Šport
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.0 od 10 glasov Ocenite to novico!
San Antonio kljub poškodbi prvega zvezdnika Kawhija Leonarda igra odlično. Foto: Reuters

Dodaj v

Miami ne najde recepta za San Antonio

V soboto prva tekma Vročice zunaj Severne Amerike
7. december 2017 ob 07:47
San Antonio - MMC RTV SLO

Osem košarkarjev San Antonia je bilo dvomestnih v zmagi s 117:105 nad Miamijem, ki je izgubil četrtič na zadnjih petih tekmah. Goran Dragić je v 29 minutah dosegel osem točk.

Vročica je dobro odigrala prvi polčas, v katerem je iz igre metala 58-odstotno in zadela 9 od 18 metov za tri točke. Prvo četrtino je dobila s 35:27, a odšla na odmor le s točko naskoka. V nadaljevanju je do izraza prišla raznovrstnejša igra Spursov (30 podaj) in več razpoloženih igralcev. Prvi strelec San Antonia je bil LeMarcus Aldridge z 18 točkami. San Antonio, ki vso sezono igra brez Kawhija Leonarda, ima le dva poraza manj od Golden Stata.

Pri Miamiju je bil s 25 točkami najučinkovitejši Tyler Johnson. Tri manj je dosegel Dion Waiters. Dragić je iz igre meta 3/11, za tri 0/2. Osmim točkam je dodal šest podaj in 4 skoke. Miami ni premagal San Antonia že skoraj štiri leta.

Miami se bo v soboto v Mexico Cityju pomeril z Brooklynom. To bo prva tekma Miamija zunaj ZDA in Kanade v njegovi zgodovini.

SAN ANTONIO - MIAMI 117:105
Aldridge 18, Forbes 17, Gay 16, Mills 13, Gasol in Green po 12, Parker in Ginobili po 10; Johnson 25, Waiters 22, Dragić 8 (met: 3/11), 4 skoki in 6 podaj v 29 minutah.

CLEVELAND - SACRAMENTO 101:95
James 32, 11 skokov, 9 podaj, Love 18, 13 skokov; Randolph 18, Bogdanović 17.

INDIANA - CHICAGO 98:96
Oladipo 27, Bogdanović 17; Dunn 18, Lopez 16.

ORLANDO - ATLANTA * 110:106
Fournier 27, Gordon 24, 15 skokov, Vučević 22, 16 skokov; Schröder 26.
* - po podaljšku

BOSTON - DALLAS 97:90
Irving 23, Horford in Ttum po 17; Barnes 19, Nowitzki 16.

NEW YORK - MEMPHIS 99:88
Lee 24, Porzingis 18; Gasol 17, Evans 15.

CHARLOTTE - GOLDEN STATE 87:101
Walker 24, Batum 15; Durant 35, 11 skokov, 10 podaj, Thompson 22.

MILWAUKEE - DETROIT 104:100
Antetokounmpo 25, 10 skokov, Bledose 22; Drummond 27, 20 skokov, Harris 21.

NEW ORLEANS - DENVER 123:114
Cousins 40, 22 skokov, Holiday 27; Harris 24, Mudiay 17.

LA CLIPPERS - MINNESOTA 107:113
Rivers in Williams po 23, Jordan 18, 21 skokov; Towns 21, 12 skokov, Butler 19.

Tekme 7. decembra:
PHILADELPHIA - LA LAKERS
PHOENIX - WASHINGTON
BROOKLYN - OKLAHOMA CITY
UTAH - HOUSTON

VZHODNA KONFERENCA                    
                                      
BOSTON CELTICS          26 22  4  84,6
CLEVELAND CAVALIERS     25 18  7  72,0
TORONTO RAPTORS         22 15  7  68,2
DETROIT PISTONS         24 14 10  58,3
PHILADELPHIA 76ERS      23 13 10  56,5
MILWAUKEE BUCKS         23 13 10  56,5
INDIANA PACERS          25 14 11  56,0
WASHINGTON WIZARDS      24 13 11  54,2
--------------------------------------
NEW YORK KNICKS         24 12 12  50,0
MIAMI HEAT              24 11 13  45,8
ORLANDO MAGIC           26 11 15  42,3
BROOKLYN NETS           23  9 14  39,1
CHARLOTTE HORNETS       23  9 14  39,1
ATLANTA HAWKS           24  5 19  20,8
CHICAGO BULLS           23  3 20  13,0

ZAHODNA KONFERENCA                    
                                      
HOUSTON ROCKETS         22 18  4  81,8
GOLDEN STATE WARRIORS   26 20  6  76,9
SAN ANTONIO SPURS       25 17  8  68,0
MINNESOTA TIMBERWOLVES  26 15 11  57,7
PORTLAND TRAILBLAZERS   24 13 11  54,2
DENVER NUGGETS          24 13 11  54,2
UTAH JAZZ               25 13 12  52,0
NEW ORLEANS PELICANS    25 13 12  52,0
--------------------------------------
OKLAHOMA CITY THUNDER   23 11 12  47,8
LOS ANGELES CLIPPERS    23  8 15  34,8
LOS ANGELES LAKERS      23  8 15  34,8
PHOENIX SUNS            26  9 17  34,6
MEMPHIS GRIZZLIES       24  8 16  33,3
SACRAMENTO KINGS        24  7 17  29,2
DALLAS MAVERICKS        25  7 18  28,0
R. K.
Prijavi napako
Komentarji
Sir Charles
# 07.12.2017 ob 11:59
Quade
Goran Dragić v zadnjih desetih tekmah:
13,3 PPG (40,5% FG)


Dion Waiters v zadnjih desetih tekmah:
13.7 PPG (36,5% FG in skor 3 šute več na tekmo kot Dragič)

V celi sezoni je pa med njima še večja razlika. Za eno tekmo tud slepa kura zrno najde.

Eni se dones mal hecajo. Nima veze kakšen šut je mel Dragič na tej tekmi. Kot najboljši igralc ekipe bi mogu dobit največ šutov vsako tekmo. Zdaj pa največ meče Waiters, ki ima v sezoni za 5% slabši met iz igre in za 8% slabši met za 3. Ista kastrofa sta letos Richardson in Tyler Johnson. Tuki ni nobene logike in Shammgod ima čist prav. Verjetno hočejo mal dvignt ceno tem igralcem, da jih lahko trejdajo.

Denver bi bil idealna rešitev za Dragiča. Z Jokičem bi trgala. Letos je v boljši formi kot lansko sezono, ko je dajal po 20 pik za tekmo, zato bi v Denverju po mojem brez problema mel še boljšo statistiko.
lopez
# 07.12.2017 ob 07:52
Šutersko je pa Goran slab zadnjih par tekem
mile952
# 07.12.2017 ob 09:37
Gledal sem tekmo.Res Dragiču ni šel met. Sem mislil, da bo v drugi polovici srečanja boljši, pa ni bilo nič bolje. Še slabše, izostale so še asistence, ker prvič skorajda ni prišel do žoge in drugič, soigralci trojk iz njegovih podaj niso zadeli.
God Shammgod
# 07.12.2017 ob 09:18
Goranu sodijo katastrofalno. To sploh ni stvar debate ampak dejstvo o katerem pišejo in govorijo novinarji v Miamiju. Samo razlog za slabo igro Gorana ni slabo sojenje, ampak precej manjša vloga v napadu. Trenutno ima žogo manj kot jo je imel v Phoenixu preden je zahteval menjavo. Če je ne bo zahteval tudi letos, to pomeni da se verjetno pripravlja kakšna menjava in je dobil zagotovila, da bo po tej menjavi zopet imel isto vlogo kot lani. Po nobenem objektivnem kriteriju si Waiters ne zasluži več metov in žoge. Isto velja tudi za oba johsona, Richardsona in Olynyka. Goran je letos v odlični formi. To potrjuje tudi naziv igralca tedna. Škoda da tega vMiamiju ne znajo bolje izkoristiti.
threepointer
# 07.12.2017 ob 09:00
Dragić zagotovo ni igralec, ki bi lahko vsaj približno enako dobro uspeval v kakršnemkoli sistemu igre. Nasploh je takšnih igralcev v NBA zelo malo, tisti, ki so najboljši, pa se jim to tako ali tako ne pozna, ker noben trener ni tako neumen, da jim ne bi prilagodil sistema igre. Ker Spoelstra tega ne naredi za Dragića, to pomeni, da ga ne ocenjuje kot najboljšega igralca svoje ekipe, oziroma kot nekoga okoli katerega se splača graditi ekipo. Težko rečem ali se moti ali ima prav, prepričan pa sem, da to Gorana moti in zaradi tega počasi tudi izgublja voljo.

Na EP smo videli, kako dober je lahko Goran, če je sistem igre prilagojen njegovim sposobnostim. Razliko v njegovi igri med letošnjim EP in prejšnjimi tekmovanji reprezentance, zagotovo ni mogoče pripisati samo njegovemu napredku od prejšnjega tekmovanja. Kokoškov je sistem igre prilagodil sposobnostim njenega nedvomno najboljšega igralca. Za našega drugega najboljšega, je tako ali tako vseeno, ker je tako vsestranski, da se znajde praktično v vsakem sistemu, kar dokazuje tudi po EP. Ne dvomim, da bo to dokazal tudi v NBA.
čupi
# 07.12.2017 ob 08:17
Zgleda da, če se pišeš Bogdanovič daš 17 pik...
Sir Charles
# 07.12.2017 ob 14:20
Eni pišejo kot da je Miami do zdej odigral samo eno tekmo in ni minila že četrtina sezone. Dragič je predzadnjo tekmo dal 20 pik iz 10 metov. Bil je 70% pa je še vedno vrgu samo 10 metov. To je problem v tej sezoni. Dragič ima letos manjši usage rate kot lani. Ima tud manj dotikov in manj šutov. Waiters ima večji usage rate, več dotikov in več šutov, ob dost slabšem procentu meta. Očitno tukaj nekej ne štima. Pa ne samo to tekmo ampak že celo sezono.
Sir Charles
# 07.12.2017 ob 12:24
Quade
Moja kritika Dragića je povsem upravičena. Slepi naboji na šestih od zadnjih desetih tekem.


Tebi se vid, da sploh tekem ne gledaš ampak samo s statistiko trolaš. Playi rabijo žogo, da pridejo v ritem. Tud Steph ne bi mogu nič brez žoge pa je fantastičen šuter. Kakšen Westbrook pa brez žoge v kotu ne bi dal 5 točk na tekmo. In kaj naj Dragič pol nardi če je 75% tekme v kotu ali na trojki brez žoge? In to ni samo 6 od zadnjih 10 tekem, ampak je to 20 od zadnjih 24 tekem. Bil je igralc tedna, naslednjo tekmo je pa dobil 5 šutov! Kako pa to razložiš?
sandiego1995
# 07.12.2017 ob 09:31
Miami ne najde recepta za San Antonio.

Še za mnogo slabše ekipe od SA ga ne najde.
dalton1
# 07.12.2017 ob 15:16
Sicer se na rad izgovarjam na sodnike ampak včerajšnja tekma je samo potrdila, da ti niti malo niso naklonjeni Miamiju. Ko se je rezultat še lomil so piskali vse v korist GS, Miamiju pa dobesedno nič. Prav zanimivo bi bilo videti podrobnejšo statistiko. Ko pa je tekma že odločena pa se poslužijo starega trika sodnikov tako, da nekaj piskajo tudi za Miami. To igralce psihično ubija in se počutijo nemočne. Podobno se dogaja tudi na drugih tekmah, če pa kakšno zmagaš moraš biti za 120 % boljši. Res pa je, da pri Miamiju nekaj ne štima, vključno z Dragičem.
threepointer
# 07.12.2017 ob 15:07
Da ima Waiters večji usage rate od Gorana, res ni nobene logike. Naj Pat že končno neha poskušati upravičiti zgrešeno investicijo in naj se raje obrne naprej in poskusi iz tega kar ima izvleči čim več. Sicer tudi mene skrbi, da njihov maksimum ne bo zares zadovoljil nikogar.
maliP
# 07.12.2017 ob 12:39
No, za stanje kot je, je kriv tudi Dragić sam, oziroma njegov premalo agresiven karakter. Rojeni ameri so pač bolj samozavestni, prepotentni in prepričani vase, zraven so vzgojeni kot egoisti in zahtevajo svojo pozicijo, plačo, igralne minute ipd. In če je nekdo "slovencelj", kot nas naslavlja Makarovičeva, se mal smili sam sebi, ne upa udarit po mizi in reč: jaz sem najboljši,dajte me noter in dajte mi žogo in povečejte plačo, v tem sistemu pač ne uspe.
Lep primer je Saša Vujovič ki je glede na svoj potencial (jaz ga amatersko ocenjujem na 30% Goranovega) s svojo samozavestjo dokaj dobro prišel skozi.
sandiego1995
# 07.12.2017 ob 09:45
Kmalu se boste tudi tisti najvecji zadrtezi strinjali z mano, kar govorim ze drugo sezono, da Gogi nima kaj iskati v MIA, ce se hoce kaj doseci v NBA.
Njegova izbira MIA je bila ze v startu huda napaka, kar se potrjuje iz tekme v tekmo. Ze res, da je v MIA lepo in toplo, vsake toliko jih kaksen orkan obisce, da ni dolgocasno, plus davki so nizki. Ampak to je pa tudi vse, kar ta fransiza lahko ponudi. Sploh pod Rileyem.
Ne recem, saj ima Goran posamicne prebliske, kar v ekipi, polni devetorazrednih igralcev, niti ni tezko, je pa jasno videti, da ga ti devetorazredni igralci vecinoma ne motivirajo in njegova igra je dobesedno brezvoljna.
Fant se matra, trpi, po mimiki obraza se to vidi, po objavah na socialnih omrezjih tudi in res ne stekam, zakaj ne izsili menjave. Ce hoce se kaj narediti iz svoje kariere, je to nujno in najboljse za njega.
borchica
# 07.12.2017 ob 09:34
Haha, JurgenKnaus je prijavil moj post, v katerem sem se obregnil ob njegovo izjavo: "postavili bomo rekord"

(Pre)globoko identificiranje navijačev z ekipo je v psihologiji pokazatelj določenih simptomov.
Livestrong1386
# 07.12.2017 ob 12:38
Dragic je na eurobasketu dal 110% od sebe, bil je v življenski formi hvala bogu za to;)
Sedaj pa to formo prinest na nba parket...jahh mal utopično ne?
Dragic pač ni tisti Dragic iz eurobasketa.....zakaj?
Njegova samozavest je na nuli kdor je gledal zadnjo tekmo točno ve kaj mislim.
Krivec za to pa je nihče drug kot Riley ter Spoelstra.
Kakšne pogodbe so sklenal z nekaterimi igralci, da jih še tradat nebojo mogli noo, Olynyk naslednje leto 20.mil na sezono mislim kapo dol Riley.......
Koncept igre 2-3 podaje pa šut na koš,Dragica v kot pošiljat(ko je ostal sam na trojki ni dobil podaje)....sedaj je nekoliko boljše, žoga vsaj lepo kroži pa še vedno maš prebliske......
Dobro Dragič je pač emocijsko prazen,po takem uspehu je teško nadeljevat že kar naslednji mesec,ampak vseeno bi bil Dragic veliko boljši če bi začel v kateri drugi ekipi kot pa v miami heat. Njegova edina varjanta je trade kar pa ni tako lahko kot se sliši!
Binder Dandet
# 07.12.2017 ob 20:45
Dragic je sposoben vsako tekmo odigrati svoje povprecje. To.je dokazal na prvih 10 al kok.tekmah letos. Potem pa so ze imeli krizni sestanek, ce ne motim. Ocitno je, da stvari v miamiju ne spilajo. Mene res izjemno spominja na tisti zadnjic cas v phoenixu, ko je bil na igriscu za stevilo. In ja, se strinjam, da dragic ni sposoben vec kot 30 min na tekmo igrat v povprecju, pa ze pri temu mu na koncu zmanjka moci. Ce pa.se v glavi niso stvari, kjer bi morale biti, je se toliko.tezje. In trenutno niso. Se vidi. Verjamem, pa tudi da dragic ne jemlje nobenih prepovedanih ali mejnih subtanc, marsikdo drug pa. Vsaj kar se regeneracije tice, ce se ne kaj vec. Ali pa.je kot.belec preprosto slabse genetsko zalozen za super vzdrzljivostni atleticizen pri tej starosti.
threepointer
# 07.12.2017 ob 13:23
Quade, imaš insiderske informacije, da bo Boston popustil :)? Pa glede pričakovanega zmagovalca se tudi težko strinjam s tabo, saj je v GSW malo preveč čarovnikov :).
_50centy_
# 07.12.2017 ob 13:12
Kakšne pogodbe so sklenal z nekaterimi igralci, da jih še tradat nebojo mogli noo, Olynyk naslednje leto 20.mil na sezono mislim kapo dol Riley..

Olynyk ima 50/4 pogodbo. naslednje leto pa dobi slabih 12 mil.
borchica
# 07.12.2017 ob 09:57
Drugače pa se že vidijo obrisi novega koncepta lige, ki te za grd pogled izključi. Seveda bo liga trdila, da ščiti igralce, v resnici si pa jemlje večje pravice zaradi manipulacij s sojenjem in direktnega vpliva na tekme. Do končnice bo žaba skuhana in ti dogodki bodo precej lažje spolzeli skozi kritične oči javnosti, ki bo na povečano število izključitev ter drugačne kriterije navajena.

KD je bil prej v 800 tekmah 2x izključen, sedaj v 18 3x. A se je tip spremenil v živčno razvalino? Po moje ne. Je pa letos nujno, da zmaga CLE in ligi še zraste popularnost. Ali pa da je vsaj finale bolj izenačen ko lani, ko bi morala v bistvu biti metla, če ne bi sodniki grobo posegli vmes. Vsekakor zdrahe pripomorejo k večji gledanosti glede na opranost možgan večine NBA gledalcev, kateri orgazmirajo samo še ob nesreči drugih, saj se tako počutijo bolje. Podobnost z dolino šenflorjansko je zgolj naključna.
threepointer
# 07.12.2017 ob 14:01
Quade, za Boston me še mogoče prepričaš, če imaš razlago od kod potem toliko zmag po več kot četrtini rednega dela. Brez težav me tudi prepričaš, da je SAS odlična ekipa, če so vsi popolnoma zdravi, kar pa je pri njih kar malo verjetno tudi zato, ker jih je nekaj od najboljših že v letih (trije čez 35). Pri GSW pa so vsi najboljši na vrhuncu svojih moči. No, bomo videli, ampak kdor bo hotel premagati GSW bo moral po moje igrati izjemno košarko. Mogoče celo najboljšo, kar smo jih kdaj videli. Se že veselim...
Quade
# 07.12.2017 ob 13:03
Lukace5 je kar presenetljivo, da ti ni še nihče ponudil mesta general managerja :D:D
Quade
# 07.12.2017 ob 11:55
Pa koga briga za Miami, za njihov rebuild in za njihovo borbo za naslov :D:D

Mi navijamo za 31-letnega Dragića, da še ene parkrat zabije 20, 30 točk preden gre iz najboljših let in se poda na ring chase.
MatjazP
# 07.12.2017 ob 10:14
Če Dragić ni bolan, potem je z njim nekaj narobe.
Binder Dandet
# 07.12.2017 ob 10:10
@sandiego1995:
V štartu ni bila napačna odločitev. Preberi post od @maliP na prvi strani. Na njegovo nesrečo se je pa cel plan sesul. Se strinjam, da s tem Miamijem ne bo nič dosegel. Na začetku leta sem še gojil upe na podlagi lanske druge polovice sezone. Se pa bojim, da je Dragić zapadel v brezvoljo. Verjetno je tudi on pričakoval več.
miki_miska
# 07.12.2017 ob 09:22
Kawhi je out za celo sezono? Mislil sem, da se čaka njegova vrnitev in da bo vsak čas začel igrati...ve kdo mogoče kaj več o tej situaciji?
maliP
# 07.12.2017 ob 09:10
threepointer
Dragić zagotovo ni igralec, ki bi lahko vsaj približno enako dobro uspeval v kakršnemkoli sistemu igre.

Se strinjam, Dragič je odličen, vendar specifičen igralec. V PHX je bil model idealen za njega (narejen po Nash-u ki je podoben igralec) vendar tega njihov GM ni ugotovil, ampak je kupoval PG in SG na trgu (Bled., IT, B. Kny.)ker druge ponudbe pametne ni bilo in ker je pač mislil da mora nekaj kupovat.
Mogoče je bila Goranova napaka izbira MIA (vendar takrat sta bila tam DW in Bosh in baje je Riley že imel ustni dogovor z KD-jem, ki pa si je po Boshevi bolezni premislil). Jaz sem takrat navijal za "moj" NYK in sem še zmeraj prepričan da bi bila to dobra odločitev,.
Vendar "posle j..... nema kajanja"
threepointer
# 07.12.2017 ob 08:49
Sitem določanja nasprotnikov je takšen, da dopušča povečanje števila moštev. Edino, kar rabijo spremeniti je število nasprotnikov zunaj divizije oziroma zunaj konference, s katerimi igrajo na sezono 4, 3 ali 2 tekme. Da bo bolj jasno, je spodaj sistem.

- 4 games against the other 4 division opponents, [4×4=16 games]
- 4 games against 6 (out-of-division) conference opponents, [4×6=24 games]
- 3 games against the remaining 4 conference teams, [3×4=12 games]
- 2 games against teams in the opposing conference. [2×15=30 games]
timoti
# 07.12.2017 ob 19:50
#TRADEGOGISAVEGOGI
mha
# 07.12.2017 ob 11:25
1. Na splošno ima Lukace seveda prav. Miami nekako figurira na začelje relativno močne sredine moštev Vzhodne konference. Pri tem imajo tudi malo smole, ker je njihov najbolje plačan igralec veliko poškodovan, zato so nedvomno izgubili kakšno tekmo več. Ampak tokrat so pač druga moštva malo več tvegala (Indiana, NY, Detroit), uvedla nekaj sprememb in postala pozitivno presenečenje.

2. Predlagana rešitev za tankanje je opcija, samo zaradi izjemne smole pri planiranju ekipe z all-star Boshem + Wadom + Goranom, ko se je Bosh poškodoval, Riley je pa že zabaranral dva izbora na naboru, je to sedaj močno otežkočeno. Itak je ta pot dolga in trnava, kaj bi bilo recimo, če bi lani tankal in dobil Balla? Ampak vseeno, to je opcija, mogoče druge kmalu niti ne bo.

3. Goran za včeraj vsekakor nosi velik del odgovornosti za poraz, verjetno pa ni glavni krivec. Jasno se vidi, da se je njegov napadalni učinek prerazporedil, za manko skokov pa ni on odgovoren. Brez njih jim zato ni šla niti kontra, ki so jo Spursi dobili 18:4 (točke iz protinapadov).
_50centy_
# 07.12.2017 ob 10:11
Kawhi je out za celo sezono? Mislil sem, da se čaka njegova vrnitev in da bo vsak čas začel igrati...ve kdo mogoče kaj več o tej situaciji?
Kawhi bi naj zaigral ta oz naslednji teden.
threepointer
# 07.12.2017 ob 09:49
Mogoče še upa, da se bo kaj spremenilo. V drugi polovici lanske sezone vsekakor ni izgledalo slabo. Sicer dvomim, da lahko to letos ponovijo, ampak vseeno je pričakovati izboljšanje. Če ga ne bo, bo Goran skoraj gotovo zahteval menjavo. Če bi šel recimo v Denver, bi bilo po moje super!
zmiki
# 07.12.2017 ob 09:19
Miami se bo v soboto v Mexico Cityju pomeril z Brooklynom. To bo prva tekma Miamija zunaj ZDA in Kanade v njegovi zgodovini.

Pozabili ste napisati še en pomemben podatek in sicer, da je Wade prvič v karieri nosil rumene spodnjice.
threepointer
# 07.12.2017 ob 09:06
@mailP

Širitev ni nekaj, kar bi se dogajalo pogosto, zato dvomim, da imajo v naprej predpisana pravila. Predvidevam, da jih določijo ob vsaki širitvi sproti. Se mi zdi logično, da bo nekako tako kot predlagaš, saj je v interesu lige, da nova ekipa ni kanta za nabijanje, drugače bi interes hitro upadel.
lopez
# 07.12.2017 ob 08:18
Saj obstaja možnost, da naj bi Mexico City bil kandidat za naslednjo franšizo NBA, poleg Seattla in Louisvillea. Čeprav po pravici povedano ne vem, kako mislijo obdržati z večanjem lige format tekmovanja (82 tekem, število meddivizijskih in konferenčnih tekem)
borchica
# 07.12.2017 ob 08:11
Marketing NBA je vsemogočen. In prodaja tudi. Me res zanima, koliko bosta pobasala Brooklyn in Miami za tole naslednjo tekmo. Brooklyn je igral že proti OKCju predvčerajšnjim in sedaj že dva dni lepo Lin in kompanija nažigajo burritote. To so domače tekme za Brooklyn. Mehiško tržišče je za NBA izredno pomembno, Adam Silver se gre globalizacijo NBA zelo resno, ma na prvem mestu je še zmeraj njegov cilj legalizacija športnih stav, na kar pritiska z vsemi možnimi sredstvi. Že sedaj ko stave potekajo preko "tujih" organizatorjev, je zadeva zelo vprašljiva, potem ko bodo oni to kontrolirali, bo pa sploh smešnica.
threepointer
# 07.12.2017 ob 13:12
Tudi mene zanima ta film, v katerem letos CLE premaga GSW v finalu :). To je po moje mogoče samo, če se v GSW med sabo skregajo. Meni ne izgleda, da bi se kregali, čeprav pri takšnih egotih nikoli ne veš :)...
lukace5
# 07.12.2017 ob 12:42
@mha
Noben pameten GM nebi vzel Balla kot 2. na letosnjem draftu, razen seveda Johnsona ki je totalno nesposoben. Na RealGM so se ze zacele debate, do kdaj bo tip sploh zdrzal na poziciji predsednika. Po moje bo po sezoni sam odstopil, ko ne bo rezultata in bo jasno da je Lonzo zgresena investicija.
Nekje sem prebral, da je bil Lonzo Earvinova izbira in Pelinka pri tem ni imel nobene besede. Mu je pa Earvin baje pustil proste roke pri drugem izboru in s tem je Pelinka res zadel in izbral Kuzmo.

Miamiju sem pa ze kmalu po poskodbi Bosha napovedal slabo obdobje in ze od takrat pisem, da bi jaz na mestu Rileya sel v takojsnji rebuild. Sedaj bi bili v tretjem letu, lahko bi imeli Porzingisa, Townsa, Simmonsa, Ingrama.... Z rebuildom so 3 sezone prepozni, v tem casu niso naredili prakticno nic (ena uvrstitev v PO) in to so stran vrzene sezone in nobenega pravega upanja za naprej. Takrat bi se moral lastnik pogovoriti z Rileyem in ce se ta z rebuildom nebi strinjal, bi ga pac moral zamenjati. Miami je trenutno meni ena najbolj dolgocasnih ekip in kaksno tekmo pogledam samo zaradi Gorana pa se takrat mi jih je tezko gledati. Ni kvalitete in perspektive in tu je Goran se najmanj kriv.
threepointer
# 07.12.2017 ob 09:33
@mailP

Pravila so napisana za primer prejšnje širitve. Zelo mogoče je, da bodo ob novi širitvi zelo podobna, bodo pa odvisna tudi od tega, če bo širitev z enim ali mogoče celo z dvema moštvoma. Širitev tržišča je v osnovi v interesu vseh lastnikov moštev, zato je po moje širitev najbolj odvisna od sposobnosti oziroma interesa potencialnih novih udeležencev.
_50centy_
# 07.12.2017 ob 09:22
Tukaj je povzetek , ko so se pridružili bobcatsi

http://www.nba.com/hornets/news/draft_ce
ntral_expansion_rules_summary.html
maliP
# 07.12.2017 ob 09:12
Ob ustanovitvi Bobcat-sov so govorili da so pravila o zgraditvi ekipe znana, se pa morajo o sami širitvi strinjati vsa moštva NBA
maliP
# 07.12.2017 ob 09:00
Tako je Brezec prišel v Bobcatse in potem bil prvo leto kar zvezda!
maliP
# 07.12.2017 ob 08:59
Kakšen je način formiranja novega moštva, ???
Mislim da je nova ekipa avtomatsko med prvimi v draft lotery, ter lahko prosto izbira med FA in nezaščitenimi igralci v klubih (vsak klub lahko zaščiti 5 ???? igralcev)???
Kje to piše?
mile952
# 08.12.2017 ob 19:10
Dr košarke,koliko klubov pa je menjal? V Houston so ga posodili, tako da je prestopil samo enkrat, z Phoenixa v Miami. V NBA pa igra 10 let.
timoti
# 07.12.2017 ob 20:01
Dragic pač ni tisti Dragic iz eurobasketa.....zakaj?
Njegova samozavest je na nuli kdor je gledal zadnjo tekmo točno ve kaj mislim.
Krivec za to pa je nihče drug kot Riley ter Spoelstra.


LOL.
timoti
# 07.12.2017 ob 19:56
je to sedaj močno otežkočeno

al pa močno difikultirano ? OTEŽENO*....
simon-rupsi
# 07.12.2017 ob 15:52
Upam, da se NBA ne bo širila. Raje naj kakšno ekipo ukinejo. ker je liga na račun tega slabša in nekonkurenčna, kot je bila nekoč. Talenta na svetu pa tudi ni toliko, da bi uspešno igrali v NBA ligi.
mha
# 07.12.2017 ob 14:42
Enkrat je Dragić dobil žogo na trojko. Bil je povsem sam in je glede na to, da to sezono meče trojke z več kot 40% uspešnostjo precenil, da je bolje, če podaljša do Winslowa. Justise letos šutira trojke malo čez 30%. Še ena mojstrska poteza Alpskega Jordana.

To je bilo res. Zato sem napisal, da ni bil siguren.

Dragić ni bil v napadu sposoben prebit 40-letnega Ginobilija, 35-letnega Parkerja, ki se vrača po poškodbi in Millsa, ki sploh ne izgleda kot profesionalni košarkar ampak kot lovec iz avstralske puščave.
So ga pa slednji še kako obračali v obrambi.


Tukaj bi se pa dalo kaj debatirat. Dvakrat je Goran hrbtno odigral na postu, enkrat proti Parkerju (poda na trojko, ko ga podvajajo), in enkrat mislim proti Millsu (ko je izsilil osebne). V napadu nikakor ni bil popolnoma out, kot se to lahko zgodi Waitersu, Richardsonu, TJohnsonu, ko jim met od daleč ne gre. Zato tudi ni težko napovedat, da bo imel na koncu boljše odstotke. Tak je pač naš Goran, težko se razigra, a hkrati skoraj nikoli sam ne pokoplje moštva.

Tokrat se je pač nasprotnik odločil, da bo zaprl raketo, in jim prepustil veliko prostora na trojki. Skoraj vsi igralci so to izkoristili, prišli so do pravljičnih odstotkov. Ampak za zmago bi morali igrati še v obrambi, kjer se jim močno pozna odsotnost Whitesidea, včeraj tudi JJohnsona. O Goranovi vlogi tukaj ne bi.

Če je pa to bil itak bodoči prvak lige, potem bi jih pa jaz močno pohvalil in pričakujem s Hassanovo vrnitvijo neizprosno borbo za dobljenih 7 tekem :)
lukace5
# 07.12.2017 ob 10:46
Za Miami vedno bolj postaja jasno, kar pisem z 2 leti in sicer da je potrebno celotno ekipo zgraditi na novo ce zelijo imeti vsaj moznosti za borbo za naslov v naslednjih 5-6 sezonah. Dokler imajo njihovi igralci se neko vrednost (Goran, Whiteside...), je potrebno narediti menjave in dobiti visoke picke na draftu ter potem graditi ekipo. Trenutni Miami je v najboljsem primeru ekipa, ki je sposobna uvrstitve v PO ampak tam nima niti najmanjsih moznosti za kaj vec. Glede na to, da je lastnik zelo ambiciozen dvomim, da je s tem zadovoljen. Rebuild je lazji na Vzhodu saj je manj dobrih ekip in bi lahko v 2-3 sezonah prisli na nivo trenutne ekipe ter imeli vsaj upanje. Trenutno lahko upajo na PO in izpad v prvi rundi, enako v naslednjih sezonah.

@binder
Tisti lanski drugi del sezone je bil pesek v oci in to je bilo vecini jasno. NBA je polna talentiranih igralcev, Miami pa je zmagoval z igralci ki so v najboljsem primeru za na klop ali pa se to ne. V drugem delu jim je slo vse na roke, vsi so bili v formi, ni bilo poskodb, vecina ekipe je igrala za nove pogodbe, ni bilo nobenega pritiska in se imeli so veliko tekem proti ekipam, ki so tankale. V NBA zmaguje talent, katerega pa Miamiju obupno primanjkuje. Imajo Gorana in Waitersa (prazna glava) to pa je tudi vse. Whiteside ni pretirano talentiran, on ima pac izjemne fizikalije za kosarko in zato je v NBA, Winslow tudi ni nic posebnega... Res upam da Gorana zamenjajo v kaksno drugo ekipo, v tem trenutku je vsaj 20 ekip ki bi bile zanj boljse kot Miami.
maliP
# 07.12.2017 ob 09:22
http://www.nba.com/hornets/news/draft_ce
ntral_expansion_rules_summary.html
timoti
# 07.12.2017 ob 20:08
borchica KD ima določene osebne probleme zadnje čase, po prstanu je pa postal precej naduvan in sika in se dela "močnega" pred igralci, ki ga bi polomili z levo roko. Boogie na primer bi ga položil zunaj igrišča z enim udarcem

a vi kaj razmišljate ko pišete komentarje ? A ma Boogie za sabo kšne borilne veščine. al bi ga položu samo zato ker ga je več skupi ?

Jamesa Johnsona bi po tvoji teoriji razbilo kar nekaj nba igralcev, a močno dvomim da je temu tako.
Košarkarska Liga NBA
link
Goran Dragić prvi strelec Miamija v Memphisu
22
12. december 2017 ob 07:58 Prvič po polfinalu evropskega prvenstva sta se na parketu srečala Goran Dragić in Marc Gasol in spet je bil zmagovalec slovenski kapetan. Miami je na gostovanju v Memphisu slavil s 107:82.
Več novic ...
Kazalo