Alpsko smučanje

Poudarki

  • Zlato M. Riesch, srebro J. Mancuso, bron A. Pärson
  • Slovenki: Tina Maze 5., Maruša Ferk 15.
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 47 glasov Ocenite to novico!
Maria Riesch
Maria Riesch je naslovu slalomske svetovne prvakinje in 13 zmagam v svetovnem pokalu dodala še naslov olimpijske prvakinje v kombinaciji. Foto: EPA
Tina Maze
Smuk je najslabša disciplina Tine Maze, kar se je pokazalo za 'usodno' na olimpijski superkombinaciji. Foto: Reuters
Odstop Vonnove
Vprašanje je, ali bi slalomska vožnja Lindsey Vonn brez napake zadostovala za drugo zlato v dveh dneh. Foto: Reuters
Julia Mancuso
Po dveh letih neuspehov se je Julii Mancuso 'strgalo' v Whistlerju - po dveh disciplinah ima že dve srebrni medalji. Foto: EPA
Prijateljici
Lindsey je po odstopu hitro prismučala v cilj in čestitala prijateljici Marii za olimpijski naslov. Foto: EPA
Anja Pärson
Anja Pärson je kljub hudemu padcu na smuku postregla z zmagovito 'ribico' za osvojeno olimpijsko odličje. Foto: Reuters

Dodaj v

Tina Maze za 34 stotink zgrešila kombinacijski bron

Ferkova po padcu na ogrevanju vseeno nastopila na slalomu
18. februar 2010 ob 18:26,
zadnji poseg: 18. februar 2010 ob 22:59
Whistler - MMC RTV SLO

Dan po smuku in velikem slavju je Američanka Lindsey Vonn, vodilna v slalomu, odstopila, kar je kombinacijsko zlato prineslo Nemki Marii Riesch. Tina Maze odlična peta!

Preračunljiv in taktičen nastop na zahtevnem smuku ter popoln napad na lahkem slalomu je Mazejevi prinesel najboljšo uvrstitev na olimpijskih igrah, a ostaja grenak priokus, saj bi že s 34 stotink hitrejšim časom delila tretje mesto in bronasto medaljo. Peto mesto je najboljši izid slovenskega alpskega smučanja po Naganu 1998, ko je bil Jure Košir peti v veleslalomu.

"Vsak si želi dobiti kolajno. Danes sem naredila velik napredek v smuku. Še posebej v primerjavi z včeraj. Enostavno ni bilo dovolj. Prebijam led, počasi uživam v tekmovanju, kajti včeraj ni bilo prijetno. Mislim, da bom tudi v superveleslalomu v redu. Gremo naprej, s pozitivnimi mislimi. Verjamem, da bodo stotinke povrnjene na naslednjih tekmah," je Črnjanka pokomentirala svoj drugi nastop v Whistlerju.

"Strah me je te proge"
"Ja, zelo težko mi je bilo tekmovati na tej progi. Na včerajšnjem smuku mi ni bilo prijetno. Preveč se bojim te discipline, ni me sram priznat. Ampak čez svoje sposobnosti enostavno ne morem. Trudim se narediti korak naprej, ampak strah je še vedno prisoten. To se je videlo tudi v spodnjem delu, ko nisem spustila smuči," je Mazejeva brez sramu priznala, da jo je strah smukaške proge, ki je v sredo zahtevala kar nekaj "žrtev".

"Lepo, da je led prebit in da imam dober izid. Ni medalja, je pa lep izid," je bila s končnim izkupičkom v Whistler Creeksidu vseeno zadovoljna Tina.

Padec Ferkove med pripravo na slalom
Maruša Ferk
je padla na treningu slaloma pred drugim delom superkombinacije. Po prvih podatkih si je poškodovala medenico, a je kljub vsemu stisnila zobe in nastopila na slalomu. Ob hudih bolečinah ni mogla bolje izkoristiti svoje discipline in je na koncu zasedla 15. mesto.

Vonnova ni bila kos izzivu Riescheve
Naslov olimpijske prvakinje v superkombinaciji si je privozila Maria Riesch, ki je bila druga po smuku in nato odločno prevzela vodstvo v slalomu. Na vrhu je bila le še Lindsey Vonn, ki pa v slalomu ni tako prepričljiva kot njena nemška prijateljica. Američanka je postopoma izgubljala prednost, nato pa ji je po zadnji prelomnici vzelo smučko in Vonnova je odstopila.

Julia drugič srebrna, potolčena Anja do brona
Tako je že drugo srebro v dveh dneh osvojila Julia Mancuso. Američanka, ki letos sploh še ni osvojila slalomskih točk za svetovni pokal, je za devet stotink ugnala Anjo Pärson, ki pa je bila razumljivo še vedno zelo navdušena nad bronastim odličjem. Švedinja je v sredo hudo padla na zadnjem skoku, zato je najverjetneje ostala brez medalje. Na srečo se "zlata ribica" ob grozljivem padcu po 60-metrskem skoku ni resneje poškodovala.

Dvanajsterica v razmiku dveh sekund
Po polovici superkombinacije sta se na vrh pričakovano zavihteli Lindsey Vonn (1:24,16) in Maria Riesch (+0,33), ki sta si pred zasledovalkami privozili več kot pol sekunde naskoka. Mazejeva je bila po smuku na 10. mestu (+1,18), Ferkova pa na 12. mestu (+1,99).

Skupno je na štartu bilo samo 35 smučark, tekmo pa je končalo 28 tekmovalk.

Maria nasledila Janico
Branilka naslova iz Torina Janica Kostelić, ki je zlato osvojila tudi v Salt Lake Cityju, je na prizorišču le v vlogi gledalke, saj se je v tem času že poslovila od tekmovalnega smučanja.

ALPSKO SMUČANJE (Ž), superkombinacija
 
Končni vrstni red:         
1. M. RIESCH NEM 2:09,14
2. J. MANCUSO ZDA +0,94
3. A. PÄRSON ŠVE 1,05
4. K. ZETTEL AVT 1,36
5. T. MAZE SLO 1,39
6. F. SUTER ŠVI 1,71
7. Š. ZAHROBSKA ČEŠ 1,88
8. J. SCHNARF ITA 2,15
9. M. KIRCHGASSER AVT 2,21
10. M. MARCHAND-ARVIER FRA 2,68
11. C. ALCOTT VB 3,37
15. M. FERK SLO 3,84

Odstop: Görgl (8.), Stechert (6.),
Vonn (1. po smuku).

Vrstni red po smuku: 

1. L. VONN ZDA 1:24,16
2. M. RIESCH NEM +0,33
3. J. MANCUSO ZDA 0,80
4. F. SUTER ŠVI 1,13
5. M. MARCHAND-ARVIER FRA 1,25
6. G. STECHERT NEM 1,28
7. A. PÄRSON ŠVE 1,41
8. E. GÖRGL AVT 1,44
9. J. SCHNARF ITA 1,56
10. T. MAZE SLO 1,81
11. K. ZETTEL AVT 1,85
12. M. FERK SLO 1,99
13. A. DETTLING ŠVI 2,12
14. J. LINDELL-VIKARBY ŠVE 2,31
15. E. BRYDON KAN 2,33

Odstop: Kamer, Merighetti

T. G.
Julia Mancuso
Tina Maze
Tina Maze
Anja Pärson
Lindsey Vonn
Maria Riesch
Maria Riesch
Kathrin Zettel
Tina Maze
Maria Riesch
Mancuso, Riesch in Pärson
Maria Riesch
Prijavi napako
Komentarji
kimi12345
# 19.02.2010 ob 22:47
Ob taki postavitvi slaloma nam je lahko kristalno jasno zakaj je naša ženska slalomska ekipa v zadnjem času tako slaba. Če Bergant postavlja take slalome na tekimi, kako lahki so šele na treningu. :D
Pikiviki
# 19.02.2010 ob 15:32
Saj bo prišla na stopničke,ne se bati.
kita.spr
# 19.02.2010 ob 14:11
upam da ji uspe na slalomu ali veleslalomu prit na stopničke.
fegro
# 19.02.2010 ob 13:23
Novinarski naslov pa tak beden, stopničke zgrešila za 34 stotink, med temi 34.st. bi bilo lahko še pet tekmovalk .. to je v slalomu lahko večnost.
apn6
# 19.02.2010 ob 11:23
BRAVO TINA!
celentano
# 19.02.2010 ob 11:00
men ste najbolj bolani zakompleksani slovenćki, ki vam en kurčev bron pomeni več kot zdravje športnika!
Dobesedno plehpičke!
valerie
# 19.02.2010 ob 10:11
mislim,da je tina odsmučala vrhunsko tudi slalom,smuk pa zelo korektno
razlike od smuka za takšno slalomsko postavitev so bile prevelike
če bi bil slalom bolj zavit, sem prepričana, da bi odpadla mancuso pa tud paerson (sila teže dela svoje na taki postavitvi:) ... ampak to je ČE
mazejeva je med prvimi petimi imela se mi zdi 2.čas, takoj za zettlovo, razlike so bile majhne v slalomu,kar je bilo za pričakovat glede na šprinterski slalom.
ne želim kriviti berganta, a če suter, schnarf prieta za tino in zettel (!) ob majhni prednosti iz smuka na manj kot tri desetinke oz. sekundo (podobno kot arvier),potem ne vem no...
smoky76
# 19.02.2010 ob 09:57
uvrstvitve od 4 do 10 mesta so vrhunske, od 1do 3 pa epske. Kranjec je pravilno povedal, šteje samo zlato, srebro in bron..žal.
Zaenkrat nam manjka faktor sreče in mal predrznosti, znanje definitivno je.
Vseeeno pa ko vidim na kak način izpuščamo medalje, se me pa počasi loteva slaba volja. Od nesrečnega zgrešenega strela ( prikrajšani vsaj za 1medaljo), do tehničnega delegata, ki ni opravil svojga dela (manjko vsaj 2 medalj), do preračunljive vožnje na smuku, čeprav veš, da je skok sedaj "skokec" in se zadnjih 15 sekund pelješ povsem odprto... (- ena medalja). Postavitve slalomske proge ne bom komentiral, verjetno je Bergant že vedel kaj ustreza Tini, čeprav sem mnenja, da si take avtoceste ne bi smel privoščit...
Pa če pogledamo kje je tu sreča...trenutno je ni, sreča spremlja samo hrabre in predrzne. Dobro je zanč Prevc komentiral na opombo, da sam še mal sreče pa bo, češ, ja bom pa šel mal naokoli, mogoče jo pa kje srečam :)

Gremo naprej! :)
deykoo
# 19.02.2010 ob 09:19
DEJSTVO: Slovenski postavljalec je zapravil tistih 70% šanse za medaljo. Žal, tako je to pri nas... V ameriškem taboru mi je pa všeč, da se zabavajo, hkrati pa ob polomu (npr. Vonn ob padcu) stvar vzamejo sila resno... Delujejo šampionsko in realno - profesionalno, vse to hkrati... Pa prav je, da malo razvetrijo Avstrijce/Avstrijke, da se ne bodo tako bahali!
džeri
# 19.02.2010 ob 08:41
Tina nič ne bo z medaljo tako pač je medalje se osvajajo z delom in ne z besedami.
celentano
# 19.02.2010 ob 07:54
Al si šampijon al pa nisi. Torej zlata ali nič!
Js za bronasto ne bi tvegal poškodbe.

Tina je med naboljšimi veleslalomistkami na svetu in če je proga ustrezna in Tina malce huda, lahko postavi nedosegljiv čas.

Je pa sedaj že toliko zrela, da ve, da je vse odvisno od nje, ne pa od:
- sreče
- nesreče
- smole na vel. tekmovanjih
in podobnih jajc.

Pa še neki:
Ne morš postat šampijon, de če 3 dni prej gledaš kje te bo doletela nesreča- beri Majdič.

Nasprotno, treba je vizualizirat, kako odpelješ za zlato in jo suvereno sprejmeš. Ne se bat šampijonskega bremena. Beri Kozmos.
kroff
# 19.02.2010 ob 07:46
za medaljo ni blo šans , ker je nesposobni bergant postavu progo za pionirčke...če bi kostelić postavljal bi jih šlo več kot pol ven...po moje je fovšija, ker ji ne privošč k ni njen trener...skratka, BEDAK
stilist
# 19.02.2010 ob 06:56
Se strinjam z ostalimi glede postavitve. Še ena tipična slovenska zgodba, kako lahko zajebeš sam sebe...

Glede 5. mesta. Že milijontič je bilo povedano, da vse ostalo kot medalja na OI, ne šteje nič. Žal ali pa na srečo. Že to, da lahko nastopijo samo 4 iz vsake reprezentance pove, da so zaradi tega možnosti za medaljo za naše toliko večje, kot pa v svetovnem pokalu. Če Tina pravi, da ni dala 100 % od smuka, potem nima vzroka, da bi zdaj jokala in bila razočarana nad petim mestom.

Se samo sprašujem koliko generacij bo še moralo dozoreti, da bo naša slovenska tekmovalna miselnost takšna, kot pri amerih. Danes vrhunskih uvrstitev ni brez 110 % tveganja, saj je v igri za razliko od časov Stenmarka in Šnejderjeve, vedno 15 tekmovalcev, ki lahko zmagajo. Po kombinaciji žal ne vidim discipline, kjer bi bila Tina bližje, saj če se spomnim bo v ostalih disciplinah huda, huda konkurenca!
gapek
# 19.02.2010 ob 06:33
Včeraj se je dobro pokazalo, kakšne trenerje bebaste imamo mi. Ne morem verjet kakšna slalomska proga je bila tole. Imaš dve tekmovalki, ki sta boljši v slalomu in postaviš slalom za "smukačice".

Klemen Bergant, res vsaka ti čast! Bedak...
kimi12345
# 19.02.2010 ob 05:21
Mislim da za Mazejevo olimpijada čez 4 leta ne pride več v poštev, vsaj sama je tako dejala pred časom.
{Belen}
# 19.02.2010 ob 01:29
Bravo, Anja!

Tina... Le tako naprej. Medalja je blizu.
wajdowc
# 19.02.2010 ob 01:12
Strah jo je bilo smuka. In če te je strah določene proge, ga v dveh dneh ne boš premagal, sploh ker ni bilo možnosti treninga na progi. Če ne bi nastopila in rekla, da ne bo nastopila, ker jo je strah proge, bi bilo spet vse narobe. Peto mesto je še vedno odličen rezultat.
Moje laično mnenje, smuka namreč nisem nikoli peljal.
nenn0
# 19.02.2010 ob 01:05
Kake komentarje spuščate tu...si zasluži kolajno. Zasluži si jo tisti, ki je pač v tistem trenutku boljši.

Kar čakajmo na druge discipline ja. Največja šansa je bla danes. Med nekaj več kot 30 tekmovalkami je morala solidno odpeljati in je bla ziher med sedem. Ena boljša vožnja v katerikoli disciplini pa jo pripelje zelo blizu medalje. Tini ni uspelo pač. Je pa treba že malo riskirati na OI ne pa bremzati na smuku. Žal, naslednja šansa čez 4 leta.....Petra je včeraj pokazala kaj je želja za medaljo.
la.sonrisa
# 19.02.2010 ob 00:49
res dobro, da ni bila četrta. upam da tini uspe na tej olimpijadi, še bolj si pa zelim, da ne bi kje padla na kakem treningu, ker to ze ni vec normalno kolko smole imamo, najprej petra, zdaj marusa, tud una z bordom sadarjeva je nastopla s pretresom mozganov :o
aca_trica
# 19.02.2010 ob 00:49
Super rezultat za obe naši. Škoda ko je Maruša padla, bi bla loh še boljša, a pustimo to. Res lep obet za super g in za slalom pri obeh in za veleslalom pri Tini. Mislim da ima Tina več šans v slalomu kot v veleslalomu. Res si zasluži kolajno in upam da jo tudi dobi.
the godfather
# 19.02.2010 ob 00:47
bravo tina in bravo maruša
xavi
# 19.02.2010 ob 00:34
S takim pristopom ni šanse za medaljo.
Pikiviki
# 19.02.2010 ob 00:34
tuditi,vem,ali ne obupati. Bo že.
Pikiviki
# 19.02.2010 ob 00:32
Eni,pa ste že zelo lakomni postali. Saj bo prišla slej kot prej tudi Tinina medalja.
tuditi
# 19.02.2010 ob 00:31
Pikiviki seveda ima lahko konkurenca slab dan,vendar v slalomu in veleslalomu more imeti veliko tekmovalk slab dan.Nekatere tekmovalke so tudi pokazale,da so na OI veliko bolje pripravljene kot pa v pokalu.
xavi
# 19.02.2010 ob 00:25
Škoda za preveč previdni vožnji. Če se ne vržeš na glavo nimaš možnosti za medaljo.
V tako okrnjeni konkurenci bi se jo dalo danes s pravim pristopom osvojit. To je dokazala
Petra s svojo gladiatorsko borbo. Drugi naši udeleženci olimpiade se lahko zamislijo, kaj prav zaprav hočejo in zakaj so tukaj. Ja saj ja res , da je Kanada turistično lepa dežela.
Pikiviki
# 19.02.2010 ob 00:24
Ampak tudi konkurenca lahko ima slab dan.
tuditi
# 19.02.2010 ob 00:22
Dejstvo je da na OI štejejo le medalje in nič drugega!

Kombinacija je bila lepa možnost,da se osvoji medaljo,predvsme zato ker v tej disciplini je konkurenca res slaba okoli 6-7smučark je konkurenčnih vse ostalo ni omembe vredno.Jaz sem od Tine pričakoval medlajo prav v kombinaciji,tako da drugje je ne pričakujem konkurenca je pač izjemna.
Pikiviki
# 19.02.2010 ob 00:22
kafkaz,saj to se je tudi pravilo za Petro.
mette-m
# 19.02.2010 ob 00:21
to so res ''ameriške igre'' kar se tiče alpskih smučarjev :)
pa najbrž še niso končali z nabiranjem medalj.
Lindsay konkurentka še v vseh ostalih , očitno se je tudi Mancuso pojavila iz čiste nule direktno na vrh...videli smo tudi, da je Miller motiviran, tudi Ligety zna še kaj pokazati....
Pikiviki
# 19.02.2010 ob 00:21
Pač ni bilo medalje za Tino,saj še bodo prišle 3 priložnosti.
SLOmaniac
# 19.02.2010 ob 00:17
BRAVO TINA!!!!!!!!!!
Sandie
# 19.02.2010 ob 00:09
Američani spet kažejo zobe - v vseh 3 alpskih disciplinah so osvojili medalje oz. 4/9, skupaj pa 1 zlato, dve srebrni in 1 bron, pa danes bi še eno, če bi Vonnova prišla do cilja. Ko pridejo velike tekme, so enostavno prelevijo v šampione. Zmagovalna miselnost, vsaka čast.
idared
# 18.02.2010 ob 23:57
Upam, da se je Tina prav odločila. Danes je imela lepo možnost za medalijo, srćno upam, da je ne bo to na koncu teplo.
kafkaf
# 18.02.2010 ob 23:57
soni, jst si tud to želim...
Soni
# 18.02.2010 ob 23:53
katkaf,upam,da te bo Tina kmalu demantirala!!
skripec
# 18.02.2010 ob 23:47
hvala bogu, da je zaostala za detlom... drgač bi se spet tolkli po glavi... :S
kafkaf
# 18.02.2010 ob 23:46
luxor, spoštujem tvoj način razmišlanja in se deloma z napisanim strinjam...vendar pa preudarnost brez predrznosti na olimpijadi ne prinese uspeha..peto mesto je super rezultat, a v anale gredo le stopničke..pa tako blizu je bilo...žal ostane grenak priokus..glede tine pa tole- sigurno bom deležen pluvanja, ampak ona medaljo lahko doseže le z golo srečo..v vlogi favoritinje pregori..
kimi12345
# 18.02.2010 ob 23:45
Ma če mene vprašate je Bergant postavil definitivno prelahko progo za slalom. Ker glede na to da je bil smuk težk, slalom pa je bil čisto lahek. Saj če pogledamo so v ospredju iste tekmovalke kot po smuku. To se pravi da so prednost od smuka obdržale. Res je da je Rieschova spredej zasluženo ker je dobra tud v slalomu. Vendar da je pa spredej tudi Mancusova, ki letos nima nobenih uvrstitev iz slaloma. Pa tudi ostale "smukačice" niso zaostale toliko. Naš trener bi vseakor moral postaviti progo tako kot ustreza našima tekmovalkama. In glede na to da sta obe boljši v slalomu, bi jo moral postaviti veliko bolj zapleteno, tako da bi bila bolj podobna klasičnim slalomom. No kljub temu pa mislim da je 5 in 15 mesto odličen rezultat in dobra popotnica za naprej.
močna žarnica
# 18.02.2010 ob 23:44
Bravo našima za pogum! Verjamem, da obema ni bilo lahko... Pa lepo je Tina povedala v svojem komentarju. Sicer so to vendarle OI in moraš veliko tvegati, če želiš priti do medalje, ampak it preko svojih zmožnosti pa tudi ni treba. Poškodb je bilo že preveč, ne rabimo še kakšne, še posebej po tem, kar dogaja že celo sezono v svetovnem pokalu.
uvijek vjerna
# 18.02.2010 ob 23:44
Olimpijski slalom lakši od Topolina, sramota!!!
Soni
# 18.02.2010 ob 23:37
Ne vem,predvsem Tinin smuk je imel rezervo,ravno tisto,kar ji je zmanjkalo do medalje,5. mesto je super,pa vendar...Treba bo smučati bolj odločno!
luxor
# 18.02.2010 ob 23:36

kafkaf
18. februar 2010 ob 23:07
Prijavi neprimerno vsebino
olimpijada je vrhunec..in če ne greš na polno si nula...navadna nula..tina si je sama kriva za zapravljeno priložnost..zadržano na smuku, slalom bi pa lahko šlo malo hitreje...sicer pa po moje žal nikoli ne bo tak šampion kot petra..do medalje lahko pride le s srečo, ne pa s pogumom...


kaj je to pogum? da zastaviš zdravje, trpiš trajne posledice, se resno poškoduješ...zato, da dokažeš, da si kao "pogumen"? cena medalje=življenje???

tina je vrhunska smučarka! se pa zaveda svojih omejitev v posameznem trenutku/na posamezni progi in nič narobe ni s tem! nasprotno, osebno bolj cenim nek zdrav odnos do tega kaj si pripravljen žrtvovati za nek rezultat, kot pa brezglavega, fanatičnega, prizadevanja za "uspeh".

tina je dobra&pametna. je že večkrat dokazala! v svetovnem pokalu, na svetovnem prvenstvu...! že sedaj je za njo bleščeča kariera!
prepričan sem tudi, da bo osvojila medaljo na OI!

junaka od povprečneža ne loči predrznost, temveč preudarnost!
kafkaf
# 18.02.2010 ob 23:33
sam tele dve danes v studiu mata patud passe frizure..a mata istga frizerja?? kaj se pa to pravi tak pisker na glavi met..alo rtvjevci, malo k sosedom pogledat, kaj se to pravi imeti ornk voditeljice...
pet-29
# 18.02.2010 ob 23:23
Dajmo mislit pozitvno, pred Tino so še tri tekme in mislim da so to njene tri naj discipline. Go for it !!!!!
SsDrag
# 18.02.2010 ob 23:22
Tale Julia Mancuso je pa res nekaj! Celo sezono nič od nje, na ZOI pa do sedaj že dve srebrni. Se ni mogoče kaj napumpala
nejc veliki
# 18.02.2010 ob 23:22
tko kot smo lahko pricakovali....js sm jo vidu pred slalom na petem mestu samo da je bla pred njo namesto vonnove mancuso.
angelmanuel
# 18.02.2010 ob 23:17
Prebijam led, počasi uživam v tekmovanju, kajti včeraj ni bilo prijetno. Mislim, da bom tudi v superveleslalomu v redu. Gremo naprej, s pozitivnimi mislimi. Verjamem, da bodo stotinke povrnjene na naslednjih tekmah,"

Lepo povedano. Bo treba na veleslalomu dati vse od sebe plus nekaj sreče in medalja bo tu. Za sg in slalom pa malo dvomim, da lahko realno računa na medaljo.
peterkriza
# 18.02.2010 ob 23:12
Sadar, Ferk, Majdič-sami padci. Upam, da je konec s tem.
kesjerdna
# 18.02.2010 ob 23:07
tina je res super in najboljša smučarka na svetu in najraje jo spremljam in zdi se mi zares super! ampak, vseeno, folk, bodite REALNI - čisto tako, mislim, da v superkombinaciji ni imela realnih možnosti za kolajno, saj je skoraj vedno smuk. mogoče bi jih imela, če bi bila povezava s superveleslalomom. tako da, se čez tinino 5. mesto NIMAMO KAJ ZA PRITOŽEVAT, AMPAK SMO LAHKO IZREDNO VESELI!!!!
visioneuro
# 18.02.2010 ob 23:07
BRAVO TINAAA!!! TVOJE TEKME ŠE PRIDEJO - verjamem vate!!! HOP HOP!
kafkaf
# 18.02.2010 ob 23:07
olimpijada je vrhunec..in če ne greš na polno si nula...navadna nula..tina si je sama kriva za zapravljeno priložnost..zadržano na smuku, slalom bi pa lahko šlo malo hitreje...sicer pa po moje žal nikoli ne bo tak šampion kot petra..do medalje lahko pride le s srečo, ne pa s pogumom...
jurica
# 18.02.2010 ob 23:02
Glede Anje,eno je da padeš,četudi grdo....drugo pa je če se poškoduješ,kot Petra....
alikasmučanje
# 18.02.2010 ob 23:00
Ste videli to kakšen padec ANJE včeraj danes pa..no comments!!
Omega
# 18.02.2010 ob 22:59
Bravo Maze, in čestitke tudi še eni borki Maruši!
papek1986
# 18.02.2010 ob 22:59
milmar verjem da bi se ti tud selil ce ti kurceva drzava neb dala enga prepotrebnega denarja oz sponzorstva!!
Bobr
# 18.02.2010 ob 22:58
Tisti kateri tako radi talate minuse. Ali bi lepo prosim lahko nekdo razložil zakaj je Zettlova ta lahek slalom odsmučala hitreje kot Mazejova? Kaj ona je specialistka za smuk po novem ali kaj da je tiste stotinke pridobila zaradi lahke proge? Sedaj bo kdo rekel, saj tiste 3 totinke bi že pridobila. Kaj res, a mislite da sedaj zaradi lahkega slaloma ni imela namena pridobiti tistih stotink? Čudno da je bila na cilju potem tako jezna...Zaradi smuka so šla 3 mesta (Zettel, Parson, Riesch), četudi bi bil težji slalom bi bile vse pred njo. Edino Mancuzova je pridobila zaradi lahkega slaloma.
Milmar
# 18.02.2010 ob 22:57
Tina bo pa čez štiri leta bolše samo,da takrat ne bom za tebe navijal!! Ker se baje seliš v drugo deželo!!
Shackler
# 18.02.2010 ob 22:56
folk kolk ste čudni tu gor.

ko smo nekateri po smuku pisali kako ne je Tina naredila napako, da ni šla na polno v smuku ste talali minuse.., zdaj ko se je pa izkazalo da je prav to razlog da ni kolajne pa talate pluse..
to je pa to k folk ne vidi 5cm pred seboj.
Diego Armando
# 18.02.2010 ob 22:53
Čestitke, Tina, zelo lep rezultat!
Tisti, ki nakladate, da na OI ne šteje nič drugega kot medalje, ste že prav dolgolčasni. Vse uvrstitve med 10 so vrhunske, spoštovanja vredne in za zgodovino!

Jaz verjamem v medaljo že v super g-ju.
Webb
# 18.02.2010 ob 22:53
Zlata bo v slalomu!
clarus
# 18.02.2010 ob 22:50
Sej js tud čakam moški super G, sam v prvi vrsti navijam za naše, pol pa za druge.
kesjerdna
# 18.02.2010 ob 22:46
sicer ima pa tina še tri možnosti za osvojit kolajno: superveleslalom, veleslalom in slalom.
kesjerdna
# 18.02.2010 ob 22:45
glede tine se res nimamo kaj za pritoževati, lahko smo le sanjali 5. mesto v superkombinaciji ... 5. mesto na olimpijskih igrah JE VRHUNSKI REZULTAT!!!
Thiver
# 18.02.2010 ob 22:45
Če nebi Mazejeva zadnjih 15 sekund smuka zaradi previdnosti proti vsem glavnim tekmicam izgubila več kot pol sekunde bi bila zlahka srebrna. Tako da je debata o postavitvi slaloma malo postranska, ...
Bobr
# 18.02.2010 ob 22:45
drugače pa skupni seštevek slalomskega pokala:
2. Zettel 410 točk
5. Zahrobska 318 točk
7. Maze 232 točk

Mazejova mora pridobiti v hitrih disciplinah proti čistim tehničarkam kar sta Zahrobska in Zettlova. Šele potem pride v poštev kak tehnično zahteven slalom. Četudi bi bil slalom tehnično zahtevnejši bi bila izven medalj, kar pa je kriv slab smuk.
nenn0
# 18.02.2010 ob 22:40
Ja ja, Tina je preveč bremzala na smuku. Škoda, sej zdej sama najbolj ve da je zahebala...vsaka šola nekaj stane.
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:39
Komaj čakam na jutrišnji moški super-G!!
Goooooo Bode!!!
clarus
# 18.02.2010 ob 22:38
Gremo na biatlon, prvih 5 je Bauer že zadel
Bobr
# 18.02.2010 ob 22:36
No ko vsi pljuvate Berganta...morda ste pozabili na Zettlovo katera pa je v primerjavu z Mazejovo sploh tehničarka. Že na lahki progi jo je prehitela, na težji bi jo še prej. Tudi Zahrobska bi bila na težjem slalomu zelo nevarna (že tako je blizu). Mazejova pač z enim mestom na stopničkah v slalomski karieri še ni ravno specialista za tehnično zahteven slalom.
Sandie
# 18.02.2010 ob 22:36
Peklenski smuk in otročji slalom ˝- res sem presenečen nad postavitvijo Berganta, pričakovati bi bilo da bi bolj zagrenil življenje smukačicam kar bi bila voda na mlin Tini. Še večji šit kot lahki slalom je bila dolžina slaloma - Zahrobska ga je odvozila v 43,69, kar je po času točno polovica smukaške dolžine.
patre94
# 18.02.2010 ob 22:35
Eh če je včeraj zaostala za Vonnovo na smuku skoraj 4 sekunde, danes pa spet za Vonnovo (na samo 20 sekund krajšem smuku), ki je daleč najboljša smukačica za 1,8 s, potem zihr ni šla z nevem kakšno rezervo v smuk. Letos v hitrih disciplinah na račun slaloma ne blesti in 1,80 sekunde je bil če pogledamo Tinine letošnje smukaške rezultate kar dober dosežek. Seveda pa bi se dalo tudi bolje...

V slalomu je pa itak šla na polno, ampak postavitev je bila res lahka... Joj joj, szs... :( Čeprav je na koncu vseeno tiste smuk-specialistke niso prehitele, Paersonka in Riescheva bi jo tako ali tako v slalomu, vprašanje je kaj bi blo z Mancusovo... in pa seveda če bi stisnila še tiste 3 stotinke proti Zettlovi... ampak s temi če-ji se gremo lahko do jutri zjutraj...

Še bo priložnosti, upajmo na najboljše!

DAJMO NAŠI!!!
kalimba
# 18.02.2010 ob 22:35
Naši TV reporteji pridno kokodakajo, koliko priložnosti imajo naši smučarji še do konca olimpijade. Še čudili se bodo, kako hitro bo zmanjkalo teh "priložnosti" v "boljših" disciplinah.

NA VSAKO TEKMO SE MORA ITI NA POLNO!!!
clarus
# 18.02.2010 ob 22:34
Res bodo zdj ostale dobitnice medalj bolj razbremenjene, medtem ko bo Tini skoz težje. Je pa na ostalih tekmah ful konkurenca. V slalomu npr., v hitrih disciplinah je zadržana zadnje cajte, veleslalom pa spet vprašanje.

Vso srečo!!!
Urko
# 18.02.2010 ob 22:33
Sicer pa ne verjamem, da je Tina mela neke resne rezerve na smuku...
erru
# 18.02.2010 ob 22:33
@wayne :))) A ko ni druzga, pa slovnica a? Če češ se lahko pomeriva, pa boš potem še enkrat ocenil... Glede Petre in Tine pa... Obe sta top športnici, vsaka v svoji panogi !! Ti pa pač nimaš pojma jbg...
ptolomej
# 18.02.2010 ob 22:32
Bravo Tina, bravo. Tudi 5. mesto je lepo, sam kaj ko se OI štejejo samo za kolajne, drugo ne. Tako da 5. mesto je isto, kot 10. A gremo s pokončno glavo naprej.
Neo_
# 18.02.2010 ob 22:31
bliz smo bli :)
margerita
# 18.02.2010 ob 22:31
Čestitke Tini za odlično uvrstitev in Maruši za pogum!
angelmanuel
# 18.02.2010 ob 22:30
Bergant pa se drži te bedne lastnosti slovenčkov, ko se trudijo ugajat vsem samo sebi ne.

Zajebany se strinjam glede Vonnove. :D Tudi meni že gre konkretno na jetra.
313
# 18.02.2010 ob 22:30
Jaz pa Tine ne bom kritiziral, ker ni šla na vse ali nič že v smuku. Pred njo so še tri tekme na katerih ima, vsaj po meni, večje možnosti za kolajno, kot jih je imela danes. Sicer zdaj vemo, da je bila prekleto blizu, a po bitki smo lahko vsi generali. A predstavljate si, da je v smuku tvegala in se - bog ne daj - poškodovala. Naj gre 100% na naslednjih treh tekmah in verjamem, da se bomo veselili tudi njene kolajne.
me&myself&i
# 18.02.2010 ob 22:30
Najprej bravo Tina! Sem popolnoma prepričana, da vsaj na eni tekmi medalja bo... Drugače pa, prejšnji naslov "Vonnova podarila zmago Rieschovi" je popolnoma neprimeren, ker mislim, da tudi če bi Lindsey končala ta slalom, zlata medalja ne bi pripadla njej, temveč Marii, ki je res fenomenalno odpeljala ta slalom. Zato vse čestitke tudi njej in pa Anji. Ah tudi Mancusovi, čeprav nekako ne navijam za njo, je pa res, da je očitno tekmovalka za velika tekmovanja (glede na to, da že tri leta ni skupaj sestavila ene same dobre vožnje v katerikoli disciplini, sedaj pa v dveh dneh, po dveh disciplinah, kar dve srebrni medalji).
vanbasten
# 18.02.2010 ob 22:29
upam da je fajn jezna (sama nase), ker 5. mesto za tako smučarko ne more in ne sme bit uspeh...mal bl bi spustila na smuku in medalja bi bla tle...najbl na jetra mi gre uno k novinarji govorijo saj bodo še šanse..ja bodo ampak ta je pa šla mimo. ne morem verjet kolko šans za medalje smo že imeli v preteklosti in smo vedno znova zadovoljni s 5,6,7 mesti...Križaj, Pretnar, Dovžan na svsl 94', peterka, grašič, majdič u torinu in letos poškodba, košir u naganu, bauer letos...ne vem no a je to taka miselnost al nimamo sreče
mammoth13
# 18.02.2010 ob 22:29
Ne razumem, kako lahko Bergant postavi progo za smukačice, če pa se ve, da sta naši dve veliko boljši v Slalomitski. Bk zarukan, nesposoben. Sicer pa sploh ne vem kaj delaš na zvezi. Pejt krave past pa tam kole za ogroja zabijaj. Pa še tam te bo kmet z lopato čez hrbet, ki nauš vedu kje je tvoja parcela.
mbvana
# 18.02.2010 ob 22:28
Tale današnji slalom je bil pa keks. Proga je bila postavljena tako kot na Mojci na Krvavcu... slalomistke niso mele šans za solidno uvrstitev.

Tina bi morala pri svojem znanju kaj več iztržit. Če je s petim mestom zadovoljna, okej, ampak glede na to, da je kombinacijska zmaga med vsemi disciplinami še najmanj "vredna", bi lahko šla bolj na polno. V končni fazi bodo vse dosedanje dobitnice medalj zdaj nevarne tudi v drugih disciplinah, ker bodo neobremenjene. Še to naj se zgodi, da se na slalomu in veleslalomu spet postavi kako otročje lahko progo, pa bo šla Tina lahko samo še domov, ali pa v borbo za mesta 5-10.
Sandie
# 18.02.2010 ob 22:28
Evo, Tinine pol sekunde rezerve s smuka,.. Brez rezerve bi bila srebrna... Medalje pa pobira Američanka, ki je letos v slalomu osvojila natančno 0 točk. American spirit does it again. Škoda, 5. mesto je sicer super rezultat. V kombinaciji bi Tina še najlaže prišla do medalje, od tu naprej pa bo imela prekleto težko delo. Kapo dol Anji Paerson... resnično je izgledalo, kot da je po včerajšnjem padcu šlus s sezono. Čestitke Rieschevi, ki je z odličnim in realnim slalomom izvršila pritisk na Vonnovo. Ni pretiravala, vedela je, da ima Lindsey po poškodbi roke velike težave s slalomom.
erru
# 18.02.2010 ob 22:28
Po tihem sem upal, da bo Vonnova padla... že zarad tega, da je Tina kak mesto prdobila... Pa zarad Paersonove... Pa k majo Američani itak že dost zlatih kolajn in sploh kolajn na splošno... Pa k Vonnova misle, da bo kr vse zmagala, ko je rekla sama zase, da nebi bla presenečena če pobere še kake 2 do 3 kolajne... Je že v redu še kaj drugim pustit kdaj, je še bolj zanimivo za naprej...
angelmanuel
# 18.02.2010 ob 22:27
Superkombinacija je bila največja šansa za medaljo Mazejeve. Če pa ne greš na polno pa res ne moreš računat na medaljo potem. Včasih lahko greš čez svoje meje pa ne bo dovolj. Bedno zapravljena medalja. Ne morem verjet.
bakona
# 18.02.2010 ob 22:27
Najbolj žalostno je to, da smo medaljo izgubili na račun postavitve proge NAŠEGA trenerja:(
Tina ena najboljših tehničark, ta butl od Berganta pa postavi tako lahko progo,da ja ugaja smukačicam...
Pa če to ni skregano s pametjo pol res ne vem kaj bi lahko blo...
Če bi postavil vsaj malo bolj zahtevno kombinacijo vratic, bi Tina danes garantirano osvojila medaljo.
Ata Kostelić se nam ziher smeji!
clarus
# 18.02.2010 ob 22:27
Ja, Mancuso je res ta prava. Sem gledala en intervju letos s svetovnega pokala, ko je rekla, da ma cilj se počasi uvrščat med 10 in pol na OI dat vse od sebe za medaljo. In pol je blo to čist res.
pobic_17
# 18.02.2010 ob 22:27
zajebany Tina ni v najboljši formi????
jbzt
# 18.02.2010 ob 22:27
Čestitke Tini za peto mesto...Upam,da jo ta rezultat razjezi toliko,da "pade" naslednjič medalja...
wayne99
# 18.02.2010 ob 22:27
erru slovnica ti ni ravno vrlina. Glede na vse, je Tina še vedno večja športnica kot gobezdačica majdičeva. http://www.youtube.com/watch?v=9uKR4CF2y
Ok še enkrat Bravo Tina!
Urko
# 18.02.2010 ob 22:26
Bravo Bergant...tak lahkega slaloma pa že dolgo ne...butl! Dajte RTV intercju z njim, kaj je mislil s tem slalomom naredit. Namesto, da bi bila prednost, da ti tvoj trener progo postavi pa ti butl samo uslugo konkurentkam naredi...
Bobr
# 18.02.2010 ob 22:26
Kolajna je šla v spodnjem delu smuka kjer je izgubila več kot pol sekunde...danes ji je šlo tako nekako vse na roko. Slovenska postavitev (čeprav vsi pljuvate Berganta verjemite da ve kaj Tini najbolj ustreza), odstop Vonnove in ne preveč velike razlike v smuku kjer bi z lahkoto zaostala vsaj za 4 desetinke manj če bi šla na polno.
D e s S
# 18.02.2010 ob 22:24
kak to misliš mora....jo boš kupil al kaj....
zajebany
# 18.02.2010 ob 22:24
Hvala bogu, da Vonnova ni osvojila medalje, sem jo res že sit, ne slišiš drugega kot Lindsey Vonn, kot da bi bila drugi Bog. Drugače pa res lahka proga, voda na mlin tekmovalkam, ki niso specialistke za tehnične displine. Vseeno čestitke Tini za 5. mesto, ampak se vidi da ni v najboljši formi.
sergio aguero
# 18.02.2010 ob 22:24
wayne99 hitro zacni izkati po hisi orodja lahko tudi orozja in si zmalici obraz-tako bos mnogo lepsi in bos znal kaksno stvar ceniti!
Dr. Đurđević
# 18.02.2010 ob 22:24
Bravo Tina..je pa dejstvo da je medaljo zapravla po smukaškem nastopu ko je tud, sama priznala da ni šla na polno, teh 34 stotink razlike bi zihr blo če nebi šla z ročno.

Ampak vseno lep uspeh. ČESTITKE!
mitach
# 18.02.2010 ob 22:23
Čestitke Tina super rezultat, ampak malo je pa grenko, ker se danes na smuku nisi spustila na "glavo".
Ne razumem pa kdaj se boš, če ne na olimpijadi.


Se popolnoma strinjam! Škoda!
vecerko_mb
# 18.02.2010 ob 22:23
čestitke tini za peto mesto ... se pa strinjam z mnenjem o debilu bergantu ... lažji slalom, in s tem pisan na kožo tehnično manj podkovanim, res ne bi mogel biti
Shackler
# 18.02.2010 ob 22:23
Zgodilo se je točno to kar sem se bal. Zmanjkale so desetinke iz smuka. Enostavno si ne moreš privoščit it na olimpijadi, kjer je konkurenca že tako velika it v tekmo z rezervo.
4 leta treninga.., da greš potem v tekmo 90%.

Poglejte Julio Mancuso..., zato pa imajo Američani takšne uspehe na velikih tekmovanjah. Dala je 110% od sebe in bila poplačana za to z 2 kolajnama.

Tina, srečno v veleslalomu in slalomu.
clarus
# 18.02.2010 ob 22:23
Prvoščm ful Mancusovi in Paersonovi.

Čestitke Tini. Zame je to dober rezultat, samo, ker si pa ona želi kolajno, bi jo morala iskati že danes. Pritisk bo namreč z vsako tekmo večji.
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:22
Zanimivo, da je včeraj Paersonova zapravila srebrno medaljo s padcem tik
pred ciljem, tudi Vonnova je zaostajala po vmesnem času in se ji je obetala
srebrna medalja.
matejagr
# 18.02.2010 ob 22:22
ej folk ne se kregat, navijajte raje !
mammoth13
# 18.02.2010 ob 22:22
KLEMEN BERGANT - CEPEC
mrjo
# 18.02.2010 ob 22:22
KAŠNA LEGENDA JE JULIJA MANCUSO ! MAter, pa še dobra je...ful ji privoščim ! Upam, pa da tina stopnjuje :)
Primozz
# 18.02.2010 ob 22:21
wayne99
18. februar 2010 ob 22:18
Prijavi neprimerno vsebino
Bravo Tina. Njeno 5. mesto mi pomeni veliko več kot bron nadute petre...
Thiver
# 18.02.2010 ob 22:20
Nekateri kar ne dojamete, ali si na olimpijskih igrah 4 ali 69 je pač popolnoma vseeno.
erru
# 18.02.2010 ob 22:20
dej wayne tih bod... kle se govori o alpskem smučanju... nadut si pa bl ti, po tvoji izjavi sodeč..
matejagr
# 18.02.2010 ob 22:20
BRAVO TINA !!!!!
DEJMO SE MAL PA BO MEDALJA !!!!!
juveandlivar
# 18.02.2010 ob 22:20
bravo tina za 5 mesto,čeprov ta rezultat ni primerljiv z 6,7 in 9(2krat) kranca prevca in gregorinove in seveda bavrovima uvrstitvima(4,9) zaradi kunkurence.oprostite zart pravopisa lp
petr144
# 18.02.2010 ob 22:20
petr144
18. februar 2010 ob 22:02
Prijavi neprimerno vsebinoUpam, da bo peta. Ker če bo četrta se mi bo zmešal.

No ja, zdej sm nekak pomirjen.
tomazj
# 18.02.2010 ob 22:20
Čestitke Tina super rezultat, ampak malo je pa grenko, ker se danes na smuku nisi spustila na "glavo".
Ne razumem pa kdaj se boš, če ne na olimpijadi.
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:20
Tina Maze vsega 34 stotink za medaljo.
Julia Mancuso ima že 2 medalji Anja Paerson pa bronasta.
Maria Riesch pa je upravičila vlogo favoritinje in suvereno osvojila
svojo 1. zlato medaljo.
angelmanuel
# 18.02.2010 ob 22:20
Vonn zdaj pa v jok in na drevo.
mietke10
# 18.02.2010 ob 22:20
Bravo Tina !!!
heroj
# 18.02.2010 ob 22:19
ponudnik ... jp, tako lahkega slaloma pa že dolgo ne
gusztav
# 18.02.2010 ob 22:19
Ko je pršla Tina dol sem se sekiral ker je bila tri stotinke za detlom. Zdaj vidim da boljš tko kot da bi imela tri prednosti....
Bravo Tina bravo Anja.
mattyy
# 18.02.2010 ob 22:19
Kakšen naslov! Tudi če bi Vonnova prišla v cilj, bi gladko bila za Rischevo!
jurica
# 18.02.2010 ob 22:19
si nisem mislil,da bo Vonnova padla....
sunken
# 18.02.2010 ob 22:19
Tina mora usaj eno medaljo prnest domov!
Guerilla
# 18.02.2010 ob 22:19
Škoda Lindsey za ostop, sicer pa bravo naše, dobra dosežka :)
Benji
# 18.02.2010 ob 22:19
Nič ni podarila Vonnova... v vsakem primeru bi zaostala za Rieschovo, tudi če bi pripeljala do cilja.
erru
# 18.02.2010 ob 22:19
Bravo Tinka... Lepo...
ponudnik
# 18.02.2010 ob 22:18
KLEMEN BERGANT DEBIL PRIZADET. Žal ne morem drugače komentirat postavitve današnjega slaloma. Res, najtežji smuk in najlažji slalom skupaj za kombinacijo, podaril medaljo Mancusovi in jo zagotovo odvzel tudi Tini.
wayne99
# 18.02.2010 ob 22:18
Bravo Tina. Njeno 5. mesto mi pomeni veliko več kot bron nadute petre...
peterkriza
# 18.02.2010 ob 22:18
Hvalabogu za tiste 3 stotinke!!!!!
Bravo tudi Maruša!
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:17
Odstop Lindsey Vonn - tako kot na super kombinaciji na svetovnem prvenstvu!!
Škoda!!!
Primozz
# 18.02.2010 ob 22:17
Maze 5

BRAVO
Fc Juventus
# 18.02.2010 ob 22:17
jurica

Tina je drgač peta :)))
Tinchii
# 18.02.2010 ob 22:17
škoda da tina ni mal bl stisnla v smuku, ker slalom je biu fenomenalen.. tako blizu a tako daleč.

komi čakam naslednje tekme!

čestitke marii :D
erru
# 18.02.2010 ob 22:16
hehe :) fajn ane.. mislm za Paersonovo... prvošm..
sunken
# 18.02.2010 ob 22:16
škoda za Lindsay, bravo Riesch, bravo Maze!
jurica
# 18.02.2010 ob 22:16
Ja Tina...veš v vsaki tekmi je treba iti na polno...medaljo si izgubila že vceraj na smuku,ko nisi šla na polno...in tako tudi danes nisi odpeljala smuka tako kot lahko...
A,da je 6 mesto uspeh...je ja....sam medalja,ki si jo tako želiš pa ni......
Primozz
# 18.02.2010 ob 22:16
skoda Lindsey
HDoC
# 18.02.2010 ob 22:16
lindsay je avt :D
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:14
Maria Riesch - gladek prevzem vodstva in velik izziv za Vonnovo!!
markuz
# 18.02.2010 ob 22:13
ŠE VSEENO ;)
Guerilla
# 18.02.2010 ob 22:13
Mancusova, breze ene same točke v slalomu letos, premaga Paersonovo, epsko! :D
rumenige
# 18.02.2010 ob 22:13
če bi šla v smuku na polno,bi imela medaljo!
kafkaf
# 18.02.2010 ob 22:13
jebat ga..pa je šla res lepa priložnost...
SloKid
# 18.02.2010 ob 22:13
Bravo Julia!
pobic_17
# 18.02.2010 ob 22:13
ta Mancusova je preprosto carica. Ne morše no
Primozz
# 18.02.2010 ob 22:13
Bravo Julia
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:12
Julia Mancuso - specialistka za velika tekmovanja!!
Še vedno najhitrejša in v cilju 1. -neverjetno za 11 stotink prehitela Anjo Paerson.
sunken
# 18.02.2010 ob 22:12
Vonnova, glej de mi zmagaš!
erru
# 18.02.2010 ob 22:12
mankuzo... bah..
pobic_17
# 18.02.2010 ob 22:12
lol Mancuso, no comment:D
peterkriza
# 18.02.2010 ob 22:11
vseeno bravo, Tina bo med 6.
V.
# 18.02.2010 ob 22:11
4. bo na koncu. :/
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:10
Odlična v zgornjem delu, samo še 6 stotink zasotanka in v cilju
na 4.mestu +0,66!!
Primozz
# 18.02.2010 ob 22:10
Bravo Tina

4-5 mesto
erru
# 18.02.2010 ob 22:10
najmn sedma..
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:10
Tudi Marier Marchard pričakovano ni mešala štren pri vrhu.
Še 4 - najprej Fabienne Suter!!
markuz
# 18.02.2010 ob 22:10
poslušte našo ano kako lepo ponavla besede ŠE VSEENO... legenda :D
pobic_17
# 18.02.2010 ob 22:09
če bo 5, je to seveda odličen rezultat. Bravo Tina!
homer
# 18.02.2010 ob 22:08
Med prvih pet bo Isti vrstni red kot v skupnem seštevku svetovnega pokala. No, mogoče Maria pred Lindsey. Škoda za Tino...
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:08
Stechertova odstopila!!
Samo še 5 smučark se bo borilo za odličja.
pobic_17
# 18.02.2010 ob 22:06
ok vredu je, ne bo 4 uff,
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:06
Anja Paerson - prevzem vodstva - toda vprašanje, če bo to dovolj za medaljo!!
Urko
# 18.02.2010 ob 22:06
Tu mislim, da ni šans za stopničke, ker je prelahek slalom, da bi kera odstopla...
erru
# 18.02.2010 ob 22:05
@alex... ja vem :S... pa dobr, dobra je...
SloKid
# 18.02.2010 ob 22:04
Rajši vidim, da je na koncu 5. kot 4.
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:04
Goerglova po odličnem vmesnem času - velika napaka!!!
adamski
# 18.02.2010 ob 22:03
Dobro je. To jo bo razjezilo za naslednje tekme. Ko se nečesa loti z jezo pa vemo da podira vse pred sabo.
alexTG
# 18.02.2010 ob 22:03
ja erru, niso mi bili ravno všeč! ah te stotinke...:S
tracer
# 18.02.2010 ob 22:02
Občutno prelahek slalom glede na smuk.
kalimba
# 18.02.2010 ob 22:02
Kje je Tina izgubila tiste 3 stotinke? A mogoče na smuku, kjer se je "šparala"?
petr144
# 18.02.2010 ob 22:02
Upam, da bo peta. Ker če bo četrta se mi bo zmešal.
erru
# 18.02.2010 ob 22:02
@alexTG .... :) pa prou rezki e-ji so bli...
vipavagol
# 18.02.2010 ob 22:02
dobro je..upam da ne bo to na koncu usodno te tri stotinke :) drgač deseterico mamo
pobic_17
# 18.02.2010 ob 22:01
če bo še na olimpijskih igrah 4 potem pa res brez komentarja:(( boga
Machete
# 18.02.2010 ob 22:01
jp Ferkova je žal lih graben zapela :(
Tina je pa zlo hudo vožnjo naredila, škoda za čas vseeno čestitke!
Roxon
# 18.02.2010 ob 22:01
Pi*** nima sreče letos s temi stotinkami. To ni res. Mam občutek da bo 4.
matejmer
# 18.02.2010 ob 22:01
škoda zaradi teh treh stotink, sedaj pa more vonnova ali riechova odstopit!
alexTG
# 18.02.2010 ob 22:01
lepo se je slišal nezadovoljen komentar tine: "neeee! faaak! " :/
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 22:00
Škoda za 3 stotinke sekunde zaostanka!
sunken
# 18.02.2010 ob 22:00
grrrr Zetlova. 3 stotinke !!!
grd
# 18.02.2010 ob 22:00
bemti 3 stotinke
pobic_17
# 18.02.2010 ob 22:00
neeeeeeeeeeeeee :( 3 stotinke do brona:(
alexTG
# 18.02.2010 ob 22:00
joooj. bravo vseeeno
SloKid
# 18.02.2010 ob 21:59
Shit. 3 stotinke. :(
Fc Juventus
# 18.02.2010 ob 21:59
tri stotinke!!!! joj
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 21:58
Zdaj pa Tina!!!
Dajmo Tina!!
Fc Juventus
# 18.02.2010 ob 21:58
zdej pa še tina!!
SloKid
# 18.02.2010 ob 21:58
Gremo Tina. Upam, da bo prevzela vodstvo!
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 21:58
Kathrine Zettel - prevzem vodstva 0,52 prednosti!!
sunken
# 18.02.2010 ob 21:57
hrabra Maruša. srečno Tina!
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 21:57
Zdaj pa Maruša Ferk!!
Kljub poškodbi na trenutno 7.mesto.
Fc Juventus
# 18.02.2010 ob 21:56
dajmo Maruša!!!
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 21:53
pardon
Urko
# 18.02.2010 ob 21:53
Kaka bedna grafika...ko tekmovalka štarta sploh ne morš vedet kera je bla po prvi vožnji...
pulp_fiction
# 18.02.2010 ob 21:53
tukaj je v živo:

http://www.vancouver2010.com/olympic-alpine-skiing/schedule-and-results/ladies-super-combined-slalom_asw105b01PH.html
pobic_17
# 18.02.2010 ob 21:52
as_kgarnett , ne iz Čilija ampak iz Čila :D
Primozz
# 18.02.2010 ob 21:52
Gremo Marusa
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 21:51
Samo še 16 tekmovalk do konca.
Zadnjana progo pa bo šla Barahona Noelle iz Čilija - 31. po smuku.
Kmalu bo na vrsti Maruša!!
clarus
# 18.02.2010 ob 21:50
še tri do naše
Primozz
# 18.02.2010 ob 21:50
Gremo Tina
ThEPaNdAIcE
# 18.02.2010 ob 21:49
Ej kdaj bodo naše dve? sm šele zdej začel gledat
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 21:45
Kirchgasserjeva za Zahrobsko.
Upam, da bo Maruša dobro odpeljala slalom kljub poškodbi.
clarus
# 18.02.2010 ob 21:44
so se pa že špure naredle
natan87
# 18.02.2010 ob 21:44
ka ma kdo kje na netu za gledat?
SloKid
# 18.02.2010 ob 21:43
Ta grafika je obup, sploh ne piše uvrstitve po prvi vožnji, niti številke tekmovalke.
Primozz
# 18.02.2010 ob 21:41
1. Vonn
2. Maze
3. Ferk
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 21:41
Trenutno vodi Šarka Zahrobska.
Po moje bo uvrščena med deseterico.
kalimba
# 18.02.2010 ob 21:41
O groza, kakšen enostaven slalom! Ob taki postavitvi slalomistke ne morejo pridobiti skoraj nič v primerjavi s tistim, kar so na (pre)težkem smuku izgubile.
Machete
# 18.02.2010 ob 21:40
SAM ZAKAJJJJJ moram gledat brez komentarja na eurovisionu == ?? kje je rtv2 na mmc ??
natan87
# 18.02.2010 ob 21:38
ka je kje na netu v živo?
sem uporabnik
# 18.02.2010 ob 21:32
Škoda ker je tako lahka proga, malo je možnosti za odstope Tininih konkurentk za medaljo.
bojanec
# 18.02.2010 ob 21:30
ja ja ja . Če se bo tako nadaljevalo bo naslednja leta rekordna udeležba na paraolimpijskih igrah. KATASTROFA . Od organizatorjev.
JackONeill
# 18.02.2010 ob 21:30
ne smešno, to je žalostno.
Buc
# 18.02.2010 ob 21:29
V vsej nesreči, hvalabogu se ni poškdovala Tina, kar bi bilo še veliko huje, Maruša je še mlada ima pred sabo lahko še 2 olimpijske igre, realno pa do medalje tako ali tako v nobeni disciplini ni mogla. Je pa zelo hudo, das e ji je to zgodilo, sam verejtn bo lahko še tekmovala na OI če ne danes pa verjento že v soboto v super g-ju. Očitno so naše tekmovlake rojene pod nesrečno zvezdo.
petr144
# 18.02.2010 ob 21:28
Jest bi vsem našim športnikom prepovedal ogrevanje.
Žeže
# 18.02.2010 ob 21:27
pa kva je to...to je res že prou smešn
pobic_17
# 18.02.2010 ob 21:27
udarila se je v kole, ki so tam ležal????
rumenige
# 18.02.2010 ob 21:25
ja kdaj boš šel na polno,če ne na olimpijskih igral......jaz tega ne zastopim.poglejte si Personovo,vse je že osvojila kaj se osvojit da in gre na polno(kljub včerajšnem padcu)!

kljub temu,upajmo na najboljše......gremo Tina!
bojanec
# 18.02.2010 ob 21:25
pa kurc . spet naša . Pa hudič jih ma ku rusov . Naj se ponovi zgodba od včeraj :) . Mal heca .
BarcaBoy10
# 18.02.2010 ob 21:25
Če bo šlo tako naprej ne bomo s Kanade dobil veliko medalj, samo kup paraolimpijcev.
nejc veliki
# 18.02.2010 ob 21:22
tezko bo .... vonn, riž, zettel so useno favorizirane .... če bo katera od teh naredila kaksno napako pa se tina s personovo lahko udari za medaljo.
Kristinka
# 18.02.2010 ob 21:21
Pismo rosno, ko ma vrag mlade jih ma sto!!! Zdej pa še Maruša padla al kaj?!
TO NI RES, EJ
FAK
radioboy83
# 18.02.2010 ob 21:20
Pa sej to ni res, kaj se dogaja na teh olimpijskih igrah..vsak dan se nekdo poškoduje...Ferkovi želim čimprejšnje okrevanje..
vozek
# 18.02.2010 ob 21:20
Naše se nebi smele sploh segrevat mater...
zvezdica_10
# 18.02.2010 ob 21:20
Pa te smole naše res ni konca in kraja:(
Dajmo naši!
Drncl
# 18.02.2010 ob 21:20
Pa je padla na nek kovinski del, ki štrli iz snega pri količku. Očitno je spet poskrbljeno za varnost maksimalno...
margerita
# 18.02.2010 ob 21:20
Pa to ni res.... če bo smučala, potem je šefica.
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 21:19
Škoda zaradi poškodbe Maruše Ferk!
Neverjetno koliko poškodb je letos v alpskem smučanju!!
sem uporabnik
# 18.02.2010 ob 21:18
*na celi črti
sem uporabnik
# 18.02.2010 ob 21:18
Haha kako amaterska je ta novinarka v studiu, pa še kamera je očitno tako nizko, da se čisto lepo vidi, da lepo bere s trotlbobna, amaterji po celi črti.
SeU
# 18.02.2010 ob 21:17
Tele olimpijske bodo pa poškodovale pol špornikov. katastrofa
sunken
# 18.02.2010 ob 21:16
drž se Maruša!
spacepelikan
# 18.02.2010 ob 21:15
ajoj kako zoprna komentatorka dons, ne morem jo poslušat sploh:S
sem uporabnik
# 18.02.2010 ob 21:15
Skupno je na štartu bilo samo 35 smučark, uvrščenih pa jih je le 30!

Prava senzacija in šok je to, a ne rtv, je treba kar klicaj dat.
Primozz
# 18.02.2010 ob 21:14
1.01

DOBRO
Primozz
# 18.02.2010 ob 21:13
GREMO TINA
radofka
# 18.02.2010 ob 21:13
Slovenke so zakon in eni bo pravgotovo uspelo!
deniniho
# 18.02.2010 ob 21:12
blazz28
18. februar 2010 ob 20:13

Jaz sem svoje mnenje ZA tino že velikokrat povedal v prejšnih nastopih tak, da se mi ne da ukvarjat s takimi kot si ti :D
113113
# 18.02.2010 ob 21:12
tut v lilehamerju smo mel velik zegna v slalomu,zakaj ga danes ne bi imeli spet....
man united1993
# 18.02.2010 ob 21:11
Maruša gre po poti Petre. Torej bo stisnila zobe, odpeljala slalom in dosegla 3. mesto.
BinkiBinki
# 18.02.2010 ob 21:10
@Shackler
od mene si dobil plus ;-)
g3nius.
# 18.02.2010 ob 21:09
To so pa zaklete igre...manjka samo še, da pade kakšen skakalec na glavo...
sfc strelovod
# 18.02.2010 ob 21:07
Sandie se popolnoma strinjam. Ta preračunljivost ni nikoli dobra. Čeprav se čudno sliši ampak tudi majdičeva je prvo tekmo izpustila učeraj pa ni imela sreče. Mislim da se preračunljivost vrne kot bumerang. Jst sm zagovornik vsako tekmo na polno pa kar bo bo. Šanse za Tino so...ampak smo slovenci in ne vem kaj šreče in poguma na takih tekmah nimamo Izuzeta je Petra z učerajšno predstavo
jurica
# 18.02.2010 ob 21:06
Upam,da bodo vsaj 4-6 tekmovalk,ki so trenutno pred Tino padle za Slovenijo......
Andershow8
# 18.02.2010 ob 21:06
Branilka naslova iz Torina Janica Kostelić, ki je zlato osvojila tudi v Salt Lake Cityju, je na prizorišču le v vlogi gledalke, saj se je v tem času že poslovila od tekmovalnega smučanja.

Tole pa nisem vedel... Zelo zanimivo.

Gremo Maze!
ponudnik
# 18.02.2010 ob 21:03
Na koncu bo takole:

1. Maze
2. Paerson
3. Ferk

Maria Riesch odstop, Vonnova v slalomu prepočasna.
idared
# 18.02.2010 ob 21:02
Če pa se je baje ferkoa poškodovala. Njen nastop je vpršljiv.

Vir VAL 202
Sandie
# 18.02.2010 ob 20:56
Hm visoko cenim in njene dosežke Tino ampak njeno razmišljanje iz tegale intervjujčka je hudo preračunljivo - češ imam še malo rezerve pa saj bom v slalomu nadoknadila. 1,81 sekunde? Danes sem bral kako je rekla, 'grem na polno, ničesar ne mislim več pokloniti tekmicam.' Američanke znajo vedno izkoristiti tako razmišljanje tekmic. Se je vgriznila v jezik? Slalom je loterija, poleg tega ji za vrat diha Zettlova, ki je le 4 stotinke zadaj. Če hoče medaljo mora v cilju prevzeti vodstvo pred Avstrijko drugače medalja bye bye... Skratka, dovolila je da so si tekmice nabrale preveliko prednost. Riesch je tako ali tako klasa v slalomu, Američanka pa je po zlatu včeraj razbremenjena in bo spet na spidu. Škoda no, kake pol sekunde rezerve se zna Tini krepko maščevati. Zettlova je preblizu, Riesch & Vonn pa predaleč. Vseen bom držal fige, saj mi druzga ne preostane. Nič, morda pa kera ide ven, najraje kar vodilne 3 pa vse Avstrijke hahaha...
idared
# 18.02.2010 ob 20:55
Tini privoščim medalijo, samo je prevč dobrih slalomistk pred njo, da bi ji uspelo priti do medlije.

No mogče pa se zgodi, Petra je dokazala, da se da
Tinchii
# 18.02.2010 ob 20:42
joooj kolk poškodb... :/
scenic
# 18.02.2010 ob 20:42
danes je medalja naša oz tinina
penal
# 18.02.2010 ob 20:41
Ferkova se je na ogrevanju za slalom poškodovala, nastop je vprašljiv.
Shackler
# 18.02.2010 ob 20:37
američani dajo na teh nastopih 110% od sebe..., naše pa grejo z rezervami in z 90% v tekmo.
bravo naše.
Shackler
# 18.02.2010 ob 20:36
no meni je to vseeno skregano z logiko. Glede na to, da tekmovalci celo življenje trenirajo in se odrekajo mnogim stvarem za olimpijski nastop.., a potem ko do njega pride ne daš vsega od sebe... nekako je to skregano z logiko.
sunken
# 18.02.2010 ob 20:34
mene skrbijo Parsonova, Zettlova, Riescheva!
bojanec
# 18.02.2010 ob 20:33
popravek '' je tud ona ''
bojanec
# 18.02.2010 ob 20:32
tina maze napade drugo vožnjo tako kot zna pa sigurno niso tako dobre v slalomu tekmovalke kot so voon , mancuso , suter tako . da so vodilne že out pa je še velik slabših slalomistk in to je ob napadu popolna priložnost za novo medalijo . Pa tud ferkova ma šanse , ker je tud on zelo dobra v slalomu .
slonik
# 18.02.2010 ob 20:30
OK. se vidima tam ob 2130 ..
fisher
# 18.02.2010 ob 20:29
@Shackler - zato, ker enim zdravje pomeni več kot olimpijska medalja. Za Majdičevo še zdaj menim, da vse tiste bolečine niso vredne olimpijske medalje. Vsak pa ve zase, kaj je najbolje zanj.
sunken
# 18.02.2010 ob 20:27
ok vsaj pojasnilo za težave z mmc prenosom ste objavli. škooooda.
Shackler
# 18.02.2010 ob 20:25
Ne razumem kako si lahko privošči nastopat na Olimpijadi in NE dati vsega od sebe. In to v disciplini kjer je zelo konkurenčna in bi lahko padla tudi kolajna.

Zato pa pridejo eni iz olimpijade kot zmagovalci... nekateri drugi, ki ne upajo tvegati pa kot 'luzerji'.

zdaj pa me napadite z minusi.
kalimba
# 18.02.2010 ob 20:22
Sedaj sledi slalom. Tukaj so pomembni živci. Tina je vedno boljša, ko napade iz ozadja. Žal je razlika do vrhu prevelika. Vendar kot rečeno, v slalomu se lahko zgodi marsikaj. Veliko je odvisno od strmine proge, njene postavitve in sreče. 3-4 tekmovalke, ki kandidirajo za medalje bodo odstopile. Kdo bo profitiral?
totelcamp
# 18.02.2010 ob 20:20
Lej, ne zdrži že tvoj prvi argument...v smuku in SG-ju se nikoli ni redno uvrščala med prve 3. Če boš malo pobrskal boš videl koliko aktivnih smukačic in superveleslalomistk ima več uvrstitev med prve tri kot Tina. Po tvoji logiki so vse te bolj sposobne od Tine, kar pomeni, da ni realno, da je nasa med tremi, oziroma je prej presenečenje.
V slalomu ni svetovna klasa, če pa pogledaš kolko je napredovala v eni sezoni, pa lahko da kmalu bo...

Pač, to je moje mnenje, moji argumenti, ti maš druge..sej, če ne pišeš primitivno, se še da debatirat s tabo... zdej se pa posvetmo raj slalomu, pa da vidmo kaj bo, pa raj za Tino navijimo!!!
D e s S
# 18.02.2010 ob 20:15
argument recimo so tvoji komentarji, ko ne moreš brez žaljivk, pa dobro bmk za tebe..

Dajmo Tina! Gremo v napad! hophop...
blazz28
# 18.02.2010 ob 20:13
deninhno a use kar si meu za povedat oz argumentirat je to kar si napisu...pa dej povej idiot en argument PROTI.ja najlaži je rečt da si za psihiatra ..da boš pa kej pametnga povedu si pa PRE GLUP..hribovc debiln
blazz28
# 18.02.2010 ob 20:08
@totel..kar se tiče smuka in super gija, je osvaja stopničke večkrat kar pomen da je sposbna bit zmeri u top 3. ko je v dobri formi..tuki je delč od forme v hitrih disciplinah..kar se tiče slaloma..se strinjam ogormn je napredovala sam trenutna kvaliteta je okol 6 mesta..če je bla enkrat na stopničkah to še nč ne pomen..ferkova je bla tut na stopničkah u slalomu pa venmo kje je zdej...u veleslalomu je očitno slabša od prejšnih sezon..tko jst zdej ne vem če je u treh disciplinha očitno slabša ..pa v eni ful napredovala pol ne vem če to ne pomen da so jo zafural...ne bi reku da bi bla u slalomu svetovna klasa..pa je delč of tega..tko da tvoji argumenti ne zdržijo...
deniniho
# 18.02.2010 ob 20:07
blazz28
18. februar 2010 ob 19:43

haha ti nisi resen. Pojt mal prečikirat k psihiatru :D
gregaa
# 18.02.2010 ob 20:06
@blazz28 če se ne motim je Tina osvojila 18 medalj v svetovnem pokalu, kar je približno dve medalije na leto. To je vrhunski dosežek, vendar je nikaor ne uvršča med TOP 5 zato sem mnenja, da moramo biti navijači zadovoljni z vsako uvrstitvijo med 10, 15 .......

Aja glede tvojih žaljivk pa ne krivim tebe, ampak tvoje starše, ki te niso znali vzgojiti......res pa je da se nekateri že rodijo malo drugačni...., na kar tudi starši težko vplivajo...tako, da ti priporočam, da se obrneš na kakšno ustanovo, kjer ti bodo mogoče znali pomagati....
alikasmučanje
# 18.02.2010 ob 20:06
Upam da bo Tina napadla v drugi vožnji!Ste videli pogumno ANJO?Včerajšnji skok bi se lahko končal tragično ...a danes je že v boju za odličje za medaljo..to je smučanje in to je prava smučarka!..ampak nevem če ji bo uspelo..drugač pa upam da ne bo Vonn spet imela zlato.
kar_nekdo
# 18.02.2010 ob 19:54
Po tvojem nivoju pisanja se vidi, da nimaš pojma o kolesarjenju. Glede na to, da si treniral "kar nekaj" športov, pomeni, da nisi nobenega fejst treniral, tak da mi ravno nisi neki jaki športnik. Vsak ki pa dosti kolesari (tudi sam sem med njimi in ukvarjam se tudi z drugimi športi) pa ve, da je to, kar pišeš o tem kolesarstvu, totalna neumnost. Idi spat.
totelcamp
# 18.02.2010 ob 19:54
Ok, zdej k smo nazaj pri smučanju. Ti veš kaj je sposobna, ker je ze osvajala medalje (oz. stopničke) v smuku in SG-ju...Jih je ja, ne pa redno, redno jih je edino v veleslalomu, kjer je še sedaj zelo blizu, ji je pa letos zmnajkalo sem in tja par stotink. Vonn, Paerson, Riesch so pa redno tam, tako da so realno prej one kandidatke kot Tina in so bolj sposobne... Kaj pa slalom, lani še med 30 ni bila, letos je bila na stopničkah in tik pod njimi..a to pomen, da so jo zafural...Postala je veliko bolj vsestranska smučarka, ki se lahko v prihodnjih sezonah (če pride nazaj v enako formo v hitrih disciplinah) bori za globuse v skupnem seštevku, ki so veliko večji pokazatelj kakovosti smučarke, kot pa ena tekma na OI ali SP, ker gre tu za konstantnost.

In sedaj imamo smučarko, ki lahko ob dobrem dnevu v vseh 5 disciplinah osvoji medaljo (trenutno mogoče res ne v smuku), ti pa tle palamudiš da so jo zafural.

Dost argumentirano?
sorak
# 18.02.2010 ob 19:53
pajac hribovski pajaca hribovskega spozna
sunken
# 18.02.2010 ob 19:53
gremo naše!
slonik
# 18.02.2010 ob 19:51
http://tinypic.com/player.php?v=2074b5t&
amp;s=6

Posnetek teka Petre Majdič iz finala!!
blazz28
# 18.02.2010 ob 19:43
pa še gregatu eno da povem..čaki kako ne morm vedt kaj je tina sposobna..pa ona je osvajala medlaje u smuku ,super g iju, veleslalomu,..ker deu ti zdej ni jasn...sej je pokazala kaj je sposobna...ona je pokazala da je kompletna smučarka...trenutno pa ni v formi..kar je krivda trenerjev...v vseh disciplinah za njene sposobnosti je povprečna...zdej pa nej bo kdo pametn..sam nej ma konkretne argumente ker drgač mu bom j. m. ker vs mam dost debilov k se oglašate ko nimate blage veze ...
Suma Sumarum
# 18.02.2010 ob 19:41
@wajdowc
Ali otrok ve? Se hecate? Za trening se lahko odloči vsak, taboljše bodo pa izbrali in jih porivali v ospredje trenerji, ki jih bodo tudi pripeljali do vrha (ali pač ne). Tako da prosim ne bi o 6-letnikih, če se strinjava. Ko pa sva že ravno pri tem: morda se na rovaš vdržljivosti (in še česa) pri teh otrocih nato motorika in koordinacija slabše razvijeta, saj nista toliko v ospredju? Najbrž ne bi bilo nič čudnega.

@slonik
Seveda, se strinjam. Sicer pa se mi zdi, da smo malo zašli s teme. :)
blazz28
# 18.02.2010 ob 19:40
pa wajdowc pa kaj ti klobasaš spet bedarije...pa pr kolesarstvu ne rabš nobene motorike niti ne koordinacije...oz glih tolk da se znaš vozt k eni tut to niso sposobni...ti njim eno oni teb drugo tupijo..k da s steno pogovarjaš....kolesarstvo je garaški šport kjer ne rabš met talent koordinacije niti ne motorike...rabš druge kvalitete..edino kar ti lohk rečem da si bumbar če se oglašaš s takimi izjavami..
miki331
# 18.02.2010 ob 19:39
krumpek

Raje 5 kot 4!!!!!
No ne smemo pozabiti da se karte lahko premešajo že zaradi tega ker ne vemo kakšna je trenutna forma tekmovalk v slalomu...kdo ve mogoče je Tina še napredovala od Maribora;)
BorutMaja
# 18.02.2010 ob 19:39
Dajmo Lindsay Vonn ... držim pesti, da zmaga! Upam, da naša tinka dobi kakšno kolajino, mislim, da ima tu najlepšo priložnost.
Miki_79
# 18.02.2010 ob 19:37
No dajte nehat, danes bo nova medalja...
stepovsek
# 18.02.2010 ob 19:37
Tema o super kombinaciji , folk se pa o kolesarstvu meni in o tem , če so kolesarji motorično sposobni......ccccc .

Sicer pa neka mi praji , da dans Tina dobi medaljo.

GOGOGOGO ponos KOROŠKE!!!!!!!!!!!!
si123
# 18.02.2010 ob 19:34
wajdowc - :)

takšnim tudi na psih. kliniki ne morejo pomagat...
slonik
# 18.02.2010 ob 19:33
Tudi v kolesarjenje je ogromno tehnike in taktike predvsem pa dnevno po 8ur treninga! Eden najtežjih športov vsekakor.
wajdowc
# 18.02.2010 ob 19:33
@Suma Sumarvo, za kolesarstvo se odločijo fantje pri 10 letih in manj. V Italiji imajo Giovanisimi tekmovanja že pri 6ih letih. A otrok takrat že ve ali ima nadpovprečno razvito motoriko in koordinacijo? Lepo vas prosim.
Suma Sumarum
# 18.02.2010 ob 19:30
Ne bi sicer rekel, daje kolesarstvo šport za "motorične debile", je pa dejstvo, da se za kolesarjenje ne odločajo ravno atleti, ki bi imeli nadpovprečno razvito motoriko in koordinacijo. Sicer to ne zmanjša njihovih uspehov, da ne bo pomote, a takšna je pač značilnost tega športa.
krumpek
# 18.02.2010 ob 19:28
Razen če nebota odstopli sta Riesch pa Vonnova zlati/srebrni. V bron bodo šle Maze, Zettel,Parson, največ možnosti realno dajem Zettlovi za bron.
Mazejeva bo peta, ferkova 8.
gregaa
# 18.02.2010 ob 19:27
@blazz28, a veš kaj je tvoj problem ?! Misliš da vse veš, če si treniru še ne moreš vedit kaj je sposobna Tina.... Drugače pa tvoje izražanje priča o tvoji inteligenci (tule mislim predvsem na žaljivke). In da vam povem še bistvo športa oz. športnikov: športniki ne tekmujejo, zato ker hočejo zastopat državo ali za nas navijače...., ampak ker je to njihova služba. Glede kometrajev in kritik pa si predstavlite da bi vas čisto ta tretji kritiziral kako vi delate v službah...
jurica
# 18.02.2010 ob 19:23
treba je postavit čim bolj zahtevno slalomsko progo...tudi po ceni izpada katere od naših dveh.....Bergant zdaj se pa lahko izkažeš...
blazz28
# 18.02.2010 ob 19:23
hahah wajdowc dej kšnmu kolesraju žogo u roke pa boš vidu kaj bo delu idiot debiln...pa kva ste zdej vi men pamteni tuki k blage veze nimate ...kašne sposobnosti pa rabš pr kolesarstvu??idiot...rabš met prirojen da si vzdržljiv in neka kapaciteta pljuč in take bedarije...poganjat kolo zna usak idiot ...košarke ,fuzbala,tenisa pa ne zna usak igrt..kaj mi grejo na ku.. taki pajaci k blage veze nimajo in pokl se tuki kr neki oglašajo
miki331
# 18.02.2010 ob 19:22
v slalomu sta neznanka Mancuso in pa Parson. Vonnova ga je vedno znala odpeljati o Riesch-ovi pa ni potrebno zgubljati besed. Nevarna bo tudi Zettelova. Z dobrimi vožnjami je Tina realno v borbi za bron, odvisno pa je kakšni bodo zaostanki!
Grugar
# 18.02.2010 ob 19:17
upam da so bo proga malce uničla tko da bosta i8meli naši slovenki še tukaj prednost
sem uporabnik
# 18.02.2010 ob 19:16
SRAMOTA, vsakih 5 minut reklame. Zaletite se nekam.
blazz28
# 18.02.2010 ob 19:16
totel ti očitno nočeš razumet bistva kaj ti jst hočm povedat al si pa tok neumen...bistvo usega je da je mazetka sposbna zmagat kombinacijo...ti pa men spet hočš povedat kok je to težko doseč take rezultate kokr jih ona dosega...pa valda da mi je jasno da je to nenormalno teško bit na takem nivoju...poanta je u temu da je ona sposobna še ogromn več...in tega ne bo nikol dokazala na olimpijskih igrah...in to je krivda trenerjev da so jo zafural...pa mimo grede jst znam za razliko od tebe nism hlod za noben šport in sm marskerga tut treniru..ti si pa vrjetn kolesar k je šport za motorične debile pol si pa pametn tuki
galaktiko
# 18.02.2010 ob 19:15
Ne vem zakaj ste tu neki Slovenci tako pesimistični i govorite kak vaši športniki na valjajo.... Če bi mi na Hrvaškem imeli nekoga na toj poziciji kao Tina več bi vsi govorili o medalji.... če Tini uspe slalom kao v Mariboru bo teško ostala bez medalje...
D e s S
# 18.02.2010 ob 19:15
blazz28...ko bo pa Tina dobila medaljo se boš pa prvi po prsih tolko in pisal "ja saj sem vedel, da do" ipd.
aca_trica
# 18.02.2010 ob 19:14
Dess, Mancuso ni za slalom, težko pa da bo šlo vsem konkurentkam.
pobic_17
# 18.02.2010 ob 19:13
burner se strinjam, čeprav mislim da paersonova ima malo manj možnosti. tukaj vidim dvoboj zettel - maze
D e s S
# 18.02.2010 ob 19:13
Objektivno mnenje: Možnosti za medaljo so minimalne. Vonn, Riesch prevelika prednost, potem Zettel je preblizu Tini in realno je Zettel boljša v slalomu, potem vedno nepredvidljiva Mancuso ter Paerson. Ja res bo težko.

Seveda pa po drugi strani vedno obstaja možnost odstopov in napak v slalomu. Kakorkoli, stiskali bomo pesti do konca, da Tina ponovi mariborski slalom!
aca_trica
# 18.02.2010 ob 19:13
Super izhodišče pred slalomom. Sta 10. in 12. kar je več kot smo pričakovali. Vonnova, Riescheva, potem pa Pärsonova, Görglova, Zettlova in naši dve. Torej med sedmimi smučarki gre iskati tiste, ki se bodo veselile.
Burner
# 18.02.2010 ob 19:12
Vonn, Riesch, Zettel, Paerson in Maze.
Teh pet je v igri za medaljo sodeč po letošnjih rezultatih v slalomu in današnjih dosežkih v smuku.
zvezdica_10
# 18.02.2010 ob 19:12
Mislim, da diši po novi kovini:) srčno upam in ful držim pesti za naši dve smučarki.
DEJMO TINA
DEJMO MARUŠA:)
sorak
# 18.02.2010 ob 19:11
ej samo en nasvet blazz28:

butl butla spozna ...

vsak ima svoje mnenje in ga ima tudi pravico izraziti ... če ti to ni všeč pač nisi civiliziran
totelcamp
# 18.02.2010 ob 19:11
mas prav pobic_17, se popolnoma strinjam s tabo..samo včasih se je res tezko zadrzat ob taksnih nebulozah :)

Na napakah se učimo baje...
blazz28
# 18.02.2010 ob 19:10
pobič pa jst sm realn vi pa kr neki bedarije govorite..kr neki sanjate brez enih realnih razlag...pa kva je z vami..jst vem da je za vs 6 mesto že noro dobr rezultat..zame pač ni ker vem kašno kvaliteo ma mazetova...to je zame en čiasti polom..in ona ne bo doesgla medalje u nobeni disciplini razn če ne bo velik odstopov taboljših
BigBoss
# 18.02.2010 ob 19:10
da_bu_da
18. februar 2010 ob 19:03
Prijavi neprimerno vsebino
pobic_17,
če je pa zate, da se osmešiš ko poveš, kako je nekomu pravilno ime oziroma kako se piše, potem pa jebiga :)

se ni bistvo kak se piše !! ti debil!! važno je da komentira brez čustev skos z istim tonom mislim da bi komentiral isto tud če bi tina osvojila medaljo!!
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 19:09
Švedinja kar 1,41 za Vonnovo.
Preveč je izgubila v spodnjem delu proge.
Še Suterjeva - najhitrejša zgoraj - zdaj zaostanek 0,32
1:25.29 1,13 zaostanka.
Za zlato medaljo se bosta udarili - Vonnova in Riescheva o tem ni dvoma.
totelcamp
# 18.02.2010 ob 19:09
Sori Blazz ampak tvoje razmišljanje je na nivoju petletnega otroka, ki mu niti priblizno ni jasno kaj je to vrhunski sport... Ne poznam te, tko da ne bom trdil da nimaš veze s športom, ampak po komentarjih sodec ti ni čist jasno kako stvari stojijo in izpade kot da sporta, kaj sele vrhunskega, nisi videl od drugod kot iz kavča...pa da ne bova prevec razpredala, samo dejstvo da je Tina v skupnem seštevku svetovnega pokala na petem mestu, pove kako zgrešeni so tvoji komentarji.

Glede na to da predvidevam, da sam sebe nimas za tipičnega slovenčka, mi je pa tvoja izjava v ponos... :)
Bobr
# 18.02.2010 ob 19:07
Vonnovo bi dal tekmovati med moške. Poškodovana je pa je vseeno za razred pred vsemi. Saj punca je luštna in simpatična, ampak ko gre za hitre discipline bi bilo vseeno če bi zlato že pred tekmo podelili.
pobic_17
# 18.02.2010 ob 19:07
a lahko prosim temu blazzu28 nehate dajati minusov, ker je to ravno njegov namen, da provocira. če ga ne bo nihče opazil, bo ugotovil da je niče
pobic_17
# 18.02.2010 ob 19:05
uf zettel in maze, to bo borba;)
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 19:05
Zettlova - 1:26.01 - med Mazejevo in Ferkovo.
Kaj pa bo naredila Anja Paerson?
aca_trica
# 18.02.2010 ob 19:03
Ni več slikeeeeeeeeeeeeeeeeeee
da_bu_da
# 18.02.2010 ob 19:03
pobic_17,
če je pa zate, da se osmešiš ko poveš, kako je nekomu pravilno ime oziroma kako se piše, potem pa jebiga :)
blazz28
# 18.02.2010 ob 19:03
katastrofaln smuk od naših...tut prbližn nimajo šans za kolajno razn če ne grejo use tri v slalomu vn..
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 19:03
Riescheva samo 33 stotink sekunde zaostanka.
če ne bi naredila napake bi vodila.
SloKid
# 18.02.2010 ob 19:02
Uf Vonnova in Riescheva kar daleč pred vsemi. Zna bit samo borba za bron za ostale.
pobic_17
# 18.02.2010 ob 19:01
hahaha da_bu_da, smešiš se ti s svojo natančnostjo.... in ne ti meni da sem tepec, to se pač strinjajo vsi, da RADISAVLJEVIĆ pač nima pojma o komentiranju....
blazz28
# 18.02.2010 ob 19:01
haha kaj sm reku slabe 2 sekundi..in vi sanjate o medalji..kašni butli spremlajo šport..
aca_trica
# 18.02.2010 ob 19:01
Zdej še eurovision šteka
A ma kdo kak link od smuka
trsan87
# 18.02.2010 ob 19:01
Lindsey odlično. Napoved še ene zlate medalje??
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 19:00
1:24.16 - zelo dober nastop, toda ali bo to dovolj za vodstvo
po smukaškem delu?
ole6
# 18.02.2010 ob 19:00
vonnova razred zase...:D
Benji
# 18.02.2010 ob 19:00
Eh, 1 sekunda v slalomu ne pomeni nič... Če bosta peljali slalom dobro, imamo lahko 2 medalji
ingee
# 18.02.2010 ob 19:00
kje se da gledat
blazz28
# 18.02.2010 ob 18:59
totel ti si tipičn povprečen slovenčk ..in takih trotov k si ti je nažalost ogromn tut med našimi športiniki k se userjejo k je treba neki narest...poglej balkance kaj delajo...pa 6 mesto je odličn rezultat če ti nimaš kvalitete za več..če pa ti maš kvaliteto za mnogo več je po to pol KATASTROFA...pa ne oglašajte se velč s takimi kretenskimi izjavami
R3d0X
# 18.02.2010 ob 18:59
Kaj RTV, ste leni pa se vam ne da prenosa na netu zrihtat?!! Ignoranti, da večje težko najdeš.
trsan87
# 18.02.2010 ob 18:59
eni ne razumejo, da je sekunda zaostanka v smuku relativno odlična napoved pred slalomskim delom, kateri je paradna disiplina Maruše in Tine. Se pravi lahko veliko nadoknadita, glede na to, da so pred njima smučarke, ki jim slalom ne leži najbolje.
pobic_17
# 18.02.2010 ob 18:58
kirchgaserjeva 1 sekundo za našima, odlično
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:58
Michaela Kirschgasser - 1:27.09 - prevelik zasotanek!!
Zdaj pa Lindsey Vonn - goooooooooo!!
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:57
Zdaj pa Elisabeth Goergl - včeraj 'bronasta' na smuku.
Slabša vožnja kot včeraj - 1:25.60,a še vedno pred obema našima.
Če ne bi bilo napak na progi, bi gladko prevzela vodstvo.
blazz28
# 18.02.2010 ob 18:57
ma ta mancuso sploh ni dobr odpelala..to bosta slabi 2 sekundi prednosti pred našima
aca_trica
# 18.02.2010 ob 18:56
Görglova itak ni za slalom.
totelcamp
# 18.02.2010 ob 18:55
Klanjam se ti vrhunski športnik Blazz28, ki te 6 mesta na olimpijadi ne zanimajo. Sej te razumem glede na to, da mas ze polno bero kolajn iz olimpijskih iger in si celotno svoje življenje v samem svetovnem vrhu in imaš vrhunski šport v malem prstu...

Svašta, kaj slišiš od folka...tebe se zafural že, ko so te na svet spravl...
D e s S
# 18.02.2010 ob 18:54
Bergant postavlja slalom. Upam, da bo tehnično dokaj zahteven. Potem so vse šanse...
113113
# 18.02.2010 ob 18:54
pelje se najmanj 1
aca_trica
# 18.02.2010 ob 18:54
blazz28, Mancuso ni za slalom, naši dve pa obe. Itak pa ne bodo vse dobre slalomistke pred našima dvema.
pobic_17
# 18.02.2010 ob 18:53
Mazejeva trenutno izmed slalomistk najboljše uvrščena!!! Radosavljević bi se kot nečak Andreja Stareta lahko vsaj malo zgledoval po njem glede komentiranja
Stig
# 18.02.2010 ob 18:53
@blazz28:

Res so jo zafurali, ja, kar ena šesta mesta na Olimpijskih igrah bi ona dosegala.

Po drugi strani pa si ti npr. tvojim staršem odlično uspel, da zdaj take vrhunske komentarje pišeš. Prepričan sem, da si tudi Tina želi, da bi nekoč lahko bila tako uspešna kot ti.
viribusunitis
# 18.02.2010 ob 18:53
Bravo dober nastop obeh naših dveh...Slalom polni napad...
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:53
Fenningerjeva povprečna - 2,23 za še vedno vodilno Mancusovo.
Zdaj pa najboljših 7 kombinatork!
blazz28
# 18.02.2010 ob 18:53
pa kva je z vami kašna medalja..kaj ti mislš da bo u enmu kratklem slalomu sekundo nadoknadla ..res ste zmešani..pa sploh ta boljše še niso pršle dol
pobic_17
# 18.02.2010 ob 18:52
jao radosavljević... ferkova 15 sekund pred ciljem zaotaja 1,01 in reče, da bi bilo dobro, če bi v cilju zaostala manj kot 2 sekundi :S
aca_trica
# 18.02.2010 ob 18:52
Tooooooooooo Marušaaaaaaaaaaaa. Zdaj sta že dve za medaljo, fantastično, res.
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:51
Maruša 1,19 za Mancusovo in le 18 stotink sekunde za Tino.
sejnik
# 18.02.2010 ob 18:50
zaenkrat so pred njo vse same specialistke za smuk/SVSL, razen Mancusove nobena sploh nastopila ni v specialnem SL/VSL
blazz28
# 18.02.2010 ob 18:50
bullshit..kaj si ti omejen al kaj...pa kašni so bli rezultati u hitrih disciplinah u prejšnih sezonah kašni so pa zdej u olimpijski sezoni!!edin u slalomu je napredovala sam useen delč od vrha če use ta boljše slalomistkke odpelejo do cilja tko k znajo...u veleslalomu je pa tut velik nazadovala..skratka naredl so en velk kurac..nč od nč..mene ne zanimajo 6 mesta..to na olimpijskih nč ne šteje ..in ona po kvaliteti v veleslaomu in slalomu je trenutno okol 6 mesta...zdej bod pa pamten bumbar
drhhal
# 18.02.2010 ob 18:49
Zakaj pa ne izklopite prvi ali tretji program, tam (bolj ali manj) vse deluje!?
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:49
Po Alcottovi pa Maruša Ferk, dajmo Maruša.
aca_trica
# 18.02.2010 ob 18:49
Ko bo Tina prevzela vodstvo, ko bo prišla do cilja slaloma, se bomo že lahko veselili kolajne.
Grugar
# 18.02.2010 ob 18:48
zakaj je za 20 sekund hitrejši končni rezultat????
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:48
Čehinja Zahrobska kar 1,36 sekunde za Mazejevo.
bullshit_
# 18.02.2010 ob 18:47
blazz28, dej mi konkretno razlož, kaj točno delajo narobe s Tino?
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:46
Domačinka Brydnova povsem izgubljena, spet zelo slab nastop.
aca_trica
# 18.02.2010 ob 18:46
Sej če jo smukačice prehitevajo ni nevarno(Arvier, Stechert). Važno da Riescheva, Vonnova in Zettlova ne dobijo prevelike prednosti pred Tino.
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:45
Tudi Nemka Stechertova pred Mazejevo.
Upam, da Mazejeva ne bo zaostala preveč po smuku.
blazz28
# 18.02.2010 ob 18:45
kako so to mazetko zafural...čist je izven forme...to svet ni vidu...tko k sm reklu že en tedn nazaj samo en medalja bo in to bronsta od majdičeve in tko tut je trenutno..katastrofa..kako zajebejo take talente ...
Grugar
# 18.02.2010 ob 18:44
a lahko vsaj vrstni red (ko mate glih link v novici)popravite če že nimate slike
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:44
Francozinja Marchard - Arviejeva zelo dobra v spodnjem delu proge in na 2.mestu.
kentaurus
# 18.02.2010 ob 18:44
Upam samo, da je Mancuso odpeljala tako dobro, kot na klasičnem smuku. Če je to to, potem je Tina v najožjem krogu kandidatk za medaljo. Paersonova pelje??
Goofybp
# 18.02.2010 ob 18:42
drhhal ne se sekirat, itak bi 3 tekmovalke pred koncem nehal prenašat ;)
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:42
Schnarfova prehitela Tino!
drhhal
# 18.02.2010 ob 18:41
Tok ste se hvalil, da bo vse po MMCju!

Zdej pa nč ne dela, pa kot vidm ste si tudi premislili, saj prenos na MMCju sploh ni napovedan!!!
viribusunitis
# 18.02.2010 ob 18:41
dober nastop Tine,v slalomu pa na polno,potem pa se pustimo presenetit...
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:40
Po 7 tekmovalkah kar 3 odstopi - Švicarka Nadja Kamer,
Rusinja Prosteva in Italijanka Merighetijeva!!
Grugar
# 18.02.2010 ob 18:40
a so skrajšal progo
aca_trica
# 18.02.2010 ob 18:36
Dobro je, bravo Tina, to brez težav lahko nadoknadi, sigurno bo med 15 po smuku oz. super-g-ju.
trsan87
# 18.02.2010 ob 18:36
zdi se mi kr uredu odpeljano.
alexTG
# 18.02.2010 ob 18:36
dobro bo pa v slalomu toliko bolj napadla! :)
as_kgarnett
# 18.02.2010 ob 18:36
Julia Mancuso na progi - včeraj srebrna na smuku.
Čas 1:24.96, zdaj pa naša Tina.
Dajmo Tina - 1:25.97 soliden čas.
jaz2
# 18.02.2010 ob 18:35
SPIŠIMO NOVO OLIMPIJSKO PRAVLJICO!
alexTG
# 18.02.2010 ob 18:35
dajmo tina!
jaz2
# 18.02.2010 ob 18:34
DRŽIM PESTI!
aca_trica
# 18.02.2010 ob 18:32
Zdej še zvoka ni na eurovisionu.
aca_trica
# 18.02.2010 ob 18:31
Ampak zakaj so prenosi na 4-ki, ko pa je na enki narisan smučanje????
aca_trica
# 18.02.2010 ob 18:30
a je super-g al smuk???
JustCavalli
# 18.02.2010 ob 18:30
♪ Maze Maze .. eeeaaaa KAMIKAZE ♫
gregor1234
# 18.02.2010 ob 18:28
aca

Na 4ki je.
akaj
# 18.02.2010 ob 18:28
ajde vražje slovenke......petra tud gleda!!!!!!
aca_trica
# 18.02.2010 ob 18:28
Ja kje je zdej prenos na eurovision, na kateri številki?
JcH
# 18.02.2010 ob 18:28
Zgledujta se po Petri Majdič ... verjamem, da sta dobili navdih ... meni je postala vzor. BRAVO PETRA ŠE ENKRAT!

Danes pa še Tina pa Maruša presenetita!
go SLO!
Tinchii
# 18.02.2010 ob 18:27
dejmo TINA in MARUŠA !!!
<3
Zimske olimpijske igre
link
Olimpijski ogenj v vesolju
2
8. julij 2011 ob 12:05 Ruski organizatorji naslednjih zimskih olimpijskih iger, ki bodo leta 2014 v Sočiju, so se odločili na prav poseben način zaznamovati pot olimpijskega ognja. Olimpijsko baklo nameravajo prvič v ...
Več novic ...
Kazalo