Šport
Klay Thompson
Klay Thompson je dvignil navijače na noge. Foto: Reuters
Steph Curry
Curry, Thompson in Durant so za Bojevnike skupaj dosegli 87 točk, preostali soigralci pa skupaj 28. Foto: Reuters

Dodaj v

Bojevniki v drugem polčasu napolnili koš Houstona

Odločilna tekma bo v noči na torek
27. maj 2018 ob 06:39
New York - MMC RTV SLO

Klay Thompson je zadel kar devet trojk, Golden State je v drugem polčasu Houstonu dovolil le 25 točk, z visoko zmago 115:86 je izsilil odločilno sedmo tekmo.

Rakete so v prvem polčasu letele še visoko (vodile so 61:51), po vrnitvi iz slačilnice je domača obramba pritisnila na Jamesa Hardna (32). Thompson je dosegel 35 točk, Steph Curry jih je dodal 29.

Thompson: Res smo si močno želeli sedme tekme
"Lahko rečete, da sem bil rojen za take trenutke. Občutek je res neverjeten," je bil po odličnem večeru navdihnjen Thompson, ki je dodal: "Bilo je preprosto, nismo želeli, da se naša sezona konča. Res smo si močno želeli izsiliti sedmo tekmo." Zdaj so jo dobili, zmagovalec serije bo znan v noči na torek, ko Houston gosti zadnjo tekmo.

Kerr: Klay živi za take trenutke
Trener Steve Kerr je bil navdušen nad predstavo Thompsona: "Danes je bil res neverjeten. Ne mislim le na 35 točk in devet trojk, ampak tudi na njegovo igro v obrambi. Ta človek je kot stroj. Res je dobro fizično pripravljen, očitno živi za take tekme." Številni so se ob tem spomnili na njegovo predstavo na šesti tekmi finala zahoda pred dvema sezonama, ko je Golden State izgubljal serijo proti Oklahomi, Thomspon pa je zadel kar 41 točk.

V drugem polčasu stekel met za tri točke
Gostitelji so v prvem polčasu skromno metali trojke (4/18), v nadaljevanju pa je deževalo z vseh strani, saj so jih v drugem polčasu dosegli kar 12.

Status Paula še ni jasen
Pri raketah se je še kako poznala odsotnost poškodovanega Chrisa Paula. Trenutno še ni jasno, ali bo lahko igral na sedmi tekmi. "Potolčen je, upravičeno," je priznal njegov trener Mike D'Antoni. "Res je pomemben za našo ekipo. Če bo lahko pomagal, bo seveda igral," je bil skrivnosten D'Antoni.

Love ne bo igral na sedmi tekmi
Sedma tekma se bo igrala tudi v finalu vzhoda, kjer bo Boston ob pol treh gostil Cleveland. Zdaj je že jasno, da pri Cavsih zaradi poškodbe ne bo igral Kevin Love. Boston je zdaj še večji favorit, letos je v končnici pred svojimi gledalci dobil vseh deset tekem.

Liga NBA, končnica, zahod:
GOLDEN STATE (2) - HOUSTON (1) 3:3
115:86 (22:39, 29:22, 33:16, 31:9)
Thompson 35 (trojke: 9/14), Curry 29, Durant 23, Livingston 6, Young 5, Green (10 skokov in 9 podaj) in Looney po 4, Bell 3, West, Cook in McCaw po 2; Harden 32, Gordon 19, Ariza 14, Green 11, Tucker 6, Capela (15 skokov) in Johnson po 2.

Vzhod, ponedeljek ob 2.30:
BOSTON (2) - CLEVELAND (4) 3:3

V krepkem tisku je stanje v zmagah. Igrajo na štiri zmage po sistemu 2-2-1-1-1.

S. J.
Prijavi napako
Komentarji
BobPaisley1963
# 27.05.2018 ob 08:11
Užitek je gledati ekipo, ki igra kolektivno, ko žoga lepo kroži, ko so vsi igralci vključeni v igro (Houston 1. polčas).
Mučno je gledati ekipo, kjer igra samo en igralec, ki misli, da lahko sam premaga nasprotnika (Houston 2. polčas).
Košarka je kolektivni šport!!!
čak mal noris
# 27.05.2018 ob 09:36
Kako je Harden ZADAVIL lastno ekipo, to je naravnost legendarno. Golden State je v drugem polčasu "ponorel" in ko tako igrajo, se jih NIKAKOR ne da premagati.
V Houstonu bo "veselo", ampak mislim, da ne za Rocketse.
Na pou Slovenc
# 27.05.2018 ob 08:23
2. Lebron bi imel v Evroligi velike težave, saj se tam ni omejeno, koliko časa lahko stojiš v raketi in zato so centri bolj nagneteni pod košem, zato bi se Lebron samo zaletel v zid. NBA je narejena tako, da se da čim več točk.



Pa clovk, koga briga kaksne probleme bi imel Lebron v evroligi, on ne bo nikoli v tem lajfu vidu evrolige, komaj da ve da sploh obstaja. Pac ja pravila so drugacna(omejen čas v raketi, oddaljena trojka, koraki, 12 min četrtina.....) NBA je show&biznis in ce si to sele danes pogruntal da se tam daje vec tock, potem res hvala da si nas razsvetlil :)
hrvoje15
# 27.05.2018 ob 09:15
Do 5 minut pred koncem tretje cetrtine je houston igral kombinatorno in vsecno. Takrat so bili na 74 tock. To pomeni so do konca tekme v 17ih minutah dali samo 12 tock. Harden je pa imel zogo v rokah 95% casa. Zmetal par opek, air ballov. Kako neinteligentno od Hardna res.
Hijena
# 27.05.2018 ob 07:58
@2px_orbitala
Malo smeha za dobro jutro ne škodi :))
Glede prirejenih tekem sem pomislil tudi v našem nogometnem prvenstvu, kjer je tudi napeta končnica, tako da, najbrž se dogaja povsod...glede Evrolige in LBJ pa ni res in ne more biti pod nobenim pogojem

Se je pa danes videlo, da HOU brez CP ne more nič...Harden je dosedaj v vsakem PO zamrznil, najverjetneje, ker igrajo obrambo nad njim, kar je v rednem delu redkost
capris33s
# 27.05.2018 ob 09:15
@BobPaisley1963 popolnoma se strinjam s tabo. HOU je bil v prvem polčasu odličen. Žoga je krožila, še Tucker se je zdel zelo koristen. V drugem polčasu pa solo "šov" Hardna... In rezultat je viden. GSW imajo psihično prednost pred zadnjo tekmo, tudi če igra Paul.
simon-rupsi
# 27.05.2018 ob 15:55
vSi veliki igralci so "solerji". Druge ni. ne moreš zabijat 25-30 točk če si ne vzamzeš 25 ali celo 30 metov. Tako je.

Jordan je bil v obdobju 84- do prihoda Phila Jacksona kot glavnega trenerja res hud soler. Vendar je Jordan verjel v sistem Texa WInterja. KDor misli, da je uspeh Bullsov slonel na Jakcsonu je v zmoti. Seveda. Bil je glavni trener, a tvorec uspeha je bil Tex WInter s svojim trkotnik napadom. Kdor tega ne ve ne pozna košarke.

Malo v hecu pač. Ker mladina danes nima pojma, kdo sta bila Tex Winter in Jim Cleamons.

Samo Jordan je vedel več. razumel je, da fizikalije niso večne in njegov super duper talent za jadanje po zraku in taleticizem ne bosta večna.

Ostremu očesu je bilo precej jasno, da je Jordan bil še vedno AIr jordna , ko se je vrnil na 19 tekmah 1995 , pri 32-ih, vendar je velik del magičnosti in i belive i can fly že v letu 1996 izpuhtelo.

Jordan je vse bolj postajal igralec , ki je dosegal točke iz posta s sovjim fade a way značilnim metom in ta je v sezoni 97/98 postal zelo šibak, kot tudi njegova igra. Čeprav je bil še vedno najboljši igralec na planetu, vendar kdor je gledal na you tube njegove učne urice ve, kako ogromno košarkaško znanje ima jordan in si je zaraditega podlajšal vrhunsko kariero in neverjetno voljo za treningom.

To, da je bil MJ v mladosti eden najhitrejših , najbolj skočnih športnikov na svetu mu je samo kasneje pomagalo, da je s svojo inteligenco podaljšal svojo kariero.
Tkopacje
# 27.05.2018 ob 15:42
Lol, Jordan je soler, ker je metal, zadeval in zmagoval - kar je bila v bistvu njegova glavna vloga v ekipi - LBJ pa GOAT, ker meče (iz dosti bližje), zadeva (čeprav precej manj) in zmaguje BISTVENO manj; poleg tega tudi vodi žogo, organizira napad, kliče akcije, pobira skoke, izbira soigralce, pa še flopa.

Nekdo je res prespal 90-a, zato pa res "ogromno" ve o 60-ih in še posebej Russlu :))))
Ptkelit
# 27.05.2018 ob 08:06
Klay
maliP
# 27.05.2018 ob 07:36
Če danes LBJ zmaga (vsi vemo zakaj govorim v ednini!!!) se mu res lahko priklonimo, pa če je še tako komu antipatičen.
Mislim da je odsotnost Lowa mogoče celo prednost za CLE saj bodo morali ostali v ekipi bolj grist.
GSW pa danes težje kot sem mislil, so pa HUS utrudili in v zadnji četrtini po dveh treh zgrešenih trojkah Hustona pobegnili. Rezultat ne pokaže realne slike. Mislim da brez zdravega paul-a ne bo šlo skozi.
simon-rupsi
# 27.05.2018 ob 14:20
firbec111

S tem se ne strinjam. Ko bo Lebron premagal sam Currya, Thompsona, Greena in Na koncu še Duranta brez pomoči se bomo pogovarjali.

ZDaj mudelajo probleme, če se tako izrazim "mladinci", ker boston ni ekipa, ki bi imela izkušnje, ki si jih prodobiš skozi leta igranja in nabiranja izkušenj skozi takšne težke tekme.

Ni boston tako dober, kot je Cleveland slab.

Če tole danes boston ne dobi, saj cavsem manjka Love potem so največji luleki.

Še vedno. Ali bo v finalu Boston ali Cavsi to bo lahka zmaga za Warriorse.

Boston bi mogoče celo vzel 2 tekmi v finalu proti warriorsom, Cavsi, glede kako igrajo največ 1.
gkrosl
# 27.05.2018 ob 12:04
slamič

# 27.05.2018 ob 11:52
Prijavi neprimerno vsebino Money, money....lepo so se zmenili. V obeh polfinalih 7 tekem... Pa koga farbajo?

Mene, ker kadar gledam, gledam košarko in me zarote ne zanimajo.
simon-rupsi
# 27.05.2018 ob 11:06
Ce lebron premaga ekipo rookijev minus dva njihova glavna igralca ( irving. Hayward ) to ni noben uspeh,da te rookiji šolajo.
BozjaMajka
# 27.05.2018 ob 11:01
Meni je ta serija gsw houston zelo cudna. Warriorsi na trenutke zelo naivni in hkrati zbegani. Kot bi se jim ugasnila tista znacilna tekmovalna iskra, zaradi katere so to kar so. Zadnje tri tekme, ce ne racunam drugi polcas nocojsne, morm priznt da se vedno ne najdm odgovora. Ok, mocno se pozna odsotnost iggya pod kosem, a niso rakete tako dobre kot so warriorsi na trenutke zbegani. Lahko si predstavljam igralce golden stata ob morebitnem izpadu, kako se gledajo in nimajo kaj povedati kar bi opravicilo slabe predstave. Pravi gsw smo danes gledali po prvem polcasu, in z 20% slabso predstavo bi bili lahko ze v finalu.
Binder Dandet
# 27.05.2018 ob 13:13
Drugi polcas 64:25.
timoti
# 27.05.2018 ob 12:36
Večina ljudi, ki gleda wrestling (wwe) verjame da se več kot 50% zares tepejo. (Pejte brat komentarje, ne potrebujete meni verjet na besedo)

Prav tako so "strokovni" komentarji povsem resni, kot tudi navijači navijajo kot pri drugih športih.

Eden Wwe-jev zvezdnik je očitno tudi slovenskih korenin.
Lešnar.
Na pou Slovenc
# 27.05.2018 ob 08:15
Kaj pa to, Warriorsi in Rocketsi so skupi zmetal 77 poskusov ta 3.Noro kako se za igra spreminja, cez par let ne boš imel vec kaj iskat na parketu če ne bos trojke metal nad 50%,no  saj občutek imam da je to prihodnost moderne kosarke!  Drugace pa so Warriorsi zlomil Houston v tretji četrtini, predvsem z metom za tri in zgledal je kot da Rocketsi le še cakajo da se čimprej zaključi tekma. Pricakujem vecji odpor na domaci tekmi, mislim pa da bo tekma do zadnje sekunde izenačena.
K_ris
# 27.05.2018 ob 07:52
Uf, kako bo danes @Demosten18 pameten.
firbec111
# 27.05.2018 ob 14:41
simon-rupsi

kaj pa če GSW ne pride v finale?
Na pou Slovenc
# 27.05.2018 ob 11:27
Realno gledano pa sta to 2 najmočnejši ekipi lige NBA in gledamo finale pred finalom. Houstonu manjka le še en višji igralec tipa KD, kakšen AD bi bil za njih češnja na torto,če bi se seveda znal podrediti igri Houstona!
simon-rupsi
# 27.05.2018 ob 18:15
KOšarka je ekipna igra, a naslove prinašajo in osvajajo nadpovprečni posamezniki in ti so tisit, ki delajo na koncu razliko.

5 povprečnih ne bo nikoli delalo rezultatov, ker so vsi povprečni. 4 -je povprečni in 1 izvenserijski, vrhunski pa jih bodo. Seveda morajo biti tiste 4-je povprečni dobri igralci in zelo dobri v obrambi, ki delajo za tistega vrhunskega soigralca.

Lebronov problem je v tem, da si okoli sebe zbere ostarele veterane. S tem pa potem težko delaš uspehe. Sploh, če ti niso tako zavzeti delavci in ne trenirajo tako zavzeti, ko se sezona konča.

S tem Pippen, Rodman, Harper , Jordan in ostali niso imeli problema, ker njihov uspeh v drugi dekadi 90-ih je bil plod izjemnega dela in garaštva v posezonskem obdobju julij - oktober.. Celo skupaj so trenirali, da bi v poznih 30-ih ostali vrhunsko pripravljeni proti 10 let maljšim pitbullom.

To večina ne razume in mislijo, da bodo z lahkotnim treningom oz. polni so denarja pa se jim ne da trenirat vsaj nekrat bolj od 7-8 let mlajših nasprotnikov.
donjani
# 27.05.2018 ob 13:32
Money, money....lepo so se zmenili. V obeh polfinalih 7 tekem... Pa koga farbajo?

Noro ne, še posebej ker se je to zgodilo prvič po letu 1979...
timoti
# 27.05.2018 ob 12:31
@gkrosl

Potem pa vsaj dresov in podobnega ne kupuj, da ne hraniš nba-ja z $$$.
din-diin
# 27.05.2018 ob 09:59
Naj zmaga LeJames, pa GSW namaha Hardna, da bo zopet not one, not two, not three, not four....
borchica
# 27.05.2018 ob 22:09
Nekdo piše, kako bo senzacionalno danes nastopil Irving. Tipu so pred par dnevi šraufe iz kolena pobrali... Kar pomeni, da mu gre koleno v franže dokončno v prvem naletu, če samo stopi na igrišče. Pred septembrom ne bo stopil na parket...
din-diin
# 27.05.2018 ob 18:53
Nobenga vec ne bo osvojil.....
din-diin
# 27.05.2018 ob 18:04
Konec koncev, basket je ekipna igra, tko da povelicevat enega je nezrelo. Ampak je sov tolk vecji, ce se to dela....amerika pac.
simon-rupsi
# 27.05.2018 ob 15:03

firbec111


Jaz Jordanu ne bi rekel soler, ker tip ima karierno 50% met iz razdalje! Jordanova igra iz 90 naprej je bazirala dejansko na metih od daleč. In igralca, ki zabija 50% iz igre ne kličeš soler pač pa koristen igralec.

Razlika med Jordanom in durantom je tudi v tem, da je bil Jordan mojster izzisljevanja osebnih napak , kar Kevin ne zna, da o obrambi ne bomo govorili. koga je Jordan vzel pod "okrilje", ta se ni naigral oz. imel zelo slab met iz igre.

Jordana so vsi spoštovali, no skoraj vsi, Duranta skoraj vsi sovražijo. Dejansko Durant ni tip človeka s katerim bi sam želel preživeti eno popoldne, ker je prevečkrat pokazal , da najbolj inteligenten ni in zelo arogantna oseba.
simon-rupsi
# 27.05.2018 ob 14:46

firbec111
kaj pa če GSW ne pride v finale?


Hja. Žoga je sicer okrogla in glede, kako solersko so začel letos igrat Warriorsi. Durant me letos močno živcira in iritira. Če je še lani "kao se želel vključit v ekipo " letos to ni več tako. Da mu mora Kerr pojasnjevat, da mora zaupati soigralcem in jim podajat je pa katastrofa in samo kaže, kako neodrasel je kot oseba.

Jaz mu ne bi podaljšal pogodbe in bi iskal podoben profil igralca, strelca na poziciji SF-ja.

osebno verjajem, da Rocketsi brez CP3ja ne morejo premegat Warriorsow, sploh , če bodo igrali podobno, kot na 6-i tekmi v drugem polčasu. možnost za zmago imajo samo, če bodo odigrali timsko.

Sicer bomo pa v torek vedeli sve kdo bo v finalu :).

Najlepše bi bilo, da bi se v finalu udarila Boston iN Rocketsi. Potem pa res težko napovemo kdo bo slavil.
Demosten18
# 28.05.2018 ob 06:13
Klasika. Tisoc malih sodniskih odlocitev, ki porivajo naprej tistega, katerega liga hoce v finalu. V tem primeru je to seveda LBJ kot marketinsko najbolj zanimiv igralec. Pa se s tem "LBJ je sam popeljal zanic ekipo v finale" se priliva olje na ogenj debati kdo je GOAT, kar je za NBA zalata jama.

Bom se enkrat ponovil. Kdor je mislil, da v k. finalu ne bo 7 tekem in, da na koncu LBJ ne bo napredoval je naiven
lmatjaž
# 28.05.2018 ob 05:40
Slab met je pokopal Celticse doma
Nosorog spet v finalu.
Zdaj se mi samo še kak IsO Harden tam manjka, pa bomo gledali streetball ''lepotico'',
firbec111
# 28.05.2018 ob 00:02
simon-rupsi

"samo" 35, pokaži mi ekipo, ki mu nebi dala toliko, sploh če je samo za eno ali dve sezone
simon-rupsi
# 27.05.2018 ob 23:37
Lebron ima pravico do najmanj 40 milijonov po sezoni? To ej skoraj polovica salary capa. Kdo je tako nor, da mu bo dal toliko . Ne bo šlo.
ElderPunk
# 27.05.2018 ob 20:45
https://www.reddit.com/r/nbastreams
lmatjaž
# 27.05.2018 ob 20:18
Definitivno v Clevelandu ne bo ostal.

Ok, počakajmo še na nocojšnjo tekmo
.
Binder Dandet
# 27.05.2018 ob 20:17
Danes bom moral na racunalniku gledat cle bos. Pozna kdo streame?
lmatjaž
# 27.05.2018 ob 20:08
Ja, James pa Harden v GSW naslednje leto..
Pa še Westbrooka jim dodamo, za vsak slučaj ;)
firbec111
# 27.05.2018 ob 19:12
din-diin

kaj pa če gre naslednje leto v GSW:)
firbec111
# 27.05.2018 ob 18:36
simon-rupsi

no teoretično sta Shaq in Kobe izvenserijska igralca pa so jih "povprečni" pistonsi premagali v finalu, tako da najbolj inovativen sistem zmaga je pa definitivno super če imaš nadpovprečne igralce

poglej san antonio in njihove naslove in boš videl da se da z veterani veliko dobit, pač obstaja več kot en način do naslova. Glede Bullsov pač radi pozabite da v 6 letih ko so osvojili naslove niso imeli praktično ene rese poškodbe pomembnega igralca, še najhuje je bilo zadnje leto v finalu, ko si je Pippen uničil hrbet

Lebron ima pa problem da je pač nekdo drugi sestavil boljšo ekipo, koliko naslovov bo pa še dobil bomo pa videli oz ali bo še osvojil naslov
simon-rupsi
# 27.05.2018 ob 18:20
KOšarka se gleda zaradi vrhunski posameznikov v NBA in ti so zaslužni za to, kar NBA je. Ne gledam jaz NBA-ja zaradi Arize, Tuckerja pač pa zaradi hardena in Cp3-ja in Warriorse zaradi Currya in Thompsona in Cavse zaradi lebrona..

Posamezniki, ki so tako edinstveni in po vrhu še karizmatični.. to gledamo..

Na koncu pa slovensko državno prvenstvo razen največjih fanov nikogar ne zanima sploh. Spremljanje 2 ekipi visokih, a v 99% povprečnih košarkerjev je zguba časa.
simon-rupsi
# 27.05.2018 ob 14:42
Kakšno poškodbo ima Iggy? Se mi ne da po spletu iskat? poškodbo mečne mišice?
mile952
# 27.05.2018 ob 09:43
Brez CP3 Houston nima šans. In to tega istega CP3, ki sem ga prejšnjikrat po nemarnem ozmerjal, da bi moral zadnji met zgrešiti. LOL.

Se pa lepo vidi, da se ustavi celo elitnemu strelcu Hardnu, če ga trdo primejo. Edini, proti kateremu ni obrambe je LBJ. Kljub temu lahko Cleveland proti Bostonu izgubi.
timoti
# 27.05.2018 ob 09:25
@robo

Pri clutch se jim lahko kaj zalomi. Bo nekje 6,8 pik.
simon-rupsi
# 27.05.2018 ob 14:40
Demosten18
..a kdo upa stavit, da bo finale, KATEREKOLI ekipi ze bosta igrali tudi na 7 tekem:)?

V finalu ne bo 7 tekem. Sedaj dejansko gledamo v obeh konferencah dve ločeni finali. To ej treba sedaj izkoristit in uživat, ker se zelo redko zgodi, da bi imeli dva tako kvalitetna in zanimiva para in bi šlo na 7 tekem.

V finalu bo enosmerna ulica za Warriorse , ker pri Rocketsih ne bo igral Cp3. brez njega pa nimajo šans dobiti tekmo.
threepointer
# 27.05.2018 ob 14:01
@Quade, se strinjam, glavna carja letošnje sezone sta brada in LBJ. Harden zaradi celotne sezone, James predvsem zaradi končnice. Kljub vsemu bosta verjetno oba izpadla. Že tako sta v inferiornih ekipah, ki pa so ju še dodatno oslabile poškodbe. Če jima slučajno vseeno uspe, bo to izjemen uspeh, za katerega bosta zaslužna še bolj kot Dončić za uspeh Reala.
Dodo1900
# 27.05.2018 ob 12:41
[url="tu_vstavite_povezavo"]https://stre
amable.com/o1c9r
[/url]
Dodo1900
# 27.05.2018 ob 12:40
[url="
https://streamable.com/o1c9r
"]https://streamable.com/o1c9r
[/url]
slamič
# 27.05.2018 ob 11:52
Money, money....lepo so se zmenili. V obeh polfinalih 7 tekem... Pa koga farbajo?
PONOS
# 27.05.2018 ob 11:42
Zdaj bo vsaj zanimivo do zdaj je bil vse šov..money honey.Max tekem in pocuzat folk.Gsw gre naprej ter Boston premočna baza in institucija.LBJ bo vse eno junak.
firbec111
# 27.05.2018 ob 17:14
Tkopacje

Lol, Jordan je soler, ker je metal, zadeval in zmagoval - kar je bila v bistvu njegova glavna vloga v ekipi - LBJ pa GOAT, ker meče (iz dosti bližje), zadeva (čeprav precej manj) in zmaguje BISTVENO manj; poleg tega tudi vodi žogo, organizira napad, kliče akcije, pobira skoke, izbira soigralce, pa še flopa.

Nekdo je res prespal 90-a, zato pa res "ogromno" ve o 60-ih in še posebej Russlu :))))

OMB če bi vedel koliko bedarij si stlačil v en komentar bi se nehal oglašati
Kazalo