EP v rokometu 2010

Poudarki

  • Danes na EP-ju prost dan
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 31 glasov Ocenite to novico!
Zvonimir Serdarušić
Zvonimir Serdarušić ni uspel popeljati slovenske reprezentance v polfinale. Foto: MMC RTV SLO
Tomaž Hudomalj
MMC-jev poročevalec iz Innsbrucka Tomaž Hudomalj: Naj bo obračun s Španci prvi kvalifikacijski za nastop na svetovnem prvenstvu na Švedskem prihodnje leto. Foto: MMC RTV SLO
Aljoša Rezar in Sebastjan Skube
Slovenski rokometaši so v drugem delu prvenstva popustili. Foto: MMC RTV SLO
Navijačica
Navijači Slovenije bodo v četrtek še zadnjič spodbujali svoje ljubljence. Foto: MMC RTV SLO
David Špiler
David Špiler na tekmi proti Franciji. Foto: MMC RTV SLO
Uroš Volk in Rajko Dolinšek
Komentatorja Radia Slovenija Uroš Volk in Rajko Dolinšek. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Hudomalj iz Innsbrucka: Prišel je tudi ta dan (foto)

Čudežev čez noč ne moremo pričakovati
27. januar 2010 ob 15:59
Innsbruck - MMC RTV SLO

Kako prijetno je pisati ob zmagah in uspehih! Precej težje je biti "pameten" ob porazih. A če smo še pred nekaj dnevi "Noki" in njegovim fantom postavljali spomenik, si zdaj zagotovo ne moremo privoščiti, da bi te spomenike takoj podrli ...

Že res, da je Slovencem do konca prvenstva ostala še tekma s Španci, a bodimo iskreni – za Uroša Zormana in soigralce se je prvenstvo v resnici končalo že včeraj pozno popoldan. Verjamem, da bo slovenska rokometna četica pošteno in odgovorno odigrala tudi svojo zadnjo tekmo na tem turnirju, a pravega tekmovalnega naboja zagotovo ne bo.

Včasih je treba narediti korak nazaj ...
... da lahko potem narediš dva naprej. Morda je bil poraz proti Čehom povsem dobrodošel. Verjetno je bil drugi polčas tekme proti Francozom zelo poučen. Po prvih treh tekmah na tem evropskem prvenstvu smo vsi – priznam, tudi novinarji – kar malce "poleteli" v želji po velikih dosežkih. Pa smo hitro trdo pristali. Zdaj so naši rokometaši (če tega niso vedeli že prej) dokončno ugotovili, da so lahko nekoč morda tudi del evropskega in svetovnega vrha. A to je treba dokazati na vsaki tekmi! Slovenci imajo enake težave proti Francozom in Poljakom, kot proti Čehom ali celo Slovakom. To je naša realnost. Lahke zmage slovenskih rokometašev? Očitno ne ...

Je to sploh prava ekipa?
Priznam, zelo me moti razmišljanje nekaterih, ki so kar naenkrat spet našli vse mogoče napake v slovenski igri. Res je, tekmi proti Čehom in Francozom sta "razgalili" vse slovenske slabosti. Dejstvo, da brez dobrega vratarja ne moremo uspeti (toda – kdo pa lahko???). Videli smo, da je naša igra preveč odvisna od premajhnega števila igralcev. Ugotovili smo, da za "Nokin" sistem igre hitro zmanjka moči. Toda, prijatelji rokometa, ste morda preslišali selektorjeve besede, ko je večkrat na glas povedal, da rabi več časa? Da čudežev čez noč ne moremo pričakovati? Tudi sam sem zapisal, da ima Zvonimir Serdarušić nekje skrito čarobno paličico. Še vedno nisem opustil misli na kaj takega.

Švedska 2011, Srbija in London 2012
Dejstvo pa je, da čaranje v športu vendarle ni mogoče. Redke stvari se zgodijo po naključju in še manj stvari je takšnih, da ne bi bile dobro načrtovane in narejene na daljši rok. Čeprav sta zadnja poraza opozorila na vse slabosti slovenske igre, pa so vse tri tekme prvega dela tekmovanja dale upanje za naprej. Igralci spoštujejo in poslušajo selektorja. Njegovi nasveti in navodila ekipi pomenijo ogromno. In to je – vsaj zame – največja zmaga tega evropskega prvenstva. Seveda bo treba – če bo želel "Noka" še naprej graditi igro na visokem ritmu – razmišljati o tem, da bo v reprezentanci 16 mož, ki bodo v vsakem trenutku sposobni odigrati na najvišji ravni. Na petih tekmah v Innsbrucku smo prevečkrat dobili občutek, da bi bilo treba posamezne igralce, ki so delali napake (zaradi utrujenosti ali česa drugega, je povsem vseeno), preprosto zamenjati.

A kot je včeraj po tekmi s Francijo dejal kapetan Zorman: "Smo na pravi poti. Morda pa bomo na prihodnjih turnirjih vendarle tudi mi kdaj prišli do polfinala ali finala." Že prihodnje svetovno prvenstvo bo dalo nove odgovore na vprašanja o tem, koliko je slovenski rokomet sposoben. Potem je tu evropsko prvenstvo v Srbiji in isto leto olimpijske igre v Londonu. Z igralci, ki počasi odhajajo, in tistimi, ki počasi in vztrajno prihajajo, je verjetno mogoče narediti vrhunsko ekipo. Pod "Nokino" dirigentsko paličico bi to lahko bil dobro uglašen orkester. Potem pa bomo videli - ali so uspehi slovenskega reprezentančnega rokometa le plod naše domišljije ali pa so Slovenci zares sposobni velikih rezultatov.

Prvi korak junija
V nedeljo bo na Dunaju žreb tekem dodatnih kvalifikacij za nastop na SP-ju prihodnje leto. Pravzaprav je skoraj vseeno, koga bodo Slovenci dobili za nasprotnika. Pomembno je le, da pot, ki so jo začeli s selektorjem Serdarušićem, nadaljujejo mirno in resno. Verjamem, da je bila lekcija ob porazu proti Slovakom v kvalifikacijah za nastop na zadnjem druženju najboljših rokometašev na svetu dovolj dobra. Junija torej čakamo naslednji korak na novi poti do slovenskega rokometnega uspeha.

Je prvenstvo že končano?
Morda bi bilo bolje, če bi tele misli zapisal ob koncu slovenskih nastopov na Euru 2010. A naj bo že tekma s Španijo kapital za prihodnost. Ker ne odloča o ničemer (razen o slovenskem rokometnem ponosu), bi lahko ob nepravem pristopu pomenila pravo katastrofo. Pa naj bo obračun s Španci prvi kvalifikacijski za nastop na svetovnem prvenstvu na Švedskem prihodnje leto! Naj naši fantje že jutri pokažejo, kaj zmorejo, ko tekma ne odloča o ničemer. Če bodo proti Špancem odigrali tako, kot je treba, bom še naprej verjel, da smo na pravi poti. Če pa ne ...

Kako lepo je zmagovati
Ko je slovenska rokometna reprezentanca izgubila proti Čehom, je izgubila tudi kar precej navijačev. A verjemite, da to niso pravi navijači. Najbolj pristni bodo z našimi fanti ostali do konca. Da, prišel je tudi ta dan, ko ni vse lepo in prijetno. Toda šele takrat lahko dokažemo, kako zelo iskreni smo ob zmagah in uspehih. Še bomo zmagovali!

Iz Innsbrucka,
Tomaž Hudomalj

Foto: Blaž Oman




M. R.
Uroš Zorman
Aljoša Rezar
Vid Kavtičnik
Sebastjan Skube
Uroš Zorman
Vid Kavtičnik
Nikola Karabatić
Restavracija
Prijavi napako
Komentarji
bk1111
# 28.01.2010 ob 23:52
ma, ajd u pm, gospod Hudomalj in vaši stanovski kolegi. VI ste že gradili spomenike, medtem, ko smo drugi, ki se ne ukvarjamo s športnim novinarstvom profesionalno (ironija), še čakali pravi čas za tako dejanje. Kot vidite sedaj, čas ni bil pravi. Mogoče so fantje tudi zaradi pritiska od vas podobnih, ki ste jih postavljali že v polfinale, na koncu popolnoma odpovedali.
kopibrejk
# 28.01.2010 ob 16:49
Spomeniki, čarobne paličice, iskrene želje ... Bolj patetičnega besedičenja pa že dolgo ne.
OK1
# 28.01.2010 ob 12:47
FooFighter - nič ni narobe s kritiko. Le, da je realna. In žal ni realno, da sedaj nekateri ocenjujejo, da smo s Čehi doživeli katastrofo. Igrali smo premalo zbrano in takšna ekipa, kot so Čehi to kaznuje. Na Evru ni levih ekip in tega se moramo zavedati. Nismo tako veliki, da bi prišli in kakšno tekmo odigrali z levo roko ter upali na uspeh. Tega ne morejo niti Francozi.
Po moje pa tudi neumestne napovedi predsednika zveze o kolajni ne pomagajo. Seveda lahko upamo in se borimo zanjo, v tem je čar. A ni samoumevna. O njej lahko na glas razmišljajo Francozi, Hrvati, Poljaki.
FooFighter
# 28.01.2010 ob 12:40
jaz tudi navijanja in kritike ne bi dal v isti koš!

če so dobri, pa tudi če izgubijo, jih pohvalim
če so zanič, jih kritiziram, vendar sem še zmeraj njihov navijač

in dejstvo je, da so proti Čehom in Franciji bili zanič!
mr. pp
# 28.01.2010 ob 11:20
Točno tako kot je napisal! Vse pohvale za članek...
OK1
# 28.01.2010 ob 08:26
Dober članek. Sem se tudi že sam bal, ker so bili nekateri prejšnji hudo evforični. Čeprav je tudi to dobrodošlo. Včasih novinarji ustvarjajo malce preveč meglene slike. Potrebno je pogledati dejstva. Mi nismo velesila. Mi moramo na vsaki tekmi dati svoj maksimum in tako lahko upamo na uspeh. TAko bo tudi javnost in navijači vsako tekmo vzela na enak način, tudi tekmo s Čehi. Pravi poznavalci rokometa vedo kakšna ekipa je Češka - takšna kot naša, a ima še izjemnega Jicho. Poglejte njihove rezultate. Kako lahko potem SLO pričakuje lahko zmago? Samo z maksimalno borbo nam lahko uspe, ter samo z maksimalno podporo nas navijačev ter javnosti in samo z maksimalno podporo medijev. Mislim pa da smo na pravi poti. Le vztrajati je potrebno.
kramci
# 27.01.2010 ob 23:36
mam evo vprašanje:zakaj noka ni dal več v igro natka namest vugrinca,ker je tk počasen ko tank,sicer ima podaje,ampak se izničijo z izgubljenimi žogami.lahk bi bil na desnem zunanjem tudi kdaj kavtičnik(kar je seveda navajen igrati),pa na krilu gajič/brumen? vugrincu se je prav vidlo da ni več najmlajši,počasen...
drgač pa upam da bo noka še dolg trener reprezentance ostal...
Hallenbeck
# 27.01.2010 ob 20:23
tracer: Jaz navijam zanje, ker so naši. Če zmagajo, jih hvalim, če izgubijo, jih popljuvam, v vsakem primeru pa bom še naprej navijal zanje.
A sem zaradi tega kvazi navijač?
tracer
# 27.01.2010 ob 20:00
Dobro spisan članek! Naj se tisti kvazi navijači ob branju tega članka malo zamislijo.
fegro
# 27.01.2010 ob 19:28
Spomenike ste jim postavljali vi novinarji ne mi.
sharpening
# 27.01.2010 ob 19:24
Velenski knap...Sepravi trimo razpada?!? razprodaje..
Velenjski knap
# 27.01.2010 ob 19:14
Miha Žvižej je podpisal 3-letno pogodbo z Silkeborgom (Danska) kjer (je) brani(l) Prošt.

Za Celje ne vem a v Gorenje prihajata Miklavčič in Musa.Oba sta izjavila,da si želita v Gorenju in pogovori že tečejo.
bdn
# 27.01.2010 ob 19:13
SIDDHI

Krožni....Ščurek???? Ma kaj je s tabo??? Tip nima ene lovorike in je v španiji ne uporaben!!!!,Kozomara bi še šel.........

Skoko je srbski državljan.....tako da piši kuči propalo......:)
buco75
# 27.01.2010 ob 19:04
m13 to je mentaliteta luzerskega naroda. presel se v luxemburg če te ne motijo porazi.
m13
# 27.01.2010 ob 19:01
Lep clanek!
Tudi jaz pravim, da nasi s porazi niso izgubili nobenih navijacev. Tisti, ki se veselijo ob zmagah, ob porazih pa repki takoj obrnejo hrbet, sploh niso nikoli bili pravi navijaci.
Bodimo z nasimi sportniki v dobrem in slabem, dvigajmo jih in skupaj bomo leteli:)
buco75
# 27.01.2010 ob 19:00
kdor je po tistih remijih s poljsko in nemško še mislu da imamo sploh kej za praskat tle na tem prvenstvu je optimist na meji debilizma.
romantik30
# 27.01.2010 ob 18:59
takšno stanje je pač realno in talite minuse al pa pluse!!!
takšne padce v igri še sam bog ne razume oz.nihče na tem svetu!!!
amaterji tega pač ne razumete ker sem o tem že pred ep. pisal da bi blo treba preprečiti prevelike padce v igri in moči če se le da v najboljši moči "noke" razporediti čez celo tekmo!!!
martinic
# 27.01.2010 ob 18:56
Buc, tudi Bielecki si ne zna ustvariti šuta, a ima tako močen šut, da lahko pokne tudi z 12. metrov. Bilbija je v reprezentanci že dokazal da je pravi bombarder. Problem je pač v tem, da v svojem klubu ne igra. Upam da ga Noka zvabi v Celje in ga vrne na pota stare slave.
mirko s trojan
# 27.01.2010 ob 18:56
Dober članek...

Glavo gor in novim uspehom nasproti!!!
Buc
# 27.01.2010 ob 18:54
Bilbija že ima višino sam nima antnačenga šuta od 7 strelov mogoče enakrat azdane gol, ap tudi ne zna si naredi meta kot Bielecki, Lacković in podboni šuterji.
trto
# 27.01.2010 ob 18:43
Noka je pravi trener. Vse kar je potrebno za naprej, je forsirati mlajšo generacijo (skube, špiler, brata žvižej, kavtičnik....). Že mogoče da bodo pogoreli na kakšnem tekmovanju, vendar je to prava generacija, ki rabi pravega trenerja. In Noka to vsekakor je....
K_ris
# 27.01.2010 ob 18:41
Da se malo potolažimo, bom tu napisal, kaj si Srbi mislijo o svoji reprezentanci.

Zelo zgovoren je naslov v časniku Blic:
"Štiri leta smo sestavljali ekipo .... za 13. mesto"
martinic
# 27.01.2010 ob 18:35
Ja, lepo si napisal caco3. To bi res lahko bil Bilbija, dodal pa bi mu še Kozlino.
caco3
# 27.01.2010 ob 18:30
Pred prvenstvom je bila večina komentarjev v stilu sej bodo vse izgubili, brez veze da gredo v Avstrijo in podobno. Za moje pojme so odigrali več kot solidno. Viden je napredek pri taktičnem pristopu tako v napadu, še posebej pa v obrambi. Pri nas pač ni igralca, ki bi bil sposoben šutirat z 10 ali 11 m čez obrambo 6-0. To bi lahko bil po višini Bilbija ampak Serdarušič verjetno ve, zakaj ga ni vzel s sabo.Je pa treba Serdarušiča pustiti, da dela po svoje naprej, ker kot sem rekel, napredek v igri je očiten. Že zdej pa se veselim naslednje sezone v Celju.
nenn0
# 27.01.2010 ob 18:21
Zelo dobro napisano, se popolnoma strinjam!
nekdodalec
# 27.01.2010 ob 18:17
martinic

Pa treba je gledat pozitivno! ;) ni druge!
martinic
# 27.01.2010 ob 17:58
nekdodalec, očitno prvenstva nisi podrobno spremljal, Rusi in Nemci so pogrnili na celi črti.
martinic
# 27.01.2010 ob 17:57
nekdodalec, Rusi majo pa res hudo ekip?!
nekdodalec
# 27.01.2010 ob 17:57
Pozitiven članek morm rečt!

Vsi smo razočarani, ampak upam, da bo Noka še naprej selektor. Vedt mormo, da se pač mormo prpravt na dalši rok, saj nismo Španci, Rusi in Nemci, ki imajo v svojih državah tolk talentov, da zmečejo skup vsak let hudo ekipo.

Pač vztrajno in počasi - in z Noko upam!!! Do takrat pa pijemo laško! In union ;)
martinic
# 27.01.2010 ob 17:56
Poleti bomo igrali kvalifikacije za SP. Če bi že zdaj lahko izbral 16 igralcev, bi vzel naslednje:
vratarja: Škof, Rezar
levi krili: Žvižej, Koražija
levi zunanji: Pajovič, Cehte, Bilbija, Kozlina
srednja zunanja: Zorman, Bezjak
desna zunanja: Vugrinec, Kavaš
desni krili: Kavtičnik, Gajič
pivota: Žvižej, Kozomara
Cankar
# 27.01.2010 ob 17:56
Kruta ali manj kruta, kakor koli hočemo -takšna je pač realnost naše reprezentance. Srednji kakovostni razred in nič več, čeprav... čeprav je potencial tu prisoten, vendar neizkoriščen. Premalo stika s sodobnom rokometom že v klubih, kar je potem nemogoče nadoknaditi v štirinajstih dneh priprav. Predvsem tu šepa disciplina v igri in hitrost. Mene najbolj bode v oči počasno vračanje(bolje rečeno trčkaranje) nazaj v obrambo ali pa na menjavo po doseženem golu, medtem pa nam nasprotnik že zabija gol iz hitro izvedene sredine. Pravilo "hitro izvajanje sredine" je prisotno že kar nekaj let, a naše klube, ki se poslužujejo tega lahko star mizar prešteje na prste ene roke. In če tega nimaš v krvi že iz kluba, je to nemogoče storiti v teh mini pripravah.
Pa še nekaj je, pustiti srce na igrišču, tudi to je nekaj, kar je tuje našim rokometašem. Pogrešam to fanatično borbo, s katero so se npr. nogometaši uvrstili na SP ali pa tisto, ki je krasila Celjane, ko so osvojili vrh Evrope in še leto po njej. Hrvaška nima nič boljše ekipe kot mi, a oni trgajo in se borijo na parketu eden za drugega do zadnjega atoma moči. Marsikdo bo rekel, oni imajo Balića. Res je, oni imajo Balića, a če temu Baliću ne bi cela ekipa pomagala pri delanju prostora v napadu, bi bil njegov izkupiček zelo skromen.
LP vsem.
siddhi
# 27.01.2010 ob 17:51
črtal bom tiste ki takrat ne bojo v formi:)...dolencu je treba dat priložnost, ker je najboljši strelec v ligi, koražija že nekaj let igra v tujini in bi lahk rekel da je že izkušen, ščurek igra v španski ligi, razgor je pa za moje pojme trenutno najbolj talentiran igralec pri nas...najbolše levo krilo mladinskega sp-ja, v celju pa je zormana na srednjem odlično zamenjaval..škoda da ni fizično bol močan in višji...no tut to je prednost.spomnte se vranješa pri švedih;)
martinic
# 27.01.2010 ob 17:44
Ali pa Skoka.
martinic
# 27.01.2010 ob 17:44
Pa še vsen jih pol 17 ostane, tko da bi pol črtal še Razgorja.
vlkišef
# 27.01.2010 ob 17:43
Spomenike si jim najbolj ti postavljal,pokazali pa niso nič več kot na prejšnjih prvenstvih
martinic
# 27.01.2010 ob 17:42
siddhi, s postavo se kar strinjam, črtaj pa Vrana, Poklarja, Dolenca, Brumna in Ščurka.
siddhi
# 27.01.2010 ob 17:40
za SP ciklus še zraven povabit ta mauga razgorja ki se je lani na mladinskem sp-ju in pa letos v celju že zlo dokazu...sei škoda da se je pred pripravim poškodovou, mogoč bi šou celo zraven...js bi povabu:
vratarji:škof, rezar, skok, vran
levo krilo:žvižej, razgor, koražija
levi zunanji:pajovič, špiler, bilbija
srednji zunanji:zorman, skube, poklar
desni zunanji:kavaš, natek, dolenec
desno krilo: kavtičnik, gajič, brumen
krožni: žvižej, ščurek, kozomara
martinic
# 27.01.2010 ob 17:25
Za našo državo je velik uspeh da sodelujemo na vseh velikih tekmovanjih: nogomet(SP), košaka(EP in SP), rokomet(EP), odbojka(EP). Se pa trenerji predvsem v košarki stalno menjajo, zato ne moremo pričakovati medalj.
seinfeld
# 27.01.2010 ob 17:00
Gospod Hans Cristian Hudomaljsen, ta članek ste pa tako lepo napisali, da je že skoraj osladno. Na žalost pravljice sodijo v neko drugo zgodbo, kamor tale naš rokomet in rokometaši res ne sodijo. Se strinjam s Hallenbeckom. Ne vem kaj je potrebno sedaj tolažit igralce in nabijati navijačem, da niso pravi. Če izgubiš brez prave igre, oz. se ti igra sesuje sredi tekme, potem je nekaj hudo narobe, tako z motivom kot s samo pripravljenostjo igralcev. Če se lahko jaz 5 ur cijazim v avtu, na svoje stroške in za svoj dopust, da pridem do jebenega Innsbucka, potem lahko tudi dobro (odlično) plačani fantje zdržijo 1 kur..vo urico na parketu, brez da bi se smilili samemu sebi in našemu gospodu pravljičarju. Verjetno se gospod Tomaž boji, da ga ne bodo več spustili zrave, če jih bo kritiziral.
sadako
# 27.01.2010 ob 16:58
Hallenbeck se povsem strinjam s tabo. Poleg tega bi pa rad dodal, da je poročevalec Tomaž eden izmed tistih, ki je povsem nepotrebno napihoval igro slovenske reprezentance, ki je bila resnici na ljubo, če pogledamo vse dosedanje tekme do sedaj, pod nivojem. Poleg tega je RTV v člankih hvalil povsem napačne prvine rokometa. Po tekmi z Nemčijo so naprimer nadmočno hvalili Škofa, ki je branil zelo slabo, po tekmi s Poljaki so hvalili obrambo 3-2-1, ki je na trenutke delovala kot švicarski sir, neprestano so omenjali Zormana, ki je nasprotnikom podaril n žog,... Skratka, sam RTV je po nepotrebnem ustvarjal evforijo, ko za to čaš še ni bil zrel. Sramota.
romantik30
# 27.01.2010 ob 16:50
imeli smo prebliske in verjeli smo,da lahko gremo še dalje in mogoče do polfinala a žal smo
padli na realna tla in še več totalno smo psihično pogoreli!

rezultatsko nism tolk razočaran a z samo igro smo največje razočaranje prvenstva in
najraje bi se razjokal a kaj,ko žal to ne bo nč pomagalo!

upam stavit,da če bi mel noka dovolj časa za reprezentanco bi bli mi v polfinalu!!!
močno svetujem športnega psihologa (če ga še mogoče nimajo) raprezentanci,ker vsega noka ne more sam narediti!
Hallenbeck
# 27.01.2010 ob 16:44
Gospod Tomaž, tista o navijačih me je malce zbodla. Po tekmi z Čehi je reprezentanca izgubila veliko navijačev, ampak taki bojda sploh niso pravi navijači. Pa dajte no! Če se že gremo na tak način, potem je treba malo apelirat tudi na reprezentante. Mogoče tako, da se je za navijače, ki so se na svoje stroške pripeljali iz Slovenije spodbujat reprezentanco vredno malo bolj potrudit, ne pa tako, kot so igrali proti Češki.
martinic
# 27.01.2010 ob 16:37
kipanaliwo, ni skupin
boyazzz
# 27.01.2010 ob 16:35
v glavnem, rokometaši so bli in so sposbni nardit velik več, dejstvo pa je, da nas vedno razočarajo takrat, k bi mogl pokazat jajca. Jst jih bom naslednjič pa kadarkoli že to blo, gledu sam v polfinalu pa finalu k za ostalo je zmankal potrplenja
kipanaliwo
# 27.01.2010 ob 16:33
ma jebeš ti kolajno!!

mi smo lahko zadovoljni če bomo 3 v kvalifikacijski skupini za evropsko prvenstvo
dezemlj
# 27.01.2010 ob 16:30
res je da sn bil po porazu s češko jezn ko majmun samo do tekme s francijo je blo ok ... nič ne treba držat pesti dalje.... sn prepričan da nam bo enkrat ratalo
robinjo
# 27.01.2010 ob 16:28
jaz pa mislim da naši reprezentanti niso izgubili navijačev. pravi navijači so v dobrem in slabem z svojo ekipo sploh če je to reprezentanca.
GREMO ZA SLOVENIJO ŽIVIMO
Saš89
# 27.01.2010 ob 16:14
Super poročevalec.
Zadnje besede so tiste prave. Ekipa potrebuje navijače tudi ko ji ne gre. Lahko se je veseliti uspeha, težko je prenesti poraz, ampak če ti bije srce za Slovenijo, moraš biti vesel vsakršnega truda za slovenski dres!
sharpening
# 27.01.2010 ob 16:09
Dober članek! Jutri pokažimo Špancem, da se nas na naslednjem prvenstvu lahko bojijo. Po SP-ju pa roko na srce ampak posloviti se bo treba od nekaterih imen SLOVENSKEGA rokometa, pa naj na SP-ju igrajo še tako dobro, menjava generacij je potrebna, drugače bo rokometna reprezentanca imela hude posledice v prihodnosti. Zorman, Pajovič, Lubej, Vugrinec SLOVENSKEMU rokometu ste veliko, tako kot tudi nam zvestim navijačem, ki smo bili z vami v dobrem(ep slo) in slabem. Zahvaljujem se vam v svojem imenu in mislim da tudi v imenu vseh drugih SLOVENCEV. Jutri pa pokažite Špancem kaj je SLOVENSKI rokomet.
dasiravno
# 27.01.2010 ob 16:07
V redu, samo zakaj se ene ekipe lahko dokazujejo v državnem grbu vedno, naše reprezentance pa imajo velikokrat težave z motivacijo? Ali je res pomemba velikost nacije?
bobodobo
# 27.01.2010 ob 16:05
Lepo napisano...

Upam, da se zdaj ne najde kak mojster in odstavi Noko. Noka naj ostane na selektorskem mestu nekaj let, potem pa mogoče že kaj bo iz vsega skupaj... Upam, da pripelje v Celje kakega nadobudnega mladca (Skube?), pa M. Žvižeja bi tud mogoče lahko prepričal, da pride,... Kot je dejal Kavtičnik se pri njem mladi igralci lahko veliko naučijo...
martinic
# 27.01.2010 ob 16:03
V Srbiji čez dve leti moramo napadati kolajno.
Kazalo