se najbolje znašel do sedaj, da o obrambi ne govorim, daleč najslabša obramba na pleju jje njegova..brez nega pa SRbija ne more nič...
Tako dober % imajo Zda zaradi Duranta, ki je po dolgem času resnično nov biser, zame boljši od Lebrona , večji košarkarski talent...
vsake oči imajo svoega malarja, dejstvo je da je evropska košarka pač prilagojena na sposobnosti evropejcev, bolj kombinatorna, bolj zgrajena na izdelanih akcijah za prostega igralca,..američani pa atletsko izjemni, agresivni, skočni, tudi atraktivni brez dvoma,..z igro na moč...
Prvenstvo v splošnem kar izenačeno in nakazuje zaton generacije Argentine in Španije..
deimos
# 12.09.2010 ob 22:39
hahahaha, takole bo pr nas publika žvižgala, če dobimo organizacijo...tko je to če se politika rine zraven, kjer ji ni mesto :)
Diego Armando
# 12.09.2010 ob 22:39
Čestitke ZDA, vrhunska finalna predstava in zaslužen naslov svetovnih prvakov. Njihova glavna prednost je še vedno fizika, hitrost in skok, ampak bogami - tudi zadenejo, tale Durant je fenomenalen. Morda celo presenetljivo dobro je na prvenstvu dobro igral Odom, tudi Westbrook, Gordon in Gay so imeli pomembne vloge, ob pričakovanih Billupsu, Rosu in Igoudali.
Ampak še vedno me zanima, kaj bi proti njim lahko naredili Srbi ali Španci, kljub končnemu rezultatu po mojem dve najbolj sposobni evropski ekipi...
SimZy
# 12.09.2010 ob 22:39
Kakšen Jagodnik, mmc. Ti si moten. Klobučar, nedvomno!
SimZy
# 12.09.2010 ob 22:39
Kakšen Jagodnik, mmc. Ti si moten. Klobučar, nedvomno!
Diego_28
# 12.09.2010 ob 22:39
megalodon

tebe očitno boli zmaga nad srbijo za točko ;) Ker v ostalih tekmah so Turki gladko zmagovali, pa poglejmo izpadanje:

osmina finala : Francoze za + 18 točk
četrtfinale: Naše fante za + 27 točk
polfinale : Srbe za +1 točko ... očitno te to boli, no tukaj so jim res pomagali sodniki, a moraš priznati da so Turki edino na tej tekmi igrali zelo slabo, torej so imeli tud dost nesreče da jim ni šlo, ker sicer bi mogoče na lepši način premagali Srbe ... pa po drugi strani Srbi bi lahko izpadli že proti Hrvaški, ko so se izvlekli za točko, pa potem proti Španiji z trojko v zadnjih sekundah ... pač tukaj odloča tudi dnevna forma in na podlagi tiste zmage proti Srbiji v zadnjih sekundah obsojat Turke da so nezasluženo osvojil srebro je smešno in otročje ;)
nekdodalec
# 12.09.2010 ob 22:39
Ja ljudje bozji...

Americani imajo pri sodnikih poseben kriterij. Namrec njim se ne piska kot ostalim. Kot da bi se sodniki nekako bali piskati ameriskim zvezdnikom prekrske, da se jim ne bi zamerili...

Zal mi je gospoda - americani so si prvenstvo prigrabili z nepiskanjem prekrskov in s silo!
mmc
# 12.09.2010 ob 22:38
razočaranje!!!
MVP - Durant, jaz pa do zadnjega upal, da Jagodnik.... Jebi ga, zopet kuhinja...
Lyn19
# 12.09.2010 ob 22:38
hahahaha labi :D
GOLUŽAJOKA
# 12.09.2010 ob 22:38
joj kera sramota teodosič med idealno peterko, pa 4 so bli pa nl ni naredu čist nepristransko tip ni nč naredu razn ene trojke
exudusD
# 12.09.2010 ob 22:38
hahahaha.... to!!!!! bravo USA!!!!!
melitam
# 12.09.2010 ob 22:38
PRIZNAJMO DA SO BILI AMERIČANI NA TEM SP NEPREMAGLJIVI ne glede koga bi imeli za nasprotnika!!!!!
preprosto najboljši in najmočnejši so bili v vseh elementih pa čeprav brez prvih zvezdnikov

uspelo jim je kar njihovim zvezdnikom ni postali so PRVAKI -ZASLUŽENO
vse tekme so zmagal z vsaj 10 točkami razlike razen proti braziliji!!!!
mattyy
# 12.09.2010 ob 22:37
Naj peterka prvenstva:
USA
labi
# 12.09.2010 ob 22:34
Naj peterka prvenstva:
Durant
Turkoglu
Teodosić
Kleiza
Klobučar
deimos
# 12.09.2010 ob 22:33
no jasno je da so gringoti prvaki in durant mvp prvenstva :)

sam eni pa res ne morete objektivno pogledat na stvar. ameri so vzeli resno prvenstvo in igrajo obrambo na polno. obrambna košarka je itak evropski izum, ne ameriški. bolj ko evropejci rinejo v ameriko, bolj pada povprečje pik na tekmo. včasih ni blo tekme pod 100 pik na obeh straneh...ampak če se že igra obramba, so ameri pokazali, kako se to igra.

statistika pove vse, 25% več skokov, šut iz igre boljši za 20%, izgubljene in ukradene nisem zasledil...čista zmaga.
razen brazilije, ameri niso pustili dvoma o zmagi in so bili dominantni. če kdo tega ne vidi, je pač slep. kdorkoli bi bil v finalu, bi zgubil, razen naših seveda :)
:cool2:
# 12.09.2010 ob 22:32
Še enkrat moram čestitati našim!

Relativno gladko so zmagali 5 reprezentanc, med njimi Brazilijo in Iran (azijski prvak), izgubili pa z bodočimi svetovnim prvaki (ZDA), z bodočimi svetovnimi podprvaki (Turčija), s tedaj aktualnimi svetovnimi in evropskimi prvaki (Španija) ter z Rusijo (se zgodi).

Čestitke pa seveda tudi novim svetovnim prvakom ZDA, res so bili brez konkurence, ter tudi Turkom, do finala so igrali ko 200 tonska neustavljiva lokomotiva!
megalodon
# 12.09.2010 ob 22:32
Diego 28 moj komentar je usmerjen na EP KI NE BO DOMA!!! samo zato, ker so srebrni zaradi sodnikov in publike.
go keith go
# 12.09.2010 ob 22:31
Bravo ZDA. Zasluženo prvaki. Durant je pa že pri njegovih 21 letih strašen igralec in predvsem tekmovalec (gledal sem ga še, ko je igral na univerzi v Kansasu). Danes, ko je bila za njih pomembna oz. odločilna tekma se je videl še njegov karakter - pravi je.
Predvsem so pa tudi Američani pokazali kaj se zgodi, ko resno zagrabijo v obrambi. Toliko za tiste, ki ne morejo priznati, da se v NBA igra najboljša obramba - kadar se seveda resno igra.
megalodon
# 12.09.2010 ob 22:31
Še zadnji moj kometar.
Tudi če še tako ne marate ZDA pa morate priznat, da je njihova košarka(ko igrajo zares) lepša za gledat kot evropska. Huda obramba, skok, trice čez roke, zabijanja na 100 načinov, kontre.... Ne pa neke taktične evropske igrice pa npr. rezultat 62:56(drugače povedano matranje žoge in gledalcev :))
JACIJA
# 12.09.2010 ob 22:30
Vse čestitke Ameriki in vse čestitke Turkom za srebro.
tetka
# 12.09.2010 ob 22:30
BTW sam sem v živo gledal NBA v ameriki in nisem bil tako navdušen kot pa ko gledam evropsko košarko...pa nevem zakaj...enostavno imam raje kombinatoriko kot pa raznožke čez dvometraše..
MIRNČAN
# 12.09.2010 ob 22:30
Enigma tudi če si odličen nisi božanski. Spusti se na zemljo in bodi enak svojemu nasprotniku.
jaakaa
# 12.09.2010 ob 22:29
bravo ZDA! na temu turnirju so bili brez prave konkurence!!!! zasluzeno! cestitam!
tetka
# 12.09.2010 ob 22:29
Američani splošno gledano ne igrajo kaj drugače kot pa v letih poprej, brez kake velike taktike v napadu, veliko je igre 1:1, veliko je skokov tako v napadu kot obrambi, dobro pokrivanje, odlične kontre po skoku, ...imajo pa mnogo boljši procent meta zaradi učinka Duranta, ki ima met izjemen, ker je edina velika zvezda pa tudi edini res sposoben strelec ima neomejeno možnost metanja na koš, kar recimo v primeru reprezentance kjer so bili Wade, Carmelo in Lebron ni bil slučaj, ker je Wade lahko metal le tam do 10 žog na tekmo...ne pa 30 žog...in Durant je lahko igral 40 minut, Wade pa takrat kakih 25 minut ...kar e tudi razlika...
Za ameriški način igre pravzaprav odlična poteza, da so doma pustili velike zvezdnike NBA ... nič več ne bi premagali Turke z njimi..
deadeye1
# 12.09.2010 ob 22:28
Jah američani so tut brez najboljših še vedno korak pred ostalimi :)) čestitke američanom za naslov svetovnih prvakov
Diego_28
# 12.09.2010 ob 22:28
megalodon

U kva je bil napet finale :))))). Turki na EP-ju ko ne bodo doma ne bodo prišli med 4!

In kaj potem, važno da imajo sedaj srebro, vsako tekmovanje in medalja šteje ... sj so igral za to SP trenutno, ne za EP al pa SP čez 5 let kot nekateri nabijate v komentarjih ... ne se brukat
Enigma1
# 12.09.2010 ob 22:27
MIRNČAN, boljše poniževalni odnos američanov ki majo vsaj za kaj poniževat, kot pa precenjevalni odnos Slovencev do svojih ekip
manrose.
# 12.09.2010 ob 22:27
Gladko.
SimZy
# 12.09.2010 ob 22:26
Američani svetovni prvaki, Srbi pa moralni.
megalodon
# 12.09.2010 ob 22:26
U kva je bil napet finale :))))). Turki na EP-ju ko ne bodo doma ne bodo prišli med 4!
GOLUŽAJOKA
# 12.09.2010 ob 22:24
ussssaaaaaaaaaaaaaaaaaaa toooooooooooooooooooooooooooo
mattyy
# 12.09.2010 ob 22:24
Američani bi lahko z eno roko špilali pa bi bli svetovni prvaki! To je košarka, ne pa neko evropsko s..nje! Kdo je gledal NBA v živo tak ve za kaj se gre!
mmc
# 12.09.2010 ob 22:23
tetka, naj ti prišepnem: ne svršavam na Srbe...

...ma kakšna zamera neki... ;)
jela
# 12.09.2010 ob 22:21
Men je bla pa najboljša poteza, ko je američan naredil raznožko čez dvometraša Erdona...
tetka
# 12.09.2010 ob 22:20
mmc seveda gledam tekmo ZDA Turčija, ti pa si zgleda z mislimi še vedno na včerajšnji tekmi kajneda..malo sem zloben a ne..ne zameri.
tetka
# 12.09.2010 ob 22:19
ZDA se zasluženo zmagali, Turki nekoliko nezasluženo srebrni, zaradi sodnikov proti Srbom, Litva zasluženo tretja in Srbi četrti, čeprav bi lahko odpadli proti Hrvatom in Špancem, pa so imeli srebro v rokah še 4 sekunde pred koncem..
gregaa
# 12.09.2010 ob 22:18
mene osebno najbolj moti njegov način, ko vedno al nekaj jamra kak je en bogi al pa druge poveličuje do skrajnosti... pove pa čisto nič konstruktivnega, zanimivege; eh brez veze :S
MIRNČAN
# 12.09.2010 ob 22:18
Simzy očitno si ti boljši od njega. Izvoli nadomesti ga.
mmc
# 12.09.2010 ob 22:17
pardon tetka, mislil sem, da si pisal o tekmi ZDA-Turčija...
tetka
# 12.09.2010 ob 22:17
gregaa se strinjam....Žibrat res nima pojma..
SimZy
# 12.09.2010 ob 22:16
Sagadin pa res ja, kot da bi se v kaki zabačeni gostilni menil o košarki.
gregaa
# 12.09.2010 ob 22:16
evo jaz sem obupal, ne nad tekmo, ampak komentatorjem, ki kvari tekmo, da jo bol ne bi mogel.
tetka
# 12.09.2010 ob 22:16
mmc tudi Litva je danes povozila, razbila in dotolkla Srbe...razen v prvih 5 minutah seveda...in to z B ekipo ...
Kiki15
# 12.09.2010 ob 22:15
Amerika se bo sprehodila do naslova ... kaj bi nardil šele če bi bla najbolša ekipa.
Da nau še kdo slučajno reku da niso Američani najbolši na svetu, ker če igrajo na polno in zares jim ni nuben niti blizu pa bi bloh še C ekipo prpelal pa bi usen zmagal.
SimZy
# 12.09.2010 ob 22:15
Tanjevič je sprijaznjen.
megalodon
# 12.09.2010 ob 22:15
Evo Mirnčan ta je pa najboljša danes. Res je prav maš ZDA bojo čist nezasluženo prvaki. Drugega kot korakati, pa tepsti ne znajo. NOT :))
mmc
# 12.09.2010 ob 22:14
@tetka

hehe, morda pa ti gledaš neko drugo tekmo...na tej, ki jo gledam jaz Američani niti enkrat niso postavili zmage pod vprašaj....
MIRNČAN
# 12.09.2010 ob 22:13
Ne razumem kako lahko drkate na amerikance. Ta njihov poniževalen odnos mi gre pošteno na jetra. Koraki za njih ne veljajo,je lepo povedal Zmago. Z igro ne navdušujejo bodo pa zasluženo prvaki. Če sem po pravem polčasu še imel kaj čez sodnike so si sedaj Turki krivi sami.
Lahko rečem še hvala Tanjevič za vse kar si dal košarki. Upam da boš prebolel bolezen in užival življenje kot živa legenda.
tetka
# 12.09.2010 ob 22:12
megalodon....tako približno kot Litva danes Srbe ...
uruhart
# 12.09.2010 ob 22:12
Samo ne moreš verjet.. ko gledaš zmagota kot trenerja, deluje kot nek "zaj.eban šerif".. kot sokomentator, pa je ful tak.. amaterski.. kot nek kmet, ki je popil trojne borovničke in prišel komentirat..
megalodon
# 12.09.2010 ob 22:12
B ekipa ZDA podarja gratis ringelšpil za Turke :)))))))))))))))))
joža gulikoža
# 12.09.2010 ob 22:10
SimZy: "A Turkoglu je "out" za danes???"

Trener mu je dal kazen.
tetka
# 12.09.2010 ob 22:09
Slavi Žibrat Američane ko vodijo za 15...kaj potem reči za Slovence ki so izgubljali za 30 ..
SimZy
# 12.09.2010 ob 22:08
A Turkoglu je "out" za danes???
tetka
# 12.09.2010 ob 22:08
dejte nehat pretiravat z američani...vodijo za 13 pik po treh četrtinah, to ni nobena resna prednost, niti igra razen Duranta niu nevem kaj..vse bol se mizdi da je med temu oboževalci predvsem veliko srbov....oz. njihovih navijačev..
SimZy
# 12.09.2010 ob 22:07
Turko igrajo danes v obrambi sijajno (Durant je pač Durant), a so v napadu sila neučinokviti.
GOLUŽAJOKA
# 12.09.2010 ob 22:06
tok slabi turki pa so pršli do finala kok so potem šele ostale ekipe slabe nba drug svet za evropejce
SimZy
# 12.09.2010 ob 22:05
Sagadin: "Vidi ga, vidi ga" :DDD. Hahahaha, brez njega bi bil svet dolgočasen.
GOLUŽAJOKA
# 12.09.2010 ob 22:04
let s go usa
17theone
# 12.09.2010 ob 22:04
danes v finalu Turčija: Durant!
deimos
# 12.09.2010 ob 22:00
ja megalodon očitno folk ne razume košarke. košarka je obramba in ne napad. važno je da obraniš, pike bo že nekdo dal (Durant). In pokrivanje in skakanje je bistvo košarke. Za zmagat rabiš 2, mogoče 3 šuterje in vsaj 5, ki jih zna pokrivat in skakat.
tetka
# 12.09.2010 ob 22:00
Ilyasovo krije bistveno nižji igralec a Turčija ne zna izkoristiti prednosti v višini, ni videti neke kombinatorike zanj...
tetka
# 12.09.2010 ob 21:58
megalodon, ....
SsDrag
# 12.09.2010 ob 21:57
pri amerih zna več al manj samo durent zadet za tri. drugi so za mete znotraj rakete :D
megalodon
# 12.09.2010 ob 21:56
Coach K jih mora sam opozorit, da je treba igrat 40 min.
SimZy
# 12.09.2010 ob 21:56
Arslan pa je tricaš! Svaka mu čast. Škoda, ker ga ni več v Olimpiji :-).
tetka
# 12.09.2010 ob 21:55
Proti ZDA je treba igrati ali tako kot Obradovič na dolge napade in 60 pik ali tako kot Litovci s trojkami iz vseh položajev, če nimaš boljšega meta ali izdelanih akcij na centre iz kakega pick and rolla ( spomin mi uhaja na Grke) ne moreš...
Na kontre jih ne boš dobil ...
deimos
# 12.09.2010 ob 21:55
ojej sagadin, ne ti s koraki, vsaka situacija ki od daleč zgleda sumljiva niso koraki. pol pa ga še posnetek demantira :)))
megalodon
# 12.09.2010 ob 21:53
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Turkom se VRTI :))))))))))))
megalodon
# 12.09.2010 ob 21:52
Mal ste nepošteni. Skozi se govori, da obramba zmaguje tekme. A samo Durant igra obrambo. Turki zdaj še proti košu ne morjo pogledat :)))
tetka
# 12.09.2010 ob 21:52
Ta ameriška reprezentanca ni tako slaba, res ni Kobija Wade Le brona, ampak z njimi bi težko Durant tako igral kot igra, saj vemo zakaj..
Janiel74
# 12.09.2010 ob 21:52
Durant je po moje skori že boljši od Kobeja...lačen je igre...zanj ni obrambe...ima 206cm...in lahko igra čisto vse...Kobe to sicer ne more...je pa zihr boljši od Lebrona...
zekinho
# 12.09.2010 ob 21:51
7 trojk Duranta, ostali Ameri morajo samo dobro pokrivat in skakat (kaj več itak ne znajo), in to je to.
deimos
# 12.09.2010 ob 21:51
Keri dve trici :)))

Evo tretja tretina,ZDA so končno prešaltal iz prve v najmanj tretjo prestavo :)
Janiel74
# 12.09.2010 ob 21:51
Durant je po moje skori že boljši od Kobeja...lačen je igre...zanj ni obrambe...ima 206cm...in lahko igra čisto vse...Kobe to sicer ne more...je pa zihr boljši od Lebrona...
DamonDash
# 12.09.2010 ob 21:50
amerika bo zasluženo prvak.......
to je dejstvo!
sunac123
# 12.09.2010 ob 21:50
Ne ne razpada Turški sitem, ampak ZDA imajo DURANTA
avalent
# 12.09.2010 ob 21:50
Ta Durant je v tem trenutku definitivno najboljši igralec košarke na svetu:-)
tetka
# 12.09.2010 ob 21:50
Ah Žibrat Žibrat ..američani uživajo v igri..????, tudi jaz bi, če bi imel Duranta, ki da 50% košev s 70% metom za tri točke..
megalodon
# 12.09.2010 ob 21:49
A razpada turški sistem??
ptolomej
# 12.09.2010 ob 21:49
Durran - neverjeten, Američani bodo prvaki samo zaradi njega, ko bi le mi imeli takšnega neverjetnega igralca, bi bili na vsakem prvenstvu prvaki.
Vinci
# 12.09.2010 ob 21:49
Durant je res izvenserijski ...
SimZy
# 12.09.2010 ob 21:49
tetka
12. september 2010 ob 21:46
Prijavi neprimerno vsebinoGovoriti, da ZDA pometajo z Evropo pa ne vem odkod, na zadnjih OI s Španci e bilo tesno, na prejšnjih OI so zmagali Argentinci, še na prejšnjih pa e imel Jasikevičius al kdo celo žogo za zmago...edino Jordanov Dream team je bil extra klasa, drugi dream team v Atlanti je tri četrtine bil v egalu s Srbi..

tole je ena slabših ameriških ekip na večjih tekmovanjih in bodo prav vse tekmece (z izjemo Brazilije, kjer so pač malo padli v formi) pokosili!
Jan1983
# 12.09.2010 ob 21:48
Duran temu bo lažje kot Jordanu, ker mu sploh skakat ni treba in driblat... samo vrže.
megalodon
# 12.09.2010 ob 21:48
tetka ne zamerit, smo kometarjev vstilu marketinga in denarja... ne maram. Zakaj. Ker potem naj ukinejo neke kvalifikacije za velika tekmovanja pa naj raje povabijo bogate in predvsem s potrošniki "bogate" države. Tud če v določenem športu nimajo za burek. Recimo naj na OI v hokeju namesto majhne Slovaške, Finske povabijo Kitajsko, pa Indijo mogoče Španijo :O. Veliko potencialnih gledalcev in kupcev...
SODNIKI so za to , da sodijo kar se da POŠTENO in PIKA!!
DamonDash
# 12.09.2010 ob 21:48
adijo turčija!!
danes pa niti sodnike ne pomagajo!!
prav vam je! naj vas zda povozi!
tetka
# 12.09.2010 ob 21:48
Hvala bogu za Duranta. Res mi e všeč.
Marko32
# 12.09.2010 ob 21:48
D U R A N T ! ! ! !
tetka
# 12.09.2010 ob 21:46
Govoriti, da ZDA pometajo z Evropo pa ne vem odkod, na zadnjih OI s Španci e bilo tesno, na prejšnjih OI so zmagali Argentinci, še na prejšnjih pa e imel Jasikevičius al kdo celo žogo za zmago...edino Jordanov Dream team je bil extra klasa, drugi dream team v Atlanti je tri četrtine bil v egalu s Srbi..
deimos
# 12.09.2010 ob 21:45
ja tista turkoglujeva je bla čista tehnična, in pol še najprej faul proti amerom piskajo...sreča so se pol popravli. pa savas bi mogu tam tehnično fasat.
tist faul proti tunceriju bi bil kvečjemu nešportna, tehnična ne more bit. ampak ga ni udaril po obrazu.
ampak danes hvala bogu sodniki piskajo kilavo na obe strani
mmc
# 12.09.2010 ob 21:44
ehh mattyy...
tetka
# 12.09.2010 ob 21:42
Problem sojenja za domačine je res težava, ampak verjetno je v ozadju marketing oz. denar in žal je tako...Srbe so včeraj oškodovali, čeprav so Srbi imeli match point, Srbom so sodniki dali podaljšek proti Argentini gotovo se boš spomnil,..danes pa e po tistem včeraj bilo vsakomur jasno, da takega favoriziranja ne bo, je pa celo nekoliko (brez potrebe) za ZDA.
ZDA pa ne igrajo nič posebnega, ..., fizično so superiorni, kar je v košarki velika prednost..odlično igrajo obrambo, taktično so pa šibki, kot vedno.
mmc
# 12.09.2010 ob 21:40
Tisti, ki ne spremljate tekmo preko neta: ravnokar proglasitve novih članov v "hale of fame".
Ogromno večnih umetnikov košarke, med drugimi Kičanović, Divac, Menegin, Sabonis... Jeb..ga, morda nostalgija, a res lepa košarka se je igrala včasih....
megalodon
# 12.09.2010 ob 21:40
Sorry za napad s komolcem na Chandlerja.
deimos
# 12.09.2010 ob 21:39
U Sabonisa nisem pa že dolgo videl. Neki takega je falil Litvancem na tem prvenstvu pa še en Marčiulionis pa Jasikevičius na beka.
megalodon
# 12.09.2010 ob 21:38
Ma Turkoglu bi moral že za napad s komolcem na Odoma, ki je samo skočil za žogo dobit tehnično, potem pa takoj še enkrat za ugovarjanje. Turki pa Španci si na tem SP lahko privoščijo mnogo komentiranja in gestikulacije s sodniki.
Glista_
# 12.09.2010 ob 21:37
Ma sodniki so zmerej bli pa zmerej bodo problem.
angelmanuel
# 12.09.2010 ob 21:37
Američani imajo sodniško pomoč, ker si to zaslužijo. Saj vsa leta igrajo najboljši basket, imajo najboljše igralce, najboljšo ligo in na vsakem prvenstvu pometajo z evropejci kot za šalo. Valda ne bojo sodniki sodili za Turke. LOL. Kaj vam je?
rexi09
# 12.09.2010 ob 21:35
Amerika bo tole domov pripeljala brez vecjih tezav. Sagadin mal fusa dans s sodniskimi odlocitvami se vid da je danes ocitno na strani turkov, ampak vseen dobr komentatorski par. Ene parkrat bi lahko piskal korake tud turkom pa niso tako da kriterij se mi zdi kar posten.
mate1m
# 12.09.2010 ob 21:35
Tako mimogrede.
Na Nostradamusu ste pripisali na tekmi za tretje mesto zmago Srbiji.Če me spomin ne vara so bronasti Litvanci.
MIRNČAN
# 12.09.2010 ob 21:35
Ja sej. Če piska gor naj tudi dol. Tam je bila favl še preden je Amerikanc žogo dobil. Glejte kaj delajo z njimi ko gredo v prodor. Vseskozi jih tepejo sodniki pa ne piskajo.
rokec
# 12.09.2010 ob 21:33
@MIRNČAN; odrivanje po pisku sodnika tudi, pa tudi udarjanje po roke ali pa zadržanje po pisku je tudi tehnična.
MIRNČAN
# 12.09.2010 ob 21:33
Deimos 3 glih niso bile vem pa za eno.
luka26
# 12.09.2010 ob 21:33
LOL

Vsi, ki pravite, da so imeli Turki pomoč sodnikov (in da zato navijate za zDA)... ali ste kdaj pogledali kakšno tekmo ZDA???
ZDA imajo največjo pomoč sodnikov na vseh tekmovanjih, tudi na tem in tudi na tej tekmi....
deimos
# 12.09.2010 ob 21:32
Mirnčan, kero tekmo ti gledaš, tole zihr ne...mam tri situacije v glavi, ko so sodniki piskal faul v napadu pri skoku, pa še turki niso vedel zakaj. Pr eni situaciji se je na posnetku jasno vidlo kako je Turkoglu pogledal v sodnika, ker je mislu da mu je piskal faul ker je prjel mislim da Odoma za roko. Ampak je pol piskal Odomu faul. Odom je pa samo z nasmeškom odkorakal stran.

Tetka, turki mi ne grejo na jetra, na jetra mi grejo sodniki, ki piskajo bedarije. In to je konstanta na teh prvenstvih. Če so včeri srbe ven vrgli mi je malo mar, jezi me samo ker so to nardili s pomočjo sodnikov. Za amere navijam že od nekdaj in bi bil proti njim samo če bi bli naši v finalu. Upam pa da turke nabijejo zato, ker so naši tako grdo spušli z njimi :)
glasnost
# 12.09.2010 ob 21:32
Gledati tekmo s temi jenkijevskimi gorami mišic je brezveze, Durant da svoje koše, ostali pa so na igrišču samo za prerivanje in suvanje. Evropejci smo očitno v zadnjih letih nazadovali, saj so bile vse naše ekipe nemočne proti tem (rezervnim) izvenserijskim črnim atletom iz ZDA.
MIRNČAN
# 12.09.2010 ob 21:30
Sagadin zares popestri vse skupaj. Tudi jaz sem navdušen. Že ko skoči vidi ali bo zadel ali ne. Tudi veliko sodniških odločitev je pokomentiral kot napačnih.
Udarec po obrazu čista tehnična. Aja če je amerikanc ne.
megalodon
# 12.09.2010 ob 21:30
HAHA Turki ne znajo igrat brez pomoči sodnikov. Edino kar si upajo v obrambi igrat pa je cona. 1:1 bi blo že +30. :)))))))

P.S. Za Zda navijam samo zato, ker so imeli Turki do sedaj preveč pomoči sodnikov. Tega pa NE MARAM!!! Sodniki Naj bi skrbeli za PRAVIČNO sojenje!
jima
# 12.09.2010 ob 21:30
naš komentator mi gre počasi že res na živce,,prav pogrešam Vilfana
mattyy
# 12.09.2010 ob 21:30
Ameri so prišli žurirat v Turčijo, ostali pa napenjat!
gregsa
# 12.09.2010 ob 21:29
Dajmo Turki
Glista_
# 12.09.2010 ob 21:29
Ma da američani sedaj povozijo te turke, ker so itak prišli tako daleč samo zaradi sodnikov.
jurica
# 12.09.2010 ob 21:28
Prav neverjetno je kako lahko komentator prenos pokvari ali pa ga naredi še bolšega.
Brav Zmago.
Sagadin je dejal,da morda čez kako leto,dve pa morda zopet sokomentator....torej na EP v Sloveniji 2013!!!!!!!!
SimZy
# 12.09.2010 ob 21:28
LoL! Tudi žena od Lamarja Odoma je prišla očitno krepko zadeta na tekmo.
Djolc
# 12.09.2010 ob 21:28
@peteršiljček -> najboljša v prvem polčasu:) Res sodniki sodijo "čudno", glede na včeraj videno:) Seveda je danes nasprotnik popolnoma drugačen kot včeraj. Sicer pa Durant - KAPO DOL!
tetka
# 12.09.2010 ob 21:28
Mirnčan, ne bi sicer rekel, da je bilo navijanje za ZDA, ampak vse nikogaršnje žoge so bile za ZDA in tudi nekaj posredovanj pri izbijanu je bilo okarakteriziranih kot ok, čeprav smo videli dosedaj vedno piskan prekršek pri izbijanju žoge odzadaj ...Turki igrajo kar v redu, vsekakor celo bole kot pa je kdo pričakoval, letos so res boljši kot pa so bili v prejšnih letih, ne furjajo in ne silijo...
Smithex
# 12.09.2010 ob 21:28
Danes bo Durant pel po koncu tekme : nisam majstor praviti burek ali sam majstor praviti kebab za turce :)
Tinchii
# 12.09.2010 ob 21:27
žena od Lamar Odoma na twitterju spet jamra o sodnikih (kot že vsako tekmo), a fora je k jo po tv pokaže in itak vsakič tipka po telefonu namest da bi tekmo gledala...

-I'm livid! I don't have words for this game. What's the point if you are just going to cheat your way through it. Why call it a game?

-Honestly Turkey refs!!!! You are cheating like NO OTHER. Is anyone watching this game!!!! This is a joke!

-I'm focused on this so called "game". I hate cheaters!!!!! In every essence of the word
zike
# 12.09.2010 ob 21:27
Vsaj 5 odločitev je šlo neupravičeno v korist ZDA, od tehničnih napak do prekrškov. toliko o protekciji domačinov.
valkyre
# 12.09.2010 ob 21:26
Tako gnilega sojenja pa nisem videl že dolgo let :(
Cranberries
# 12.09.2010 ob 21:26
USA all the way!!
MIRNČAN
# 12.09.2010 ob 21:24
Sodniki piskajo izrazito v prid ZDA. Neverjetno kakšne počenjajo. tri četrtine favlov sploh piskanih ni bilo medtem ko turkom piska vsak dotik. Sramota. NA tak način lahko zmagaš.
deimos
# 12.09.2010 ob 21:24
sj to je klasična igra amerov, nič posebnega, samo Durant da svoje, pa ostali poberejo par žog po zgrešenih metih, pa Billups še zadane kaj od daleč in to je to. Glavni del ameri opravijo v obrambi. In tako se zmaguje, z obrambo. Sj prvi in edini košarkarski pregovor je: Z dobrim napadom dobiš tekmo, z dobro obrambo dobiš prvenstvo!
tetka
# 12.09.2010 ob 21:24
10 pik ob polčasu še ni dovolj, da bi bili američani čisto sproščeni....tekma sicer solidna ampak nič posebnega, razen zares odlične igre Duranta, fant je res neverjetno nadarjen v koordinaciji, tako tekoče in mehko teče, skače, šprinta, ..kot da ima 190 cm..
peteršiljček
# 12.09.2010 ob 21:24
Zmago Sagadin: "Koraki, človek božji!" :)
SimZy
# 12.09.2010 ob 21:24
jurica - edino prav je povedal. Največji laik bi vedel, da so bili tole koraki. Videlo se je iz aviona. A sodniki so resno moteni.
jaakaa
# 12.09.2010 ob 21:23
Kaka obramba ZDA! Ce bodo pa tole Turcini razbil sm pa jst papez.... hvala bogu je fer sojenje. :) americanov zgleda ne upajo okrast! :D
jurica
# 12.09.2010 ob 21:23
SAGADIN o sodniku...."koraki koraki,človek božji"
SimZy
# 12.09.2010 ob 21:23
Ne vem kaj so tile sodniki kadili, a očitno nekaj zelo močnega!
mmc
# 12.09.2010 ob 21:21
Ne morem se znebit občutka, da ZDA večino tekme igrajo nekako "nezainteresirano", bolj tako-tako, kot da ne gre za finale. Kot da se jim bolj kot ne jeb...ali pa so tako samozavestni...
tetka
# 12.09.2010 ob 21:21
Ta tekma še ni odločena....vsaj za sedaj...
M-filter
# 12.09.2010 ob 21:21
haha. zda igrajo ko nemci z nowitkim le, da so ostali za 3 razrede boljši, kot ostali nemci :)
Quade
# 12.09.2010 ob 21:21
Finale tega prvenstva je bil odigran včeraj!
tetka
# 12.09.2010 ob 21:20
Deimos ali se mi samo zdi, da ti grejo Turki na jetra ker so včeraj poslali bolj srečno kot pa po igri Srbe domov ....za komentirane trenutne tekme si lahko bolj objektiven...
glasnost
# 12.09.2010 ob 21:20
Vsi Američani izgledajo, kot da so na steroidih.
tetka
# 12.09.2010 ob 21:18
ZDA igrao sedaj kar nekam brez idej ...imajo skok in Duranta..dovolj.
deimos
# 12.09.2010 ob 21:18
Pa tole je tud tehnična, ko je Savas nekaj duranta mahal ko je sodnik že pred pol ure zapiskal. Se vidi da ma Durant pošlihtano v glavi. Sam postavil se je pa ga gledal :))

Ojej Lamonica idi domov, kr neki piska, pol se pa popravla,kmet.
Quade
# 12.09.2010 ob 21:18
Prva peterka prvenstva bo verjetno: Teodošić, Durant, Kleiza, Turkoglu in Scola.
polarni123
# 12.09.2010 ob 21:17
ja tko je kadar amaterski sodniki sodijo profesionalcem vrednim po par milijonov dolarjev. prava smešnica. Škoda za košarko.
M-filter
# 12.09.2010 ob 21:17
kok nas je rekl, da ni igralca, ki lahko ustavi Duranta pa nekateri niso verjeli. nemoreš ga ustavt, ker ima premirno roko za svojo višino. ga je težje ustavit kor Nowitkega. no danes ga kar puščajo samega :)) Se pa američanom pozna, da nimajo dobrega organizatorja igre. saj Bilps je dober ampak nikoli ni blestel pri podajah. rose more bit vodilni igralec, da pokaže kaj več. tako da je najbolši play westbrook, ki je pa mlad. Škoda, da ni Ronda v tej ekipi, da bi filal podaje. Durant je tolikokrat sam ampak mu ne znajo podat.

Rondo zakaj nisi na SP :)
tetka
# 12.09.2010 ob 21:17
Durant je izjemen talent, večjega že dolgo nisem videl..praktično poentira 50% košev za ZDA
mmc
# 12.09.2010 ob 21:15
bi laično rekel, da smo videli že boljša in lepša finala na SP...
kuzma05
# 12.09.2010 ob 21:15
ce zmagajo Turki, bodo Srbi imeli vsaj nekoga v zmagovalni reprezentanci, mislim pa da je danes dan za ZDA
sunac123
# 12.09.2010 ob 21:15
Men totalna bedarija tole gledat
uruhart
# 12.09.2010 ob 21:15
Bogdana Tanjevića bi lahko dali za SELEKTORJA SLOVENIJE (1x toliko) !!
Ker je eden najbolj izkušenih evropskih trenerjev, pa še balkanac je.
angelmanuel
# 12.09.2010 ob 21:14
Durant jih posiljuje kot velik.
BorutMaja
# 12.09.2010 ob 21:13
Ja ... danes pa so ščurki reveži ... se veliko pozna, ko jim sodniki ne pomagajo ... sicer pa res veliko nepoštenih sodniških odločitev na eni pa drugi strani ... ampak se vidi, da turki danes nimajo skoraj nič sodniške moči ... se jim zelo pozna ... še posebno pa onemu selektorju ... Zdaj vidi, kako je, ko sodniki pomagajo njim in zmagujejo z njihovo pomočjo ...
gregory2010
# 12.09.2010 ob 21:13
usa is on fire, durant is on fire
glasnost
# 12.09.2010 ob 21:13
... ampak ta Durant je pa res izvrsten.
tetka
# 12.09.2010 ob 21:13
Tekma nič posebnega, Turki solidno, američani solidno, Durant odličen
deimos
# 12.09.2010 ob 21:13
od držanja za fris...ker na posnetku je jasno vidno, da je šel z roko mimo obraza
je pa sojenje danes ok, v primerjavi z preteklimi tekmami. bi pač rekel da američane ne morejo tako očitno okrasti pa tudi finale je
Anar Hija
# 12.09.2010 ob 21:12
Tele majmune bi srbija pohrustala brez večjih težav. Razen glede na sojenje: Združene teroristične države amerike s seboj na prvenstvo prinesejo toliko denarja, da jih ni lepo poslat domov brez zlate medalje..
angelmanuel
# 12.09.2010 ob 21:12
@quade

Vseeno bi evropejci pušnili kak so dolgi in široki.
Janiel74
# 12.09.2010 ob 21:11
danes pa sodijo v korist USA....:) vse sporno je v smeri USA:)
tetka
# 12.09.2010 ob 21:11
Ja, poglejte tole odločitev Lamonice....čista za Turke...pa je za USA..
Quade
# 12.09.2010 ob 21:11
To bi moglo bit enkrat:

EVROPA
(Teodošić, Parker, Calderon, Kirilenko, Turkoglu, Nowitzki, P. Gasol, Ilyasova, E. Lorbek, Kleiza, Bargani, G. Dragić)

VS

ZDA
luka26
# 12.09.2010 ob 21:11
+10 za USA
tetka
# 12.09.2010 ob 21:09
Tudi tale favl nad Durantom je nekoliko vprašljiv...ja ja sodniki bodo danes Turkom vrnili....potisnili so jih v finale, tu pa ne bo več "potiskanja" ..
glasnost
# 12.09.2010 ob 21:09
Zdaj se vidi, kakšna beda je evropska košarka, če jenkiji z rezervno ekipo rezervne ekipe komod vodijo.
tetka
# 12.09.2010 ob 21:08
Deimos, favl je bil kr grd, ne nameren seveda, a boleč....je imel Tunceri čist rdeč obraz pri izvajanu prostih metov..
deimos
# 12.09.2010 ob 21:06
hahahahah, Oskarja za Tuncerija. Ga mal po roki vdari pa se drži ko da ga ja Zavec prbil usred čela. Sramota, za takele klovne bi jst uvedel review pa tehnične!!!
zike
# 12.09.2010 ob 21:05
...in zdaj bomo najbrž skozi celo tekmo brali o tem, da bi Srbija bolje igrala kot Turčija.....Proti američanom lahko edino Španci igrajo, seveda s polno motivacijo.
tetka
# 12.09.2010 ob 21:05
Takle favl nad Tuncerijem bi bil namerni na tekmi proti Srbom...Američani bodo imeli zelo korektno sojenje in to je v redu..tako bi m orali soditi vedno...pa ne.
blazbelic
# 12.09.2010 ob 21:05
[link name=gooorazd]http://www.rtvslo.si/sport
/kosarka/sp-v-kosarki-2010/finale-turcija-zda/239110 [/link]
mattyy
# 12.09.2010 ob 21:05
Pa kaki Srbi! Škoda, da niso v finalu, da bi jih Ameri za 30 pik nabili!
tetka
# 12.09.2010 ob 21:03
Če primerjamo tekmo s Srbijo, se danes ne piskajo prekrški američanov pri obraqmbnih posegih...če se spomnite kaj so piskali Srbom..
angelmanuel
# 12.09.2010 ob 21:03
Najbolj smešno je bilo, ko so Turki luzerske Slovence nakantali pa so jih nekateri videli že kot svetovne prvake. Češ proti taki Turčiji pa bi še Američani padli. LOL najbrž.
tetka
# 12.09.2010 ob 21:02
Ekipa zDA je res B-ekipa, ki pa igra bolje kot pa A ekipa z Lebronom in Wadom ...na prejšnjem prvenstvu...Durant pa je extra klasa, morda celo najboljši ameriški košarkar ta trenutek.
mattyy
# 12.09.2010 ob 21:00
Z B ekipo razbijejo najboljšo evropsko ekipo! :)))))))))
tetka
# 12.09.2010 ob 21:00
Turkoglu pa je odigral odlično, tisti komolec v glavo je bil sicer grd, vendar reakcija na komolec Američana, ki je naredil pri skoku favl, ki ga sodnik ni piskal..
Quade
# 12.09.2010 ob 21:00
Jaz pa Turčiji privoščim zmago in glavni razlog zato je Bogdan Tanjević!
tetka
# 12.09.2010 ob 20:59
No, še moj komentar sojenja. Turkom sodijo v bistvu dokaj slabo, posebej če gledamo tekmo proti Srbiji. Jasno je bilo po pritožbah-upravičenih- da danes ne bo sojenja v prid Turkov. Spjenje bo zelo izenačeno. Posebej Lamonica je odsodil nekaj sumljivih za ZDA.
študent88
# 12.09.2010 ob 20:58
fast food finale
Jan1983
# 12.09.2010 ob 20:57
Težak od Turkogluja itak najbrž nebo več mogel v igro. Sodnike objema, nasprotnike pa tepe bednik...
dejan1994
# 12.09.2010 ob 20:57
Prvič turčija ni klub. Drugič turčija ni v evropi (igra v evropi sam muslimani ne sodijo v evropo ne zarad vere ampak zarad glupga folka) . Tretjič majo samo srečo (sj niso slabi sam akcij neznajo delat pač znajo metat trojke) . Četrtič lahk se spomnimo na ep v nogometu ko je bil v avstriji. (ko so zmer v zadnjih minutah dal po dva gola) Petič turkom ne privoščim zmage (sj tut američanom ne ampak velik bolš amerika ko pa turčija)
gregory2010
# 12.09.2010 ob 20:57
če bi američani malo boljše zadevali bi blo že 15 razlike
Miki_79
# 12.09.2010 ob 20:56
Pomoje bodo kar ZDA...nekam mešani občutki, raje bi naše tam videl...
Quade
# 12.09.2010 ob 20:55
Jao Ilyasova, kako slabo igra ti zadnji tekmi...
Marko32
# 12.09.2010 ob 20:55
Pa ljudje božji, to je faul pri polaganju Duranta! Kreten pa govori o sreči ZDA! Jao!
pendulum
# 12.09.2010 ob 20:54
nocoj navijam za američane samo zaradi tega ker celo prvenstvo sodniki navijajo za turke !
mattyy
# 12.09.2010 ob 20:54
Ameri so pravi asi! To je užitek gledat!
leomessi10
# 12.09.2010 ob 20:54
Durant bo novi Kobe =))
Marko32
# 12.09.2010 ob 20:52
KD - nezemeljski!

Luigi stole the show!
pendulum
# 12.09.2010 ob 20:52
HA, HA, HA kako se turčini pizdijo, ko sodnik ne sodi vsak k...c za njih ....ha, ha, ha
jurica
# 12.09.2010 ob 20:52
Sagadina pa Brazilec jezi....
stepovsek
# 12.09.2010 ob 20:52
Am a ni ta Lamonica sodo tut uno farso od tekme med Španijo pa Hrvaško, ko so Hrvate okradli ko pra**e?In ta zdaj sodi finale,lol @ fiba:D
glasnost
# 12.09.2010 ob 20:51
Žalostno za ves ostali svet bi bilo, če bi ZDA s C-ekipo osvojile naslov.
Skippy
# 12.09.2010 ob 20:50
Že v enem prejšnjih napadov je Turkoglu namensko udaril Američana po obrazu. V NBA so take svinjarije že presegli, kot v NHLu.
Quade
# 12.09.2010 ob 20:50
A dej dej, brez Duranta bi amerosi spušili za hec..
angelmanuel
# 12.09.2010 ob 20:50
Američani morajo danes to zmagat pa je kak je. Upam, da jim sodniki pomagajo, če bo šlo na tesno.
leomessi10
# 12.09.2010 ob 20:49
haha..sam da Durant dobi žogo,je koš =)
uruhart
# 12.09.2010 ob 20:48
Vzdušje je noro!
Prav tako... antiljubljansko..
b3dan3c
# 12.09.2010 ob 20:48
Lol skippy v nba so pa res sodniki vrhunski, 60 let stari beli klovni...
gregory2010
# 12.09.2010 ob 20:48
turkoglu zelo umazan igralec
rokec
# 12.09.2010 ob 20:48
tehnična bi mogla bit za turkogluja!
Skippy
# 12.09.2010 ob 20:47
HAHA.

Takih amaterski sodniki v NBA ne bi sodili niti 10 minut. Sramota za FIBO.
ikn1
# 12.09.2010 ob 20:46
lolol kaj delajo sodniki
Quade
# 12.09.2010 ob 20:45
Turkiye!
glasnost
# 12.09.2010 ob 20:45
Vseeno mi je, kdo zmaga, samo da to niso jenkiji :-)
ikn1
# 12.09.2010 ob 20:44
turcini nimajo sanse, ceprav sodniki se trudijo
ik
# 12.09.2010 ob 20:42
Link
uruhart
# 12.09.2010 ob 20:42
Navija bom za Turčijo in to samo zaradi tega, ker želim, da 1) zmaga evropski klub ...in 2) ker mi ti prepotentni američani grejo na k...
dadinho10
# 12.09.2010 ob 20:41
a ima kdo link
b3dan3c
# 12.09.2010 ob 20:40
Od kje komentatorju informacija da je ilyasova rojen v uzbekistanu, povsod piše da je v turčiji...
Quade
# 12.09.2010 ob 20:39
http://d0inw0rk.files.wordpress.com/2010/04/durantula-poster-kevin-durant-thunder.jpg?w=400&h=302
deimos
# 12.09.2010 ob 20:39
kera fadeaway trojka duranta :) težka za turke, čeprav jim bojo sodniki pomagal....še nism napisal spet trica
Mastr
# 12.09.2010 ob 20:36
Se vidi, da Iliyasova ni Turk. Edini ni himne pel. So tile Turki res mojstri, da jim ga je uspelo legalno Uzbekistancem ukrast. Še rojstni list so mu šli ponaredit. lol
Mate1234567890
# 12.09.2010 ob 20:35
link

prosim
pikam_dopust
# 12.09.2010 ob 20:34
Moram priznati, da nobeni od obeh ekip ne bi škodilo, če bi jih dobile okoli kepe...

Tako da nimam za koga navijat...
Musso de LaRusso
# 12.09.2010 ob 20:33
Tolk jih naj narukajo Američani, da bo turćinom srebrna medalja pomenila manj kot 12. mesto ...
markic7
# 12.09.2010 ob 20:33
navijam za dobro tekmo in veliko košev :P
roskelly
# 12.09.2010 ob 20:33
Gremo Turčija, gremo Turkoglu.
gregory2010
# 12.09.2010 ob 20:31
Go USA
Musso de LaRusso
# 12.09.2010 ob 20:30
+ 30 za Američane !!
Videonovice
Američani brez poraza do zlata 00:02:13, 13.09.2010
ZDA po 16 letih znova na vrhu 00:01:22, 13.09.2010
Košarkarji prileteli v domovino 00:02:57, 12.09.2010
Odmevi po tekmi Slovenija 00:01:58, 11.09.2010
Američani gladko v finale 00:01:34, 11.09.2010
Slovenci popustili v končnici 00:02:18, 11.09.2010
Američani v polfinalu z Litvo 00:01:32, 09.09.2010
Po Turčiji v boj za 5. mesto 00:02:20, 09.09.2010
Samozavestno nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Scola strl brazilske sosede 00:00:39, 07.09.2010
Košarkarji nabrušeni nad Turke 00:02:13, 07.09.2010
Rusi bodo izzvali Američane 00:01:27, 06.09.2010
Turki gladko odpravili Francoze 00:00:54, 06.09.2010
Košarkarji zmleli Avstralce 00:01:37, 05.09.2010
Španci ostajajo nočna mora Grkov 00:02:20, 04.09.2010
Dragič pred tekmo z Avstralci 00:01:38, 04.09.2010
Avstralci so vedno nepredvidljivi 00:01:39, 04.09.2010