



Vaša ocena: 



Ocena 4,2 od 43 glasov
Ocenite to novico!
Arsenal - Barcelona in Bayern - Manchester United sta poslastici četrtfinala nogometne Lige prvakov.
Žreb ni bil delegiran, tako se bosta med seboj udarila oba francoska kluba. Prvo tekmo bo gostil Lyon, povratno pa Bordeaux. Preostali par je Inter - CSKA Moskva. V četrtfinalu bodo igrali klubi iz šestih držav, kar je največ po sezoni 1998/1999.
Mogoča tudi ponovitev lanskega finala
V Nyonu so opravili tudi žreb polfinala. Zmagovalec dvoboja Bayern - Man Utd se bo pomeril s francoskim predstavnikom, drugega finalista pa bo dal nekdo od četverice Inter, CSKA, Arsenal in Barcelona. To pomeni, da lahko 22. maja na stadionu Santiago Bernabeu vidimo ponovitev lanskega finala, ko so Katalonci z 2:0 premagali rdeče vrage.
Arsenal - Barcelona
Gre za ponovitev finala iz leta 2006, ko je Barcelona slavila z 2:1. Angleži so večji del tekme igrali brez izključenega Jensa Lehmanna, ki je bil izključen v 18. minuti, a so vseeno dobili prvi polčas, ko je z glavo zadel Sol Campbell. V drugem polčasu sta preobrat zrežirala Samuel Eto'o in rezervist Juliano Belletti. Leto pozneje je prvi mož Arsenala Thierry Henry prestopil in okrepil prav Barcelono. "To bo najbolj spektakularen dvoboj od vseh, saj obe ekipi zagovarjata odprto igro. Tista ekipa, ki bo bolje nadzirala žogo, bo zmagala," je prepričan športni direktor Barcelone Txiki Begirstain.
Bayern - Manchester United
Tudi ta par je že igral v finalu Lige prvakov. Gre seveda za sezono 1999, ko so rdeči vragi preobrat zrežirali v sodnikovem podaljšku - po dveh kotih, ki jih je izvajal David Beckham, so pripravili enega največjih preobratov v nogometni zgodovini. Kluba sta se pomerila tudi dve leti pozneje v četrtfinalu, kjer pa je Bayern zlahka napredoval, saj je dobil obe tekmi. V tisti sezoni je Bayern zadnjič splezal na evropski prestol. "Žreb nam je namenil težkega, a tudi atraktivnega nasprotnika. Morali bomo prek svojih zmožnosti, da jih izločimo, a možnosti vsekakor so," je prve vtise strnil Bayernov direktor Karl Heinz Rummenigge.
Inter - CSKA Moskva
Nazadnje sta se v Evropi srečala v sezoni 2007/2008, ko sta igrala v isti predtekmovalni skupini. Italijanski prvaki so dobili obe tekmi (1:2, 4:2) in zlahka osvojili prvo mesto v skupini. CSKA je z eno samo točko izpadel iz tekmovanja, pot Interja pa se je končala že v osmini finala, kjer jih je s 3:0 izločil Liverpool. "To ni lahek žreb, kot bi morda kdo mislil. Prvič - CSKA je na začetku svoje sezone, kar pomeni, da so spočiti. Dugič - igrajo na umetni travi, kar pomaga tehnično slabšim ekipam," je žreb pokomentiral izvršni direktor Interja Ernesto Paolillo.
Lyon - Bordeaux
V izločilnih bojih Lige prvakov se bosta prvič med seboj pomerila dve francoski ekipi. Gre za simbolično srečanje preteklosti in sedanjosti, saj je Lyon med letoma 2002 in 2008 nanizal rekordnih sedem zaporednih naslovov, lani pa je Bordeaux po 10 letih spet postal prvi v državi. Trenutno tudi vodi, Lyon pa je peti, a sta med njima le dve točki razlike. Letos sta se v prvenstvu enkrat že srečala, na Gerlandu je zmagal Bordeaux z 1:0. Edini zadetek je v 86. minuti dosegel Marouane Chamakh. "Zanimiv žreb, še najbolj smo lahko zadovoljni, da bo po šestih letih v polfinalu spet francoska ekipa," je bil kratek predsednik Lyona Jean Michel Aulas.
Liga prvakov, četrtfinale
Torek, 30. marca, ob 20.45:
LYON - BORDEAUX
BAYERN - MANCHESTER UNITED
Sreda, 31. marca, ob 20.45:
ARSENAL - BARCELONA
INTER - CSKA MOSKVA
Povratne tekme bodo 6. in 7. aprila.
Polfinale
Torek, 20. april, ob 20.45:
INTER/CSKA - ARSENAL/BARCELONA
Sreda, 21. april, ob 20.45:
BAYERN/MAN UTD - LYON/BORDEAUX
Povratni tekmi bosta 27. in 28. aprila.
Finale bo 22. maja na stadionu Santiago Bernabeu v Madridu.
Evropska liga, četrtfinale, prve tekme, 1. aprila:
Fulham - Wolfsburg
Hamburger SV - Standard Liege
Valencia - Atletico Madrid
Benfica - Liverpool
Povratne tekme bodo 8. aprila.
Polfinale, prvi tekmi, 22. aprila
Fulham/Wolfsburg - Hamburger SV/Standard Liege
Valencia/Atletico Madrid - Benfica/Liverpool
Povratni tekmi bosta 29. aprila.
Finale bo 12. maja v Hamburgu.
Arsenal se ManUTD zraven Chelsea na svetu najbolj boji! Šmrkavci so sicer odlični tehničarji, vendar jih izkušeni možje teh dveh ekip znajo čvrtsto prijet!
Arsenal im zdaj večje šanse, da pride do finala!
V finalu si pa upam zaenkrat napovedat samo ManUTD, ki mu kaže, da je imel največ sreče v žrebu, Bayern čaka enaka usoda kot lani, francozi pa nimajo izkušenj in renomeja s polfinalom, tako kot ima to MANutd!
če že ne bo finale ManUTD:Barca, naj bo nasprotnik vsaj Inter, ki zna naredit presenečenje, Arsenal MANutd-ju ni kos!
CSKA podcenjujem, to se zna maščevat!
sedaj pa bom z veseljem napisal BY BY BARCA.......Arsenal vam bo napokal te pres*ane riti!
Realnost je pa taka, da tud če ne bi bilo Roonya bi ekipa še vedno bila močna.
Prav zanima me koga bo med najboljše drugo leto lansiral Ferguson.
Praviš, da ma Bayern boljši napad? Očitno še vedno misliš, da je Manchester brez Ronalda slabši v napadu. No, če samo bežno preletimo statistiko lahko vidimo, da je Manchester v letošnji sezoni PL na 30 tekmah dosegel 70 golov, Bayern pa na 26 tekmah 53 golov. Obrambi sta tam tam, Manchester je prejel 24 golov, Bayern pa 22.
Sam se ne bom spuščal v napovedi, upam da napreduje Manchester.
1. tekma: Bayern - Manchester 1:2
2. tekma: Manchester - Bayern 3:0
In boš videl, da ne bo dosti razlike. POTEM bomo pa videli, kdo nima pojma ;)
12.12.2009 Bochum 1 Bayern 5
4.12.2009 Bayern 2 Borussia M’gladbach 130.1.2010 Bayern 3 Mainz 0
26.1.2010 Hour for Ribéry as Bayern beat Ingolstadt
23.1.2010 Bremen 2 Bayern 328.2.2010 Bayern 1 Hamburg 0
20.2.2010 Nürnberg 1 Bayern 1
17.2.2010 Bayern 2 Fiorentina 1
13.2.2010 Bayern 3 Borussia Dortmund 1
10.2.2010 Bayern 6 Greuther Fürth 2
6.2.2010 Wolfsburg 1 Bayern 313.3.2010 Bayern 2 Freiburg 1
9.3.2010 Fiorentina 3 Bayern 2
6.3.2010 Köln 1 Bayern 1
plus tekmi proti juvetu
Vsekakor verjamem v zmago NASEGA celega mostva in pa igranje v finalu lige prvakov proti nasim velikim tekmecom Arsenalom!
Manu se jih lahko se kako boji!
kot prvo se bojo mascevali za poraz v finalu kjer so bili prepricljivo boljsi!
zmago bi si bolj zasluzili kot ManU.
Sedaj bo pa Lahm ustavil Rooneya Robben pa Riberya bosta pa dodala svoje!
čeprav lahko bayern brez njiju odigra zelo dobro tekmo! primer proti Juventusu!
a se prosim zavedajte da bo zmagal pač tisti ki bo v konstantnejši formi in imel tisti kanček sreče več....mah tu so vse ekipe even, ločijo jih le nianse in taktika....
tak da forma bo odločala, dnevni navdih in pripravljenost enajsterice na tisti dan.....in nič drugega...
ma kja ima veze kdaj je kdo koga premagal in kako....saj moramo se misli mda vsi strinajti da pa ja vsi znajo igrati nogomet tukaj na tej ravni...
res pa je da se morem strinjati z tisimi pari ki opozarjajo na ene par ključnih dejavnikov in to so poškodbe in padec zbranosti.....le to šteje.....ko nimaš ne enega ne drugea verjetno pade tudi forma in posledično te še zapusti sreča in potem je preveliko št. žog v tvoji mreži...
todela razlike trenutno med klubi.....FORMA+KONTINUITETA+ZBRANOST(Mo
tivacijska)...aja pa dodamo še torej kanček sreče in verjetno nekaj malega izkušnje
ce bojo usi zdravi in bojo dobro odigrali u obrambi(kar se ne dogaja pogosto zadnje case),majo sanse.se posebej ce bosta ribery in robben imela svoj dan.pol pa sta tu se schweinsteiger in van bommel da posljeta zoge za napadauca gomez-muller pol pa jima ostane le se realizacija
Zmagal bo pa najboljši, pa tudi vseh teh 8, si je zaslužilo biti tu.
Ne vidim kluba izven te 8rice, ki bi pokazal več.
BAYERN-CSKA
WOLFSBURG-L'POOL
Barcelona je ekipa, ki mogoce na trenutke dolgocasi ampak je razvila igro, ki jo nasprotniki pri vsem tem se ne dokapirajo. So redke izjeme, ki vedo, da moras barcelono napadat tudi ko ima zogo. Barcelona igra na kratke podaje s tem se nasprotnik utruja in ko pridejo kratke podaje do te situacije, ko nasprotniku popustijo zivci in gredo 3je na enega se odpira prostor za dovrsene akcije barce. To je problem nasprotnikov.
Ce igras proti barci jo napadaj celih 90min in upaj da bo napad neuspesen ali pa igraj bunker kot je lani Chelsea skoraj uspel.
So tukaj se proti napadi ampak ce si nezmozen vzet zogo potem si oplel.
Mislim, da bi najtezji nasprotnik bil prav Bordeaux zaradi njihove obrambe ampak zreb je tako ibral in lahko se nadejamo dobrega nogometa.
Vsekakor pa upam na zmago Barcelone v finalu na stadionu slovitega baleta.
Seveda je do finala tezka in trnova pot. Ce si kdo zasluzi krono LP bo to tisti, ki se bo tja uvrstil in zmagal pa naj bo to Francoski predstavnik, Angleski, Nemski, Ruski ali pa Spanski.
Mater se prav bojim te Barce!
Če mi reče nekdo da je včeraj začel navijat za City pač to spoštujem, zakaj pa ne?
Kaj zdaj nihče ne sme začet avijat v današnjih časih? In če nekdo navija samo takrat ko je klub prvak, tudi to spoštujem vska ima svoje veselje:)
pa pa barca.
Arsenal v takem dvoboju (spet moje mnenje, kot dooolgoletni nogometni ljubitelj) nima veliko možnosti prav zaradi samega načina svoje igre.........kar se pa tiče dvobojev 1 na 1, tudi tle ne visim tekme.....Barcina sredina bo naredila razliko
Zanimivo. Če se ne motim je Stuttgart tako igral nazadnje in podobno tudi Valencia pa se ni obrestovalo. Kar se obrestuje je, da odrežeš vsaj za polovico Messija in pritisneš na zadnjo linijo Barcelone. Čim jim enkrat prepustiš sredino je konec, se bo Barca preveč razigrala.
Pa to. Vsak človek, ki se približno spozna na nogomet, bo vedu da Puyol in Arshavin nimata enakih karakteristik. Eden je branilec in drugi polšpica, ki igra vseskozi v napadu.
Zdej mi pa prosim tist pametnjakovič, ki se skos izgovarja na slovensko obrambo, češ da je ustavila Arshavina, pojasn tole. Po njegovo sta Cesar in Šuler enako dobra kot Puyol, ker sta ustavila Arshavina. Ampak Arashavin iga najbolje v Arsenalu, kar je čisto drugače od igre Rusije. Jst ne razumem, kako eni odpikate šanse Arsenala, samo zato, ker naj bi imela Barcelona izjemno obrambo in kakor da igra nezemeljsko dobro pa čeprav v la ligi vodi Real.
Pa Stuttgart wam ni biu nobena prepreka. Povprečen evropski klub. Pa to ja ni Arsenal. Ne se slepit in podcenjevat, ker večina tuki vas je že takih.
Yaya je v sredo začel samo zaradi odsotnosti Xavija, vsaj tako se mi zdi, ker je zaigral na njegovem položaju. Torej se mi zdi da bi buskec vseeno dobil prednost, čeprav ne spremljam barcelone tako podrobno, da bi lahko to reku za zihr. Ne pozabi pa da ima Barca vikend pred povratno tekmo gostovanje v Madridu, kjer bodo morali dati vse od sebe, če hočejo osvojiti la ligo. (sicer pa Arsenal ni na dosti boljšem, gostuje pri Tottenhamu)
Nebi rekel, da je prov kaj bolši, čeprov se Sergio tut men ne dopade(mi je Yaya velik bolši, vendar pa vseen dokazuje, da je dober, saj tudi redno igra za trenutno najbolšo reprezentanco, sta tu tu nekje! Vseeno mam občutek, da bo sedaj na pomembnejših tekmah Yaya dobijal priložnost, kljub vsemu ima več izkušenj, čeprav je dokaj mlad, pa tudi takorekoč v vseh prvinah je bolši od Busquetsa! Na prvi tekmi(se pravi v gosteh) pa sem prepričan, da bo Keita začel, saj je do sedaj vedno bilo tako, da je gostujoče tekme začenjal, zaradi nalog v defenzivi, pred poškodbo je bil kar pomemben člen, kljub vsemu je ljubljenec Pepa=)..Iniesta se bo pa verjetno pomaknil na LW!
Pogleje samo tkole na situacijo: arseanal se v angliji trudi furat neko "špansko" igro, barca pa je profesor te igre
Ko nekateri pravijo, da Barca doma igra toliko bolje samo zato, ker ima večjo igralno površino, bomo sedaj videli kako bo na Emiratesu, ki je še večji! Tekmo bo odločila sredina, saj roko na srce je pri Arsenalu konkurečen samo Cesc, ostali nemorejo konkurirati Iniesti,Yayi, Keiti in Busquetsu!
Arenal težko kaj osvoji, ker imajo mal posebno politiko vodenje kluba! Igralci so mladi, precej menjajo (tudi letos bodo menjave) in na tak način je težko zmagat! Edina mlada ekipa, ki je zmagala Champions je bil Ajax leta 1995....s tem ,da tudi takrat je bil mix z "starimi" kot so bili Riijkard, Blind itd.
Samo z mladimi je skoraj nemogoče zmagat, pa še časa nimajo, da se naredi ekipa! Ne me slabo razumet, Arsenal je ful simpatična ekipa in mislim, da vsak ji privošči......sam na dolgi rok, to ni recept za zmago. In če se ne motim, je tudi Fabregas to večkrat to poudaril...
Neumni pa so mi tisti, ki za Barco navijajo od sezone 2005/2006, ko je "čudežni" Ronaldinho prevzel vse. In tisti sedaj "srčno" navijajo za Barco, ko ji pa ne bo šlo, bodo pa izbrali drugo ekipo - to je meni neumno od nekdaj.
Pustimo to tematiko - ampak ja, "muhe enodnevnice" pri navijačih so neumnost :)
ne vem pa zakaj ti je žal za barcine navijače..meni bi blo bolj za arsenalove ki vsako leto čakate da kaj osvojite, lovorike pa ni in ni..in je tudi to leto v ligi prvakov ne bo!
mi je pa všeč kako filozofijo ima Arsenal, za razliko od chelsea,reala, od tega leta manchester city...z wengerjem na klopi pa boste tudi to enkrat osvojili in arsenalu to tudi privoščim, sam ne še to leto! :)
Arsenal nima karakteristik, da premaga Barco! Barco se lahko premaga z agresivno taktiko in sredino premaknjeno nazaj, kar Arsenal sploh ne zna igrat! Podobno taktiko je lani uprizoril Chelsea, pa jim je za las "ušel" finale.......To pa ne pomeni, da Arsenal je že odpisan v naprej!
Arsenal v takem dvoboju (spet moje mnenje, kot dooolgoletni nogometni ljubitelj) nima veliko možnosti prav zaradi samega načina svoje igre.........kar se pa tiče dvobojev 1 na 1, tudi tle ne visim tekme.....Barcina sredina bo naredila razliko
Aint gonna happen v evropi, prej, ko se s tem sprijaznite, lazje vam bo :)
Tisti pokajen finale je bil največ, kar bo arsenal kdaj dosegel izven otoka.
Ampak: Če je Lyon, ki je izločil Liverpoola in Reala ali Bordeaux, ki je zmlel Juventusa in Bayerna lahek nasprotnik...potem pa tudi v redu no :)
Arshavin boljši od Puyola?!?!? ti si pa pravi poznavalec nogometa ja:D:D:D ma kake maš.....
Puyol je eden najboljših branilcev v zadnjih 10 letih...Za moje pojme kar drugi..takoj za Maldinijem! Še naša obramba slovenske reprezentance ga je popolnoma ustavila :))
NIč ne rečem..to bo pravi spektakel..vendar Arsenal je mlado moštvo in z manj izkušnjami kot barca ter po mojem mnenju z manj kvalitete...glede Bendtnerja ne mi zdej govorit kot da je eden boljših napadalcev samo zaradi tiste tekme s Portom...prazne mreže res ni težko zadeti:) ...res je da imajo Wengerja vendar mi imamo PEPA!! In Pep we trust!!!
Sam škoda je da se v primeru uvrstitve v finale, barca ne bi igrala kot domačin, ter da ne bo uporabljala realove slačilnice...haha zdej si real lahko usaj malo oddahne!!:D:D
Drugač pa te tekme se res veselim. Glede skok igre pa sej jo niti eni niti drugi ne prakticirajo. Bendtner dober v skoku? Ta mi je nova. Vermalen ja, ne pa Bentner. Puyoul in Pique pa v skoku če je že potrebno pospravita v žep Eduarda, Nasrija, Arshavina...
Drugač ap upam da Arsenal napreduje.
Resda recimo Campbell ni več hiter nogometaš, ampak skoki in igra na igralca bi mogla bit njegova, to je kot pribito, medtem ko recimo Clichy in pa Sagna sta oba dovolj hitra, da bi lahko parirala enakovredno po bokih, poleg tega računano, da je Arshavin boljši od Puyola , v vseh segmentih igre, razen v skok igri pri čemer se igra z Bendtnerjem dopolnjuje. Fabregas je pa usaj tok dobr kot Iniesta, pri čemer ima poleg Songa in Denilsona, ki sta izjemno dobra v igri med obema kazenskima prostoroma. Desna stran a.k.a. Theo Wallcott, bi pa moggu bit za Maxwella, kakor Ferrari za fičota, pri čemer ima ferrari še boljši dizajn, če lahko rečem temu v prenesenem pomenu. Almunia tud ni več iz leta 2006. Eduardo bi lahko zaigral in tudi on ima svoje kvalitete.
Torej to je igralec vs. igralec. Kar se tiče samega koncepta igre. Barca bi znala met probleme v skok igri, predvsem Bendtner bi znau delat težave. Kljub temu pa vseeno trdim, da pass igra je na visokem nivoju, morda istem kot pri Barci.
Eno pa ostane eno. Messija odsekat na sredini igrišča in ne na 30 metrih. Ostalo niti ni takšen problem.
Zdej se nej pa najde en in napiše se za Barco in dobimo celovito sliko, kako in kaj. če pa hočte pa lahko popljuvate, ampak te stvari so dejstvo. Tist k tega ne sprejme pač ni ne vem kak poznavalec nogometa.
inter bo srečno šel naprej
barca bo povozila arsenal saj se jimbo ta postavil po robu z copy paste igro
lyon bopo podaljških premagal sonarodnjake
Drugače pa lahko napovedujete po mili volji, vendar se morate zavedati, da so tukaj vse ekipe vrhunske in vsak lahko preseneti kogarkoli
Dodal bi še, da Messi sploh ne bo težka naloga za naše branilce. Nobenega ne podcenjujem, le analiziram videno. Strah me pa ni Messija predvsem zaradi Vermaelena. To ne bo dvoboj branilca proti napadalcu. To bo dvoboj hitrega napadalca z vsemi branilskimi sposobnostmi proti napadalcu, ki je na papirju najboljši, a bi se vendarle v Premier ligi izgubil. Zakaj? Preprosto. Zaradi njegove velikosti in načina igre.
Ostali zelo izenačeni. Komaj čakam na United - Bayern, kot navijač Manchestra, da ne govorimo o tekmi Arsenal - Barca, za katero pričakujem da bo pravi spektakel. Spopad dveh slogov nogometa, ki temeljita na kratkih podajah in tehniki, pa še po fizični moči so si približno enaki.
Žreb je omogočil Barceloni in Unitedu, da se spet srečata v finalu. Če eden ali drug izpade, bo to kar presenečanje, je pa res vse možno.
Ma lepo te prosim.......
Že celo sezono imam občutek, da letos pa imamo nekaj več, da smo letos mi tisti, ki bomo dirigirali evropskemu nogometu in srčno upam, da bodo Gunnerji dokazali, da Barcelona sploh ni oh in sploh in da se najlepši nogomet igra na otoku, natančneje Ashburtnu.
Bayern - Manchester United: če bosta ribery in robben igrala se ne ravno zanesljivi unitedovi obrambi ne obeta nič dobrega, ogromno je odvisno od rooneya, bo pa šlo zelo na tesno, upam na united, ampak bayern bo pomoje presenetil (če bosta steklena igrala, če ne ni šans)
Arsenal - Barcelona: poslastica četrtfinala, taktičnih presenečenj ne bo, obeta se nam učna ura (al pa dve) sodobnega napadalnega nogometa....mislim da arsenal nima velikih možnosti, ker je kvaliteta enostavno na strani barcelone, morebitne poškodbe lahko stvar sicer zakomplicirajo, ampak pomoje se bo arsenal poslovil...
Inter - CSKA Moskva : vse bo odvisno od prve tekme, če jo bo inter gladko dobil je stvar rešena, če cska iztrži ugoden izid, zna inter izpasti, veliko bo tudi odvisno od sneijderjeve forme. cska ima kar nekaj možnosti, sploh glede na to da je inter v letošnji sezoni v lp pokazal bore malo (tekma v londonu izvzeta)...
finale inter-united
Sicer pa je vse nared za ponovitev lanskega finala.
Inter ni ne vem kaj, čeprav je izloču Chelsea, ampak kompaktna in timska ekipa koker je Cska zna delat probleme.
Če Arsenal ne raztrešči Barce na Emiratsu vsaj 2:0 bo zelo težko igral proti Barci na Camp Nou
Manchester je v veliki prednosti, ker igra drugo tekmo doma, Bayern pa je imel dovolj problemov proti Fiorentini. Manchester ni Fiorentina in Allianz arena ni trdnjava.
lyon Bordeaux Zanimiv par. Derbi franskoske lige, ki je letos dokazala, da je res v top5 lig na svetu. Dejstvo je, da je spet Bordeaux v prednosti zaradi igrišča.
Vsi ki igrajo v gosteh so v prednosti, dokler domača ekipa ne razlomi gostujoče. Drugače so tiste ekipe, ki igrajo doma v neprednosti.
drugi jo ne marajo (kar je posledica tega da se jo bojijo),
tretji jo podcenjujejo (enostavno nimajo pojma o nogometu)
četrti pa zanjo navijajo (z razlogom).
Barcelona - Arsenal (Barcelona) - zakaj? Zato ker Bendtner ne zna zadet gola (tisti trije
goli so bili bolj naključje) :D
Bordeaux - Inter
Odbit žreb :D
!!!! RAZPUŠITE ŠPANSKI KLOŠARSKI KLUB!!!
Lyon - Bordeaux 50:50 (Enake možnosti za obe ekipi. Lyon je ranjen lev z več izkušnjami v LP, Bordeaux pa mladi bik z veliko željo po dokazovanju.)
Manchester United - Bayern 60:40 (Prednost za ManU, vendar je Bayern lahko še kako nevaren. Čeprav so se bavarci nekoliko sporno uvrstili naprej, bosta to novi tekmi, kjer je mogoče vse.)
Barcelona - Arsenal 65:35 (Barcelona je v tem dvoboju velik favorit. Arsenal je odličen, vendar bo za napredovanje po dveh tekmah potreboval mali čudež.)
Inter - CSKA 65:35 (Inter bo v dveh tekmah uveljavil boljšo kvaliteto. Rusi so lahko nevarni, a če bo Inter popoln bo njihove napade odbil.)
in ponovno bo zmagala barcelona :)
Bayern - Manchester United
Arsenal - Barcelona
Inter - CSKA Moskva
Za dvoboj Lyon - Bordeaux se ne morem odločiti, prednost pa bom dal Bordeauxu. Po mojem mnenju bi United moral prek Bayerna, Barceloni dajem malo več možnosti kot Arsenalu, Inter pa je pač boljši od CSKA.
Seveda pa je to Liga prvakov, igra se na izpadanje, tako da je vse mogoče.
Barcaa
tole me pa je nasmejal ja hehe
naprej bojo šli - Wolfsburg, Hamburger, Valencia in Liverpool;-)
Lyon, Manchester Unired, Barcelona in Inter;-)
Barca bi morala napredovati, Arsenal proti velikim ekipam navadno izgublja, premalo izkušenj (letos jim je v Premierleague ratalo le proti oslabljenim Redsom).
Ja seveda, na Anfieldu je bil Liverpool oslabljen (naj te spomnim da so igrali Gerrard, Torres, Johnson (cela prva postava). Arsenal je bil takrat bolj oslabljen. Na drugi tekmi na Emiratesih pri Liverpoolu ni bilo Torresa, a tudi Arsenal je že veliko časa brez van Persieja (tudi na prvi tekmi proti L'poolu), torej je obema manjkal top napadalec. Ne olepševat porazov Liverpoola.
Zelo sem si želel dvoboja Arsenal:Barcelona. Obe ekipi sta napadalno usmerjeni in mislim, da bo zelo veliko golov in priložnosti.Čas je, da Arsenal vrne Barceloni za boleč poraz v finalu. Komaj čakam, da se dvoboj začne, to bo res spektakel.
Fulham-Wolfsburg
Liverpool-Benfica (super ;) )
Valencia-Atletico Madrid
Hamburg-Standard
Tudi Barca je po mojem mnenju dobila najbolj neugodnega možnega nasprotnika. Arsenal ne more igrati proti ekipam, ki igrajo na moč (npr. Chelsea), odlično pa se zna kosati proti tehnično močnim ekipam, kot je to najlepši primer Barca. Resničen test kakovosti katalonske obrambe, za katero sicer sam že leto in pol mislim, da je kilava, pa me dejstva in dogodki do sedaj ne potrjujejo:).
Za Inter sem prepričan, da bo napredoval proti CSKA-ju. Italijansko - portugalska zvitost (ne glede na to katere narodnosti so igralci v postavi) ne bosta dopustili nobene možnosti slovanski duši. Se mi zdi, da bi imeli Rusi še proti Barci več možnosti, kot jih imajo proti Interju.
Francozi pa predstavljajo čisto odprt dvoboj.
SIcer pa upam na ponovitev lanskega finala in revanš manuja
pa kdo bo bral tvoj blog,če že s komentarji dokazuješ,da si popolni idiot.
upam na finale manutd:barca
nebi se strinju s tabo
7.241 gledalcev bo potem videlo zmago CSKA-ja. Pijani Rusi pa bodo po tekmi bodo razbil Madrid in to je to.
Case closed. Next season ...
FINALE = ManU : Barca
Zmaga berce na barnabeu : neprecenljivo by mastercard :D
Lyon - Bordeaux 50:50 (praktično ne morem napovedati zmagovalca, saj sta oba v ligi prvakov letos igrala odlično, v francoskem prvenstvu je sicer boljši Bordeaux, vendar tudi to ne "dominantno". Tako da tu si ne bi upal dati napovedi, kdo napreduje)
Manchester United - Bayern 70:30 (menim, da je Bayern glede na njihovo igro v letošnji sezoni lige prvakov veliko naredil že do sedaj - že proti Fiorentini so imeli ogromno sreče. Manchester absolutni favorit)
Barcelona - Arsenal 58:42 (Barcelona je sicer boljša od Arsenala, ki pa lahko z dobro igro preseneti in Barcelono Izloči. Definitivno dober dvoboj, ki bo postregel z veliko spektakla - menim, da bo tekma odločena šele v zadnjih 20 minutah druge tekme)
Inter - CSKA 60:40 (Morda presenetljivo visoke šanse dajem CSKA-ju, a po moje ima kar velike možnosti napredovanja, čeprav je Inter na papirju dosti boljši nasprotnik. Na drugi strani pa bo CSKA igral neobremenjeno, dosegli so že ogromno in lahko igrajo sproščeno)
Emlynov blog!
Se strinjam finale MU - Inter
Zmage pa ne bom napovedal:)
Škoda, da bosta Bayer-ManU pa tudi Barca-Arsenal že v četrfinalu :(((
V pofinalu na Barco ali Arsenal, vse je mogoče...
hehhe
ma ne da se malček ohladijo glave
mislim da so zelo zelo zanimive tekme in prav take kot sem si res želel...
torej vragci morejo pokazati tem šleperjem zakaj ne sodijo v četrtfinale, naj se pokaže kdo je res prvi v francoski ligi, naj barca in arsenal pokažeta všečno tekmo z polno golov in naj debilni inter podcenjuje cska da dobi kar si zasluži, izpad ker itak z tako mentaliteto in igro ne sodi med najboljše v evropi...
TEEN PORNIČ!!!!
man u
barcelona
inter
- MANU
- LYON
- CSKA
- BARCA
Ne se bat, Barca bo zmagala....
tak da moje želje so:
Man Utd - Inter (da dobijo kar si iščejo)
Lyon - Bordeux (naj se pokaže kdo je francoski napoleon)
Arsenal - Barca (naj se pokaže kdo je boljši v igranju)
CSKA - Bayer (naj pokažejo kje je še zima)
Arsenal vs Barca - vse, kaj ti moderni nogomet lahko ponudi, možnosti so enake
Bayern - ManU - še dolgo bodo požirali Bavarci ta poraz
Lyon - Bordoux - Napredovanje Bordoux-a po dveh taktičnih tekmah
Inter - CSKA - Ni slabega nasprotnika, vendar ima Inter tokrat idealne šanse za odmevnejšo uvrstitev v LP
ali bo finale lyon - cska? :P
INTER/CSKA - ARSENAL/BARCA
Se strinjam,komaj že čakam.Upam na napredovanja Bayern-a!!
točno sem napovedal pare
hehehe
Bayern vs. United - to bo poslastica :)
zadnji par: INTER - CSKA
http://video.uefa.com/video/Competitions
/UCL/Season=2010/liveDraw_videoFlash.htm
l
Barca je seveda favorit, nikoli pa se ne ve!
Arsenal -Bordeaux
Barcelona - Bayern
CSKA Moskva - Manchester United
Inter - Lyon
prvak bo Lyon
Atletico Madrid - Valencia
Fulham - Liverpool
Wolfsburg - Hamburger SV
Standard Liege - Benfica
M.UNITED-BARCELONA
CSKA-ARSENAL
BAYERN-INTER
In letos je kar veliko presenečenj - bi kdo pred začetkom sezone napovedal, da se bo Bordeaux IGRAL z Juventusom in Bayernom kot se je v predtekmovanju? In da bo izpadel Liverpool, napredovala pa Lyon in Fiorentina? Po moje je le redkokdo z izjemo Rusov pričakoval, da bo CSKA izločil Wolfsburg, prav tako verjetno večina ni pričakovala, da bo CSKA izločil Sevillo. Tako da pač - letos je že nekaj presenečenj bilo, CSKA in Bordeaux denimo ne bosta igrala pod takšnim pritiskom kot Barca, Inter, Arsenal, ManU... - marsikaj se lahko zgodi letos.
japajade
Vse, kar je prav, vendar bi bila zmaga vsake izmed sedmih ekip proti Barceloni majhno presenečenje, zmaga Bayerna pa se zdi znanstvena fantastika. Bayern je zame po trenutni moči najslabše moštvo iz omenjene osmerice. Seveda je v športu vse mogoče, vendar bi bila ta zmaga senzacija brez primere. Barca je trenutno vroča, Bayern pa doživlja eno izmed svojih mnogih dolgih in mrzlih zim. Upam, da se v bližnji prihodnosti kaj spremeni, saj takšnega Bayerna nismo vajeni, čeprav je to zadnji klub, ki bi mi bil pri srcu!
Inter - Barca
ManU - Bayern.
V finalu pa po dolgem času dvoboj Mourinho - Ferguson. Zmaga naj pa boljši:)
Drugače pa - lahko so v 1/2 finalu samo favoriti (Barcelona, ManU, Arsenal in Bayern ali Inter) - lahko pa sta tudi Lyon in Bordeaux. Težko reči, katera ekipa bo najlažje-premagljiva -> Bordeaux in CSKA bosta igrala brez večje obremenitve, Lyon pa se je končno prebil v 1/4 finale. Zanimivo bo še tole :)
v finalu pa spet manU rukne... :D
Sam to bi blo pa že malo preveč sreče :))
če je tako, dam za rundo!
Manchester - Inter
Arsenal - Bayern
Lyon - Bordeaux
e bumbar.. da nisi ti malo zamešal?
sam nista pa imela ene drobcene pomembne malenkosti
IGRE :D :D
United-Bordo (United)
Lyon-Inter (Lyon)
CSKA-Arsenal (CSKA)
Upam, da bodo tokrat oškodovali Bayern, ker je to edina ekipa, ki nima kaj početi v četrfinalu.