EP v rokometu 2010

Poudarki

  • Slovenci dobili polčas, nato popustili
  • V četrtek še tekma proti Špancem
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,4 od 46 glasov Ocenite to novico!
Luka Žvižej
Luka Žvižej je bil ob Vidu Kavtičniku najučinkovitejši Slovenec. Dosegel je 6 golov. Foto: Reuters
Daniel Narcisse
Daniel Narcisse je nekajkrat preskočil slovensko obrambo. Foto: Reuters
Nikola Karabatić
Ni prehoda za Nikolo Karabatića, ki se je znašel v primežu Miladina Kozline. Karabatić je dosegel le dva zadetka. Foto: EPA
Uroš Zorman in Daniel Narcisse
Pot do francoskih vrat je bila v 2. polčasu težko prehodna, kar je na svoji koži dobro občutil Uroš Zorman. Foto: Reuters
Vid Kavtičnik
Vid Kavtičnik je obležal na tleh, potem ko je vanj trčil "Tyson" Didier Dinart. Foto: Reuters
VIDEO
Rokometaši zapravili vse...

Dodaj v

S Francozi zobali češnje le v 1. polčasu

Poljaki prvi polfinalisti
26. januar 2010 ob 16:00,
zadnji poseg: 26. januar 2010 ob 20:57
Innsbruck - MMC RTV SLO

Slovenski rokometaši so se srčno borili proti Francozom, kljub temu pa visoko izgubili (28:37) in zapravili tudi teoretične možnosti za polfinale evropskega prvenstva.

A prvi polčas (18:17) je obetal več. Slovenci so - pričakovano - prikazali povsem drugačen obraz kot proti Čehom. Pogumno so se postavili nasproti favoriziranemu nasprotniku, ki je sredi polčasa ušel na +2 (11:9). Slovenija je odgovorila z delnim izidom 4:0, pri čemer je Miha Žvižej dosegel dva gola. K preobratu je prispevel tudi vratar Aljoša Rezar, ki je zamenjal Gorazda Škofa in ustavil nekaj težkih strelov. Vid Kavtičnik je zadel 4 od 5 sedemmetrovk.

Francozi hitro strli slovenski odpor
Tekma se je prelomila v uvodnih minutah nadaljevanja. Čvrsta francoska obramba je silila Slovence k tehničnim napakam, ki jih je hitronogi Michael Guigou - do konca je zabil 10 golov - v protinapadih spreminjal v lahke zadetke. In še preden so varovanci Zvonimirja Serdarušića prišli k sebi, je semafor kazal že 23:19. Ko proti svetovnim in olimpijskim prvakom zaostajaš za 4 gole poti nazaj običajno ni, kar je nadaljevanje srečanja le potrdilo. Edino vprašanje je bilo, s kakšno razliko se bo končala tekma ...

Slovenci v četrtek zgolj za častno slovo
Slovenija se bo za konec prvenstva v četrtek (18.30) pomerila s Španijo, ki je zlahka premagala Nemčijo (20:25). Španci so tako preprečili, da bi se Slovenci v četrtek še lahko borili za 3. mesto v skupini II, ki prinaša obračun za 5. mesto na prvenstvu.

Poljska v polfinalu
Poljska je težje od pričakovanj premagala Češko (35:34) in si že zagotovila polfinale, saj jo Španija zaradi slabšega medsebojnega izkupička ne more več prehiteti, čeprav bi premagala Slovenijo. V obračun s Francijo bo zato šla neobremenjeno.

Dancem uspel preobrat
Evropski prvaki Danci so se izvlekli proti Norvežanom (24:23). Potem ko so zaostajali vso srečanje, v 39. minuti že za 5 (19:14), jim je v zadnji četrtini uspel velik preobrat. Zmagoviti gol je v zadnji sekundi dosegel Eggert Jensen. V zadnjem krogu se bodo v ponovitvi zadnjega finala udarili s Hrvati. Za polfinale bo bržkone potrebna zmaga, saj je Islandija favorit v obračunu z Norveško.

SKUPINA II

SLOVENIJA - FRANCIJA 28:37 (18:17)

L. Žvižej    6     Guigou      10     
Kavtičnik 6 (4) Narcisse 5
Špiler 5 Sorhaindo 4
Vugrinec 4 Fernandez 4
M. Žvižej 3 Bosquet 3
Pajovič 3 Abalo 3
Zorman 1 Karabatić 2
Ostertag 2
Joli 2 (1)
G. Gille 2

Sedemmetrovke: 4/5; 1/2
Izključitve: 8 min; 0 min


NEMČIJA - ŠPANIJA 20:25 (9:14)
Gensheimer 5, Jansen 4; Tomas 6, Garcia 5.

POLJSKA - ČEŠKA 35:34 (18:19)
Bielecki 7, Jurasik, M. Jurecki, Tluczynski po 5; Jicha 7, Vitek, Sklenak 5.

Lestvica:                  *         
FRANCIJA 4 3 1 0 +12 (3) 7 točk
POLJSKA ** 4 3 1 0 +9 (3) 7
ŠPANIJA 4 2 1 1 +11 (3) 5
ČEŠKA 4 1 0 3 -10 (0) 2
SLOVENIJA 4 0 2 2 -11 (2) 2
NEMČIJA 4 0 1 3 -5 (1) 1
** - že v polfinalu
* - točke iz prvega dela


SKUPINA I

RUSIJA - ISLANDIJA 30:38 (10:19)
Čipurin 7; Petersson in Gudjonsson 7.

HRVAŠKA - AVSTRIJA 26:23 (11:10)
Čupić 6, Duvnjak 5; Schlinger in Szilagyi po 5.

NORVEŠKA - DANSKA 23:24 (15:11)
Kjelling 7, Tvedten 5; Eggert, Lindberg in Hansen 5, Mogensen 4.

Lestvica:                 *         
HRVAŠKA 4 3 1 0 +7 (4) 7 točk
ISLANDIJA 4 2 2 0 +13 (3) 6
DANSKA 4 3 0 1 +6 (2) 6
NORVEŠKA 4 2 0 2 +4 (2) 4
AVSTRIJA 4 0 1 3 -10 (1) 1
RUSIJA 4 0 0 4 -20 (0) 0
* - točke iz prvega dela
A. V.
Prijavi napako
Komentarji
SKing
# 27.01.2010 ob 13:26
da funk - tudi to je res. Morda to prvenstvo niti ni takšen pokazatelj vsega skupaj - trener pa konec koncev ni dolgo na klopi naše reprezentance, zato mogoče tudi ni mogel tako na kratko narediti vsega.

Vendar - zdaj lahko tudi še to poudarim, zakaj pravzaprav pravim glede Hrvaške (pa je čisto mogoče, da bodo izgubili proti Danski, nič ne rečem). Ampak - se spomnim svetovnega prvenstva 2003 in Olimpijskih iger 2004. Takrat so Hrvati dvakrat v finalih premagali Nemčijo, ki je imela takrat eno najboljši ekip na svetu (sedanja ekipa Nemčije ni niti bleda senca tedanje). Gledal sem obe finali - Nemčija je bila trd nasprotnik, vendar se je Hrvaški videlo, da pred seboj vidijo le zmago in naslov. In s svojo samozavestjo, pravim pristopom in seveda dobrimi igralci so dvakrat zmagali.
Ali pa evropsko prvenstvo 2008 - Hrvaška v 1/2 finalu proti Franciji, ko so imeli poškodovane igralce, igrali pa so proti takrat najboljši reprezentanci na svetu (Francozi so 2008 osvojili olimpijske igre, lani pa bili svetovni prvaki). Ampak Hrvati so s svojo samozavestjo, popolno predanostjo ekipi in pravim pristopom takrat premagali Francoze - zame je bilo tisto takrat skoraj senzacija.

Naši pa, spet poudarjam - toliko tekem so izgubili v zadnjih minutah, da nekaj ni v redu, to je dejstvo. Ne rečem, če se to zgodi na 2 prvenstvih - a našim se to STALNO dogaja (z izjemo EP 2000 in EP 2004) že od leta 1995. To pač je problem - eno je, če izgubiš za 10 golov (to pač pomeni, da je nasprotnik boljši), drugo pa je, če se ti stalno dogaja, da izgubljaš v zadnjih minutah. Nekaj tu ne štima - ne bom modroval, kaj je treba narediti za rešitev tega problema, saj konec koncev nisem profesionalec v rokometu. Ampak nekaj bo treba v rokometu storiti, da bodo naši končno tudi prišli med najboljše, drugače bodo vedno "nekje vmes".
Marian
# 27.01.2010 ob 12:02
"Tojomi"
Sicer pa smo mala Slovenija in to v skorumpiranem rokometu pomeni veliko več kot v vseh drugih ekipnih športih! Torej, bravo naši!

There are some remarks referring to your post:
1. Island is 6 times smaller country then Slovenija(400.000 inhabitants)
2.Norway,Croatia,Danmark,Sweden are similar size countries
3.You have very good team and you play very good and modern handball,you also have a good team spirit and one of the best coaches in the world
4.You have sometimes bad luck,a lack of concentration in the final stages of the game and the lack of self confidence
5.Somtimes refrees make terrible mistakes(last secundes against our team) but they make mistakes also in you favour
6.And final remark - please give one evidence of coruption in handball( there are milions in football and in basketball)
Conclusions:
1.You need 1-2 years to be among 4 the best teams in the world I hardly believe in it

Best regards to all sLOVEnian handball supporters!!!!
tojomi
# 27.01.2010 ob 09:51
Slovenija bo spet rezultatsko dosegla svoje povprečje! Na vseh evropskih prvenstvih je dosegala rezultate od 8. do 12. mesta, razen na Hrvaškem, ko je bila 5. in seveda doma, ko je osvojila srebrno medaljo!!!
Zakaj? Zaradi motivacije! Če ni motivacije in prave želje po uspehu, uspeha pač ne bo!!!
Sicer pa smo mala Slovenija in to v skorumpiranem rokometu pomeni veliko več kot v vseh drugih ekipnih športih! Torej, bravo naši!
kita.spr
# 27.01.2010 ob 09:48
že spet niso uspeli odigrat dveh enakovradnih polčasov.
vse bolj sumim da niso sposobni!
da funk
# 27.01.2010 ob 03:18
Ne, manjka kakovost.
Če bi nam manjkala 'mentaliteta' bi jo zagotovo morali po prihodu enega najboljših trenerjev (bosanski Hrvat, torej mu 'zmagovalne mentalitete' ne manjka..?)na svetu tudi dobiti, mar ne (pa nočem rečt, da trener dobro ne dela, nasprotno)?

V prvi vrsti nam pa manjka taktika oz. prerazporeditev moči za oba polčasa.
Bolje rečeno; glavni igralci v naši reprezentanci (poleg tega, da Sveto Trojico že močno najedajo poškodbe in leta) niso v sami igri med najiinteligentejšimi rokometaši na svetu. Če pogledaš izgubljene (ki naj bi že bile dobljene) tekme ti je vse jasno. Ne mi govort, da se raznim Zormanom tresejo hlače ob dejstvu, ko vodijo za 4 gole 2 minuti pred koncem...

Če si kvaliteten pač ne boš naredil 1x korake, dvakrat narobe podal ter dodal še en favl v napadu, marijapomagaj.
In to v vsaki klinčevi tekmi-
SKing
# 27.01.2010 ob 02:07
da funk - nimam jim kaj peti hvalnice Hrvatom, rezultati govorijo svoje. Mene ne zanima, ali je to Hrvaška ali Avstralija - jaz gledam rezultate zadnjih prvenstev.

In da - če bi naši kdaj pa kdaj se zgledovali po mentaliteti in samozavesti Hrvaške v rokometu, bi verjetno že zdavnaj prišli do dobrih rezultatov. Bodimo pošteni - toliko tekem, kot so naši v rokometu (ne samo na tem prvenstvu, tudi na večini drugih) izgubili v zadnjih minutah in ko so tekmo že imeli praktično "pod nadzorom" - nekaj mora biti narobe.

Drugače pa - glede Nemcev, ki jih omenjaš, sem že napisal, da smo imeli dobljeno tekmo z njimi. Francozi so sedaj verjetno najboljša ekipa na svetu. Hrvati pa pač imajo kar imajo - in to sem napisal, lahko jih mi premagamo, pravim le, da je težko doseči to kar so oni v rokometu. To so pač dejstva, nič drugega. Jaz pa upam, da bomo enkrat dobili pravo zmagovalno mentaliteto, ker vse ostalo (kvalitetne igralce, ekipo...) mi vse kaže da imamo. Torej nam manjka le še zmagovalna mentaliteta, ali ti meniš, da je razlog kje drugje?
go keith go
# 27.01.2010 ob 01:15
Toming,
Špilerju po 15ih minutah zmanjka idej za organizacijo igre in to je bistvo ne pa, da je Celje eno reprezentanca pa nekaj drugega. Bo ista pesem čet 2 leti? Kako pa to veš? Treba je pač dodelati sistem igre (tudi z ustreznimi menjavami) in po moje ne bo isto. Sicer se pa v to kaj bo čez 2 leti ne mislim vpletati, ker bo za razvoj igre in za to kako bo čez 2 leti skrbel strokovni štab, ki je mimogrede res strokoven.
da funk
# 27.01.2010 ob 01:13
S King; A rezultatov, kot jih je dosegla Hrvaška, mi ne bomo nikoli dosegli - 2x olimpijski prvaki, 1x svetovni, 3 srebrne s svetovnih, eno srebrno in eno bronasto odličje z evropskih. Pa še 2 četrti mesti na EP in eno četrto na olimpijskih igrah....

Dan poprej nabijaš o šibki mentaliteti slovenskih rokometašev, zraven pišeš pa hvalnice Hrvatom. .
Hmmm...si se mogoče kdaj vprašal, da si s takšnimi komentarji tudi ti del te kao 'hlapčevske slovenske scene'?

Z ljudmi tako tressssočih kolen si Slovenija (ja, bogi smo, Hrvati pa Francozi pa Nemci imajo boljše rezultate od nas v rokometu...Poslušaj našega šalabajzerja Pahorja: So What?!) pač nikoli ne more zagotovit napredka-
CTM
# 27.01.2010 ob 01:09
...sicer pa Francozi in Poljaki odigrajo "prijateljsko" tekmo za polfinale...
CTM
# 27.01.2010 ob 01:04
a bo za 11.mesto tudi tekma ?? :) :) :)
Toming
# 27.01.2010 ob 00:38
go keith go ja Celje je eno reprezentanca pa drugo, nekaj pa očitno bo treba spremenit ker te lahko izgubljene žoge Zormana in Vugrinca to je že nenormalno, vsako prvenstvo znova in znova. Tolko žog kot jih je Zorman izgubil na tem prvenstvi jih verjetno en Balič ne izgubi v celem letu, pa čez dve leti bo ista pesem, če bo recimo še Zorman organizator.
B in .
# 27.01.2010 ob 00:29
Ni kvalitete, predvsem v glavi in med nogami.. rokometne je.
go keith go
# 27.01.2010 ob 00:23
Toming, kaj nisi nikoli gledal igre Celja, ko je bil Špiler glavni pri organizaciji igre. 15 minut gre potem se šele začnejo napake. Samo Špilerja ne na sredino. On je najboljši v tej vlogi, ki jo ima na tem prvenstvu - levi zunanji in tudi na levem krilu je super.
Toming
# 27.01.2010 ob 00:19
Govorte kar hočte sam kar sta pokazala Zorman in Vugrinec ni to to kar bi en povprečen poznavalec rokometa pričakoval od njiju, glede na to koliko bogatih izkušenj iz največjih klubov imata za seboj. Serijske izgubljene žoge (v ključnih trenutkih), nelogično zaletavanje v napadu OMG in to stalno se ponavlja že toliko let zaporedoma, klasika na trenutke zgleda kot bi gledal ljudi ki so prvič imeli v rokah žogo. Absolutno bi bilo potrebno nekaj naredit na mestu organizatorja oz. kreatorja igre, tu bi jaz probal s Špilerjem (tudi če morda ni to njegovo igralno mesto). Špiler je eno tekmo na tem prvenstvu odigral zelo dobro, igralci so po njegovi zaslugi dobivali inteligentne podaje na črto, poleg tega zna zelo dobro izigrat nasprotnika in tudi dober šut ima, če ne drugega toliko žog kot jih Zorman zapravi slabši skor ne more biti. Jaz bi z njim v tej vlogi probal proti Špancem itak nimamo več kaj izgubiti. Drugače pa pri rokometu je veliko odvisno od sojenja oz. kako boš vršil pritisk na sodnike. Če boš samo pohlevno kimal njihovim odločitvam ne bo uspeha, tu bi znal ta trener marsikaj postoriti na naših igralcih in jih v bodoče naučit nekaj "balkanskih" zvijač kako dobiti sodnike na svojo stran.
martinic
# 26.01.2010 ob 23:36
sharpening, naši so se borili celo tekmo, le preveč tehničnih napak je bilo.
go keith go
# 26.01.2010 ob 23:31
katja77,
za tebe bi bilo najbolje, da sedaj malo prenehaš komentirati, ker nisi sposobna z razumom pogledati na vso zadevo ampak v tvoji razočaranosti tolčeš v prazno, kot ponavadi. Pa ne spoznaš se na zadeve. Raje ne komentiraj, ker si škodljiva za našo reprezentanco. Pa Zorman, Vugrinec in Pajovič niso moji ampak so naši, ko igrajo za našo reprezentanco. Razumeš?
martinic
# 26.01.2010 ob 23:28
Upam da Serdarušić ne bo ponudil odstopa. Bilo bi škoda.
katja77
# 26.01.2010 ob 23:24
go keith go oprostite celjani ampak vaš trio adijo je za odstrel.Mislim kot da prvič igrajo rokomet..
sharpening
# 26.01.2010 ob 23:19
Prvi polčas z odliko. Nato pa čisto drugi obraz motila me je neborbenost, verjamem da bi bil z malo sreče lahko višje borba za 5 mesto,mogoče celo polfinale. Ampak dejstvo je da je potrebna menjava generacij, tako kot so to storili nemci. Nekaj let pač nebomo v vrhu ampak potem pa bo spet steklo. Zanimivo je kako naše mladinske in kadetske reprezentance pobirajo odličja na vseh prvenstvih. Ampak ti igralci zamrejo ker se v sloveniji ne dela dovolj na mladih. Tako je dejansko stanje slovenskega rokometa. Uspejo redki saj rajši pripeljemo uveljavljene tujce(predvsem z juga ali rusije), kot da bi vzgajali svoje igralce. Tukaj je treba narediti korak naprej pa bo. Drugače pa fantom čestitke za igro v prvem delu, v drugem pa nepričakovan padec v igri. Jutri proti Španiji pokažite koliko veljate pa bo. Verjamem v SLOVENIJO!!!
go keith go
# 26.01.2010 ob 23:18
Tale poraz ni tragedija...pač tako dobra je naša reprezentanca trenutno. Mislim, da je selektor vse povedal v izjavi po tekmi. Odgovornost v igri in koncentracija. Je pa malo smešno tole kaj bi nekateri tule vse zamenjali. Ampak mi nimamo boljšega srednjega od Zormana, nimamo boljšega levega zunanjega od Pajoviča in boljšega desnega od Vugrinca trenutno. Skube lahko igra nekaj minut na tekmo potem pa igra veliko slabše od Zormana in prav tako izgublja žoge pa še prestrašen deluje, Natek je čisto izven forme.
Naša reprezentanca je sredi prehoda na drugačen - bolj moderen sistem igre in napredek je za mene v prvem delu bil viden. Je pa takšna hitrejša igra dvorezen meč, ker se napake zelo hitro seštevajo in dokler to ne bo do konca postavljeno in uigrano so lahko padci v igri hitri in boleči (se spomni kdo lanskega začetka sezone Krimovk, ko so ravno tako začele igrati zelo hitro in so včasih zgubljale z neverjetno razliko).
Zorman in Vugrinec sta sicer danes zapravila veliko žog ampak nista bila edina in jaz ne bi kar vseh, ki slučajno ne igrajo v Velenju kar takoj vrgel iz reprezentance, ker boljših pač nimamo. S temi igralci je treba sedaj uigrati sistem. Dobro je, da so vsi v Celju s selektorjem in bodo lahko napredovali.
SKing
# 26.01.2010 ob 23:17
313 - to je že res, da so nas kdaj pa kdj naredili ponosne. A rezultatov, kot jih je dosegla Hrvaška, mi ne bomo nikoli dosegli - 2x olimpijski prvaki, 1x svetovni, 3 srebrne s svetovnih, eno srebrno in eno bronasto odličje z evropskih. Pa še 2 četrti mesti na EP in eno četrto na olimpijskih igrah.

Pošteno povedano - Hrvaška je svojstveni fenomen v rokometu. In dejstvo je, da so izjemni - tudi če na tem prvenstvu ne osvojijo odličja.
katja77
# 26.01.2010 ob 23:16
Tudi sam pred tekmo nisem bil velik optimist. V prvem delu smo igrali na meji trenutnih sposobnosti. Slovenski igralci morajo zamenjati običajne baterije s tistimi, ki trajajo dlje, da bi tudi dobra igra trajala dlje časa. Upam, da bomo na tekmi s Španijo imeli vsaj pet minut več disciplinirane igre."

ja ampak celjska linija je največ žog vrgla stran,brezveze..
siddhi
# 26.01.2010 ob 23:14
martinic, se strinjam, sm hotu povedat da ni sam celska zunanja linija kriva za zadnja poraza ampak celotna ekipa..usi so grešil, tut luka tut miha in špiler
martinic
# 26.01.2010 ob 23:11
No, no siddhi, sigurno da so Luka, Miha in David pokazali kvaliteto. Jaz osebno nisem pričakoval od nobenega kaj preveč. Razočaral me je edino Škof danes in v nedeljo. Čeprav moramo vedet da je bila predvsem na tekmi s Češko kriva obramba, ker so Čehi največ zabijali s črte, in tam je težko branit. Je pa Škof sam priznal da ga je tekma s Poljaki čisto zlomila.
meteora89
# 26.01.2010 ob 23:05
@stack
Polacy, pozdraviamy z powrotem
Mam nadzieję, że będziecie mistrzy, zasłużycie to :)
siddhi
# 26.01.2010 ob 23:04
dejstvo je da celotna reprezentanca ni bla na nivoju, ne sam celjska linija dragi velenčani...oba žvižeja in kavtičnik so na tem prvenstvu dosti zicerjev zgrešil in tudi izgubil žog, tak da se ne naslanjat sam na izgubljene žoge zormana in vugija....čeprav njuni zamenjavi nista velik igrala(skube in natek)sta tudi oba grešila. skube se je doskrat zapletel in so se mu zatresle roke, tak da mene, razn dveh lepih golov ni prepričo.škof 2 tekmi dobr brano ostalo ne.tak da noben ne izstopa ne negativno in žal ne pozitivno...
stack
# 26.01.2010 ob 22:59
Bom se potrudil slovensko:
S Slovenci - mislim, da so bili boljši od ekipe Čehi. To je škoda, da je šlo tako naprej.

Odgovorni za morebitne napake translate.google :))
martinic
# 26.01.2010 ob 22:58
avalent, sej tud ni velikrat metal, več so stavili na L. Žvižeja. Pač, danes so Čehi pokazali da so vrhunska ekipa, tako proti Poljski kot Franciji so izgubili le za gol, kar je res lep dosežek. Od naših so realno boljši Francozi, Islandci in Španci. S Poljsko in Dansko smo dokazali da se lahko merimo. Prav tako mislim da bi se izenačeno borili z Norvežani in Hrvati, čeprav so nas Norvežani razbili na turnirju na Danskem, a tu je podobna zgodba kot s Čehi. Mi proti Špancem in Francozom nimamo odgovora, Islandci pa so za nas prehitri.
avalent
# 26.01.2010 ob 22:55
Kavtičnik me razen 7 metrovk žal ni ravno prepričal, me prav zanima kolk procentno uspešnost je imel pri metih na gol iz krila?
katja77
# 26.01.2010 ob 22:45
In pa danes ko sem Vugija mi je blo slabo ,ded je počasen ko polž nima nobene hitrosti...
Da ne omenjam pojovičevega vračanja v obrambo,sramota vsi francozi so ga prehiteli..
martinic
# 26.01.2010 ob 22:44
Če pogledamo igralski kader, nam manjka vrhunski golman, vrhunski levi zunanji. To pa je to. Imamo Zormana, oba Žvižeja, Vugrinca in Kavtičnika. Manjka nam še menjava za Zormana, M. Žvižeja in Vugrinca. Upam da bo v naslednjem letu Luko Žvižeja menjal David Koražija in da bo Kavaš dobil prednost pred Natkom.
stack
# 26.01.2010 ob 22:42
Pozdrawiam Słoweńców - myślę, że byliście lepszą Drużyną niż Czesi. Szkoda, że tak to się potoczyło.

Hvala :)
omas60
# 26.01.2010 ob 22:41
Malo, od pricakovanega. Reprezentanca se lahko ogleda na Islandijo.
katja77
# 26.01.2010 ob 22:40
drum moti nas da je vedno ista pesem, pred prvenstvom so glasni pa napovedujejo medalje pol ko pa pridejo v priložnost za ta podvig se pa podelajo...
treba bo priznat da pač naši niso rojeni zmagovalci ,nažalost..
vedno je pa najbolj glasen Zorman..In glih ta maneken največ žog zaserje..
martinic
# 26.01.2010 ob 22:37
Moram reči, da glede na to kako velika je Francija, bi nas morala premagati s 40:13. Res neverjetno kako dobro so naši odigrali prvi polčas. Same pohvale. V drugem pa padec, nismo imeli nobene sedemmetrovke, branil je Omeyer, premalo žog na krilo. Špiler je premalo poskušal, preveč časa v igri Pajovič, Zorman in Vugrinec. Žal mi je ker ni igral Natek in pa tudi Brumen. Moral bi dat vsem šanso. Vesel sem za Rezarja, ki mora začet tekmo proti Španiji. Glede Škofa sem razočaran. Preveč oscilira. Francozi so me navdušili. Sedaj so spet prvi favoriti za naslov. Stavim na finale Francija:Islandija. Očitno pa bo izpadla tudi Hrvaška, ki bo verjetno izgubila z Danci.
martinic
# 26.01.2010 ob 22:34
Škof 7
Rezar 8, 5
L. Žvižej 9, 5
Dobelšek -
Pajovič 8
Kozlina 6, 5
Špiler 9
Zorman 7, 5
Skube 6
Vugrinec 8, 5
Natek 3
Kavtičnik 9
Gajič 7
Brumen-
M. Žvižej 9, 5
Lubej-
Drum
# 26.01.2010 ob 22:25
Sram naj vas bo, ki kritizirate naše fante! Pravi navijač, tisti srčni bo stal ob strani v dobrem in slabem.
scenic
# 26.01.2010 ob 22:21
islandci morajo v četrtek premagati norveško in si izboriti polfinale
druga dva,hrvaška in danska pa se urežeta med sabo za drugo vozovnico za polfinale.
čeprav obe moštvi delujeta mnogo slabše kot pa pred leti.dal bi pa vseeno manjšo prednost dancem,ker hrvati proti njim zelo težko igrajo.

če pa povzamem celotno prvenstvo,pa se skorajda ne spomnim kdaj sem nazadnje gledal tako slab rokomet na EP-ju...vsi so za en drek.
Ghost_Rider
# 26.01.2010 ob 22:17
kaj je noka zgubil to paličico?:)
Ghost_Rider
# 26.01.2010 ob 22:17
kaj je noka zgubil to paličico?:)
celentano
# 26.01.2010 ob 22:06
Žvižeja , Špiler ter Kavtičnik carsko.

Vugi katastrofa, neto korist -10 golov!Morilec igre največji, pa čeprav je 2 lepa zataknu!
katja77
# 26.01.2010 ob 22:03
Dodo slabp ko celjski trio ne bi mogli igrat lahk bi sam bolš..
rumenige
# 26.01.2010 ob 22:01
grobi!jaz sploh ne vem kaj bi rad povedo!pa kaj sem jaz mogoče rokometno reprezentanco kritiziro?sem eden redkih ki jo nisem!povedal sem samo da sem več pričakoval od košerkašov kot od rokemetašov na EP..........sem se kaj zmotil?trenutno so pač košerkaši močnejši od rokometašov!

so bli,so bli..............zdaj pa niso več!
slalomaši so tudi včasih bli,zdaj pa so pač smukači boljši......kužiš!!!!!!
roko__
# 26.01.2010 ob 21:57
ajde norvežani u tri pm..kako ste to izgubili......al nama se ionako rijetko kad poklopi neki drugi rezultat u bilo kojem sportu....znači klanje do kraja....jedino ako norvežani pobijede island
D o D o
# 26.01.2010 ob 21:55
Haha Croatia ... Danska je zmagala ;-)

Ajo ... pol mislim, da če bi velenjska ekipa igrala, da organizatorja igre sploh ne bi imeli, prav tako pa ne desnega krila in golmana ne, tko, da ne sanjajte nekaj o velenjskih čudežnih dečkih , ki jih na žalost ni ;-)
djamshy
# 26.01.2010 ob 21:53
Danci penal po izteku rednega dela. Igralc iz 7m lobal golmana in srečna zmaga dancev, saj so vseskozi lovili norvežane.
katja77
# 26.01.2010 ob 21:51
zato pa so trio adijo.
cricka
# 26.01.2010 ob 21:49
usi si dobri razn zormana. ko ga gledam ne vem a bi se jokou al sejou. skratka katastrofa. in to nej bi biu kapetan reprezentance? halo
damirtankovic
# 26.01.2010 ob 21:47
@Marian
Congratulations from Croatia.
katja77
# 26.01.2010 ob 21:44
se grem stavit da bi se velenjski borci vsaj borili,ne pa trio adijo ko je že zdavnaj za penzijo.
pa Zorman govori o napakah pa jih je glih ta balerina največ naredu sicer pa ostala dva ne zaostajata dost.....
Velenjski knap
# 26.01.2010 ob 21:44
In potem naj bi Celje s tem trenerjem in 3 nesposobnimi igralci osvojilo Evropo?
Marian
# 26.01.2010 ob 21:42
Yes,Yes,Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Poland in semis after 35-34 crimi against Czech Republik!!!!!!!!!!!Wooooooooooooooooooow
wwwwwwwwww!!!!
D o D o
# 26.01.2010 ob 21:41
Hrvaška Francija <3 vas čaka ;-)
D o D o
# 26.01.2010 ob 21:39
Haha Katja, pol pa naj igrajo vaši velenjski igralci xD
ikacbe
# 26.01.2010 ob 21:31
Prvič, da je Katja77 napisala neka zelo pametnega! S tem se strinja tudi večina prijateljev, s katerimi smo danes debatirali o tekmi. Zanima me samo, kaj si bo Noka začel s temi igralci v Celju..........
katja77
# 26.01.2010 ob 21:23
prvič se mi je zgodilo ,da nisem tekme do konca gledala.Absolutno je zorman za v rokometno penzijoooo isto velja za Pajoviča in Vugrinca.Prostor dejte mladim se bojo vsaj borili......
313
# 26.01.2010 ob 21:16
Absolutno se strinjam s grobijem, rokometaši so nas v preteklosti velikokrat naredili ponosne.
A ne morem se znebiti občutka, da je njihov domet veliko širšega spektra in da niso nikdar popolnoma izkoristili svojega talenta.
grobi
# 26.01.2010 ob 21:13
rumenige ja rokometaši napr. Celja so bli najbolši klub v ligi prvakov!!! gorenje pod prvaki v EHF ter slo reprezentanca srebrni na evropskem .. pa lahk bi še kak lep dosežek povedali!!!!lp
mercl
# 26.01.2010 ob 21:10
NEKA PATI,KOGA SMETA
HRVATSKA JE PRVAK SVIJETA
NEKA SAMO SUZE RONE
MI IMAMO ŠAMPIONE

GOD BLESS YOU CROATIA
mercl
# 26.01.2010 ob 21:03
Cel Dunaj bo ena velika rdeče-bela šahovnica

AJMO KAUBOJI PAKLENI AAAAJJMMOOOOOOOO HRVATSKAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!
damirtankovic
# 26.01.2010 ob 21:02
Nor 15 : 11 Dan Samo tako naprej !
mercl
# 26.01.2010 ob 20:57
Proud to be CROAT !!!
Skupaj po medaljo,imeli bomo še večjo zastavo kot Jeseničani z napisom LJUBLJANA.
Robidinho7
# 26.01.2010 ob 20:55
zakaj dajete tomyy minuse??? primitivci slovenski..točno tko je, kot je povedu..rajš vidte, da hrvate povsod popušijo na polno, za naše bolnike(rokometaši) vas pa boli k...to je isto k barca navijači, k vedno 3x več komentirajo na članke Reala kot pa na članke, ki pišejo o Barci..to res ne bom nikol razumu:S..
damirtankovic
# 26.01.2010 ob 20:49
@polipropilen
Zakaj?
polipropen
# 26.01.2010 ob 20:43
červar je prvoklasni idiot
tomyy
# 26.01.2010 ob 20:38
....mislim halo, koliko se vas tle obremenjuje s hrvaško rep.....namesto, da bi se z našo reprezentanco, normalno glavno,da sosedu crknrjo tri krave tud če men dve. v foušiji bi bili mi že v finalu....
SKing
# 26.01.2010 ob 20:33
Polfinalisti: Poljska, Francija, Islandija in Hrvaška ali Danska (dajem prednost Hrvaški).

Napoved 1/2 finala:

Poljska - Hrvaška
Islandija - Francija
jani5486
# 26.01.2010 ob 20:32
Sj sm vedu da bojo zubl
barca88
# 26.01.2010 ob 20:19
ma toooo padla tudi avstrija sredi dunaja :P
dizdar7
# 26.01.2010 ob 20:12
finale bo hrvaška francija
al pa polofinale
danska francija poljska hrvaška in bo tuki napeto
roko__
# 26.01.2010 ob 20:07
samo ću reći: svim srcem za norvešku
n1fuzbaler
# 26.01.2010 ob 20:03
sramota, končno je napočil čas, da spokate kufre in nehate špilat turizem gor...
zdej ste vidl kam pašete... zgube
313
# 26.01.2010 ob 20:01
Hrvati na tem EP-ju definitivno ne blestijo, so pa rezultatsko precej učinkoviti. A to jim za zdaj še ne garantira nastopa v polfinalu, saj bo zmagovalec večernje tekme tretji preostali konkurent za polfinale v skupini I, oz. bi se v primeru remija na omenjeni tekmie v četrtek za polfinale borile 4 ekipe.

Hrvatom gre malce na roko dejstvo, da bodo pred dvobojem proti Danski že vedeli, kakšen rezultat potrebujejo, saj bi ob za njih ugodnem razpletu tekme Norveška - Islandija že utegnili biti v polfinalu, v nasprotnem primeru pa jih tja pelje že remi.

Kakorkoli, obeta se zanimiv razplet v Skupini I.

(P:S:: Upam, da sem pravilno preračunal)
rumenige
# 26.01.2010 ob 19:58
grobi!
klko jaz vem smo bli 4 na zadnjem EP,kljub vsem težavam ki smo jih imeli!!!!
grobi
# 26.01.2010 ob 19:50
rumenige samo povej mi slo reprezentanco v košarki kaj pa je dosegla ??v nasprotju rokomet ki so sj neki dosegli!!!I zame košarka v SLO tako dolgočasna da bi raje filem gledu v počasnem posnetku!!!
g.doktor
# 26.01.2010 ob 19:32
ljubim te hrvatskoooooooooo
g.doktor
# 26.01.2010 ob 19:32
ljubim te hrvaška
g.doktor
# 26.01.2010 ob 19:31
jst sem spet zelooooooooo vesel
damirtankovic
# 26.01.2010 ob 19:29
Končno zmaga !
scenic
# 26.01.2010 ob 19:28
no evo kot rečeno.

sicer pa dajmo danska danes
in pa jutri še naj islandija zmaga in potem se naj pošteno za vstopnico v polfinale borita hrv in danska.
damirtankovic
# 26.01.2010 ob 19:25
Vmesto 7-metrovke prestop :D
kokio
# 26.01.2010 ob 19:24
+1 za hrvate 3min pred koncem!
cubanito
# 26.01.2010 ob 19:23
Bravo naši ! Spokat pa dam, ne bo nepotrebnih dodatnih stoškov. Zorman naj gre rajši stokat v reklame za Dormeo, Vogrinec na izlet s penzionisti, ostali pa na en motivacijski tečaj. Pa to ni res. Smo en veeelik primer za razsikavo za kakšen psihološki doktorat. Naš moto: "V minuti od zmagovalca do poraženca". Nič lažjega, pridruži se slovesnki reprezentanci. Uspeh zagotovljen.
damirtankovic
# 26.01.2010 ob 19:22
Avstrijski trener je znoreu
damirtankovic
# 26.01.2010 ob 19:21
Obramba nam je danes za nič, igrajo obrambo v rukavicah
kokio
# 26.01.2010 ob 19:20
hehe...avstrijci so dali gol in izborili 7-m. z dvema manj :D ...22-21 6min pred koncem!
scenic
# 26.01.2010 ob 19:14
stipeti so najboljši takrat ko je to najbolj pomembno,zato bodo sedaj naredili majhno razliko in jo bodo držali do konca.
že neštetokrat videno.
keketz
# 26.01.2010 ob 19:14
Dobro, zgubili so, ni nega tragedija, sam nisem nič pridobil ali zgubil (eni se pač veselijo, ker so stavili proti njim)

Nekaj drugega opažam.Naši igralci so proti drugim precej telsno podhranjeni. Kot se je izrazil komentator na HRT, je ob prihodu Ukrajincev mislil, da so prišli košarkaši, saj tudi hrvati ne slovijo kot neki velikani. Potem pa vidiš Poljake, tridelne omare z 190 cm in 105kg +.
Ja kak bo mimo/preko takih šel en Skube ali Špiler? Štirje se posatvijo z ramo ob rami pa lahko samo še na krila igraš.

Met iz 10, 9 m ne pride v poštev, ker je blok na 280 cm, če ne še višje. Preigravat ne znamo, saj se žoga v naših rokah obanša kot jo-jo. (samo da nam nazaj v roke ne pride :) )
No saj so ideje, to kaže dejstvo, da smo izvajali kar veliko 7m, kar relativno uspešno.

V modernem rokometu ni več lepote igre, vsi samo nekaj nabijajo, krožni napadalci samo šutirajo, ko da bi hoteli potrgat vse mreže, kaj jih je za golom.

Tomšič je bil majhen za krožnega, amoak on je fintiral, tudi lobal golmana, če kje bilo treba. Ne spomnim se zadnjih nekaj tekem, da bi krožni napadalec, katerekoli reprezentance pasiral žogo v gol. Zato pa jih golamni tudi toliko nesejo (okoli 40%), kar je veliko.ali pa čepkina in Schwrzerja, ki sta bila kot Shaq, samo žogo je bil treba spraviti do njiju, ustaviti pa se ju tako tako ali tako ni dalo.

S krilnih položajev isto, samo nabijanje in iskanje tiste male luknje med vratarjevim kolenom in popkom. Pa se spomnim, kako je Smajlagić rotiral, pa sukal, pa spodrezal, pa samo spustil žogo pod noge.

Potem pa take gorile od ljudi naše reveže bolj trdno primejo in naši nimajo kaj. Bo treba nov rod vzgajat. ne dela se prostora za zunanje igralce. Ni čudno da vogrinec ne zadane, če pa mu 2 v blok skačeta, kaj na z žogo. Ko so žoge letele na Saračevića je bilo jasno, da bo šutrial, samo so mu prostor naredili, isto Pucu, pa Jichi sedaj, ali Karabatiču, pa Metličiću, Hensu. Nam pa manjka tak igralec in priprava zanj.

Osebno nisem razočaran nad prvenstvom. V igri so neke novosti, ki prinašajo napredek, treba pa bo iti korak po korak in s postopno pomladitvijo znajo naši biti spet konkurenti za medaljo. London 2012 je naš!
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 19:11
Si predstavljate, da bi naši v napadu z igralcem manj igrali brez vratarja in dali notr 6. igralca. Hehe, to bi bilo golov na prazna vrata, ko bi našim žoge padale iz rok kot za stavo. :)
scenic
# 26.01.2010 ob 19:11
hrvati so v takšnih tekmah najmočnejši.
skoraj prepričan sem,da bodo zmagali.
damirtankovic
# 26.01.2010 ob 19:09
Marinovič brani ful ludo za Avstrijo
kokio
# 26.01.2010 ob 19:08
15-15 v 45min... avstrijcem privoščim...igrajo dobro in borbeno na tem prvenstvu.
damirtankovic
# 26.01.2010 ob 19:07
46. min HRV 15 : 15 AUS
damirtankovic
# 26.01.2010 ob 19:00
40. min HRV 13 : 13 AUS
dput
# 26.01.2010 ob 18:58
to mi je jasno da je na hrt2, kaj pa na netu??
mihabegelj
# 26.01.2010 ob 18:56
joj joj
dizdar7
# 26.01.2010 ob 18:56
hrt 2
dput
# 26.01.2010 ob 18:56
je kje prenos hrv-aus??
študent88
# 26.01.2010 ob 18:53
hvala
dput
# 26.01.2010 ob 18:52
hrvati vodijo za gol ob polčasu (11:10). vmes pa so že imeli 5 ali 6 golov prednosti
damirtankovic
# 26.01.2010 ob 18:52
HRV 12 : 10 AUS 33. min
SKing
# 26.01.2010 ob 18:51
študent88 - 11:10 za Hrvaško na začetku 2. polčasa
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 18:51
@rumenige
Srbi boljšo ekipo kot mi? Si jih gledal morda na kakšni izmed tekem? Razen Iliča reprezentanca ni podobna ničemur. Pa vseeno so šli odkrito na polfinale. Pa mi? Jah, po slovensko.
študent88
# 26.01.2010 ob 18:49
ti samo povej kolko je
SKing
# 26.01.2010 ob 18:47
študent88 nimaš HRT2?
angelmanuel
# 26.01.2010 ob 18:47
FDV-jevec A. V. očitno sploh ni gledal tekme.
študent88
# 26.01.2010 ob 18:47
Kak pa Hrvati igrajo
SKing
# 26.01.2010 ob 18:46
avalent jaz mislim, da so Francozi od naših enostavno boljši (morda boljši od vseh na svetu, ampak to bomo še videli). Ampak kot že prej povedano - naši so svoje možnosti zapravili že proti POL, NEM in Češki. To je to - jaz jim ne "zamerim" za današnji poraz ampak za izgubljene točke proti POL in NEM ter porazni igri proti Češki.
avalent
# 26.01.2010 ob 18:40
Tudi jaz se strinjam z večino komentarjev tukaj. Kako je mogoče, da so se naši danes dobesedno predali po 10ih minutah drugega polčasa??? Težko je namreč gledati naše igralce takrat, ko se jim na 100 km vidi, da so se že predali. Do današnje tekme je bila vsaj borbenost in zagnanost (razen 1. polčasa z Češko) na nekem nivoju. Sem pa opazil, da so naši iz tekme v tekmo popuščali v obrambi, proti Švedom, Nemcem in Poljakom je bila obramba res na zavidljivem nivoju (seveda na žalost spet samo 55 min), potem pa kar hud padec na zadnjih dveh tekmah. Taka nihanja v naši igri so absolutno uničujoča za nek vrhunski rezultat. Edini res očiten napredek je pa res pri prehodu iz obrambe v napad (tudi če prejmemo gol), ki ga moram pohvaliti, saj je izredno hiter in zato velikokrat prihajamo do lahkih zadetkov. Je pa res, da znajo biti ti hitri prehodi zelo utrujajoče v kondicijskem smislu, mogoče zato tudi slabše igre v obrambi. Žal nam manjka en res dober "bombarder" od daleč, ki nas bi lahko občasno reševal, ko ne gre iz akcij, ampak kaj hočemo. Mislim pa, da bi vseeno lahko Noka ostal še kakšen ciklus.
Buc
# 26.01.2010 ob 18:34
Nažalost so anši znova odigrali brezvoljn in katastrofalen polčas kot proti švedom, in Čehom in Famncozi so brez težav visoko zmgali, sam ne bi hvalil naše predstave, ki ni v ničemaer izboljšanje naših preejšnjih tekem proti Farncozom, ko mso tudi izgubljali z 10 zadetki razlike, vidi se, da je Noka kot selektor še neizkušen, tu pač nima igralcev svetovne klase, kot jih je imel v Kielu, kateremu je lahko z ekipo konkuriral le Ciudad Real. OI z tako reprezentanco zagotovo niso dosegljive, treba se je zahvalit nekaterim satrejšim igrlacem, ki so svoje dali reprezentanci (Vugrinec, Pajovič morda tudi Zorman) in se nasloniti na mlajše igralce. Za OI potrebujemo zagotovo uvrstitev med prvih 6 na EP čez dve leti, ta ekipa pa je že nštetokrat pokazala, da ne more odigrati celelga prvenstva v nekem solidnem tempu. Zdaj smo ponovno povsem paldi v drugem delu, razbili so nas Čehi in Farncozi, bomo videli kako se bodo jutrii poigrali še Španci. vesel sem,da sem pred tekmo zaspal in si prihranil to mučenje, ki nam ga prinašajo naši rokometaši. Nočem jih preveč kritizirati ampak sosposobniv eč in to 12. oz. 11. mesto, ki ga bodo verjetno zasedli na koncu je premalo glede na imena igrlacev in tega se je treba zavedati. Kot je rekel Tiselj, čej elahko neki neuvelajvljeni trener kot je ZDovc prišel v polfinale EP brez treh ključnih igralcev, če je lahko enuveljavljeni Kek pripeljal Slovenijo na SP, je lahko selelktor svetovnega formata kot je Serdarušić sposoben kompletno reprezentanco pripeljati v polfinale ali ap se vsaj približati temu, po kvaliteti naša rokometna reprezentanca ni veliko salbša če sploh je od anše košarkarske na lanskem EP. Razlika v rezultatu pa je velikanska. Vidi se, da tujec ni vedno boljši selelktor kot domač trener, čeprav sam ne krivim Noke, krivi so večinoma igralci, naj ostane še vsaj za SP na Švedskem se je pa treba zavedati, da se bo nanj že težko uvrstiti. Če dobimo v kvalifikacijah, Madžarsko, Rusijo, Češko, Nemčijo ali Srbijo bomo imeli velike problemo. Srečno našim pa naj naslednje leto končno pokažejo take igre kot jih igrajo v klubu in naj se po borbenosti zgledujejo po košarkarjih in nogometaših, če bodo to storili jim morebitnega slabšega rezultata nobeden ne bo zameril. letos vsaj ajz sam za drugi del tega ne more reči. Srečno v četrtek na tekmi in na cesti domov!
kokio
# 26.01.2010 ob 18:33
Rokomet je premalo definiran pri pravilih igre. Za moje pojme. Sodniki so bolj kot ne prepuščeni občutku ko sodijo.
uol133
# 26.01.2010 ob 18:30
Haha sploh pa je to en smešn in patetičn šport, ki drugje na svteu(razen na stari celini seveda) uživa velik posmeh javnosti... Nekje sem prebral, da je 90% Avstralcev lansko leto v eni njhovih anket rokomet označili kot najbolj nezanimiv šport. Se povsem strinja. Stavte na Španijo naslednjo tekmo --> lahek zaslužek.
rumenige
# 26.01.2010 ob 18:26
Suma Sumarum!
glej,v košarki sem pričakoval medaljo.v rokometu pa nisem mogel pričakovat kaj več kot drugi krog,ker enostavno nimamo ekipe za to!
srbi imajo vsekakor boljšo ekipo kot mi!
če bi res imeli tako mentaliteto kot praviš,polj ne bi imeli takšne uspehe pri športu kot jih imamo!
kokio
# 26.01.2010 ob 18:25
on je ikona rokometne igre :)
študent88
# 26.01.2010 ob 18:23
Stefanson je star 36 pa igra, kot da bi bil 25 star
anakin skywalker
# 26.01.2010 ob 18:23
Keka za trenerja:D
SKing
# 26.01.2010 ob 18:23
Da še to povem:

Veliko raje imam poraz kot je bil danes - ko so bili Francozi preprosto boljši od nas in o tem ni nobenega dvoma. To pomeni, da je nasprotnik boljši (vsaj v tej tekmi).

Problem so tekme proti Poljski, Nemčiji, Češki - ko si boljši od nasprotnika pa zaradi nesposobnosti pripeljati tekmo do konca izgubiš. To pa je problem, zaradi katerega sem vedno jezen na naše rokometaše (z izjemo EP 2000 in EP 2004).

Torej: raje imam poraz 40:20 (pač primer rezultata), kjer se točno vidi, kdo je boljši in kdo slabši. Niso mi pa všeč rezultati, ko naši dominirajo na igrišču v praktično vseh ozirih, na koncu pa izgubijo oz. v primeru tega prvenstva - remizirajo. Problem naših je skoraj vedno v tem, da ne znajo tekme pripeljati do konca - na tem prvenstvu je bila edina izjema tekma s Švedsko.

Zato jim nič ni zameriti poraza proti Franciji - Francozi so bili boljši, PIKA! Za ostale tekme (z izjemo Švedske) pa moram biti kritični do nastopov naše reprezentance.
podgorc81
# 26.01.2010 ob 18:21
prestari so, da bi lahko bili konkurenčni ostalim. premalo srca, pa mlajše treba dat v reprezentanco, ne pa te stare bike. vugrinec še laufat ne more več!!!
DMB
# 26.01.2010 ob 18:20
Pač realni domet reprezentance.
AVENGER
# 26.01.2010 ob 18:19
Kot slovenska politika.....!!?
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 18:19
"Slovenski rokometaši so se srčno borili proti Francozom, ..."

Hahaha, očitno se tudi na MMC-ju ne morejo izogniti sarkazmu. :)
grobi
# 26.01.2010 ob 18:18
Odkrito rečeno Vugrinec ter Zorman nista več za SLO reprezentanco edin od teh starejših se še Pajo upira oz. sj mal potrudi pa saj ni tak solist!!!Res da ni trener mal druge igralce deval noter tako kot je menjal pajota - Špilerja, namest da bi zamenjal Vugrinca pa Zormana...In normano da dva takole slabo igrata takoj celi ekipi mine do igranja!!!lp
kokio
# 26.01.2010 ob 18:18
žalostno je to da so dvorane prazne več al manj...se vidi da rokomet niti ni tako popularen šport. Naših navijačev bo na SP v nogometu v JAR več kot jih je bilo v avstriji...pa čeprav vemo kako drago bodo plačali naši navijači za pot v JAR.
Pa ne gre tukaj le za naše navijače...nasplošno.

Navsezadnje gre za EP, najbolj kvalitetno tekmovanje v rokometu.

Sicer pa...čestitke Francozom, ki niti niso bili toliko dobri, kot mi slabi. Žal. Imamo reprezentanco, ki lahko preseneti marsikoga, ampak nimamo reprezentance za vrh.
peterkriza
# 26.01.2010 ob 18:17

mercl
26. januar 2010 ob 17:54
Prijavi neprimerno vsebino
Roko na srce,Slovenija je objektivno 3x ali pa 4x boljša reprezentanca od Francije,ampak so jim pustili zmagat ker imajo domotožje,ne gre zameriti fantom,hudič je ko pogrešaš mamico.


Vsaj nekdo še ima smisel za humor. Sej Luca Toni tudi mamico pogreša. Hotel sem dodati, da jih je treba še vedno podpirat, tudi če ne gre. Se spomnite, ko so vsi govorili, da bo uspeh, če se prebijemo naprej?? Sevada apetiti so rasli. Najbolj mučno pa je bilo proti Čehom. Pogrešal sem navijače v 2. delu.
DnB
# 26.01.2010 ob 18:15
Totalno neumen lead novice mmc.
'Slovenski rokometaši so se srčno borili proti Francozom.'

Moja babica bi bolj srčno odigrala drugi polčas.
la.sonrisa
# 26.01.2010 ob 18:15
dzomba22 podpis
deniniho
# 26.01.2010 ob 18:14
Krila imamo NAJBOLJŠA. Kavtičnik in Žvižej kaj še hočeš?
peterkriza
# 26.01.2010 ob 18:14
Čeprav še ni konec prvenstva, bom podal moje ocene igralcev:

Matjaž Brumen
mislim da sploh ni igral, ali pa zelo malo
Jure Dobelšek
poškodba
Dragan Gajič
solidne igre, ko našim ni šlo je včasih on povlekel voz.
Vid Kavtičnik
izpolnil pričakovanja, za vidnejši uspeh reprezentance bi moral zaigrati še malo bolje. Odlično izvaja 7-m, pogrešam pa njegove gole s krila.
Miladin Kozlina
IQ ne bom podajal, ker ga ne vem. V Celju je kazal pred leti veliko boljšo formo, tu pa ni pokazal nič.
Zoran Lubej
igral zelo malo ali nič, težko oceniti takega igralca
Jure Natek
od njega sem pričakoval več.
Aleš Pajovič
solidne igre. Zna delat pametne prekrške, tudi z 9-m zna rešetat mrežo. V obrambi tudi veliko naredi. Ker je izkušen, sem od njega pričakoval in želel malo več.
Aljoša Rezar
na prvih tekmah ni pokazal nič, pozneje pa zelo dobro nadomeščal Škofa. Izpolnil je pričakovanja.
Gorazd Škof
toplo/hladno. Vedno sem bil od njega vajen konstantnih , dobrih obramb. Prve tri tekme odlično, drugi 2 pa porazno! Veliko razočaranje.
Sebastjan Skube
zelo talentiran igralec. Moral bi dobiti več priložnosti. Kar nisem mogel verjeti, da je sam z 9-m rešetal Poljake. Lepo presenečenje v naši ekipi.
David Špiler
Zelo dobro igre, gledano skozi vse dozdajšnje tekme. Na začetku odličen, zadnji 2 tekmi pa v povprečju. Mislim, da je izpolnil pričakovanja.
Renato Vugrinec
Tudi on zelo dober na začetku, zlast proti Poljakom in Nemcem. Sedaj pa praktično nič od njega. Rahlo je razočaral, saj ni bilo pričakovati, da bo talal žoge. Preveč začetniških napak.
Uroš Zorman
RAJE SE VZDRŽIM KOMENTARJA.
Luka Žvižej
zelo dobra igra gledano skozi vse tekme.
Miha Žvižej
prav tako, kar malo je presenetil.

Seveda še ni konec prvenstva. Skupna ocena je ta, da so naši presenetili že z napredovanjem v 2. skupino. Škoda, da ne znamo odigrat 2 dobra polčasa v ENI tekmi. Še vedno mi ni jasno, da lahko takšna ekipa, ki ima veliok izkušenih, zapravi 2 dobljeni tekmi. Če bi tisto zmagali, problemov z motivacijo nebi bilo in bi se najbrž uvrstili v polfinale. Tudi veleumni Kasim Kamenica ne bi rabil podžigat naroda s tako neumno izjavo. Noka mora ostati, reprezentanca pa se mora pomladiti.
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 18:12
@rumenige
Seveda smo za vse presenečenje, ko pa niti sami nase ne damo toliko,d a bi si upali napovedat rezultat. Poglej Srbe - odkrito so napovedoval boj za polfinale, pa čeprav nimajo niti približno kakšne posebne ekipe. Hrvatje gredo odkrito na zlato, pa čeprav so močno pomladili reprezentanco in niso več na ravni, na kateri so bili pred leti. Pa mi? Jah, nam je pa cilj uvrstitev v drugi krog. In potem "če bo bog dal" še kakšna točka tu in tam. To je to. Nič od cilja. Kako bi nas naj potem resno jemali eni Nemci, ko sami sebe ne? Tako to gre v življenju.

Sicer pa se lahko takšno razmišljanje in mentaliteto vidi vsak dan v vsakdanjem življenju. Sam recimo to opažam v poslih, kjer je večina ljudi zadovoljnih že z golim preživetjem, vse kar je več je pa tako "od boga dano".

Škoda, ker bi lahko naredili veliko več. Vsaj srčnost bi lahko pokazali če že drugega ne. Če bi rokometaši prikazali takšno borbenost in tako veliko srce kot so jo naši nogometaši, bi bili zagotovo v polfinalu, nihče me ne prepriča v nasprotno.
taubi
# 26.01.2010 ob 18:12
Čehi so po postavi vsi bolši od naših. Samo krila so nekje enaka. Drugo je vse pred našim. Ne vem zakaj so se mel naši za favorite? Tam je večina BundesLiga!!!
dolenjeccc
# 26.01.2010 ob 18:12
@drgregorr 26. januar 2010 ob 18:10

podpis!
drgregorr
# 26.01.2010 ob 18:10
majstori!
Uspelo jim je zgubit več žog, ko jih povprečno izgubi U Olimpija.
To kar kažejo nekateri igralci ni za omembe vredno. Ne vem zakaj za vraga je vedno vsa igra odvisma od Zormana, pri katerem nikoli ne veš za katero reprezentanco sploh špila.
študent88
# 26.01.2010 ob 18:10
Samo ni mi jasno zakaj so vztrajali pri isti obrambi celo tekmo. v prvem polčasu smo dobil 17 golov to ravno ni neki uspeh.

Proti Poljski smo pokazali odlično obrambo 3,2,1 tu pa ves čas 6,0.

tudi mi i jasno zakaj je vugrinec igral cel čas, čeprav je dal nekaj golov. Je zapravil 5 strelov in 6 žog. Zakaj ni dal na njegovo mesto igrat Kavtičnika ali Natka.

Vztrajati pri isto obrambi 60 minut mi ni jasno, dobili smo 37 golov.

Pa še to, do sedaj so francozi dosegli najmanj golov kaj pa sedaj
provokatorr
# 26.01.2010 ob 18:09
ni sramota izgubiti proti francozom

ampak na takšen način, kot so danes naši igrali je sramota.
popolnoma brezvoljno, popolnoma brez borbenosti.

res ni lepo gledati kaj takega....
pa če izgubili 30:12 in se borili do zadnjega, ne bil jezen.
alan_87
# 26.01.2010 ob 18:09
nemčija-španija
ve kdo mogoče za link??
čarli23
# 26.01.2010 ob 18:08
To je realnost. Igralci so skoz isti, trenerji se menjajo- rezultati so skoz isti. Zdej majo res dobrega selektorja pa nič. Treba je pomladit ekipo, z Vugrinci in Pajoviči dle od 10.mesta ne bomo pršli.
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 18:08
@študent88
Praviš, da je SLO liga 5. liga trenutno na svetu ...

Torej:
1. nemška
2. španska
3. francoska??
4. danska??
5. slovenska?

Glede na udeležbo in uspehe v raznoraznih evropskih pokalih mislim, da sta frnacoska in danska liga vseeno tu nekje kot naša. Edino, če si imel v mislih še katero drugo ligo.
rumenige
# 26.01.2010 ob 18:07
uspeh ja da smo se uvrstili na EP,uspeh je da smo prišli v drugi krog.........pa kaj še bi radi

večino tekem gledal DSF.strokovni komementator pravi da smo prijetno presenečenje EP.............vi pa pljuvate,pa pljuvate.............sram vas naj bo

je pa res da sta vugrinec in zorman katasrofalno oddigrala!!!!
tolovaj
# 26.01.2010 ob 18:05
@toma!
Nagnat ga na Hrvaško!
Potlej bi Hrvaška postala v rokometu, kar je danes Francija.
študent88
# 26.01.2010 ob 18:05
Slovenija je v rokometu velesila. Če Karabatič razmišlja, da bi prišo v Cleje po tem smo velesila.

Slovenska liga je bila tretja najboljša na svetu, trenutno pa je peta.
hansi
# 26.01.2010 ob 18:01
A kdo ve zakaj nista Brumen in Lubej igrala?
jurerock
# 26.01.2010 ob 18:00
škoda res škoda slovensko reprezentanco spremljam že dolgo ampak tako brezvoljne jih še nisem videl
manhunter05
# 26.01.2010 ob 18:00
@mercl, upam da ti zvecer zaleti kob boš jedel čokolešnik, ki ti ga pripravi tvoja mamica. ti pof.... te...

dajmo naši
uol133
# 26.01.2010 ob 17:57
@daysleeper2 V dobrem in slabem, navijam in spoštujem Slovenijo!

Jst tudi, ampak z vedenjem, da bo nakoncu popušila kot kakšna Olimpija. Zato pa je veselje toliko večje, ko pogledam na svoj konto:D
rumenige
# 26.01.2010 ob 17:56
angelmanuel!
zakaj pa se potem razburjaš?
morphy
# 26.01.2010 ob 17:55
zgubl so ko žuti :D:D
robert91
# 26.01.2010 ob 17:55
kot že tolikokrat rečeno-način na katerega so izgubili jim gre zamerit ne da so izgubili od boljšega nasprotnika. Vugrinec je več podajal Francozom kot svojim in kot je omenil selektor po tekmi s Češko-na obrazu vidiš nekaterim, da ne verjamejo v uspeh in potem seveda ne morejo upati na boljši rezultat
Beastman
# 26.01.2010 ob 17:55
Normalno da se bunimo, če smo pa navijal za njih!
Slovenija gre naprej!!
- ker nazaj itak ne gre!!
pepsi89
# 26.01.2010 ob 17:54
Namesto Vugrinca(je star pa še povrhu ni nekega motiva) bi rajši vidu da bi poklical nejca Poklarja in tudi zkj brumen praktčno nič ne igra.
la.sonrisa
# 26.01.2010 ob 17:54
moti me to, da so vse zapravli na ze dobljenih tekmah in proti nekim pekom iz češke, katerim en jicha in dober golman ne bi smela bit dovolj da bi nam niti blizu prišli. niso se borili, al pa nimajo dovolj dobrega motivatorja.

kar se tiče pa predlogov, naj gremo mi namesto njih igrat - lepo vas prosim no, ne se smešit s takimi - kva, a sm jaz plačana (ne slabo) za igranje in treniranje rokometa, a smo mi profesionalci? dejte ga srat no. ti ljudje delajo samo to, in nic drugega v življenju, malo drugačen odnos bi človek pa res pričakoval. res je, da jih plačujejo klubi in ne reprezentanca, a vendarle, igrajo rokomet, kar je edino kar delajo v lifeu in od tega živijo. in pol se jim je težko borit. če bi mi svoj poklic opravljali tako šlampasto in bogo, bi že zdavnaj leteli.
mercl
# 26.01.2010 ob 17:54
Roko na srce,Slovenija je objektivno 3x ali pa 4x boljša reprezentanca od Francije,ampak so jim pustili zmagat ker imajo domotožje,ne gre zameriti fantom,hudič je ko pogrešaš mamico.
jurerock
# 26.01.2010 ob 17:54
MaTeTe a se hecaš lapajne je bil naš najboljši vratar res je da ni hitro izvajal centra je pa branil zelo veliko sedem-metrovk
mr. pp
# 26.01.2010 ob 17:54
Nad to tekmo niti nisem razočaran, tko pač je... razočaral so me pa (spet) komentarji. A SE RES NE MORTE VZDRŽAT??? KAJ BI VI SPLOH RADI? PAČ NISMO VELESILA V ROKOMETU, TO PA ŠE NE POMEN, DA JIH JE TREBA SPLJUVAT PO DOLGEM IN POČEZ!!!! PRED PRVENSTVOM NI SKORAJ NIHČE OD VAS VERJEL V DRUGI KROG, PA SO POKAZAL KAR NEKAJ LEPEGA ROKOMETA, AMPAK NAJLAŽJE JE PLJUVAT ZA RAČUNALNIKOM. Pa dragi moji, a kar trenerja menjat? Ja, on pa res ni nič vreden? Mislim, cvetke... Zdaj pa očitat tistim, ki smo jih spodbujal in verjel, še to! Na bruhanje mi gre... Zaletite se nekam! ZA TISTE, KI NE VESTE: NA TURNIRJIH SO LE 4 POLFINALISTI, OD 16! A vsi drugi so pa zdaj zanič in vredni kritiziranja? Madžari so šli domov, Srbi, Švedi... A so zato za v penzijo?

Jaz bom naše podpiral, uspeh bo prišel... V dobrem in slabem smo pravi navijači z njimi! Saj vem, drugi bi pa ob zmagah se drl, da so heroji, hodil bi po tekmah in govorl, da jih vedno podpirate, ob porazih ste pa taki! Ja fantje moji, ne gre tko!!!!
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 17:53
@Mety
Niso pokazali nobene borbenosti, nobene želje, pa tudi ob piskanih prekrških in izključitvah so se odzivali zelo mlačno, da ne rečem hladno. Skratka, igrali so, kot da jim je povsem vseeno in temu primeren je tudi rezultat. Ni sramota izgubiti, ampak na kakšen način se tekme izgublja.

Podpis! Že po reakcijah ob prekrških in izključitvah se kristalno jasno vidi, kako smo igrali. Pač "oddelali" smo svoje, just another day in the office ... Škoda, res škoda.
študent88
# 26.01.2010 ob 17:52
imeli smo možnost, samo Francozi so dali 13 golov iz koter mi pa samo 5. Tu se dela razlika
Partyboy
# 26.01.2010 ob 17:52
Nisem bral komentarjev, vendar nekateri se bunite, ko nekdo kritizira reprezentanco, češ da to niso pravi navijači. Kadar si nekdo zasluži kritiko, ga ne moreš hvalit in če je kritika upravičena, ni z njo nič narobe, pa čeprav si istega igralca ali ekipo še prejšnji dan hvalil, ampak to zaradi tega, ker si je to zaslužil! Seveda, ne rečem, da nekateri ne pljuvajp po igralcih kar tja v tri dni....
To kar so prikazali naši igralci v 2. polčasu je sramota, pa čeprav so igrali proti najboljši ekipi na svetu v zadnjih letih! Tako brezborbeno odigrat tekmo, kot se je to zgodilo že proti Češki, si enostavno ne smeš privoščit. Bolje, da ostaneš doma, kot pa da daješ vtis drugim, da se ti je*e za tvojo lastno državo. Enostavno ne morem verjet, kaka preobrazba kar se tiče borbe, če primerjamo 1. del z 2. delom prvenstva!?!?!
Beastman
# 26.01.2010 ob 17:52
Kavtičnik in Žvižeja in oba golmana so edini, ki jim dam plus na prvenstvu.
Ostalim glavnim akterjem dam minus!
angelmanuel
# 26.01.2010 ob 17:51
@rumenige

Jaz nisem pričakoval nič in to tudi dobil.
captainsensible
# 26.01.2010 ob 17:51
Slovenija je izgubila možnosti za polfinale že na tekmah proti Nemčiji in Poljski,vodiš na celi tekmi za 5,6 golov na koncu si pa zadovoljen z remijem.če bi Francozi,Hrvati,Španci tako igrali bi jih javnost raztrgala na koščke.To danes se pač ni izšlo ker so pač fFrancozi povedli za 5,6, in več golov,samo niso na koncu remizirali.
grobi
# 26.01.2010 ob 17:50
škoda res Vugrinca pa Zormana bi mogu v dat!!Brezveze igrata tok bv žog skurita da adijo!!!
rumenige
# 26.01.2010 ob 17:49
angelmanuel!
ja,sem ponosen na slovenske športnike.............v dobrem in slabem!!!!

če pa si ti pričakoval da bomo evropski prvaki v rokometu......polj pa tebi ni več pomoči!!!
davidof
# 26.01.2010 ob 17:49
z 20-imi izgubljenimi žogami ne moreš dobiti tekme, polovico od teh žog so francozi speljali hitri protinapad in dosegli gol ter tako dobili tekmo...
če bi bili naši dobro, potem bi že zmagali proti nemčiji in poljski, a so še neizkušeni in delajo preveč napak....druge ekipe so pač boljše!!!!!!!!!!!!
študent88
# 26.01.2010 ob 17:48
Saj vsi navijamo za Slovenijo

Samo ni mi jasno zakaj so vztrajali pri isti obrambi celo tekmo. v prvem polčasu smo dobil 17 golov to ravno ni neki uspeh.

Proti Poljski smo pokazali odlično obrambo 3,2,1 tu pa ves čas 6,0.
Karantanc!
# 26.01.2010 ob 17:48
ja žalostno toda resnično, naši igralci nimajo srca za takšne tekme. Manjka jim znanja in borbenosti. Samo žogo imajo v roki imajo celo življenje pa ne znajo podajat.
subl2k
# 26.01.2010 ob 17:48
Danes bi blo bolš, da bi na mestu Vugrinca igral kar Rezar! Kako lahko športnik njegovega kova da tolko napačnih podaj ?! Kot da bi mu nekdo plačal za vsako podajo na pivota...
PET
# 26.01.2010 ob 17:48
Uresničujejo se moje besede. Izgubili bomo VSE tekme v drugem delu in Slovenija bo v drugi skupini zadnja.
robert91
# 26.01.2010 ob 17:48
slovenija-francija 28:37 b.b.
naši so se enostavno predali po nekaj minutah drugega polčasa; Francozom je zadoščalo 5 min
dobre igre na začetku drugega
sunken
# 26.01.2010 ob 17:48
škoda, v rokometu bomo še nekaj časa drugorazredni... ki je že leto 2004..
jurerock
# 26.01.2010 ob 17:48
pozabil sem omenit da me zelo moti ko blatite vugrinca ( za zormana me prov mau briga ker je eden navaden egoist) vugiju pač manjka motivacije
mercl
# 26.01.2010 ob 17:47
O HRVATSKA,MATI,NEMOJ TUGOVATI
ZOVI SAMO ZOVI,SVI ČE SOKOLOVI,ZATE ŽIVOT DATI
ZOVI SAMO ZOVI,SVI ČE SOKOLOVI ZATE ŽIVOT DATI !!!

PROUD TO BE CROAT.
angelmanuel
# 26.01.2010 ob 17:47
Jaz bom spoštoval rokometno reprezentanco, ko si bojo to tudi zaslužili. Prej pa nikakor. Če sami ne spoštujejo slovenskega dresa, zakaj bi potem mi njih spoštovali?
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 17:47
@deninho
Podpis! Noka bo Celje pripeljal nazaj tja, kamor sodi, torej med top 4 evropske ekipe. Smo že nabavili karte za tekmo Celje : Tatran Prešov v pokalu EHF. Ob nakupu sem bil šokiran, da so karte skoraj že razprodane, kar je precej hudo, glede na to, da gre za manj renomiranega tekmeca. Prepričan sem, da je tako zaradi novega trenerja. In boste videli, kako bo ta trojica (Pajovič - Zorman - Vugrinec), ki nas je na tem prvenstvu bolj ali manj razočarala, igrala za svoj klub. Gre pač za njihovo eksistenco ...
MaTeTe
# 26.01.2010 ob 17:47
Sam sem mnenja, da imamo končno trenerja, ki goji igro, ki je v koraku s časom. Hiter prenos žoge v napad, hitro izvajanje sredine, protinapadi, pa čeprav slednji niso šli v zadnjih dveh tekmah. Vsekakor je videti, da se gre v pravo smer. Samo spomnite se prejšnjih prvenstev in prejšnjih trenerjev...sploh pa tistega Lapajneta s svojim debilnim pogledom ko je prejel gol in potem ležal še 2 minuti v golu preden je žogo podal na sredino. Na srečo njega ni več v reprezentanci, žal pa je tu še vedno Vugrinec. On na vsakem prvenstvu meče žoge stran oz. nasprotniku v roke. Na zunanjih položajih smo šibki...sploh pa desni zunanji. Tudi Natek je bolj slaba zamenjava...vsaj jaz v njem ne vidim neke hude izboljšave v primerjavi z Vugrincem. No vsaj mlad je.

Kar sem opazil (žal na tej tekmi ne) pri zdajšnjem trenerju je to, da zna vzeti timeout ob pravem času. Ne pa tako kot prejšnji trenerji, ko so ob naletu nasprotnikov čakali in čakali, potem pa ko so naši zadeli gol, vzeli timeout. Če je kdo gledal včeraj Hrvate proti Islandcem. Kako pametno so Hrvati odigrali zadnji napad (okej manjkal je gol)...po pol minute je trener vzel timeout. S tem pa pridobil še tiste pol minute tako, da so bili do konca v napadu. Kaj takšnega naši (bivši) trenerji niso sposobni.
Super Mija
# 26.01.2010 ob 17:47
Najbol delaven je bi Karabatič.
manhunter05
# 26.01.2010 ob 17:46
V dobrem in slabem, navijam in spoštujem Slovenijo!
podpis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!
janbac
# 26.01.2010 ob 17:46
nevem zakaj ne igra Brumen, ker je drugi najboljši strelec lige za Juretom Dolancem
DJole024
# 26.01.2010 ob 17:46
Hehe kje je zdaj MARTINIC ki je trdil pred tekmo da če se zaustavi Karabatiča da je 70% narejeno in to je še en dokaz več kolk ta človek ve o rokometu in vsem ostalem in stalnica je da pred različnimi tekmami fantazira in se dela kot da je nevem kakšen poznavalec ubistvu je pa en mulo ki brez googla nebi vedu še gdo je Karabatič....
Mety
# 26.01.2010 ob 17:46
Gledala sem samo zadnjih 10 minut in mislim, da je večina istega mnenja in to je, da ti fantje nimajo dovolj motiva za igranje za slovensko reprezentanco. Ni videti ne želje, ne borbenosti, ne ničesar. Ne igrajo s srcem za reprezentanco in to že vsak slepec vidi, ker je tako očitno.

Tako bi še marsikateri amater znal odigrati, kot so naši drugi polčas. Rešitev vidim v mladih, četudi se leta ne uvrstijo na EP ali SP, vendar bolje tako, kot pa da nam delajo takšno sramoto na velikih tekmovanjih , kot ta zdajšnja reprezentanca. Mene bi bilo na njihovem mestu pošteno sram. Niso pokazali nobene borbenosti, nobene želje, pa tudi ob piskanih prekrških in izključitvah so se odzivali zelo mlačno, da ne rečem hladno. Skratka, igrali so, kot da jim je povsem vseeno in temu primeren je tudi rezultat. Ni sramota izgubiti, ampak na kakšen način se tekme izgublja.

Res je, da del odgovornosti nosi tudi trener, ker rokometna zveza ne sme misliti, da če zato, ker se nek trener piše na ić, od koder so vedno prihajali odlični rokometaši, pa tudi nekateri trenerji, da pa bo to zato zagotovo prava izbira.

Tudi je res, da igralcem ne more vcepiti zmagovalne miselnosti, ker jo igralec mora že v biti imeti, predvsem pa željo po borbi za državni grb in dostojno predstavljanje Slovenije. Tega ti igralci žal ne premorejo, zato se naj ta generacija v celoti zamenja.
deniniho
# 26.01.2010 ob 17:46
angelmanuel
26. januar 2010 ob 17:41

On si je ime "umazal" z afero v Kielu. Zato bo skušal v Celju in Sloveniji oprat svojo VELIKO ime
jurerock
# 26.01.2010 ob 17:46
jst tega preprosto ne zastopm. Igramo izjemno dobro za tako neuigrano ekipo na koncu pa je rezultat izenačen čeprav smo celo tekmo vodili. igramo pod povprečni reprezentanci in zgubimo (hvala bogu samo) za dva gola kot da nam je usojeno ne priti na sam vrh.

o tej tekmi pa sploh ne bom zgublov besed, ker sm se skor zjokov od teh tehničnih napak.

Sem pa še vedno mnenja da je Serdarušič izjemn strateg in da je vse kar nam manjka malo zdrave pameti v zadnjih minutah tekme.
fegro
# 26.01.2010 ob 17:46
Če drugače gledamo,bi lahko izpadli že v prvem krogu,saj so bili v težki skupini samo škoda , ker ne naredijo preskok v drugem krogu.
ptolomej
# 26.01.2010 ob 17:45
V dobrem in slabem, navijam in spoštujem Slovenijo! tudi naprej
ptolomej
# 26.01.2010 ob 17:45
Brezvezno se je jezit na slovensko ekipo. Se pač zgodi, poraz je pač poraz, edino škoda, da je tako visok. Toda za naslednjo prvenstvom, bodisi SP oziroma EP, pa si jasno želim, da ne gledam več "rokometnih veteranov" in da se slovenska rokometna reprezentanca začne gradit na mladostniškem potencialu.
jakales
# 26.01.2010 ob 17:45
SRAMOTA!!!!!

Dokler ni igralcev ki bi bili željni uspeha ne bo nič! To je vse skupej ena parodija! Nobeden si ne zasluži pozitivne ocene! Je že tak da so zadovoljni s tem kar so dosegli! Mi gledalci pa želimo vrjetno preveč, sploh ker vemo da so zmožni veliko več! V slovenski športni zvezi bi morali resno razmisli , da bi podeljevali medalje za slabe igralce (nagrada trot) , ki bi se morala promovirat na celotnem svetovnem spektru! Potem bi pa vidli kako bi igrali! (ker nekaj je slab dan drugo pa neželja zmagati, pa saj niso na počitnicah!

Brez zamere do igralcev ampak tak je! Vse skup je eden prazen k++++!
kokio
# 26.01.2010 ob 17:44
Smešno je da nekateri blatijo trenerja...igralci igrajo rokomet..več al manj je vse odvisno od njih samih.
micho94
# 26.01.2010 ob 17:44
ajej
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 17:44
V dobrem in slabem, navijam in spoštujem Slovenijo!
dolenjeccc
# 26.01.2010 ob 17:44
Zakaj v vsakem napadu forsira Zormana....Zakaj nič ne špila Lubej??

Ehh......
dzomba22
# 26.01.2010 ob 17:43
ma dj 10 minut pred koncom zgublajo za 5 golov oni se pa mirno sprehajajo u napadu pa si tm neki podajajo žogo brez naleta k da bi vodil za 15 golov...pizda škof jim bran 4 100% priložnosti oni pa brez kančka borbenosti igrajo naprej namesto da bi izkoristil to...namest da bi šli na glavo notr pa nalet delal ne usak po svoje neki dribla pa podaja u prazno...je pa res da če bi blo gor 1500 navijačov k bi navijal non stop bi blo mal drugač use skupi...
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 17:43
@scenic
Dej se zresni malo no. Povprečni igralci ne igrajo v najdražjem moštvu na svetu in ne pripeljejo ekipe do naslova evropskega klubskega prvaka, kar je tisto leto uspelo Zormanu, ki je bil takrat prva violina Celja. Res, da trenutno ni na nivoju, ampak to je tako, kot da bi rekel, da je Balič povprečen igralec, ker na tem prvenstvu (vsaj do zdaj) ni pokazal nič posebnega. Zberi se malo, no.
Starliner
# 26.01.2010 ob 17:42
Kokis je napisal: "sram me je ko berem te komentarje in vidim kakšni hinavci smo slovenci! vsi ki danes pljuvate če selektorja in igralce ste jih sigurno na polno hvalili med tekmama proti Nemčiji in Poljski... sram naj vas bo kakšne pišete, pa pojdite vi odigrat namest da sedite na kavčih doma in se pizdite...katastrofa

Podpišem!"
air24
# 26.01.2010 ob 17:42
Nekateri igralci si ne zaslužijo dresa z slovenskim grbom. Svoje so odigrali, čas je za slovo, ne boli poraz ampak igra, vugrinec se sam zaletava, tud zorman,Čas je za nove in začeti z njimi,
hanziki
# 26.01.2010 ob 17:42
upam da bojo hčki prvaki
HRVATSKA
SKing
# 26.01.2010 ob 17:42
deniniho - da, če bi pred prvenstvom rekli, da bomo proti Poljakom in Nemcem remizirali, bi verjetno res to vsak podpisal.

A problem je drugje - problem je v tem, da so naši dobljene tekme nato izgubili oz. dosegli 2 remija. In pa seveda - da smo proti povprečni Češki izgubili.

Torej - ni problem poraz proti Franciji, ki je najbrž najboljša ekipa na svetu - problem so tekme, o katerih sem napisal že prej.
ugro
# 26.01.2010 ob 17:42
Ne bom preveč kritiziral, ker proti Franciji realno nismo pričakovali zmage. Bi pa omenil eno stvar - upam, da ste vsi celjski navijači videli kaj so Vugrinec in Zorman v svetovnem merilu - NULE! Skrajni čas, da se Skubeta in Špilerja postavi za organizatorja igre!
SLO MAISTER
# 26.01.2010 ob 17:42
a so bili zadrogirani žoge so jim kr padale iz rok.podpiram zmeraj naše,samo tukaj ni bilo borbenosti,kar zlomili so se,sramotani da izgubijo,ampak je na kakšen način so
angelmanuel
# 26.01.2010 ob 17:41
@denininho, saj pravim. Je eden največjih trenerjev na svetu tak, da brezveze, da se utruja in si blati ime z eno Slovenijo.
Tominc
# 26.01.2010 ob 17:41
a mi uhka en pove zakva nista skube pa natek igrala zihr bi manj žog zgubila kukr zorman pa vugrinec
Beastman
# 26.01.2010 ob 17:41
Naši nej bi mel dobro obrambo al kaj!??
Haloooo!
Sam pogledaš kok golov dobivamo!
Un Kozlina je res en kozu - sam za izklučitve je dobr, ko da ma IQ 5!
Pa enga protinapada ne morjo ustavt!
Brez obrambe ni napada!
Sramota res!
Ena sama zmaga do zdej - pa še ta se jim je usrala!
Starliner
# 26.01.2010 ob 17:41
luka26: si veliko manjkal pri matematiki?
dizdar7
# 26.01.2010 ob 17:41
dobr je vsaj 10 golov ni xD
dizdar7
# 26.01.2010 ob 17:41
dobr je vsaj 10 golov ni xD
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 17:41
@rumenige
Ponosni smo na vse, ki dajo vse od sebe in ki pustijo srce na igrišču. Če ti to vidiš v današnji tekmi ... potem vsa čast ti. Tole ni bilo več kot 50 % angažiranosti z naše strani in to boli.
manhunter05
# 26.01.2010 ob 17:40
še vedno smo pa top 12 v evropi!!!!! malce koncetracie pa smo med 6, ostalo je fantazija! vseeno fantje, ostajam z vami!
branvan3000
# 26.01.2010 ob 17:40
A se da dobit vsaj kaj denarja za vaših 28o komentarjev?
No, sej so Hrvati še v igri, boste pač za njih navijal, tako kot do zdaj
Jerček
# 26.01.2010 ob 17:40
Sederušić je prišel par let prpozno.
medvedof
# 26.01.2010 ob 17:40
Driklc, daysleeper2 in ostali, ki ste bili nevem kako pametni, da bomo zmagali.... zdaj pametujte, kako smo dobri...
CTM
# 26.01.2010 ob 17:40
ni trener nič kriv... zamenjali smo kar nekaj vrhunsjih strokovnjakov, pa je bil rezultat vedno enak, o naših igralcih in njihovi motiviranosti pa dosti pove izjava trenerja pred tekmo s Čehi : Na obrazih svojih varovancev sem že pred tekmo videl, da niso pripravljeni na novo bitko...
DamonDash
# 26.01.2010 ob 17:40
Vugrinec je prestar. Igra je prepočasna.
Ne potrebujemo ga več.
Ekipo je treba slej ko prej pomladiti.

Selektor mora pa ostati!
deniniho
# 26.01.2010 ob 17:40
Kakega trenerja bi vi nagnal?! Pa ka ste normalni? Zvonimir "Noka" Serdarušić je eden najboljših trenerjev na svetu. Kaj je naredil iz enega Kiela?! In to bo naredil tudi iz Celja. Kaj bi pa naredili razni Tislji, Kamenice, Požuni? Še v drugi krog nebi pripeljal reprezentance .Aha Požun jih še na svetovno ni pripeljal! Noka mora ostat in obetajo se nam lepi časi. Pa kdo si je upal povedat, da bomo remizirali proti Poljakom in Nemcom?!
scenic
# 26.01.2010 ob 17:39
itak pa brezveze kaj debatirati tukaj.
99% je tukaj mladičev,ki rokomet spremljajo šele leto,dve.
luka26
# 26.01.2010 ob 17:39
v zadnjih 2 tekmah smo prejeli 84 !!!

2x zapored smo prejeli 37 golov !!!!!!!
Starliner
# 26.01.2010 ob 17:39
Škoda, Francozi so pač bili močnejši.
angelmanuel
# 26.01.2010 ob 17:39
Serdarušić odstopi raje. Ni vredno izgubljat časa z nami.
kugla1
# 26.01.2010 ob 17:39
Sking se podpišem pod tvoj post!
SKing
# 26.01.2010 ob 17:38
rumenige - ponosni na kaj?

Edina tekma, ki smo jo uspeli uspešno pripeljati do konca, je bila tekma proti Švedski - ampak res EDINA, kjer so me naši navdušili.

Da ne zmagaš že dobljenih tekem (POL, NEM), izgubiš proti povprečni ekipi (Češka) - na to naj bomo ponosni???
Mihle-Acroni
# 26.01.2010 ob 17:38
Adijo Renato Vugrinec! Pojdi domov ali pa igraj za Francosko reprezentanco ko jim tako lepo podajaš žogice!
manhunter05
# 26.01.2010 ob 17:38
škoda za tehnične napake, mislim, zoki in vugi sta vendarle izkušena igralca. čestitke francozom. našim pa: poceni ste prodali kožo, prepoceni!!!!!!!!!
elko
# 26.01.2010 ob 17:38
zgubilll
kugla1
# 26.01.2010 ob 17:37
Konc koncev smo pa zmagal samo eno tekmo in še tist proti mega pomlajeni Švedski...
Kokis
# 26.01.2010 ob 17:37
sram me je ko berem te komentarje in vidim kakšni hinavci smo slovenci! vsi ki danes pljuvate če selektorja in igralce ste jih sigurno na polno hvalili med tekmama proti Nemčiji in Poljski... sram naj vas bo kakšne pišete, pa pojdite vi odigrat namest da sedite na kavčih doma in se pizdite...katastrofa
scenic
# 26.01.2010 ob 17:37
Suma Sumarum..kaj nimajo pošlihtano v glavi?
pa to ni odraz ničesar drugega kot pa to,da je zorman en povprečen igralec,ki sploh nikoli ni bil dober.
dobil si je pa ime v dresu celja,ko mu še sodniki piskali favlov v napadu in ko so mu to začeli piskat(edino pravilno saj je skos delal prekrške v napadu) je pa pokazal koliko je vreden.
v realu je bil za en drek in na težkoh tekmah se samo še enkrat več dokazuje,da enostavno nima kvalitete.
da pa ostali delajo napake,se pa vse začne pri sredenje,ker če zaupanja v srednega,potem ekipa tone in tone.

drugače pa nisem razočaran nad našimi in jih ne bom kritiziral kot nekateri,ker v prihodnosti vidim boljše igre,ko se kipa malo osveži in ko bo noka prinesel to svojo vizijo še na igralce.
angelmanuel
# 26.01.2010 ob 17:37
@rumenige, če si ti ponosen na to potem pa ti res ni pomoči.
biser07
# 26.01.2010 ob 17:37
Mlade v reprezentanco, pa naj oni igrajo za slovenski grb!
rumenige
# 26.01.2010 ob 17:36
pa nehaje že enkrat z kritiziranjem.francozi so boljši in pika!!!!!!

bodimo raje ponosni na naše športnike................
kugla1
# 26.01.2010 ob 17:36
Brez srčnosti,brez domišljije....Lahko bi jih blo sram, da tako igrajo za Slovensko reprezentanco. Sej nismo nek klinčev Katar.
rhcp36
# 26.01.2010 ob 17:36
lepo je bilo dokler je bilo lepo....pospravimo kuefer in gremo domov,hvala vam fantje za kar ste pokazali,skoda samo tekme z cesko...
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 17:36
Haha, shot efficiency imamo skoraj takšen kot Francozi, s tem, da smo mi cca 15x manj streljali na gol kot Francozi LOL. NOBENA reprezentanca na tem prvenstvu ne more premagati druge, če strela tolikokrat manj na gol (zaradi tehničnih napak in ostalih neumnosti). Katastrofa od igre. Ne upam si niti pomislit kako bo tole izgledalo proti Španiji. Ne bi se čudil razliki 15 golov.
DamonDash
# 26.01.2010 ob 17:35
ob taki igri jim niti vratar ne pomaga.
Francozi pridejo do lahkih 100% priložnosti.
celjan09
# 26.01.2010 ob 17:35
Pa kaj to je pač realnost našega rokometa...... Škoda nekaj nam manka imamo igralce, trenerja pa spet nič. Mislim da našim majnka nekaj tam spodaj ........ :))
Bo pa drugič boljš vseeno glede na to koliko nas je smo velesila v športu !!!!!!!!!!
Slovenija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
manhunter05
# 26.01.2010 ob 17:35
@RGrozdje, kdo pa je potem najboljši igralec francije? mislim če si najboljši v reprezentanci...
SKing
# 26.01.2010 ob 17:35
Da bodo naši izgubili proti Franciji sem jaz že predvideval - a seveda naš problem na tem prvenstvu ni ta poraz (Francozi nam že tradicionalno ne "ležijo"), ampak v nesposobnosti pripeljati tekmo do konca (Nemčija, Poljska) in porazna igra proti Češki, ki v rokometu ni in ne bo nič pomenila. Če bi naši takrat pripeljali obe tekmi do konca, premagali Češko, potem bi sedaj imeli 6 točk in bi Španci proti nam igrali pod velikim pritiskom. Tako pa samo zaj****i proti Poljski in Nemčiji ter se osramotili proti Češki - pa smo tam kjer smo bili na veliki večini prvenstev v rokometu.

Ta poraz proti Franciji je pač le še dokončna kapitalacija naših, ampak dober rezultat na prvenstvu so zapravili že prej.
biser07
# 26.01.2010 ob 17:35
Zdej nam bodo pa pustili na dva razlike, da bomo imeli spet o čem pisat in se obremenjevat!! nemorem mimo dejstev, da samo naši ne zmorejo na prvenstvu igrati konstantno!! Žoga jim sama leti iz rok!!! V Vugrinca je očitno zaljubljen negdo iz zveze, ker ta pa tud mene ne more več preigrat! Ko bo star 53 bo še kar igral! Zorman tudi ni na nivoju, da ne govorim o Pajoviču, Gajiču in Natku! Škoda da Slovenija nima več Žvižejev, pa še kakega Kavtičnika! Žal mi je, ker tako poceni predajamo svoj ugled. Res bi imel rajši da bi izgubili vse tekme z borbeno igro, jim vsaj nebi zamerili!!!
Mihle-Acroni
# 26.01.2010 ob 17:35
Totalni razpad sistema!
igabibaa
# 26.01.2010 ob 17:35
zakaj ne igrajo tko k v prvem počasu? V čej je probme da ne???
Acta Sanctorum
# 26.01.2010 ob 17:34
fantje so se vdali...žal...
zavedni9d
# 26.01.2010 ob 17:34
Psihoti vsi skupaj. Škofa pa ven iz reprezentance.
peterkriza
# 26.01.2010 ob 17:34
Razprodavamo ugled, pol se pa bunimo, če sodniki ne sodijo za nas. Točno to je krivo.
toma
# 26.01.2010 ob 17:34
enostavno je treba trenerja nagnat
DamonDash
# 26.01.2010 ob 17:34
pred leti niti Slovaške nismo mogli zmagati, niti nismo bili na prvenstvu.
S Serdarušićem pa smo prišli na prvenstvo.
RokecSLO
# 26.01.2010 ob 17:34
Napake, zapravljene žoge,.. Tako izkušeni igralci sitooolikooo le teh nebi smeli privoščit! Poraz s Čehi je ubil še zadnje upanje, žal!
luka101
# 26.01.2010 ob 17:34
Drugi polčas so slabo začeli, potem pa popustili.:)
macek1
# 26.01.2010 ob 17:33
za prihodnost pa napovedujem boljše igre naših
ja kje v košarko...ali morda v balinanju
speleolog
# 26.01.2010 ob 17:33
Bolš da bi doma mamike cartal pa otroke ahtal (Vugrinec,Zorman,Pajovič)
peterkriza
# 26.01.2010 ob 17:33
lahko noč, škoda cajta.
DamonDash
# 26.01.2010 ob 17:33
pa selektor ni kriv za take.
Če naši ne znajo dva polčasa skupaj zbrati.
manhunter05
# 26.01.2010 ob 17:33
pa ne more dat skubeta gor, mali se bo posrau....
Beastman
# 26.01.2010 ob 17:33
Sramota!
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 17:33
@scenic
To padanje žog iz roke točno v naročje nasprotniku ni dokaz o (ne)kakovosti igralca (v tem primeru Zormana ali/in Vugrinca), ampak predvsem tega, da fantje v glavah nimajo poštimanih zadev. Poglej samo kako zadnjih 6 napadov podajajo žoge nasprotniku ali v avt - preprosto: slovenska mentaliteta in tukaj nam najboljši trener na svetu ne more pomagati. Morda najboljši psiholog na svetu, trener zagotovo ne.
DamonDash
# 26.01.2010 ob 17:33
polfinale je dokončno izgubljen.
Ja mislim da je čas da se pomladi reprezentanco.
Nekateri niso za reprezentanco. Vugrinec...
fegro
# 26.01.2010 ob 17:33
Izgleda ,da je konec za naše,to je GO HOME YANKESS nažalost smo to mi.
mar.š
# 26.01.2010 ob 17:32
adijo
DnB
# 26.01.2010 ob 17:32
Tole bo poraz za ene 15 in največje število golov s strani ene ekipe na prvenstvu.
emideluks
# 26.01.2010 ob 17:32
Najbolj ikušeni igralci pr nas na koncu tekme igrajo kot novinci.
toma
# 26.01.2010 ob 17:32
treba trenerja nagnat, ker to ni igra ampak matranje zoge
g.doktor
# 26.01.2010 ob 17:32
in potem se je zgodila tema
HOZI
# 26.01.2010 ob 17:31
kak je že reku zorman? aja! da z nok točno vesta koliko ura - pa zgleda da sta se zgubla...
gapek
# 26.01.2010 ob 17:31
Vugrinec, Pajovič...nasvidenje!!!

Upam, da bo naša reprezentanca naslednje leto izgledala takole:
L.Žvižej M.Žvižej Brumen (Gajič)
Bilbija (Cehte) Kavtičnik (Natek)
Špiler (Skube)

Škof
scenic
# 26.01.2010 ob 17:31
speleolog..smo tam ja..na evrospekem prvesntvu in med 12 najboljšimi ekipami na svetu.
super.ko bo pa še noka malo bolj uigral in ko še dobimo nekaj mladeža,pa bo vse veliko bolje.
Evgy
# 26.01.2010 ob 17:31
haha pru smešen je gledat kako francozi po vsaki obrambi al pa osvojeni žogi letijo u kontro, naši pa vedno čakajo in se vlečejo po igrišču v napad
fegro
# 26.01.2010 ob 17:31
Zgleda da nisi gledal VUGRINCA takrat , ko je izgubljal žoge za njim pa zorman.
mar.š
# 26.01.2010 ob 17:31
v drugem delu prvenstva igramo tako kot ponavadi. vse izgubimo.
SLO MAISTER
# 26.01.2010 ob 17:31
konec je,starejši igralci so res za v pokoj,z zormanom na čelu,totalno nerazpoznavana igra
uvijek vjerna
# 26.01.2010 ob 17:31
baš mi je žao, nadala sam se da cete vi srušit Francuze... puno golova primljeno, izgleda da vam obrana ne štima....
igabibaa
# 26.01.2010 ob 17:30
Vukrinec je podkupljen s strani francije
kok
# 26.01.2010 ob 17:30
Vugrinec pridruži se mu
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 17:30
In 18. izgubljena ...
speleolog
# 26.01.2010 ob 17:30
Smo točno tam kam spadamo.
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 17:30
Neverjetno je predvsem to, da naši že od začetka tekme igrajo z ene 50 %. Nihče mi ne bo rekel, da je tole borbenost na vrhuncu in bolestna želja po zmagi - in to dvoje bi jih edino pripeljalo v polfinale, bodimo pošteni. In moram priznati, da ne razumem, kako jim igranje proti tako renomirani reprezentanci na evropskem prvenstvu ni zadosten motiv.

Evo statistiko: 17 igubljenih žog!!! Pa to je za tri tekme skupaj!!
mar.š
# 26.01.2010 ob 17:30
evo kako se igra na pivota
scenic
# 26.01.2010 ob 17:30
pa kaj sedaj vse kritizirate?
razen zorman že skoraj težko najdem nekoga,ki bi ga lahko kritiziral.

za prihodnost pa napovedujem boljše igre naših z nekaj več svežine in tudi uigranosti v tej hitrejši igri.
DamonDash
# 26.01.2010 ob 17:29
mladi bodo svoje dajali več, ko bodo izkušeni.
Tako kot je bil pred leti L. Žvižej rezerva danes pa igra eno vidnejših vlog pri Sloveniji.
kugla1
# 26.01.2010 ob 17:29
Tud sam se morm strinjat da je zorman za en k**** na zadnjih dveh tekmah!
kokio
# 26.01.2010 ob 17:29
nadškof!!!
krobmacher05
# 26.01.2010 ob 17:29
gospoda Vugrinca domov poslat.... u trenutkih ko so francozi delal prednost je on zgubval žoge v napadu kreten ptujski
janbac
# 26.01.2010 ob 17:28
zdaj moramo odigrati 10 min res vurhunsko
rooster
# 26.01.2010 ob 17:28
zorman raje na igrišču z dormeom kot pa žogo v roki
angelmanuel
# 26.01.2010 ob 17:28
Zorman niti v najboljših časih ni bil vrhunski rokometaš. Že to, da je Zorman glavni organizator igre in kapetan reprezentance pove dovolj o kvaliteti le te.
kok
# 26.01.2010 ob 17:28
Hočš rečt favl nigrja v napadu
zhabar
# 26.01.2010 ob 17:28
kaj imata skupnega zorman in božiček?
Oba podarjata!
Gwenhyvar*
# 26.01.2010 ob 17:27
24:30
scenic
# 26.01.2010 ob 17:27
še enkrat več se je pokazalo tisto kar sem govril že pred leti.
zorman uničuje našo igro in poln k.... imam tega siljenja zormana kot glavnega kreatorja igre naših.
potem pa ni čudno,da v odločilnih trenutkih ne steče,če pa imamo takšnega organizatorja.
skube,bezjak in še kdo so prihodnost in z njimi bi morali že sedaj igrati.
moochie
# 26.01.2010 ob 17:27
Malo smo zadremali v drugem polčasu. Enostavno ni energije, želje, borbe...kot kaže so zadovoljni s tem, kar so naredili do sedaj...
fegro
# 26.01.2010 ob 17:27
Zorman je pravi specialec danes.
Evgy
# 26.01.2010 ob 17:27
13-6 zaenkrat v drugem polčasu, res izjemno :)
peterkriza
# 26.01.2010 ob 17:27
Ta Špiler ni normalen. Skorej bi zlamal nigra.
CTM
# 26.01.2010 ob 17:27
me zanima statistika, koliko zapravljenih žog ima Zorman na tem prvenstvu ?
bago11
# 26.01.2010 ob 17:26
razpad sistema pri naših
DnB
# 26.01.2010 ob 17:26
Haha kr podajajo jim žoge iz 20 cm v roke.
DamonDash
# 26.01.2010 ob 17:26
mislim da se nam izmika polfinale...
kok
# 26.01.2010 ob 17:26
Zorman prosim zaključi kariero
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 17:26
In še enkrat Zorman. Res neverjetno. Česa takpnega še nisem videl.
kokio
# 26.01.2010 ob 17:26
5 golov v 2. polčasu...premalo je to:/ Francozi niti ne igrajo kaj boljše...ostajajo na istem nivoju kot v 1. polčasu.
hansi
# 26.01.2010 ob 17:26
kje je lubej?
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 17:25
Pa še eno stvar sem opazil: ko naši npr. naredijo prekršek v obrambi in jih sodnik izključi, izključeni igralec pohlevno dvigne roko, spusti pogled in se brez besed odziba na klop. Naj bo izključitev upravičena ali ne, ko v tujih ekipah tega še nisem opazil. Igralci pokažejo tisti žar in borbenost, ne strinjajo se z odločitvijo, krilijo z rokama, se čudijo, ne morejo verjeti itd. Tako pritiskajo na sodnika, da bo naslednjič dvakrat premislil, preden bo igralca spet izključil. Naši pa pohlevno rep med noge in dol z igrišča.

No, ravno ko to pišem, je Zormanu žoga spet sama od sebe padla iz roke. Mogoče pa fant ne uporablja dovolj smole? Neverjetno.
mar.š
# 26.01.2010 ob 17:25
pa dej tega zormana vn, jjjjjjjjjao
vijolca21
# 26.01.2010 ob 17:24
ohjej.. :-(
23:29
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 17:24
CTM: Jaz sem!
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 17:24
v živo prek neta
minotauer
# 26.01.2010 ob 17:24
no ja, prvega polčasa nism gledal, mi pa je res žal, da sem drugega zčel, grem delat kej bol koristnega kot pa naše amaterje gledat
fegro
# 26.01.2010 ob 17:23
Vugrinec je danes zase posebno poglavje,za njim pa zorman.
CTM
# 26.01.2010 ob 17:23
je še kje kakšen optimist ?
mar.š
# 26.01.2010 ob 17:22
statiskita kozline - 2x izključen, ostalo br......... zaostajamo -5 nč ne bo ne grejim več
Gwenhyvar*
# 26.01.2010 ob 17:22
majkumila tale škof... ogrel se bo glih do 59. minute... :/ alo mal življenja!!!
atacar
# 26.01.2010 ob 17:22
Auf Wiedersehen Halbfinale
kokio
# 26.01.2010 ob 17:22
Se mi lahko pove zakaj je moj komentar izbrisan?
qweasdyxc
# 26.01.2010 ob 17:22
Bravo angelmanuel, tam za TV-jem in računalnikom res ne moreš narediti nič..
angelmanuel
# 26.01.2010 ob 17:21
Galski petelini so naskočli nebogljene slovenske pipike.
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 17:20
angelmanuel: No, pol nasvidenje. Upam, da si preklopil na tvoj najljubši šport - kvačkanje.
HOZI
# 26.01.2010 ob 17:20
halo pa džabe so nam največji strokovnjaki sveta če igralci ne štekajo da traja tekma 60 minut al pa dokler da sodnik ne žviga. pal se pa hvalijo vsi kako so špilali prvi al pa drugi polcajt...
Evgy
# 26.01.2010 ob 17:20
to da so francozi še brez izklučitve po 45 minutah dost pove o naši igri v napadu
minotauer
# 26.01.2010 ob 17:20
Kozlin kot Kozlina, ta tip ima IQ sobnih temperatur
angelmanuel
# 26.01.2010 ob 17:19
Nič treba je Francozom čestitat za zasluženo zmago, ker tu se več ne da storit ničesar.
tracer
# 26.01.2010 ob 17:17
Organizirajmo peticijo za zamenjavo Vugrinca : )
matovic
# 26.01.2010 ob 17:17
daysleeper 2 , stavu sem vse kr mam. hehe
minotauer
# 26.01.2010 ob 17:17
pa u 3pm, a bo dal Škofa not?
Tinchii
# 26.01.2010 ob 17:16
ojej vugrinc. :S
Acta Sanctorum
# 26.01.2010 ob 17:16
pa ne no...ma zakaj drzi tega vugrinca not...jao
fegro
# 26.01.2010 ob 17:16
Mislim ,da imaš prav glede izgubljenih žog zormana in vugrinca.To tudi jaz nisem videl pri drugih reprezentancah.
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 17:16
matovic. Kolko si stavil na zmago SLO ? :)
Evgy
# 26.01.2010 ob 17:15
sam kontre nimamo pa nobene
janbac
# 26.01.2010 ob 17:15
ko so bili večjem številu navijači smo boljše igral.
g.doktor
# 26.01.2010 ob 17:15
mislim da francozi vozijo cel cajt v prvi če dajo v drugo ajoooooooj
matovic
# 26.01.2010 ob 17:15
ajde dejmo te francoze enkrat premagat.
semkoo
# 26.01.2010 ob 17:14
Zgleda so danes samo zamenjali polčase, 1. dobr, 2. porazen=)
Driklc
# 26.01.2010 ob 17:13
Je rekel Milovanovič-kot pravimo športniki:) Pikado player.
Suma Sumarum
# 26.01.2010 ob 17:12
Buahaha. Moram priznat, da na tem prvenstvu nisem videl reprezentance, ki bi takole izgubljala žoge v napadu, kot jih naši. Torej tista tipična, ko Zorman ali Vugrinec preprosto spustita žogo, pri čemer ni nad njima nobenega faula. Žoga jima enostavno pade iz roke kot da bi bila malo bebava. In tega je cca 7-10 primerov v povprečju na tekmo. Sej pravim, tega nisem videl pri nobeni drugi reprezentanci, pri nađih pa na vsaki tekmi.
angelmanuel
# 26.01.2010 ob 17:12
Pa smo se usrali. Spet. Francozi prestavijo v drugo in naših več ni nikjer.
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 17:12
in zdaj znani 10-članski pevski zbor Pesimisti...v živo na MMC
fegro
# 26.01.2010 ob 17:11
Začele so se enake napake, kot pri češki.
bll
# 26.01.2010 ob 17:11
no to je tistih 5 golov, ko naši delajo kr neki in ne igrajo sploh.,,
nenn0
# 26.01.2010 ob 17:11
klasika se ponavlja zaenkrat....en dober in en slab polčas na tekmi...
Acta Sanctorum
# 26.01.2010 ob 17:11
vrži tega vugrinca vn...
peterkriza
# 26.01.2010 ob 17:11
Ko da bi cicibani igrali.
macek1
# 26.01.2010 ob 17:11
bii

Francozom bo ratal ene 5:0 narest

jss
zhabar
# 26.01.2010 ob 17:11
Vsaj domotožja ne bodo imeli več.
medvedof
# 26.01.2010 ob 17:10
evo vam, se je že začelo
minotauer
# 26.01.2010 ob 17:10
jao jao, naj kr spakirajo in grejo domov
Evgy
# 26.01.2010 ob 17:10
no pa še zicerje grešimo, tole je začetek konca kot vse kaže :/
kok
# 26.01.2010 ob 17:10
jooooooooooj
fegro
# 26.01.2010 ob 17:10
Francozi so na gas pritisnili.
g.doktor
# 26.01.2010 ob 17:10
@ scenic -----kaj pa majo hrvati s to tekmo?????
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 17:09
minotauer: nazaj na Kreto v labirint!
mietke10
# 26.01.2010 ob 17:09
trije nedosojeni favli nad našim krožnim napadalcem trije goli.....bravo sodniki.......
minotauer
# 26.01.2010 ob 17:08
In Slovenska barka se počasi potaplja...
Acta Sanctorum
# 26.01.2010 ob 17:08
ma kje je dobu tega vugrinca...joooouuu..
kokio
# 26.01.2010 ob 17:08
Odločilne minute...če zdaj pobegnejo jih bomo težko lovili...
CTM
# 26.01.2010 ob 17:08
..... zdaj se je pa začelo...
Evgy
# 26.01.2010 ob 17:08
kašni sodniki noooooooo, če naši neznajo napada izpelat jim niso sodniki nč krivi
fegro
# 26.01.2010 ob 17:08
TA blesav VUGRINEC SE samo zaletava.
zhabar
# 26.01.2010 ob 17:07
no, se je že začelo....
Evgy
# 26.01.2010 ob 17:07
pa še igralca manj, res super
Driklc
# 26.01.2010 ob 17:07
Mi lahko kdo razloži, ker jaz sem očitno preneumen. ZAKAJ NAŠI TOLIKO IGRAJO NA KROŽNEGA???
Evgy
# 26.01.2010 ob 17:07
ma dej no, so se že začele kontre :s
Driklc
# 26.01.2010 ob 17:06
V nobenem primeru Francozi ne smejo zmagati Poljakov?
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 17:06
kok: na desni strani igrišča :)
kok
# 26.01.2010 ob 17:05
kje je desno krilo
verbatim989
# 26.01.2010 ob 17:04
Slovenija danes premaga Francoze in upajmo da bodo Nemci presenetili Špance. Četudi Španci zmagajo imajo potem 1 točko prednosti. Mi na zadnji tekmi zmagamo Špance in smo pred njimi,Poljaki pa zmagajo Francoze in smo v polfinalu :P
Gwenhyvar*
# 26.01.2010 ob 17:04
daysleeper2 - hvala za link :) nekaterim pride prav
Tinchii
# 26.01.2010 ob 17:04
cist drugacna igra sam prevec zgubljenih zog...
kok
# 26.01.2010 ob 17:04
jaaaaaaaaaoo
janikar
# 26.01.2010 ob 17:03
kok je še kalkulacij za povfinale ,če zmagamo francoze?

zmaga prot španiji in francozi ne smejo premagat poljakov
vijolca21
# 26.01.2010 ob 17:03
Dalje je igra, raje navijajmo!... :-)
kokio
# 26.01.2010 ob 17:03
reeeeeeezar :D
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 17:02
medvedof in Driklc: Tle je tema rokomet in ne pinkponk :)
SsDrag
# 26.01.2010 ob 17:02
Ja, ja, Če bi vi igral, res ne bi imeli nobene šanse, ko ste sami pesimisti za računalnikom visite.
finki
# 26.01.2010 ob 17:02
kok je še kalkulacij za povfinale ,če zmagamo francoze?
tracer
# 26.01.2010 ob 17:02
Naši lahko vodijo za štiri gole pet minut pred koncem, pa nam bodo potem sodniki dosodili par dvominutnih kazni in sedemmetrovk pa bo vse po starem (čeprav močno upam, da se to ne bo zgodilo). Tudi sodniki so nenazadnje subjektivna bitja : ) Ne smemo popustit v obrambi, napad zaenkrat deluje dobro.
Driklc
# 26.01.2010 ob 17:01
Še dobro da Serdarušić ni vpoklical Medvedofa, ker potemtakem bi bila evforija ob gotovem zlatu prevelika.
verbatim989
# 26.01.2010 ob 17:01
Vzpodbudno :)
Upam še na dober drugi polčas,ter da se Omeyer ne bo razigral,ter da ne bomo padli v kako krizo,ter da ne bomo izključeni za brezveze.
Gremo SLOVENIJA!!!
kokio
# 26.01.2010 ob 17:00
te držimo za besedo medvedof :) ampak ne pobegnit pol hehe
mietke10
# 26.01.2010 ob 17:00
peterkriza......spet eden ki ocenjuje igro glede na število golov ki jih igralec da......a mogoče poznaš še kakšno drugo prvino rokometne igre?

Ko ekipa da ob polčasu 18 golov, organizator igre pač ni zelo slab......
medvedof
# 26.01.2010 ob 16:59
gajič nima pojma
medvedof
# 26.01.2010 ob 16:59
jaz tudi, samo vseeno bodo.....
Sum41
# 26.01.2010 ob 16:59
Zakaj ku*** ni Kavtičnika v igri... ta Gajič ni naredil še ene dobre poteze :)
igabibaa
# 26.01.2010 ob 16:58
upam da ne
medvedof
# 26.01.2010 ob 16:58
zdaj bodo prišle francoske minute....
bll
# 26.01.2010 ob 16:57
Francozom bo ratal ene 5:0 narest, naši bodo pa zmrznal tko kot učeri:P. Nočem bit pesimist, naša repka se mi zdi dovolj dobra za zlato, pa kaj ko jim enkrat ne gre jim res ne gre in kr neke neizsiljene napake delajo in kr nekam brezveze hitijo.
peterkriza
# 26.01.2010 ob 16:56
Škof in Zorman spet zelo slaba. V celoti pa je igra zelo dobra, ne pa še odlična. Dobro da mamo Rezarja.
rhcp36
# 26.01.2010 ob 16:55
zdj pa SERDARUSIC carobno palcko
BMWX6
# 26.01.2010 ob 16:55
18:17
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 16:55
ikacbe: Podpis!
ikacbe
# 26.01.2010 ob 16:54
Mislim, da imata obe ekipi ogromno rezerv in da se bo počasi razvila nevihta na igrišču. Tako mirno ne more biti do konca.
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 16:54
Folk, itak da bo!
olimpija no1
# 26.01.2010 ob 16:54
kar dobr kaze samo obrambe ni pa nikjer ne na nasi ne na francoski strani
študent88
# 26.01.2010 ob 16:53
naši so vedno začeli drug polčas na polno, upamd, da tudi danes
MaTeTe
# 26.01.2010 ob 16:53
Močna obramba Francije...

Hehe, nič od nič od obramb...na nobeni strani.

Zadnjih nekaj let ugotavljam, da so skandinavski sodniki najslabši, v vseg športih. Se bojim kaj bo v drugem polčasu...za prvega lahko rečem samo odlično. Malo bolj trdno v obrambi, tu in tam še kak brain fart v napadu izničit pa bo.
vijolca21
# 26.01.2010 ob 16:53
Zdaj je treba še v drugem polčasu zdržat, res škoda proti Čehom.. :-/
ikacbe
# 26.01.2010 ob 16:52
Bravo, samo tako naprej !
Ampak je res bil užitek spremljat tekmo, ko je Milovanovič umolknil za par minut.... hehehe
ptolomej
# 26.01.2010 ob 16:52
bomo videl drugi polčas, kako bo, zdaj smo na dobri poti.
aburektut
# 26.01.2010 ob 16:52
hjoj ta gajič..nima za pol bureka..!
kon
# 26.01.2010 ob 16:52
Veš sodnik se nardi mal francoza. :)
burkelca
# 26.01.2010 ob 16:52
dobr je.. drugi polčas pa na polno
staviMOZ
# 26.01.2010 ob 16:52
polčas 18-17......neprecenljivo
Arsenal_fan1
# 26.01.2010 ob 16:52
Super polcas,res skoda tistega kar se je dogajalo proti Cehom.
Evgy
# 26.01.2010 ob 16:52
so se nardil francoze ob usakem favlu :P
Ronaldinko
# 26.01.2010 ob 16:51
Kavtičnika na beka, da bo talal žoge na krilo Gajiču, saj Vugrinec in Natek tega nista sposobna!!!
SLO MAISTER
# 26.01.2010 ob 16:51
dober,dajmo naši,SLOVENIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Evgy
# 26.01.2010 ob 16:51
zato, ker so francozi ;)
mietke10
# 26.01.2010 ob 16:51
Kako je možno, da so francozi ob tej agresivni obrambi cel polčas brez izključitve.....
kok
# 26.01.2010 ob 16:50
ajde obramba pol pa še enga stisnemo
SLO MAISTER
# 26.01.2010 ob 16:50
a je mogu podajat,kaj ni šel do konca
kokio
# 26.01.2010 ob 16:50
gajič..m****
kok
# 26.01.2010 ob 16:49
Če bi še Škof vsaj 2, 3 žoge pobral...
Starliner
# 26.01.2010 ob 16:49
To je nekaj drugega, kot proti Čehom! Dajmo naši, zdržite do konca!
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 16:48
Ljudje ne bodite neučakani :)
Evgy
# 26.01.2010 ob 16:46
ah zdj pa še smola :(
Starliner
# 26.01.2010 ob 16:45
Vodimo 16 : 15
kokio
# 26.01.2010 ob 16:45
Bravo špiler!!!
scenic
# 26.01.2010 ob 16:44
še en dokaz več,da naši lahko igrajo z najboljšimi,ampak smo kiksanli pač tam kjer smo najmnaj pričakovali.
to je pa čar turnirjev...ena lsba tekma ti lahko izniči vse dobre od prej.

dajmo naši,čeprav že vidim sodnike,da bodo začeli kmalu soditi vse v francosko prid.
scenic
# 26.01.2010 ob 16:42
islandci razbijajo ruse
potem še danci premagajo norveško in hrvatom potem v zadnjem krogu ne bo lahko za preboj v 1/2 finale.
carbon
# 26.01.2010 ob 16:41
dejmo Slovenija!
vijolca21
# 26.01.2010 ob 16:41
13:13
kon
# 26.01.2010 ob 16:40
Pa ne tolk Zormana kritizirat. Vsi tujci poudarjajo da je prav on najpomembnejši člen ekipe torej je že nekaj na tem. Klikor je men iz basketa znan je play za to da organizira igro in ne za to da daje koše v rokometnem primeru gole.

Samo moje mnenje. :)
Evgy
# 26.01.2010 ob 16:39
ja tko k zdele igrajo si zaslužjo bravo bravo, tko k so u nedelo si zaslužjo pa brco u rit
mar.š
# 26.01.2010 ob 16:37
13-11
vijolca21
# 26.01.2010 ob 16:37
Rezar je zaj kung-fu igral hehehe.
Dajmo naši, zdržite!.. :-)
nekdodalec
# 26.01.2010 ob 16:37
Svaka čast Rezar - dons ma Rezar svoj dan!!!
BMWX6
# 26.01.2010 ob 16:37
13:11
mar.š
# 26.01.2010 ob 16:37
to rezar
zhabar
# 26.01.2010 ob 16:37
REZARRRRR
gregor1234
# 26.01.2010 ob 16:37
Mah Zorman. Bravo Rezar!
kon
# 26.01.2010 ob 16:36
ooo kavtičnik kt bi se v vlak zaletu :D Upam da je vse vredu
Driklc
# 26.01.2010 ob 16:35
Z Rezarjem smo boljša reprezentanca. Po mojem mnenju preveč igramo na krožnega. Hitreje se vračati v obrambo in nekaj faulov več, pa bo.
kon
# 26.01.2010 ob 16:34
heh edin pajo je prbližen tak tank kot tile francozi :D
mietke10
# 26.01.2010 ob 16:34
A majo prepovedan francoze izključevat al kaj???
vijolca21
# 26.01.2010 ob 16:33
Dajmo, dajmo.. :-)
10:11
gregor1234
# 26.01.2010 ob 16:33
Zakaj ne igra Miha Žvižej v obrambi namest Zormana?
tracer
# 26.01.2010 ob 16:33
če bi se malo hitreje vračali iz napada v obrambo, bi tudi kakšen lahek gol lahko preprečili. Vsaj Škof je zamenjan.
Driklc
# 26.01.2010 ob 16:33
Rezar mora ostati v golu!!
D e s S
# 26.01.2010 ob 16:32
spet ni obrambe :S
gregor1234
# 26.01.2010 ob 16:31
Dejmo mal stisnt v obrambi!
Evgy
# 26.01.2010 ob 16:31
še takt k bran nm dajo pa iz odbitka :/
283128
# 26.01.2010 ob 16:31
pi.zda spet bomo čakal do 40minute predn bomo zamejal golmana.... škof mi danes nedeluje preveč dobro
nekdodalec
# 26.01.2010 ob 16:30
sm preveru linke - sam tale dela:

http://www.tv4play.se/nyheter/nyhetskana
len/handbolls_em?videoId=1.1447110&s
elId=1.1434551&currPage=0

naši se borijo k levi!!!
fegro
# 26.01.2010 ob 16:30
Škof nič ne brani
Evgy
# 26.01.2010 ob 16:30
kaj nm pomaga prestrežena žoga pa gol če ga fašemo pol 5 sekund kasnej po hitri sredini :/
burkelca
# 26.01.2010 ob 16:30
hehe zdele par par hitrih golov
vijolca21
# 26.01.2010 ob 16:30
8:8
vijolca21
# 26.01.2010 ob 16:29
7:7
mar.š
# 26.01.2010 ob 16:29
sj ne sam navijamo :) 7-7
gregor1234
# 26.01.2010 ob 16:29
Bravo Pajo!
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 16:28
folk ne jamrat!
vijolca21
# 26.01.2010 ob 16:27
5:7 za FRA
Evgy
# 26.01.2010 ob 16:27
ma so nm že 3-0 nardil delni izzid :s
mar.š
# 26.01.2010 ob 16:27
p..... a je škof že kj branu, al ga luknajo ko švicarski sir
stanislavp
# 26.01.2010 ob 16:25
daysleeper2 HVALA ZA LINK!
white_star
# 26.01.2010 ob 16:24
A je Noka prjavu Klemena Cehteta za to tekmo?
mar.š
# 26.01.2010 ob 16:23
kavtičnik 7m in gooooooooool, dobr je
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 16:21
Žvižej...snajper!
mar.š
# 26.01.2010 ob 16:19
n že vodjo f...........
kok
# 26.01.2010 ob 16:19
Že Omeyer
kok
# 26.01.2010 ob 16:18
Sm mislu da Bosquet nima šutov.
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 16:18
gregor1234: Na WC takoj!
gregor1234
# 26.01.2010 ob 16:17
Čutim podobno s*anje kot proti Čehom :S
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 16:17
Linki:

adthe.net

myp2p

handbolls
kreten=kreten
# 26.01.2010 ob 16:16
danes bomo zaklali peteline, no vsaj upam
mušica
# 26.01.2010 ob 16:16
naši lahko zmagajo toda bo zelo težko.Imajo nekje 20 % možnosti.To je realnost.Upam ,da se zgodi čudež in zmagajo.
staviMOZ
# 26.01.2010 ob 16:16
sam bolj vidim da se bomo boril za mesta 5-12
francozov nismo premagal ze 4 leta.....
špance pa ne pomnim da bi gdaj sploh premagali
nekdodalec
# 26.01.2010 ob 16:15
Aja pa še darilo za vse ki niso v Sloveniji:

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?mat
chid=63461&part=sports
BMWX6
# 26.01.2010 ob 16:15
...in proti sodnikom
speleolog
# 26.01.2010 ob 16:15
Jezus ko nas bojo nažgal. Me je kr mal strah gledat:-)
elko
# 26.01.2010 ob 16:14
link???
gregor1234
# 26.01.2010 ob 16:14
Upam, da je Noka dobro taktiko prpravu. Drgač bo polom.
daysleeper2
# 26.01.2010 ob 16:13
Gremo fantje! Danes ali nikoli!
martinic
# 26.01.2010 ob 16:13
JOOOOOOJJJJJ, so mogl dt glih DANCA za sodnika. VEDU SEMMMMMMMMMMMM
staviMOZ
# 26.01.2010 ob 16:13
scenarij ki pelje v polfinale
DANES
zmaga slovenije
zmaga nemcev
zmaga poljakov
CETRTEK
zmaga slovenije
zmaga poljske
elko
# 26.01.2010 ob 16:13
link za prenos prosimmm
nekdodalec
# 26.01.2010 ob 16:12
Glede na to da v naslednjih dveh tekmah nimajo naši vloge favorita se zna zgodit da bodo obe zmagal!

Pil bom laško in navijal zavas Slovenci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!! pa kar bo bo!!!!!!!!!!!!!!

Borte se - za rezultat mi pa dol visi!!!
ašas
# 26.01.2010 ob 16:11
http://www.prerok.si/index.php?id=15&
;fldNext=6
tu so vsi prenosi tekem!
trnik
# 26.01.2010 ob 16:11
Slovenci "morda" pred svetovnim in olimpijskim porazom.
Dajmo Slovenci, ste tik pred svetovno in olimpijsko zmago.
kon
# 26.01.2010 ob 16:10
Nikola Karabatić najboljši francoski igralec :D
Ne sj je res car ampak smešno se sliš :D Črnci majo vsj francoska imena čeprav farba ne štima čist :D :P
solo
# 26.01.2010 ob 16:09
Spet bo poraz....
Ronaldinko
# 26.01.2010 ob 16:09
http://atdhe.net/

upam da bo tle delal!
b0149
# 26.01.2010 ob 16:09
Dans morjo tud Poljaki in Nemci zmagat....in v četrtek tud Poljaki poleg nas seveda :)
kon
# 26.01.2010 ob 16:09
Brez enga ne vmes*
navdusenec
# 26.01.2010 ob 16:08
a ma kdo kak link za tole gledat preko spleta, ker meni mmc ne dela :s
kon
# 26.01.2010 ob 16:08
Ne ne. To pomen za Francoze da bojo zgubl. Bl taka zavita napoved da ne je ne more vsak razvozlat :P
kobi23
# 26.01.2010 ob 16:08
a bo kje prenos na internetu????
RGrojzde
# 26.01.2010 ob 16:08
Pa Karabatić je najbolši igralec v francoski reprezentanci, ne pa najbolši francoski igralec!
azrajel007
# 26.01.2010 ob 16:08
a lahko kdo prilima link, da se da tekmo pogledat preko neta
bor10ut
# 26.01.2010 ob 16:07
haha...mogoče so pa že Slovencom pripisali zmago..kr so Francozi tekmo prodali hahaaaa...
PROSIMO NOVINARJI POPRAVITE NASLOV!!!Hvala!
b0149
# 26.01.2010 ob 16:06
Kot kaže smo obsojeni na poraz :P
da funk
# 26.01.2010 ob 16:05
Dajmo naši, zmagajte vsaj zato, da zaprete kljune nekaterim škodoželjnim sodržavljanom-
luckyman
# 26.01.2010 ob 16:05
naslov je pa genialen ni kaj:P
vijolca21
# 26.01.2010 ob 16:04
Slovenci proti svetovnim in olimpijskim porazom

hahahaha... ojej kak naslov.. :-D

Dajmo Slovenci!.. :-)
intojeto
# 26.01.2010 ob 16:03
lep naslov:) Slovenci proti svetovnim in olimpijskim porazom
JureEe
# 26.01.2010 ob 16:03
ajmo nasi :) slo pa cro gremo :)
kok
# 26.01.2010 ob 16:03
SLOVENIJA
iztoce
# 26.01.2010 ob 16:03
Slovenci proti svetovnim in olimpijskim porazom :)))) porazom, nostradamus na delu? :)
martinic
# 26.01.2010 ob 16:03
Ajde SLOVENIJA
Gremoooooooooooo
Na jurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriššš
ToxXxiC
# 26.01.2010 ob 16:03
lol... lep naslov... ni kej
kok
# 26.01.2010 ob 16:03
AJDEEEE!
Kazalo