Nogomet

Poudarki

  • Prašnikar, Djuranović in Milovanovič analizirali poraz nogometašev na Slovaškem (1:0)
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 44 glasov Ocenite to novico!
Srečko Katanec
Srečko Katanec je na selektorski stolček Slovenije drugič sedel 31. decembra 2012. Foto: MMC RTV SLO/M. R.
       Mislim, da bo selektor oddelal ta ciklus do konca, za naprej pa menim, da v njem tudi ni več neke energije, da bi to pot nadaljeval.       
 Dejan Djuranović
Slovenski nogometaši
Slovenski nogometaši tri kroge pred koncem kvalifikacij za drugim mestom zaostajajo štiri točke. Foto: Reuters
       Nisem povsem prepričan, da se je Kampl sam odpisal oziroma mu ta stvar ni več zanimiva. Naša analiza mora seči zelo globoko, v medsebojne odnose.       
 Bojan Prašnikar
VIDEO
Slovenija ostala brez str...

Dodaj v

"Žalostiti nas mora, da smo prišli v takšno obdobje"

Nogometno omizje na TV Slovenija
3. september 2017 ob 12:06
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Prej ali slej bo prišlo do menjave selektorja, ker počasi bomo imeli vsi dovolj te žalosti," je v studijski oddaji TV Slovenija po porazu slovenskih nogometašev na Slovaškem dejal Bojan Prašnikar.

"Ne samo nekaj mesecev, že kar nekaj let smo nezadovoljni. Menjali smo igralce, dali nekaj mladih zraven, kombinirali s starejšimi, a nam ni uspelo. Vprašanje je, kje je jedro težave. Vedno se vračamo k temu, da to nekdo vodi, da nekdo vozi ta avtobus. Tu je treba iskati rešitve," je dodal Prašnikar. Ob tem pa je izpostavil: "Ključna stvar je, kdo je tisti, ki razmišlja o menjavi ali nemenjavi selektorja. Nekateri tega mogoče danes niti ne zaznajo."

Tudi Dejan Djuranović težko verjame, da bi podaljšali pogodbo s Srečkom Katancem, kot se je zgodilo pred dvema letoma: "Mislim, da bo selektor oddelal ta ciklus do konca, za naprej pa menim, da v njem tudi ni več neke energije, da bi to pot nadaljeval."

Celotno oddajo si lahko ogledate pod novico!


Djuranović: Bili so kot pomične lutke

Kot je znano, je Slovenija po petkovem neuspešnem večeru v Trnavi (1:0) precej oddaljena od tega, da bi kvalifikacije za svetovno prvenstvo v Rusiji sklenila vsaj na drugem mestu v svoji skupini. Še bolj kot slabi izidi slovensko javnost razburja slaba igra Katančevih varovancev.

"Na Slovaškem smo delovali še slabše kot na Škotskem. V Trnavi celo niti enkrat nismo streljali na gol. Ne bom rekel, da nas mora vse skupaj skrbeti, ampak žalostiti, da smo prišli v takšno obdobje. Kot rečeno, vse krivde ne bi prisodil samo igralcem. Res je, da so oni na igrišču, a ekipo nekdo vodi in organizira. Mora se postaviti vprašanje, ali je na tem mestu vse dobro. Strinjamo se, da imamo v postavi zbrane skoraj vse najboljše igralce, a iz njih vsekakor lahko napravimo kaj več, kot napravimo v tem trenutku," je bil oster Prašnikar.

Djuranovića je zmotil pristop, s katerim so se Slovenci spopadli z enim izmed ključnih izzivov v teh kvalifikacijah: "Tudi v to tekmo smo šli s prepričanjem 'samo da ne izgubimo, Slovaki so favoriti, Slovaki so boljši od nas, Slovaki imajo eno točko več'. Tako smo tudi reagirali in bili postavljeni na igrišču. Kot trenerji radi rečemo, bili smo kot nekakšne pomične lutke. Tekmecem smo se samo postavili nasproti in čakali, kdaj se bo nekaj zgodilo. Na koncu smo bili kaznovani kot na Škotskem. Mislim, da bi morali biti igralci pripravljeni na to, da gredo v vsako tekmo z neko željo in ambicijo, da bodo dosegli uspeh oziroma zmago. Predvsem pa bi morali biti tisti, ki bi poskušali imeti iniciativo, igro v svojih nogah, narekovati ritem in delati težave tekmecem."

Trije Slovaki v prvi postavi brez odigrane minute
Manjše število igralnih minut nogometašev v klubih po mnenju Djuranovića gotovo ni ključna težava: "Pred 17 leti, ko smo se prvič uvrstili na veliko tekmovanje, smo imeli še ožji nabor nogometašev, igralci so igrali v slabših klubih in so v njih dobivali še manj priložnosti, a se je šlo v tekme s pozitivnim razmišljanjem, da lahko premagaš tudi boljšega oziroma narediš presenečenje."

S to težavo se tako ali tako spopada veliko reprezentanc. Pri Slovakih so bili v petek v prvi enajsterici kar trije igralci, ki v tej sezoni v klubih niso odigrali niti minute, Stanislav Lobotka pa je igral le 24 minut.

Komentator TV Slovenija Ivo Milovanovič v igri slovenske izbrane vrste pogreša več tveganja. "Nič nismo tvegali. Če hočeš priti do vrhunskega izida, moraš tudi presenečati in biti ambiciozen. Na zadnjih tekmah ne tvegamo nič, ampak samo čakamo na neki blesteči trenutek posameznika."

Prašnikar je nekaj besed spregovoril tudi o Kevinu Kamplu, ki se spet ni pojavil na reprezentančnem zboru, uradno zaradi urejanja prestopa v Leipzig. "Nisem povsem prepričan, da se je Kampl sam odpisal oziroma mu ta stvar ni več zanimiva. Naša analiza mora seči zelo globoko, v medsebojne odnose," je povedal nekdanji trener Maribora in Olimpije ter tudi selektor slovenske reprezentance.

Prašnikar: Pravega posluha za stroko ni
Vsi trije gostje voditelja Anžeta Bašlja v studiu so bili precej kritični do nogometne zveze. "Očitno nam tudi na zvezi manjka nekdo, ki bi lahko ocenil oziroma analiziral delo selektorjev, predvsem v članski reprezentanci in reprezentanci do 21 let," je poudaril Djuranović.

Milovanoviča moti, da nobenega od trenerjev - nazadnje Prašnikar ni prejel dovolj glasov - ni v izvršnem odboru zveze. Tudi sam Prašnikar meni, da je velika težava v slovenskem nogometu, da je stroka bistveno premalo zastopana: "Vse skupaj gre v smer, ki je daleč od stroke. Posledično se iz meseca v mesec in iz leta v leto to nekje pozna. Nekega pravega posluha ni."

M. R.
Prijavi napako
Komentarji
rooster
# 03.09.2017 ob 12:11
5 let za nic.
Urnamuj
# 03.09.2017 ob 12:12
#katanecOut
In to takoj! Vsak mesec ko ga ni je zlata vreden!
POBEG
# 03.09.2017 ob 12:13
No koment.... že stokrat povedano.... dokler bo pred tekmo motivacija selektorja, da je tudi Malta ekipa, ki zasluži spoštovanje (brez slabega prizvok) potem nimamo kaj iskat tudi proti drugorazrednim reprezentancam.... motivacija in vzdusje v k...... zasluga pa se ve čigava...
antipopulist
# 03.09.2017 ob 12:12
Simon Rožman.
artoum
# 03.09.2017 ob 12:14
5 let za nic.
v bistvu 6 let, ker je že tretje kvalifikacije zamočil. plus zamočil celo generacijo in v slačilnico prinesel nemir.
mums
# 03.09.2017 ob 12:12
Takoj novega selektorja in ta naj se v preostalih tekmah, ki so ostale malo poigra in premeša postavo in igralce, ki bi s tem dobili predragocene izkušnje in je to to. Mislim, da je svetovno prvenstvo že tako zapravljeno ozreti se bo treba v naslednje žal...vendar kot pravim bi jaz preostanek teh vzel kot eksperiment z svežimi ,novimi igralci...pač moje laično mnenje...
smeško 562
# 03.09.2017 ob 12:14
Je pa res da niti Djuranovič niti Prašnikar nista neka kompetenca za govoriti o tem. Prašnikar že 10 let ni nič naredil. Djuranovič pa nikoli ni nič naredil kot trener. Zanima me tudi kdaj bodo Gliho vrgli. On je pa še 10 krat huujši kot Katanec. Kdo je ta dva mudela nastavu, to je misterij.
Henrik
# 03.09.2017 ob 12:14
No, končno smo prišli do jedra, nogometno zvezo je ugrabila balkanska mafija, ki ji gre le za denar. Vse ostalo je nepomembno in dokler bo denar in ti ljudje na čelu, ne bo sprememb.
smeško 562
# 03.09.2017 ob 12:08
Stroke ni, kako bodo pa potem kradli.
Lesinar
# 03.09.2017 ob 12:12
Ivek, kaj pravi tvoja ura?
oblaktom
# 03.09.2017 ob 12:13
Mislim,da je vsem jasno,da se druga era S.Katanca na klopi Slovenije počasi izteka.Pričakovanih rezultatov ni bilo.
Je pa res,da je to neki drugi S.Katanec kot je bil pa tisti,ki je spisal nogometno pravljico 2000-2002.

Na NZS bi morali po tekmi z Litvo se zahvalti Katancu in ekipo prepustiti Tomažu Kavčiču,da odvodi tekmi proti Škotski in Angliji.

In že sedaj iskati človeka,ki bi lahko iz teh fantov potegnil maksimum.
Nekaj imajo v sebi,samo če hočejo to so pokazali proti Slovaški in Angliji doma.
rooster
# 03.09.2017 ob 12:18
e pa res da niti Djuranovič niti Prašnikar nista neka kompetenca za govoriti o tem. Prašnikar že 10 let ni nič naredil. Djuranovič pa nikoli ni nič naredil kot trener.

Ja, pol pa nobedn ne sme nic reci. Bomo poslusali samo katanceve blodnje.
cartekmedo
# 03.09.2017 ob 12:10
Jaz sem žalostna,ko slišim in vidim Katanca.
TIGR
# 03.09.2017 ob 12:14
Srečko - ti si največja žalost...
Veliki gospod
# 03.09.2017 ob 12:20
Kaj imata skupnega Katanec in Janša?

Oba sta večne žrtve!
smeško 562
# 03.09.2017 ob 12:22
Ja, pol pa nobedn ne sme nic reci. Bomo poslusali samo katanceve blodnje.

Ah ne, kot da ni drugih trenerjev in strokovnjakov. Stavim da so, pa ne pridejo zraven. Rožman bi jim že znal naliti čistega vina. Da ne govorim o kakem Keku, Šimundži, Milaniču, Pavlinu. To so vsi trenerji z odličnimi rezultati, pa seveda nimajo jajc jih povabit. Pavlin jim je že nalil čistega vina, da so nesposobni delat z Iličičem.
mike1968
# 03.09.2017 ob 12:18
Je pa nedvomno velik delež krivde na vodstvu NZS, ki nam je čisto zj...lo te kvalifikacije....
Semin
# 03.09.2017 ob 12:14
Vse lepo in prav.bravo bojan.samo da p a exdn ni upal izstrelit da naj srecko takoj spoka in se opredelit za naslednika...ahh
mike1968
# 03.09.2017 ob 12:16
Obvezna menjava Katanca za nekega tujega strokovnjaka, ki bo znal izbrati in voditi ekipo in bo brez starih zamer. Potrebno je zamenjati tudi Gliho, ki z selekcijo igralcev kova Gliha in nekaj drugih Ankarančanov izvaja nepotizem. Kakovost je pač vprašljiva vsaj glede na prejšnje kvalifikacije U21 in začetek novih ( matranje proti 5razredov slabšem nasprotniku)
miko123
# 03.09.2017 ob 12:09
Srečko adijo!
borkov
# 03.09.2017 ob 12:46
Katanec v svoji prvi eri in zdajšnji je povsem isti Katanec. Le da je v svoji prvi imel drugo generacijo, predvsem Zahota in še nekatere. Bluzil pa je isto, na koncu se je skregal z Zahotom in jokal pred kamerami. Pa lejte, je to normalno? Tako da....
dragonmiami
# 03.09.2017 ob 12:13
Srečko pa se sam smeji...njega boli patak..25.000 k mesečno daje v žep...na Crvenom Vrhu gradita s Piksijem Slobodanom Subotičem oba hišo..mi pa tlele pišemo in negodujemo..Srečko ko bo spakiral pa bo šel lepo v kak Kuvakt pa bo...boli njega..
Lesinar
# 03.09.2017 ob 12:21
K temu omizju bi moral prisostvovati tudi Srečko Katanec in me zanima kaj bi povedal in ali bi znal konstruktivno odgovoriti na kritike ostalih sodelujočih za omizjem

Ma lejte....bo stroka ucenila
jacknicholson
# 03.09.2017 ob 12:40
Sem ga dolgo zagovarjal, sploh po priblisku proti Angliji in Slovaški v Ljubljani. Razumem kakšne igralce imamo, vem da razen golmana nimamo igralca, ki bi resno iztopal, pa sem vseeno sit tega negativizma s strani selektorja. Pravi, da igralci prihajajo na zbor nemonitivirani. Kako naj se motivirajo, če jim pa že pred tekmo v gavo vbija kako nimajo možnosti. Aleluja, morda je pa res čas za menjavo.
rangerno1
# 03.09.2017 ob 12:39
Žalostno je, da še vedno nisi odstopil
moj komentar
# 03.09.2017 ob 12:26
Mene žalosti, da v državi nimamo niti enega strokovnjaka za reprezentančni nogomet.
Vse neki fantazerji, nakladači in šušmarji.
nordnung
# 03.09.2017 ob 14:21
Srečko ima službo, za fuzbal ga pa boli organ.
smeško 562
# 03.09.2017 ob 12:32
Pri naših se nisem mogu znebit občutka da tudi v slačilnici nekaj hudo ne štima. Se mi zdi da stara garda ne sprejema novih.
Rotrolatte
# 03.09.2017 ob 12:25
Matjaž Kek je verjetno dobra rešitev za selektorja slovenske reprezentance, vendar je to verjetno upanje v prazno.
Lesinar
# 03.09.2017 ob 12:17
Srečo Nacionale spet modruje na novinarski konferenci
levak
# 03.09.2017 ob 12:16
"Žalostiti nas mora, da smo prišli v takšno obdobje"
---
Žalosti nas!
krjen3
# 03.09.2017 ob 13:22
Kaj se zdaj na Prašnikarja spravljate češ da je pameten. Tudi če ni bil ne vem kako dober trener to ne spremeni dejstva da je Katanec poden. Seveda ni to rekel direktno, ampak z precej ovinkarjenja da ne bi bilo kaj narobe. To da je Katanec še trener je rop. On nam krade veselje do gledanja reprezentance že 5 let. Po prvih neuspešnih kvalifikacijah je bilo že jasno da mu ne bo ratalo, ampak "stroka" s takrat Čeferinom na čelu se je odločila da nam ukradejo še 4 leta.

Ljudje se sprašujejo ja koga pa postaviti na mesto njega itd. Ja koga koga pač kdorkoli drug bi bil bolj primeren. Absolutno bi predlagal Rožmana, pa ne mi zdaj da je še premalo izkušen. Premalo izkušen za kaj? Kaj bi pa lahko storil slabšega od Katanca? Po moje prav nasprotno. Ustvaril bi simpatično motivirano ekipco ki bo IGRALA nogomet, ne pa da prestrašeno čaka 90min na čudež.
Alen Ford
# 03.09.2017 ob 13:02
@nanok1ll3r
Prašnikar je vseeno prišel v dodatne kvalifikacije v skupini s Švico in Francijo, če se prav spomnim. Totalen razpad sistema sem pa videl na tekmah s Škotsko in Slovaško, ki jih ni vodil Prašnikar.
SKing
# 03.09.2017 ob 12:39
To sem že večkrat povedal, ampak - kvalifikacije se dobijo tako, da slabše od sebe premagaš. Mi bi morali 2x premagati Malto (to smo), 2x premagati Litvo (en remi - izgubljeni 2 točki) in 2x premagati Škotsko (poraz - izgubljene 3 točke).

Tako bi lažje igrali proti Slovaški na Slovaškem, saj bi na eni strani mi vedeli, da nas tudi poraz še ne pokoplje, oni pa bi imeli zadnjo priložnost, da še ostanejo v igri za SP. Oni bi bili bolj nervozni, mi bi imeli več možnosti. Tako pa je bilo ravno obratno.

Te kvalifikacije so bile izgubljene že po remiju z Litvo. Sicer če bi premagali Anglijo v Sloveniji (smo remizirali), bi bil ta remi "izničen", a tega nismo storili.

Je kriv selektor? Mogoče. Verjetno bo za EP 2020 drug selektor, ki se bo seveda moral izkazati. Upam, da bomo takrat boljši in da se uvrstimo na EP 2020. Bo pa na EP tako ali tako lažje priti, saj drugo mesto vodi direktno tja, medtem ko te v primeru drugega mesta za SP čakata še dve tekmi v dodatnih kvalifikacijah.

Kar sem opazil pri Katancu je to, da zdaj ni več tako odločen kot je bil v ciklusu za EP 2000 in SP 2002. Preveč je analiziranja, premalo je neke zdrave "zaletavosti", ki je v nogometu marsikdaj nujna. Pri Keku je bilo še za korak boljše, takratna reprezentanca je bila zmožna skorajda čudežev. Premagati polfinalista EP, Rusijo, je bil takrat res ogromen uspeh. Pa tudi na SP 2010 smo bili za mišji repek oddaljeni od 1/8 finala.

Kaj reči ob tem? Gremo naprej. Enkrat se bo spet poklopilo.
mike1968
# 03.09.2017 ob 12:20
K temu omizju bi moral prisostvovati tudi Srečko Katanec in me zanima kaj bi povedal in ali bi znal konstruktivno odgovoriti na kritike ostalih sodelujočih za omizjem
miha01
# 03.09.2017 ob 14:34
Kot sem že 100x povedal, sedaj se vidi velikost Zlatka Žahoviča, on in tista ekipa je naredila rezultat, Srečko je bil le zraven, po mojem mnenju Srečko nikoli več ne more in ne sme biti na čelu reprezentance, še nekaj bi rad rekel, če že pred tekmo reče da imajo oni igrače mi jih pa nimamo, kako naj to vpliva na igralce, mislim da negativno, se spomnite zakaj sta se sprla ZZ in SK, zaradi stavka ki ga je izrekel SK da nimamo igralca, ki bi znal zadržati žogo in ni liderja.
borkov
# 03.09.2017 ob 14:23
@sibid
Vi resno verjamete, da bi po menjavi trenerja bilo kaj drugače?
Zahtevali ste menjavo Keka in dobili ste jo...pravzaprav ste dobili kar nekaj menjav trenerja do Katanca, pod katerim pa je repka pokazala nekaj dobrih iger...
Naši na zadnji tekmi niti tečt niso mogli... kje je tukaj krivda trenerja?

Reprezentante kliče trener, motivira jih trener, za vse je odgovoren trener. To bi bilo še vse dobro ampak on vceplja celi Sloveniji, ki je po njegovem mnenju neumna in ne ve za kaj gre, svoje prepričanje in načela, ki so poden od podna. Če nekateri igralci ne morejo laufat jih pa ne kliče. Če primerjam samo Krhina ki skoraj nič ni igral z Blažem Vrhovcem, ki je proti HApoelu prelaufal 12km je vsakemu bedaku jasno, koga bi prej klical v repko. Ali? Ampak ni to bistveno, bistveno je, da nam je uničil celo generacijo zaradi lastnega ega, nesposobnosti in tak človek na mestu selektorja nima kaj iskat pa četudi je bi bil v preteklosti svetovni prvak. Ker nima osnov javnega obnašanja, komuniciranja, skratka ne vem ali sem kdaj v trenerskih krogih videl večji poden kot je on.
Pravi-Slovenec
# 03.09.2017 ob 13:06
Vam pa res nic ne pase po porazu vas je vecina iskala nekoga, ko bo upal kaj reci brez da se zameri zdaj dva povesta tocno kot je in spet ni prav...zato pa smo tam kjer smo...dejstvo je eno Katanec mora jutri leteti in ne sele po tem ciklu ker zdaj je cas da novi selektor zacne kvalifikacije na polno in ne s casom za uigravanje.
Ples
# 03.09.2017 ob 12:36
Pri naših se nisem mogu znebit občutka da tudi v slačilnici nekaj hudo ne štima.

Ja, tudi jaz imam tak občutek ...
Ples
# 03.09.2017 ob 12:35
Sicer gre Prašnikar tudi meni na živce, ampak oddaja na splošno je bila po dobra ... Me je kar malo presenetilo, kako odločno in direktno je spraševal Bašelj.
Pa všeč mi je bilo, da so bili odgovori na nivoju, vljudni, da niso šli čez mejo.
Alen Ford
# 03.09.2017 ob 14:40
Mislim, da delamo Krhinu krivico. Res je, on naredi največ napak v obrambi od vezistov ampak samo zato ker edini od vezistov igra. Ni čudno, da ga grabijo krči, saj teče namesto Birse, Iličića in Kurtića.
RYAN
# 03.09.2017 ob 12:40
enostavno rabmo nekoga ki ma jajca, srečko je svoja že zdavnaj izgubil ko nam je začel prodajat z malto in lux da nismo favoriti. hvala lepa srečko če ne moreš odstopi s takim mišljenjem
$$$$$$
# 03.09.2017 ob 12:32
Simon rozman je edina resitev... sam prosim ne mi nabijati z nekimi edi reya,stojanovici,pusniki in prasnikari...to so zastareli trenerji. Mene poraz ne boli.boli me pristop!
Ce vzamemo domzale...niti najmanj me niso razocarali ampak navdusili.
Simon rozman je sodobni nogomet
angryjoe
# 03.09.2017 ob 13:58
Srecko je ok selektor....tudi jasno vizijo ima in vse kar potrebuje je mir.....ampak ga nima, ker je vas usran intetes, da se znebite njega in zato tudi vlacite razne debile Prasnikarje in podobne, da komentirajo njegovo delo.

Kaj vse ne prebereš tukaj. Ne spomnim se, kdaj smo nazadnje imeli tako obvarovanega selektorja. Še včeraj, ko se je v oddaji videlo, da je tudi gostom prekipeo, ni nihče upal črhniti njegovega imena. Vsi so ovinkarili...
Prav tako se ne spomnim, kdaj smo nazadnje selektorju dopustili, da 5 let uigrava reprezentanco... Slaviša je letel po manj kot dveh letih brez uspehov. Enako Oblak in Prašnikar. Keka smo odpustili po enem letu slabega vostva... Ampak Katanca? Tretje kvalifakacije nam je zafural pa še zmerom sedi na stolčku. Eni bi mu pa še več časa naklonili...
artoum
# 03.09.2017 ob 12:30
glede na Mazejevo in odbojko , mora biti novi trener Italijan in ime mu mora biti Andrea.
klepar
# 03.09.2017 ob 12:23
Riba smrdi pri glavi.
JanezNovak
# 03.09.2017 ob 14:15
Keka so po neupravičeno odslovili potem ko nas je popeljal v Južno Afriko. V Reki dokazuje da je še vedno naš najboljši selektor in veselilo bi me če bi se vrnil v reprezentanco.
mornar7
# 03.09.2017 ob 13:05
V teh letih je Katanec naredil veliko škodo za nogomet, težko bo to odpravit.
smeško 562
# 03.09.2017 ob 12:21
@smeško, ti si strokovnjak in si včeraj razlagal, da zagovarjamo Katanca in da je ful več naša realnost, govoril si o hitri igri, o hitrih točnih podajah od noge do noge, ki bi jo naši morali igrati. Slovaška je 22ta na fifini lestvici. Pozivam te, da mi poveš en sam primer v zgodovini Slovenije, ko smo ekipo iz prve 50erice fifine lestvice premagali z nadigravanjem in ko je večino tekme potovala žoga hitro od noge do noge, ko so se dogajali hitri sprejemi v teku in močni predložki s krila. Eno samo tekmo naštej.

Rusija, Poljska, Češka. Pa nikoli nismo imeli reprezentance, ki bi bila sposobna tako igrat, do tele generacije.
nonparel
# 03.09.2017 ob 14:32
Vsak normalen človek bi se sam umaknil, če vidi da so se mu stvari popolnoma izmaknile iz rok, da mu več nič ne rata.
Ja, vsak normalen človek, Katanec pač seveda ne.
Tekma s Slovaki je bila prava agonija slovenskega reprezentančnega nogometa. To je potrebno takoj zaustaviti, prvo zdravilo za to je Katančev odhod z mesta selektorja, sicer se bo agonija samo nadaljevala.
Svetovno prvenstvo v nogometu
link
Nekdanja tekmeca na olimpijskih igrah Repasa potisnila na veliko sceno
17
11. september 2017 ob 08:12 Benjamin Verbič ima od slovenskih nogometnih reprezentantov za sabo najuspešnejši konec tedna, saj je bil v nedeljo z dvema zadetkoma prvo ime derbija 8. kroga danskega prvenstva med Köbenhavnom in ...
Več novic ...
Kazalo