Nogomet

Poudarki

  • Domžale vodile od 5. kroga do konca
  • Badžim uveljavlja mlade igralce
  • Interblock v Evropo, Maribor v remont
  • Povprečno kar 2,91 gola na tekmo
  • Slab temp igre in slabo sojenje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 30 glasov Ocenite to novico!
Domžale prvak
Domžale so suvereno postale še drugič zaporedoma državni prvak. Foto: www.nkdomzale.si
Vlado Badžim
Koper iz leta v leto doživlja pretrese, a pod vodstvom Vlada Badžima igra privlačen in tudi uspešen nogomet. Foto: RTV SLO
Joc Pečečnik
Joc Pečečnik je v letu in pol popeljal nekdanji Factor z zadnjega mesta PrveLige do pokalnega naslova in nastopa v Pokalu Uefe. Foto: MMC RTV SLO
Novi Ljudski vrt
Maribor je dobil prekrasni novi Ljudski vrt, zdaj pa je pred Zahovičem naloga, da vrne vijoličaste na prestol slovenskega nogometa. Foto: MMC RTV SLO

Sorodne novice

Dodaj v

Kako do višjega tempa v slovenski ligi?

Analiza 1. SNL 2007/2008
3. junij 2008 ob 10:13
Ljubljana - MMC RTV SLO

Čeprav mnogi o slovenskem nogometu težko najdejo lepo besedo, je pravkar končano prvenstvo postreglo z zanimivimi boji in prineslo organizacijski napredek.

Prav vsi strokovnjaki se strinjajo, da so Domžale zasluženo osvojile drugi zaporedni naslov državnega prvaka. Vodstvo na lestvici so prevzele po petem krogu in ga potem niso več izpustile iz rok. V formi so bili Domžalčani stabilnejši od drugih, v svojih vrstah pa so imeli tudi prvega strelca lige Hrvata Daria Zahoro, ki je dosegel 22 golov. Spomladanski del so začeli z dvanajstimi točkami prednosti pred prvimi zasledovalci in toliko je znašala tudi prednost pred drugouvrščenim Koprom na koncu prvenstva.

Vlado Badžim - trener, ki dela čudeže
Vprašanje je, alibi kdor koli drug lahko s Koprom dosegel tako dobre izide, kot jih je v pravkar končani sezoni Vlado Badžim. Stvari v klubu niti sicer niso urejene tako kot, recimo, v Domžalah, Interblocku ali Mariboru, vseeno pa so kanarčki na koncu osvojili drugo mesto in s tem prišli v kvalifikacije za pokal Uefa. Iz Kopra dobri igralci odhajajo, a Badžim vselej najde dobre mlade igralce, ki zapolnijo nastale vrzeli. Izboljšanje infrastrukture je v Kopru še vedno nujno.

Odhodi so pustili posledice
Hit Gorica
je v zadnjih letih v tujino prodala največ slovenskih nogometašev in s tem siromašila svojo ekipo, kar se je moralo prej ali slej nekje poznati. Realno je Goričanom za kaj več od tretjega mesta zmanjkalo kakovosti, vseeno pa se lahko tolažijo s pokalom Intertoto. Nujno potrebujejo igralca, ki bo lahko nadomestil Enesa Demiroviča.

Kluba za prihodnjo sezono
Osvojitev tretjega zaporednega naslova bosta Domžalam v prihodnji sezoni poskušala preprečiti predvsem Interblock in Maribor. Prvi se je v letošnji sezoni organizacijsko dvignil nad preostale slovenske klube in bil nagrajen z osvojitvijo pokalne lovorike. Joc Pečečnik je ponosen, da je Ljubljano vrnil na evropsko prizorišče, njegovi apetiti pa s tem še niso zadovoljeni. Tudi Zlatko Zahovič je v vlogi športnega direktorja v Mariboru postoril mnogo, a je s četrtim mestom na lestvici izostal rezultatski uspeh. Vseeno imajo vijoličasti skoraj v celoti že sestavljeno ekipo za prihodnjo sezono, ki se bo s trenerjem Darkom Milaničem na novem Ljudskem vrtu potegoval za najvišja mesta.

Boj za obstanek
Ne glede na to, da je bilo že dolgo jasno, da se bo v drugo ligo neposredno vrnil Livar, je bil boj za obstanek do zadnjega kroga izredno zanimiv. Štiri ekipe v spodnjem delu lestvice so v zadnjem krogu odločale o potniku v dodatne kvalifikacije za obstanek oziroma napredovanje. Neslavna čast je doletela Dravo, ki se bo pomerila z drugouvrščeno ekipo druge lige Bonifiko iz Kopra. V zgodovini kvalifikacij za popolnitev lige se še nikdar ni zgodilo, da bi drugoligaš premagal ekipo iz prve lige.

Liga se izboljšuje
Gledano pod črto smo s 17. prvenstvom v samostojni Sloveniji lahko zadovoljni. Učinkovitost strelcev je dobra, saj so v povprečju dosegli kar 2,91 gola na tekmo. Stadioni so čedalje lepši in z novim Ljudskim vrtom bodo vodilni možje lige v prihodnji sezoni poskušali preseči 2000 gledalcev v povprečju na tekmo. Ker je konkurenca močna, so tekme nepredvidljive in zanimive. Klubi pa so nedvomno bolj urejeni, kot so bili pred nekaj leti.

Slaba kakovost igre
Največji težavi slovenskega klubskega nogometa sta tempo igre in sojenje. Nogometaši v povprečju pretečejo več kot polovico manj od tistih v Ligi prvakov. Trenirajo sicer redno, a moč izgubijo z načinom življenja ob igrišču. Tu edino rešitev ponujajo pravi centri za trening, kjer bi nogometaši jedli in tudi preživeli delovni dan. Sodniki morajo najti prava merila, da ne bo toliko prekinitev, pa tudi kartonov so podelili preveč.

Urban Laurenčič

Prijavi napako
Komentarji
provokator
# 05.06.2008 ob 07:45
olimpija in cime 4 ever....

tretjeligaški klub in 40-letni upokojenec 4 ever.....

sak ni čudno, da ni kvalitete nogometa.
miha81
# 04.06.2008 ob 19:45
ŠPORT SUČE GNAR V SLO RABMO VEČ JANKOVIČEV IN PEČEČNIKOV
jan muha
# 04.06.2008 ob 17:37
Mal izbolšat Infrastrukturo in organizacijo klubov, fullllllllllllllllll večja mediska pozornost, tako k je reku badžo nujno 1 tekmo na tv in fulll velko reklamo narest za 1. snl, NUJNO OLIMPIJO in Muro v 1.snl, in v celju in domžalah mal več folka na tekmo ne 350 tko k na CIPRU!

OLIMPIJA, CIME 4 EVER
muro
# 04.06.2008 ob 15:40
ma ja ce bi bli vsi en dan pred tekmo ob 11h zvecer v posli bi se blo nekak ne pa da so dan pred tekmo pijani ... itd
Kobra
# 04.06.2008 ob 12:17
vsem je treba dat srčni spodbujevalnik da bojo mal bl laufal! pa nej si vsi snemajo svoje idole pa nej pol tisto kaseto pogledajo 400x pa nej grejo se pol nadrkavat vn na igrišče! tko k cime=)
badžo
# 04.06.2008 ob 08:25
Zadevo je potrebno še bolj medijsko pokrit in vsako kolo vsaj eno tekmo spravit na TV; oziroma, še bolje, vsaj v začetku naredit tako, kot imajo Srbi - prenos najbolj zanimive tekme, vmes pa se vključujejo še z ostalih tekem in tako skrbijo za dokaj zanimivo popoldne, če se slučajno izkaže, da je izbrana tekma dolgčas. Verjamem, da bi se tako tudi kvaliteta sojenja precej dvignila, saj tako ljubiteljem nogometa ostane zgolj to, da se verjame 'objektivnemu' poročanju novinarjev, s prenosi in kasneje posnetki pa bi lažje dokazovali (ne)zmotljivost sodnikov. Posredno pa bi se s prenosi dvignila tudi raven samega nogometa - verjamem, da bi tudi nogometaši sami imeli večji motiv, ko bi vedeli, da njihov nastop spremlja TV in posledično precej gledalcev več kot le tistih 50 na stadionu...
sekioli
# 03.06.2008 ob 22:57
v slovenskem športu je preveč balkana.če se en trener dere na enga po srbohrvaško in preklinja ,ja kdo se bo pa vpisal v šolo
romček
# 03.06.2008 ob 17:15
jas mislim da bi morali UVELJAVITI podobno pravilo ki ga je imela BIVSA JUGA, da igralci do 27 niso smeli v tujino, ce bi recimo to uveljavli tudi v slo. nogometu (recimo omejitev 24let)bi postopoma dridobili tudi na hitrosti in dinamiki, pa tudi borba na igriscu bi bla bolsa saj bi se mladi zeleli dokazati in si s tem zagotoviti odhod v TUJINO!!!!
lp
inspire
# 03.06.2008 ob 17:08
rudar, olimpija in mura še pridejo nazaj in bo kul=)
anny22
# 03.06.2008 ob 15:02
pohvala za zgornje komentarje
laurenčič lahko napiše še en članek in doda problem (razvajene) publike
nejko09
# 03.06.2008 ob 14:52
Po mojem nas v 10 letih čaka še zlo lepa prihodnost v nogometu. Mislim, d smo se naučil od napak iz zadnjih 4 let, k je kakovost slovenske reprezentance vztrajno padala, k ni imela zaledja iz naše lige. S tem, ko pridobivamo nove infrastrukture in pa specialne športne centre, mamo tud več možnosti za boljšo kvaliteto posameznega nogometaša. Ko bo prišel ta novi zakon v FIFI, bo zlo mal slovenskih nogometašev šlo v tujino, tko da je že zdej treba graditi na kvaliteti. Zato pozdravljam vse te nove gradnje štadionov. Bolje zdaj kot nikoli. Slovenija bo še nekam prišla.
stoychi
# 03.06.2008 ob 14:44
Po zeh videnem
z naših nogomentih igrišč
bi lahko uvedli nov izvoren izraz:
Nogometni šah.
Stojan Svet
gizzy
# 03.06.2008 ob 14:44
Avtor članka dela krivico slovenskim sodnikom, ker sojenje je dobro, in NZS precej vlaga v njihov razvoj. Konc koncev imamo kar nekaj mednarodnih sodnikov (Skomina in Čeferin redno sodita v evropi, prvi tudi na OI).
BALKANN
# 03.06.2008 ob 14:17
za dobrih 20 € , gledas ze serie A, npr. v Udinah,
INFLACIJA, kdo bo peljal celo druzino na tekmo in dal 40€...
in kaj bo dobil na na nogometni tekmi v prvi slovenski ligi...
vzdusje Ravbarjev, narkomane Viole, upokojence goriske vrtnice,...ali pa celo 70 ljudi v Ivancni Gorici...
brez ljudi ni nogometa...tud ce bo Maribor zopet prvi in bo imel samo on ljudi na stadionu...kaj bo tekmoval sam proti sebe...ce ne bo imel konkurence....Sej morda nekaj iz Interblocka bo, zard denarja...samo publike pa nikoli,....edino ce se zdruzijo z Olimpijo...Razvit Prekmurje in Zasavje...da imajo prvoligasa...pa malo vec denarja...tam pride vec ljudi na trening kot pa na tekmo v Domzalah....na tekmi je 600 ljudi, od tega jih je 50 placalo karto....
pri Interblocku je cel let bila karta zastojin, pa so morda dvakrat sli cez 1000 ljudi....
Nogomet se igra za ljudi...dokaz, nemska liga je imela najbolj zapoljnjene stadione...najvec dobicka...in verjetno je najbolj napredoval nogomet....
Pri nas je pa se mnogo slabse kot na Balkanu....zmagoslavje Domzal je spremljalo manj ljudi kot pa na vaskem derbiju med Radomljam in Dobom...vasi pri Domzalah....AMPAK TAKLE PAC MAMO....SRAMOTA DA SO DOMZALE BOLJSE OD LJUBLJANE IN MARIBORA....pa recimo tudi od KOPRA,,,,saj so vas za razliko od velikih mest...
moochie
# 03.06.2008 ob 13:59
Prvo morajo začet laufat na igrišču in igrat z več tempa, dinamike, pol bo tut več gledalcev na tekmah. Kdo bo pa plačal, da bo gledal uspavanke...
Svasko
# 03.06.2008 ob 13:41
18. Adut97 (03.06.2008 || 11:40:25)
.. oz. koliko od vas je navdušilo svoje vrstnike da ste skupaj tudi reaktivno zaigrali nogomet...

kakšno je pa to reaktivno igranje nogometa :)))) pardon xP

vsi imate prav, osebno rad spremljam 1. ligo in me moti, da ni nobene oddaje o ligi na tv,
pomoje bo že drugo leto in leto za njim bolj zanimivo...
Bubble jet
# 03.06.2008 ob 13:35
Midja: s fanatičnostjo in pripadnostjo klubu (bed blue boys, torcida, gorbari, delije, morde tud dragonosi pa viole)...

Burton: Slovenski nogomet nebo napredoval še vsaj 15 let.

Burton se strinjam!!! Kar pa se navijačev tiče sem samo citiral midjo. Saj omenjeni so ekvivalent huliganstvu. Saj o tem ravno govorim, da bi morali počistiti s huligani, ki se skrivajo v množici. Brez nekaj pijanih 16letnikov, ki povzročajo težave bi se pa menda ja dalo preživeti.
medvedje
# 03.06.2008 ob 13:30
Večina mladih talentiranih igralcev se proda v tujino preden zaigrajo za članske ekipe. Orgomno mladih pa se noče več ukvarjati z resnim fusbalom, ko dopolnijo 19 let, saj gre večina raje študirat na fax. To je normalno, saj ljudje nočejo toliko reskirati in igrati nekaj let čisti drobiž (pogosto niti to ne) in še reskirati kakšno hujšo poškodbo. NOGOMETNA KARIERA TRAJA 10 LET in če se v tem času nisi prodal v tujino ali pa vsaj zaključil kakšne višje šole, si ga najebal za celo življenje.

AMEN
provokator
# 03.06.2008 ob 13:23
Kar se tiče mladincev, ki ne morejo v članske ekipe je po moje problem tudi v tem, da trenerji, pa tudi selektor SLO reprezentance ne dajejo v ekipo najboljših, ampak igralce, od katerih bodo oni sami imeli korist, če bodo igrali.
Edini selektor, ki je v ekipo res dajal najboljše, kar smo imeli je bil Katanec. Semlerja pa je Oblak dobesedno porival v reprezentanco, čeprav fant še ni bil zrel za ekipo.
Po drugi strani pa igralci kot Pečnik, ki je tretji strelec lige, ali pa Kmetec in Kelenc iz Drave ne prideta niti v širši izbor.
Pa ne pozabimo igralcev, ki so rezervisti v španski drugi ligi, pa vseeno igrajo, medtem ko igralec, ki je najboljši strelec v 2. Nemški ligi ni vpoklican v ekipo.
V klubih pa ni nič boljše. Nastja Čeh (ki je sicer bil dober igralec), je prišel v ekipo Maribora in se tako posledično prodal v tujino samo tako, da je njegov mendžer takratnemu trenerju Prašnikarju plačal 5000 evrov.
Če ne bi bilo 5000 evrov, bi Čeh, kljub temu, da je (bil) dober igralec, eno sezhono sedel, nato pa bi igral za Dravo ali Aluminij, takrat še v 2. ligi......

In če mladinec, ki pridno trenira, ki ve, da je boljši in bolj sposoben od 30-letnikov ne dobi mesta v ekipi, pač neha igrati nogomet....
Venet 10
# 03.06.2008 ob 13:17
17 res hvala za izčrpen odgovor pa bi se kr strijav s tabo.
NinoZ
# 03.06.2008 ob 12:54
"popravek", se strinjam...liga ima porazen marketing, prvo je treba zagotovit prenose tekem v vsakem kolu, tedensko oddajo v zelo gledanem terminu in oglaševanje lige še kje drugje kot preko glavnega pokrovitelja lige...VELIKO morjo nardit tud klubi sami...Pogrešam bolj interaktivne in kvalitetnejše internetne strani klubov, kjer bodo ponujene zanimiv vebine za navijače, posetki golov, interne novice, manjše nagradne igre ipd.... Klubske trgovine ne obstajajo, oz so zelo redke..izdelki pa zelo nekvalitetni in izbira da ne rečem nikakva...Ljudje treba se bo odločit, al boste ustvarjal in vodil klube na moderni, podjetniški, marketinško usmerjeni ravni, al pa se bo to kot že dvajst let odvijal kot vaški projekt z malo močnejšim sponzorjem. Osebno mislm da so ljudje v klubih extremno leni, navijače je treba prvabt, treba jim je ponidut stvari,ker navijači prnašajo dnar, tega pa v sloveniji ni tko mal.... Tu bi moralo neke direkcije in minimume sprejeti združenje prvoligašev in NZS..ligo je treba komercializirat in jo ponudit ljudem...če jo bomo skrival kot do zdej ne bo napredka....
17
# 03.06.2008 ob 12:53
venet 10, ti bom jaz zdaj povedal zakaj igralec tipa semler nič ne naredi v slo ligi!
pubec je šol k mladincem bayerna in mu je v glavo vstoplo, ko je spoznal in skupaj kosil z igralci salihamidžičem, kahnom in podobnim. ko enkrat postane prestar za mladinsko ekipo ga pošlejo v kaljenje v tretjo, četro nemško ligo in 1 od 100 igralcev potem uspe da se prebije do 1 lige ostali pa se porazgubijo. da je igral pri bayernu se lepo sliši, ampak ta mladinski bayern ne gre primerjat z pravim bayernom. potem pa se vrne v slo in se mu je težko sprijaznit da igra v slo in se zgubi v slo ligi.
enak primer je bil z mnogo slo nogometaši (bloudek, zajc, jelič, berko,...), ki so prišli v ita primavero in so mislili da so boga za jajca primli (zelo dobro poznam primer enega od teh igralcev)- potem so skupaj jedli in celo spali v istih zgradbah ko zvezdniki intera in milana, ampak kaj ko si enkrat prestar za primavero in te potem pošlejo (tak ko še 1000 drugih mladih) v 3,4 ita ligo. takemu igralcu se je potem zelo težko vrnit v slo, ko je še bil predkratki s ti s kakajem.
so pa to napake starševin predvsem igralecev samih tudi ki vidijo neko možnost da pridejo v tujini in potem postanejo težki "asi" (to je tudi lepo povedal zaho v enem intervjuju)
zdaj je pač problem da je zelo lahko prit v tujini. včasih je bilo zelo težko pit v tujini in so ti igralci takrat dosti bolj to cenli. zdaj ko pride en pubec k mladincem v inter že misli da je dosegel cilj- ampak takrat se potem komaj začne trnova pot- in ti igralci potem ne uspejo
popravek
# 03.06.2008 ob 12:32
Liga ima slab marketing. Res je da smo majhni in da ni velikih finančnih sredstev v klubih. A nogomet se igra zaradi gledalcev... zato je treba več postorit za reklamiranje lige... in na stadijone spraviti čim več ljudi.
Burton
# 03.06.2008 ob 12:26
Bubble jet:
fak ej...prvo ko prvo si ti zamenjal med navijači in huligani!
drugo pa kje si ti videl tekmo brez navijačev...kaj si ti nor res...predstavljaj si tekmo brez navijačev in popolna tišina...sem že mnogokrat videl prazne tribune ampak ker so dobili klubi kazen da niso smeli prist navijači na tekmo....beda totalna...

Slovenski nogomet nebo napredoval še vsaj 15 let.
Matejcy20
# 03.06.2008 ob 11:41
dober prispevek
se že ve ali bodo celjani sedaj dobili 3 pike ali ne (primer Vučkič)?
Adut97
# 03.06.2008 ob 11:40
Koliko od vas kritikov je bilo na kakšni tekmi ali celo redno na tekmah? Koliko od vas je svoje otroke vpisalo v otroške nogometne šole, društva, klube itd. oz. koliko od vas je navdušilo svoje vrstnike da ste skupaj tudi reaktivno zaigrali nogomet. Koliko od vas podjetnikov je doniralo ali vsaj sponzoriralo cent za klube in društva, koliko od vsa bednikov ima kakšen navijaški rekvizit doma, razen pir in nahrbtnik na sprednji strani. Koliko od vas sploh pozna vrednote Fair playa?

Dajte zamislite se nad sabo... in ko tako pomislite... imamo glede na v(n)aše patetične razmere prav neverjetno dober, pravzaprav odličen nogomet.
crni sarkast
# 03.06.2008 ob 11:39
Na tekmah Trboveljskega Rudarja kateri igra v 4 ligi je vec gledalcev na tekmah kot na prvoligaskih. Mislim da je treba investirat vec v taksne klube kjer so ljudje lacni nogometa.
Venet 10
# 03.06.2008 ob 11:37
Nej mi eden pove zakaj mladi tako zaostajajo za starimi in vedno se pojavi kup talkentov mladinske lihge, ki obetajo veliko in se potem skoraj vsi praktično izgubijo pri članih, ker jih stari izkušeni igralci izrinejo. Ni mi jasno kako lahko Borut Semler, ki je igral za Bayern mlade in za slovensko reprezentanco sedaj pa ne more igrati niti v slovenski ligi, saj v polovici sezone sploh ni dal gola. To je je le en primer mladega iralca, ki zgodaj odrine v tujino je kao prspektiven potem pa ne more igrati začetne postave v bogi prvi ligi ????????????????????? Pa teh primerov je več nej mi nedko to prosim razloži.
Bubble jet
# 03.06.2008 ob 11:32
Midja
navijači, ki jih omenjaš so sramota za nogomet. In nogomet bi bil brez njih lepši. Ozri se malo po Evropi in po najboljših klubih. Prižiganje petard na stadionih, uničevanje imovine in pretepi po mestu to pa rews nima nobene veze s športom. Ja tudi takšne bi bilo potrebno kultivirat, pa karte z osebno identifikacijo, pa nekajletna prepoved vstopa na tekmo, pa še kaj bi se našlo...
jAMAL15
# 03.06.2008 ob 11:26
lep prispevek
midja
# 03.06.2008 ob 11:21
dej pametnjakoviči bodte tiho.

prvo je treba se nečesa zavedat. Mi in samo mi - ljubitelji nogometa, lahko dvignemo nivo lige, kako? ja z obiskom tekem - redni obiskom. Z fanatičnostjo in pripadnostjo klubu (bed blue boys, torcida, gorbari, delije, morde tud dragonosi pa viole)... vse se začne pri nas. zakaj? ja če bodo nogometni funkcionarji uvidli, da folk hodi na tekme, da je medijska pozornost velika (oglaševanje prinese velika finančna sredstva),... potem bodo začeli vlagat v ekipo, infrastrukturo, .... kaj velja ulagat sredstva v nogomet, ko pa ne veš kdaj al pa sploh se ti bo to povrnilo.... zato ljudje ne bit pametni in filozofirat od nogometašev, stadinonov (halo,... kaj nuca 20.000 velik stadijon, ko je pa na pol prazen, investitor pa zapufan do kraja).... tko da začnite pr temeljih, in ta temelj smo lahko samo mi nogometni navdušencu.... kaj slučajno vejramete v iluzije Joca, .... hehe,... Suban - FC Koper, Mandarič - FC Koper, Loris - Gold klub, Šolmajer - Olimpija, ..... dej prosim vas lepo začnite mal pr sebi drugače razmišljat,.... in če boste tako razmišljali potem bodo lahko generacije za nami sedele pred nabito polnimi stadioni in gledali vrhunske mlade slovenske nogometaš.

Ne sanjajte o pomladi, ker je že skor mimo

hehe
kavran
# 03.06.2008 ob 11:11
Treba je laufat, ne pa sam okrog gledat. Tega so pa navajeni samo veterani pri zdajšnji Olimpiji. Če pridejo v prvo ligo s tako postavo, stavim da bi bli med prvih 6, kar je za naš nogomet sramota. V normalnih državah majo pač mladi več kondicije.
Pen118
# 03.06.2008 ob 11:11
@zurer42 - jep res gre za odrekanje in to veliko. Vcasih me pa vseeno zacudi njihov pristop. Na koncu koncev pa sluzijo denar z delom, ki jih (vsaj upam), da veseli. Ves kolko folka bi dalo veliko zato?
rickykaka
# 03.06.2008 ob 11:10
haha sej ni čudno da ne tečejo,
če pa so stalo pijani v raznih barih in diskotekah!!
to se v gorici in ajdovščini vidi vsak vikend!!
žurer42
# 03.06.2008 ob 11:04
Sej po eni strani razumem igralce, da ga po tekmah feštajo, kr fajn žuru se je težko upreti! Vendar le pa gre tu za profesionalizem in s tem za odrekanja, česar pa se ti igralci ne držijo.

LP, Samo
R9
# 03.06.2008 ob 10:53
Ja, tako je. Se je videlo ob otvoritvi Ljudskega vrta: ob polnem stadionu in pravem navijanju tudi slovenska prvoligaška tekma izgleda čisto spodobno. Se pravi: izboljšat infrastrukturo, vrniti Muro in OLIMPIJO nazaj v prvo ligo, pa bomo imeli 2.000 ljudi v povprečju na tekmah.
Ayrton79
# 03.06.2008 ob 10:52
Infrastruktura in organizacija klubov se res izboljšuje, sama igra in kvaliteta tekem pa na žalost strmo pada. Če je kdo gledal slovensko ligo leta 2003 ve, kakšna je razlika. Takrat so Olimpija, Mura in Maribor igrali nogomet, da ga je bilo res veselje gledat. Takrat ni bilo vprašanja.... Jolič iz Interblocka pride sam pred golmana in se situacije tako ustraši, da strelja 7 metrov mimo gola ali pa Domžalski Kirm, ki z roba kazenskega prostora strelja v avt in ne v golavt! Potem se mu pa posreči doseči gol (ker je nasprotnikova obramba itak patetična) je pa takoj igralec tekme. Včasih se mi zdi, da novinarji sploh ne hodijo na tekme....
provokator
# 03.06.2008 ob 10:43
Malo denarja, malo muzike.
Svasko
# 03.06.2008 ob 10:31
lep članek, škoda ker ni obsežnejši
Janez753
# 03.06.2008 ob 10:27
Ja, malo tekat okrog potem pa na gajbo pira..Srednješolska telesna vzgoja, s tem da si za to plačan...Bo treba profesionalizirat stvari, dat ven ostrejši pravilnik pa bo..Kar se kartonov tiče, ali to ali več poškodb..Vendar sem pristaš hitre igre, treba je najti kompromis..
Dokler naši pretečjejo pol manj kot v ligi prvakov nimamo kaj iskat v evropi..
levokrilo
# 03.06.2008 ob 10:26
Mick Jagger na koncertu več preteče kot naši prvoligaši..
Pen118
# 03.06.2008 ob 10:19
trening centri? hehe, dobra ideja, ceprav bi bil za nase nogometase to pravi sok.
Kazalo