Zimski športi

Poudarki

  • Vsi štirje Slovenci med 67. in 73. mestom
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 19 glasov Ocenite to novico!
Maiken Falla
Maiken Falla se veseli prve (posamezne) zmage v svetovnem pokalu. Foto: MMC RTV SLO/Rene Gomolj
Dario Cologna
Dario Cologna je na Rogli osvojil prvo in drugo mesto. Foto: Reuters
Dario Cologna
Dario Cologna je na Rogli v dveh dneh osvojil 186 točk za svetovni pokal. Foto: MMC RTV SLO/Rene Gomolj
VIDEO
Na Rogli šprinterski prei...
VIDEO
Falla in Cologna najboljš...

Dodaj v

Foto: Tudi na Rogli brez (prvega) slovenskega finala

V moškem finalu kar štirje Norvežani
18. december 2011 ob 09:16,
zadnji poseg: 18. december 2011 ob 12:32
Rogla - MMC RTV SLO

Vesna Fabjan in Katja Višnar sta na Rogli obstali v polfinalu šprinta v prosti tehniki, a vseeno ujeli uvrstitev med najboljših deset. Zmagala sta Norvežanka Maiken Falla in Švicar Dario Cologna.

Najboljši slovenski šprinterki sta v četrtfinalu odlično opravili svoje delo, saj sta se takoj po štartu postavili na prvo mesto, ves čas vodili in slavili v svoji skupini. Podobno taktiko sta imeli tudi v polfinalu, kjer sta vodili vse do ciljnega šprinta, Vesna Fabjan je osvojila tretje mesto in za tri desetinke ostala brez finala, Katja Višnar pa je v zadnjih metrih ostala brez moči in končala na petem mestu. Slovenske šprinterke tako letos še niso nastopile v velikem finalu.

Želela si je teka v finalu
"Čudovita publika, prekrasen dan, v užitek mi je bilo tekmovati, želela sem si nastopiti v finalu," je po zadnjem nastopu povedala Fabjanova in se potolažila z ugotovitvijo: "Tudi na težkih progah lahko konkuriram najboljšim."

Tudi preostali Slovenki med najboljših 30
V bojih na izpadanje sta nastopili tudi preostali Slovenki - Alenka Čebašek in Barbara Jezeršek, ki sta v svojih četrtfinalnih skupinah osvojili zadnje mesto.

Slovenci daleč od prve 30-erice
V moški konkurenci so prav tako nastopili štirje Slovenci, a se nobenemu pričakovano ni uspelo uvrstiti v boje na izpadanje. Matjaž Gregorc je bil 67., Luka Prosen 68., Gregor Kralj 72., Boštjan Klavžar pa 73.

Zmagi za Northuga in Kowalczykovo
V soboto sta bili na sporedu tekmi s skupinskim štartom v klasični tehniki, zmagala sta Norvežan Petter Northug in Poljakinja Justyna Kowalczyk.

Šprint (Ž), prosto:
 1. M.-C. FALLA        NOR   2:15,8
2. C. CRAWFORD KAN +0,4
3. I. INGEMARSDOTTER ŠVE 1,5
4. I.-F. ÖSTBERG NOR 3,8
5. N. KOROSTELJEVA RUS 7,7
6. K. RANDALL ZDA 23,0
7. V. FABJAN SLO
... 10. K. VIŠNAR SLO
28. A. ČEBAŠEK SLO
30. B. JEZERŠEK SLO Šprint (M), prosto: 1. D. COLOGNA ŠVI 2:27,7
2. N. MORILOV RUS +0,3
3. A. GLÖERSEN NOR 1,3
4. P. GOLBERG NOR 5,6
5. O.-V. HATTESTAD NOR 11,5
6. E. BRANDSDAL NOR 23,7
...
67. M. GORJANC SLO
68. L. PROSEN SLO
72. G. KRALJ SLO
73. B. KLAVŽAR SLO


Skupni vrstni red, ženske (10/37):
1. M. BJÖRGEN NOR 582
2. V. SKOFTERUD NOR 479
3. T. JOHAUG NOR 471
4. K. RANDALL ZDA 463
5. J. KOWALCZYK POL 397
...
25. K. VIŠNAR SLO 84
28. V. FABJAN SLO 77
54. A. ČEBAŠEK SLO 28
58. B. JEZERŠEK SLO 18

Moški (10/37):
1. P. NORTHUG NOR 600
2. D. COLOGNA ŠVI 508
3. M. MANIFICAT FRA 266
4. J. OLSSON ŠVE 259
. M. HELLNER ŠVE 259

S. J., foto: Rene Gomolj
Maiken Falla
Dario Cologna
Rogla
Rogla
Rogla
Rogla
Prijavi napako
Komentarji
MIRNČAN
# 18.12.2011 ob 19:52
A leto so že fiksno določene pike na tour de ski? k vem da je pred olimpijskimi Petra zaradi stalnega spreminjanja globus izgubila.
Foresthill
# 18.12.2011 ob 17:34
Bravo Vesna, bravo Katja, bravo vse naše punce!!
bsr
# 18.12.2011 ob 15:48
16 in 47 je prav za zmage SP.
sportomanokin
# 18.12.2011 ob 15:37
24 se šteje, ampak očitno to res ni pravo, pa čeprav tudi na njeni osebni strani piše da ima 20 zmag (še star podatek in je kao na sedmeme mestu vseh časov:

-16 pravih (normalnih zmag)
-8 Stage world cup (6 na touru + 2 na finalih svetovnega pokala, ki očitno tudi ne štejejo za svetovni pokal)

Pa tudi za bjorgonovo piše da je prejšnji mesec dosegla zgodovinsko 47. zmago za svetovni pokal, tako da....
najči
# 18.12.2011 ob 15:17
@bsr
Se strinjam da bi morali ,če primerjajo zmage dveh tekmovalk, upoštevati enak kriterij- ali samo zmage SP ali pa zmage SP+etapne.
bsr
# 18.12.2011 ob 14:25
najči
Da.Je pa vse stvar dogovora. Lani je že bila neumnost, ko so naši novinarji (najbolj Fortin) Petri šteli zmage SP in etapne in jih primerjali z samo SP zmagami Marit.
bsr
# 18.12.2011 ob 14:05
najči
Saj te razumem. Toda potem bi verjetno Tour de Ski izgubil na veljavi.
bsr
# 18.12.2011 ob 14:01
MIRNČAN
Katja ima "dostop" do njaboljših, najbolj optimalnih treningov na svetu-Norvežani, pa ni vse v tem.
najči
# 18.12.2011 ob 13:58
Ja, vendar pa so v mojih očeh v smučarskem teku etapne zmage enakovredne tistim na "običajnih" tekmah.
MIRNČAN
# 18.12.2011 ob 13:43
bsr govorim kaj bi nekdo bil sposobnosti ob optimizaciji treningov.:)
bsr
# 18.12.2011 ob 13:37
najči
Seveda. Važno je, da je za vse enak kriterij. Etapne niso bile točkovane kot zmage, niso dobile FIS točk in jih ne morejo sedaj šteti, kot enakovredne. Ne zam si predstavljat, da bi v kolesarstvu sešteli zmago Tour De Franca in etapno na Girru, kot enakovredni in ti nekaj takega predlagaš v smučarskih tekih.
bsr
# 18.12.2011 ob 13:19
MIRNČAN
Pa saj ne trenira samo šprint. Toda ne more natrenirat za med 20 na tekmah SP. Ne gre samo za pravilen trening, ampak za fizične sposobnosti. Če bi se dalo vse samo natrenirat z ustreznim treningom, bi npr. na prvih 30 mestih bile vedno samo Nornvežanke.
najči
# 18.12.2011 ob 13:16
Glede tega štetja je čisti nesmisel, da FIS npr. etapnih zmag ne šteje za enakovredne tistim običajnim v svetovnem pokalu. Mislim, da je prav, da se upošteva, da ima Marit Björgen 57 zmag, Petra pa 24.
MIRNČAN
# 18.12.2011 ob 13:08
V prosti tehniki s skupinskim startom bi Vesna Fabjan po mojem brez težav bila visoko. Vsaj ob pravilnem treningu. Ker ima res lepo tehniko. Ne vidim smisla da sam šprint treniraš.
bsr
# 18.12.2011 ob 13:06
MIRNČAN
Ne gre samo za preteč, ampak biti na 10, 15 km skoraj vedno med 20. To je po moje osnova za sprinte. Glej Randall, na distancah sedaj med 10.
MIRNČAN
# 18.12.2011 ob 13:01
Vidim da sem dobil minus, s komentarjem nisem hotel nič slabega. 10 kilometrov mislim da je vsaka zmožna pretečt. Me pa malce presenečajo rezultati. Ko je bila še Petra so bili bistveno boljši. Očitno je bila res magne.t
bsr
# 18.12.2011 ob 12:43
MIRNČAN
Žal obstajajo tudi fizične omejitve šporntikov in tu so trenerji brez moči. Vesna je žadnjič nekaj takega omenila in ne samo astmo. Izgleda, da ne bo na samem vrhu v šprintih (vsaj ne kontantno).
AeeBeeCee
V popolni konkurenci letos na SP v Oslu pa je bila Vesna 4. z enakim časom, kot Petra. Sem navijal za obe, bolj za Vesno.
AeeBeeCee
# 18.12.2011 ob 12:35
Pod sliko lahk napišete:

"Vesna Fabjan ima v svetovnem pokalu dve zmagi - obe v šprintu v prosti tehniki v okrnjeni konkurenci!

Lp.
MIRNČAN
# 18.12.2011 ob 12:35
bsr odličen komentar. Se spomniš k sem ti lani to rekel. Naše zgolj z eno disciplino ne morejo konkurirat in tukaj je krivda na trenerjih. Treba je startat vse discipline ne glede na utrujenost in vse. Ni vzdržljivosti se je lepo videlo. Drugače pa presenetljiv zmagovalec pri moških.
forest9
# 18.12.2011 ob 12:32
Odlična taktika Norvežanov :)
bsr
# 18.12.2011 ob 12:22
Škoda za Randall.
evo9
Brez distanc, danes ni uspeha v ženskem šprintu. P ride do izraza tudi vzdržlijivost. Vesna in Katja tega ne upoštevata. Katjo še razumem, ker njen zaročenec nastopa samo v šprintih in je v samem vrhu.
evo9
# 18.12.2011 ob 12:11
Ko bodo še mal potrenirale in prišle v formo,bodo tudi stotinke na njihovi strani.
cartekmedo
# 18.12.2011 ob 12:09
Uh,škoda. Upam,da še bomo doživeli finale v sprintu.
xP
# 18.12.2011 ob 12:02
joj škoda no, letos se našim puncam tele stotinke niso niti enkrat obrnile njim v prid :(
bsr
# 18.12.2011 ob 11:56
Škoda za Katjo. Se je dobro borila in to šteje.
bsr
# 18.12.2011 ob 11:49
sportomanokin
Po istem kriteriju je 49 in 16.
bsr
# 18.12.2011 ob 11:48
sportomanokin
FIS šteje samo zmage tekem za svetovni pokal. Npr. na tekmah za SP, ki so iz več etap (Tour de Ski,.....) ne štejejo etapne zmage v FIS seštevek zmag (so še neke posebnosti).Naši so Petri prišteli tudi etapne iz Toura ..... Narobe je kadar ni enakega kriterija za Petro in ostale. Npr. Marit pogosto naši novinarji niso šteli etapnih, Petri pa.
sportomanokin
# 18.12.2011 ob 11:43
ker bjorgnova jih ima, tako vsepovsod pravijo 49, torej bi jih uradno majdičeva imela tudi le 16 ali kako
sportomanokin
# 18.12.2011 ob 11:31
a mi lahko kdo pove koliko zmag za svetovni pokal ima dejansko petra majdič? Ker je totalna zmeda naj bi jih imela 24 na FIS-u pa piše da jih ima 16. Ker se to vse nekaj deli na zmage v finailh svetovnega pokala, novoletne zmage in običajne zmage

majdič
16 zmag (individual) + 8 (stage world cup)

marit bjorgen (ali jih ima uradno 49, ali pa 57 kolikor bi bilo skupno)
49 zmag (individual) + 8 (stage world cup)
xP
# 18.12.2011 ob 11:19
No Alenka, ne bit razocarana, tvoj cas se prihaja!
forza Koper
# 18.12.2011 ob 11:18
Bravo Vesna in Katja.
royalclub
# 18.12.2011 ob 11:17
..ja, res govori Fabjan Visnar xD
royalclub
# 18.12.2011 ob 11:16
Kaj oni na Eurosportu govori Fabjan Visnar? :) "A very quick start by Fabjan Visnar" :) Da ne govorim kak mu ni šlo izgovorit Jezerškove :D
fanica28
# 18.12.2011 ob 10:25
Dajmo punce, Petra je z vami!!
snowman
# 18.12.2011 ob 10:25
Na koncu bo zlata sredina finala. Ampak dobro, več niti ne moremo pričakovat
MIRNČAN
# 18.12.2011 ob 09:56
Lep rezultat, go Vesna. Lahk bi vse tekmovalke spremljali ne pa se sam vključili v prenos. Vsaj tako piše v sporedu. V veleslalomu itak nimamo predstavnika.
bstlx
# 18.12.2011 ob 09:55
Že to je velik uspeh štiri med 30 spomnimo se 10-15 let nazaj
tracer
# 18.12.2011 ob 09:32
Na kvalifikacijah so vedno hitre, potem pa v izločilnih bojih ne znajo uporabljati komolcev, pa vemo kaj se potem zgodi. Drugače pa držimo pesti :)
pok luka
# 18.12.2011 ob 09:30
A jim je Petra dala vetra?
xP
# 18.12.2011 ob 09:24
bravo babnce, vse v tockah! lepo lepo, se lepse pa bi bilo, ce bi koncno videli spet eno na stopnickah :)
pahorček
# 18.12.2011 ob 09:19
Lepo!
Kazalo