Nikar ne jezite moža z najhitrejšim servisom na svetu. Foto: EPA
Nikar ne jezite moža z najhitrejšim servisom na svetu. Foto: EPA

Vsak uporabnik medmrežja, ki vsaj nekaj minut dnevno presedi pred računalnikom, je prav gotovo videl nekaj zabavnih posnetkov, ob katerih se je najprej spraševal, če so resnični, ob koncu pa se prav prijetno nasmejal.

Sledi nekaj predlogov MMC-ja. Ste videli zabavno reklamo? Vas je nasmejala do solz, pretresla ali navdušila? Posnetek pošljite na Moj Splet.

Na MMC-ju smo se odločili, da vam predstavimo nekaj najbolj zabavnih oglasov, v katerih nastopajo tudi znani športniki.

James zadeva trojke izpod svojega obroča
Ameriški oglaševalci ponavadi pretiravajo pri sposobnostih njihovih asov. Najboljši ostrostrelci v Ligi NBA mečejo trojke približno 50-odstotno. Kaj bi se zgodilo, če bi košarkarji zadevali nasprotnkov koš izpod svojega obroča ... Tega je sposoben košarkar Clevelanda LeBron James. Seveda le v naslednji reklami.

Kaj gol, zadenite raje vratnico
Podobno zgodbo srečamo tudi pri nogometaših. Še pred nekaj leti daleč najboljši nogometaš na svetu Ronaldinho se je s pomočjo novih športnih copat takole poigraval z žogo, vratnico in vero njegovih navijačev.

Zaradi Roddicka je obstala celo žogica
Američan Andy Roddick ima v lasti najhitrejši serivs na svetu, saj je leta 2004 v Davisovem pokalu žogico v polje poslal s hitrostjo 249,4 kilometra na uro. Prav to njegovo vrlino so uporabili oglaševalci pri naslednji reklami, ko je zaradi sodnika razjezeni Roddick serviral enega najbolj norih asov. Seveda le v reklami ...

Materazzi: Nič ne ustavi me
Znameniti dogodki v svetu športa pa na zabaven način odmevajo tudi v oglaševanju. Le kdo se ne spomni svetovnega prvenstva leta 2006, ko je v finalu Zinedine Zidane z udarcem z glavo pokosil Marca Materazzija. Ta ima prav zanimive treninge.

Potrebno je vaditi tudi padce
Nekoliko drugačne treninge pa ima celotna reprezentanca Italije. Tudi naslednja reklama bi se lahko ukvarjala s prej omenjenim dogodkom s finala svetovnega prvenstva v Nemčiji. A v resnici gre za reklamo iz leta 2004 za eno od časopisnih podjetij. Dobra napoved, ni kaj.


Slavko Jerič