Preostali športi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,8 od 68 glasov Ocenite to novico!
Dejan Zavec
Dejan Zavec ostaja medcelinski prvak. Evropski naslov mu ni bil usojen. Foto: EPA
Dejan Zavec
Dejan Zavec upa, da bo dobil še eno priložnost. Foto: RTV SLO
VIDEO
Zavec zahteva ponovitev d...

Dodaj v

Zavec: Posredi bi bila lahko tudi kuverta

Razočaranje Ptujčana po prvem porazu v karieri
30. november 2008 ob 00:54,
zadnji poseg: 30. november 2008 ob 08:58
Katowice - MMC RTV SLO/STA

Boksarju Dejanu Zavcu ni uspelo osvojiti naslova evropskega prvaka v veltrski kategoriji. V Katovicah ga je po odločitvi sodnikov premagal branilec naslova Rafal Jackiewicz.

Oba boksarja sta prikazala izjemno predstavo, ki je bila odprta od prve runde naprej. 32-letni Ptujčan je pred 4.000 gledalci v dvorani Spodek boksal morda najboljšo partijo v karieri, a to na koncu ni bilo dovolj. Srbski sodnik je zmago s 116:113 prisodil 31-letnemu Poljaku, Italijan je z enakim izidom odločil v korist Zavca, tako da je odločil Šved, ki je točko več (115:114) namenil 171 cm visokemu Jackiewiczu.

Morda bi se sodniki odločili drugače, če bi bil dvoboj v Sloveniji ali Nemčiji ... Kakor koli že, Zavec je v 26. profesionalnem dvoboju doživel prvi poraz, kljub temu pa se lahko domov vrne z dvignjeno glavo, saj je bil povsem enakovreden žilavemu nasprotniku.

"Bil sem boljši"
"Ta dvoboj je v meni pustil veliko grenkega priokusa. Dal sem vse, kar sem imel v pesteh, morda je neizkoriščenih ostalo kakšnih pet odstotkov, ampak po mojem mnenju sem bil boljši," je razočaran uvodoma menil "Mr. Sympatikus", kot je Ptujčanov vzdevek.

Vložil bo protest
"Zdaj še vse analiziram pri sebi, in ko tako gledam nazaj, bi Rafalu prisodil štiri runde, dve sta bili neodločeni, preostalo pa mislim, da sem bil prepričljivejši. Zdaj bomo vložili protest, posredi pa je bila lahko tudi 'kuverta', saj je eden od sodnikov sodil tako, kot je moral. Upam, da ne bom izgubil mesta prvega izzivalca in da bom dobil 'revanšo'. Verjetno bo spet na Poljskem, a to me ne moti," je nadaljeval Zavec in dodal: "Res je dobil nekaj dobrih protinapadov, a veliko jih je tudi zgrešil. Borba je potekala po načrtih, morda me je nekoliko presenetil le s preveliko neaktivnostjo."

S prstom kazali na srbskega sodnika
Splošno mnenje je kazalo na Zavčevo zmago, med njimi so bili tudi nekateri Poljaki, nemški reporter televizije DSF in še kdo, nehote pa so vsi s prstom kazali na srbskega delivca pravice Rajka Đajića. "Sam nisem vedel, kako so glasovali drugi. Po vsaki rundi sem oddal svoj list s točkami in na koncu je Zavec pač izgubil. Tako sem videl borbo in na koncu pač mora eden izgubiti," je po dvoboju povedal Đajić.

A. V.

Prijavi napako
Komentarji
CharltonHeston
# 30.11.2008 ob 23:14
Čestitke Zavec vseeno. Upam na revanšo
spizdy
# 30.11.2008 ob 18:02
balkan party....
darej
# 30.11.2008 ob 17:24
Ma Đajić se je zihr vsral ko je pred začetkom slišal polsko verzijo hej slaveni... Ja Zavec je dejansko bil boljši...
captainsensible
# 30.11.2008 ob 16:41
srbi so pač najboljši prijatelji slovencev.
Bubble jet
# 30.11.2008 ob 16:03
V boksu je vse preveč dogovorov izven ringa. zato je ta šport tudi izgubil na ugledu.

sem se pa ob koncu dvoboja spomnil na dvoboj med Tysonom in Spinksom leta 1988.
barsa13
# 30.11.2008 ob 15:29
mislil sem sigurna zmaga ko pa so odločili in sem slišal za sodnike,ostaja za vse skupaj samo ena beseda LOPOVI
Nelčika
# 30.11.2008 ob 15:29
škoda. ampak ostaja šampion.
Capital78
# 30.11.2008 ob 15:28
Vsak nevtralni opazovalec ve, da je bil Zavec za odtenek boljši. Ampak izzivalec mora biti od branilca precej dominantnejši, če želi zmagati. Poleg tega je v gosteh vselej precej težje. Pač pristisk igrlacev, domačega teama in naklonjenost sodnikov naredijo svoje. Kar pa ne spremeni dejstva, da je bil Zavec dejansko boljši in je za nas pravi zmagovalec !
Gigue
# 30.11.2008 ob 14:27
Škoda, bilo je zelo izenačeno...drgač pa čestitke Zavcu za odlično borbo
Arsenal_fan1
# 30.11.2008 ob 14:11
ka ker ve slucajn ker enternece song ma zavec :P
jayjayjay
# 30.11.2008 ob 13:33
Sam to...Zavec je pokazal premalo in zato tudi izgubil...če kdo gleda dvoboje v welterju potem ve da ni šanse, da bi kdo to točkoval Zavcu....
Tony Montana
# 30.11.2008 ob 13:28
samo najboljsi boksarji so albanci....!!
fakin
# 30.11.2008 ob 13:12
Odločitev srbskega sodnika je bila odločilna ! Njegovo odločitev pa je kronala kuverta! To so balkanska posla !Verjamem v Dejana saj velaj za pravega borca.
spizdy
# 30.11.2008 ob 13:05
cigani,lopovi!!!!!
scorpio-76
# 30.11.2008 ob 12:44
luxor:si gledal dvoboj?Zavec je boksal na polskem,bil je agresivnejsi in za 4 odtenke bolsi ne pa enega,da o posranem poljaku niti ne govorim.
scorpio-76
# 30.11.2008 ob 12:42
goebbels:nisem vedel,da sodniki ocenjujejo moc in natancnost:))).Kako pa sodniki ocenijo moc?da jim od zamahu zapiha?pa kako preciznost?majo x narisan kam udarit?Poljak je zavca v celi borbi 5-6 cisto zadel mah kaj naj ti razlagam,ce si slep in ne vidis oba obraza od boksarjev(to je pravi pokazatelj)a o pasivnosti poljaka niti da ne govorim.
Sramota za boks
Smajly
# 30.11.2008 ob 12:28
zavec je bil boljši...samo pač sodniki so sodniki
luxor
# 30.11.2008 ob 12:06
bila sta zelo izenačena. izivalec mora biti več kot za odtenek boljši. tako pač je. vseeno, bravo Zavec!
avalent
# 30.11.2008 ob 12:00
Še enkrat borba je bila preveč izenačena, da bi zmagal Zavec. Škoda ker mu v zadnjih dveh rundah niso uspeli dva ali trije čisti udarci, ker potem bi bila zgodba 100% drugačna. Upam, da bo Zavec nadaljeval, ker je odličen boksar.
gregsa
# 30.11.2008 ob 11:58
kraja !
perla
# 30.11.2008 ob 11:54
careeeeee.....tipo se je cviku ku prasc,,,...runde so sle kot je povedal.najboljsi polski trener in dolgoletni polski boksar sta po dvoboju soglasno partijo priznala zavcu. gledal sem prenos na polsko tv, in komentator je fer komentirel....pred razglasitvijo rezultatov je rekel...edino ce bi kaj res nepredstavljivega zgodilo, moramo cestitat zavcu, ceprav bi radai da rafal zmaga bi to bilo nekorektno....po razglasitvi je bila minuta molka.....to pove use....
goebbels
# 30.11.2008 ob 11:49
Kdor malo bolj spremlja boks ve, da je Zavec nažalost pokazal premalo. Tudi Poljak ni pokazal nobene super predstave, ampak Zavec je preprosto premalokrat s svojimi udarci prišel do cilja. Tisto kar je Bergant govoril o nekih procentih je bolj ali manj bullshit, ker sodniki skoraj vedno gledajo samo na udarce in to na kako natančni in močni so. Moje točkovanje je bilo 115-113.
loreti
# 30.11.2008 ob 11:47
tist k je gledav celo tekmo ve da je ZAVC ZMAGAL. Ja srbine itak kdo pa drug
zvezdica_10
# 30.11.2008 ob 11:44
Dejan za vse nas si zmagovale...dobra borba je bla...čeprav se ne spoznam na boks (sm ga prvič gledala in mi ni žal)
ČESTITKE DEJANU IN NJEGOVEMU TEAMu
zvezdica_10
# 30.11.2008 ob 11:39
Zakaj pa mojga komentarja ni...a ženske nesmemo komentirat boksa????
ferrari man
# 30.11.2008 ob 11:20
prokleta banda.. upam da se ugotovi da so bli sodniki podkupljeni, kajti Zavec si je zaslužu zmago.
provokatorr
# 30.11.2008 ob 11:16
Po moje bi moral Zavec zmagati.
Bil je ves čas aktivnejši, ves čas je dominiral v ringu, v celi borbi je bil mogoče 2 minuti v podrejenem položaju.
Poleg tega je tudi večkrat zadel. Ne vem, kje ste nekateri videli, da je Poljak večkrat zadel. Poljak je večino časa tolkel po rokavicah, poleg tega je vedno imel samo nekaj kratkih protinapadov.

Poleg tega, za vse, ki ste videli Poljaka spredaj: ali se je kdo vprašal, zakaj je po borbi bila v dvorani takšna tišina? Če bi Poljaki videla svojega boksarja spredaj, potem ne bi razočarano utihnili vse do proglasitve zmagovalca, ko so presenečeno ugotovili, da je njihov boksar vendarle (nezasluženo) zmagal......
ob.session
# 30.11.2008 ob 10:49
Ja, če bi ga Zavec spravil na tla, mislim da ne bi bilo dileme...vsekakor je bil dvoboj kvaliteten...
koren
# 30.11.2008 ob 10:44
Kot je rekel komentator proti koncu prenosa: "Kdo ve, če bi bil dvoboj v Nemčiji ali celo v Sloveniji, bi danes Zavec zmagal.", gledal sem vseh 12 rund in se na nek način strinjam z njemu.
BHFanaticos
# 30.11.2008 ob 10:38
Dejan je zasluzu zmago...
sivi panter
# 30.11.2008 ob 10:30
Komentator na DSF je po odločitvi sodnikov dejal "Ich habe es anders gesehen..."
xuros
# 30.11.2008 ob 10:30
Boks je itak najbolj podkupljen šport. Zavec je bil boljši. Vendar bi moral biti še boljši, če bi hotel zmagati. Ne daj se Dejan.
lookaaa
# 30.11.2008 ob 10:23
zavec, ti si CAR! ne glede na izid, nisi razocaral. zal je bilo vedno v boksu tako, da ce hoces odvzeti pas moras biti mnogo boljsi, ne le za odtenek.
na nevtralnem terenu bi verjetno zadostovalo, na poljskem zal ne! skoda, saj je bil v vseh segmentih boljsi, ampak kot sem rekel, zal zgolj le za odtenek!
drugace pa tako ciste borbe brez prekinitev in umazanih udarcev na tem nivoju se nisem gledal. kapo dol obema.

DEJAN, MI SMO SE NAPREJ S TABO!!!
nejcelandija
# 30.11.2008 ob 10:15
Tudi jaz sem gledal dvoboj in se mi zdi da je zavec po aktivnosti sigurno zmagovalec vendar pa štjejo udarci in tukaj imamo rezultat vendar čestitke zavcu za odličen boj.
fulgur
# 30.11.2008 ob 10:11
vrnil milo za žajfo zarad prinanja kosova... balkanizem pač :(
hockeymaster
# 30.11.2008 ob 10:10
ne štejejo se samo direktni udarci, vendar tudi agresivnost in aktivnost. Mislim, da je tega 30% točk. Tko da kar se tega tiče, bi ga moral Zavec razbit. Glede končnega rezultata pa bi jaz povsem objektivno zmago prisodil, ravno za toliko točk kolikor je zgubil. Tuj teren in dejstvo, da je izzivalec, ga je danes pokopalo
vlkisef
# 30.11.2008 ob 09:59
lol,kaki komentarji,če nič drugega so zaradi Zavca nekateri gledali boks prvič,drugače pa v boksu velja nepisano pravilo da more bit izzivalec očitno boljši od branilca naslova in to Zavec pač ni bil,škoda
Aftereight
# 30.11.2008 ob 09:53
Prvič sem gledal boks vseh 12 rund in po mojem laičnem znanju lahko rečem, da je Zavec igral bolje od nasprotnika. Medtem ko je Zavec vseh 12 rund igral napad, se je poljak ves čas branil. Upam, da bo pritožbena komisija to v posnetku tudi videla. Čestitam Zavec.
afbhs
# 30.11.2008 ob 09:50
what cannot destroy me makes me stronger tak moto bi mogu met zavec;)
capuccino
# 30.11.2008 ob 09:50
Kot prvo, boks ni ravno šport, vsaj zame ne. Spremljal pa sem dvoboj in videl, da je bil pač Poljak močnejši, če to kaj šteje v tem t.i. športu. Sicer pa menim, da je to zabava za ljudstvol, da izživi svoje primitivne nagone (mislim na gledalce).
zavedni8
# 30.11.2008 ob 09:49
Mafija.
Schrei
# 30.11.2008 ob 09:20
Jest tud navijam za zavca ampak če hočeš pobrat naslov moraš pokazat nekaj več kot je on danes.
valiant
# 30.11.2008 ob 09:16
Zavec je bil definitivno boljši. Če vzamemo v percepcijo pritisk dvorane, razne ljubezenske zgodbo o poljaku (ki naj bi zaprosil svojo drago v primeru zmage, drugače ne) in dejstvo da smo pri srbih zaradi Kosova relativno nepriljubljeni, dobimo logično izpeljavo, da Dejan tokrat, brez knockouta dejansko ni mogel zmagati.
aleninhoallen92
# 30.11.2008 ob 09:04
Po mojem mnenju je bil zavec prvih 6 rund bil bolši (izjema je 2.runda). Non stop je stal v sredini ringa in bil bol aktiven. V naslednjih rundah je bilo vse skupaj dokaj izenačeno (izjema 11. runda pripadla Poljaku).
Po mojem mnenju si bi zaslužil zmago, a kot kaže v športu in sojenju še vedno vse ne štima. Je pa res, da je tu prednost domačega "terena", saj gledalci ob najmanjšem udarcu varovanca že ploskajo. Zavec čestitke in mislim, da si se v tem času v Nemčiji pripravil maksimalno.
David111
# 30.11.2008 ob 08:35
Mislim da bi mogo biti dvoboj najmanj izenačen!! Zavec je bil bolj aktivnejši, kar se tiče udarcev je blo dokej izenačeno....
lal
# 30.11.2008 ob 08:01
zavec je biu zihr bulš. un se je sm otejpou k muha k skače z dreka na drek!!!
sj sodniki zmerj use zajebejo
deluca
# 30.11.2008 ob 06:44
Bravo Zavec!!!
Enostavno je bil Pojlak boljši! !!!!
božja šiba
# 30.11.2008 ob 06:19
Pezda ste eni tipični nacionalistični kekci. Kaj ma veze odločitev srbskega sodnika, če je kristalno jasno dejstvo, da Zavec ob solidnem boju enostavno ni opravil svoje naloge.
frutek01
# 30.11.2008 ob 03:58
jebeš
kozi
# 30.11.2008 ob 02:00
Čudno je tole sojenje...zares čudno!?
Vitez
# 30.11.2008 ob 01:53
Zdaj vidim, da je Rafal odličnemu Onseju Bonsuju vzel naslov na Poljskem! Poljaki so morali ogromno plačat Gancu z belgijskim državljanstvom, da je bil ta pripravljen prit na Poljsko branit naslov..
zamudnik
# 30.11.2008 ob 01:51
Boksati na Poljskem pomeni pripraviti se na dejstvo, da boš moral domačina vsaj enkrat več spraviti na tla kot on tebe. Tam se v ta šport veliko vlaga. Veliko je "gala boksarskih večerov", o boksu se veliko piše, skrbi se, da si domači boksarji višajo publiciteto in rating v serijah borb z izbranimi "vrečami za pretepanje", same prireditve so organizacijsko (vsaj navzven) bleščeče, gostoljubje do vseh sodelujočih, vključno s tistimi ob ringu, popolno. OK, na sam boks se posebej ne spoznam, par stvari pa sem v življenju že videl.
avalent
# 30.11.2008 ob 01:44
Vitez, se popolnoma strinjam s teboj, mislim da je Zavcu, malo pošla sapa v zadnjih treh oz. dveh rundah (ravno takrat, bi moral bolj prevladovati, žal je bilo ravno obratno) . Dvoboj je bil res odprt in izenačen, ampak izzivalec mora ponavadi res biti kar očitno boljši, če hoče premagati prvaka. Jackiewicz ni bil videti zelo utrujen, celo bolj sveže je deloval. Škoda, vseeno se je Dejan odlično boril in res mu ni manjkalo veliko.
čamil
# 30.11.2008 ob 01:43
aja, ampak izjemen boj, čestitke obema! ena bolših tekem kar sem gledal, pa tut zelo športno, s pozdravom pred in po vsaki rundi, objem pred in po zadnji rundi.

sicer je pa zavcu že takoj po 12. rundi na obrazu pisalo, da je vedel, da ni bilo dovolj...
čamil
# 30.11.2008 ob 01:42
neodločen rezultat bi bil pravičen. zavec je zame boksal bolje, vendar ne dovolj.

poljak je branil naslov in je tako tudi boksal, zavec je napadal, veliko mahal a večina po rokavicah, poljak je malo mahal, ampak takrat bolj natančno. več udarcev je sicer po moje zadal zavec, ampak se pa strinjam, da če hočeš PREMAGAT prvaka, ga moraš zares premagat. bit zgolj agresivnejši in aktivnejši ni dovolj.

če bi bil zavec branitelj, bi z istim bojem zmagal, zagotovo.

škoda, boks je pač tak. pošteno pa ni.

ampak v darfurju pa kongu je bul kriza kot to, da je zavec zgubil...
zamudnik
# 30.11.2008 ob 01:41
No, na poljskem portalu bokser.org je večina mnenja, da je Poljak zmagal izključno zaradi domačega terena, samo borbo in Zavca pa hvalijo.
ovplain
# 30.11.2008 ob 01:39
Srbski sodnik, kva pa.
nocutius
# 30.11.2008 ob 01:37
Škoda, vseeno si Zavec zasluži vse čestitke za dober boj.
motorist1111
# 30.11.2008 ob 01:36
zavec bi mogu zmagat ali pa da bi bilo neodločen. ni pa pogojev da je zmagu poljak.

ZAVEC JE ZAME ZMAGOVALC
l3p1
# 30.11.2008 ob 01:33
faqq! full mi ie zau! mislm d ie biu zavec bulsi! skoda!

UPAM d bo nadaljevau kariero! caR!!
Vitez
# 30.11.2008 ob 01:32
Dvoboj je bil izenačen in v takih razmerah običajno zmaga branilec naslova.Ne vem, kje ste eni videli, da je bil Dejan "dost boljši".Preprosto ni bil.Po moje je dvoboj izgubil v 11. rundi, ko ga je Poljak predvsem v zadnjih 20 sekundah dobro tolkel po glavi, ko ga je dobil v kot.
foteljas
# 30.11.2008 ob 01:32
Čestitke sicer obema boksarjema, Dejan je dal vse od sebe, to pa sta žal storila tudi srbski in švedski sodnik....če bi bila borba kje drugje, bi se tudi rezultat drugače zapisal. Zdi se mi, da jje pri tovrstnem ocenjevanju preveč možnosti manevriranja v škodo enega ali drugega.
bogaboječi
# 30.11.2008 ob 01:32
Men se ni zdel zavec boljši, bil je malce aktivnejši, ampak le direktni udarci štejejo.

Bila sta preveč izenačena, da bi lahko zavec zmagal v gosteh.
mkirbis
# 30.11.2008 ob 01:29
Zavec bi mogel zmagat.... pač oni je doma boksal, pač je mogo zmagat..... sam ziher je zavec mel več točk.....
Arsenal_fan1
# 30.11.2008 ob 01:28
pizda ce je slo za evropski naslov bi lahka bil fight na nevtralnih tleh ne pa da ze pred fightom 90% ves kdo bo zmago domacin seveda
CoreySteel
# 30.11.2008 ob 01:28
Nimam pojma o boksu pa verjetno sem tudi pristranski, ampak... Zavec se mi je zdel boljši.

Škoda...
JcH
# 30.11.2008 ob 01:27
bravo zavec! tud če si zgubu, bo pa naslednjič boljše!
cibi007
# 30.11.2008 ob 01:26
škoda
Kazalo