Vrnitev prve lige pod okrilje NZS-ja je bila napovedana že nekaj časa (o njej je v preteklih dneh govoril tudi Aleksander Čeferin), zdaj je ta odločitev tudi uradna. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Vrnitev prve lige pod okrilje NZS-ja je bila napovedana že nekaj časa (o njej je v preteklih dneh govoril tudi Aleksander Čeferin), zdaj je ta odločitev tudi uradna. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Izjava predsednika NZS-ja Aleksandra Čeferina

Sklep izvršnega odbora v praksi pomeni, da s 1. julijem pristojnosti vodenja tekmovanja kot tudi trženje medijskih in sponzorskih pravic ter promocija tekmovanja preidejo v pristojnost NZS-ja. To je v zadnjih letih, natančneje od spomladanskega dela sezone 2000/2001, počelo Združenje klubov I. SNL.

Predsednik Združenja klubov I. SNL Branko Florjanič, ki je bil pred dvema tednoma petič izvoljen na ta položaj, se je po včerajšnji kriminalistični preiskavi domnevnih nepravilnosti pri obnovi koprskega stadiona Bonifika znašel v priporu. Tam je preživel noč, nato pa so ga izpustili. Florjanič je direktor koprskega Zavoda za šport, priprli pa so ga zaradi nevarnosti uničenja dokazov.

"Izvršni odbor je odločitev sprejel na podlagi opravljene analize stanja, razgovorov z uradnimi predstavniki klubov ter glede na potencialne razvojne priložnosti. NZS meni, da se lahko v obdobju zaostrenih gospodarskih razmer, ko so klubi vedno bolj odvisni zgolj od enega ali dveh pokroviteljev, na ta način najoptimalneje izkoristijo sinergije, ki jih nogomet kot najpopularnejši šport v Sloveniji nudi," so sporočili z NZS-ja.

Cilji NZS-ja na področju medijskega in marketinškega razvoja produkta I. SNL v obdobju do leta 2015 so naslednji:
- izkoristiti medijski in sponzorski potencial I. SNL, ustvarjati dodatne prihodke za klube ter sredstva za razvoj in promocijo;
- z načrtnim povečanjem oglaševalskega inventorija klubom omogočiti povečanje prihodkov iz naslova trženja; povečati obisk na stadionih;
- optimizirati delovanje marketinškega dela NZS-ja ter spodbujati načrtnejše delo in sodelovanje klubov na področju marketinga.

Izjava predsednika NZS-ja Aleksandra Čeferina