Nogomet

Poudarki

  • Največja država na svetu klonila pred Slovenijo
  • Devet držav z več kot milijonom nogometašev
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,9 od 85 glasov Ocenite to novico!
Slovenski navijači
Slovenija ima med 32 udeleženkami SP-ja najmanj prebivalcev, a nogometaši bodo do junija 2010 prav gotovo deležni velike podpore. Foto: MMC RTV SLO
Kelvin Jack, vratar Trinidada in Tobaga
Med malčki je svojevrstni rekorder Trinidad in Tobago, ki je s 5.128 kvadrtnimi kilometri najmanjša država, ki je kadar koli sodelovala na SP-ju. Karibski državi je to uspelo leta 2006, ko je nastopila v Nemčiji. Foto: EPA
Brazilski navijači
Brazilski navijači so edini, ki so lahko za svoje nogometaše navijali prav na vsakem mundialu. Foto: EPA

Sorodne novice

18. november 2009
JAAAAAAAAAAAA(R)!

Dodaj v

Slovenski nogometni palček kljubuje statistiki

SP 2010: Najmanjša država, najmanj prebivalcev
23. november 2009 ob 08:54
Ljubljana - MMC RTV SLO

Slovenija je najmanjša država, ki bo naslednje leto v Južnoafriški republiki spodbujala svojo reprezentanco na 19. svetovnem prvenstvu v nogometu.

Nekaj dni po koncu kvalifikacij za športni dogodek leta 2010 je primeren trenutek, da statistično "prečešemo" vseh 32 udeleženk prvega svetovnega prvenstva v nogometu, ki ga bo organizirala ena izmed afriških držav.

Slovenija v vseh pogledih najmanjša država
Med vsemi udeleženci je Slovenija tako najmanjša država (20.273 kvadratnih kilometrov) kot država z najmanj prebivalci (2,0 milijona). Vse preostale države so najmanj dvakrat večje od Slovenije, druga najmanjša je Švica (41.284), tretja pa Nizozemska (41.526). Med države, ki imajo malo prebivalcev, ob Sloveniji štejemo še Urugvaj (3,4 milijona) in Novo Zelandijo (4,3 milijona).

Največja država klonila pred Kekovimi fanti
Pogled na seznam največjih držav na svetu pokaže, da na SP-ju v Južnoafriški republiki ne bodo sodelovale največje tri države. Zanimivo - Rusijo, največjo državo na svetu, je ustavil ravno "slovenski palček". Od desetih geografsko največjih držav bodo manjkali še Kanada (2. po velikosti), Kitajska (3.), Indija (7.), Kazahstan (9.) in Sudan (10.). Če največje države na svetu gledamo po kriteriju števila prebivalcev, se od deseterice največjih na mundial ni uspelo prebiti Kitajski (1.), Indiji (2.), Indoneziji (4.), Pakistanu (6.), Bangladešu (7.) in Rusiji (9.).

Afričani imajo malo registriranih igralcev
Slovenija s 30.725 registriranimi nogometaši sodi med manjše države tudi po tej statistiki, kjer pa vseeno najdemo še štiri države z manj registriranimi nogometaši. Vse se uvrščajo med ekonomsko manj razvite države. To so Severna Koreja (14.912), Kamerun (22.045), Slonokoščena obala (23.200) in Gana (27.500).

Preboj Slovenije iz močnega zaledja
Gospodarski in družbeni položaj sta v Evropi bistveno boljša kot v Afriki, zato ni čudno, da se občutno višji odsotek aktivnega prebivalstva ukvarja z nogometom. To pomeni tudi veliko večjo osnovno bazo, iz katere se lahko razvije veliko več kakovostnih nogometašev. Ravno zato je uspeh Slovenije, ki se je na SP prebila iz tako močnega nogometnega zaledja, kot je evropsko, še toliko bolj presenetljiv. V kar petih evropskih državah (Nemčija, Francija, Italija, Anglija in Nizozemska), ki so se uvrstile na SP, se namreč ponašajo z več kot milijonom registiranih nogometašev!

Lestvica: Manjkajo 10. Hrvati, gostitelji "šele" 84.
Fifina lestvica kar veliko pove o razmerju sil na nogometnem trgu. Od prvih 32 reprezentanc na tej lestvici si le devetim ni uspelo zagotoviti vstopnice za JAR. To so: Hrvaška (10. na Fifini lestvici), Rusija (13.), Češka (23.), Ukrajina (24.), Izrael (25.), Bolgarija (27.), Egipt (29.), Norveška (31.) in Romunija (32.). Njihova mesta so "prevzeli": Slovenija (33.), Slovaška (34.), Gana (37.), Honduras (38.), Japonska (43.), Južna Koreja (52.), Nova Zelandija (77.), Severna Koreja (84.) in gostiteljica turnirja Južnoafriška republika (86.).

Le ena reprezentanca na vseh SP-jih - Brazilija
Brazilija ohranja status edine reprezentance, ki je igrala prav na vseh 19 svetovnih prvenstev. Najbližje so ji Nemčija, Italija (obe po 17), Argentina (15), Mehika (14), Anglija, Francija in Španija (vsi po 13). Belgija in Švedska ne bosta igrali v Južnoafriški republiki in ostajata pri 11 nastopih. Omenjenima evropskima reprezetancama se je pri tej številki zdaj pridružil še Urugvaj.

V spodnji tabeli si lahko natančneje ogledate vse najpomembnejše statistične podatke za vse udeleženke SP-ja 2010.

UDELEŽENCI 19. SVETOVNEGA PRVENSTVA V NOGOMETU - JUŽNOAFRIŠKA REPUBLIKA 2010
Reprezentanca

Fifa

SP-ji

IgralciKlubiVelikostPrebivalci
AFRIKA (5 + gostitelj), 52 reprezentanc v kvalifikacijah
Alžirija

28.

3

203.9002.0902.381.74134,9
Gana

37.

2

27.500280238.53523,8
JAR

86.

3

1.469.4109001.221.03749,3
Kamerun

11.

6

22.045223475.44219,5
Nigerija

22.

4

58.71052923.768154,7
Slonokoščena obala

16.

2

23.200220322.46021,1
AZIJA (4), 43 reprezentanc v kvalifikacijah
Avstralija

21.

3

435.7283.8687.617.93022,0
Japonska

43.

4

1.045.1502.000377.873127,6
Južna Koreja

52.

8

31.127100100.14048,4
Severna Koreja

84.

2

14.912239120.54023,9
EVROPA (13), 53 reprezentanc v kvalifikacijah
Anglija

9.

13

1.485.91042.490130.39551,4
Danska

26.

4

301.3332.38343.0985,5
Francija

7.

13

1.794.94020.062674.84365,1
Grčija

12.

2

359.2215.768131.99011,3
Italija

4.

17

1.513.59616.697301.33860,2
Nemčija *

6.

17

6.308.94626.837357.02182,1
Nizozemska

3.

9

1.138.8604.85641.52616,6
Portugalska

5.

5

132.7342.74892.34510,7
Slovaška **

34.

9

428.9682.43249.0355,4
Slovenija

33.

2

30.72534020.2732,0
Srbija ***

20.

11

132.1822.09688.3617,3
Španija

1.

13

653.19018.190504.03046,7
Švica

18.

9

232.7001.80641.2847,7
JUŽNA AMERIKA (5), 10 reprezentanc v kvalifikacijah
Argentina

8.

15

331.8113.3772.766.89040,5
Brazilija

2.

19

2.141.73329.2088.514.877191,2
Čile

17.

8

478.3375.762756.95016,9
Paragvaj

30.

8

87.4351.709406.7526,3
Urugvaj

19.

11

41.8001.220176.2153,4
SEVERNA IN SREDNJA AMERIKA TER KARIBI (3), 35 reprezentanc v kvalifikacijah
Honduras

38.

2

61.300227112.4927,8
Mehika

15.

14

324.5953111.972.550111,2
ZDA

14.

9

4.186.7789.0009.826.675308,0
OCEANIJA (1), 10 reprezentanc v kvalifikacijah
Nova Zelandija

77.

2

102.257342268.6804,3

Legenda:
Fifa - uvrstitev na Fifini lestvici novembra 2009
SP-ji - število nastopov na vseh mundialih (upoštevan SP 2010)
Igralci - število registriranih nogometašev (po podatkih Fife)
Klubi - število klubov (po podatkih Fife)
Velikost - v kvadratnih kilometrih
Prebivalci - v milijonih

* Fifa za vse uvrstitve Nemčije na SP-jih šteje uvrstitve Zahodne Nemčije in skupne Nemčije.
** Fifa za Slovaško šteje tudi vse uvrstitve, ki jih je dosegla kot del Češkoslovaške. Slovaki bodo v JAR-u sicer prvič nastopili kot samostojna država.
*** Fifa Srbiji šteje vse uvrstitve, ki jih je dosegla kot Jugoslavija, ZRJ ter Srbija in Črna gora. Reprezentanca Srbije bo pod tem imenom v JAR-u nastopila prvič.

Slavko Jerič
Prijavi napako
Komentarji
fudelaster
# 24.11.2009 ob 15:43
eni FRED PERRY predvsem res nimate razčiščenih pojmov ali ste pa res umsko mal zaostali
kake tle berem o primerljivosti objektov in bla bla bla med športi..
a se eni zavedate da je nemogoče igrat tennis na objektu za 80.000 ljudi, že zaradi same velikosti igrišča, velikosti žogice same hitrosti akcij itd,itd.
ena logična: zamisli si eno vrsto sedežev okoli nogometnega igrišča in eno vrsto sedežev okoli teniškega in si zdej zamisli kako visoke tribune bi moral met teniški stadion da bi imel enako kapaciteto kot nogometni. vidljivost bi bila že za nogomet slaba kaj šele za tenis in teniško žogico ki je nekajkrat manjša in nekajkrat hitrejša (230km/h : 100 km/h) od nogometne. Verjemi pa da če bi obstajali taki objekti in bi bila vidljivost dokaj dobra bi se tut za tenis stadioni napolnili
MACBETH
# 23.11.2009 ob 23:23
Tudi Wembley je poln le nekajkrat na leto. Tudi gledališča, arhitekturne stvaritve, ceste, pevski zbori, šole, bolnice - so potrata denarja. Vprašanje je samo, ali si želimo biti na zahodu ali si želimo nazaj na Balkan. Vtis imam, da si želimo vse bolj nazaj na Balkan, saj je bolje biti (vsaj v nečem) prvi na Balkanu kakor zadnji v Evropi. Čestitam, Slovenci krmeniti, nepremagljivi vojščaki generala Majstra ...
krezo
# 23.11.2009 ob 22:21
Jst pa mislim ,da Slovenija ne potrebuje štadijona za več kot kakih 15 000 ljudi, saj bi bila to le potrata denarja. Tak štadion bi bil poln le nekajkrat na leto, pa še to večinoma zaradi kakšnih glasbenih prireditev.
Kar pa se tiče najbolj športnega mesta v Sloveniji, pa mislim da so to Jesenice, saj tudi letos, ko gre klubu slabše, na tekme, ki so 6-7x na mesec pride najmanj 1500 gledalcev, medtem ko je v Mariboru mislim da letošnje povprečje zagotovo pod 3000 gledalcev na tekmo. Tu pa moramo upoštevati tudi to, da so tekme v Mariboru 2-4x na mesec in ima mesto z okolico vsaj 5x več prebivalcev kot Jesenice.
ligenda07
# 23.11.2009 ob 21:24
Slovaška ** 34 .9 428.968 2.432 49.035 5,4

pfff... skor vsak 10 nogometaš :)
rokec
# 23.11.2009 ob 20:58

fredperry
23. november 2009 ob 13:55
Prijavi neprimerno vsebino
sportmanokin..zakaj so nogometni stadioni večji od hokejski hal, pa rokometnih itd..odgovor je enostaven, zaradi tega, ker je večje zanimanje.
Saj hokej bi se tudi lahko igral nekje na odprtem, pa rokomet itd..sploh ni ovir, če s elahko nogomet igra v snežnem metežu pa v nevihti, bi se lahko tudi hokej igral pod enakimi pogoji, pa rokomet in pa tenis..ampak zaradi teh športov pač ne bo na tisoče ljudi zmrzovalo in premočeno gledalo svoj ljubi šport, tako pač je.


kko bi igrali na odprtem, če se paka ne bi videlo? pa drsat ne bi mogli, k bi blo preveč snega ali dežja, pa še led bi se stopil...zakaj misliš, da čistijo ledeno ploskev pred vsako tretjino?? kko bi pa igrali rokomet? žoga se more odbijat in če je sneg se ne bi lih kej dosti odbivala, isto pri basketu, pa še drselo bi jim, žoga bi se drsela, če bi pa padal dež, bi se žoga "napila" vode in bi bila toliko težja.
sicer pa so lani igrali NHL eno ali več tekem zunaj, letos pa so igrali NBA zuni in sicer PHX proti nevem komu že, pa je bilo polno!:)
teo007
# 23.11.2009 ob 20:56
slovenci smo lacni uspehov v nogometu,tako klubskem,se bolj pa reprezentancnem. Ko se zgodi uspeh,takrat se vidi prava eksplozija navdusenja,ki ga noben sport do sedaj ni povzrocil. Spomnimo se samo uvrstitev Maribora v LP,da ne govorimo za reprezentanco,a to so bile samo kvalifikacije,kaj bi se sele zgodilo ce bi se uvrstili v osmino finala,da ne pomislim polfinale.
rokec
# 23.11.2009 ob 20:47
fredperry; poglej si malo koliko gledalcev pride v NBA, NHL, NFL:):)
pa vedi, da so recimo v NBA dvorane max. velike za 22.000 gledalcev (DALLAS jo ima recimo razprodano vsak dan že od leta mislim da 2001), podobna velikost je za NHL, NFL pa imajo največ mislim da tam okoli 115.000. vsako tekmo so dvorane in štadioni polni, pa naj bi recimo košarka, pa hokej in ameriški nogomet bili neki levi športi, po tvojem mnenju in nič v primerjavi z nogometom:)
rokec
# 23.11.2009 ob 20:40
fredperry; kaj pa praviš na milijardno gledanostjo Superbowla??:):)
pa tisto traja samo okrog 5 ur in to samo enkrat na leto, pa je tako gledano!!
veliko bolj kot pa SP v nogometu!
MACBETH
# 23.11.2009 ob 20:36
Opera, borza, vlada, predsedstvo, avtoceste, rtv, elektrika, vodovod, greznice, bazen, stadion - to so (in še mnogo drugih) atvri, ki jih pač neka država MORA imeti. Drugače je barbarska. Ne vem, kako da tega ne uvidite sami. Tudi Wembley je multifunkcionalen stadion, tudi Schalkejev, tudi stadion v Amsterdamu. Prelep stadion ima Celovec. Bolj kot nogometni pritlikavci so Slovenci civilizacijski pritlikavci ...
erru
# 23.11.2009 ob 19:54
Najbolj nerealna na lestvici (brez rezultatov od spanja na lovorikah) se mi zdita Avstralija, še bolj pa Izrael... Z Izraelom bi prav rad videl eno prijateljsko tekmo z nami še pred SP.
nenn0
# 23.11.2009 ob 19:00
zakaj potem sploh mamo srce po tvojem? na koncu boš rekel, da kljub vsem športnim uspehom nismo narod vrhunskih športnikov, kar nam zavidajo pra vsi..
ism
# 23.11.2009 ob 17:16
Glede na to, da je pri nas zelo majhna obiskanost tekem državnega prvenstva (stadioni so prazni), kadar ni uspehov, tudi ni zanimanja, mislim, da smo kljub uspehom reprezentance zelo nenogometni narod. Tudi srce za nogomet imamo samo takrat, kadar pride do odmevnega rezultata.
nenn0
# 23.11.2009 ob 17:05
no samo fora, da se naredi stadion za toliko ljudi, mora biti predvsem pravi nogometni stadion, tribune čimbližje igrišču, da se nasprotni ekipi gate tresejo, ko začne navijat 15-20 tisoč ljudi. Tole v sredo je bilo fantastično za 12 tisoč ljudi, no ja, 12 tisoč in tistih 1500-2000 več, kar se je lepo videlo. Sedeži praktično vsi zasedeni, med sopnicami in na novem delu zgoraj pa ravno tako polno ljudi. Ma dobro, sam da nas je blo čimveč in je blo dobro navijanje! :)
MACBETH
# 23.11.2009 ob 16:23
Ne gre za to, da na LV slabo igrajo, gre za to, da je kot objekt za neko spodobno nogometno sceno smešen. Država kot je Slovenija rabi multifunkcionalen stadion za 30.000 gledalcev, da jih lahko spraviš noter (zaradi varnosti) 25.000. Trst nima dveh milijonov prebivalcev, ampak ima stadion za 35.000 gledalcegv, mesto pa ima 250.000 prebivalcev. To je stvar imidža in ugleda neke države. V Ljubljani bi morali obnoviti (to je - dopustiti obnovitev) Bežigrad za 10.000 gledalcev, kar je za Olimpjio več kot dovolj. Slovenija kot država bi morala imeti velik (relativno) stadion za mednarodne prireditve. Zaradi mene je lahko tudi v Mariboru. Mislim, da stroški gradnje med 16.000 in 25.000 niso tako prepadno višji. Tak stadion enostavno MORA BITI, pa čeprav v Mariboru, na Ravnah, v Kopru ali v Bohinju. MORA ...
konjice
# 23.11.2009 ob 15:55
opravil sem žrem skupin malo za šalo:)

1.skupina:Nemčija,Slovenija,Honduras,Ni
gerija
2.skupina:Brazilija,Nizozemska,ZDA,Alži
rija
3.skupina:Anglija,Slovaška,Severna Koreja,Slonokoščena obala
4.skupina:Italija,Danska,Japonska,Urugva
j
5.skupina:JAR,Srbija,Mehika,Kamerun
6.skupina:Argentina,Portugalska,Avstrali
ja,Gana
7.skupina:Francija,Švica,Nova Zelandija,Paragvaj
8.skupina:Španija,Grčija,Južna Koreja,Čile

:P
^KroF^
# 23.11.2009 ob 15:25
nenn0, se podpisem.
nenn0
# 23.11.2009 ob 14:57
in kdo pravi, da se bodo reprezentančne tekme preselile v Ljubljano? Po kateri logiki? Ker v Ljudskem Vrtu slabo igramo? Bodo reprezentanti za to? Ker je pač Ljubljana?

Katastrofa v glavnem, pustiti tekme v Mariboru, kot so bile pred tem za Bežigradom, ker je Ljudksi Vrt prava trdnjava!
Homer S.
# 23.11.2009 ob 14:50
Macbeth:

se strinjam...ampak že to kar dela Zoki je za Lj. neprecenljivo...če ne bi imeli ljubljančani njega, se še zdaj ne bi menili koliko sedežev bo tam oz. da jih bo premalo...

...meni je tudi žal da jih ni vsaj 20k, ampak po drugi strani pa sem srečen da prestolnica dobi vsaj nekaj podobnega štadionu.
MACBETH
# 23.11.2009 ob 14:45
Palčki gor palčki dol, pritlikavci dol pritlikavci gor - dejstvo je, da bo stadion v Stožicah premajhen, še preden bo zgrajen. Pričeti bi morali debato o tem in poskusiti pritisniti na odgovorne, preden bo prepozno. Neka čisto spodobna reprezentanca, ki se je že dvakrat uvrstila na SP, potrebuje spodoben oder za svoje predstave. Spodoben pa je lahko le stadion s kapaciteto 20.000 - 30.000.
basket4life
# 23.11.2009 ob 14:28
zato ker ga zna vsak cepec in bumbar igrat:)))))))))))))))))
Driklc
# 23.11.2009 ob 14:25
Kakšni veleumi:) Neprimerljivega se ne da primerjati. V istem hipu ko izjaviš, da je košarkarska publika foušljiva nogometnim uspehom, sam blatiš uspehe drugih športnikov. Dajte se raje vprašat zakaj je nogomet najbolj popularen in privlačen šport? Po mojem skromnem mnenju je močno precenjen.
fredperry
# 23.11.2009 ob 14:22
ja kot kaže ne bo letos z Mure nič, ko ni denarja, škoda, prva liga potrebuje Muro.
Očitno bo Triglav šel gor, imajo ambicije, Primorje tudi nima denarja baje.
basket4, ti si začel primerjat met kladva in pomen tistega uspeha z nogometom in ti že ves čas želim povedat to, kar si celo sam ugotovil, ni primerjave, heh.
nenn0
# 23.11.2009 ob 14:17
Sej bo tudi Mura pririnila v 1. ligo, sčasoma...

jaz samo upam, da se NZS sedaj zgane in nekaj naredi tudi za klubsko področje, ker NZS ni samo reprezentanca!!! Upam, da se na rtvslo.si napiše kak članek tudi o tem. Simič je obljubil, da bo tekmi z Rusijo obračnul s stavniško mafijo. Čakamo tudi to g. Simič.
basket4life
# 23.11.2009 ob 14:16
fredperry........................samo nekaj te prosim ne primerjaj meta kladiva in nogometa................ker to nima ne repa in ne glave!
fredperry
# 23.11.2009 ob 14:14
nenno..heh, jaz sem z lendave, pa ne navijam za Muro, v bistvu nam je Lendavčanom Mura največji rival, ampak kljub vsemu žalostno,da Mure ni v prvi ligi.
basket4life
# 23.11.2009 ob 14:13
In samo to želim povedat da v kolektivu šteje samo ekipni uspeh ne pa neka po****** nagrada za ne vem kaj!
fredperry
# 23.11.2009 ob 14:12
basket4live..tebi ne potegne, d aje biti najboljši v nogometu bistveno težje, kot pa v metu kladva s katerim se ukvarja peščica zemljanov, spremljajo pa ta šport v večini zgolj sorodniki.
Vprašaj naše nogometaše kaj jim pomeni že samo dejstvo, da so se uvrstili na SP, počutijo se kot svetovni prvaki, vsak posameznik med njimi, ker je mali čudež, da se je tako majhna država uspela uvrstit na SP v nogometu, v košarki denimo je to za Slovenijo lahko realno, da smo zmeraj na SP, ker je bistveno manjša konkurenca in bistveno manj ljudi stoji zanjo, kot za nogometom.
basket4life
# 23.11.2009 ob 14:11
Jaz sem enako ponosen na nogometaše in košarkaše( beri med vrsticami) jebiga če ste vse skupaj pomešali:))))))))))))))))))))))
nenn0
# 23.11.2009 ob 14:09
basket4life, jaz mam filing, da si zdaj en debevec želi in bi bil rajši v tej nogometni ekipi, ki gre na SP, kot pa svetovni prvak v streljanju! :D

fredperry, sem iz Prlekije, tudi mi navijamo za Muro ;)
nenn0
# 23.11.2009 ob 14:06
basket4life, sam sebe zabijaš. po eni strani jamraš zakaj ni bilo novic o košarkarjih ko so bili 4 na EP, sedaj pa praviš da je kurac če ne osvojiš lige prvakov ali SP. Se pravi 4 mesto na EP v basketu pa je pomembno?

najbolj smešno pa se mi zdi, da nihče ni jamral glede košarkarjev, ko se piše o njih, se pa sedaj pojvalja foušija ko se govori o nogometu. Pa še nekaj, vsi ki spremljamo nogomet in smo veseli uspeha smo veseli uspeha tudi košarkarjev, rokometašev, medtem ko tega v nasprotni smeri ni. Žal...
basket4life
# 23.11.2009 ob 14:06
"fredperry" ti pa res dolgo rabiš da ti potegne............................kaj pomeni enemu nogometašu več nagrada za najboljšega strelca ali pa da osvoji SP v nogometu ali ligo prvakov!
Ne moreš primerjati kolektiva z indivdualnimi športi ker tam nisi odvisen samo od sebe in ponavadi je tako da te tvoji soigralci dvignejo v superzvezdo
fredperry
# 23.11.2009 ob 14:03
Jaz sem tudi Prekmurec, heh, nasje kar nekaj tu.
Ja, na Murine tekme definitivno ne hodi 2000 ljudi, niti 1000 ne v povprečju, pa je obisk kljub vsemu dober za drugo ligo.
Dejstvo je, da so v Sloveniji 4 prava športna mesta, to so Maribor, Murska, jesenice in Celje, vsa ostala mesta so pogojena z uspehi.
nenn0
# 23.11.2009 ob 14:01
basket4life, tudi sam hodim na murine tekme in poznam številke. Sedaj ne hodi ne tekme povprečno 2000 ljudim in na murinem stadionu je bilo parkrat po 5000 ljudi. Je pa res, da smo murani navijači verjetno najzvestejši....če bi igrali v 1. ligi....pa tudi vsaka večja vas ma svoje igrišče, pa tudi za mali nogomet obstaja veliko število lig, pa to na travi, poezija. :)
fredperry
# 23.11.2009 ob 14:00
basket4live.. kaj imajo nagrade zveze zdaj s tekočo debato?
fredperry
# 23.11.2009 ob 13:59
nenno..ja tega ljudje ne ločijo, nogomet vsak teden spremlja v živo na milione ljudi, smao v Evropi, to ne moreš primerjat z nekaj turnirji tenisa, ki razen štirih niso top svetovna klasa.
Ljudje tu radi mešajo pojme.
Ja, tudi na planico pride lahko 30 tk ljudi, ampak to s egre za en vikend na leto, akj pa če bi bila tekmovanja na Planici vsak drugi teden?To je realna primerjava.
Denimo zanimiv podatek, pred leti, ko je še Jure Košir bil v svetovnem vrhu in za njim kar nekaj Slovencev blizu vrha, je bilo na državnem prvenstvu v smučanju v Kranjski gori, 150 gledalcev..pa potem, da smo mi smučarski narod.hm.
basket4life
# 23.11.2009 ob 13:56
"nenn0" ja seveda ni isto ..........................kaj je sploh to za glupe primerjave:"Lažje je biti svetovni prvak v streljanju, kot biti najboljši nogometaš v svojem bloku!"
Pa človek božji nagrade v nogometu pomenijo en k*** če ne osvojiš lige prvakov EP ali SP
daj malo se zberite no
fredperry
# 23.11.2009 ob 13:55
sportmanokin..zakaj so nogometni stadioni večji od hokejski hal, pa rokometnih itd..odgovor je enostaven, zaradi tega, ker je večje zanimanje.
Saj hokej bi se tudi lahko igral nekje na odprtem, pa rokomet itd..sploh ni ovir, če s elahko nogomet igra v snežnem metežu pa v nevihti, bi se lahko tudi hokej igral pod enakimi pogoji, pa rokomet in pa tenis..ampak zaradi teh športov pač ne bo na tisoče ljudi zmrzovalo in premočeno gledalo svoj ljubi šport, tako pač je.
nenn0
# 23.11.2009 ob 13:55
ja, sportomanokin, in ta stadion na US Openu bi se polnil iz tedna v teden, če bi obstajala liga. A to hočeš povedati? Bodi resen...Sploh pa ti primerjaš elitnih 64 igralcev nekega dokaj priljubljenega športa. Potem pa si poglej naslednje leto junija koliko ljudi bo pritegnilo 32 nogometnih ekip, od kod vse bodo romali ljudje, da navijajo za svoje. Pa še teoretično ne bodo to najboljše ekipe, kar jih premore zemeljska obla....kar nekaj jih ostane doma...
basket4life
# 23.11.2009 ob 13:52
jaz bi prej rekel komaj 800 ljudi..................prej kakšin 300-500 ljudi! Jaz ne vem kaj delajo ljudje v Ljubljani ki ima z okolico 400.000 ljudi in pride na nogometno tekmo 300 ljudi!
Ljudje v Prekmurju neizmerno ljubijo nogomet na Muro v drugi ligi prihaja v povprečju 2000 ljudi! lahko smo vam vzgled............................za časa 1.lige pa je bilo po 5000 ljudi na vseh derbijih!
fredperry
# 23.11.2009 ob 13:51
in se strinjam s teboj, ko praviš, da je nogometno domače prvenstvo najbolj obiskano med vsemi domačimi prvenstvi, tudi tu je nogomet pred ostalimi športi, ampak še zmeraj več Slovencev raje pred tv-jem gleda tekmo Milan . Inter, kot pa tekmo svojega domačega kluba, je nekaj izjem, Maribor, Murska, Lendava, Ptuj to je pa tudi to.
Lep primer je Koper, prvi so na lestvici pa imajo 400 gledalcev, ljudje raje hodijo na tekme v Udine in v Milano, sramota.
nenn0
# 23.11.2009 ob 13:50
basket4life, ti ne zastopiš očitno zadeve. Nihče ne oporeka truda in talenta nekemu olimpijskemu prvaku, sam ni isto enostavno...

Kot je nekdo enkrat rekel: "Lažje je biti svetovni prvak v streljanju, kot biti najboljši nogometaš v svojem bloku!" Pa nihče ne odreka talenta recimo Debevcu, so mi tudi ob njegovi olimpijski medalji stekle solze sreče... ;)
sportomanokin
# 23.11.2009 ob 13:49
kolko ljudi pride na tekmo v različnih športih , sploh ni primerjave, ker so pač nogometni stadioni največji, seveda ne more v neko dvorano prit 50000 ljudi, ker nima takih kapacitet, če pa bi se wimbledon ali us open finale igral na komleksu za 50000 bi sigurno bil poln ker je zanimanje tam izjemno.
fredperry
# 23.11.2009 ob 13:48
nenno..imaš prav,sem se zmotil, Slovenija ne da ni športa država, to je, še kako, Slovenija pa pač ni navijaška država, naš navijač je lahko danes Bog, jutri hudič, tega v tujini pač ni, tam so stadioni za domača prvenstva razprodani za nekaj let vnaprej, pa noben ne more garantirat uspehov.
Nimamo navijaške kulture in to je to.
nenn0
# 23.11.2009 ob 13:45
Slovenija ni športna država? hehehehe, bravo fredperry....nimam skorajda nobenega prijatelja, ki se ne bi vsaj amatersko ukvarjal z nekim športom, pa če tudi igra mali nogomet vsak vikend....

pa še nekaj, četudi je slovenska nogometna liga slaba se na stadionih po sloveniji zbere več ljudi kot pa na rokometnih ali košarkarskih derbijih ... resnica pač....včeraj recimo rokometna liga prvakov velenje vs rhein neckar in je bilo manj kot 2000 ljudi. Pazi, liga prvakov! V slovenski ligi pride na vsako zanikrno tekmo vsaj 800 ljudi minimalno, pa je slaba liga.
basket4life
# 23.11.2009 ob 13:41
Tu so tudi ti psiloški efekti Slovenija vs Rusija..................in sploh v teh kolektivnih športih se potencira ta nacionalni naboj! Zdaj karkoli ne vem atletika Jolanda Čeplak ne bodo napisali Slovenija proti Nemčije teče na 800 m! Tu veliko faktorjev če se gleda po euforiji in navijačih je nogomet št 1, Sloveniji.....................vendar to nemore biti merilo za enga vrhunskega atleta ki ima olimpijsko zlato in ga potem pride pozdravit samo 150 ljudi.............ljudje on OLIMPIJSKI PRVAK IN JE NAJBOLJŠI ŠE NASLEDNJA 4 LETA dokler ga kdo ne premaga;)
sportomanokin
# 23.11.2009 ob 13:41
dobro evropejci, arg, bra, morda še kakšna nigerija, kamerun (in pa pozor seveda slovenija) lahko mešajo štrene, ostali pa so bolj za število, bolj tako tako.... od azijcev, arabskega sveta, oceanije, avstralije, severne amerike, ne moremo pričakovati ne vem kaj. bo pa sigurno zanimivo na SP in je kar se mene tiče SP in reprezentančni nogomet po zanimivosti daleč daleč pred klubskim futbalom.
fredperry
# 23.11.2009 ob 13:40
nenno..tudi to drži, stadioni so kar polni, kolikor spremljam.
nenn0
# 23.11.2009 ob 13:38
Hehe, sam kar malo podcenjujete priljubljenost nogometa v ameriki. Res je ameriški nogomet, ncaa, baseball in nba so zelo priljbubljeni, vendar se tudi na tekmah nogometa zbira zavidljivo število navijačev. Pa še edini izmed teh športov je kateremu se popularnost vztrajno viša in viša zadnjih 15 let...
fredperry
# 23.11.2009 ob 13:37
Homer S..žal Slovenija še zmeraj ni in nikoli ne bo nogometna država, pa sploh ni športa država, ker športi pač nimajo nekega kroga ( oz.je ta zelo majhen) svojih navdušencev, vsi se gibljejo od športa do športa, odvisno je kateri je bolj priljubljen.
V Sloveniji je nogomet tudi najpopularnejša reč, ampak žal je bolj popularen tuj, kot pa domač, tu smo pa eden redkih fenomenov.
Še včeraj sva jaz in ti navijala za reprezentanco, čez noč je ta dobila 1.5 mio navijačev, tako je z vsemi športi pri nas, je pa pri nogomtu to toliko bolj odmevno, ker takšna euforija, ki vlada pač še zmeraj zaradi globalne popularnosti, na ulice spravi 10 tk ljudi, stadion bi pa proti Rusom bil premajhen četudi bi ga imeli za 30.000 ljudi.
basket4life
# 23.11.2009 ob 13:32
PICENG zelo dobro povedano! Ameriški nogomet, NCAA liga ljudje to so norišnice ko je final4 in Super bowl finale........................
Homer S.
# 23.11.2009 ob 13:31
heh, res se je razvila zanimiva debata - me pa veseli, da je NOGOMET končno postal št.1 tudi v Sloveniji...v 90-ih sem bil eden redkih na tekmah SLO repke, ker so vsi gledali samo smučanje...only in Slovenia...kdorkoli pa vsaj malo potuje ve, da nas po smučarjih ne pozna NIHČE v svetu, razen morda v kakšnem Avstrijskem smučarskem središču...

...skratka, končno je Sloveija postala "normalna" država kar se tiče športa...spomnim se, da nas je na Brnik prišlo l. 2001, ko smo se uvrstili na SP v Koreji 15.000 iz vse Slovenije - in to ob 1h ponoči...

...koliko ljudi je prišlo na Brnik ko je Kozmus osvojil zlato na OI? 100..morda 150?

Ampak ne glede na to, je zame isti CAR kot nogometaši. Enako tudi moj sovaščan Kopitar...a če koga vprašaš v US iz kje je - bodo vsi v najboljšem primeru rekli iz EU.

Dejstvo je le, da je nogomet EDINI šport, ki lahko karkoli naredi za promocijo Slovenije, tudi v gospodarskem smislu - in to je tisto kar šteje - če bo zaradi njega podpisana kakšna pogoba več, sklenjen kakšen posel, je to pomoje kar Big deal...
fredperry
# 23.11.2009 ob 13:30
Ne vem no sportmanokin, pa ima zelo rad tenis, mi je super igra, tudi sam sem ga letos po dolgem času igral in sem zelo užival, ampak ne vem no, je en Švicar, nekaj Američanov, Šanec..pred leti, v času Beckerja, Edberga, Currierya, Changa, Lendla, Sticha, Samprasa, Agassija bi tvoja trditev bila bolj točna.
danes imamo, za moje pojme, samo dva prava zvezdnika tenisa, Federerja in nadala, ki sta brez konkurence.
sportomanokin
# 23.11.2009 ob 13:26
no kar se konkurence v profesionalnem tenisu tiče moraš priznati da je res globalna, sigurno bolj kot v nogometu, popularnost je pa sigurno na strani nogometa.

kar se pa tenisa tiče pa ti lahko povem da i tako hudo drag, sezonska (april-oktober) oz letna karta, skatero lahko igraš vsak dan pri nas stane od 80€ do 100€, lopar imaš tudi kar nekaj časa, tako da rekreativni tenis niti ni tako hudo drag.
fredperry
# 23.11.2009 ob 13:23
Picing, ni vseeno biti najboljši na Svetu v športu, s katerim se ukvarja aktivno nekaj tisoč ljudi,ali pa biti najboljši v športu s katerim se ukvarja aktivno nekaj milionov ljudi.
PICENG
# 23.11.2009 ob 13:21
Po nepotrebnem se prerekate o pomembnosti posameznih športov. Nogomet ni zaman zaradi razprostranjenosti na vseh celinah in zaradi dobre igre na vseh kontinentih gotovo šport št. 1 na svetu ("najpomembnejša vzporedna stvar na svetu"), kar je logično, saj je privlačen, poceni šport, s katerim se lahko ukvarja vsak, celo otroci v Darfurju. Se lahko oni ukvarjajo npr. z alpskim smučanjem?
Primerjati odmevnost z drugimi športi tako ni "fair", saj so drugi športi pač različno teritorialno razviti (vprašajte Severnoameričana, pa vam bo rekel, da je top šport na svetu - ameriški nogomet, ki s pravim nogometom nima kaj dosti skupnega). Delati primerjave med nogometom in olimpijskimi zmagami v kakšnem "manj atraktivnem ali znanem športu" torej enostavno ni pošteno. Kaj poreče olimpijski prvak v metu kladiva? Lahko reče, da je najboljši od 6 milijard ljudi na svetu - še več, lahko reče, da je prvak vesolja. Po drugi strani pa npr. za Ronalda vedo v vsaki zakotni vasi, še na Madagaskarju.
fredperry
# 23.11.2009 ob 13:20
sportomanokin..Brazilija, argentina, nemčija, italija, Francija, Španija, Anglija so nogometne velesile, zelo blizu so jim Nizozemska, Portugalska, skandinavske države, razen Finske, Rusija, češka, Bolgarija, Romunija, Srbija, Hrvaška, Ukrajina..
Nogometno igrišče ima vsaka vas, ne pa teniško in vsak vaški klub ima registriranih okoli 20 nogometašev, kar je bistveno več, kot se denimo v kaki vasi zbere hobi tenisačev, pa še hobi , kot hobi ni tenis najbolj razširjen, ker je predar, tudi uradni podatek pravi, da je najbolj priljubljen hobi povezan z nogometom, gre se namreč za mali nogomet.
sportomanokin
# 23.11.2009 ob 13:15
kar se mase ljudi ki spremljajo in igrajo nogomet je le ta št. 1, najboljši prihajajo predvsem iz (evrope, BRA, ARG), ostali so kar se konkurence tiče zraven bolj za število. avstralija, zda in kanada recimo, tega športa ne spremlja tako intenzivno in tam sigurno ni na prvem mestu.

vendar pa denimo tenis, igrišče zanj ima praktično vsaka vas, vsak hotel, vsako letovišče, da ne govorim o privat igriščih. tudi kokurenca je kar se tiče št. 1 ali pa TOP 10, morda ne trenutno, ampak skozi zgodovino vidimo da so tu nahajali igralci z vseh kontinentov, res pa je da številčno spremlja in igra manj ljudi.

Zaključek:
-kar se globalne konkurence tiče je TENIS definitivno št. 1
-kar se popularnosti tiče je NOGOMET definitivno št. 1
fredperry
# 23.11.2009 ob 13:06
basket. kregams e s takšnimi, kot si ti, ki jim gre v nos nogometna euforija.
fredperry
# 23.11.2009 ob 13:05
No, sedaj sem pogledal podatke o obisku tekem lig top 5 v Evropi, na stadionih se je zbralo nekaj več kot 1.410.000 ljudi, to se gre samo za pet največjih lig, niso pa v to cifro vključene še tekme ( 7 ), ki so se igrale včeraj zvečer, torej se bo cifra zaključila pri tam nekje 1.5 miliona ljudi na stadionih vsak vikend na tekmah top lig 5.
No vidite, zaradi tega je uspeh nogometašev toliko več vreden, nočem bit žaljiv, ampak, koliko ljudi si vsak teden v živo ogleda v Evropi met kladva?
nenn0
# 23.11.2009 ob 13:02
to, kaj ma večjo težo najbolj pokaže četrtkovo slavje na prešercu.

Množica, ki je prišla na slavje zaradi uvrstitve na SP v nogometu in pa zaradi medalje na OI. Kje jih je bilo več?

Odgovor je preprost, v četrtek zaradi nogometašev.

Sicer pa bolano, da nekdo primerja veslanje, streljanje in podobne neumnosti z nogometom.
basket4life
# 23.11.2009 ob 12:57
Ja verjamem da že pred nogometaši...................imamo odlične športnike Matjaž Smodiš v Cska -ju je že ogromno naredil za promocijo Slovenije.
"fredperry" saj je ql no ne vem s kom se sploh ti kregaš (lahko promovira Slovenijo 18 ljudi lahko ji 12 lahko 2 lahko 1 :)
snoyle
# 23.11.2009 ob 12:50
Odličen članek! Bravo Slavko
fredperry
# 23.11.2009 ob 12:48
driklc..seveda niso stvari črno bele, nogomet je črno bel in njegova popularnost, vse ostalo je pisano nekje malo bolj do zadaj, tako pač je, to so dejstva, to so cifre, samo v 5 top ligah Evrope, prvih ligah, se vsak vikend zbere na stadionih 1 mio gledalcev.
fredperry
# 23.11.2009 ob 12:46
basket 4 life..vprašaj Ruse 150 milionski narod, če so kdaj slišali za Slovenijo.Morda boš počasi razumel o čem govorim, ne govorim o posameznikih, govorim o promociji Slovenije.
cca 3 miliarde ljudi bo spremljalo vsak dan, en mesec SP v nogometu, tega ni v nobem drugem športu.
Bil je pred kratkim EP v košarki, tribune so bile do polfinala, razen na tekmah poljakov skoraj prazne, enako je bilo na košarkarskem SP v košarki v Grčiji, pa je Grčija realativo košarkarska dežela , ena od treh v evropi.
SKing
# 23.11.2009 ob 12:45
basket4life - se strinjam.

Želel sem le poudariti, da je danes nogomet zelo izenačen in da si hitro "od junaka do bedaka". Turčija in Rusija sta igrali v 1/2 EP-ja, sedaj ju ne bo na svetovnem prvenstvu. Argentina je imela VELIKE težave, da je šla na sedanje SP - samo še ena napaka in "veliki Messi" bi ostal doma. In podobnih primerov ni malo. Vendar Slovenija, kakorkoli gledamo, je naredila OGROMEN napredek - v kvalifikacijah za EP2008 smo bili povsem zanič (razen tekme proti Nizozemcem v Sloveniji, ko smo imeli smolo, da nismo igrali remi), sedaj smo premagali Rusijo, ki je bila zelo blizu, da bi v dodatne kvalifikacije poslala Nemčijo, finalistko EP2008.

In to je to - sreče pa nismo imeli skoraj NIČ, ker če bi imeli MALO sreče, bi bili direktno uvrščeni na SP.
Driklc
# 23.11.2009 ob 12:44
fredperry, si hotel reči da so tvoje besede dejstvo samo po sebi? Ni vse tako črno-belo, bodi no malo bolj 'odprt'.
basket4life
# 23.11.2009 ob 12:42
ja to je full relativna stvar če boš vprašal Američana če pozna kakšnega slovenskega nogometaša
.....................če boš ga vprašal če pozna kakšnega slovenskega košarkaša, hokejista! Tu lahko že pričakuješ kakšen odgovor.
Ok "fredperry" zmagal si
ni večje promocije od igranja na nogometnem SP-ju.
Sloveniga gre ------->
fredperry
# 23.11.2009 ob 12:29
Dejstvo pa je, da je ni večje promocije od igranja na nogometnem SP-ju.
basket4life
# 23.11.2009 ob 12:26
"SKing" v tvojem članku uporabljene besede((ki je, je bila,skoraj,prejšnji) važna je sedanjost Čehi so za en k*** igral nogomet, Poljaki bleda senca, Slovaki so nekaj pokazali, S.Irci pa. noben pa ne zmajšuje pomena uvrstitve na SP !
Driklc
# 23.11.2009 ob 12:22
Sploh ne vem, zakaj bi različne športne uspehe primerjal, ker je to nehvaležno ter nepravično. Za mene je Isakovičeva prav taka junakinja kot Zlatko Dedič. Peterko spoštujem povsem enako kot Zahoviča. Koliko je kdo naredil za promocijo Slovenije, je pa spet debata. Skoraj upal bi si staviti da je Martin Strel vsaj toliko poznan kot Zlatko Zahovič. Upam, da kdo razume kam ciljam.

Nepravično je zmanjševati uspehe športnikov drugih športov, ki so prav tako zahtevni in zanimivi, le zato, ker je nogomet najbolj medijsko in finančno podprt šport. Tako košarkaši, kot tudi nogometaši so naredili odličen rezultate, na katere smo lahko ob naši 'majhnosti' zgolj ponosni.
fredperry
# 23.11.2009 ob 12:16
S King, odlično zapisano.
sportomanokin..hm..tud bi bilo treba denimo dodat, da se ping pongom pretirano ukvarjajo Kitajci, ki jih je največ na Svetu, s Kriketom pase ukvarjajo spet Indijci, ki jih je tudi ogromno, tako, da je to realativno vse..verjamem, da imata hokej in košarka bistveno več globalne podpore, kot pa v bistvu lokalna Kriket in ping pong.
sportomanokin
# 23.11.2009 ob 12:08
TOP 6 globalnih športov. Ocenjeno po št. ljudi, ki ga spremljajo ali igrajo:

1. NOGOMET 3,5 milijarde gledalcev oz. igralcev
2. KRIKET - 3 milijarde
3. HOKEJ NA TRAVI - 2 milijardi
4. TENIS - 1 milijarda
5. ODBOJKA - 900 milijonov
6. PING PONG - 900 milijonov
SKing
# 23.11.2009 ob 12:06
Slovenija je v nogometu naredila velike korake naprej od Katančeve ekipe pa do današnje, ki je morda še močnejša kot tista takrat (čeprav je to težko primerjati). Da danes nekateri primerjajo druge športnike, iščejo neke vzporednice, celo želijo zmanjšati pomen uvrstitve na svetovno prvenstvo...da, to je res nizkotno in sramotno!

Slovenija je izločila Poljsko, ki je sodelovala na obeh zadnjih svetovnih prvenstvih. Izločili smo Češko, ki bila leta 2004 verjetno najmočnejša ekipa v Evropi a so klonili proti Grkom, ki se jim je takrat "utrgalo". Izločili smo Rusijo, ki je leta 2008 igrala v 1/2 evropskega prvenstva, skoraj prepričan sem, da so takrat bili druga ekipa Evrope - le Španija je bila takrat verjetno boljša.
Na svetovno prvenstvo ne potujejo Turki, 1/2 finalisti prejšnjega evropskega prvenstva, tja ne potujejo niti Bolgari, Romuni (ki so na prejšnjem evropskem prvenstvu skoraj izločili Italijo v predtekmovanju), Švedi, Hrvati in mnogi drugi.

Uspeh naše reprezentance je zato VELIK - tudi če na svetovnem prvenstvu ne osvojijo niti ene točke, to našega uspeha ne zmanjšuje. Ne vem kako lahko glede na navedene podatke, majhnost Slovenije, slabe 1.slovenske nogometne lige, pičlosti proračuna glede na ostale ekipe in zelo dobrih iger (razen proti Severni Irski v gosteh so bili naši BOLJŠI nasprotnik od vseh - proti Češki smo imeli veliko smolo, saj smo si zaslužili 6 točk, dobili pa le eno) še vedno negativno govorijo o tej ekipi. To je ekipa, ki si zasluži vse pohvale in prepričan sem, da še ni rekla zadnje besede!
TheNomad
# 23.11.2009 ob 12:00
basket4life:
"In še nekaj zlata olimpijska medelja ima defenitvno večjo težo kot uvrstitev na SP v nogometu!"
Po mojem kako za koga. Ampak me pa zanima, koliko Slovencev je trepetalo pred TVjem in padlo v splošno nacionalno evforijo, ko je:
a) Kozmus osvojil zlato
b) Slovenija prišla na SP2010 v nogometu.

Pa ne pravim, da niso vsi športni dosežki, ki jih naši dosežejo, super. Ampak če se že hočeš iti neko primerjanje, bom pa še jaz podal en faktor, po katerem se lahko izvede primerjavo.
sunken
# 23.11.2009 ob 11:55
lepo je vedet, da je tudi majhna država kot je naša, sposobna kdaj pa kdaj premaknt (na videz) nepremagljive meje =).
fredperry
# 23.11.2009 ob 11:45
Trst je naš, nikomur ne škodujemo, tisti, ki imamo ta naš nogomet radi iskreno nas je itak bolj malo, večina je tako derbi drekačev, ki bodo po morebitnem slabem uspehu že jutri največji hokejisti, pa košarkarji in smučarji..itd..
Jasno je,d aso tudi druge promocije za Slovenijo, kot zgolj nogomet, sploh gospodarske panoge, Elan in tudi Gorenje sta firmi, ki sta nam lahko v ponos in zaradi katerih smo prepoznavni, morda se še kaj najde, pa Avsenik, kar s eEvrope tiče, med športi je pa daleč največji promotor nogomet, ker ga pač spremlja daleč največ ljudi med vsemi športi na Svetu.
fredperry
# 23.11.2009 ob 11:41
Rang je bil takrat čisto realen, mi smo začenjali skoraj z ničle, rezultati, igra so bili slabi publike pa tudi zelo malo na stadionih.
Naša reprezentanca je naredila velik, velik korak naprej in smo lahko ponosni nanjo, še Lahovnik je hitro naredil izračun, da se gre že sedaj s tem dosežkom za uspeh vreden promocije,okoli 50 mio€, vsak nastop naših na SP bo to ceno dvignil, vsaka zmaga morebitna bo to ceno potrojila.
Nekaj miliard ljudi spremlja Mundial, nekaj miliard..Že 150 milionska Rusija si bo dobro zapomnila, kdo je Slovak in kdo je Slovenec!
TrstJeNas
# 23.11.2009 ob 11:40
Vse čestitke našim fantom za uvrstitev na SP! Res velik uspeh za slovenski nogomet! Samo nekateri fanatiki malo pretiravate s tem in jim z nekaterimi smešnimi izjavami malodane škodite. Ker:
1. Slovenija ni v svetu poznana samo po fucbalu.
2. Če bi bila poznana samo zaradi fucbala, potem o njej nihče prav dosti nebi vedel. Pomislite malo, kaj bi povprečen zemljan vedel povedati o Urugvaju? Bi ga znal umestiti na zemljevid? Bi znal kaj pozitivnega povedati o tej državi? Bi vedel ali je država varna ali ne? Pa primerjajte malo uspehe Urugvaja in Slovenije na nogometnih SP-jih... Sem že bil malo po svetu in so nekateri vedeli za Slovenijo zaradi nogometa in zaradi Zahoviča, je pa na njih naredil precej večji vtis to, da prihajam iz dežele, kjer sta doma Elan in Gorenje. Zakaj? Ker nogomet lahko igrajo povsod, take blagovne znamke pa lahko zrastejo le tam, kjer je dovolj znanja, tehnologije in neke splošne kulture. In to je prava promocija, vse je
"nasujmo si čistega peska v oči"
basket4life
# 23.11.2009 ob 11:36
Ma dobro rang je eno realnost je pa drugo in dejstvo je da nam reprezentance iz vzhodnega bloka Evrope ležijo......................vemo pa dobro da zelo težko igramo proti skandinavcem(Norvežani,Danci) pač nam ne pašejo in na splošno rep. Zahodne Evrope!
fredperry
# 23.11.2009 ob 11:32
Basket4life..Slovenija je bila druga najslabše rangirana reprezentanca v tej skupini, takoj za San Marinom.

V skupini sta bili dve udeleženki zadnjega EP-ja, plus dve ekipi, ki sta zgrešili EP za las, mi smo mu bili relativno daleč stran in v naši skupini je bilo 5 dobesedno izenačenih reprezentanc, za razliko od večine ostalih skupin, ki so imeli največ 3 reprezentance na viskoem nivoju, nekatere skupine niti to ne, denimo tam kjer je igrala Nizozemska.
basket4life
# 23.11.2009 ob 11:27
Je pa tudi dejstvo da Slovenija ni bila autsajder v tej skupini (Čehi slabi kot že dolgo ne, Poljakov ni, Slovaki ajde nekaj so pokazali, Severna Irska pač tak,tak) in verjamem da bi mnogo ljudi bilo razočaranih če ne bi šli na SP. Skupina nam bila pisana na kožo! " fredperry" pa ne nas nekaj učit ! olimpiska medelja je = 1/4 finale SP v nogometu!
fredperry
# 23.11.2009 ob 11:24
Jaz našim košarkarjem privoščim izjemen dosežek na sledečem SP in za dober rezultat imajo vse pogoje, glede na to, da sta v košarki denimo samo dve velesili, ostali so pa bolj ali manj na enakem nivoju.
Gigue
# 23.11.2009 ob 11:17
Zanimivo in še en dokaz več, da gre za velik dosežek Slovenije......preseneča me da ima Slovaška kar 428.968 registriranih igralcev...
fredperry
# 23.11.2009 ob 11:16
basketfor alive, imaš prav, individualnih športov, ne moreš primerjat z nogometom, ker so večinoma to športi, ki jih nihče ne spremlja in so zanimivi enkrat na štiri leta, ko je kakšno SP, pa še pol Slovenca zanima met kladva zaradi tega, ker imamo Slovenca med kandidati za zlato kolajno, ne pa ker bi ga zanimal ta šport, realno gledano, koliko ljudi v Sloveniji aktivno zanima met kladva?70-80?
Edini individualni športi, ki zanimajo širše množice so sprint v atletiki,tenis, plavanje, morda skoki, ampak vse to je svetlobna leta za fuzbalom.
Zlata Kozmusova olimpijska kolajna?Kapo dol, a veš kdo je bil drugi, kdo je bil tretji, a veš koliko je Kozmus vrgel, a veš kakšna so pravila tega športa, kdo je svetovni rekorder itd..nimaš pojma, tako, kot večina Slovencev in nasploh zemljanov ne.
Eni ste taki revčki, da bi vam še met frnikul na OI prinesel bajno zadovoljstvo v vaši majhni vasici.
fredperry
# 23.11.2009 ob 11:11
Homer S. še enkrat imaš moj podpis.
Problem je v tem, da je Slovenec v manjvrednostnem kompleksu še zmeraj osredotočen na individualne športe, ker nam pač v Jugoslaviji v ostalih niso dali možnosti, razen v hokeju.
Počasi odraščamo, tudi s pomočjo nogometa.
basket4life
# 23.11.2009 ob 11:10
ne vem kako ste lahko taki bumbarji da primerjate kolektivne šport z individualnimi. Kozmus je svetovni in olimpijski prvak kar dvomim da bo Slovenija kdaj svetovni prvak v nogometu! In tudi olimpijska medalja ima svojo težo in ne igrajo vsak dan zdravljice ko si olimpijski prvak!
In še nekaj zlata olimpijska medelja ima defenitvno večjo težo kot uvrstitev na SP v nogometu!
Tudi OI igre so vsaka 4 leta
Homer S.
# 23.11.2009 ob 11:09
fredperry:

se podpišem pod to...potem je neumno da rokec ni omenil še Slovencev, ki so zmagal na SP v balinanju...

...šalo na stran - zame sta največja športnika v Sloveniji: Katanec in Kek...in njune ekipe, seveda. Tudi ostali šporntiki imajo moje spoštovanje - še posebno zlati iz OI, ki so drug najpomembnejši dogodek po SP v nogometu.
manrose.
# 23.11.2009 ob 11:03
NZS: uskladite navijaše barve. Čim prej.
fredperry
# 23.11.2009 ob 11:01
Akrapović, Kozmus, Čop in Špik..ha,ha,ha,ha,ha..pa kdo za hurca razen Slovencev in 87 angležev še spremlja veslanje, ha,ha,ha..Kozmus??Met kladva, kaj misli, koliko Slovencev se zanima za ta šport, koliko ljudi v Svetu se ukvarja z njim in koliko ga rednos premlja??Ha,ha, kakšna hebena promocij, ja, za lokalne medije , kot so Vestnik ali pa Primorske novice in pa Dolenjski glas.
Rokec, d ate ne bo raztrgalo od favšije..pa NBA, še tam, ko sta naša osvojila v San Antoniu, zlati prstan, ljudje niso imeli pojma od kod sta, ta, ljudi to ne zanima pa tudi nič posebnega nista naredila, da bi se vtisnila ljudem v spomin, konec koncev noben od njiju več ne igra tam, toliko o njuni pomembnosti.
PICENG
# 23.11.2009 ob 10:48
Spoštovani, pred dvema dnevoma sem že sam pripravil manjšo primerjavo in jo objavil na MMC-ju, zdaj jo pa z veseljem še enkrat objavljam:
21. november 2009 ob 00:44
Udeleženci svetovnega prvenstva v JAR 2010:
ZDA 298 mio prebivalcev
Brazilija 188
Nigerija 132
Japonska 127
Mehika 107
Nemčija 82
Francija 63 (nezasluženo na SP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Anglija 61
Italija 58
J.Koreja 49
J.Afrika 44
Španija 40
Argentina 40
Alžirija 33
S.Koreja 23
Gana 22
Avstralija 20
Slonokošč. 18
Kamerun 17
Nizozemska 17
Čile 16
Grčija 11
Portugalska 10
Srbija 9
Švica 7,5
Honduras 7
Paragvaj 6,5
Slovaška 5,5
Danska 5,5
N.Zelandija 4
Urugvaj 3,5
Slovenija 2 mio prebivalcev
V redu, kajne? Naši so res strašni. Vendar, kljub uspehu v kval.za SP in kljub 33. mestu na FIFI-ni lestvici s nas potisnili v žrebu za EP 2012 na Poljskem in v Ukrajini v 4.boben?! V drugem in posebej v tretjem bobnu pa taki, ki še zdaleč niso mogli na SP. Bedarija, če mene vprašate.
mapetka
# 23.11.2009 ob 10:45
Kitajska je večja od ZDA ;)

Drugače pa vsa čast našim mogometašem!
rosa
# 23.11.2009 ob 10:44
dober članek!!!
zanimivi podatki!
rokec
# 23.11.2009 ob 10:40
aja, pa pozabu sem še na Kopitarja, ki je tudi zlo pripomogel za promocijo SLO, čeprav nas še zmiri zamenjujejo s Slovaško:/
basket4life
# 23.11.2009 ob 10:36
Ja naslednje leto imamo košarkarje in nogometaše na SP in nas je samo 2 milijona tudi v košarki gremo komaj 2. na SP tako da....................eni in drugi so pustlili srce na na igrišču!
SsDrag
# 23.11.2009 ob 10:34
haha, robinjo, zakaj pa imaš tak nick, ko ti je tako bedno u lajfu zarad fuzbal novic. eat it
rokec
# 23.11.2009 ob 10:33
robinjo; takrat ni noben jokal, k se v fuzbalu ni dogajalo NIČ! lige so se takrat šele začele, pa so itak vsak teden poročila nogometnih lig tukaj, kto da...
Homer S.; hahahaha...so za SLO nardili večjo promocijo igralci v NBA, pa akrapovič, čop pa špik, kozmus, debevec, kot pa fuzbalerji.
NinCy2
# 23.11.2009 ob 10:25
Lahko smo ponosni na vse Slovence, k pridejo v športu daleč, v kateremkoli.
fredperry
# 23.11.2009 ob 10:24
Homer S. se popolnoma strinjam s teboj in ni videti koncu favšije uspeha naših nogometašev, sploh košarkarji so zmeraj ljubosumni, ampak ne moreš primerjat košarke z nogometom in konec.
Homer S.
# 23.11.2009 ob 10:20
rokec:

nič nimam proti košarki, rokometu, balinanju in ostalim športom...

...ampak dejstvo je da je nogomet daleč nad vsemi športi po priljubljenosti - in če nas kje v svetu poznajo je to le zaradi nogometa...

Je pa to res tak uspeh - da se lahko primerja le če bodo naši košarkaši Zlati na OI v Londonu ali pa če bomo imeli Schumacherja v F1
anny22
# 23.11.2009 ob 10:06
Zanimivo, v afriških državah imajo še manj registriranih nogometašev kot pri nas. So pa tisti verjetno sami Maradonne in Peleji.
KekecPasteta
# 23.11.2009 ob 10:00
Slovenija ima 30.000 registriranih igralcev, Anglija pa 42.000 klubov :).
Zanimivo.
fredperry
# 23.11.2009 ob 09:59
rokec, daj bodi no resen, pa koga boga zanima kdo je bil na EP v košarki, kjer so bile prazne dvorane na večini tekem, četrti?Če bi bili naši prvi ne bi nič rekel, ampak oprosti,vse drugo ni primerljivo z uvrstitvijo fuzbalerjev na SP.
mušica
# 23.11.2009 ob 09:58
Manjka rubrika katera država oziroma kateri igralci imajo največje srce.Mislim ,da bi bili tam na prvem mestu oziroma bi glede na prebivalce šla lestvica v obratnem vrstnem redu.
robinjo
# 23.11.2009 ob 09:54
zdej pa že pretiravste s temi novicami o fuzbalu!!
kaj pa naši košarkaši, k so bli 4 na EP, se direktno uvrstili na SP 2010 in mislim da tudi na EP 2011?? koliko člankov je bilo na temo tega???
nič!!
ej rokec zdele je čas za fuzbal, košarka je trenutno v ozadju. takrat ko je bla košarka na vrhuncu tud ni noben joku kje je kej fuzbala. cela Slovenija je živela z uspehom košarkašev.drgač pa edin zlata medalja v košarki se lahko primerja s tem uspehom nogometašev.
pa še neki kdo lahko pripelje toliko bogatašev in političnega vrha na en kup kot fuzbal
barca_man
# 23.11.2009 ob 09:51
jst sm se danes mal igrau in sem poskušal izvesti žreb: če bi jst žrebal bi ble skupine take:

1)Jar, Portugalska, Nigerija, Južna Korea
2) Italija, Srbija, Kamerun, Nova zelandija
3) Brazilija, Slovaška, Čile, Japonska
4) Argentina, Danska, Urugvaj, Honduras
5) Nemčija, Nizozemska, Slonokoščena obala, Zda
6) Anglija, Švica, Alžirija, Severna Korea
7) Francija, Grčija, Paragvaj, Mehika
8) Španija, Slovenija, Gana, Australija
Tjunin
# 23.11.2009 ob 09:44
apis, lepo analizo tekme si naredil, vse me je zmrazilo zraven, ko sem gledal.
Ti pa obenem priznam, da sem ti jo tudi spi.zdil. (zgolj za kasnejše obujanje zelo lepih spominov!)
buco75
# 23.11.2009 ob 09:33
rokec dejstvo je da so nas košarkaši kljub dobri igri s četrtim mestom malce razočarali (ciljali so na medaljo) in da imajo vedno kvaliteto se kosat z najbolšimi, medtem ko je uspeh nogometašev zgodovinski! svetovno prvenstno v nogometu je najvejči športni dogodek na svetu ti pa tle mečeš vn en EP v basketu za primerjavo.... sprijazni se že enkrat da je fuzbal veliko bolj popularn od košarke.
bozz
# 23.11.2009 ob 09:33
No, matematiki bi se obregnili tudi ob stavek: Vse preostale države so najmanj enkrat večje od Slovenije ...

Drugače pa je Slovenija in pravzaprav nasploh prostor bivše Jugoslavije športno dokaj uspešen.
stenc
# 23.11.2009 ob 09:29
linki spet ne delajo. wikipedia list of countries by surface v glavnem. Kitajska in zda imata skoraj identicno povrsino, odvisno od definicije se uvrscata na 3./4. mesto
stenc
# 23.11.2009 ob 09:27
turquoise
23. november 2009 ob 09:01
Prijavi neprimerno vsebinozda so večje po površini od kitajske...

apis
# 23.11.2009 ob 09:25
Svaka čast pobom.

Link do moje reportaže z zadnje tekme:
http://www.youtube.com/watch?v=muzZWMdgf
Gw
Babyface
# 23.11.2009 ob 09:24
Zanimivo kako različno število igralcev pride na en klub: Urugvaj 34, Anglija 34, Španija 35, Srbija 63, Brazilija 73, Argentina 98, Nemčija 235, Južna Koreja 311 in Nigerija 1129 (!!!).

Koliko igrišč le ima vsak klub v Nigeriji??
captainsensible
# 23.11.2009 ob 09:19
čim večja bo revščina in brezposelnost v Sloveniji,tem več se bo pisalo o fuzbalu.
Babyface
# 23.11.2009 ob 09:14
Slovenija je definitivno nogometni fenomen. Doslej se je namreč le dvema manjšima reprezentancama uspelo uvrstiti na SP. In le ena manjša je to tudi ponovila.
rokec
# 23.11.2009 ob 09:08
zdej pa že pretiravste s temi novicami o fuzbalu!!
kaj pa naši košarkaši, k so bli 4 na EP, se direktno uvrstili na SP 2010 in mislim da tudi na EP 2011?? koliko člankov je bilo na temo tega???
nič!!
pa me zanima koliko člankov bo drugo leto, ko bodo naši košarkarji vsaj drugi na SP, če bodo vsi zdravi in če se ne srečajo v polfinalu ali prej z reprezentanco ZDA!!:):)
ednpach
# 23.11.2009 ob 09:03
Slovenija je fenomen definitivno .... z samo 340 klubi in 30 000 registriranimi igralci priti na svetovno prvenstvo, v Evropski konkurenci ... res smo lahko ponosni na svojo državo in na NAŠE NOGOMETAŠE!
turquoise
# 23.11.2009 ob 09:01
zda so večje po površini od kitajske...
Svetovno prvenstvo v nogometu
link
Očeta ne bo, vseeno pa bo imel Kampl lepo podporo s tribun
18
25. maj 2012 ob 15:05 Rudi Istenič in Rajko Tavčar sta bila pred leti prva "Nemca", ki sta zaigrala za slovensko nogometno reprezentanco. Dominic Maroh ni šel po njunih stopinjah, saj se je po nekaj vpoklicih odločil, da ...
Več novic ...
Kazalo