Alpsko smučanje

Poudarki

  • Gorza tik za deseterico, Šporn 18.
  • Hud padec veterana Patrika Järbina
  • Didier Cuche spet brez medalje, polom Avstrijcev
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,0 od 35 glasov Ocenite to novico!
Aksel Lund Svindal
Aksel Lund Svindal nadaljuje norveško tradicijo zbiranja medalj na največjih tekmovanjih. Foto: Reuters
Patrik Järbyn
Po hudem padcu Patrika Järbyna (št. 29), ki je ob padcu na ledeno progo izgubil zavest, je bila tekma za okrog 15 minut prekinjena, švedskega veterana pa so odpeljali v bolnišnico. Foto: Reuters
Bode Miller
Bode Miller je osvojil drugo medaljo v Vancouvru, še vedno pa mu v bogati karieri manjka najžlahtnejše odličje. Foto: EPA
Aleš Gorza
Aleš Gorza je za dve mesti zaostal za najboljšo slovensko olimpijsko uvrstitvijo v superveleslalomu, ki jo z 9. mestom iz Calgaryja še naprej drži Tomaž Čižman. Foto: STA
       Gorza je dosegel dobro uvrstitev... smo mislili da bo turist, je pa na koncu to Jerman izpadel Avstrijci so res potolčeni...komentator je rekel: od sedaj naprej smo sankaška nacija in ne smučarska       
 Komentar MMC-jevega uporabnika z imenom Jang

Dodaj v

Le Svindal je imel odgovor na ameriški izziv

Aleš Gorza zadovoljen s svojo vožnjo, Jerman odstopil
19. februar 2010 ob 22:13
Whistler - MMC RTV SLO

Aksel Lund Svindal je preprečil dvojno ameriško zmago na olimpijskem superveleslalomu, ki ga je dobro odpeljal tudi Aleš Gorza in bil 11.

Norveški alpski smučarji nadaljujejo prevlado na velikih tekmah, saj je Svindalovo zlato že četrto na moških superveleslalomih za olimpijske igre. Srebrno medaljo je osvojil Bode Miller, bronasto pa senzacionalno Andrew Weibrecht. Andrej Šporn je bil 18., Andrej Jerman pa spet ni bil kos izzivu velike tekme in je po 25 sekundah odstopil, potem ko ni ujel vrat. Tudi Andrej Križaj ni končal tekme, odstopil je tik pred ciljem.

Senzacija: Weibrechtu bron
Na zahtevni, poledeneli progi, je konkurenci s številko tri rokavico prvi vrgel Američan Andrew Weibrecht, ki ima v svetovnem pokalu vsega eno uvrstitev med deseterico (iz sezone 2007/08, ko je bil 10. na smuku v Beaver Creeku), na generalki pred Vancouvrom pa je bil v Kitzbühelu enajsti. Šele slovitejši rojak Bode Miller ga je uspel premagati, toda jasno je bilo, da se da potegniti še boljšo linijo.

"Neverjetno. Že ko sem dobil startno številko, sem vedel, da je to moja priložnost. Izkoristil sem jo na najboljši možni način. Seveda sem imel tudi nekaj sreče, a ta je vedno potrebna," je bil zadovoljen Weibrecht, ki je nadaljeval ameriške uspehe alpskih smučarjev na igrah: "Američani smo praktično doma. Kanada je skoraj v vsem podobna ZDA, tako da za razliko od Evrope res uživamo. Na velikih tekmovanjih pride do izraza tudi naš značaj, predvsem pa velika želja."

Cuche v Vancouvru brez medalje
Veliki favorit Didier Cuche prave "tirnice" ni našel in je bil le osmi. Kariera 35-letnega Švicarja se bo tako očitno končala brez osvojenega naslova olimpijskega prvaka. Tudi preostali favoriti niso mogli ogroziti najboljših treh, izjema je bil le Svindal. Ob njegovem štartu je prvo peterico ločilo le 21 stotink, Norvežan pa je imel v cilju 28 stotink prednosti pred Millerjem, ki še lovi zlato olimpijsko medaljo.

Na prvem vmesnem času 30 stotink za Millerjem
Svindal, dvakratni zmagovalec skupnega seštevka svetovnega pokala in to sezono zmagovalec superveleslaloma v Val Gardeni, je na prvem vmesnem času za Millerjem zaostajal še 30 stotink, pri vseh naslednjih pa je bil že spredaj. Na prestolu je nasledil rojaka Kjetila Andreja Aamodta, ki je v Torinu tretjič zapored postal superveleslalomski olimpijski prvak. Svindal ima v Vancouvru že drugo medaljo, saj je bil na smuku srebrn.

Z nasmehom do zlata
"Smučal sem z nasmehom na licu. V žepu sem že imel kolajno, zato sem bil povsem sproščen. Na zahtevni progi je bilo težko smučati brez napak, potrebno pa je bilo tvegati. Meni zgornji del ni najboljše uspel, toda v spodnjem sem vse nadoknadil. Ne znam povedati, zakaj smo Norvežani vedno tako dobri v tej disciplini," je bil zadovoljen Svindal.

Järbyn z akijem v dolino
Selektivna proga je zahtevala nekaj žrtev, čeprav tako hudo le ni bilo kot na ženskem smuku. Najprej je spektakularno padel Italijan Peter Fill, ki pa se ni poškodoval. Precej bolj grozen se je zdel padec Šveda Patrika Järbyna, ki je z glavo priletel na poledenelo progo in izgubil zavest. Tekma je bila za 15 minut prekinjena. “S Patrikom je vse v redu,” je sporočil zdravnik švedske reprezentance Per Lliljeholm in dodal, da se Jaerbyn nesreče ne spominja.

Popoln polom Avstrijcev
Posebna "žrtev" proge Dave Murray so Avstrijci. Še najboljši, 14., je bil Benjamin Raich. "Svindal je človek za velike tekme. V pravem trenutku se zna zbrati, če pa je še povsem neobremenjen, kar je po uspehu v smuku danes bil, ga je težko premagati. Spoštujem ga in ga štejem med resne tekmece v veleslalomu," je v cilju novinarjem razlagal Raich.


Končni vrstni red:
1. A.-L. SVINDAL NOR 1:30,34
2. B. MILLER ZDA +0,28
3. A. WEIBRECHT ZDA 0,31
4. W. HEEL ITA 0,33
5. E. GUAY KAN 0,34
6. C. INNERHOFER ITA 0,39
7. P. STAUDACHER ITA 0,40
8. C. JANKA ŠVI 0,49
9. T. GRÜNENFELDER ŠVI 0,56
10. D. CUCHE ŠVI 0,72
11. A. GORZA SLO 0,73
12. K. JANSRUD NOR 0,87
...
18 A. ŠPORN SLO 1,24
21. M. WALCHHOFER AVT 1,66


T. O.
Aksel Lund Svindal
Andrew Weibrecht
Peter Fill
Peter Fill
Patrik Järbyn
Patrick Järbyn
Bode Miller in Aksel Lund Svindal
Aleš Gorza
Andrej Jerman
Andrej Šporn
Andrej Križaj
Prijavi napako
Komentarji
celentano
# 20.02.2010 ob 08:50
Mater ste eni pametni.
Primerjate ženski šprint v smuč. tekih z alpskimi discplinami.

Petra je velika borka, ampak preveč energije porablja, da ustreza vam in debilnim novinarjem, da bi bila kdaj olimpic NO.1.

Svindal je pravi šampion. Miller zasluženo brez zlate(karma za Torino), morda bo v kombinaciji.

Naši z izjemo Gorze z nekonkurenčnimi štartnimi številkami.
Huda pista, odlična tekma.
tosmjzt
# 20.02.2010 ob 08:46
Zakaj aca-trica že cel čas trobezlja o Valenčiču kot kandidatu za medaljo? V celem svojem lifu ni bil 10x med 10 in zdaj bo osvojil medaljo. Saj ni Jakov Fak!
Diego Armando
# 20.02.2010 ob 08:26
Bravo Svindal, bravo Gorza in vse dobro Jarbynu,od nekdaj enemu najbolj srčnih smučarjev!
Fergie82
# 20.02.2010 ob 08:15
Bode
bron
srebro
zdaj pa zlato!
mihabegelj
# 20.02.2010 ob 00:37
neverjetno, američanom gre res dobro
Sandie
# 20.02.2010 ob 00:09
aca_trica@ clarus@
Avstrijska ekipa na super G v Innsbrucku dec. 1998 v postavi:
1. Maier, 2. Mayer, 3. Strobl Fritz, 4. Eberharter, 5. Salzgeber, 6. Knauss, 7. Wirth, 8. Schifferer, 9. Franz, 16. Strobl Josef in 18. Gruber. Enajst odličnih smučarjev, ki so na domači tekmi sijajno izkoristili maksimalno kvoto.
Sandie
# 19.02.2010 ob 23:55
Kar je najbolj razveseljivo da so tekme fer, da potekajo v sončnem vremenu in na lepi, dokaj trdi podlagi. Še pred 1 tednom je izgledalo obupno.
Še enkrat udarila Norveška in ZDA - njihovi smučarji izkoristijo praktično vsako priložnost, ki jo imajo. ZDA ima 6/12 alpskih medalj! To je domena največjih šampionov, bravo. Svindal - kapa dol. Šampion od glave do pet - končno je oplemenitil svojo zakladnico šestih medalj z največjih tekmovanj še z olimpijskim zlatom (sedaj ima 4 zlate, 2 srebrni in 1 bronasto) . Pravi naslednik Aamodta in Kjusa. Na ORF je izjavil, da mu je samozavest dvignilo smukaško srebro, da je dobro ocenil progo, imel potreben instinkt na kak način odpeljati. Bode Miller - kljub temu, da ni zlat, je legenda. deveta medalja z velikih tekmovanj (4-4-1). Weibrecht največje presenečenje alpskega dela iger. Le on in Defago sta zaenkrat nova med dobitniki odličij po štirih tekmah, kar izpostavi tiste dežurne šampione z sposobnostjo osvajati medalje, tudi tiste ki imajo slabo sezono (Mancuso). Zmagovalni, skoraj brezobzirno krvoločni instinkt. Potem, ko enkrat imaš medaljo, je vse lažje, neke sorte verižna reakcija, Miller, Svindal, Vonn, Paerson... Pri nas je bila taka samo Svetova. In tudi zato je škoda, da Tina ni malo bolj stisnila včeraj na smuku za kombinacijo. Z vsako zapravljeno priložnostjo se pritisk veča in šanse so manjše. Se spomnite Aamodta ali Kjusa, ki sta kot utrujena allrounderja prihajala na velika tekmovanja, potem pa po osvojeni medalji v smuku ali SG premagovala spočite specialiste za posamezne discipline?
Nerazumljiv debakel Avstrijcev - po slovesu velikih imen iz Torina jim trda prede. Raich je bil takrat na vrhuncu, imeli so Dorfmeistrovo in Maierja, po štirih tekmah imajo le en bron. SL in VSL še prideta, tu so imeli več uspeha letos. Kljub temu pa se ne bodo niti približali rekordnemu Torinu, kjer so osvojili kar 14/30 alpskih odličij.
Švicarji: trije med deset, a relativno daleč od medalj. Cuche ima samo še VSL:
Italijani: 4., 6. in 7. mesto a neverjetna smola - 2, 8 in 9 stotink od brona, od srebra pa še 3 stotinke več!
Kanadčani: brez medalj v svojih paradnih disciplinah, domač teren jim ni bil naklonjen niti malo. Osborne in Dixon sta popolnoma podlegla pričakovanjem, tako svojim kot tujim. Le Erik Guay se je dobro boril za medalje, vendar spet neverjetna smola v igri stotink - 3 stotinke od brona! V Torinu za 10 stotink, na SP v Areju je bil ob medaljo za 2 (smuk) in 3 stotinke (SG). Skupno dvakrat četrti, dvakrat peti, trikrat pa šesti na velikih tekmovanjih in VEDNO smola v igri stotink - pomojem najbolj sfrustriran tekmovalec v alpskem smučanju.
Slovenci: Gorza zelo dobro, zanimivo le 4 desetinke od medalje, kdo bi si mislil. Majhne razlike in posledično 11. mesto. Jerman - mene spet ni razočaral. Enostavno ni tekmovalec za velike tekme. Zanj so Kitzbuhel, Wengen, Bormio pa še 2, 3 tereni in čao. Šporn čisto ok, Križaj pa 'nabira izkušnje' lol.
some_body
# 19.02.2010 ob 23:49
m13
19. februar 2010 ob 21:52
Spremljam na evrovisionsportu. Pa pride Svindal po prevzemu vodstva ves nasmejan na mesto za zmagovalca pa rece Bodiju: You again? Pa mu Bodi z nasmeskom odvrne: You assh*le:) Hehe, cara! Res jima privoscim!


haha :D ta je bla dobra :)

Bravo Bode !! druga medalja na teh OI :) res mu privoščim zlato olimpijsko medaljo ;) upam da mu uspe v superkombinaciji ;) Rajš bi vidla da bi biu dons Bode prvi ampk sj Svindal je tut kul :)

Čestitke Gorzi :) Dober rezultat ;)
idared
# 19.02.2010 ob 23:39
Takšne športnice kot je Petra Majdič več ne bomo meli nikoli.
manchy
# 19.02.2010 ob 23:37
Akseeel raztura :))) Res mu privoščim. Privoščila bi tudi Millerju, ampak če ga je že kdo premagal, sem vesela, da je to Svindal. Miller pa upam, da dobi kombinacijo.

Svindalu pa res kapo dol ... kolk je mel letos zdravstvenih tezav (najprej operacija rame, nato počena kost na nogi in na koncu še bolezen, ki se je ni znebil več kot en mesec). Sem bila prepričana, da bo to njegova najslaba sezona v zadnjem času, zdej pa tole ... fantastično.
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 23:36
@aca_trica
Če smem ... koliko kolajn si še upaš napovedati za Slovenijo in kdo jih bo osvojil? Da vidimo, o čem se pogovarjamo ...
benet
# 19.02.2010 ob 23:34
Sprejem Petre Majdič..pridružite se:

http://www.facebook.com/group.php?v=app_
2392950137&ref=mf&gid=3229459539
52#!/group.php?gid=322945953952&ref=
nf
aca_trica
# 19.02.2010 ob 23:32
Je čisto vredu, Tina bo šla sedaj na polno. Tudi Kranjec in vsi ki sem jih naštel. Tina pač v smuku ni imela realnih možnosti, v smukaškem delu kombinacije je pa že za Mancusovo zaostala za 1. 01 sekunde, tako da...
idared
# 19.02.2010 ob 23:30
Vem, da imamo. Samo pristop me moti.
aca_trica
# 19.02.2010 ob 23:28
idared, še pridejo Kranjec, ekipno skoki, Faričeva, Valenčič, Fabjan, Flander, Maze, Ferk, še imamo ogromno želez.
aca_trica
# 19.02.2010 ob 23:26
clarus, pa kdaj so mel pa 10 enakovrednih?????? Maeir, Raich, Eberharter, Walchofer, mogoče še dva, a 10 zagotovo ne.
idared
# 19.02.2010 ob 23:26
Samo po moje Petra Majdič ni Slovenka. To ni v naši krvi, da bi se tako borili. Res ne vem od kod je to vzela. Vsaka ji čast.

Ker, če pogledamo naše ostale tekmovalce se mi zdi, da niso pri stvari. Zakaj ne more noben od naših nikoli presenetiti?? Zakaj lahko presentijo Hrvati, Slovaki, Belorusi, Francozi(biatlon), Weibrecht..... Naši pa nikoli.

Še enkrat čestitke Petri.

Do sedaj so me razočarali smučarji za pristop. Edino Perko in Gorza ne. Ostali pa slabo, brez napadanja. Kot je reko Kranjec tu se ne deli točk. Si četrti ali 50. je isto.

Gregorinova si ni upala pomisliti na tretjo mesto a je bila četrta po polovici proge.
Bauer njega ne moremo metat v isti koš. Fant je probal žal se mu ni izšlo. Pohvalno
Tina Maze imela je neverjetno priložnost na kombinaciji. Nisem še napolno napdala. Hjo
Andrej Jerman brez napadanja se nikamor ne pride. Na smuku brez napak 28.
Andrej Šporn ni imel sreče.

Hvala Petra
clarus
# 19.02.2010 ob 23:22
Res avstrijci trenutno nimajo 10 enakovrednih smučarjev, so pa še zmer bolj podkovani. Eh, nima veze. Gorza je bil danes ok pika.
aca_trica
# 19.02.2010 ob 23:12
Kosteliću kombinacija, srebro Reichu, bron pa je odšel v Švico k Zurbriggnu.
idared
# 19.02.2010 ob 23:11
clarus

Kot je recimo kdo. Avstrijci nimajo več 10 enakovrenih smučarjev. V ostalih rep pa so vsi tabolši na štartu
ponudnik
# 19.02.2010 ob 23:10
Spektakularen superveleslalom, res dobra napeta tekma! Čestitike Gorzi za lep čas, škoda da ni malo več treninga smuka v nogah, saj bi se dalo to v spodnjem delu vnovčiti za medaljo.
clarus
# 19.02.2010 ob 23:09
Ja, glede na rezultat je bil dober, če pa upoštevaš dejstvo, da zarad OI kvote ni vseh tekmovalcev iz svetovnega pokala, (kater bi ga zih prehitu) bi bil pa brž nad 20. Za dans, bi že težk bil boljši.
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 23:09
@aca_trica
Raje ne primerjaj generacij, da ne boš koga užalil. Ni namreč primerjave. ;)
idared
# 19.02.2010 ob 23:03
Samo Jerman. Tako nemotivirano na progo. Ziher, da bi lahko ulovil vratca
aca_trica
# 19.02.2010 ob 23:03
clarus, še kar dober? Bil je odličen.
clarus
# 19.02.2010 ob 23:02
Sej je bil Gorza še kar dober (tud letos ma 2 dobre uvrstitve), stotinka z Cuchem in pred avstrijci, če tku pogledaš. Tu je bil čist njegov realn domet, za kaj več pa res ni.
TPoweR2
# 19.02.2010 ob 23:02
Miler bo zmagal kombinacijo!
aca_trica
# 19.02.2010 ob 23:00
Ja, ko bi se zavedali svetovne konkurence, potem bi bilo lepo. Imeli smo Križaja, Petroviča, Svetovo, Dovžanovo, Bokalovo, Pretnarjevo, Suhadolčevo, Hrovatovo, Koširja, Korenovo, Vrhovnika, Kunca. Zdaj imamo pa Valenčiča, Vajdiča, Gorzo, Valenčiča, Jermana, Šporna, Skubeta, Mazetovo, Ferkovo, Drevovo, Robnikovo, Štuhčevo(zadnji dve za naslednjo sezono, letos poškodovani). Ja, vem, ni primerjave, med tistim kar je bilo in tistim kar je sedaj. A vseeno, lahko smo ponosni, ker bomo imeli še vsaj 3 leta zasedbo kot je Jerman, Šporn, Skube, Vajdič, Valenčič, Maze, Drev, Robnik, Štuhec, Ferk, kar je več kot zadovoljivo. Včasih so bili drugi časi...
sfc strelovod
# 19.02.2010 ob 22:59
Sej ne vem če bi sploh še gledu te Američane. Znašimi tko al tko ni nič...Bojim se da tudi tina ni dovolj samozavestna po tem kar je pokazala do zdaj
jang
# 19.02.2010 ob 22:57
Gorza je dosegel dobro uvrstitev... smo mislili da bo turist, je pa na koncu to Jerman izpadel

Avstrijci so res potolčeni...komentator je rekel: od sedaj naprej smo sankaška nacija in ne smučarska
iztoce
# 19.02.2010 ob 22:55
Ja, starčki kot so Cuche, Jarbyn, Buchel, Raich, Walchofer, Miller.... itak, za odpisat :)))
In vi pametnjakoviči bi Gorzo odpisali, ki je star 29 in je bil 11 na OI. Naj lepo ti mladinci premagajo starčke pa bo. :)
sfc strelovod
# 19.02.2010 ob 22:55
Mirnčan se strinjam...vsaka uvrstitev med 10 je za nas že ne vem kaj. Tud 5 mesto tine je odlično čeprav je smuk šla le na pol. Dejmo osvojit kako medaljo ker tisto med 10 ne šteje skoraj nič
MIRNČAN
# 19.02.2010 ob 22:53
Gorza je dosegel fenomenalen rezultat boljšega že zelo težko. Pismo smo z vsem zadovolni včasih smo bili smučarski narod zdj smo veseli če kdo med deset pride. škoda dnarja za starčke rajš vlagajte v mlade kot so: križaj,skube,jazbec,glebov pa še kdo
iztoce
# 19.02.2010 ob 22:51
Bravo Aleš!! Zakon vožnja. Avstrijski komentator ni mogo prehvlit tehnike. Res vsa čast za tehniko! Le tako naprej, zdaj prihajajo najboljša leta! Go Go Gorza!!!!
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 22:49
Za 4. mesto se spomnim Bauerja, pa še to samo zato, ker je bilo to pred par dnevi. Čez 20 let se najbrž ne bom spomnil ne njega, ne njegove uvrstitve. aca_trica ga bo pa zagotovo slavil kot boga. :)
aca_trica
# 19.02.2010 ob 22:49
Praktično gre za stvar trenutka, jutri bo današnja tekma že preteklost. To je pač današnji šport-stvar trenutka. Tipičen primer je izjava Evraja po zmagoslavju v ligi prvakov leta 2008: Nisem se imel časa veseliti, čakajo nas že priprave za evropsko prvenstvo.
zike
# 19.02.2010 ob 22:47
Škoda za Cucha, ki je nedvomno najboljši smučar v hitrih disciplinah, ampak razmere v hitrih disciplinah mu niso šle na roko, kakor tudi Jermanu. Avstrijci pa so definitvno največji poraženci OI.
aca_trica
# 19.02.2010 ob 22:46
Ja pa važno da mi vemo kateri je bil. Kaj me briga kaj si o tem mislijo Američani, Finci, Japonci. Pač, ni medalje, a sta lepi uvrstitvi. Čez 150 let tud noben ne bo vedu kdo je Svindal.
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 22:46
@aca_trica
Pa kaj res misliš da štejejo le medalje.

Ah, daj no. ŽAL je tako, da na OI štejejo LE medalje. Ni točk za uvrstitve po 3. mestu, ni slave, ni priznanj, ni sponzorjev, ni denarja. Žal. To so olimpijske igre, kjer slavimo zmagovalce in (pogojno) še preostale dobitnike medalj. Vse ostalo velja za nastop, ki - razen morda tekmovalcu in njegovemu trenerju - nikomur ne pomeni praktično ničesar. Prej kot bodo modeli ala Gorza to spoznali, prej bodo imeli tudi možnosti za kakšen konkreten rezultat. Pa čeprav mislim, d aje konkretno za Gorzo že tako ali tako prepozno.
lapy
# 19.02.2010 ob 22:43
Navedi enega slovenca/ko, ki je bil 4. na OI. Pa ti bo bolj jasno kaj šteje na OI :D
aca_trica
# 19.02.2010 ob 22:42
Ja, seveda. Pa kaj res misliš da štejejo le medalje. 11. in 18. mesto sta res zelo lepa rezultata za naše fante.
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 22:38
@aca_trica
Ves svet bo govoril, da je imel Gorza lepe možnosti za medaljo.

Haha, prav gotovo. Čez 20 let še Slovenci ne bomo vedeli kdo je Gorza, kaj šele svetovna javnost. Malo realnosti ne bi škodilo. :)
aca_trica
# 19.02.2010 ob 22:28
Suma Sumarum. Ves svet bo govoril, da je imel Gorza lepe možnosti za medaljo.
gorkkesh
# 19.02.2010 ob 22:25
ricky_no.1
19. februar 2010 ob 22:22
Prijavi neprimerno vsebinoSramota od mmc-ja že 5 dni vam ne dela video, pa tolk ste se hvalili koliko posnetkov boste dali gor med olimpijskimi igrami in to samo nekaj minut po dogodku.
Da pa 5 dni tega ne morte zrihtat ste pa res nesposobni.
Še enkrat SRAMOTA!!!
Drugič se pa raje ne hvalte, če veste da tega niste v stanju narest
+ 2 glasova

podpis
pa tok enga duvanja
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 22:25
@aca_trica
11. in 18. mesto je super lep rezultat.

Seveda je oz. sta. Prepričan sem, da bomo čez 20 let vsi govorili o fenomenalnem 11. in neverjetnem 18. mestu v superveleslalomu na OI. Pa ne samo mi, ampak najbrž kar ves svet. Takšni uvrstitvi je namreč profesionalnim smučarjem res težko ponoviti. :)
stella10
# 19.02.2010 ob 22:25
ok, nisem gledala tekme.. a mi lahko kdo pove kaj se je zgodilo z avstrijci?? sej ne da jih med deseterico pogresam, ampak vseeno:))
aca_trica
# 19.02.2010 ob 22:25
No, no, pet dni pa ne. Prenašal so dva dni nazaj. Če bi imeli bi dali, tako pa...
ricky_no.1
# 19.02.2010 ob 22:22
Sramota od mmc-ja že 5 dni vam ne dela video, pa tolk ste se hvalili koliko posnetkov boste dali gor med olimpijskimi igrami in to samo nekaj minut po dogodku.
Da pa 5 dni tega ne morte zrihtat ste pa res nesposobni.
Še enkrat SRAMOTA!!!
Drugič se pa raje ne hvalte, če veste da tega niste v stanju narest
Kemik
# 19.02.2010 ob 22:22
Bravo Bodeju Millerju, čeprav ga je na koncu Svindal prehitel zaradi slabšega spodnjega dela. To pa vsekakor je tisti Bode, kot smo ga poznali v vseh teh letih, prav ta Bode z direktnimi vhodi v zavoje in krajšimi linijami. Možnosti za zlato medaljo sicer so v superkombinaciji (vsekakor zares veliko, če le dokonča slalom) in ob dobrem dnevu tudi v veleslalomu (glede na to, kako je vozil v zadnjih dveh letih na superveleslalomih in je sedaj osvojil srebrno medaljo, se ne bi čudil, če se mu utrga še v veleslalomu), toda tudi če na koncu ne osvoji zlate medalje, je ponovno dokazal, da lahko tudi v teh letih še kako konkurira vsem mladcem in še vedno osvaja medalje, zaenkrat je osvojil dve v dveh nastopih. Mislim, da lahko v preostale nastope gre sproščen, pa bomo videli, kako bo potem na koncu.

Didier Cuche še torej ima definitivno možnost v veleslalomu, a se mi zdi, da le je še nekaj težav, najsi bo to morda fizično zaradi poškodbe v Kranjski Gori ali pa morda tudi psihično, ker je pritisk na njem res ogromen. Tudi od Carla Janke sem definitivno pričakoval več na teh igrah, verjetno so razlogi zaradi pritiska podobni. Podobno pri Avstrijcih (res so igre za njih zaenkrat popolna katastrofa) in Kanadčanih (od domačega terena so zagotovo pričakovali precej več). Svindal je očitno res kopiral Aamodta in Kjusa, vendar je že sedaj osvojil več velikih kristalnih globusov kot Aamodt in zaenkrat natanko toliko kot Kjus (2), morda ju bo do konca kariere ujel tudi v medaljah na SP-ji in OI, bomo videli.

Čestitke Gorzi za dobro vožnjo, saj je imel na progi kar nekaj časa prednost pred Weibrechtom (tega Američana pa res nikakor nisem pričakoval celo na 3. mestu, saj v svetovnem pokalu ni bil nikoli višje od 10. mesta 2007, ampak vsa čast za danes), pa je v spodnjem delu nekoliko izgubil. Tisti zgornji zavoj ob skoku je bil usoden za Jermana, ki je tako žal izgubil možnosti za olimpijsko medaljo v karieri (v čudež v superkombinaciji nekako ne verjamem), razen če bo ponovil Büchla ali Cucha ter tekmoval zares dolgo. Šporn je sicer prišel do cilja, toda pričakovano ni bil ravno pri vrhu.
aca_trica
# 19.02.2010 ob 22:21
Veš kaj Suma Sumarum. 11. in 18. mesto je super lep rezultat.
alsas
# 19.02.2010 ob 22:21
avstrijci pa cist stural a
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 22:20
Boljši smo od Avstrijcev in Francozom. Klobuk dol pred našimi-fantastično.

Torej smo boljši od slabih in s tem se tolažimo? To Slovenija! :)
aca_trica
# 19.02.2010 ob 22:16
Boljši smo od Avstrijcev in Francozom. Klobuk dol pred našimi-fantastično.
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 22:10
Križaj: "Desni ovinek je bil preoster. Pripravljal sem se na oster levi ovinek." :)
lyla
# 19.02.2010 ob 22:09
ne gre se zato kdo dobi več plusov in minusov pač pa da so eni komentarji tak nevtralni da jih sploh nima smisla ocenit. ampak sj v končni fazi je res vseeno. spoštljiv odnos pri komentarjih-mate prav-tega ne bom dočakala tu, hehe!
D e s S
# 19.02.2010 ob 22:09
Ni vreden priimka:D:D....Vsekakor soliden nastop! :):)
Primozz
# 19.02.2010 ob 22:07
GREMO aNDREJ
D e s S
# 19.02.2010 ob 22:07
Dajmo zdaj Bojan...hophophophop...aja pardon....Andrej....;)
chello
# 19.02.2010 ob 22:03
djamshy
19. februar 2010 ob 21:34
Prijavi neprimerno vsebino
weibrecht zgleda k en preplašen svizec

hahahahahaha res hud komentar :)) prav imaš! :D
repjek
# 19.02.2010 ob 22:02
Ajmo še Križaj....!!
Primozz
# 19.02.2010 ob 21:59
Kaj je z Jerbynom??
D e s S
# 19.02.2010 ob 21:58
Hehe...meni so najbolj smešni komentarji: "JOJ! Pa zakaj mi dajete minuse. Samo svoje mnenje povem". Hehe. Ne vem folk. A vam je življenski cilj, da mate največ plusov na tem portalu??

Zaj mi pa dajte minuse...hehehehe :D:D:D
D e s S
# 19.02.2010 ob 21:56
pa kaj govori ta Urban. Da je Svindal že prvak???

Ali je pozabil, da pride še Križaj!!!

Če bo smučal pol tako dobro, kot je njegov priimek nam zlata ne uide :D:D:D
Throll
# 19.02.2010 ob 21:55
Bravo Svindal! Čestitke pa tudi Millerju in Weibrechtu.
m13
# 19.02.2010 ob 21:52
Spremljam na evrovisionsportu. Pa pride Svindal po prevzemu vodstva ves nasmejan na mesto za zmagovalca pa rece Bodiju: You again? Pa mu Bodi z nasmeskom odvrne: You assh*le:) Hehe, cara! Res jima privoscim!
miamigirl
# 19.02.2010 ob 21:52
bomo vidl...škoda k je Jerman odstopu...upam na dobro uvrstitev Gorze
lyla
# 19.02.2010 ob 21:50
ja se bom ponovila. res vas ne razumem ane. nikakršnih žaljivih komentarjev ne dajem, ampak ker sem vesela da je Svindal zmagal kasiram minuse. in mizzi tud. žalostno res, da niti ne smeš povedat za koga navijaš. prav hecno no. zanč napadl folk z minusi, kateri so navijal za Millerja, zdj tole. no comment no.
pobic_17
# 19.02.2010 ob 21:48
ni finc, ampak šved
united4ever
# 19.02.2010 ob 21:47
a jodlarji bojkotirajo letošnje OI? :D
BorutMaja
# 19.02.2010 ob 21:47
Po finca je prišel helikopter ...

Škoda za Millerja, da je spet mel smolo in izgubil zlato. Pa tak sem navijal zanj.
Sicer sem bil kar 100%, da je ne bo osvojil, ker so razlike bile zelo majhne.
Ampak spet uspešen dan zanj, saj je spet dobil kolajino ... srebro in bron ... dober uspeh. Upam še na kako ... v kombinaciji ...

Naši pa ... je blo pričakovati, da ne bodo v top 10.
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 21:47
Btw, tega Miklavca je pa v studio kar zanimivo poslušati. Predlagam zamenjavo: Miklavc namesto Vrhovnika! :D
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 21:45
Če bo Ante postavil tak slalom kot ga je na superkombinaciji postavil naš trener Tini, potem Ivica nima možnosti za medaljo. :)
x-bmvr
# 19.02.2010 ob 21:43
jaoo, škoda za ta millerjev spodnji del, ker drugač bi verjetno lahko zmagal :) ampak ok, bron ma,zdej še srebro..v kombinacijo pa po zlato!! (btw,slalom postavlja ante ;P )
aljazaljaz
# 19.02.2010 ob 21:42
DAJMO KRIZAJ, DAJ NAS PRESENETI IN VNESI VSAJ MALO VESELJA SLOVENCEM!!! SRECNO
avalent
# 19.02.2010 ob 21:41
Jezus, kje pa je kakšen Avstrijec:-)
D e s S
# 19.02.2010 ob 21:41
Po zaslugi Gorze smo boljši od take velesile kot je Avstrija :D
united4ever
# 19.02.2010 ob 21:41
kaj je z jerbynom??
as_kgarnett
# 19.02.2010 ob 21:40
Grd padec Jaerbyna.
Švicarji tokrat brez medalje - veliko razočaranje pa so te olimpijske igre
za Didie-ja Cucha.
rap_coko
# 19.02.2010 ob 21:39
ok razumem recimo da neka država ne more bit dobra v nekem športu če se z njim ne ukvarja, npr: španija v zimskih športih sam mi pa se skos mučmo pa ni rezultatov, to se je pa res za vprašat kaj hudiča počnemo
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 21:39
Upa kdo napovedati Križajevo izjavo po njegovem nastopu? :)
as_kgarnett
# 19.02.2010 ob 21:39
Šporn na 18.mestu samo 1,24 za Svindallom.
Američanom že 3 medalje po 2 moških tekmah + 3 medalje na 2 ženskih tekmah =
1 zlata medalja, 3 srebrne medalje in 2 bronasti medalji.
Zelo dober 'izplen' Američanov na 4 tekmah od skupno 10.
tracer
# 19.02.2010 ob 21:38
Brez hudega padca pa očitno ne gre....
smiilc
# 19.02.2010 ob 21:38
kak je pau :S
Primozz
# 19.02.2010 ob 21:37
auuuuuuuuuuuuuuuu
skoda
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 21:36
Šporn: "Nisem dobro stopil na smuči. To je zame nova uvrstitev na velikih tekmovanjih." :)

Ampak resno: izjave naših športnikov bi lahko zbrali in izdali v vezani obliki. Prepričan sem, da bi bila zadeva knjižna uspešnica. V Sloveniji a bogami i šire! :)
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 21:35
eh, naši bolj bogo je tu, ampak saj bo, glavo gor fantje
djamshy
# 19.02.2010 ob 21:35
je že prišel dlje kot na smuku......prav komentator

kera kmečka
emideluks
# 19.02.2010 ob 21:35
Tale proga je pisana na kožo Koširju...
mizzi
# 19.02.2010 ob 21:35
Aja, pa škoda za Cucha, res bi mu privoščila. Tolk simpatično vrže smučko v zrak, hehe.
mizzi
# 19.02.2010 ob 21:34
Toooo, Svindal! Kakšen car. Vedno, ko je treba res kaj pokazati, on to pokaže.
mirela
# 19.02.2010 ob 21:34
ŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠšppppppppppoooooooo
orrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnn dejmo
Primozz
# 19.02.2010 ob 21:34
Gremo Sporn

medaljooooooooooooooo
djamshy
# 19.02.2010 ob 21:34
weibrecht zgleda k en preplašen svizec
as_kgarnett
# 19.02.2010 ob 21:33
Aksel Lund Svindall suvereno do svoje 1.zlate medalje.
Miller z zelo dobro vožnjo do srebrne medalje, 3-v karieri.
Presenetljivo 3. Andrew Wibrecht!!!
Popoln polon Avstrijcev!!
Od naših: Gorza soliden, Jerman zgrešil vrata!
lyla
# 19.02.2010 ob 21:32
Svindal juhuhuuuuuuuu!
emideluks
# 19.02.2010 ob 21:31
Kako se ameriški trener dere v štartni hišici :D :D :D
man united1993
# 19.02.2010 ob 21:31
Gorza le 42 stotink od brona. Toliko o razlikah na tekmi.
semaino
# 19.02.2010 ob 21:30
Naš Jerman je izpadel - da vas jaz obvstim če so ti RTV-jevci tako počasni danes.
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 21:29
mogoče bo pa šporn.
emideluks
# 19.02.2010 ob 21:29
Dam na bržole :D
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 21:29
Jerman: "Imel sem prehitre smuči!" :)
SloKid
# 19.02.2010 ob 21:29
E moj Jerman...
loup
# 19.02.2010 ob 21:28
jeboga
djamshy
# 19.02.2010 ob 21:28
jej, jej
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 21:28
e, jebote jerry
Primozz
# 19.02.2010 ob 21:28
skoda Jerman
united4ever
# 19.02.2010 ob 21:28
Ajdeee Đeri!!!
mirela
# 19.02.2010 ob 21:28
Bode, čestitke... :)
Jerman pejmo
djamshy
# 19.02.2010 ob 21:27
jodlarji so brez medajle! ! ! ! ! !
Diiky
# 19.02.2010 ob 21:27
Sj miller ma še naslednje OI možnost da nastop =) kjer bo star 36-37 let =))
angelmanuel
# 19.02.2010 ob 21:26
Avstrijci so postali pravi eksoti v hitrih disciplinah.
smiilc
# 19.02.2010 ob 21:26
škoda miller zopet nebo dobozlate :P zato pabo jerman zaj
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 21:24
ne zaradi slaloma spet močno dvomim, sicer je pa to bode bomo vidli.
united4ever
# 19.02.2010 ob 21:24
Upam,da Bodeju res uspe slalom v superkombinaciji in da končn osvoji tudi zlato medaljo!
Diiky
# 19.02.2010 ob 21:23
Sj miller maa možnost v suprkombinaciji =) kjer boo 1 =)
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 21:22
bravo svindal, bravo bode, mogoče pa v veleslalomu, čeprav močno dvomim, da bo sploh spelal dve vožnji.
Pixxy
# 19.02.2010 ob 21:21
škoda za milerja no, pa kako bi mu privoščil
Diiky
# 19.02.2010 ob 21:20
@Suma Sumarum
Popravek: Zmagal bi Gorza, če le ne bi zaostal za prvim. :)

sj je meu u zgornjem delu najjbolši čas miller==) samo ga kondicija jebe =(
united4ever
# 19.02.2010 ob 21:20
upam, da vsaj jerman dans zmaga, če že ne bo Bode :)
raul67
# 19.02.2010 ob 21:20
...no al pa če Jerry preseneti :-) - sam bi mogli Toma poslat za njim, bi ziher letel kot norc... :-P
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 21:20
haha, zaj bojo avstrijci tak vse tožli, ker majo boljša očala od njih. tako bojo pri skokih ammana.
spella
# 19.02.2010 ob 21:20
Toooo Svindal=)
djamshy
# 19.02.2010 ob 21:19
Ne bo medajle za hozentregarje?
Primozz
# 19.02.2010 ob 21:19
Bode Miller - superstar
raul67
# 19.02.2010 ob 21:18
Hehe spet bo zmagala številka 19 :-) - Škoda za Millerja, sam mi je Svindal tut car - upam da ostane tako do konca...
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 21:18
@Diiky
Miller bi zmagu če v spodnjem delu nebi tok slabo smuču =(

Popravek: Zmagal bi Gorza, če le ne bi zaostal za prvim. :)
Primozz
# 19.02.2010 ob 21:18
Svindal! Bravo! Težko ga bo premagat.
................................

Defago?
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 21:17
upam, da res!!
angelmanuel
# 19.02.2010 ob 21:16
Eh kaki, jodlari bojo povsem odpovedali.
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 21:16
bravo aksel športno priznam, upam samo da se nea kaki avstrijec not vrine.
SloKid
# 19.02.2010 ob 21:15
Svindal! Bravo! Težko ga bo premagat.
Primozz
# 19.02.2010 ob 21:15
Svindal 1
Diiky
# 19.02.2010 ob 21:15
Miller bi zmagu če v spodnjem delu nebi tok slabo smuču =(
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 21:14
Si predstavljate Gorzo tekmovati s štirimi polomljenimi rebri? Verjetno bi "odštamfal" v dolino, če se ne bi slučajno kar na sedežnico spravil. :)
Primozz
# 19.02.2010 ob 21:14
3, Heel

Bravo

+0.05
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 21:13
to je bilo pa blizu
angelmanuel
# 19.02.2010 ob 21:12
Ostali trije naši nimajo kaj iskat na taki progi.
Primozz
# 19.02.2010 ob 21:12
Gremo Heel
Primozz
# 19.02.2010 ob 21:11
skoda Reich
SloKid
# 19.02.2010 ob 21:10
Škoda za Cucha.
Adut97
# 19.02.2010 ob 21:09
Groza lepo si peljal.
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 21:09
cuche je vzadi upam da walchofer zasotane
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 21:05
janka vzadi to ja
Amaranth
# 19.02.2010 ob 21:04
Se bojim, da Miller ne bo zmagal, čeprav mu privoščim ...
aca_trica
# 19.02.2010 ob 21:03
Gorza je model. Upam da bo med 10, kar bi bilo res nekaj prelepega, neverjetnega.
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 21:01
Gorza: "Bila je ena lepa vožnja."

Me veseli, da je užival v eni taki lepi vožnji. Saj konec koncev za to gre na olimpijskih igrah, kajne? Za take lepe vožnje? Faca.
senninha
# 19.02.2010 ob 21:01
GO BODE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sandie
# 19.02.2010 ob 21:01
Uf spet bojo ful mejhne razlike razen če se komu ne utrga, prvi 4 v 12 stotinkah
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 20:56
upam, da se bo tak končalo, kot je zdaj.
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 20:56
Miller. Ko je najbolj pomembno.
zidane-rok
# 19.02.2010 ob 20:55
bode jaaaaaaaaaaaaaaaa. go america!!!!!!!!!!!
Suma Sumarum
# 19.02.2010 ob 20:53
Mah ... kakšna eksplozija, če bo na OI med 10? Žal tukaj štejejo samo medalje, saj ne gre za svetovni pokal, kjer delijo točke tudi za ostale uvrstitve. Kdaj bo našim jasno, da zgodovina pomni le zmagovalce in ne tistih, ki so bili na koncu sedemnajsti?
angelmanuel
# 19.02.2010 ob 20:49
Enfant terrible slovenskega smučanja. Boljše Gorze res ne bi mogli opisat.
SloKid
# 19.02.2010 ob 20:48
Ta superveleslalom je precej težji od smuka.
aca_trica
# 19.02.2010 ob 20:48
fantje, mam občutek da ma Weibrecht medaljo. Upam da Gorzi res uspe.
me22
# 19.02.2010 ob 20:47
naš je 2
fiston
# 19.02.2010 ob 20:46
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/
[url="http://www.eurovisionsports.tv/oly
mpics/"[/url]
aca_trica
# 19.02.2010 ob 20:46
medalja je našaaaaaaaaaa, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pobic_17
# 19.02.2010 ob 20:45
saj vem, da bom zdaj dobil veliko minusov, ampak če bo danes Aleš Gorza v 10erici bomo spet poslušali njegovo hvaljenje, kako je vedel, da bo ravno na olimpijskih igrah eksplodiral.... Eden redkih slovenskih športnikov, ki mi res ni povšeči, s svojim obnašanjem
channa
# 19.02.2010 ob 20:41
supr hvala! vrhunsko!
north
# 19.02.2010 ob 20:39
hvala
SloKid
# 19.02.2010 ob 20:37
Supreveleslalom je tudi na HD kanalu na eurovisionsports.
DirtyHarry
# 19.02.2010 ob 20:36
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/

1. kanal (BBC)
north
# 19.02.2010 ob 20:32
a je kakšen prenos na netu
channa
# 19.02.2010 ob 20:32
A lahko kdo polje link, kje se da gledat na netu, pliz. Hvala
Svitek
# 19.02.2010 ob 20:31
Gremo naši!!!
Zimske olimpijske igre
link
Olimpijski ogenj v vesolju
2
8. julij 2011 ob 12:05 Ruski organizatorji naslednjih zimskih olimpijskih iger, ki bodo leta 2014 v Sočiju, so se odločili na prav poseben način zaznamovati pot olimpijskega ognja. Olimpijsko baklo nameravajo prvič v ...
Več novic ...
Kazalo