Ne prezrite
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,5 od 44 glasov Ocenite to novico!
Andrej Hauptman
Andrej Hauptman ve, kako se športnik počuti, ko je na vrhu in ko je na tleh. Njegova bronasta medalja na svetovnem kolesarskem prvenstvu v cestni vožnji bi gotovo morala dobiti večjo težo. Foto: MMC RTV SLO/T. O.
       Od države za delo v nogometu dobivam 313 evrov mesečne pokojnine, s tem da mi Koper ni plačal nič niti Naklo ne, dali so le štampiljko v knjižico, plačevali pa nič.       
 Brane Oblak
Mirnes Šišić in Marek Jankulovski
Mirnes Šišić s prestopom v Crveno zvezdo ni naredil pametne poteze, saj je klub pred propadom. Foto: Reuters
Brane Oblak
Če Brane Oblak ne bi v karieri dobro zaslužil, bi bil danes obsojen na životarjenje. Foto: EPA
Bjorn Borg
Björn Borg je leta 2006 nameraval prodati pet lovorik, ki jih je osvojil za naslove v Wimbledonu, in dva loparja, s katerima je zmagal v finalih Wimbledona 1976 in 1980. Za lovorike naj bi iztržil med 350.000 in 525.000 dolarji, a si je nato premislil. Foto: Reuters
VIDEO
Veliko težav za celjske n...

Dodaj v

Hauptman: "Bilo je še huje, kot sem si mislil"

Oblakova pokojnina v Sloveniji: 313 evrov
21. april 2009 ob 10:38
Ljubljana - MMC RTV SLO

Šišića so vrgli iz stanovanja, olimpioniki prodajajo medalje, Borg loparje, Oblak dobiva 313 evrov pokojnine, na kolesarja Hauptmana so vsi pozabili.

Odmeven uspeh v športu še nikakor ne pomeni finančne brezskrbnosti. Ne gre le za življenje po končani karieri, žalostno je, da nekateri kar med kariero životarijo. Morda bi moral Primož Kozmus imeti najprej v mislih takšne športnike in se šele nato lotiti vprašanja večnih rent. Da ima lahko vrhunski šport tudi zelo temne strani, dokazujejo primeri nogometaša Mirnesa Šišića, kolesarja Andreja Hauptmana, dvigovalca uteži Nikolaja Pešalova, teniške legende Björna Borga ...

Soigralcem plačeval kavo
"Ko sem se odločil za prihod v Beograd, nisem niti slutil, v kakšnem slabem stanju je Crvena zvezda," je povedal slovenski nogometni reprezentant Mirnes Šišić, ki je konec januarja iz Olympiacosa prestopil k nekdanjemu evropskem prvaku in podpisal dveinpolletno pogodbo, vendar hitro spoznal, da je storil napako. Plače še ni videl, za nameček je ostal še brez stanovanja, saj sam ne namerava plačevati stroškov. Klubska blagajna je prazna, dolgovi strmo naraščajo. Absurdno - soigralcem je celo posojal denar, da so si lahko plačali kavo!

Oblakova pokojnina v Sloveniji: 313 evrov
"V demokraciji je vse mogoče," je Šišićev primer komentiral Brane Oblak, ki dobro ve, koliko igralcev in trenerjev je že preživljalo podobno kalvarijo."Tega je bilo in je veliko. Koliko je trenerjev in koliko igralcev, ki niso bili izplačani!" Oblak lahko dostojno živi le zaradi denarja, ki ga je zaslužil med kariero, sicer bi se komaj prebil čez mesec: "Od države za delo v nogometu dobivam 313 evrov mesečne pokojnine, s tem da mi Koper ni plačal nič niti Naklo ne, dali so le štampiljko v knjižico, plačevali pa nič. Vsi v klubih v pokojninsko blagajno vplačujejo minimalne zneske, ravno toliko, da je gre skozi."

"Bomo že preživeli!"
Oblak seveda takrat ni spremljal, koliko za njegovo starost vplačujejo klubi, "a potem na koncu dobiš 'kajlo' in ugotoviš, da to ni bilo pošteno," je slikovito pojasnil najboljši slovenski nogometaš 20. stoletja. Za delo na Hrvaškem Oblak dobiva osem evrov mesečno, njegov račun pa bo čez eno leto vendarle bogatejši, saj bo začela pritekati še pokojnina z Nemčije. Seveda je v bogati karieri zaslužil dovolj, da živi spodobno, in se nikakor ne pritožuje: "Bomo že preživeli, ni važno, koliko je penziona, važno je, kolikokrat bo. Sicer pa - vprašajte Popivodo, koliko dobiva!"

Tragična zgodba bronastega kolesarja
Žalostna je zgodba kolesarja Andreja Hauptmana. Leta 2001 je bil izbran za najboljšega športnika Slovenije, njegov bron na svetovnem prvenstvu gotovo spada med deset največjih uspehov slovenskega športa. Toda ko je Hempi zaradi težav s srcem ležal v bolnišnici, ni bil več zanimiv za tiste, ki so se v letu njegovih uspehov slikali z njim. Vse povedo Kozmusove besede: "Hauptman je zame najbolj tragična zgodba, kar sem jih slišal v slovenskem športu. Vse, kar je dosegel s trdim delom, zdaj ni več vredno nič."

Razmišljal le o tem, kako bo preživel
Hauptman je za MMC pojasnil, da je slutil takšen scenarij. "Bilo je še malce huje, kot sem si mislil. Največji problem je, ker nisem bil pripravljen, da bom kariero zaradi zdravstvenih težav končal predčasno. A nisem imel časa biti žalosten. Nikoli nisem pri drugih iskal krivca, dovolj dela sem imel z razmišljanjem, kako preživeti. Treba se je bilo zanesti nase. Če imaš družino, dva otroka, se je treba hitro organizirati."

Za pogodbo dvakrat več
Nekdanji mojster za enodnevne dirke v Sloveniji ni mogel unovčiti bronaste medalje iz Lizbone: "Vse, kar sem dobil, je bil sponzorski avtomobil za nekaj let, pa še to bolj na račun tega, ker mi je pomagal prijatelj!" V tujini so znali ceniti njegove šprinterske sposobnosti in je po uspehu na svetovnem prvenstvu podpisal dvakrat boljšo pogodbo. Zdaj se preživlja kot trener pri klubu Radenska KD Finančna točka. Noče se pritoževati, a gotovo je, da ni zaslužil toliko, da bi od tega živel, čeprav bi mu bo po vseh uspehih to privoščili.

Borg obdržal loparje
Iz sosednje Hrvaške je zanimiv primer Nikolaja Pešalova. Dvigalec uteži z bolgarskimi koreninami je na olimpijskih igrah v Sydneyju osvojil zlato medaljo, štiri leta pozneje v Atenah še bronasto. Po pisanju Sportskih novosti je Pešalov ostal brez prihodkov, komaj preživlja sebe in družino, zato je izhod v sili našel v prodaji olimpijskih medalj. Primer Björna Borga morda ne sodi v ta okvir, saj je švedski as v karieri zaslužil dovolj za miren preostanek življenja, a z denarjem ni ravnal tako dobro kot z loparjem. Vseeno: pred tremi leti se je Borg spopadel z dilemo, ali prodati loparje in wimbledonske lovorike in si zagotoviti dolgoročno finančno varnost, a nato si je le premislil.

Boj za preživetje
Primerov je še več, žal tudi domačih. Košarkar Sašo Ožbolt zaradi poškodbe dlje časa ni mogel igrati za Union Olimpijo in se je moral v tistem obdobju dogovarjati, kdo bo plačal njegovo zdravljenje v toplicah. A takrat so bile gospodarske razmere še idilične, prihod sedanje ostre recesije pa bo pokopal marsikateri klub, trenutno so zelo kaotične razmere v Mik CM Celju, kjer po besedah Slaviše Stojanoviča po sobotnem porazu z Dravo nekateri štopajo na trening oziroma se vozijo z vlakom. Nogometaši ne vedo, kako naj preživijo. Stojanovič pravi, da je v takšnih razmerah srečen, da igralec sploh pride na trening.

T. O.

Prijavi napako
Komentarji
bibibubu
# 07.10.2009 ob 17:56
tudi jaz ne razumem profesionalnega športa. zakaj naj država plačuje za napredek nekega posameznika od katerega nima na koncu koncev nič. prepoznavnost slovenije? bull*hit! čisto noben tujec s katerim sem se pogovarjal o sloveniji mi ni rekel da slovenijo pozna zaradi športa. izjave so bile v smislu "Oh yeah its the place that has the sea AND mountains", "oh yeah you got that thing with the border and Croatia" in podobne, niti ene pa v smislu "oh yeah you had a guy that was third in some running event on the olympics two years ago". mogoče bi večjo prepoznavnost dosegli če bi kompletno bojkotirali profesionalni šport, če nam je že ta prepoznavnost slovenije tako velika prioriteta (btw se mi zdi da smo čisto dovolj prepoznavni - turistične kapacitete so praktično polno zasedene cele sezone).
b7, povedal si vse ko si rekel "In jim je cilj osebno napredovat in se na vsakem treningu trudijo da bi bili še boljši.." Ja osebno napredovati, zaradi njih ne napreduje slovenija. In prav tako ne pripomorejo velik k prepoznavnosti slovenje. si pa lepo gradijo prepoznavnost v sloveniji. in če realno pogledamo si težko zamislimo športnika po koncu kariere v neki normalni službi v neki pisarni. ja, nimajo izkušenj in so preveč "v svojem svetu". imajo pa kašne druge kvalitete, ki jih lahko vnovčijo in ena od njih je nedvomno njihova lastna prepoznavnost. poglejte napirmer Francija Petka in Špelo Pretnar - svojo prepoznavnost sta lepo vnovčila ko sta šla na poptv vodit šport. Špela ima če se ne motim tudi lokal v ljubljani, prav tako Sebastjan Cimerotič (nisem prepričan). pač znajdi se. tudi delavke v muri so cele dneve delale, trdo, kot tile športniki. za slovenjo, če hočete. pa vrjamem da sedaj ko so postale višek (tako kot odsluženi športniki) nimajo nekih realnih pričakovanj za kakšno rento. pač naj se znajdejo. nedvomno pa imajo v svoji stroki ogromno vez in poznanstev, a vrjamem da jim je ko enkrat dobijo olimpijsko kolajno pod častjo trenirat predšolske otroke ali kaj podobnega. pač naj se znajdejo. naj pametno vožijo tisti denar, ki ga dobijo ko so na vrhu (vrjamem da ga ni malo). nevem zakaj naj bi se do odluženih profesionalnih športnikov, ki so celo življenje furali svoj egotrip obnašali kot do nekih vojnih veteranov.
lp
kolesar112
# 29.04.2009 ob 23:23
malijezek

košarko pa fuzbal nej igrajo v drugih delih evropskega kontinenta. Pri nas se pa raj osredotočimo v tiste športe kjer smo uspešni in kjer uživajo (uživamo) slovenci.
PA KOGA BRIGA FUZBAL, AL PA KOŠARKA zakaj? ........................................
........(ne da se mi naštevat)

je pa slovenski simbol športa 1 slovenska liga in košarkarski klub olimpija HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
malijezek
# 29.04.2009 ob 02:37
nevem zakaj so pol ta kozmus, in njemu podobni, sploh postali sportniki, ce so vedl da ni dnarja tm????
malijezek
# 29.04.2009 ob 02:21
jebeš te športnike, slovenija ne rab drugih kot košarkašev pa fuzabalerjev..ostali pejte pa raj v šolo ...
pol pa stari debilčki jokajo k ni dnarja k nč druzga ne znajo..
kolesar112
# 23.04.2009 ob 17:30
Ulrich

Ja kaj bi pa delali navadni smrtniki med počivanjem. Kaj bi pa delale firme za TV, radio prodajalci ki so zaposleni športni novinarji, manegerji, tisti ki so na na zvezah zaposleni, v šolskih učbenikih kaj bi bilo skratka cela veriga nepotrbnih poklicov in ljudi je po tvojem mnenju!

pejt v kamensko dobo tm so bli sm kmetje pa koristni poklici!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kolesar112
# 23.04.2009 ob 17:22
aja

tud delavci, ki delajo za 400 eu se bi lahko odločil za šport in bi fejst zaslužil. Pa se neb matral za preživetje
kum 50
# 23.04.2009 ob 17:13
hauptmana je pa res škoda ,takšen as ,pa medalja na SP,tako ti je to če si kolesar,če prej ne poskrbiš zase si pri 40 v pizdi dobesedno
kolesar112
# 23.04.2009 ob 17:04
No HAMPI je zame eden največji če ne celo največji slovenski športnik.

Biti v kolesarstvu 3 na svetu je nekaj kar do zdej ni nobenem uspel in tud dolg nebo. Kolesarstvo je razvitu v vseh državah in je konkorenca nevrjetna. Ne mi omenjat šolanja, ker če že želiš biti v kolesarstvu med najbolšimi nemoreš skoz redno študirati, lažje je v nekaterem športu kjer ni veliko denarja ker si postavljen pred dejstvom da po koncu krjere boš moral v službo.
Dejstvo je da v kolesarstvu najbolši zaslužijo toliko, da jim ni treba več delati. Verjemite mi da če ne bi HAMPI zbolel bi podpisal pogodbo, s katero bi toliko zaslužil da bi dones užival.

Tud na RTV ste pozabil na njegove rezultate on ni bil samo 3 na svetovnem, sam vrh je krojil tudi na enodnevnih velikih dirkah!!!!!!!!!!
galoper
# 23.04.2009 ob 16:59
Začetki športa v davnini, so bili oblika razkazovanja telesnih zmogljivosti in s tem borbene pripravljanosti, ki je z razvojem spremenila svoj namen v bolj zabavno obliko. V pasivnih ljudeh športniki vbujajo občutek moči skupnosti, saj se identificirajo s športniki in njihovimi dosežki. Športniki so torej neke vrste predstavniki narodnih sposobnosti, so ene vrste delavci, ki zaslužijo spoštovanje množice ki jo zastopajo. Ob njihovem športnem zatonu je ta ista množica dolžna, da jim ponudi možnost normalnega življenja. Pomemben je nivo na katerem je športnik tekmoval, saj bi bilo absurdno, da bi vsak udeleženec vaške olimpijade postal družbeno iskani delavec.
ulrich
# 23.04.2009 ob 09:33
b7, nimam nobenega problema s športom. nasprotno, ko utegnem se ukvarjam s športom. vendar pa nikoli nisem videl neke hude logike, zakaj bi morali vzdrževati nekoga, ki je prišel v cilje pred ostalimi. sicer se popolnoma strinjam s tabo, da je šport z zdravstvenega pomena pomemben. ne razumem pa profesionalnega športa. enostavno ni pomemben za obstoj neke družbe. šport za zdravje in sprostitev DA. profesionalni šport - nima smisla.
b7
# 22.04.2009 ob 21:58
@FooFighter...veš zakaj športniki "zgledajo leni" ko so na faksih...ker tut ti po ene 2h treningih nebi meu več energije da bi se še s čim drugim ubadal, sploh če bi pozneje mel še en trening...in sam si ugotovil da če te pač ni na faksu pa ga vseeno nekako nardiš nimaš lih nekega ful znanja....torej? še en razlog več zakaj športnika nihče nebi zaposlili po končani karieri.
@ulrich pa kaj maš ti ene težave s športniki? ne boš verjel ampak nekateri se s športom ukvarjajo ker ga imajo radi. In jim je cilj osebno napredovat in se na vsakem treningu trudijo da bi bili še boljši...vrhunski šport je res pol že garanje in delaš bolj zato ker si že na tok visokem nivoju in ti je škoda zavržt tisto kar si dosegel in vložil v to, treningi pač niso več tok zato ker majo radi šport ampak zato da so v koraku z ostalimi tekmeci. eksistencialistično relevanten vidik športa? daljše življenje (močnejše srce, trše kosti...), bolj si fit, sproščajo se endorfini ki te delajo srečnega (nekateri pač jeste čokolado, druge pa šport dela srečne in vesele...preberi si mal fiziologije), šport maš lohk kot sprostitev, zabava folka ki s flašo pira leži v naslonjaču in gleda TV-torej še druge spravljajo v dobro voljo, nekoč nekdaj v času neandertalcev si pa umrl od lakote če nisi bil dovolj hiter oz. vzdržljiv ;). Tvoj "Janez Novak" bo pa ves ponosen tekel na sprejem olimpijskega prvaka, praznoval ali pa se hvalil da ga pozna če bo Slovenski športnik vrgel kladivo dlje od kolega. Isto kot ti vsak dan tuki na portalu spremljaš športne novice in očitno gledaš kolesarstvo...zakaj pa spremljaš to če ti šport ni pomemben za eksistenco ;)?
jerdnaja
# 22.04.2009 ob 21:37
en bolj pameten od drugega . . Alfač se strinjam ;)
Alfač
# 22.04.2009 ob 18:33
Menim, da velika večina omenjenih športnikov ne jamra. Mediji pobirajo drobtinice, da imamo kaj jesti oz. brati. Potem pa to pisanje nekdo zastopi tako, drugi drugače. Sam sem mnenja, da se predvsem športnika tipa Hauptman pri nas žal prehitro pozabi. Pa ne mislim toliko finančno, kot dejstvo, da ga nekateri, ki so se še pred leti prerivali, da bi se lahko slikali z njim, danes več ne poznajo. Po drugi strani pa sem lahko ravno zanj vesel, ker verjamem, da so ga težki treningi izoblikovali v močno osebnost...
ulrich
# 22.04.2009 ob 15:54
Driklc, dej mi povej en eksistencialistično relevanten vidik športa. To je vedno bilo in bo merjenje falusa (za tiste, ki niso imeli jajc, da bi se klali na bojišču). Kaj ima Janez Novak od tega, če en športnik vrže kladivo dlje od kolega? Jaz ne vidim tu neke logike. Vidim pa, kaj ima družba od tega, če Janez Novak pridela 10 ton pšenice. Pa tudi gara celo življenje.

Edina korist od športnikov bi imeli, če bi jih dali v takšna kolesa kot jih imajo hrčki in ta kolesa zvezali na generatorje elektrike...
FooFighter
# 22.04.2009 ob 11:52
62. b7 (21.04.2009 || 21:15:22) [Prijavi neprimerno vsebino]
Ne vem kaj se fuzbalerji oglašajo ker za take zgube od športnikov kokr so oni so čist preveč plačani. In slabi so zarad čiste lenobe in čist nč druzga, plačujejo jih pa že od mladinskih kategorij tok k bogove.
@ulrich če ti je šport nepomemben zakaj maš pol tak nick...debil en. pol pa nehi šport gledat če te moti
@rozlicek od kje ti ideja da športnik dobiva denar na roke?...edin denar ki ga (če ga) športnik dobi na roke je od sponzorjev. Večina denarja od zveze gre izključno za treninge, priprave,... In ga NE dobiš na roke. Pol pa se preživljaj kakor veš in znaš dokler ne boš v finalu SP oz. EP da boš dobil kakšnega sponzorja.
In kaj pomaga športniku da ima izobrazbo? Itak ga ne bo noben zaposlil ker nima delovnih izkušenj....tko pač je. dokler si najboljši te vsi financirajo pol pa pozabijo nate. ste slučajno vedel za Kozmusa leta 2004? ko je bil 5. na OI v Atenah? niste ane...ker je bil "samo" peti. no če ste že vi taki debili da vam je pomembno sam da športnik dobi medaljo ker delodajalec ga bo pa povohal ko bo zaključil kariero?
pa mogoče niste dojel...ampak športniki morajo poleg svojih življenjskih stroškov še stroške svojega športa plačevat (opremo, prehrano, masaže,...) in na tisoče evrov gre samo za to...športniki in njihovi starši (ko so še mlajši) tok vložijo v šport da jim tiste sponzorske pogodbe več let ne povrnejo vsega tega denarja (če jim sploh ga kdaj) ki so ga vložili da so sploh na ta nivo prišli. kok ste pa vi vložili v svojo izobrazbo? mesečno karto do faksa? grozen strošek ni kej....pa kok truda? učenje 1 teden pred izpitom...spet čist primerljivo z 2-3 treningi na dan. pa mogoče boste dojel da majo slovenski faksi "genialen" sistem obvezne prisotnosti na vajah. seveda jo bo vrhunski športnik z 3 treningi na dan brez problema izpolnil če bo imel vaje čez cel dan....treninge nej pa kdaj dela? šele ko imaš medaljo na SP ali OI (kategorizacija svetovnega razreda) imaš lahko 0% prisotnost na vajah (torej bo tut Osovnikar rabil 25% prisotnost na vajah ko mu poteče kategorizacija iz predzadnjega dvoranskega prvenstva) ...ampak itak nikol ne prideš do medalje na SP če moraš cele dneve na faksu viset...zato pa športniki trenirajo...ja trenirajo po 3x na dan namesto da so na faksu...pa ne zato ker bi bil problem faks narest, zato ker ne moreš 3x na dan trenirat ker se gospoda profesorska na faksih zmisle vaje takrat met ko se njim sprdne...
sploh pa vidim da jim je večina fouš sam zarad avta....očitno vas sam to grize da majo dobre avtomobile...kakšna foušarija...


tole je pa fijakarsko mnenje!
Stvar je kompleksna na vseh področjih, ne samo v športu!
Kaj se pa šolanja športnikov tiče, še preveč so priviligirani, sem imel sošolca športnika na faksu, privilegijev na tone, glavni problem, ki sem ga pa jaz videl, je pa lenost in čakanje na ugodnosti, in je študiral 12 let!
Sicer pa zakaj pa potem sploh imamo šole, izobrazbe, če je to samo papir, ki ga lahko dobiš iz čisto nekih drugih razlogov, jaz sem atlet, zdaj sem bom pa kr dohtar al kaj? 0% udeležba na vajah in potem priznane, pa to je neumnost od neumnosti.
FooFighter
# 22.04.2009 ob 11:41
63. EltonJ (21.04.2009 || 22:30:52) [Prijavi neprimerno vsebino]
Razmišljanje nekaterih tu gor je naravnost paradoksalno. Naslajali bi se nad uspehi športinkov in vzklikali: "premagali smo jih!" itd., potlej se pa takole spravite na športnike. Ne pravim, da si vsi zaslužijo rente, državno pomoč, ampak tisti katerih trud je viden, pa si tudi nekaj zaslužijo. Samo poglejte v kakšnih razmerah trenirajo naši gimnastičarji...

Pa nehajte že enkrat z delavci s 400 € plače itd., ker je naravnost neumo.


ja neumno je, da je tekih ljudi ki imajo 400EUR dohodka ali manj v SLO veliko!!!
pa ne mi rečt, da gimnastičarji nič ne dobijo.
pa boli mene k... če kaj dobijo al pa ne, saj jim ni treba od tega živet.
pa ne mi spet govorit kako je to pomembno , blabla
jaz ne delam v branži za katero sem se izšolal in vem, da bom v življneju še delal na kakšnem področju o katerem danes pojma nimam, tako pač je v življenju, znajt se je treba najprej sam! Nenhno učit in delat, ne vem zakaj to ne bi veljalo tudi za športnike?
FooFighter
# 22.04.2009 ob 11:28
49. john q (21.04.2009 || 15:42:12) [Prijavi neprimerno vsebino]
...
nisem zato, da bi kozmus in co. dobivali neke mesecne rente do konca zivljenja, ampak zato da dobijo ti ljudje primeren siht po koncu kariere.


če imajo kvaliteto, znanje, ugled, ipd. za njihov šiht po koncu profesionalne kariere ne bo problem, če le bodo hoteli delat, in problem je glih tukaj, ne da se jim in božansko vzvišeni so!

če pa nimaš kaj ponudit, pa službe na lepe oči tudi ne moreš kr dobit, halo! Jaz sem recimo šlosar, kaj jutri bom pa kr dohtar?

pa glede njihove iztrošenosti, pa dajte no? Prehrana, veliko počitka, urnik, itd. je vse prilagojeno, da se fizično regenerirajo, za razliko od delavca, recimo v gradbeništvu od 7:00 do 17:00 ali več na enem zaht.objektu vezanje armature in opaža pri 35°C ali -10°C ob enem sendviču iz dneva v dan, 40 let, to so iztrošeni ljudje ob tistih 400 EUR/mes.

Jaz imam solidno plačo, pa bom rabil 20 let, da bom zaslužil toliko, kot je letos Majdičeva. Če se pa ona boji za službo po karieri, ji pa verjamem samo, če si želi službo, kjer sediš doma in dobiš recimo 4.000EUR/mesec. sicer sem dal butast primer, ker v njenem slučaju je to celo še res možno, glede na njene uspehe.
Driklc
# 22.04.2009 ob 08:02
45. ulrich (21.04.2009 || 15:21:47)
Pa kaj se sploh sekirate okol teh športnikov? Dejstvo je, da je za delovanje države šport potreben ravno toliko kot Eskimom hladilnik.

To pa je z naskokom eden najbolj debilnih komentarjev, ki sem jih uspel prebrati od vseh veleumov, ki poskušajo šport dati v nič. Očitno si ti še kako potreben izobrazbe, če ne veš kako zelo je šport pomemben od antike naprej. Šport pač ni le brcanje žoge ali tekanje naokoli. In šport ni manj pomemben kot gospodarstvo, saj šport je del le-tega. Kako zelo očitno je na dan prišel 1. šport slovencelnov in sicer nevoščljivost in hudobija.

Kako lahko normalen in zdravorazsoden človek pimerja delo v proizvodnji in udejstvovanje v profesionalnem športu? Z vsem dolžnim spoštovanjem do VSEH poklicev. Vendar, slepemu in gluhemu bi moralo biti povsem jasno, da to ni primerljivo. Talent, garanje, ki je velikokrat daljše od 8. ur za tekočim trakom, življenje, ki je povsem podrejeno športu, torej popolno razdajanje svojemu poklicu.

Prav sramotno je, da se športnike ki so iz povsem neprepoznavne Slovenije naredili le-to vsaj malo prepoznavno daje v nič. So pač različni poklici in ti poklici so različno plačani. To je več kot dobro znano vsem in tega bi se moral vsak zavedati. tako kot vi z lahkoto rečete naj gre Kozmos v proizvodnjo lahko jaz delavcem rečem naj grejo igrat nogomet, če je že tako vrhunsko plačan. Vse pač le ni tako preprosto. Ne govorite kar povprek ampak vsaj enkrat preberite kar napišete in se vprašajte, če je napisano res primerno za objavo.

Šport je še kako pomembna dejavnost in velikokrat prav nič hvaležna. Tako je in še bolj bo.
EltonJ
# 21.04.2009 ob 22:31
+ podpis pod komentar b7
EltonJ
# 21.04.2009 ob 22:30
Razmišljanje nekaterih tu gor je naravnost paradoksalno. Naslajali bi se nad uspehi športinkov in vzklikali: "premagali smo jih!" itd., potlej se pa takole spravite na športnike. Ne pravim, da si vsi zaslužijo rente, državno pomoč, ampak tisti katerih trud je viden, pa si tudi nekaj zaslužijo. Samo poglejte v kakšnih razmerah trenirajo naši gimnastičarji...

Pa nehajte že enkrat z delavci s 400 € plače itd., ker je naravnost neumo.
b7
# 21.04.2009 ob 21:15
Ne vem kaj se fuzbalerji oglašajo ker za take zgube od športnikov kokr so oni so čist preveč plačani. In slabi so zarad čiste lenobe in čist nč druzga, plačujejo jih pa že od mladinskih kategorij tok k bogove.
@ulrich če ti je šport nepomemben zakaj maš pol tak nick...debil en. pol pa nehi šport gledat če te moti
@rozlicek od kje ti ideja da športnik dobiva denar na roke?...edin denar ki ga (če ga) športnik dobi na roke je od sponzorjev. Večina denarja od zveze gre izključno za treninge, priprave,... In ga NE dobiš na roke. Pol pa se preživljaj kakor veš in znaš dokler ne boš v finalu SP oz. EP da boš dobil kakšnega sponzorja.
In kaj pomaga športniku da ima izobrazbo? Itak ga ne bo noben zaposlil ker nima delovnih izkušenj....tko pač je. dokler si najboljši te vsi financirajo pol pa pozabijo nate. ste slučajno vedel za Kozmusa leta 2004? ko je bil 5. na OI v Atenah? niste ane...ker je bil "samo" peti. no če ste že vi taki debili da vam je pomembno sam da športnik dobi medaljo ker delodajalec ga bo pa povohal ko bo zaključil kariero?
pa mogoče niste dojel...ampak športniki morajo poleg svojih življenjskih stroškov še stroške svojega športa plačevat (opremo, prehrano, masaže,...) in na tisoče evrov gre samo za to...športniki in njihovi starši (ko so še mlajši) tok vložijo v šport da jim tiste sponzorske pogodbe več let ne povrnejo vsega tega denarja (če jim sploh ga kdaj) ki so ga vložili da so sploh na ta nivo prišli. kok ste pa vi vložili v svojo izobrazbo? mesečno karto do faksa? grozen strošek ni kej....pa kok truda? učenje 1 teden pred izpitom...spet čist primerljivo z 2-3 treningi na dan. pa mogoče boste dojel da majo slovenski faksi "genialen" sistem obvezne prisotnosti na vajah. seveda jo bo vrhunski športnik z 3 treningi na dan brez problema izpolnil če bo imel vaje čez cel dan....treninge nej pa kdaj dela? šele ko imaš medaljo na SP ali OI (kategorizacija svetovnega razreda) imaš lahko 0% prisotnost na vajah (torej bo tut Osovnikar rabil 25% prisotnost na vajah ko mu poteče kategorizacija iz predzadnjega dvoranskega prvenstva) ...ampak itak nikol ne prideš do medalje na SP če moraš cele dneve na faksu viset...zato pa športniki trenirajo...ja trenirajo po 3x na dan namesto da so na faksu...pa ne zato ker bi bil problem faks narest, zato ker ne moreš 3x na dan trenirat ker se gospoda profesorska na faksih zmisle vaje takrat met ko se njim sprdne...
sploh pa vidim da jim je večina fouš sam zarad avta....očitno vas sam to grize da majo dobre avtomobile...kakšna foušarija...
jenny1910
# 21.04.2009 ob 20:00
Absurdno - soigralcem je celo posojal denar, da so si lahko plačali kavo!

ni komentarja.
noreason
# 21.04.2009 ob 19:38
Pokojnino naj dobi tisti, ki za njo plačuje !!!! PIKA !!!!
Če Kozmusu kaj ne paše, lahko gre delat k nam v proizvodnjo. Šolan bo na mestu samem. Izobrazbe (če je nima), ne potrebuje. Plača: 430€ !
In vsi, ki se pritožujete nad komentarji, pomislite ljudi s takšno plačo. In tu ni favšije... to je krutost življenja.
zeleni08
# 21.04.2009 ob 18:43
Ne ga sekat. Lani sem čez noč ostal brez službe in vseh dohodkov. V bivši službi so nas itak nategnili za 6 plač (da o regresih in drugem sploh ne govorim). Jesti je bilo treba, enako je bilo treba plačevati kredit, položnice pa so tudi prihajale. Za razliko od zgoraj omenjenih športnikov nisem imel tako visokih mesečnih dohodkov, da bi si lahko za takšne primere prihranil kakšen evro. Moral sem se znajti!

Še to... o meni in moji stiski nihče ni napisal niti besede, čeprav sem proti asom zgoraj reven kot cerkvena miš!
herki
# 21.04.2009 ob 17:53
Kaj se je kdo od vas kdaj vprašal, koliko so ti športniki zaslužili oziroma zaslužijo v svoji aktivni karieri. Nas delavce tega nihče ne vpraša. Glede na to da imamo mi plače v svoji "aktivni" delovni dobi tam okoli 400-800 evrov, tile naši športniki ¨bolje da sploh ne rečemo koliko dobijo oni¨ Pa imamo mi na koncu še manjšo pokojnino od njih. Poleg tega si v tem času ko delamo, niti ne moramo kaj prihraniti, da bi lahko tako ugodno živeli kot naš Oblak.
BorutMaja
# 21.04.2009 ob 17:49
Tisti, ki se s kolesarstvom ukvarjamo za hobi ali poklicno, ne pozabimo te ljudi, ki so veliko naredili za slovenijo, mislim predvsem na kolesarje. In ravno prejšnji teden smo se o Hauptmanu pogovarjali kdaj je osvojil bronasto kolajino v s.p.

Ko pa srce začne zajebavat, se več ni za igrati z njim, saj je srce tisto, ki nas drži pokonci.
En s sosednjega kraja je bil nekoč dober fuzbaler (v malem nogometu), je vedno tekal na okrog, se vozil s kolesom tudi po cele dneve itd. Potem pa mu je doktor rekel, da se more odpovedati športu, ker ima slabo srce ... in ker se tega ni držal, mu je takoj po fuzbalu srce vrnilo to česar ni hotel upoštevati. Na žalost je tako. Ne moremo siliti telesa čez mejo, kot je zmožno samo.
miki84
# 21.04.2009 ob 17:47
Mislim da je povsem jasno kako pač nekateri športniki živijo, ko je denar je razkošje, ko ga ni je pa jamranje. Problem je pa v tem da takrat ko je denar ni plana za naprej...vse takoj v stave, casinote, dobre zabave. Normalno da se človek razvadi!

ČE bi razmišlali razsodno ko je denar, bi lahko bilo kaj zaloge.
borch
# 21.04.2009 ob 17:40
Se kar strinjam z večinskim mnenjem predhodnikov, imam pa eno pripombo. Ti športniki so vsaj nekaj storili ali za prepoznavnost Slo ali vsaj za vesele trenutke nas Slovencev. Mene najbolj motijo raznorazni kravatarji po športnih zvezah, ki pa niso storili prav ničesar koristnega (na žalost izgleda, da je v našem športu večina takšnih), žepe si pa ob uspehih športnikov prav veselo polnijo. In ker se jih hoče preveč prigrebsti do denarja, pride do sporov, ki ponavadi to zvezo in posledično celo športno panogo pahnejo v krizo. Tem bi jaz denar pobral, ga dal v nek sklad, ki bi potem lahko nekaterim "osmoljencem" pomagal v trenutni krizi. Seveda pa ne do konca življenja.
recesija
# 21.04.2009 ob 17:09
muzičar po našem bi blo treba,da se vsak pobriga za sebe...tako kot se morajo tisti delavci,ki so ostali zaradi recesije na cestah in životarijo iz dneva v dan....

Oni so se odločili,da bodo športniki in je njihov problem kako se znajdejo...

Nevem zakaj bi bili športniki deležni pomoči....oz. saj so jo opravičeni ...naj gredo na socialno in če so res tako bogi,bodo dobili socialno podporo...Vsekakor pa bi Oblaku zaradi njegovih 313€ pokojnine dali nekaj zraven,da nebi stradal.

Jz sem gradbenik...in si sam krojim svojo usodo....me noben ne vpraša,če imam konc meseca za položnice...
muzicar
# 21.04.2009 ob 16:56
Kaksni bedni kometarji!!!Po vasem bi blo potrebn sport ukinit!!!!
zabekg
# 21.04.2009 ob 16:51
Presenečajo me vaše izjave, da po koncu kariere ned obijo nič. Obstaja veliko t.i. življenjskih zavarovanj, v katera plačuješ in po določenem bodubju ti pripada renta. In ne mi rečt, da nimajo 100 € za mesečni obrok. Kar pa se tiče veleuma slovenskega nogometa, Oblaka, pa kdo mu je kriv. Če mu že klub ni plačeval, bi si lahko plačeval sam ali pa dodatno vplačeval v pokojninsko blagajno in bi sedaj mel npr.1313 € pokojnine. Vse se da uredit, a je pač najlažje jamrat, da država ne da.
mihas
# 21.04.2009 ob 16:07
Vsak ima svojo zgodbo. Je pa res, da ni preveč pametno staviti samo na enega konja. Ukvarjanje s športom je neke vrste hazart. Uspeh ni zagotovljen, možnost poškodb je velika. Za sponzorje si zanimiv do takrat, ko si dober. Zato je prav, da športniki mislijo tudi na črni scenarij in imajo še enega aduta v rokavu. Ena najboljših variant je šola. Ko smo pa že pri kolesarstvu, je v Novem mestu kar nekaj primerov, tako lepih kot žalostih. Jure Zrimšek je imel vse, zmagoval, sponzorje, ponudbe,... potem pa si je zlomil ključnico in so mu odpeljali sponzorski avto in ga dobesedno pozabili, Sandi Papež ploščice fugera...
galoper
# 21.04.2009 ob 15:53
Bili so časi, ko si za drugo mesto na republiškem prvenstvu dobil za nagrado ključavnico za kolo, nekaj let kasneje pa za enak podvig tubo lepila, za priboritev igranja naše himne v tujini pa le plačane stroške prevoza, nastanitve in podobno.
Vsak se samostojno odloči za svojo pot skozi življenje. Država ima opredeljene svoje interese, med katerimi je tudi šport. V nekaterih športih se kariera zaključi dokaj zgodaj, nekateri lahko tekmujejo nekaj desetletij. Ljudje so tudi po značaju različni, zato ne moremo vse primere reševati šablonsko. Vsak primer je samostojen projekt, ki bi ga morali strokovnjaki s področja psihologije, sociologije, medicine in še kakšen po potrebi, obdelati, vsetovati kandidatu, ki bi moral sodelovati.
Ponavlja se napaka iz samoupravnega sistema, ko so dobrega železokrivca postavili za šefa in s tem naredili dvojno škodo. Izgubili so dobrega delavca in dobili slabega šefa - povedano v prispodobi.
john q
# 21.04.2009 ob 15:42
brisko, finska zveza je mocno vlekla matti-ja za nos. clovek je bil alkoholik, zjebana kolena in hrbet...namesto da bi ga poslali na zdravljenje, so ga poslali na sp v lahti-ju 1989, kjer bi finci doziveli totalen polom, ce ne bi blo njega. po sp-ju so se ga pa na hitro resili. toliko o tem, zakaj ima drzava sportnike. sam drzavo ne bi zastopal nikoli...zakaj pa bi jo...pametni bi rekli, ker je to tvoj narod, za čast in ne vem se kaj...bullshit bullshit bullshit...nej drzava poslje na prvenstva amaterje, ce je ze tako.

nisem zato, da bi kozmus in co. dobivali neke mesecne rente do konca zivljenja, ampak zato da dobijo ti ljudje primeren siht po koncu kariere.
Tudor
# 21.04.2009 ob 15:41
Hvala rtvslo da ste izbrisali moj komentar.....ne morm vrjet....še svojega mnenja ne moremo več izraziti...nisem uporabil niti ene žaljive besede, niti ene rasistične izjave, niti ene besede ki bi vsebovala grožnje...nič....vi pa mi naredite to....hvala
Anunnaki
# 21.04.2009 ob 15:26
Jah , pa bi se takrat , ko ste bli na vrhuncu kariere dobr prodal . Sploh pa to niso neki dosežki , ena bronasta na SPju , al pa ena olimpiska kolajna , to ni nič . Ko boste dosegal take rezultate kot jih je Michael Phelps al pa Usain Bolt , pol se pa pritožujte.
FooFighter
# 21.04.2009 ob 15:24
pa kaj spet jamrajo in spet je država kriva, to pomeni da je moja odgovornost, ker danes Oblak nima dobre penzije.

1. mi imamo veljavno zakonodajo za pokojninsko zavarovanje in nepošteno bi bilo, če bi delali tukaj neke nepravične izjeme, ker delavcu, ki mora 40 let garat za tistih 300 EUR penzije nihče skozi prste ne pogleda, še več, lahko je srečen če sploh dočaka penzijo. To bi lahko napisal tudi v 1.osebi!

2.če si dober športnik in če imaš saj malo sivih celic v svoji bući, se znaš dobro tržit in v kratkem času zaslužit ne samo penzijo ampak bogatstvo.

3.nesmiselno je govoriti o rednih dohodkih oz. plačah športnikov, ker danes, ko je nek uspešen športnik na vrhu, je njegova mesečna plača tako visoka, da lahko pokrije vse tiste plače, ki jih pa po končani karieri ne bo več. pa zakaj bi se morala kariera športnika nehat pri 35 letih, saj dela je dovolj, samo len in vzvišen ne smeš bit.

4.Za neuspešne športnike, menjaj službo.

5.Športniki niste božanstvo, ravno tako ste ljudje.

6.pa tisto precenjeno dodano vrednost, ki bi jo naj športniki prinesli državi napram drugim državljanom, zaradi katere bi pač naj zaslužili te penzije, je vse skupaj en lari fari.
-V prvi vrsti se s tem ukvarjate zaradi sebe,
-če ste dobri ste tudi več kot super nagrajeni,
-država pa vam v tem času precej pomaga (zaposlitve na policiji, infrastrukturo, organizacijo, olajšave, sponzorji so tudi državna podjetja, in bogsigavedi kaj še)
-in res SLOVENIJA je tako zelo razpoznavna zaradi naših športnikov, edino po fuzbalu, in glih tolko, da vsi vejo, da nas lahko podcenjuje, če nas že glih za Slovake ne zamenjajo in nam njihove himne ne zavrtijo.

7.torej če izhajamo iz tega, da je športnik kot človek več vreden kot jaz, a ni ironično, da davke za njegovo penzijo bi pa naj plačal jaz, nekomu, ki me ponižuje?
ulrich
# 21.04.2009 ob 15:21
Pa kaj se sploh sekirate okol teh športnikov? Dejstvo je, da je za delovanje države šport potreben ravno toliko kot Eskimom hladilnik. Ko športnik preleti neko razdaljo ni s tem ustvaril ničesar. Delavec, ki sedi za trakom pa proizvaja in dela za to, da lahko vaš vsakdan poteka tako kot ste navajeni. Če zaprejo trgovine in delavke ne bodo več delale si lahko s svojim denarjem samo še obrišete rit. Šport je popolnoma nepotreben (razen v prostem času vsakega posameznika kot rekreacija). Pričakovati, da si samo zaradi tega, ker si prvi prišel na cilj, upravičen do penzije je navadna buča. In ker vem, da bo prvi za menoj vrgel ven stavek: "poglej kaj so naredili za promocijo slovenije" naj vas potolažim: priznam, da so za promocijo naredili veliko. Vendar, če se že gremo nek kvazi kapitalizem naj se potem človeku ta enkratna reklama plača (kar tudi se) in nato naj utihne. Nihče iz parlamenta ga ni hodil prosit da mora it laufat na neko tekmovanje. Profesionalni šport je za delovanje države popolnoma odveč. In ker je država kot sistem vseeno prizanesljiva se vsak dosežek izplača v določenem znesku. To je to. Kdor pričakuje več je idiot. Merkator tudi plača vsako reklamo posebej, ki jo objavi na televiziji in po koncu oglaševalske kampanije nima več stroškov. Kako bi zgledalo ,če bi po končani kampaniji še vedno dobili račun, ker ste pač enkrat naredili reklamo in imate očitno denar.

Šport je le prefinjena oblika za merjenje falusa...
mušica
# 21.04.2009 ob 15:18
Šišića so vrgli iz stanovanja, olimpioniki prodajajo medalje, Borg loparje, Oblak dobiva 313 evrov pokojnine, na kolesarja Hauptmana so vsi pozabili.

Ja smo pač v državi kjer tudi delavec v tovarni zasluži precej manj kot taisti v Franciji naprimer.razlika je iz 400 do 2000 evrov.
Ja kdo naj bi tem potem športnikom sploh lahko dal kaj več v tej obubožani državi.pa da ne omenjam sedanje gospodarsko stanje povezano z recesijo.
demon
# 21.04.2009 ob 15:15
Haha, to nam je prinesla demokracija in kapitalizem...
pinkobalinko
# 21.04.2009 ob 15:14
Ravno primer Nykaenena dokazuje neupravičenost raznih rent pri 30., 35. letih. Lahko bi mu država še take milijone nakazala, pa bi vse zagonil za zabave in pijačo. Človek pri 30-ih, brez dela in z denarjem v žepu je recept za propad.
RuskiVohun
# 21.04.2009 ob 15:05
jebiga, se bodo že znašli... 1 govorijo, da so reveži, če jim pade 20k € na leto...pač so bli prej na 100k navajeni :)
Brisko
# 21.04.2009 ob 14:59
Eh, john q, Matti Nykänen pač ni skakal zato, ker bi ga potrebovala finska država in narod, pač pa izključno zato, ker je s svojim športnim udejstvovanjem mastno zaslužil. Ne vem, od kod ta utvara, kako se športniki žrtvujejo za skupno dobro, ko je vendar popolnoma jasno, da ima od vrhunskega športnika največ prav ta športnik?
In ker se šporniki ne žrtvujejo na veliko za svoje države tudi ne vem, zakaj naj bi imeli poseben tretma po koncu kariere. Da se vsakega državljana obvaruje pred propadom pa naj bi tako ali tako bila naloga vsake pravične socialne države.
perla
# 21.04.2009 ob 14:55
fokus.........toocno tako!
Lluka
# 21.04.2009 ob 14:52
No no g.Oblak. Pokojnina vam je res lahko 300€,ampak bi lahko še dopisali razne dodatke za svetovanja...treninge... "nasvete" itd. Potemtakem lahko ugotovimo da je vaša pokojnina bistveno višja.
recesija
# 21.04.2009 ob 14:40
Aja...pa še tole....

Primer Primož Peterka....Fant je veliko zaslužil in hitro veliko zaružil....če bi znal denar po domače šparat,bi lahko preživel in živel normalno življenje...
john q
# 21.04.2009 ob 14:39
jst bi tle omenil matti-ja nykanen-a. zame definitvno najboljsi smucarski skakalec vseh casov. zasluzil je veliko, porabil je pa se vec. ko ga je drzava potreboval, je vedno prisel skakat za njo in finski narod, ko je rabil on drzavo, mu je ta obrnila hrbet. njemu so ostale medalje, ki jih je potem dal v muzej...ostal je alkoholik, namesto da bi mu ze prej pomagali...zjeban hrbet in kolena...itd. DRZAVA JE POZABILA NANJ, ON NANJO NIKOLI!

drzava more prej, med in kasneje poskrbeti za sportnike. ne denarno, ampak tako da bodo lahko ziveli zivljenje. normalno zivljenje.

tisti, ki pravite, da se da skupaj trenirati in studirati, se mocno motite. lahko ti naredis faks, ampak ta je mocno poklonjen s strani profesorjev. pa sej vsi vemo kaksenga tretmana so delezni sportniki v soli.

sportnik ni znanstvenik...nogometasu ni potrebno znati, kako se sklanja beseda avto...niti trigonometrijo...tako kot znanstveniku ni potrebo teci 10km na dan in zabijati gole s 30 metrov. lahko pa si tonci zlogar, ki ne zna niti enega niti drugega in je zame bolj kvazi sportnik kot kaj drugega. sicer vsaka cast, bil na tekmi olimpija l'pool v ljubljani, ko ga je tonci zabil. ampak clovek, ki je sportnik, je 24 ur na dan z mislimi samo na tem kako bo izboljsal njegov rezultat ali igro. ni tukaj prostora za kaj drugega, ce pa je, potem pades iz nebes v prepad(primer ronaldihno ali adriano)
aaa
# 21.04.2009 ob 14:36
Kdo jim pa prepoveduje, da si najdejo službo?
recesija
# 21.04.2009 ob 14:31
Hehehehe...so začeli jokat,zdaj ko so nekatere firme oz. podjetja,zaradi recesije prekinila sponzorske pogodbe.....

Kako,je bilo prej vse tiho,ko je vsak športnik imel dosti in se se vsi frajališli z sponzorskimi avti...

Ja dragi športniki,bo treba začet šparat in razporejat denar,da bo šlo skozi mesec....dobrodošli med nas navadne smrtnike....
Jani2105
# 21.04.2009 ob 14:29
...in Primož Kozmus bi rad imel dve neto plači pokojnine...
Miš
# 21.04.2009 ob 14:09
Ja, Borg res ne paše v tole zgodbo. Nekdo, ki je v karieri samo s turnirskimi nagradami zaslužil 3,655,751 USD (+ najbrž še en kup sponzorskega denarja) se mi prav nič ne smili, če začne jamrati, da bo moral za preživetje prodajat svoje loparje in pokale...
fokus
# 21.04.2009 ob 14:09
Vse v ku*cu, blesavih komentarjev pa polno.
TiLkA
# 21.04.2009 ob 13:59
Če si dober v športu, ki v globalnem smislu kaj pomeni, imaš denar - v nasprotnem primeru pač ne. Prej kot se sprijazniš s tem, boljše je. Če pa več zaslužiš z vlaganjem kumaric, pa vlagaj kumarice, ne pa jamrat.
slip_knot
# 21.04.2009 ob 13:26
26. EltonJ

Nism reku da je lahko pridt do uspehov, sam ne mi govort da je lahko za tekočim tkrakom delat !! Če je to laži delat nej se pa nehajo s športam ukvarjat pa nej grejo za tekoč trak. A teb se pol prov zdi, da bi mi kot davkoplačevalci plačval enmu kozmusu dosmrtno rento? Že prej sm napisov, eni se šolajo ( tud kozmus bi se lahko mu ni nobedn branu), eni se pa na drugačn način znajdejo. Kozmusu pa njemu podobnim bi blo pa itak najlaži od 35 leta naprej dobivat rento pa lenart. Sam poglejte npr. Barado, k je bil zlo uspešn v takmu športu k ni prov velik dnarja pa mu zdej nč ne manka. to zato k se je znajdu, pa delovn je.al pa Valjavec k misle za naprej pa je odpru hotel,...
medvedje
# 21.04.2009 ob 13:11
športniki imajo premajhne plače. Uspeti v športu je veliko težje, kot pa v biznisu, kjer je veliko prevar in kjer se pogosto lahko šlepaš na račun drugih. V športu je merilo le ura, prostora je pa le za redke. Oni skrbijo za našo zabavo, zato jih podpiram. Razmerje med njihovim odstopanjem od povprečja, vloženim trudom in plačilom, ki ga zato dobijo vse pove. Jaz jih podpram in tudi država bi jih morala
EltonJ
# 21.04.2009 ob 13:00
Tako bi lahko tudi Petri Majdič rekli, hvala za vse medalje, sedaj pa se boš morala izobrazit in živeti naprej normalno življenje. Daj pokažite malo spoštovanja drhal.
EltonJ
# 21.04.2009 ob 12:57
@slip_knot: lažje je gniti za 400€ za tekočim trakom kot pa vložiti trud in nekaj doseči s svojim telesom.
rozlicek
# 21.04.2009 ob 12:55
Vsak športnik naj se briga za penzijo takrat, ko dobiva plačo. Ko je aktiven se vozi z najdražjimi avtomobili, na roke dobiva denar, da bi pa vplačal kakšen ojro za penzijo, ga pa nič ne briga. Potem je pa jok in stok. Oblak pa drugo leto ne bo več tak revček. Iz Nemčije bo verjetno dobival penzijo s tremi ničlami. Dvomim, da bi mu Bayern slabo plačeval za penzijo.
Ne more pa nekdo, ki je vse pognal v mladosti, pričakovat, da ga bo na stara leta vzdrževala država. Enkrat naj se zamislijo, da nekateri po osem ali več ur delajo v nemogočih razmerah pa komaj hodijo skozi. Športniki so se odločili za poklic športnika in s tem poklicem naj tudi pridejo skoz. Nikomur pa ne bi bilo slabo, če bi v maldih letih kdaj pa kdaj šel tudi v šolo. Mu ne bi prav nič škodovalo.
motorcki
# 21.04.2009 ob 12:48
Če nebi tale Kocjancič sam u svojo mavho basal,bi blo tud za športnike malo več.Vprašte se,koliko časa je že "športnik".
Skokoslav
# 21.04.2009 ob 12:48
Dejstvo je, da je najboj tragičen primer Hauptmana. Nepričakovana poškodba, ga je predčasno postavila na realna tla in zato mu sedaj ne gre ravno najbolje. Problem je tudi, da je bil v finančno ne ravno pretirano podprtem športu.
Problem večine športnikov je, da ne razmišljajo kaj bodo po delali po karieri. Poglejte recimo Osovnikarja. Ni ravno top-klasa, ampak na evropski ravni vseeno nekaj pomeni. Celo življenje se bavi z atletiko in vmes doštudira stomatologijo. Ne rečem, da bi mogu vsak vrhunski športnik biti doktor, ampak izjave da se med športom ne da ukvarjat z ničemer drugim so bose
slip_knot
# 21.04.2009 ob 12:40
Joj kok enga jamranja. Zame to ni nobena sramota naše države!! Sramota je to da ljudje delajo po 8 ur al pa več, pa dobijo 400 € plače!! Športniki bi lahko že med kariero mal pomisll kaj bojo delal po karieri. Zakaj pa lahko npr. Valjavec misle za naprej, al pa Isakovičova,..itd?
tko k je že napisov: 13. gledaec nekateri se odločijo, da bodo žogo brcali.....drugi pa gredo v šolo!

Modri delajo oboje!!
pinkobalinko
# 21.04.2009 ob 12:30
Od vseh naštetih se mi malo smili le Hauptman. Pa še on bi lahko vedel, da z nekajletno profesionalno kariero v kolesarstvu za življenje zasluži le peščica najboljših. Vsi ostali morajo pa tudi po koncu kariere migati. Ampak, Hempi se bo že znašel.
ii
# 21.04.2009 ob 12:28
Fantje moji zlati, tud marsikateri podjetnik kljub ideji in uspešni implementaciji ni primerno nagrajen, pa se še vsak bori naprej.

Saj ne da kritiziram športnike, spoštujem jih. Manim, da ni samoumevno, da zate po karieri poskrbi država. Vsi trdijo kakšni profesionalni so...če je res tako in so vajeni tako trdega dela ne bi smeli imeti težav v življenju. Res pa je, da bi moral marsikdo od njih prilagoditi svoj življenski slog, na to pa niso pripravljeni. Taki kot Borg bi lahko bili toliko pošteni, da bi povedali tudi koko in zakaj so prišli do tega do so pristali na goli riti.

Narsikateri poklic ni ustrezno plačan, ampak takšno je pač življenje.
ttrubadur
# 21.04.2009 ob 12:12
Izbrali ste kapitalizem in kdor za kapital ni zanimiv mora delati za svoj kruh.
Odgovornosat države se tu konča. Bi radi drugačen način?
metza3
# 21.04.2009 ob 12:06
Ja pa ko smo že pri izobrazbah: Skavti slovenskih klubov znajo želje košarkašev dodobra izkoristiti. Ko sem še igral v drugi ligi in bil praktično v prvi vrsti za 1b ligo, je po tekmi do mene prišel skavt in mi rekel, da mu je všeč moj stil igre in da bi me rad videl več trenirati. Ko sem ga vprašal, kaj on s tem misli, mi je rekel, da me bo predlagal klubu, vendar se bom moral odpovedati določenim stvarem. Seveda je takoj omenil šolanje. Naslednji dan sem šel na igrišče metal na koš in razmišljal o ponudbi, ali mi lahko s tem uspe , ali bom pa del 95%, ki jim v košarki ne uspe. Zvečer sem povedal svojim staršem. Naslednji dan me je poklical moj dobri prijatelj, ki je takrat igral za drug klub in mi rekel, kako je vesel, da ga je obiskal skavt in kakšno ponudbo mu je dal... odg, isto kot meni. Ko sem mu povedal svojo zgodbo je poklical še druge kolege po slo, prav tako košarkaše in playmakerje so mu povedali isto. Če bi se vsi strinjali bi naprej šel samo eden, drugi bi pa pustili šolo. Še dobro da nismo. Takšni so naši skavti.
komplikator
# 21.04.2009 ob 11:52
Počasi bo prišla v veljavo sporna izjava T. Vogrinca izpred par let...
metza3
# 21.04.2009 ob 11:49
Jaz z svojo plačo nisem imel nikoli probelmov. Sicer se mi pa smilijo vsi v tem članku. Še posebej se mi je celo leto Ožbolt, ki ima pač smolo in ga nenehno pestijo poškodbe. Govorilo se je, da je olimpija nanj pozabila v celoti. Dejstvo je, da je bil kk Olimpija tisti, ki bi mu moral plačati mesečno rento Te pa baje več msecev ni dobil. Če bi bil jaz na njegovem mestu, bi počakal na iztek pogodbe in odpeketal nekam v tujino, mogoče italijo ali španijo. Vsi vemo kakšnega kalibra je, zato ne bi bilo čudno, da bi ga k sebi vzela Tau Ceramica. Če so že Ilievskega, zakaj ne bi še njega.
EltonJ
# 21.04.2009 ob 11:46
Nekateri ste pa res dvoličneži. Pričakujete vrhunske rezultate obenem bi pa moral biti športnik po njegovi karieri uspešen še na drugih področjih. Slovenci.
metza3
# 21.04.2009 ob 11:43
Jz z svojo plačo nisem imel nikoli problemov. S
gledaec
# 21.04.2009 ob 11:43
Nekateri se odločijo, da bodo žogo brcali.....drugi pa gredo v šolo!

Modri delajo oboje!!
SloLion
# 21.04.2009 ob 11:38
nenn0, hitro pojej tableto, nobenemu ne gre nič v nos! Je pa dejstvo, da kdor ima pospravljeno postrešje, tako ve, da se je sam odločil za takšno pot. Moreš bit pač tako dober, da v času aktivne kariere zaslužiš svojo penzijo, če ne pa pejt delat, kot vsak normalen smrtnik. Sta pa vrhunkost v športu in prejemek denarja med različnimi športi zelo nesorazmerna. V kolesarstvu se pač od brona iz SPja ne da živet, očitno. Če bi zmagal Tour, bi verjetno bilo drugače, kaj verjetno, zagotovo. Lahko pa bo živel Šišič, ki je po kakovosti v svetovnem merilo,hmmm, razmišljam, kok nul morem dodat...najmanj 3, seveda, če bo najprej zamenjal meneđerja:)
SF10
# 21.04.2009 ob 11:38
Oblaku bi še tisto vzel. Glede na to kako je uničeval slovenski nogomet.

Sicer pa vojska vsakega vzame. Če mu ni pod častjo. ;)
tchedo
# 21.04.2009 ob 11:33
Drugače Šišića nihče ni vrgel iz stanovanja, Zvezda pa tudi ni pred bankrotom...so trenutno sam nelikvidni, ker njihovi dolžniki zamujajo s plačili nekaterih obrokov (in imajo zato račun blokiran zaradi enega kratkoročnega kredita, ki znaša 200k evrov in ga ta trenutek ne morejo odplačati), dolgoročne kredite pa imajo pokrite in bankrotirali definitivno ne bodo..
kralj matjaž
# 21.04.2009 ob 11:24
To je mal smešno. Pri osemnajstih pustijo šolo, pri 25 poškodovani, pri 30 pa bi radi šli v penzijo. Ko končaš športno kariero, moraš imeti nek plan, kaj boš počel naslednjih 25 let. Ne pa da jamraš naj ti država pomaga.
savissik
# 21.04.2009 ob 11:20
sej jih noben ni silil da postanejo športniki...je treba tud na izobrazbo gledat...zgleden primer je sara isakovič
nenn0
# 21.04.2009 ob 11:17
marsikdo ga še zase nima. kaki beden komentar.

on pa očitno ma nekaj kar lahko trenutno za dober denar proda, vendar so ga pri zvezdi nategnili in mu tega ne plačujejo.

enim gre v nos, da imajo talent za šport ali petje in s tem lahko dobro zaslužijo. al pa vam gre v nos, da eni v življenju delajo to v čemer uživajo in zraven še dobro zaslužijo? pa kaj, naj če lahko.....
Xion
# 21.04.2009 ob 11:14
sramota naša država!!! pfuj pfej!
ziggys
# 21.04.2009 ob 11:13
Ja hauptman se je res zgodilo najslabše med vsemi temi tu....pa mislim da šišič napram njemu nima kaj jamrat če je pol leta brez keša itak je sam silo v zvezdo...hauptman pa je res tragična osebnost, pretreniral veliko več od fuzbalerov...ki itak majo prevlke plače.
SloLion
# 21.04.2009 ob 11:09
Kaj pa Šišič jamra, če je lahko posojal denar, ga ima očitno dovolj. Marsikdo ga še zase nima, kaj šele za posojat!
Badonkadonk
# 21.04.2009 ob 11:06
NOT! :)
Badonkadonk
# 21.04.2009 ob 11:04
Ja res je...revčki so!
l3p1
# 21.04.2009 ob 11:02
sramota!
Kazalo