Številke
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 40 glasov Ocenite to novico!
Saša Jerković
Saša Jerković na TV Slovenija deluje od leta 1992. Foto: MMC/Miloš Ojdanić
       Novinarji v športu ne bi smeli biti navijači, četudi gre za slovensko reprezentanco. Tudi zaradi družinskih odnosov, ki jih imamo novinarji z nekaterimi akterji, pogosto pride do sporov. Najprej si OK in z njim hodiš na kave, čez 14 dni, ko igra slabo, pa poveš, da igra slabo in takoj pride do zamere. Ali pa ne poveš, da je igral slabo.       
 O odnosu športnik - novinar.
Saša Jerković
Ne, ta fotografija ni nastala v osemdesetih, to je bila Jerkovićeva oprava ob vodenju športnih poročil na pustni dan leta 2008. Foto: MMC RTV SLO
Saša Jerković
Z navdušenjem pričakuje športno leto 2016. Foto: MMC RTV SLO/Miloš Ojdanić
       Pred leti je bi pri nas na obisku predavatelj iz Anglije, ki je dejal, da delamo škodo (tudi športu), ker se ne razveselimo lepe poteze tekmeca. Vsakič, ko Slovenija prejme gol, rečemo, da je to grozno ... Namesto da bi rekli, da je bil zadetek čudovit. To so stvari, ki plemenitijo šport in ne nazadnje naše življenje. Mi pa se postavimo na stran poražencev in z njimi obupujemo.       
 Saša Jerković
Saša Jerković
Saša Jerković med vodenjem novega izziva - kviza Vem! Foto: MMC RTV SLO
Saša Jerković
Kliknite na sliko za ogled asociacij v višji ločljivosti. Foto: MMC RTV SLO
       Sem prvi kuhar v naši družini, to mi je v užitek. Zelo sem vesel sobot v naši družini, ko imamo čistilne akcije. Jaz sem zaprt v kuhinji, punci pa pospravita po stanovanju. Tako imam mir, poslušam glasbo in kuham. ... Bil sem enkrat v kuharski oddaji pri Damjanu in sem se že v prvem kadru pošteno urezal. Dobil je nove nože in me opozoril, da so ostri. Nisem še dobro zarezal, pa so me povili.       
 O kuhanju.
Saša Jerković
V mladosti je treniral veslanje. Foto: MMC RTV SLO/Miloš Ojdanić

Saša Jerković: S svetlečimi rožički na koncert AC/DC

Podcast Številke (37)
13. november 2015 ob 07:12
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Ukrajinska reprezentanca je tista, ki nam v tem trenutku najbolj ustreza," je pred tekmami dodatnih kvalifikacij za preboj na Euro 2016 optimističen novinar in voditelj Saša Jerković.

V teh dneh je v središču dogajanja slovenska nogometna reprezentanca, ki se bo mimo Ukrajine skušala prebiti na evropsko prvenstvo, ki ga bo prihodnje leto gostila Francija. Temu dogodku pozornost namenja tudi podcast Številke.

Vabljeni k poslušanju celotne oddaje!


Pod novico lahko pogledate nekaj posnetkov Jerkovića in njegov glasbeni izbor.


"Na televiziji smo malo samovšečni"

Osrednji gost je Saša Jerković, ki je izjemno priljubljen, a se malo pojavlja v medijih. "Za nas televizijce velja, da smo samovšečni. Očitno to zadovoljim že na televiziji in ne čutim potrebe, da bi se bolj izpostavljal. Malo smo res samovšečni, a nekaj je mora biti v tebi, če se želiš izpostavljati na televiziji. Meja med zdravo in pretirano samovšečnostjo pa mora biti," je razložil.

Spomini: Vrhunec je bil ob prihodu domov
Slovenija je Ukrajino v boju za Euro izločila pred 16 leti, ko je Jerković v zasneženem Kijevu prvi prišel do Srečka Katanca in opravil intervju, v katerem je selektor gledalcem tako simpatično zaželel lepe božične praznike. Novinar se tega spominja: "To so bili pravljični časi, tudi zame kot novinarja so bili nekaj posebnega. Bil sem manj vešč, kot sem danes. Takrat sem bil predvsem nevešč ravnanja s telefonom. Dolgo sem se upiral rabi mobilnega telefona, takrat sem bil edini v redakciji brez mobilnega telefona. Nato sem se v prvem kadru vklopa v živo pojavil ravno s telefonom. Na ta način sem dobil znak, da lahko začnem, in opravil sem tisti pogovor s Katancem. Odlično je bilo, da smo šli lahko s kamero v slačilnico, gledalci se lahko spomnijo res pravljičnih posnetkov, ko je prišla kamera iz -10 stopinj v vročo slačilnico, objektiv se je takoj zarosil ... Ti posnetki so res prekrasni. Vrhunec je bil prihod na letališče, tega res nihče ni pričakoval."

Bil je prisoten ob vseh gostujočih tekmah
Še nekaj let prej je bila Slovenija od velikega tekmovanja oddaljena, kot je Zemlja od zvezde Alfa Kentavra. Torej blizu, a vseeno izjemno daleč. "Velikega tekmovanja se takrat nihče ni nadejal. A ko si enkrat na pragu, začneš v to verjeti. Še posebej, ko je prvič. Takrat je vse zelo romantično. Kar se nogometašev tiče, so bili takrat vsi prepričani, da se bo Slovenija prebila skozi Ukrajino," je razložil Jerković, ki je bil prisoten na prav vseh štirih tekmah slovenske reprezentance v dodatnih kvalifikacijah: "Vsakič je bila Slovenija v gosteh uspešna, tudi na Hrvaškem. Na povratni tekmi potem tega ni izkoristila. Mislim, da je pred Hrvaško celo prišel neki neuraden dopis z nogometne zveze, da bi bilo dobro, da bi šla na prizorišče ekipa Jerković in snemalec Milan Crnkovič, ker sta doslej prinašala srečo. In tako je tudi bilo."

Ukrajina po verjetnosti mora enkrat naprej
Kakšne so možnosti tokratnih Katančevih izbrancev? "Slišalo se bo zelo klišejsko. Slovenija je takrat, ko je zares morala nekaj odigrati, odigrala dobro. Ne vidim razloga, da tudi tokrat ne bi bilo tako. Ukrajinci so takšni, kot so. Če smo že pri številkah, me skrbi samo, da bi po verjetnostnem računu enkrat morali dobiti dodatne kvalifikacije, saj so izgubili vseh pet obračunov. Njihova reprezentanca je tista, ki nam v tem trenutku najbolj ustreza," je prepričan sogovornik.

Včasih je bilo tujcev manj, ker so bili ti omejeni
V primerjavi s preteklostjo je igralski kader bolj kakovosten, s čimer pa se voditelj ne strinja povsem: "Tu bi bil bolj previden. To, da danes en nogometaš igra v sorazmerno znanem klubu, ni več takšen dosežek, kot je bil nekoč. Danes klubi kupujejo, prodajajo, menjujejo ... Število tujcev (zdaj, ko smo v EU, tega termina sploh ne moremo več uporabljati) ni omejeno. Vsak si lahko vse privošči. Če klub torej pripelje tujca, še ne pomeni, da je ta res tako zelo kakovosten. Mislim, da je bila tista reprezentanca po znanju izjemno kakovostna. Po nogometnem znanju je marsikateri igralec prekašal današnje reprezentante, pa ni igral v velikem klubu. Takrat se je bilo res težko prebiti v velike klube, saj je bilo število tujcev omejeno."

Katanec nima veščine komuniciranja
Pred desetletjem in pol je imela nogometna reprezentanca več podpore. "Absolutno, razlogov je najbrž več. Prvega ne pozabiš nikoli, okoli tistega je vse romantično. Srečko Katanec takrat ni bil pretirano drugačen, kot je danes. Javnost mu je takrat vse odpuščala, marsikaj smo mu odpustili tudi novinarji. Danes je vse drugače, malo smo se nasitili, da gre Slovenija vsake nekaj časa nekam, to se nam zdi skoraj samoumevno (takrat se nam ni). Katanec je še enkrat dokazal, da nima veščine komuniciranja in javnega nastopanja, kar ga precej tepe," verjame Jerković, ki na RTV Slovenija deluje že 23 let.

Mi zmagujemo, oni izgubljajo
Kakšne pasti so pri športnem novinarstvu? Nekdanji veslač je pri tem odločen: "Športni novinarji pogosto delamo napako, da navijamo skupaj z našo reprezentanco, da uporabljamo prvo osebo množine. Ko igramo dobro, mi igramo dobro, ko pa nekdo zapravi 11-metrovko, je nismo zapravili mi, ampak on. Morali bi biti bolj objektivni in z nasmehom povedati, da se je Slovenija prebila na EP, ampak mislim, da ne bi smelo biti preveč čustev."

Žanri se znotraj hiše lahko prepletajo
Pred tedni je deloma skočil v razvedrilne vode, saj je postal eden od voditeljev kviza Vem, kar je razložil: "Dobil sem vprašanje, ali bi me to zanimalo. Morda je bil na začetku komunikacijski šum, ker nismo vedeli, na kakšen način naj bi to potekalo. Možnost je bila, da bi se odrekel športnemu programu. Ko smo se našli, ni bilo nobenega dvoma. To je nov izziv, nekaj drugačnega, kar mi ustreza - morda tega po prvih oddajah še ni videti. V Sloveniji smo glede tega omejeni, vsi mislimo 'enkrat zidar, do konca življenja zidar'. Poglejte le primer Igorja E. Berganta. Ne vidim nobenega zadržka, da se znotraj naše hiše ti žanri ne bi bolj prepletali."

Rad ima književnost in film
Saša Jerković je ljubitelj književnosti, rad pogleda dober film in posluša glasbo. Zelo ga zanimajo druge stvari po svetu, pri čemer se je spet vrnil na novinarstvo: "Posplošujem, a zdi se mi, da nas športne novinarje preveč ukalupljajo. Naj se ne sliši kalimerovsko, ampak športno novinarstvo pri nas ni cenjeno novinarstvo. Moji kolegi so izjemno izobraženi in razgledani. Mislim, da po razgledanosti marsikdaj prekašajo svoje kolege v dnevno-informativnem programu. Na aktualno stanje v državi in po svetu se spoznam bolje, kot se večina novinarjev v informativnem programu spozna na šport."

Od snoba do rockerja
Po duši je rocker, saj mu je všeč trša glasba. Takole je opisal svoj izlet v München, kjer je pred leti s kolegom Alešem Potočnikom obiskal koncert AC/DC: "Šla sva z organiziranim prevozom. Ko sva prišla na avtobus, so me vsi pogledali po strani, češ, poglej ga snoba. Bil sem namreč v beli srajci, črnem suknjiču in kavbojkah, ker je bilo rano jutro. Rockerjem, ki so bili v usnjenih jaknah, sem se zdel čuden. A štos je bil v tem, da sem se kasneje preoblekel, kavbojke sem zamenjal s kratko pristriženimi hlačami te iste obleke, oblekel sem črne nogavice, črne teniske, torbico in sem bil izrezan Angus Young, Aleš Potočnik pa se je preoblekel v Briana Johnsona. Na glavi sva imela rdeče rožičke, ki so se svetili, dobila sva jih na Tajskem. Ko sem se tako našemil, pa so vsi dvignili prst."

Zaradi smeha najbolj stresna noč v življenju
Javnost je dvigala prst tudi leta 2003, ko je pri branju prispevka o nošenju žena padel v neobvladljiv smeh. A sam se tega ne spominja tako rad: "Zame je bila to izjemno stresna in negativna izkušnja. Vso noč in še del naslednjega dne, dokler niso začeli deževati pozitivni odzivi, sem to doživljal travmatično. Ko sem bil v studiu, sem se krohotal v kamero, znotraj mene pa je bila groza. 'Saško, umiri se, kaj počneš,' sem si govoril. Ko so to ljudje pozitivno sprejeli, je bilo tudi meni občutno lažje."

Vabljeni k poslušanju celotnega pogovora, v katerem Saša Jerković razloži, zakaj tokrat ne gre v Ukrajino, razmišlja o Zlatku Zahoviču, vlogi novinarja, prioritetah RTV Slovenija ...

Katanec zaželel srečen božič (1999)

Poročilo Saše Jerkovića o povratni tekmi v Ukrajini (1999)

Iz arhiva (2003): Prispevek o nošenju žena

Glasbeni izbor Saše Jerkovića: Led Zeppelin - Whole Lotta Love

VIDEO
Saša Jerković: Športno novinarstvo ni cenjeno
Slavko Jerič, <a href="https://twitter.com/stevilkeMMC">@stevilkeMMC</a>
Prijavi napako
Komentarji
Jarik
# 13.11.2015 ob 07:56
... berejo športske.
to ni kačji mašelj.
Nikec3
# 13.11.2015 ob 07:48
Led Zeppelin - Whole Lotta Love

Ni slabo za športnega novinarja ;)
koksli
# 13.11.2015 ob 08:02
Men je pa on car.

Sicer pa, kot mulc sem pred mnogo leti sem delal kot pripravnik v ŠU eno leto in je kaj za delati, tudi dopoldan na nešportni dan. Je pa odvisno od človeka, koliko dela vidiš. Oz. kašen je glavni urednik.
alcatraz
# 13.11.2015 ob 09:00
Eden najbolj simpatičnih ljudi, kar jih poznam.
COLD
# 13.11.2015 ob 08:28
Saško je car.
Kapitan Kljuka
# 13.11.2015 ob 10:19
Meni je Saško tudi faca!
joy
# 13.11.2015 ob 09:39
Branko! Kaj bova rekla? Je bil prekršek?
klemzyy
# 13.11.2015 ob 08:18
dR9d

Od tega imam to, da ko se spravi pisati članek ali pripravi prispevek ne govori traparij in lahko pove še marsikaj zanimivega kar je prebral mogoče že nekaj časa nazaj. Šport se prepleta, nek dogodek je lahko posledica nekega prejšnjega, za katerega nebi vedel če nebi podrobno spremljal ali po naklučju zasledil informacije.

Ravno kakšnih 14 dni sem zasledil članek kako je lebron james presegel mejo 9000 točk.
Vsakemu povprečnemu športnemu navdušencu je lahko jasno da je 9000 točk presegel že pred par leti. Vendar če oseba katera piše članek neve o čem piše lahko nastane takšna neresnica...

Če hočeš biti dober je treba biti aktiven ves čas!
klemzyy
# 13.11.2015 ob 08:04
Če hočeš biti z vsem na takočem je 8 ur na dan za športnega novinarja ( ki je tudi športni navdušenec po duši ) premalo. Lahko spremljaš dogodke, iščeš novice 24 ur na dan pa še ni dovolj!

Keep up the good work Saša!
420
# 13.11.2015 ob 08:13
nepozaben je njegov Liga prvakov kviz :-))
klemzyy
# 13.11.2015 ob 08:27
To pa ni več vprašanje zame. Me tudi ne zanima, in verjamem da imaš tudi ti bolj koristno delo, kot da razmišljaš o teh stvareh.
lookaaa
# 13.11.2015 ob 09:41
ko sem ponovno pogledal ta posnetek o nosenju zena, sem se zopet iz srca nasmejal. cisto spontana reakcija saska- meni zele lep moment športnih porocil.
kopibrejk
# 13.11.2015 ob 09:11
Prigoda o špasnem novinarju, ki se na avtobusu prelevi v rokerja po duši.
BACK
# 13.11.2015 ob 07:46
Sami sebe promovirate tlele na MMCju :) .."Ukrajinska reprezentanca je tista, ki nam v tem trenutku najbolj ustreza," .. upaj da se nisi zmotu , ane....bomo vidl :)
Celjan27
# 13.11.2015 ob 09:29
Saško je poleg Berganta največji car na RTV SLO...

...pa všeč mi je, da je za Zahoviča rekel, da mu ne bi uspelo dati toliko golov, brez pomoči soigralcev...hehehe...predvsem Džonija Novaka. Končno en, ki je rekel bobu bob.

Kar se pa tiče prenosa Lige prvakov in njegovega kviza - nepozabno.

Manjka nam tako pozitivnih ljudi/politikov/novinarjev, kot je on..ne pa neke negativne Rosvite, ipd.
zarman
# 13.11.2015 ob 13:06
SAŠA, ti si zakon..., za glasbeno željo bi dobiš +10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cenzuriran
# 13.11.2015 ob 11:50
Zelo simpatičen voditelj/novinar
kodsoj
# 13.11.2015 ob 18:09
Jao jao dministrator, ti pa si......
bom povedal lepše

Ko se začne studijski del športnega programa z Jerkovičem v naslovni vlogi, pretaknem ker zame osebno ni gledljiv.

V reprizi sem si ogledal izmenjavo mnenj med Zupanom in Udovičem po tekmi, kjer je Jerkovič odreagiral kot bojezljiv zajček in gledalce prikrašal za dragoceno resnico.

Zame je on osebno manifestacija rtv novinarja po vezah.
Mike1825
# 13.11.2015 ob 11:46
Deluje mi kot moška verzija Mojce Mavec, osebno sta mi oba skrajno nadležna ampak večini sta pa "simpatična".
Norland
# 13.11.2015 ob 09:28
Ne mores primerjat jerkovica in berganta. Iz sporta v odmeve je napredovanje. Iz sporta v Vem pa milo receno nazadovanje.
MrBadass
# 13.11.2015 ob 11:58
@Mike1825
Haha, točno to sem si tudi jaz mislil (le, da meni nista nadležna) in hotel napisat, potem pa sem videl tvoj komentar.
Quinlan
# 13.11.2015 ob 10:47
"Morali bi biti bolj objektivni in z nasmehom povedati, da se je Slovenija prebila na EP, ampak mislim, da ne bi smelo biti preveč čustev."

Ajde za objektivnost že mogoče, ma da ne bi smelo biti preveč čustev? Come on. Noben ne mara poslušat robota. Najbolje je poslušat komentatorja, ki navija z nami. Da ne omenjam, da lahko s čustvi nekako prenese vzdušje s tekme v dnevno sobo. Kar je tudi med drugim tudi point komentatorjev.
jingo
# 13.11.2015 ob 14:58
zelo dobro je odgovoril na tisto tezo, kako je naša reprezentanca kao kakovostnejša kot nekoč, ker igra več naših v tujih klubih. Popolnoma se strinjam z njim, da je kar nekaj tedanjih reprezentantov presegalo današnje, čeprav niso imeli (ne vem kakšne) mednarodne kariere.
atom ant
# 13.11.2015 ob 13:03
@alfabet

Nič nisem spregledal.
Tudi 11-metrovko smo mi zapravili, enako kot smo mi dosegli gol. Meni so vsi slovenski (in svetovni) športni klubi simpatični, ampak ne navijam za nobenega izmed njih. Navijam le za reprezentanco Slovenije. In ko igra naša reprezentanca (v katermkoli športu), potem zame, igramo mi. Enako je z Violami, Dragonsi in vsemi navijači sveta, ko igra njihov klub. Moj klub je reprezentanca.
Športni komentator je eden od promotorjev športnega dogodka in je uspešen toliko, kolikor nevtralnih (nezainteresiranih, hladnih....) osebkov potegne not. Navsezadnje, športni dogodki imajo svojo folkloro (tekmovalnost, borbenost, pripadnost, močna čustva....) in temu primerno naj bi se vsi udeleženci obnašali.
Vem pa, da izjemno težko svoje stališče vsiljujem že tem parim procentov dejanskih pristašev reprezentance Slovenije, ko pa v večini njih srček prestavi v peto brzino ob himnah nekih drugih držav (pa ne samo ex Yu).
viktoriana
# 13.11.2015 ob 14:33
"Novinarji v športu ne bi smeli biti navijači, četudi gre za slovensko reprezentanco. "
Se ne strinjam, mene to izredno moti. Če igra naša reprezentanca menim, da novinar lahko, če ne že mora pokazati svoja čustva. Seveda, če sam tako čuti. Saj gre vendar za našo, slovensko reprezentanco. Razumem, če gre za tekmo dveh slovenskih ekip med seboj, to mi je sprejemljivo a ne, da ne bo krega ;). Ampak, če igra pa reprezentanca? Prosim, poslušajte malo novinarje oz. reporterje drugih držav - naših sosedov npr. pa bolj temperamentnih narodov pa na splošno ...
To je to. Novinarji, le pokažite svoja čustva.
zozozo
# 13.11.2015 ob 14:21
Čustva so za kometnatorja vredu, ko gre za navijanje za naše. Ko pa se začne objokovanje dobrih potez nasprotnika in večno pritoževanje nad sodniki, pa hitro segnem po daljincu in dam na kak drug kanal.
atom ant
# 13.11.2015 ob 13:10
@alfabet

Sorry, še to... nikar ne omenjaj Miljkoviča v kontekstu športnega novinarstva. Preberi malo o definiciji čustvenega vampirja, pa boš vedel, kam sodi Miljkovič.
Lahkotnost zlivanja gnojnice s pomočjo edinega športnega dnevnika je pojav, ki je možen le v Sloveniji.
Ampak je*iga, tak narod smo. Mešanje d*eka nam je nacionalni šport in hvalabogu vseh miljkovičev tega sveta, da nam d*rek servirajo v neomejenih količinah.
Quinlan
# 13.11.2015 ob 10:49
@atom ant
Au, narobe sem razumel objektivnost. Imaš prav. Ko igrajo naši, so naši. Ne njihovi oz. oni.
dunbar
# 13.11.2015 ob 10:40
Saško je OK. Bister in s smislom za humor.

Mene bolj zanima, zakaj Laurenčiča rinete v komentiranje nogometnih tekem, ker ko slišim njegov glas, me mine do še tako zanimive tekme. Nima znanja, nima pa niti žara, da bi skril to neznanje. Prav sliši se, da mu gre fuzbal na kur___, in da se mu ne ljubi sedeti v studiju in govoriti, ker verjetno še sam ne vidi nekega smisla v tem.
Conchis
# 13.11.2015 ob 18:26
Kako lahko nacionalka vzgoji in tolerira tako nizek nivo sportnega novinarstva v casih, ko par klikov pokaze zalost doticnih mojstrov, je nepojmljivo. Delat iz tega show in kricat, da soortno novinarstvo ni dovolj cenjeno, ke pa strel v glavo, ne nogo...
NinCy2
# 13.11.2015 ob 13:51
Najboljši športni novinar/voditelj nasploh v Sloveniji...
Ko je bila nekoč liga prvakov še na nacionalki so bili njegovi kvizi vedno NEPOZABNI!
Saša ostani takšen kot si....

p.s.: čez ukrajino bomo pa preskočili, v mariboru bo prava čaga ;-)
alfabet
# 13.11.2015 ob 12:30
atom ant, a tale del:
Ko igramo dobro, mi igramo dobro, ko pa nekdo zapravi 11-metrovko, je nismo zapravili mi, ampak on.
si pa spregledal? Cisto pravilno je povedal, custva do neke mere ja, ne pa da skaces in vriskas v mikrofon od veselja, ko zmagujemo, ko izgubimo pa mirno govoris, kako so drugi zajebali. To lahko pocnes v kaficu, komentator na televiziji pa ni placan za to. In to je problem, tako kot razni Miljkovici, ki resujejo osebne zamere prek medija, za katerega delajo (clovek se zdaj pise o Prevcu in Tepesu).
dR9d
# 13.11.2015 ob 07:53
mene pa zanima kaj on sploh dela po osem ur na dan na rtv. in ostali, športov nobenih več ne prenašajo, na mmc tudi nič ne pišejo, službe pa vem da imajo teli športni novinarji
Quinlan
# 14.11.2015 ob 12:09
https://www.youtube.com/watch?v=rFF5I-0oqOY A za to se pa nisi sekiral? :D
fender6
# 13.11.2015 ob 20:06
super pogovor, mi jerkovič nikoli ni bil slab, ampak zdaj imam večji respect do njega
alfabet
# 13.11.2015 ob 18:51
atom ant, zelo tezko razumem tvoje poste, ker se naceloma strinjam s tabo, pisani pa so tako, kot da bi poskusil argumentirati proti meni.
Glede Miljkovica se strinjam, ampak se vedno je v Sloveniji on obravnavan kot sportni novinar. Tako kot so to obravnavani tudi tisti, ki govorijo o "nasih" pri zmagah in "njih" pri porazu. Taksno je pac stanje pri nas, zal. In ce se ljudje lahko slepajo na zmage, naj nase podpirajo tudi v porazu. V tem je poanta, ampak kakor sem rekel, ocitno se glede tega strinjava, tako da mi ni cisto jasno, kaj hoces povedat....
Eva Longoria
# 13.11.2015 ob 16:07
Asociacija na študentska leta :D....še bolj noro!
Eva Longoria
# 13.11.2015 ob 16:05
CHANDLER iz Prijateljev ;)
atom ant
# 13.11.2015 ob 10:00
Športni novinarji pogosto delamo napako, da navijamo skupaj z našo reprezentanco, da uporabljamo prvo osebo množine

Dejmo no....
Ravno ta "gremo, napadamo, naša žoga, moramo zdržati..." daje čar komentiranju reprezentance, to dviga še tako hladnega gledalca pred TV v dnevni sobi ali baru, ne pa frigidni "Slovenci imajo žogo" :(
Pa kaj ti ni jasno majster? Kaki Slovenci? To so naši in če jih tudi ti nimaš za svoje, pejt stran in odstopi mikrofon našemu komentatorju.
viktoriana
# 13.11.2015 ob 13:54
"Katanec nima veščine komuniciranja".
Nič hudega, če je nima. Pač vsak ni za vse. Zaradi tega se ni potrebno norčevati iz človeka.
Jaz razumem vse kar pove. In kar pove, je tudi realnost.

"Srečko Katanec takrat ni bil pretirano drugačen, kot je danes. Javnost mu je takrat vse odpuščala, marsikaj smo mu odpustili tudi novinarji."
In kaj bi mu/ste mu morali odpustiti??

"Danes je vse drugače, malo smo se nasitili, da gre Slovenija vsake nekaj časa nekam, to se nam zdi skoraj samoumevno (takrat se nam ni)."
A res? Dajte no. Slovenija se ne bo nikdar in nikoli redno uvrščala na velika tekmovanja? Ali lahko to že vendar enkrat razumete?? Nikoli. Saj ste nerealni. Še najbolj je realen g. Milovanovič (vsaj eden).
Jaz komaj že čakam na jutrišnjo tekmo in sem že z vsem srcem z našimi fanti. In zelo sem optimistična. Vendar sem hkrati tudi realna. Ne glede na to, kako se bo vse skupaj razpletlo – fantje so enostavno odlični. In njih mi bo resnično žal, če jim ne bo uspelo. Ker si enostavno zaslužijo. Kdor se bori, si zasluži. In fantje si zaslužijo. To so večkrat dokazali. Saj so vendar zelo blizu. Na koncu vedno zmanjka za las, morda malce zbranosti, izkušnje, moči. Če se uvrstimo, bo pa to itak fantazija.
Mislimo vsi skupaj pozitivno in ne kritizirajmo. Držimo pesti za naše fante. Ker zmorejo. Srečno!

P. S.
G. Jerkovič, ste mi bili zelo ok. novinar, prav rada sem vas imela, poslušala, ampak zadnje mesece ste pa res neprepoznavni. Tako ste "pametni", tako znate kritizirati, da je kar hudo, nesramno. Ko se bodo fantje uvrstili na EP se boste pa obrnili in vrteli okrog njih, da se bo kar topilo ... Takrat bo pa vse dobro in lepo. Tudi, če ne bo najboljše. Škoda.
urosh444
# 13.11.2015 ob 08:41
Eden boljših poznavalcev športa na RTV, vsaj kar se tiče nogometa ali pa vsaj tak vtis daje. Kar je žalostno, potem ostanejo še razni Grudni, Jerići, ipd. ki s športom prave zveze nimajo. Za 12 eur na mesec iz vsakega gospodinjstva, bi si bralci in gledalci zaslužili več strokovnosti in športne podkovanosti. Če mi zrihtate lektorja in nekoga, ki bo znal moje članke "opesniti" se jaz javim in vam napišem kak članek o nogometu vsak teden brezplačno. To bo članek, ki bo dejansko nekaj povedal in ne govoril zgolj o statistiki za katero se je že milijonkrat izkazalo, da je res kot bikini.
dR9d
# 13.11.2015 ob 08:11
@koksli
ja pred mnogo leti, ko so še imeli mnogo športov in prenosov, kaj pa danes

@klemzi
in kaj imaš od tega, če on gleda neke novice? naredi nič s tem, ne piše člankov, ne prenaša tekem
17
# 13.11.2015 ob 07:42
to da eni pravijo da imamo zdaj boljši kader ni res! zaho, pavlin, čeh, milanič, knavs, milinovič, ačimovič bi v današnjem času igrali v boljših klubih kot zdajšnji igralci. nimamo 1 igralca v premier ligi, v španski imamo 2 igralci pri slabših klubih.
Evropsko prvenstvo v nogometu
link
Bruselj ostal brez Eura 2020, uvodna tekma v Rimu
27
7. december 2017 ob 18:51 Predsednik Aleksander Čeferin je po zasedanju izvršnega odbora Uefe v Nyonu sporočil, da bo uvodna tekma evropskega prvenstva v nogometu 2020 odigrana v Rimu.
Več novic ...
Kazalo