Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.2 od 11 glasov Ocenite to novico!
Na Zahodu se stvari dogajajo po napovedih. Foto: Reuters
Bradley Beal
Washington zanesljivo koraka proti konferenčnemu polfinalu. Foto: Reuters

Dodaj v

Westbrook sam vlekel voz, nato pa zatajil v ključnem delu

Houston, Golden State in Washington vodijo z 2:0
20. april 2017 ob 08:20
New York - MMC RTV SLO

Niti trojni dvojček Russlla Westbrooka z 51 točkami ni bil dovolj za uspeh Oklahome proti Houstonu, ki ga je do zmage s 115:111 povedel James Harden ob precej večji pomoči soigralcev.

Tretji nosilec na Zahodu odhaja v Oklahomo z vodstvom 2:0. Enak izid je v seriji med Golden Statom in Portlandom po gladki zmagi Bojevnikov s 110:81, ki so jo dosegli brez Kevina Duranta. Na Vzhodu je bil Washington s 109:101 še drugič boljši od Atlante.

"Ni bilo lepo. Nismo zadevali, oni so hitro povedli in morali smo se z bojem vrniti v igro. Nismo se predali. Nadaljevali smo boj in na koncu le prišli do pomembne zmage," je tekmo na kratko povzel Harden, ki je dosegel 35 točk (met 7/17, prosti meti 18/20). Izkazala sta se rezervista Eric Grodon z 22 in Lou Williams z 21 točkami.

Westbrook je za 51 točk porabil 43 metov. Zadel jih je 17 in še 15 točk dodal s črte prostih metov. Zbral je še 13 podaj in 10 skokov. Andre Roberson je bil z 12 točkami drugi najučinkovitejši pri Oklahomi.

Houston je v zadnji četrtini nadomestil osem točk zaostanka, veliko zaslug za to pa je imel tudi Westbrook, ki je v tem delu iz igre metal 4/18. Trener Oklahome je za slab učinek krivil utrujenost Westbrooka, a je ta po tekmi samo odmahnil z roko: "Ne, bilo je vse v redu." Houston je do zmage prišel z 10 zaporednimi točkami, po katerih je povedel s 114:104.

Lahko delo za Golden State
Golden State je do druge zmage nad Portlandom prišel precej lažje kot na prvi tekmi, čeprav Kevin Durant zaradi lažje poškodbe ni stopil na parket. Varno prednost si je ustvaril že v prvi četrtini, ki jo je dobil s 33:17. Pred zadnjo četrtino so Bojevniki vodili za 25 točk. Prvi strelec je bil Stephen Curry z 19 točkami.

Wall in Beal junaka v Washingtonu
Najzaslužnejša za zmago Washingtona nad Atlanto sta bila John Wall (32 točk) in Bradley Beal, ki je v zadnji četrtini dosegel 16 od svojih 31 točk. Wizardsi so ta del dobili s 35:23.

Vzhod:
WASHINGHTON (4) - ATLANTA (5)
109:101 (23:24, 28:19, 23:35, 35:23)
Wall 32, Beal 31, Gortat 14 in 10 skokov, Jennings 10; Millsap 27 in 10 skokov, Schröder 23, Hardaway 19.

Zahod:
GOLDEN STATE (1) - PORTLAND (8)
110:81 (33:17, 22:29, 28:12, 27:23)
Curry 19, Thompson 16, McGee 15; Harkless 15, Lillard 12, McCollum 11.,

HOUSTON (3) - OKLAHOMA (6)
115:111 (26:35, 36:33, 24:21, 29:22)
Harden 35, Gordon 22, Williams 21; Westbrook 51, 13 podaj in 10 skokov, Roberson 12, Oladipo in McDermott 11.

Četrtek:
INDIANA (7) - CLEVELAND (2) (0:2)
MILWAUKEE (6) - TORONTO (3) (1:1)
MEMPHIS (7) - S. ANTONIO/2 (0:2)

R. K.
Prijavi napako
Komentarji
lukace5
# 20.04.2017 ob 08:34
Najboljši dokaz, da Westbrrok igra za statistiko. Celo zadnjo četrtino šutira namesto da bi prodiral, potem pa 15s do konca pri -6 namesto da šutne trojko in da ekipi vsaj nekaj možnosti za podaljšek, človek raje gre v prodor da si zagotovi 50 točk. Sicer ne vem ali je to bilo za statistiko ali pa samo neumnost, v vsakem primeru pa je naredil napako ki si je nebi smel privoščiti.

Kot pišem že celo sezono, s takšnim soigralcem nebi nikoli želel igrati in mi je prav žal njegovih soigralcev. KD je že vedel zakaj gre iz OKC...
figlio
# 20.04.2017 ob 08:32
Nekaj je zelo narobe s to novodobno ameriško košarko, če en košarkaš da 50 % košev celotne ekipe.
friks
# 20.04.2017 ob 12:39
Ja, samo vodstvo OKC je samo krivo za tako ekipo. Spomnimo se, da so imeli v določenem obdobju v ekipi Duranta, Westbrooka, Hardna in Ibako. Sami so se odločili, da bodo poleg izjemnega Duranta forsirali Westbrooka, zato so se najprej odrekli Hardnu, potem Ibaki in R. Jacksonu. Ko je postalo jasno, da ekipa ne bo videla naslova je pa odšel še Durant.

Zdaj pa majo kar majo. Ne more pa nihče prilčakovati, da se bodo igralci, ki so sicer navajeni le pretekati igrišče, ob Westbrookovi pavzi čudežno spremenili v razigran dream team in zmleli nasprotnika.
vombat98
# 20.04.2017 ob 10:59
toplo priporočam, da si na nba replay pogledate zadnjih 7 minut, kakšna komedija westbrooka, hahaha, pa to še niste videli. Samo dvakrat ni metal on, v napadu je ene 4 krat oddal žogo, dvakrat so mu jo seveda vrnili in metal metal metal in metal iz povsem neizdelanih situacij, butasto do akrajnosti, res je lebron doktor košarke za njega, čeprav sem ga imel za enega naduvanca, pa je 2 stopnji nad tem trojnim dvojčkarjem
zmiki
# 20.04.2017 ob 09:21
43 metov, triinštirideset!
friks
# 20.04.2017 ob 09:08
Jaz še vedno mislim, da je Westbrook kot mlinski kamen za OKC. Sicer je izreden atlet in neverjeten borec, a kaj ko to proti najboljšim ekipam nikoli ne bo dovolj. Jih pa zavede, ker s takim trudom vedno pride blizu zmage in tako pusti vtis, da je sistem pravilen. Je pa v resnici napačen.

Taktično je povsem zgrešeno, da prvi igralec porabi toliko energije in metov v treh četrtinah, potem pa je v zaključku tekme iztrošen, soigralci pa nerazigrani. Bolj logično bi bilo razigrati igralce, jim pustiti, da prevzamejo nekaj bremena, potem pa stopnjevati ritem do konca.
lmatjaž
# 20.04.2017 ob 09:06
Zatajil, ko je bilo treba nekaj pokazati..

Zato pa ne bo nikoli ob boku največjih!
Ko tvoja ekipa izgubi, je tudi 100 pik na osebnem računu vredno toliko, kot prdec v burji.
To bom vedno trdil!!!
Caratero
# 20.04.2017 ob 13:04
Tole s strani OKC pa tudi delno Houstona ni podobno košarki... Prav smilijo se mi igralci OKC, ki zgolj tekajo gor in dol po igrišču na koncu pa jih vsi ponižujejo in krivijo za poraz, medtem ko je Westbrook MVP...to, da pa se tudi strokovni komentatorji omejijo zgolj na osebno statistiko Westbrooka in na rekorde pa je totalno patetično...pač tipično ameriško.

Vseeno pa mi je škoda, da Russ nima glave, ker bi sicer realno bil eden od najboljših. Tako pa je kljub vsem triplom dejansko zelo enodimenzionalen in se vleče več ali manj na eksplozivnost, kar se je videlo v zadnji četrtini, ko mu je zmanjkalo moči in je zgolj šutiral iz neizdelanih pozicij.
Gandhi1
# 20.04.2017 ob 09:04
Ce v zadnji cetrtini meces 4-18 je vse jasno. Naj da westbrook malo več žogo od sebe. Sam preprosto ne zagovarjam teorije nekaterih, da ima slabe soigralce. Soigralci so slabi toliko kot jih naredi westbrook slabe, namesto da bi jih poskusal ze tekom sezone zalagati z odprtimi meti, da dobijo na samozavesti, jih dusi. 4-0 bo za rocketse, mogoce da eno zmago dobi okc
hepimen
# 20.04.2017 ob 09:20
Meni je tale statistika relativno zanimiva.

Zdaj si pa kot zanimivost poglejte še GSW, CLE in SAS, pa boste tudi v zgolj eni statistični kategoriji videli, kaj je basket.
hepimen
# 20.04.2017 ob 09:38
Neodgovorjene točke = unanswered points = točke, po katerih nasprotnik ni dal nobene.

Pač google prevajalstvo.
DLeagueStar
# 20.04.2017 ob 09:30
Mah OKC se Westbrooku samo ne upa nic reci. Potem ko sta jih zapustila tako Harden kot Durant so raje tiho kot riti in mu pustijo vse.

Sj to je bil ze razlog za Durantov odhod- pustili so jima vse kar sta sama hotela in od tega ni bilo nic razen osebne statistike in kreganja kdo je glavni.

Westbrook je bil v 2012 finalu isti- ko so ga vprasali ce mora malo popustit in spremenit igro je rekel da on ne rabi nic spreminjat. Danes je 5 let od tega in on se vedno svoje fura do konca.

Sramota, ce dobi on MVP letos in niti ne pridejo iz prvega kroga.
borchica
# 20.04.2017 ob 09:24
Harden zanič prve tri in dobra zadnja.

Meni se je zdelo, da je Harden korektno odigral celotno srečanje. Zelo zrelo mi v tej sezoni deluje na igrišču in nič napumpano kot še zmeraj Russ, ki po moje še kar lebdi nad zemljo. Sprašujem se, ali so te cifre, ki ji tolče narejene s 100% žegnom vodstva OKC. Če so, so si itak sami krivi za to kar se dogaja. In je potem jasno, da jim je važno samo podiranje rekordov in posledično služenje na ta račun, kam prilezejo v končnici je drugotnega pomena, ker so Russa že med sezono odlično vnovčili. Vsak lastnik ubere svojo pot, od kod mu bodo curljali cvenki.
Koperboy
# 20.04.2017 ob 16:28
Igralci OKCja so celo sezono igrali za Westbrookove triple-double, v končnici pa nekateri pričakujejo, da bodo začeli igrati ekipno košarko. Kako le, če je nikoli niso igrali!

Najbolj smešen mi je bil Westbrookov instinkt, ko po metu svojega zunanjega igralca gre po skok, namesto da ga čuva. Tako je Beverley dobil veliko odprtih metov.
simon-rupsi
# 20.04.2017 ob 10:49
figlio

To je počel tudi Jordan. Vendar s to razliko, da je ponavadi njegov met se gibal blizu 50% ali pa preko in so Bullsi zmagovali. Res pa je, da Jordan ni potreboval 41 metov za doseganje 50 pik. POnavadi je zadostovalo 30.
borchica
# 20.04.2017 ob 09:09
Sedaj me prav zanima, ali bosta ATL in OKC doma dobila nič, eno ali obe tekmi. Nikoli ni konec, dokler ni konec, čeprav navidez se zdita obe seriji odločeni.

Ta z OKCjem zaradi nespametnih odločitev znotraj strokovnega štaba, ne samo na tej tekmi sami, ampak že kako preveč sloni strategija igre OKCja na enem igralcu. Nemogoče za moje pojme, da prideš daleč na ta način v končnici. Russ je vrhunski igralec, ni pa superman.

Se mi zdi, da je Harden po tekmi lepo povedal, čeprav malo cinično: "He's got numbers, we've got a win." Torej: Russ je dosegel en kup točk in podaj in asistenc, mi smo pa zmagali.
kaliber1
# 20.04.2017 ob 09:04
Zahod Brook je igralec za statistiko ne pa za ekipo. Žal OKC z takoimenovanim "MVP"-JEM izpada.
royston
# 20.04.2017 ob 08:28
KAWHI!!!
zamudnik
# 20.04.2017 ob 12:48
Street ball v polnem sijaju.
friks
# 20.04.2017 ob 14:40
venatoridrih

seveda se z večino stvarmi strinjam. Ampak osnovna napaka OKC je bila, da je Westbrooka in Duranta vedno tretirala kot enakovredna igralca, čeprav se je razlika videla z letala. Tako je moral Durant v zaključku tesnih tekem prenašati Westbrookove nore poskuse za 3 točke in enakovredno porazdelitev žoge, kar se je proti najboljšim ekipam navadno končalo s porazom. Jasno, da se je tega počasi naveličal, z njegovim odhodom pa je umrlo še zadnje upanje, da Oklahoma unovči zares ogromen potencial, ki ga je nekoč imela (prej sem pozabil še Jeffa Greena).
DLeagueStar
# 20.04.2017 ob 12:51
Pa sej ne, da bi playoff vplival na glasovanje za MVPja samo sedaj se vidi kakšen vpliv je imel ta Westbrook personal triple double tour na formo ostale ekipe. Noben drug ni pripravljen en del bremena nase prevzet, pa imajo nekaj mladcev, ki bi to lahko počel vsaj dostojno.
friks
# 20.04.2017 ob 09:46
Houston je do zmage prišel z 10 neodgovorjenimi točkami.
v našem jeziku bi to bilo "... po delnem izzidu 10:0" :)

Je bila pa tekma podobna kolesarski dirki, ko ubežna skupina vodi celo dirko, potem pa par kilometrov pred ciljem glavnina kot brzovlak pridrvi mimo.
rdečinavijač
# 20.04.2017 ob 09:29
Houston je do zmage prišel z 10 neodgovorjenimi točkami

Nova slovnica s strani MMC :-)
borchica
# 20.04.2017 ob 11:16
se strinjam, samo pravim, da playoff ne bi smle vplivat na MVP rednega dela

To si lepo povedal. Ne bi smel. Zakaj še niso podelili naziva in ga bodo letos na koncu junija, pa je druga pesem... Sicer je baje teh 100 novinarjev že glasovalo, ma v NBA je en kup enih mučk.
borchica
# 20.04.2017 ob 09:17
Washington pa z lahkoto proti Atlanti...

No, no, tekma je bila zelo trda. Po tretji četrtini je vodila Atlanta, od sredine zadnje četrtine sta bili pa ekipi tam tam rezulatatsko. In še minuto do konca tekma ni bila odločena, ker je bilo tri pike razlike po tistem metu Hardawaya kake pol minute prej. Potem pa tiste duhamorne NBA končnice s prostimi meti in neskončno dolgimi time outi, ki ubijajo željo do gledanja košarke in jih ponavadi kar preskočim, če ni ravno kako moštvo, ki mi je izredno simpatično in zanj po tiho navijam.
Unssen
# 20.04.2017 ob 08:41
Trener POR je po prvi tekmi rekel, da nič ne pomaga, če Lillard in McCollum vsako tekmo data 80 točk, važno je da njuni soigralci od nekod naberejo 40 ali 50 točk.

No, pa so njuni soigralci tokrat nabrali "kar" 58 točk, a je bilo vse skupaj brez koristi, ker sta se Lillard in McCollum v današnji tekmi skupaj ustavila pri švohnih 23 točkah...
oneupthebside
# 20.04.2017 ob 08:27
Westbrook odlične prve tri četrtine in zanič zadnja, Harden zanič prve tri in dobra zadnja. Skupaj zneseta za enega ravno OK MVPja :)
maliP
# 20.04.2017 ob 08:27
Za OKC sem bil prepričan, da bodo nudili večji odpor. Mislim da je tekmo odločila (zelo kratka) klop HOU, ki je v pravem trenutku spočila bradonjo in še razliko topila.
Ostalo pa po planu, danes upam na zmago Milwaukeea. Najbrž pa je tudi IND sposobna ene zmage v seriji, za MEM pa nisem prepričan.
shadyman
# 20.04.2017 ob 10:37
@Unessen

Leonard :)
trolicnez
# 20.04.2017 ob 09:30
To tudi mene zanima, kaj pomeni izraz "neodgovorjene tocke". Ocitno se na mmcju rojevajo novi kosarkarski termini.
DLeagueStar
# 20.04.2017 ob 10:54
@_50centy_

Res je, vendar je takrat Dallas nacepal 67 zmag v rednem delu in bil daleč najboljša ekipa z Nowitzkim na čelu. OKC letos le šesti z neskončnim posiljevanjem Westbrooka in nabijanjem statistike.

Bomo videli kako bo šlo naprej ampak po navadi se taka igra v končnici ne obrestuje in Westbrook ima poleg svoje glave še problem gnile ekipe. Oladipo kot druga možnost izgleda izgubljen in s takimi soigralci nimaš kaj dosti zmagovat.
_50centy_
# 20.04.2017 ob 10:30
Sramota, ce dobi on MVP letos in niti ne pridejo iz prvega krog
Ne bi bilo prvič, Dirk je tudi izpadel v prvem kolu proti GSW ko je dobil MVP nagrado..
Na pou Slovenc
# 20.04.2017 ob 09:30
Škoda da nisem gledal tekme zgleda da so totalno onemogocli Lillarda in CJa,ker po statistiki sodec sta skupaj zmetala 20 metov manj kot prejsno tekmo! Sploh pa podatek da sta skupaj dosegla 23tock,9skokov in 2 podaji prejsno tekmo pa 75tock!
renti
# 20.04.2017 ob 09:13
Še enkrat več se pokazalo, da Portlandu manjkajo visoki igralci. V prvem polčasu jih je uničeval McGee!!!! Če bi imeli vsaj enega izmed Nurkića, Ezelija, Davisa bi bila tekma čisto drugačna. Potem so pa začeli še zadevati na sredini tretje četrtine in je vsega konec. Če se Nurkić ne vrne v Portladu je tukaj za pričakovati metlo.
oneupthebside
# 20.04.2017 ob 08:41
Ne vem, zakaj je bil Kanter v igri le za vzorec ...
Screet Zaneecom
# 20.04.2017 ob 15:57
vabim še koga, da napove izid letošnje končnice ?
KiNgKoNg
# 20.04.2017 ob 14:42
res je lebron doktor košarke za njega, čeprav sem ga imel za enega naduvanca, pa je 2 stopnji nad tem trojnim dvojčkarjem

Lebron je po tistem porazu proti Dallasu zelo odrasel kot košarkaš. Mislim, da ga je tisto konkretno streznilo.
venatoridrih
# 20.04.2017 ob 13:21
friks, to, kar pises ti, je res z vidika stvari, ki jih vemo danes, ne pa z vidika stvari, ki so bile znane takrat, ko so se odvijale.

Ko sta Durant in Westbrook podpisala svoji pogodbi, se ni bilo ocitno, da se v Hardnu skriva taksen potencial. Harden je eksplodiral zadnje leto svoje prve pogodbe, takrat pa se OKC ni odlocala med njim in Durantom/Westbrookom temvec med njim in Ibako, kateremu se je pogodba iztekla socasno.

Kar se tice tega, da se tice Jacksona in Ibake, je pa OKC ravnal pravilno. Ibaka je mocno padel v svoji igri in Oklahoma je zanj dobila Oladipa in Sabonisa. Ta menjava je bila vsesplosno ocenjena kot velika zmaga Oklahome in je bila hkrati eden izmed razlogov, da je GM Orlanda dobil nogo.

Kar se tice Reggieja Jacksona je bila zgodba taka, da je Jackson zelel biti prvi igralec ekipe, za kar pa ni bil dovolj dober. Zaradi tega je prihajalo v ekipi do trenj, kar se je videlo tudi kasneje na tekmah med Pistonsi in Oklahomo. Jacksona soigralci v ekipi niso marali, hkrati pa ni bil dovolj dober, da bi naokoli njega gradil ekipo, torej je bila menjava logicna. Westbrook in Jackson bi tezko sobivala na igriscu, ker sta podobna igralca, enako kot Harden in deloma Durant. Vsi te igralci potrebujejo zogo imet veliko v posesti, da so maksimalno ucinkoviti.

So pa sporne nekatere druge poteze uprave OKC, recimo pogodba Kendricku Perkinsu in to, da v vseh teh letih niso bili sposobni ekipi zagotovit boljsega visokega branilca. To, da je Westbrookova podpora trenutno zanic, je splet nesrecnih okoliscin in ne dolgorocnega planiranja. OKC je verjel, da bo Durant ostal in s tem namenom pripeljala Oladipa kot tretjo opcijo v napadu. Ce letosnji ekipi OKCja dodas se Duranta, je to zelo mocna ekipa. Sporna je bila tudi menjava trenerja. Ce ze, bi morali Brooksa odpustit po finalu leta 2012, sigurno pa ne po koncu lanske sezone, ko je poskodbam navkljub ekipo skoraj vodil do koncnice.
Na pou Slovenc
# 20.04.2017 ob 10:04
renti@

Hvala za info,saj kot pravim nisem gledal tekme samo sem sklepal dans zjutrj po statistiki sodec da se je obramba Golden stata odlicno pripravila na 2 no-allstas zvezdnika in tako rekoc onemogocila napad Portlanda!
renti
# 20.04.2017 ob 09:32
Na pou Slovenc

Lillard odlično začel tekkmo, medtem ko CJ ni imel svojega dneva in iz tega sledi, da podvajajo Lillarda, ker CJ ne gre.
borchica
# 20.04.2017 ob 08:36
Ni bilo ravno tako, kot je povzel novinar. Krivdo, da OKC včeraj ni zmagal in da je serija po moje odločena, si lahko pripiše kar trener OKCja. Westbrooka je dal na klop dobri dve minuti do konca tretje četrtine in takrat je HOU nadoknadil večino zaostanka, 12:3 delni izid. Še Westbrook je vstal in kar sam hotel nazaj v igro. Harden je bil na parketu, v bistvu najboljša peterka HOU, na drugi strani pa pinkoti.

V zadnji četrtini pa je po parih neuspelih podajah soigralcem vzel stvar v svoje roke in posilil par metov, ma lepo se je videlo, da razni McDermotti in Sabonisi in še kdo niso dorasli igranju v končnici, tako da mu drugega ni preostalo v bistvu. Pa še Adams je dobil peto osebno na začetku zadnje četrtine in šel na klop. Edini, ki je poleg Westbrooka, ki je držal ravnovesje v napadu, res dobro oddelal svoje v obrambi kot rim protector - branilec obroča bi bil direkten prevod. Sabonis je res mlad, ma je le bled nadomestek Adamsa.

Aja, in kakor sem napisal po prvem srečanju, da Westbrook in Oladipo ne bosta imela še ene take tekme in Westbrook je res ni, je Oladipo imel še eno. No, namesto 1-10 je tokrat metal 4-14, ma grešil v ključnih trenutkih. Po moje bi lahko dobili za enak denar koga boljšega...
Screet Zaneecom
# 20.04.2017 ob 16:28
Zanima me kakšna bi bila košarka, če bi koš v raketi bil vreden le točko

zmetali bi še več trojk ? :-D

ali je tvoje vprašanje mogoče mišljeno - trojke = 3 točke , med trojko in raketo = 2 točke, ter raketa=1 točka ?

koliko bi bili vredni prosti meti potem ?
shadyman
# 20.04.2017 ob 12:34
Možno je, da bo podaljšek, možno pa tudi, da ga ne bo. Jaz ga napovedujem na 4. tekmi :)
simon-rupsi
# 21.04.2017 ob 18:37
Močno, močno. Še vedno bi bila to dvodimenzionalna ekipa. Westbrook je enostavno velik soler.
venatoridrih
# 20.04.2017 ob 18:45
friks, tvoja trditev je samo en del resnice. Tudi Durant je v zakljuckih tekem (in tudi med tekmami samimi) zmetal ogromno slabih metov. Na sploh je igra Oklahome pogosto izgledala tako, da sta se Westbrook in Durant izmenjavala pri igri 1:1.

Tisto sezono npr., ko je bil Westbrook v koncnici poskodovan, je Durant velikokrat kar sam igral organizatorja igre, ceprav je imela Oklahoma takrat se Fisherja in Reggieja Jacksona, ki sta cepela v kotu in cakala na ostanke. Posledicno veliko izgubljenih zog in neizdelanih metov za Duranta.

In to se se vedno dogaja, ceprav v manjsi meri. Tudi po prestopu v Warriorse mora Durant se vedno imet svoje izolacije in zogo ob zakljucku certrtin in tekme. Zaradi tega ga je Draymond Green enkrat ze nadrl in to kar na igriscu, ko jih je Durantovo soliranje stalo tekme. https://www.youtube.com/watch?v=KqxOb77Z
quI

Kar se tice tega, da bi morala Oklahoma Duranta tretirat kot prvega igralca, imas mogoce prav, ampak ne mores pa z gotovostjo trdit, da bi Durant kljub temu ostal v Oklahomi in da ga je Westbrookov stil igre tako motil, da je zato zapustil ekipo. Durant namrec tudi sam rad igra enako kosarko - tudi zdaj, ko je zapustil Oklahomo. Mislim, da ni nakljucje, da so Warriorsi najdaljsi niz zmag letos dosegli, ko je bil Durant poskodovan. Prav tako ne mores trdit, da si Westbrook ne zasluzi statusa prvega igralca. Letos je prisel koncnico z bistveno slabso ekipo, kot jo je v sezoni 2013/14 imel na voljo Durant.

Kar se tice Jeffa Greena in Oklahome pa mislim, da menjava sama zase ni bila slaba. Perkins je bil za Oklahomo precej koristen, ceprav je bil pogosto tarca posmeha. Problem je bila njegova zadnja pogodba, ki je bila bistveno previsoka in je bila eden izmed razlogov, da Oklahoma ni mogla podpisat boljsega igralca na poziciji stevilka 2. Poleg tega Jeff Green po tisti menjavi nikjer ni prav posebej blestel in je zamenjal veliko ekip.
x67
# 20.04.2017 ob 15:25
spet prevajalec namesto novinarja.

neodgovorjene tocke . hahahahah
po anglesko je ok .. po slo pa nikakor.
as_kgarnett
# 20.04.2017 ob 12:28
tudi v letošnji končnici bo tako kot lani Golden State povozil Portland, a mogoče kdo ve, kdaj je biu nazadnje podaljšek Houston-Oklahoma saj na flashscore nikjer ne piše za zadnjih 19 sezon, pa je možno, da bo v tej seriji kakšen podaljšek?
venatoridrih
# 20.04.2017 ob 12:26
Za dopolnilo prejsnjega prispevka: navkljub slabi 4. cetrtini je bil Westbrookov +/- vceraj +11. Oklahoma city pa v 7 minutah, ko Westbrooka ni bilo na parketu z -15.
_50centy_
# 20.04.2017 ob 11:00
se strinjam, samo pravim, da playoff ne bi smle vplivat na MVP rednega dela. Saj se podeli še finals MVP.
Unssen
# 20.04.2017 ob 10:35
Kviz.

Kateri igralec je v dveh dosedanjih tekmah končnice:
- metal iz igre 20-28 (71%),
- ob tem metal proste mete 28-28 (100%),
- ima povprečje 34,5 točke in
- je popeljal svojo ekipo do scora 2-0, pri čemer je njegova ekipa povprečno zmagala za 21,5 točke?
Kazalo