|
Sprejemi za najboljše nogometaše sveta
00:03:21, 12.07.2010
Na vrhu tri evropske reprezentance
00:02:24, 12.07.2010
Zadnji utrinki mundiala
00:02:32, 12.07.2010
|
|
Kdo je največ prispeval k prvemu naslovu Španije?




Vaša ocena: 



Ocena 3,8 od 87 glasov
Ocenite to novico!
Andres Iniesta je v 116. minuti finala 19. svetovnega nogometnega prvenstva Nizozemcem zabil gol, ki je za prvaka prvič v zgodovini okronal Španijo (0:1).
Iniesti je na desni strani kazenskega prostora idealno podal Cesc Fabregas, tako da je 26-letni vezist z diagonalnim strelom premagal sicer odličnega Maartena Stekelenburga. Španci so imeli pričakovano terensko premoč (posest žoge - 56:44), a najlepšo priložnost na tekmi je v 62. minuti zapravil Arjen Robben, ki je izgubil dvoboj "na štiri oči" z Ikerjem Casillasom.
Iniesta "usoden" že za Heitingo
Na drugi strani bi lahko tudi Španija prek Sergia Ramosa, Davida Ville in Cesca Fabregasa že prej odločila tekmo. "Rdečim besom" (La Furia Roja)" je naposled delo nekoliko olajšal John Heitinga, saj je v 108. minuti ostrega in na trenutke grobega srečanja prejel še drugi rumeni karton, kar je pomenilo izključitev. Mnogo večji "račun" je malo pozneje izstavil prav Iniesta, nad katerim je Nizozemec storil prekršek.
Španija 8. članica elitnega kluba
Španija se je tako med zmagovalci najelitnejšega športnega tekmovanja kot osma po vrsti pridružila Braziliji, Italiji, Nemčiji, Argentini, Urugvaju, Angliji in Franciji. Hkrati je sijajni generaciji uspel izjemni dvojček, saj je naslovu evropskega prvaka iz leta 2008 dodala še najprestižnejšo lovoriko. Nizozemska pa je po letih 1974 in 1978 tudi v 3. finalu ostala praznih rok ...
Ramos ogrel dlani Stekelenburga
Španci so hitro prevzeli pobudo in že v 5. minuti nevarno zapretili. Po podaji Xavija z desne strani je Ramos streljal z glavo, a je Stekelenburg s skrajnimi močmi odbil strel. Tudi ob drugi španski priložnosti v 10. minuti je bil v glavni vlogi Ramos, ki je na robu kazenskega prostora z "biciklom" preigral Dirka Kuyta, nato pa podal v sredino, kjer je Heitinga preprečil najhujše. V nadaljevanju akcije je po podaji s kota Villa zatresel zunanji del mreže.
De Jongu "le" rumeni karton
Priložnosti primerno je bilo srečanje dokaj ostro, tako da je sodnik Howard Webb že do 23. minute podelil štiri rumene kartone. V 29. minuti še petega, in sicer Nigelu de Jongu, ki je z udarcem v slogu "kung fuja" v prsi zrušil Xabija Alonsa. Bržkone tudi karton rdeče barve ne bi bila prehuda kazen za grobega de Jonga. Kakor koli, "tulipani" so tudi s takšnimi vložki vzpostavljali ravnotežje.
Casillas "čakal" Robbnovo akcijo
V sodnikovem podaljšku prvega polčasa je Robben s svojo značilno akcijo - strelom z levico za vratnico - skušal premagati Casillasa, a je bil ta na mestu. Statistika prvega dela je govorila o španski terenski premoči: 56:44 posest žoge, pri čemer so v okvir nizozemskih vrat sprožili le en strel, medtem ko Nizozemci na drugi strani tri.
Robben zapravil "zicer", ki ga ne bi smel
Na začetku 2. polčasa je Carles Puyol dobil zračni dvoboj s Heitingo, a je Joan Capdevilla, le nekaj metrov oddaljen od španskih vrat, grdo zgrešil žogo. Webb je še naprej dosledno kaznoval ostre štarte. Tako sta med 54. in 57. minuto porumenela Gio van Bronckhorst in Heitinga. V 62. minuti pa akcija, ki bi bržkone že odločila novega svetovnega prvaka. Robben je po sijajni podaji Wesleyja Sneijderja sam stekel proti Casillasu, a mu je Španec z nogo odbil strel. Robben se je upravičeno držal za glavo.
Tudi Ramos bi bil lahko junak
V 70. minuti se je na drugi strani po napaki Heitinge izjemna priložnost ponudila Villi, čigar strel z nekaj metrov pa je Heitinga še pravočasno blokiral in tako popravil spodrsljaj. Še lepšo priložnost je imel v 77. minuti Ramos, ki je po podaji s kota s 5 metrov meril čez vrata, pa čeprav je bil popolnoma sam. Končnica rednega dela je postregla z dinamičnim nogometom, ki pa ni obrodil sadov. Še statistika: posest žoge 57:43 za Španijo in 5:3 streli v okvir vrat.
Fabregas kot Robben; Stekelenburg kot Casillas
Podaljšek se je začel silovito. V 95. minuti je Cesc Fabregas po podaji Andresa Iniesta sam stekel proti nizozemskim vratom, a je žogo na poti v mrežo z levo nogo ustavil Stekelenburg. Takoj v naslednji akciji je na drugi strani Joris Mathijsen za las meril čez vrata. Iz prvega dela podaljška velja omeniti še zunanji del mreže, ki ga je stresel Jesus Navas.
Torres namesto Ville
Na začetku drugega dela podaljška je Vicente Del Bosque - morda nekoliko presenetljivo - iz igre potegnil najboljšega strelca Villo, namesto njega pa na igrišče poslal Fernanda Torresa. V 108. minuti je Heitinga na robu kazenskega prostora ustavil prodirajočega Iniesto in si prislužil še drugi rumeni karton, kar je pomenilo odhod v slačilnico.
| V videonovicah desno si oglejte analizo polčasov in podaljška. Podoživite tekmo še enkrat: 1. polčas, 2. polčas, podaljšek in podelitev pokala. |
Elia ni "prepričal" Webba
V 116. minuti je na robu španskega kazenskega prostora Ramos s telesom ustavil prodirajočega Eljera Elio, a je Webbova piščalka ostala nema. Španci so nadaljevali akcijo in s hitrim protinapadom prišli pred kazenski prostor nasprtonikov, kjer je po podajah Torresa in Fabregasa žoga prišla do Inieste, ki je hladnokrvno zadel. Sledilo je veliko razburjenje Nizozemcev, a vse zaman ...
Mandela prišel le pozdravit
Pred finalom je dobrih 84.000 gledalcev na tribunah Soccer Cityja prišel pozdravit tudi nekdanji južnoafriški predsednik, borec proti apartheidu in Nobelov nagrajenec za mir 92-letni Nelson Mandela, ki pa si nato tekme ni ogledal na stadionu.
FINALE, Soccer City
Nizozemska - ŠPANIJA *0:1 (0:0)
84.490;
Iniesta 116.
* - po podaljšku
Nizozemska: Stekelenburg, van der Wiel
, Heitinga
(108.), Mathijsen
, van Bronckhorst
(105. Braafheid), van Bommel
, de Jong
(100. van der Vaart), Robben
, Sneijder, Kuyt
(71. Elia), van Persie
.
Španija: Casillas, Ramos
, Pique, Puyol
, Capdevila
, Busquets, Alonso
(87. Fabregas), Xavi
, Iniesta
, Pedro
(60. Navas), Villa
(106. Torres).
Sodnik: Howard WEBB (ANG)
| Statistika | Nizozemska | Španija |
| Streli | 13 | 18 |
| Streli v okvir vrat | 5 | 6 |
| Prekrški | 28 | 19 |
| Posest žoge | 44 | 56 |
| Koti | 6 | 8 |
| Pretečeni kilometri | 134,2 | 136,4 |
Podpišem in dodam: lep primer male nacije so Urugvajci, ki niso ne belefirali ne delali grobih prekrškov. Že vejo, da bi jih sicer sodniki nemudoma spravili z igrišča.
Ali si kdaj gledal ženski nogomet?
Webb nima za burek proti temu..
pa ne zdi se mi, da bi včeraj Iniesta kaj veliko padal....tisto kar je pa naredil Van Bommlu je pa bilo vsekakor za rumeni karton...ampak če ste gledali analizo na HRT-ju se je videlo, da je Van Bommel prej nad Iniesto naredil prekršek..in to za rumeni karton (drugi rumeni-čeprav bi jih včeraj moral tri-pa enega rdečega)
jaz enostavno raje gledam igralce ki znajo nekaj narediti z žogo kot pa fizikalce in kostolomce
Btw, se kdo spomni prvega rumenega kartona Heitinge, pohodil je Villo, sodnik ni videl ničesar in potem se je Villa zvijal na tleh od bolečine da so Španci žogo poslali v avt in mu je Webb dal rumen karton, čeprav ni videl ničesar, to sem prepričan... Ja res odlično je sodil :)
kaj pa praviš na padce inzaghija, ronalda, inieste, ville itd....
ne mi rečt da so tako kruti favli. ob vsakem dotiku so potleh, sploh ni več namena zadržati se na nogah... zato pizdakam. in zaradi takih fuzbal ne bo nikoli borilna veščina.
php?gid=136628689700662&ref=ts
Za Davida Villo ,ki je bil skoraj v mladosti ob amputacijo desne noge in za največjega golgeterja na svetu ter hvala vsem,ki ste podpirali španijo na poti do prve zvezdice. Za Fabregasa za fenomenalno podajo Iniesti.
Hvala tebi Vicente del Bosque,ker si izbral prave igralce in v moštvu ustvaril kemijo,ki ima zmagovalno mentaliteto in igralce,ki ne gledajo rivalstva med klubi marveč korist reprezentance!
In zadnja zahvala gre Andresu Lujanu Iniesti-Iniesta , ja Don Andres pred tabo pa sam kapo dol,čudovit zadetek in želim ti vso srečo v novi sezoni primere division, Iniesta ti si fantastičen!
Bernard
a si kdaj sploh tekel? morda ne veš, da lahko vsak dotik vpliva na telo v gibanju in mu spremeni smer. ne rečem, nogometaši včasih res pretiravajo s temi padci, ampak včeraj temu niti ni bilo tako. tekma je bila enostavo pregroba, da bi bila lepa. uničili pa so jo že na samem začetku s temi res grobimi preksrški. morda tebi ti prekrški ne igledajo nič posebnega, ampak ja pravim, poskusi kdaj. ali pa se dobiva, pa ti pokažem kako kaj izgleda. če boš imel modrice, ne pozabi, da bodo to samo nežni starti. in vse to bodo štarti na žogo. :-)
a kdo slučajno ve, kje bi se dalo preko spleta gledat prihod španske reprezentance v madrid???
hvala že vnaprej!!!
ivo sploh ne ve da je Muller dal 5 golov, reče da Villa nemore bit najboljši strelec in po zelo dolgi pavzi popravi da ne more bit sam najboljši, ....
Da o studiju in "strokovnih" gostih sploh .... vsi skupaj niso zmožni enga konstruktivnega stavka. O nogometu pa vedo toliko kot prvošolčki. Res izredno ozkogledni. Naj se grejo učit na HTV ali pa v vsak lokal v Sloveniji, kjer se da slišat boljša razmišljanja
fuzbal je v riti zato, ker bo kmalu borilna veščina....
vsako tele brez talenta že lahko igra nogomet...če je fizično pripravljen...in pripravljen tudi kosti lomit
bi tebe videl kako bi se obdržal na nogah, če bi te dobil v roke kakšen De Jong, Van Bommel, Materazzi, Gattuso.....to so pravi igralci za tebe, a ne?
Zakaj ni dosodil prekrška ki pomeni izključitev Puyola (prekršek za rdečega ali pa mu pokaže 2 rumenega) on pa pusti prednost Robbenu ta pa takoj izgubi žogo, ker je bil izven ravnotežja in Casillas mu je preblizu. V tej situaciji mora sodnik vrnit igro na mesto prekrška in dat Puyolu karton.
Zelo slabo sojenje Webba. Pač na njegovem nivoju in on tukaj ni krivec ampak FIFA, ki zelo dobro pozna sodnike pa jih vseeno delegira.
Močno je oškodoval obe ekipi. Moje pisanje pa je reakcija na to kako nekateri pišejo da je samo špance oškodoval. Je treba bit objektiven
Novinar ga vpraša: Kaj je bila najbolj sporna situacija.
Oko Sokolovo: Ma pusti finale. Vidio si suđenje, kad je najmanje 5 igrača pravilo prekršaj za penal a sudija amerikancima poništi sasvim regularan gol protiv Slovenije.
Huuuudooo!!!!
Briga jih tista 1/2 Savudrijske vale, ki smo jim jo šenkal. Pri 1244 otokih bi tud mene.
Hrčki pa ne bodo nikoli pozabil, da smo bli na SP, oni pa ne.
To je res neprecenljivo.
1. Pred prvenstvom se mi je zdelo da bodo v polfinalu Argentina, Brazilija, Nizozemska in Španija (zadnji dve zaradi dobrih kvalifikacij, predvsem pa Španci zaradi igre). Sicer se že dolgo navijač Nemčije, a jih na začetku nisem postavljal v ospredje. Na srečo se je kasneje izkazalo drugače.
2. Že v predtekmovanju je po mojem mnenju prišlo do nekaterih prelomnih tekem.
Francija in Italija sta pokazali, da letos nista konkurenčni, Brazilija je s tekmama proti Koreji in Portugalski pokazala da ni preveč konkurenčna. Tudi Španci so me proti Švici negativno presenetili. Pozitivno sta me presenetila Nemčija (tekma z Avstralijo) in Slovenija (tekma proti ZDA).
3. Prvenstvo v JAR sigurno ni doraslo prvenstvu v Nemčiji po organizaciji (takrat je bilo zame najboljše prvenstvo v zgodovini). Vprašanje je kaj bodo Afričani odnesli od prvenstva.
4. Zanimivo je da je edina reprezantanca, ki je bila neporažena na prvenstvu, Nova Zelandija (3 remiji).
5. Številni zvezdniki iz evropskih lig niso pokazali tistega, kar smo spremljali skozi sezono. V ospredje pa so stopili nekateri mladi igralci, ki bodo v prihodnosti krojili svetovni nogomet.
6. Zdi se mi, da so v polfinalu igrale 4 ekipe za katere lahko rečemo, da imajo nekatere zvezdnike, ampak jim je še vedno pomemben ekipni duh.
7. RTV- ju pohvale za dobro organizacijo, a graja za nekatere izbrane strokovne goste in predvsem nekatere komentatorje (Stare, Milovanovič). Komentatorji govorijo neumnosti in neresnice in se včasih vprašam ali so res tako nesposobni da ne najdejo resničnih podatkov.
8. Sam ne maram latinsko govorečih reprezantanc, ker je za večino teh reprezantantov značilno da so bleferji in šminkerji. Pač imam raje dobro organizacijo in red. Nekomu pa vrjetno to ni najbolj všeč. Kaj hočemo.
9. Na koncu sem pa kar vesel, da je že konec prvenstva, ker je bilo 1 mesečno spremljanje nogometa zelo naporno.
Da tekme Španije niso bile atraktivne so krivi samo in le njihovi nasprotniki...pa na ku*ac mi že gre komentiranje, če ne bi blo finale SP, bi dobil rdeči karton....ravno zato ker je bilo finale bi moral takoj pokazati rdeči karton...potem bi pa mogoče še dobro tekmo gledali
Sodniki pa naj počasi začnejo tudi ostro kaznovati ugovarjanja. Odpreš gobec in se buniš - karton - to kar se je dogajalo, je pa res bilo že na meji absurda. Vsak favl pa po 5,6 igralcev na sodnika.
čestitke španiji, so pač imeli več sreče skozi celo prvenstvo in tudi na zadnji tekmi.
Sicer sem navijal za Nizozemce, ker mi Španija in njihovo zavijanje žoge v celofan ne diši. Da so Nizozemci igrali grobo ... zanimiva taktika, in skoraj se je izšlo. Kljub temu, da sem navijal za NIZ: De Jong bi moral takoj dobiti temno rdečega in še isti trenutek iti na matičnega, da si spremeni ime v Bruce Lee De Jong ... tudi Robben bi moral dobiti drugega rumenega (zvezda gor ali dol). Prav tako bi moral Webb par Špancem pokazati rumenega, ker se nonstop pritožujejo in plavajo po travi in potem opominjajo sodnika, da mora dosoditi nasprotniku karton.
Upam pa, da bodo Španci imeli manj sreče na naslednjih prvenstvih s sodniškimi odločitvami ... Paragvaj regularen gol, vendar sodniki dosodili ofsajd ... proti Portugalski pa sami dali gol iz ofsajda, pa sodniki nič piskali... včeraj pa najprej 2 min pred golom kot za Nizozemce, pa žoga ni samo malo oplazila Španca, ampak se lepo odbila (g. Webb in njegov pomočnik bi to MORALA videti, mogoče bo treba na kakšen pregled k okulistu)... če pa je bil favl nad Elio ... no ja, eni sodniki to piskajo, eni pa ne, saj je bilo evidentno, da Elia IŠČE favl.
Skratka, upam, da bodo Španci imeli v prihodnje malo manj sreče in nekaj več rumenih kartonov zaradi plavanja Inieste in njegovega vztrajnega zahtevanja, da nasprotnik dobi karton.
Drugač pa vseeno čestitke, ker če pač znaš štiri ali petkrat zaporedoma zmagat 1:0 ... to tudi nekaj velja.
Nizozemcem pa več sreče prihodnjič ... in pa da Robben ugotovi, da bi tam bilo bolje, da bi se pustil podreti Puyolu ... on bi kasiral rdečega, Nizozemska pa imela prosti strel na 20m, kar je izredno nevarno (pa čeprav ni penal).
Ker je igra španskih nasprotnikov bolj zaprta je zato tudi bistveno manj golov in tekma ni ravno lepa na ogled. Ampak ponavljam, zato niso krivi Španci, ampak tisti, ki se zapira. tudi zato je manj golov, ker je proti postavljenim obrambam težko zabiti. Ko že vsi toliko omenjate Inter. Ja, briljantna taktika čistega bunkerja na drugi tekmi, in tako kot se proti Špancem oz Barci igra, pritisk na zadnjo linijo na prvi tekmi. Ampak bunker je tvegana zadeva, Prvič verjetnost da zdrži je manjša kot da ne zdrži. In prvič ko ne zdrži bo padel tudi drugi gol. Inter je v polfinalu imel srečo, da Barca ni zabila gola prej, ker se je kmalu pokazalo, da lahko padel tudi drugi (krkič je bil zelo blizu, njegov offside je bil prava malenkost kot pa militov ob tretjem golu na prvi tekmi). Kakorkoli, Inter je imel ogromno sreče v polfinalu. Toliko v razmislek vsem častilcem Mourinha. Imel je tudi ogromno sreče.
Ampak sreča spremlja šampione. Tako Inter pred meseci, kot tudi Špance v zadnjem mesecu. Nizozemci so imeli priložnosti, ampak če jih ne izkoristiš, potem ne krivi nasprotnika zaradi njegovega izkoristka. Ne glede na to, koliko golov je dala Španija, ostaja eno dejstvo, Nasprotniki so jih dali 0. Nič in čisto nič več kot nič golov so dali. Če nasprotniki Špancev igrajo zaprto oz. polzaprto in ne izzivajo priložnosti, potem tudi golov ne more biti. In za to so posledično krivi Španci s svojo fantastično sredino, ter napadom, ki bi bil sposoben ob odprti igri povoziti vsakogar. Če pa se zapirajo in čakajo na hitre protinapade in potem še teh ne izkoristijo, pa nasprotniki nimajo kaj jokati. Če sreče ne izzivaš, je tudi deležen ne boš.
Je pa eno dejstvo, na prvenstvu so bile najuspešnejše ekipe, ki delajo z mularijo kot se spodobi. Tako Nizozemska, kot Nemčija in seveda Španija. Leta garanja in mozganja so za temi ekipami in veseli me, da je temu tako. Upam, da bo komu kaj podobnega kapnilo tudi v našem prostoru. Ker roko na srce, ne glede na to, da je naša reprezentanca igrala na SP, je klubska scena izredno boga. Še dobro da se je ta generacija naučila igrati težke tekme v tujini. Pravo veselje jih je bilo gledati.
1.
Organsko ne prenašam več Špancev, postali so isti kot Italijani v njihovih najboljših časih. Toliko simulacij, nepotrebnega pritiska na sodnika in jokcanja je enostavno nehigienično. Drkanje žoge v nedogled UBIJA nogomet, UBIJA strasti na igrišču in sedaj še bolj kot kdajkoli prej preziram podpornike takešne igre. JBG
2.
Če bom še enkrat primoran na kakršnemkoli prenosu nogometne tekme prenašati g. Milovanoviča in Co. zaradi takšnih ali drugačnih blokad drugih programov prisežem, da grem preko trupel in začnem vrtati tam kjer se ''ne sme''.
3.
Slovenska nacionalna televizija od vseh slovenskih gospodinjstev pobira prispevke, kar pomeni približno 500.000 mesečnih položnic po nekih 12,00 €, plus vsi lokali, bari in restavracije, hoteli, itd.... pod črto - na letni ravni cca. 15.000.000,00 €. Da ne kompliciram, UKINITE REKLAME!!! Ne vem kako si lahko Slovenija privošči takšno zakonodajo, da na nacionalni ravni brani interese države (svoje), služi na osnovi zgoščenosti trga in to zaračunava uporabnikom. Kjerkoli po svetu, kjer Nac. Televizija zaračunava svoje storitve imajo PREPOVED reklamiranja....tudi ob prenosu športnih dogodkov in bilokakšnih prireditev.
4.
Še bolj absurdno pa je dejstvo, da je od tega 70% proizvodov, predmetov reklame, produkt družbe, ki je v NEPOSREDNI lasti države oz. PARA-DRŽAVNA FIRMA in itak je to čisti strošek, ponovno, gledalcev, državljanov. Ne se norce delat, to ni več normalno, to je NEDOPUSTNO in popolnoma skregano z vso logiko.
LP
čestitke španiji za osvojeni naslov , iniesta je zdaj največji car v španiji in bo verjetno za zmeraj , tko to je saj je odločil SP
drugače pa španija je zasluženo prvak , na celem turnirju je pokazala zelo veliko ( zame so več pokazali le nemci) , predvsem v obrambi in na sredini. Ni lepa in atraktivna igra , je pa učinkovita in če jim gre, zakaj bi menjali stil igre? naslov prvaka prinese zmaga z 1-0 ali pa zmaga z 10 - 0 .
Treba pa je izpostavit da je imela veliko sreče pri osvajanju naslova in pomoči sodnikov ( nenamerne? ). Gol z offsidea proti portugalski , razveljavljen regularen gol paragvajcev , in to so dve stvari zaradi katerih so prišli sploh v finale .......
Saj bi mogoče lih tako prišli, samo to ni to , mal preveč so se jim pojavljale te sodniške napake v njihovo korist *........... ampak tko je ( drugič pa bodo drugi veseli zaradi teh napakic )
ne navijam za njih in nikoli ne bom , so mi bili meni osebno daleč najbolj antipatična ekipa na turnirju , ampak naslov privoščim del bosqeju , pokazal je da je trener ki obvlada svoj posel , velikokrat je z menjavami povsem spremenil potek igre na špansko stran ( real ga kljub uspehom odstavi ker ni atraktivne igre wtf?? )
*nizozemci pa so premalo pokazali v finalu , meli so svoje šanse ampak ni šlo ( robben ) , sporen mi je tudi rumeni karton heitinge , de jong bi mogu dobit rdeči karton , puyol še enega rumenega pri favlu nad robbnom , čisti kot za nizozemce ... v podaljšku ...... s5 samo naključja?
ce bi kdo drug odsodil to tekmo, bi nizozemci kar hitro ostali brez kakega igralca, potem bi pa tudi spancem bilo lazje.
sodnik se je izgubil tudi ob golu spancev, saj bi prej lahko prekinil akcijo s faulom.
ce potegnem crto. spanci so si zasluzili zmago, tako kot bi si jo tudi nizozemci z malo srece, a roko na srce, razen grobih faulov in dveh izjemnih priloznosti robbna niso prezentirali nekega lepega nogometa. to je bila dalec najbolj groba tekma, za kar je kriv izkljucno le webb!
ob normalnih dogotkih bi spanci z igralcem vec od zacetka tekme z lahkoto zmleli nizozemce!!!
-Dresi so kakršni pač so. Arsenalovi domači dresi so bli, so in vedno bodo rdeči z belimi rokavi (razen redkih izjem --> zadnja sezona na Highburyju 05/06).
-Lovorik zadnjih 5 let res ni bilo in pri kakšnem Realu bi ga že 10krat odpustil :P upam da bo več uspeha naslednjo sezono :)
- a ti gre Ferguson tut na živce glede na to da je že okoli 25 let trener Uniteda? Jst osebno ravno take trenerje najbolj spoštujem.
- gelde nato da je Francoz se bo težko naučil angleško brez naglasa ;) še dobro da vsaj zna in razume angleško.
- pri igralcih je res trmast. V določene igralce verjame in jih forsira dokler vsaj delno ne upravičijo njegovega zaupanja (drugače povedano --> igrajo dokler ne začnejo delati res katastrofalnih napak ), čeprav velika večina ljudi misli, da te igralci nimajo kvalitete za klub kot je Arsenal.
sicer pa dost off topic debat :) Jutr je nov dan tko da se je treba mal naspat ;) lahko noč vsem!
Bi lahko isto napisal za Atlete če ne bi bilo letos Europa lige, ampka super izbira, edina prebavljiva španska ekipa :D
Dolgočasen španski nogomet, zeehhhhhh
2x zelo poražena bundesliga... nikjer premier league, kaj šele serie a.. primera pokazala svojo pravo moč ;)
Dobro glede Robbna, povedel je Nizozemce v vodstvo po samostojni akciji proti Slovakom, ne vemo kaj bi bilo če ne bi bilo tam gola... Pa moraš še upoštevat poškodbo in to da so bili vedno ob njem 3 igralci, s tem da je danes izsilil par kotov ko je imel sto špancev okoli sebe, za mene pač najboljši igralec na svetu v igri 1 na 1, ampak dobro okusi so različni.
Moram pa reči da je psihično lahko biti navijač Barce/Španije, tvoj gol nikoli ni oblegan, malo težje je navijat za Inter (niti v sanjah ne bi navijal za njih, oz. sem edinkrat v življenju proti Barci) oz. danes Nizozemsko, ko čakaš če bodo zdržali ali ne, zato je pa nogomet tudi tako zanimiv in boleč navsezadnje :)
Btw zakaj pa tista tekma Švica - Luksemburg? Stave? Nisi edini :D
Meni tak nogomet ni všeč ker je preveč podaj nazaj (ponavadi imata ob Xaviju / Iniesti ravno Puyol in Pique največ podaj) in premalo strelov / golov (glede na posest žoge in število podaj bi si morali ustvariti precej več priložnosti kot si dejansko jih).
strinjam se, da je villa boljši od torresa, ampak niti eden me ni prepričal. osebno bi najraje videl Bojana v napadu v prvi ekipi. Tako v Barci kot v Španiji. Je nekje tam kot Villa in Torres, ampak mlajši in eden največjih talentov na svetu.
Robben pa je rupa ker je čustveno nestabilen in ker vedno solira. V Bayernu to še funkcionira, tako kot v Nizozemski, ko le-ta igra proti slabšim ekipam, proti velikim pa ponavadi pogori. Dobro Machester in Schalke letos sta izjemi, kar se tiče pomembnih tekem, ampak na tem SP ni naredil dosti koristnega, razen gola proti Urugvaju in par izsiljenih kotov.
No Villa je bil za mene vedno boljši napadalec od Torresa, tudi ko je bil slednji v najboljši formi, mislim da je bil čisto na nivoju, ubistvu gre za edinega igralca Španije ki si zna sam pripraviti priložnost, dokazano pri golu proti Hondurasu, ne vem no za mene na nivoju igra, en najboljših napadalcev na svetu. Nikjer nisem Špancem oporekal tehničnega znanja ali kaj podobnega, tudi ne trdim da je tako igro preprosto igrat. Vse kar pravim je da mi je obupna in dolgočasna za gledat, priznam igra Nizozemske mi je bolj všeč, tudi danes, pač mam rajši moški nogomet kot pa nek kao latinski, ali kot bi rekel strokovnjak Udovič, šarmanten nogomet (ki pogosto to niti ni). Pa da ne bo pomote, ne odobravan favlov ki jih dela Van Bommel oz. takega kot je naredil De Jong, samo pač prisegam na moško igro na meji prekrška, borbenost in dobro obrambo.
No govorim na pamet to glede Švice, ker sem bil tudi sam živčen zaradi tekme (ker mi je Švica pač simpatična in ne maram Španije :P) ampak se resno ne spomnim nič posebnega razen prečke Alonsa in štange še na drugi strani Švicarjev. Dobro lahko da se motim. Ja to proti Paragvaju, ne vem pomoje da prvi penal ko je Pique se obesil na Paragvajca je bil čisti, tam je pa Villa dajval. In če je pač ponavljal penal bi moral tudi na drugi strani, kjer je bil ta "prekršek" še bolj očiten ko je bil Ramos pa še nekdo 100m v kazenskem. Da ne omenjamo gola iz "ofsajda" Valdeza.
Ne, Nizozemska je dočakala tisto na kar je čakala, dočakala je tisto eno priložnost, ki jo ima skoraj vsaka ekipa vedno na tekmo in pač niso zabili, dočakali so tudi 2. priložnost, kjer bi Arjen moral past, da bi dobili prosti strel in rdeč karton Puyola verjetno. Pač igrali so kot Švicarji (vseeno malo manj defenzivno), njim se je izšlo, Oranjam pač ne. Penali so pa pač loterija in verjamem da so jih Nizozemci precej bolj želeli kot Španci.
No Robben pač ni rupa. Povej mi napadalca ki v življenju še ni zgrešil take priložnosti?
Webba že čaka vila na Tenerifih.
RTV pa prosim, da ne vabijo za goste v studio, Verdenika in podobnih kretenov.
Hvala!
Ja, zgleda res ne. Kaj morem, zame je to pač veliko presenečenje. Jaz sem od nekdaj užival ob gledanju nogometa, kot ga letos igra Španija. Ne razumem, zakaj komu tak nogomet ne bi bil všeč.
Ne strinjam se, da si proti Švici niso priigrali dosti priložnosti, v bistvu so jih imeli kar nekaj. Spomnim se, ker sem bil živčen zaradi zgrešenih priložnosti (pa ne zaradi Španije, ampak zaradi Švice, ki je ne prenesem, odkar so izgubili doma proti Luksemburgu; Španiji je poraz na dolgi rok "koristil").
Šenkan penal proti Paragvaju? Ne vem, penala Paragvaja in Španije sta bila oba legitimna in oboji so zajebali. Ne vidim nič šenkanega tukaj... Paragvaj je zajebal, ker je zgrešil Cardozo.
Nizozemci so igrali v bistvu kar dobro, z grobo igro, kar pa se na dolgo rok nikoli ne obnese. Sicer pa ne vem, kaj bi z bunkerjem dosegli.. Tako je proti Barci igral Mourinho, ki je igral na 0-0 ali celo 1-0 za Barco, na SP, kjer šteje ena tekma, pa se bunker ne obnese. Se pravi po tvoje bi mogla igrati Nizozemska od začetka na 0-0 in upati na srečo na penalih?
Drugače pa je Španija imela veliko sreče, ampak kljub vseemu je zasluženo prvak, ker ima daleč najboljše igralce s katerimi se v drugih ekipah lahko primerjajo samo posamezniki.
Še tole: "če bi Robben zadel" Lej, Robben pač na tej tekmi ne bi zadel praznega gola s petih metrov. Robben je pač rupa.
Že sam si malce prej objavil en podoben video - nogomet
A je to zate hitra igra? Pa sej rabjo 2 minute da sploh pridejo čez sredino. Nasprotni igralci gredo lahko na kavo umes pa si bodo Španci še vedno podajali na svoji polovici
Ja komplicirajo :) V tem videu je enih 500 podaj pa niti enega strela !!! Ko je Xavi na okoli 20m od gola še vedno gleda komu bi podal in če ne gre raje poda nazaj namesto da bi ustrelil proti golu. Iniesta je danes ene parkrat prodrl v kazenski prostor in namesto da bi streljal je še kar naprej drkal in drkal in na koncu izgubil žogo. Najrajši bi žogo kar podali v gol.
Drugače pa upam, da Španci ne bodo videli EP 2012. V njihovi skupini bodo prvi Škoti, drugi pa Čehi!!! Vsaj upam tako :D
In ja, ofsajd s Portugalci (sicer milimetrski), šenkan penal proti Paragvaju (+ to da ni ponavljal strela Cardozo, če je bil sodnik že tako natančen), Nemce so pa pošteno premagali, sicer s svojo igro (ki mi pač ni prebavljiva, tebi pač je, spoštujem to mnenje), so bili pa danes 10x slabši kot proti Nemcem in če bi Robben zadel bi izgubili. Sicer pa si Španci recimo niti proti Švici niso priigrali nobene šanse, razen prečke Alonsa, Honduras je bil itak zelo slabši, Čile se je pa preveč odprl po neumnosti. Še en dokaz več, zakaj se Oranje niso smele odpret, zakaj bi se? Si bo kdo zapomnil igro? Bi jim v Amsterdamu po vrnitvi domov "je*ali mater" ker so grdo odigrali, čeprav bi zmagali SP?
Tam ko je Iniesta podrl van Bommla je ta pred tem štartal direktno na njegovo nogo, tko da... kako te sploh ni srea takih bedarij pisat. Pa simuliranje za penal... dej se mal zresni... res da penala ni bilo, vendar je Heitinga postavil nogo pred žogo in Xavi ga je pač zapel... kako simuliranje no. Španci so bili danes vsekakor bolj oškodovani kot pa drvosječe!!!
"Španci so lahko veseli, da Robben igra za Nizozemsko."
Popravljeno.
...kaj pa še druga plat špancev, če je tisto "drkanje žoge" za nekatere nekaj dolgočasnega (sami ne sestavimo niti 2 taki podaji), kaj pa obramba ter onemogočanje nasprotnika, tudi umetniki ala Nizozemska, Nemčija itd. so bili v večini nemočni !
Zmaga Španije je bila danes popolna. Lepša, kot če bi zmagali 5-0. Nič ni lepšega, kot če daš gol za 1-0 proti koncu tekme, še posebej, če je ta gol vsaj malo sporen.
Španci ne igrajo hitrega nogometa. Zdaj sem slišal vse.
Zakaj pa nisi povedu se: iniesta spotikanje brez zoge: rdec karton, xavi stop de jongu na nogo: favl za spanijo, trije spanci padejo v penalu: niti opomina....
poglej obe strani sojenja in pol komenteri...
ja hudiča, kaj pa boš naredu če ti 10 kurcev pimpla žogo 30 m od gola?? ja postavu se boš ane?? pa čaku na neki tazga k je dočakala Švica, pa kr so dans dvakrat dočakal Nizozemci!!
Sam ta prenapihnjen strah pred tem je dans prpelu do razpada sistema Nizozemcev, ki se je vidu u bedastih favlih!! Kaj ti pomaga tehnika, oz ne, tko bom reku.. Kaj bi jim pomagala tehnika, če bi se dans posrečl niziemcm zadet tko kot se je Švicarjem?? NIČ
Jokal bi vi kok se prot bunkerjem ne da, pa kok so Španci bogi, pa kok se jim noben ne upa z nebunkerjm zoperstavt.. Sami s svojo igro siljo v tak nogomet.. Če bi španci igral hitrejši nogomet, bi tud druge ekipe igrale drugač.. Dejte mi vi "velestrokovnjaki" povedat najbolši odgovor na tako trapasto igro, če strnjena obramba s protinapadiu ni najbolši? Mi ga pa prosm vi razložte...
Ma je*bo vas vaši avtobusi pa bunkerji pa še kj!!!
španci so pokazali da ne znajo igrati lep nogomet, preveč zaprto. tako so nemci igrali pred 15,20 let nazaj pa ste vsi pljuvali po njih, zdej pa vam paše taka igra na rezultat 0:1.
namesto špancev bi mogli portugalci igrat in bi bla lepša tekma
Persie je bil celo prvenstvo malce zgubljen in razen gola in nekaj lepih potez ni pokazal veliko. Se mi zdi da se precej trudil , ogromno pretekel , vendar brez pravega učinka. Na žalost mu tudi igra Nizozemcev ni ravno pisana na kožu, ker je vse preveč podrejeno Robbnu (in tudi Sneijderju). Drugače povedano- premalo je dobil žog v prostor , zato se je moral vse preveč vračati po žogo na sredino ali na bok in igrati s hrbtom proti golu kar pa ni ravno njegova odlika.
Cesc na žalost ni igral veliko čeprav bi si IMO to zaslužil. Vedno kadar je prišel je poživil igro. Vedno je igral z žogo naprej in ni ustavljal igre in podajal nazaj. Škoda da ni izkoristil svoje priložnosti ko se je znašel iz oči v oči s Stekelenburgom. Drugače pa je nekajkrat lepo prodrl in nenazadnje tudi podal Iniesti za gol.
Če bi malo prebral po temle portalu bi videl da gre njihovo "drkanje" žoge večini precej na živce.
Grem dol z interneta. Imate še okoli 10 ur časa, da svinjate s komentarji o tem, kako bo Nizozemska zmagala, o Robbenu in španskem "drkanju žoge". Prepričan sem, da ga boste dobro izkoristili. Vrnem se po tekmi, da s komentarjem čestitam Španiji za naslov.
Upam, da ste dobro izkoristili svoj čas s pluvanjem po španski igri, zdaj pač noben, ki se vsaj malo spozna na nogomet, ne more odrekati Špancem zasluženosti naslova.
Čestitke Španiji.
Čestitke si zasluži tudi Robben, ki nas je spet zabaval s svojim zaletavanjem, zgrešenimi "100%" priložnostmi (če se v njih znajde Robben, so samo še 20%) in s protestiranji pri sodnikih ter nešportno igro nasploh.
Čestitke Novi Zelandiji, edini neporaženi reprezentanci na tem SP. :=)
Drugače pa čestitke Špancem za naslov. Tudi Nizozemci (Robben) so imeli svoje šanse, a gdor ne da , pač dobi. Nizozemci so igrali grobo kar je tudi pravilno, vendar so nekateri (de Jong, van Bommel) s štarti pretiravali. Španci pa s svojim dajvanjem in pol urnim ležanjem niso nič boljši. Sodnik je na začetku dobro odreagiral in hitro začel razmetavati s kartoni da je malce umiril strasti, vendar bi za moje pojme moral pokazati Špancem kakšne karton več - če ne zaradi simuliranja (Iniesta) pa zato , ker nenehno jokajo in se pritožujejo kot pi.čke (za vsako sodniško odločitev je takoj 5 Špancev okol).
Tekma pa sicer nič posebnega. Igra se je nekoliko razživela ob kocu 2. počasa in v podaljšku. Škoda ker ni blo penalov :(
Sicer pa ne vem zakaj se čudijo nad slabo tekmo, meni ni bila slaba, ker sem pač imel svojo ekipo v igri, nevtralnim pa razumem da je bila slaba. Samo je pač šlo za 2 naciji ki sta si želeli zmago na vsak način.
Spain might have gone through the knock-out stages entirely in binary scorelines, but their World Cup triumph was a beautiful result for the Beautiful Game as they overcame a Dutch side that took Total Football and kicked it in the solar plexus for 120 gruesome minutes.
The match was a mess, but Spanish quality eventually told as Andres Iniesta bashed the ball gleefully into the bottom-left corner.
sj letosn sp je biu itak hollyvudski film.. Simuliranja, sodniske napake,... ( gol od lamparda je biu pol metr a cez crto) SRAMOTA!!!
Razumem, da je enim španska igra "drkanje žoge v nedogled" všeč, ampak sem na strani tistih ki jim ni, pač brezveze. Se tud strinjam da je bil favl De Jonga klasičen rdeč karton, brez debate, Robben bi po pravilih tudi moral dobit 2. rumen, ampak razumem da se pogleda skozi prste v finalu. Še vedno pa ne razumem piskanja dajvanja Špancem, s prostimi streli nonstop v nevarni coni, Nizozemska ni imela ENEGA prostega strela z razdalje kjer bi se dalo ogrozit gol neposredno. Kot pa itak brezveze omenjat.
Kaj reči o SP... spremljali smo odlično prvenstvo za moje pojme, dober slovenski nastop, tudi ekipa za katero navijam je "šele" danes izgubila, spremljali smo odlične tekme večino časa, spremljali smo epske četrtfinalne obračune, demolirano Argentino, 2 zgrešena penala na španski tekmi, Nizozemski preobrat proti Braziliji in Suarezovo odbojko in zgrešen penal Gyana.
Še ena stvar, močno močno upam da je bil to zadnji Milovanovičev prenos, resnično! Ene 3x je povedal da je kao Forlan najboljši strelec SP-ja...
Glede na mesarske štarte nad Španci pa si Nizozemci enostavno niso zaslužili zmage... Bolje tehnično dovršena Španija, kot pa mesarski protinapadalci, podli Nizkozemci. Groba in nevarna igra je le odraz nemoči oz. tehnične superiornosti Španije.
... Howard Webb je bil danes zmeden. Ker ni igral ManU, katerega 12ti igralec na igrišču je Webb... če je ta sekret s svojo frulo najboljše, kar lahko FIFA ponudi, potem se res imamo česa bati...
Rajš naj napelejo eno zajlo nad igrišče, pa Collino gor obesijo, bo sojenje vsaj na nivoju..
orld-cup/armchair-pundit/article/6793/
Dober prispevek strokovnjaka...preberite si to, vsi ki ste proti Španiji
116 minuta Sneijder strelja prosti strel , zoga pa se odbije od spanskega branilca mimo gola na desni strani . Nizozemci bi morali imeti corner sodnik pa ni tega videl . Pol pa vsi vemo kaj se je zgodilo .
Casillas je poslal zogo na levo cez polovico igrisca do Torresa ki je podal naprej do Fabregasa on pa do Inieste . Gol .
Ocitno se nasilje vedno pojavi takrat, ko je razkorak med ambicijami in sposobnostmi prevelik - ZDA je ukrotila Gana, Nizozemsko pa Spanija. Skoda, da je ni ze prej Urugvaj, saj bi na primer, Van Bommel moral dobiti rdeci karton ze proti Urugvaju in ce nic drugega ne bi danes onesnazeval lepega sporta.
Če moraš na skoraj vsaki tekmi prebijat bunker je to še veliko:)
Ni dobro sojenje, ki pomembno vpliva na rezultat!
Tudi danes velika napaka sodnika. Očiten kot za Nizozemce ni bil dosojen. Tako so ostali brez strela, ki ima sicer velik potencial zadetka.
V naslednji minuti je zadela Španija.
taki talenti pa sam 8 golu na celm prvenstvi.....
Zato ker nobeden tega ni sposoben in se v tehniki nogometa pač ta čas zaostajajo za kvalitetami Špancev. Nobeden jih ne more prevladati in pika.
Nizozemci so sloveli po lepi kombinatorni igri total football, in niso potrebovali raznih Van Bommelov in De Jongov... Letos pa so igrali grdo, niso navduševali, ravno dovolj so naredili, pa so po 30 letih prišli spet do finala.
??????????? a kaj so onda igrale Portugalska, Paragvaj, Nečija in zdaj Nizozemska ko so igrale proti Španiji????????????????????????????????
????????????????????????????????????????
????????????????????????????? igrale su ko pi*kice
Zakaj pa jim je niso skušali odvzeli?? Aja, zato ker so Španci tehnično ene 3-krat boljši od njih in bi v odprti tekmi doživeli blamažo. To je čisti nogometni talent, ne pa mučenje žoge.
čisto si brcnil v temo,ekipe ki so igrale proti španiji so enostavno postavile zid z devetimi igralci pred svoj šestnajsterec in kako potem lahko igraš gledljiv nogomet proti takim ekipam?
Na začetku sem navijal za nizozemce, potem, ko sem videl, da bo drugi polčas isto sranje kot prvi pa sem začel navijat samo zato, da bi bilo tega čimprej konec.
Zares žal mi je, da sem to, karkoli je to že bilo, gledal.
Ta moj predhodnik, ki je govoril nekaj o zmagi nogometa sigurno ni gledal tekme.
Zmagal je nogomet, zmagala je ekipa, ki si je na vseh tekmah od prve minute prizadevala premagati na svoji polovici zabarikadirane nasprotnike.
Ta španska ekipa bi vsakemu nasprotniku, ki bi si v resnici upal igrati na zmago, dala z lahkoto tri ali štiri gole.
Bravo Španija.
....bemti :(
avtobus je bil predvsem posledica mučenja žoge špancev, zarad tega pa tt nbna tekma od španije ni bla zanimiva.Pa moj namen ni biu poudarit napadalno igro nemceu amapk NEnapadalno špancev ker mučenje žoge za mene ni napadalna igra
No resno, škoda da Robben ni izkoristil priložnosti, če bi tam padel bi Puyol sigurno dobil rdeči karton+ prosti strel v nevarnem območju (oz. ne nujno, pri Webbu me nič ne preseneti). Edini igralec ki mu to privoščim iz srca iz te španske ekipe je Iker in popolnoma noben drug.
če je to res me je FIFA prsenetla da ga ni dobil kakšen Španec
Ma resno no zmaga antipropagande fuzbala, Urugvaj:Nemčija, Argentina Nemčija, Anglija, Nemčija, Brazilija Nizozemska, jao še Slovenija:USA je bla bolša
mislim a ta se dela norca iz nogometa ali res toliko sovraži nas...
kaj pa očitne kardinalne greške v offsajdih, nedosojenih penalih in golih ko so take vplivale same po sebi na izid in potek tkme da ne omenjam celotnega prvenstva..
speljite se hrvatje in požrite se ko vidite vse zarote na naših tekmah....
Saj smo videli to strašno napadalno Nemčijo v tekmi s Španci. Parkiran avtobus pred golom in 2-3-krat na polovici Španije he he.
2010: žogodrkanjača
spanija
nizozemska
nemcija
urugvaj
Ni igralca ki bi si to bol zaslužu
+99
Malo dobrih tekem, malo lepih golov, nič lepih potez.
Španci dosti slabši kot so bili pred 2 letoma. Tudi Niz niso nekaj posebnega.
Španci so tehničarji in obvladajo žogo in podaje samo so pozabili igrat na nasprotni gol :)
Čimprej pozabit to SP
niso me navdušili nasploh, so me pa pozitvino presenetili švabi, in tak nogomet si želim gledat...
vamos Campeones and viva Espana
To pravjo pravi sodniški experti ne jst :)
zamenjala ga je za svojo vrsto, ker sta si fulll podobna...:)
Pa to pravim kot povsem neopredeljen gledalec, nisem navijal ne za ene ne za druge, sploh pa na današnji uspavanki, ki sem jo pol skorajda prespal.
Resno me skrbi, koliko golov bo na naslednjem SP dal prvak. Res je da so moštva iz leta v leto bolj izenačena, a ponavadi je tako, da je prvak korak pred ostalimi. Španci so bili letos (svetlobni) korak pred ostalimi le pri "skrivanju" (drkanju) žoge.
Thomas Mueller izbran za najboljšega mladega nogometaša! Woohoo :)
MVP prvenstva pa Forlan ali Casillas. Pika. :)
Viva la Espana!
er s tako silino v sredini in v napadu spacat 1 gol na tekmo je pa že tudi umetnost. Švicarji so svetovni prvaki saj so dobili špance:))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))
Zadovoljen moram biti tudi z 3. mestom Nemčije in 18. mestom Slovenije. Slovenija bi si sicer zaslužila več, ampak tako je. SP je končano.
Nisem navijač Nizozemske, nikoli bil in nikoli ne bom, samo so pa naslov veliko bolj zaslužili kot Španci, tako pač je!
Zj pa udri...
Kako se ohranja na nogah se bi danes lahko Inesta naučil od Robbna..
Robben pa seveda od Ineste kako se pade, in kako že v regularnem delu izključiti Puyola a.k.a
ni važno kje in kaj se dogaja,kot najmanjši moram prileteti do sodnika in mu povedati svoje mnenje..vedno,se razume
"Pa kaj jokate Španija več kot zasluženo prvak je daleč pred vsemi tako kot Barcelona"
se samo nemi zdi, da je inter letos poslal barcelonino četo domou v 1/2 finalu, al sem jaz gledal kako drugo tekmo ?
Si De Jong s karatejskim udarcem ni zaslužil redečega kartona?
Si Robben ni zaslužil drugega rumenega, ko je, po pisku sodnika, streljal na gol?
Si Sneijder in Heitinga nista zaslužila drugega rumenega že v drugem polčasu?
Tudi na španski strani bi, po Webbovem kriteriju, lahko še kdo dobil kakšnega rumenega ali celo rdečega, ampak govoriti da so bili Nizozemci oguljufani ali pa da je Webb sodil proti njim pa preprosto ne drži.
Sedaj pa upanje na odstrel Blatterja, pa na pozni prehod v 21. stoletje v nogometu.
Sicer ne mislim razpravljat a je Španija pošten prvak al ne.. Obe ekipi sta ble zanič...nogometa malo..
Se pa strinjam z tistim, ki je napisal da so Španci slabši kot Portugalci in Italijani skup.
No dejstvo pa je tud, da so dans Nizozemci konkuriral Južnoafriški reprezentanci. V ragbiju seveda. Zelo grobi, velik neverjetno neumnih prekrškov.
Sam je pa dejstvo, da Je NUJEN prehod na povsem nova pravila. In teh ni malo..
Treba je obvezno uvesti nadzor med samo tekmo, pa naj bo to kakršenkoli.
Prav tako sem mnenja, da kaka strokovna komisija za po tekmah tud nebi bla odvečna..
Ker FIFA pelje nogomet v eno veliko politiko...veliko hrupa, veliko očitkov, veliko dokazov... vse pa je en velik ignore!
Rezultat pa je da namesto nogometa dobivamo teater.. na igrišču, ob igrišču in izven njega
Da bi pa bila Nemčija prvak, če bi igral Muller, je pa čisto brezvezno nakladanje. Nihče ne ve kaj bi bilo, če bi lahko igral. Mogoče bi bilo dovolj za zmago, mogoče ne. Tako da ne s takšnimi nebulozami.
nizozemci niso blesteli, ampak spanci ne bi smeli bit prvaki!
prvaki bi mogl bit ali urugvajci ali nemci, ker že cel prvenstvo igrajo odprt napadalen fuzbal
španci pa v slogu makaronov, očitno so se zmenl da jih nadomestijo na temle prvenstvu
pa če bi blo sojenje tk v korist špancev kot pravite bi nizozemci že v prvem polčasu ostali brez Van Bommla in de Jonga.....
kaj so španci delal ne bom pisu. Ker vsako simuliranje je rumeni karton po pravilih. Več so bli na tleh k na nogah. razno razni prekrški k so bli na nizozemski strani kaznovani s kartoni na španski strani pač ni blo. in to je tist ka je večino ljudi zmotil. ker una angleška ovca ni mela enakega kriterija na obeh straneh. in tega si tak sodnik k je webb kao neki hud sodnik pač ne more prvoščt. Drugač si pa španci tud z prikazano igro ne zaslužjo naslova ker niso pokazal NIČ!!!!!
Se čist strinjam s slassi glede Forlana ampak ve se da nakoncu nekdo iz ekipe svetovnega prvaka dobi nagrado
in nej kdo izklopi mikrofon milovanovicu. tumac, dude!
Če se zgodi da bo Španc al Nizozemc igralc prvenstva to pomeni, da je FIFA popolnoma zgubila smer!
Narobe je to, da sodnik prilagaja svoj kriterij glede na pomembnost tekme...
Nizozemci so zasluženo dobili "po glavi"... S tako GROBO igro se ne postane prvak sveta. Še srečo so imeli, da niso ostali z 10-timi igralci že v prvem polčasu (štart De Jonga na Čavija Alonsa)...
Obvladanje žoge: španci= velemojstri
- Van Bommel je naredil tri štarte za rumen karton (v 1. polčasu), ostal na igrišču samo z enim
- Van Persie in Robben bi morala dobiti rumen karton za nadaljevanje igre po piskanemu ofsajdu (glupo, ampak pravilo je pravilo...
...
Nekaj spornih odločitev v korist Španije je bilo povsem na koncu, ampak realno gledano bi do takrat morali Nizozemci ostati že max. z 9 igralci
Takšne slabe tekme se pričakuje le od Italije, pa so ta stil posvojili Španci...
to samo pove o kvaliteti tekme za finale nič posebnega prej slaba tekma kot pa nek presežek
drugače pa španija mogoče ravno toliko boljša za eno gol in to ter to da so prvako bo ostalo ostalo bo šlo hitro v pozabo
čestitke španiji za naslov
btw glede toressa pa tako kaj pa rine z glavo skozi zid zdaj pa bo spet pol leta out kot sem že v enem postu omenil si pa trenutni itq ni zaslužil da igra za španijo ker je pač bil v preslabi formi glede na ostale španske napadalce ki so ostali v španiji , v glavnem škoda pubeca
Kako sem se zmotil. Španci so prevzeli njihovo vlogo. :O
edit.php?edit_members&gid=1366286897
00662#!/group.php?gid=136628689700662
dej mudel spel se s takim komentarjem...kaj si ti dons gledu? Veš kok kartonov bi mogl španci dubit. Več kot očitno je Webb pisku v špansko korist.
Drugače pa ja, veliko žolčnih in emocionalnih komentarjev, mislim, kot da bi Slovenija igrala.
Opravičujem se za caps lock ampak tole mi res ni jasno
Španija je svetovni prvak sicer me niso ravno navdušili z igro ampak so pa igrali konstantno in taktično zelo dobro ter tako postali svetovni prvaki
Zagotovo je tista Nizozemska porno starleta Webbu obljubila še kaj več kot oralni seks, če sodi v prid Špancev. :)
Šalo na stran, jaz bi prej rekel, da je sodil za Holandce kot Špance.
Bil sem zagovornik španske igre do pred tem prvenstvom. Hujši so od portugalcev in italijanov skupaj!
Se pa strinjam z Benjiem, če bi igral Muller bi bili NEMCI prvaki, sej za mene so. To kar so danes pokazali eni in drugi ni bilo vredno finala!
nezaslužena zmaga špancev.
sodnik itak ni normaln kaj vse je spregledal ...
beda!!!
Bil sem zagovornik španske igre do pred tem prvenstvom. Hujši so od portugalcev in italijanov skupaj!
Katastrofa od sojenja, katastrofana igra na obeh straneh in tisti k so si najmn zaslužl postt prvaki so to postal. Iniesta, Xavi, pa še kdo iz španske reprezentance so pa taki igralci da je joj, najdbolš da grejo film snemat ker fuzbala itak ne znajo igrt
novozelandci so neporaženi. trikrat so remizirali :)
kako set navijači barcelone oziroma španije dvolični...ko smo navijači interja pisali take stavke, ste kot največje budale zavračali take razlage, zdej pa se sami šlepate na iste razlage...sram vas je lahko...sicer vsak naj navija za kogar hoče, samo to vam je slika, vsem španskim in barcelonskim navijačem....HVALA MURINJO ŠE ENKRAT, DA JE RA SRAMOTA ZA NOGOMET ODLETELA V LP V POLFINALU ! Zamgala je španja z taktiko murinjota, pa še ta je dal več golov
Iniesta pa....brez besed.....še ena stvar da se mi je dokončno zagnusil........
Je neporažena ekipa. Nova zelandija :D
Svaka jim čast :)
Je pa hobotnica spet pravilno napovedala zmagovalce.....res je faca.....hahahahaha
Boljše, da hobotnica Paul pove, kdo bi zmagal :)
Evo, gol. Evo vam zdaj Iniesto.
LL
Webb za moje pojme ni dorasel tej tekmi.
kot!
Pa kaj ti misliš, da je Stare komentator, režiser, kamerman, sodnik, pjanc, veleposestnik in kmet obenem?
muller je najboljši strelec, ker ima 5+3... on ga pa še omeni ne...
Zdej če se podaljšek konča neodločeno mislim da imajo Španci malce več možnosti saj Casillias zelo dobro brani penale
ker pa je silil nekaj in poizkušal z žogo v gol,pa je dobil:NIČ!
HUP HOLLAND
Ni samo sodnik Webb slep, ampak 100% tudi ti. Ali pa imaš oranžna očala?
Res je, jaz sem gledal posnetke, samo Webb je bil v vse treh "rdečih" situacijah oddaljen največ 4-5 metrov od kraja "zločina". Tudi to se lepo vidi iz posnetkov.
Sam DOLGCAJT
feature=player_embedded
...sicer se pa že od prve sekunde vidi taktika Nizozemcev, trdo in še trše na Špance, pa bunker in upanje na kakšno kontro...
...Webb bi moral pa ob taki igri že do sedaj razredčiti njihove vrste !!!
Sramota
Prpravla se škandal, baje pa Španci že grozijo z krožnikom če se bo jezik preveč razvezal ;)
Če ne veste zakaj, si preberite odličen Grugarjev blog (http://www.rtvslo.si/blog/grugar/zakaj-ne-navijam-za-spanijo/45278)
Lp, Grugar fanclub
upam da je razlog, da ivo komentira ta,
da gre jutri u penzijo.
kr če ne mi enostavno ni jasno, zakaj ga tolk forsirate....
pejmo gledat ajde
vendar upam da piparoši danes pošljejo "klub mučiteljev usnja" domou...
Po tej tekmi grejo oboji domov. Razlika je samo v tem, da bodo nizozemci mel v potovalki še zlat kipec, španci pa ne :))
http://www.youtube.com/watch?v=97nA6mrWx
7M&feature=player_embedded
Privoščim Špancem, ampak na vsakem prvenstvu navijam za Nizozemce in tudi tokrat bo seveda tako. Gremo Oranje! Španci imajo lahko Villo, a Sneiperju še ni zmanjkalo nabojev :P
pa da torres zabije zmagovit goool
drugače pa tudi nizozemcem želim srečo....
Van Robben!
Bommel!
Šnajder!
Gremo Nizozemska!!!
pa dobro saj bodo tudi drugi tvji športni mel prenose na srečo! ;)