Tenis
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 39 glasov Ocenite to novico!
Katarina Srebotnik
Katarini Srebotnik ni uspel veliki met. Foto: Reuters
Katarina Srebotnik
Katarina Srebotnik je bila po porazu razumljivo potrta. Toda glavo gor, odlično ji kaže med dvojicami. Foto: Reuters
Patty Schnyder
Naj gre za pesek ali trdo podlago, Katarina Srebotnik za zdaj nima odgovora za odlično Švicarko. Foto: Reuters
VIDEO
Schnyderjeva spet usodna...

Dodaj v

Kata: Manjkala je pika na i - servis

Po odličnem začetku padec Velenjčanke
31. avgust 2008 ob 22:40,
zadnji poseg: 1. september 2008 ob 01:33
New York - MMC RTV SLO

Katarina Srebotnik je bila na odlični poti k uspehu kariere, nato pa ji je pot med osem na OP-ju ZDA prekrižala "znanka" iz Roland Garrosa Patty Schnyder.

Švicarka je po odprtem prvenstvu Francije še drugič letos v osmini finala grand slama s 4:6, 6:3 in 6:3 uničila sanje 27-letne Velenjčanke. Ta je sicer dobila prvi niz s 6:4, po izenačenju na 1:1 pa ključen spodrsljaj naredila v sedmi igri odločilnega niza. Na svoj servis je vodila že s 40:0, vendar je 29-letni nasprotnici uspel brejk in vodstvo s 4:3. Ni ga več izpustila iz rok, dvoboj pa končala celo s še enim odvzemom servisa.

Nov zgodovinski uspeh ni bil daleč
Zares škoda, da Srebotnikova pogumnih predstav in na trenutke brezhibne igre na mreži v New Yorku ni kronala z zgodovinskim uspehom slovenskega tenisa po slovesu Mime Jaušovec. Morda je bilo psihološko breme spet pretežko, kar je izkušena Schnyderjeva kljub hitrejši podlagi od Roland Garrosa znala izkoristiti.

V obračunu za drugi polfinale na grand slamih v karieri jo čaka boljša iz dvoboja Dementijeva/Li.

Kata: Zalomilo se je pri servisu
"Tokratni dvoboj s Schnyderjevo v New Yorku je bil kljub vsemu boljši kot tisti v Parizu, saj mi hitrejša podlaga bolj ustreza. Igrala sem napadalno, zalomilo pa se je pri servisu, ki mi nikakor ni šel," je po porazu v osmini finala povedala Srebotnikova in dodala: "Zaradi poraza sem zelo razočarana, ker vem, da sem bila zelo blizu zmage. Škoda, saj sem igrala dobro, a manjkala je tista pika na i - servis."

Film dvoboja
Prvi niz (43 min), 6:4, Srebotnik
Obračun se je začel živčno na obeh straneh, tako da sta igralki izgubili svoj uvodni servis. Srebotnikova je v prvi igri izkoristila šele peto brejk priložnost, nasprotnica pa se ji je takoj oddolžila. Nato sta obe zadržali svoj servis do devete igre, ko je Slovenka izkoristila prvo brejk priložnost po uvodu in povedla s ključnih 5:4. Zmotila je ni niti žogica, ki ji jo je v glavo po nesreči poslala Schnyderjeva. Po naslednji igri je bilo že 1:0 v nizih za Kato, ki se ji je znova bogato poplačala letošnja taktika prihajanja k mreži v Flushing Meadowsu. Imela je izkoristek 12/16, nasprotnica le 6/10. Schnyderjeva je naredila tudi šest neizsiljenih napak več (12:6) in zadela tri winnerje manj (14:17).

Drugi niz (37 min), 6:3, Schnyder
Velenjčanka je izkoristila prvo priložnost za odvzem servisa v drugem nizu v tretji igri in povedla z 2:1. Schnyderjevi je takoj uspel re-brejk, naslednji odvzem servisa pa v osmi igri. Prvo priložnost je zapravila, drugo pa izkoristila in povedla s 5:3, v naslednji igri pa izenačila na 1:1 v nizih. Srebotnikova je zadela le 39 odstotkov prvih servisov.

Tretji niz (38 min), 6:3, Schnyder
Srebotnikova se je začela potapljati v sedmi igri in to kljub odličnemu začetku. Povedla je že s 40:0, vendar je nasprotnici z agresivnimi returni uspela vrnitev, brejk in vodstvo s 4:3. Pika na i je Schnyderjevi uspela v deveti igri, ko je Slovenki še drugič odvzela servis. Katarina te priložnosti v zadnjem nizu ni imela niti enkrat. Velenjčanki ni pomagala niti odlična igra na mreži (12/18 proti 3/5). Naredila je štiri neizsiljene napake več (4:8) in bila spet nezanesljiva pri prvem servisu - imela je le 44-odstotno uspešnost.

Osmina finala:
SCHNYDER (ŠVI/15)
- SREBOTNIK (SLO/28)
4:6, 6:3, 6:3

Ž. K.

Prijavi napako
Komentarji
Klemensas
# 01.09.2008 ob 16:50
Simzy, a veš kdaj je bil napisan SSKJ? Pred več kot dvajsetimi leti. novinarčki so od takrat ustvarili morje besed z novimi pomeni, četudi so še tako trapaste in nelogične.
Klemensas
# 01.09.2008 ob 16:33
Scorpio - Zakaj jih pa ne bi smel primerjat? Saj ne primerjam, katera bolje igra na igrišču. Nti ne primerjam zaslužkov. Primerjam njune dosežke. Osvojiti Pariz je bilo včasih prav tako težko, kot ga je osvojiti danes. To, da šport napreduje iz leta v leto je tu neumen argument, ker ne govorimo o tem, kdo bolje igra, navsezadnje so se tudi materiali spremenili, tehnika, razmere itd. Ostajajo pa dosežki in te je mogoče primerjat. Če bi imela Srebotnikova vsaj približne dosežke kot Mima, bi lahko rekel, ok, je diskutabilno, tako pa je nesporno, kdo je največja igralka v slovenski teniški zgodovini.
moochie
# 01.09.2008 ob 15:31
Simzy mislim, da me je vsak, ki zna vsaj malo logično razmišljat razumel...
BaMa
# 01.09.2008 ob 15:26
@ SimZy (01.09.2008 || 14:33:55) ...
pomensko okolje besed niti slučajno ni v popolnosti zajeto v SSKJ-ju, tako da se ti lahko čudiš svojim neumnostim
bjorndalen-tiala
# 01.09.2008 ob 15:20
vanbasten se strinjam z tabo ,slovenci smo res taki da se radi sprijaznimo z malim,ok nebi rekel če bi bila še mlada (pod 23 let)toda da si deset let v tenisu pa da so vedno isti rezultati,to je že skoraj brezveze.
SimZy
# 01.09.2008 ob 14:33
enostavno nima mentalitete za večje uspehe...

Preberi si v Slovarju slovenskega knjižnega jezika kaj pomeni mentaliteta in se načudi neumnosti, ki si jo pravkar izustil.
moochie
# 01.09.2008 ob 14:31
Servis je totalna katastrofa. Ne morš met 40% prvega servis in upat na zmago...sicer smo pa že navajeni pri Srebotnikovi na tole, enostavno nima mentalitete za večje uspehe...
vanbasten
# 01.09.2008 ob 14:13
In spet je za nekatere uvrstitev v 4.krog pozitivno presenečenje. Torej zakaj potem sploh igrajo, če je itak jasno da je maksimum naše uvrstitev v 3.krog, ker je pač med 30? Itak bosta v finalu 1. in 2. nosilka. Ampak verjetno tud oni dve nista tja prišli direktno ampak sta se povzpeli do tja. In seveda naša je zadovoljna s tem kar ima in je več ne zanima. Če njo lahko razumem, ne morem tistih navijačev, ki jo gledajo ponoči in so ob normalen spanec. Da jo gre tak človek zagovarjat. Poleg tega je izgubila s tekmico, ki bi jo lahko realno premagala. Ma dajte dajte slovenčki, vedno ste zadovoljni z malim, nikdar nič več zahtevat. 4.krog je oh in sploh dosežek, se strinjam da ni slabo, ni pa tud zdaj ne vem kaj no. Škoda za vse, ki ne greste spat ponoči da jo gledate in jo potem po vseh takih porazih še zagovarjate.
lojzek2105
# 01.09.2008 ob 14:11
tenisače in tenisačice lahko mešaš kokr hočeš Pa vzem druzga za primerjavo, pa bo.
negec69
# 01.09.2008 ob 14:05
sem že zadnjič reku,da ni sposobna sestavit močnega turnirja
scorpio_76
# 01.09.2008 ob 13:48
lojzek2105:ne rabis mi o sportu.OI sem bil prilepljen na racunalniku in spremljal vse kar se je dalo.Kaj ma federer z srebotnikovo?Ne mi mesat druge z temo pogovora
Klemensas:Ne primerjaj Mime z kato,ker se tega ne da.Lahko bi jih primerjal samo,ce bi igrale tenis v istih letih.Sport napreduje iz leto v leto,ce se ne ves in vprasanje kaj bi bla zmozna Mima danes naredit.Bit 3 leta med top 30 pa se kaksno leto bo je uspeh,ki ga ne mores primerjat z Mimo.Samo ti tega ne razumes.
Klemensas
# 01.09.2008 ob 13:05
Scorpio, Mima Jaušovec je osvojila Pariz, pozneje pa je je še dvakrat igrala v finalu tega grand slam turnirja.
lojzek2105
# 01.09.2008 ob 12:56
hvala za odgovor. Sicer se ne strinjam najbol s tabo ( po tvoje bi blo na olimpiskem turnirju samo deset igralcev ali igralk, ki ima možnost za medaljo-igral bi le polfinale in finale?) ampak, če ni šla pač ni šla. svoboda posameznika pač. REs da so šli eni na izlet v Peking ampak v globalu smo ena najbolj uspešnih držav na OI. Poleg tega smo medalje osvojil v različnih športih med drugim tudi atletiki in paavanju kar nekaj pomeni. Ne morem se znebit občutka da imaš olimpijske igre za brezvezen dogodek. ( a je federer čudn, ko se je veselil po polfinalni zmagi dvojic z wawrinko in se je metal po tleh kot otrok in še bi lahko naštevali) . Ne morjo vsi zmagat. Na odru je prostora le za tri. Vedno bo tako.
scorpio_76
# 01.09.2008 ob 12:50
In kapo dol vsem,ki so dosegli drzavne in osebne rekorde.Za ostale pac,....
scorpio_76
# 01.09.2008 ob 12:49
lojzek2105:ce ni sla,pac ni sla.V cemu je problem?To je stvar posameznika in na OI izpad v 2 ali 3 krogu ne pomeni nic.Ocitno je ocenla,da ni sposobna za prva tri mesta,ker realno res ni.Kaj ni dovol,da je vecina sportnikov sla na "izlet" v Peking?
lojzek2105
# 01.09.2008 ob 12:41
scorpio slabo beres moje poste. Oi je samo del vseh turnirjev. O davkih ne bova ker o meni nič ne veš tko da..... Povej mi zakaj so bli vsi na OI razen Kate pa bom s tvojim odgovorom čist zadovoljen. Poleg tega so dobil tud točke za lestvico, sa pravi da olimpijski turnir podpira tudi ATP in WTA. čeprav je v domeni ITF. Za mene je razlog samo keš, ki pa ga ima že precej dovolj tako da to ne bi smel bit razlog. Ljudje so ponoči spremljali dogodke in prepričan sem da bi za Kato vsi z veseljem držal pesti tako z mano in tabo na čelu.
Nelčika
# 01.09.2008 ob 12:29
škoda za poraz.. katarina je bla useeno odlična. sam enkrat ji mora uspet prit v četrfinale tako pomebnega turnirja! čestitke kati za borbenost. počasi napreduje ;).
scorpio_76
# 01.09.2008 ob 12:21
Ce pa so vsi kot ti,da za sportnike navija samo na OI si povedal vse.Pol ti res dosti manka pod skalpom:)
scorpio_76
# 01.09.2008 ob 12:18
lojzek2105:mas prav,da zivim v slo(uradno),mas prav tudi,da pridem kamlu v slo za teden dni(v sredo).Proti tebi sem se kako na nivoju in nisem zalosten.ker zivim v slo ampak za razliko od tebe ponosen in prevec dobro vem kaj je sport za razliko od tebe.Meni ne rabi noben pomagat,to naj kar tebi,ceprav ti ni pomoci.Pa na karitas se obrni za pomoc(samo tam celic nimajo za ti dat).
lojzek2105
# 01.09.2008 ob 12:07
Škoda besed zate Scorpio, nisi na nivoju. Žalosten si , ker živiš v Sloveniji, revček. Noben ti ne more pomagat, žal
scorpio_76
# 01.09.2008 ob 11:31
Zanimivo je brat komentarje nekaterih,ki so spali ponoci in se zjutraj vstali normalno pa pljuvajo vse povprek.Kako ste zanimivi.To clovek ne more verjet kako ste zanimivi a pljuvate po Katerini same zgube(nule od cloveka).
nixo:ce ni za tebe vrhunski rezultat,da je izlocla 4 igralko na svetu pol ti ne bo vrhunski rezultat niti ce Nadala premaga.Tebi nekaj manjka v glavi.
scorpio_76
# 01.09.2008 ob 11:27
lojzek2105:ne mi o davkih,.....pozanimaj se kolko davka placa kata v dubaju pa ti bo jasno.Drugace majo moji doma 2 firmi,pa vem kolko jim drzava pobira.Jaz pa delam v tujini pa klub vsemi mi pobere placo z davki in dohodninami zato pa razmislajm,da bi tudi bivalisce prijavil kje drugje.Na OI se gre zaradi navijacev?To si pa ustrelu genij:))))).Za navijace so turnirji,OI pa se gre za barve drzave in ponos njen.Pa brezveze,ker mava razlicne poglede na to.
Klemensas:ce ti grejo na zivce komentarji,jih pac preskoci pa je zadeva resena.Po cem smatras,da Mima Javsevec najvecja teniska igralka?:)))))))Aja je bla med top 30 3 leta.Cestitke
K_ris
# 01.09.2008 ob 11:15
Zanimivo brati komentarje ljudi, ki niso nikoli bili in nikoli ne bodo v nobenem merilu med 30 najboljšimi na svetu.

Zdaj pa še malo logike, čeprav za mnoge že zdaj vem, da jim spet ne bo jasno:
Če je nekdo na lestvici 30. najboljši na svetu, je realno pričakovati, da se na turnirju za grand slam uvrsti v tretje kolo (med 32). 4. kolo je torej pozitivno presenečenje! Vam to ni dovolj!?
nixo
# 01.09.2008 ob 11:00
Vedno znova potrjuje, da ne bo nikoli med top 20 ali da bi naredila kakšen res vrhunski rezultat, 4 krog je očitno daleč največ kar lahko doseže. Ni slabo, ni pa še vedno tisto, čemur rečemo- zmaga na turnirju. Je in bo povprečje med vrhunskimi igralkami.
antipop
# 01.09.2008 ob 10:11
ma dej no!!!!!
porazi in porazi in porazi......
no future
kafkaf
# 01.09.2008 ob 09:20
Kata ima sposobnost v 1.,2.,3. krogu izlocit bilo katero nosilko(tud jovanovicevo ce je treba), ampak pod pogojem,da gre cist neobremenjena v mec,v katerem popolnoma nic ne pricakuje...potem pa pride med 16,pa ugotovi,da je sansa...pa spusi..psiholosko pogrne po celi fronti...
pac babnica nima jajc(v prenesenem smislu),nic kolikokrat je dokazala da je dobra igralka,zal pa nikoli ne bo vrhunska...ce bi resno delala s psihologom,bi imela petkrat vec kesa na racunu...tko pa mora dvojice drkat,kjer ji seveda napovedujem dva poraza v finalu...deja vu...
vanbasten
# 01.09.2008 ob 08:53
Zdaj me popljuvajte al karkoli že, ampak, če ženska ne bi igrala poleg posameznih bojev še obeh dvojic bi bla že zdavnaj v top 10. No če ji je denar prioriteta potem pa naj tale šniderjeva ostane njena nočna mora
tedy
# 01.09.2008 ob 08:51
kaj sem vam včeraj rekel da bo izgubila....
axx
# 01.09.2008 ob 08:03
Psihološko breme? Kdo je ta novinar Ž.K.? :))) Mladi športniki potem berejo takšne komentarje in začnejo še sami tako razmišljat.
Katarina je zdaj že dolgo zrela igralka in ima za sabo veliko pomembnih tekem. Očitno ji Patty res ne ustreza.
brancica
# 01.09.2008 ob 07:59
Ta Katarina je Kekec
Buc
# 01.09.2008 ob 07:29
To me malo spominja na naše košarkarje, očitno se bo morala vsaj še enkrat uvrstiti v 4. krog grand slama, da ji bo tudi uspela uvrstitev v četrtfinale. Ker zdfaj samo izboljšuje ranking Schnyderjeve, ki se drugače ne bi uvrstila v četrtfinale. Je pa res, da če ji bo cilj na grand slamih postal vsaj osmina finala in ne le tretje kolo ji bo uspel tudi preboj v četrtfinale. Vso srečo Kata.
Klemensas
# 01.09.2008 ob 02:07
Churo, to so premosorazmerne reči, tako da od lepega življenja zagotovo obstaja še lepše, npr. življenje Pati Schnyder. Ona je zaslužila do zdaj par milijončkov več od Kate. Torej še več tetovaž na hrbtu. Še več kitajskih črk po drugih delih telesa. Morda celo ustanovitev lastnega tatu studija v Baslu. Kata gotovo želi še več. Ampak to ni tu pomembno. Kaj ji bo pomagal denar, če bodo pa njene otroke zajebaval v šoli.
churo
# 01.09.2008 ob 01:59
Klemensas:
A misliš da je športnikom največja skrb, da bodo največji na svetu, al da si bodo po koncu športne poti zagotovili lepo življenje še naprej?!
lojzek2105
# 01.09.2008 ob 01:57
bravo klemensas. Sam za dnar ji je kar je prav po eni strani po drugi pa ne.. Samo najboljši športniki so tisti, ki cenijo tudi svoje navijače. davke se povsod pobira pa so bili vsi na OI-ju.
Klemensas
# 01.09.2008 ob 01:55
Sicer pa mi grejo na živce komentarji, kako ima kljub porazom veliko denarja in da samo to šteje.
Mima Jaušovec je zaslužila petkrat manj denarja in je največja slovenska teniška igralka, pa če se zaslužkarica še tako prsi z dolarji.
lojzek2105
# 01.09.2008 ob 01:54
Sicer pa davke dubaju plačuje in ji zato čist nič ne zamerim. Ne mešaj jabuk in hrušk
lojzek2105
# 01.09.2008 ob 01:53
men pobere država vsak mesec še mal več pa teb najbrž tud. Al mogoče gledaš z vidika delavca - sej delodajalc plača. Pojma nimaš scorpio_76 kako se tem stvarem streže in bodi rajš tiho. Na OI se gre zaradi nas, ki za njo navijamo ne zaradi države. Res si genij, takih je očitno pri nas preveč zato pa je tko.
churo
# 01.09.2008 ob 01:53
Ona je že pozabla na današnji poraz...čez kakšno urco ma že dvoboj mešanih dvojic.
Klemensas
# 01.09.2008 ob 01:53
Scorpio, res da ni fuzbal, toda druge igralke zmerjajo sodnike, Janković, Safina itd... znajo vršit pritisk nanje. Na koncu pa je bilo prepozno, da je lopar vrgla, prej bi morala to storit.
scorpio_76
# 01.09.2008 ob 01:50
lojzek2105:zakaj bi sla na OI?kaj pa je za njo drzava naredila?Od 1.5 mil dolarjev nagrad ji je 50% pobrala,zato pa ma prebivalisce v dubaju zdej.Lahko tebi iz fotelja pljuvat.Naj tebi poberejo vsaki mesec pol place pol pa pejdi z slovensko zastavo na ulico pa se deri jaz sem slovenec.
scorpio_76
# 01.09.2008 ob 01:48
Ne more sodnikov zmerjat,kaj ti je?A mislis,da je to fusbal ali balkan?Ni sokoljega ocesa in mislim,da je nakoncu dovol jasno pokazala kaj si misli,ko je zogico zabila v tla pa se lopar vrgla proti sodniku a o par slatkih,ki jih je rekla pa ne bom.
sportmaister
# 01.09.2008 ob 01:47
lojezek.. točno tako kot si povedal!
lojzek2105
# 01.09.2008 ob 01:46
pa je šel njen olimpijski turnir po vodi. OI-ja ji ne oprostim nikol. Drugač pa svaka čast. Je odlična igralka sam v šoli bi jo mogl naučit, da se greb tud naOI-obvezno. Vsi so bli tam sam Kata ne.
sportmaister
# 01.09.2008 ob 01:45
Ena gor al dol a ne sportmaister? - odvisno kako gledaš...
Nisi rabil odgovorit
- ja, če vprašaš, ka sej se mti povedu, doma v posti... in obvladam :)
scorpio_76
# 01.09.2008 ob 01:44
Klemensas:hehe,pa ona ma dnarja dovol za zivet:)))).Do konca kariere bo na 5 mil USD.Ti pa se tvojih 5 generacij tega dnarja vidli ne boste:))))
Klemensas
# 01.09.2008 ob 01:44
Scorpio, kako ni bilo sokoljega očesa? To ni pošteno, da za nekatere je, za druge pa ni. ČE ga pa ni bilo, bi pa lahko vsaj sodnike ozmerjala, ne pa da se tako ponižno špancira z glavo v tla.
churo
# 01.09.2008 ob 01:44
Klemensas:
Če si tak mojster verjetnostnega računa, zakaj pa potem Federer ne more zmagat OP Francije?
scorpio_76
# 01.09.2008 ob 01:43
Nisi rabil odgovorit.Napisu sem ti samo,da je ona na US open-u,kje si pa ti?Malo povezi.Samo ti ne razumes kaj je bit 3 leta med top 30.Kaj je to,sej smo meli med top 30 ze 100 igralk.Ena gor al dol a ne sportmaister?
sportmaister
# 01.09.2008 ob 01:43
ja ja .. to bo - zatiskajte si oči... :)
divaca
# 01.09.2008 ob 01:42
mislim da tretji teren po velikosti, tega očesa niti nima, Začelo so je pojavljat preveč neizsiljenih napak, prvi servis je padu, šniderca pa je bla dost zagrebena in natančna. Kata pač ni igralka ki bi znala ali imela srečo , da bi se na velkih turnirjih uvrščala v ožji vrh, čeprav je bla letos že 2x tu blizu, kar je že korak naprej. Ji pa tako ostajajo še pari 2x, tako da to pozabit pa tam kak finale dosešt !
Teniški turnirji
link
Serena Williams po razburljivem boju in preobratu v finalu
5
25. oktober 2014 ob 12:08 Serena Williams je prva finalistka zaključnega turnirja WTA v Singapurju, potem ko je z 2:6, 6:3 in 7:6 (6) v polfinalu premagala Caroline Wozniacki. V finalu se bo pomerila s Simone Halep.
Več novic ...
Kazalo