Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.6 od 102 glasov Ocenite to novico!
Piranski zaliv
Arbitražno sodišče bo vendarle nadaljevalo delo in določilo mejo med Slovenijo in Hrvaško. Najbolj "sporna" je v Piranskem zalivu (na fotografiji), kjer Hrvaška Sloveniji ne priznava dostopa do odprtega morja. Foto: BoBo
Arbitraža
Hrvati so se enostransko umaknili iz arbitraže, potem ko so julija lani v javnost prišli prisluhi, v katerih se pogovarjata slovenski sodnik v arbitražnem tribunalu Jernej Sekolec in slovenska agentka Simona Drenik. Foto: BoBo
       Kršitve arbitražnega sporazuma s strani Slovenije niso take, da bi bilo nadaljevanje postopka nemogoče, zato ne premagajo cilja in namena sporazuma. Ni ovir, da se postopki v okviru arbitražnega sporazuma ne bi nadaljevali.       
 Arbitražno sodišče o "vzrokih" za nadaljevanje dela
VIDEO
Sodišče bo razsodilo o me...
VIDEO
Arbitražno sodišče nadalj...

Dodaj v

Arbitražno sodišče bo določilo mejo med Slovenijo in Hrvaško

Slovenske kršitve niso bile tako hude
30. junij 2016 ob 17:25,
zadnji poseg: 30. junij 2016 ob 18:26
Haag - MMC RTV SLO/STA

Arbitražno sodišče v Haagu, ki določa mejo med Slovenijo in Hrvaško, je sporočilo, da bo kljub hrvaškim očitkom nadaljevalo delo.

To je bilo prekinjeno, potem ko so Hrvati slovensko stran obtožili, da je kršila arbitražni sporazum.

Sodišče je zdaj odločilo, da so slovenske kršitve sicer bile, a ne toliko hude, da bi Hrvaška lahko izstopila iz sporazuma, sodišče pa ne bi moglo več neodvisno in nepristransko sprejeti končne razsodbe.

Kršitve ne premagajo cilja in namena
"Kršitve arbitražnega sporazuma s strani Slovenije niso take, da bi bilo nadaljevanje postopka nemogoče, zato ne premagajo cilja in namena sporazuma. Ni ovir, da se postopki v okviru arbitražnega sporazuma ne bi nadaljevali,"
je poudarilo sodišče.

Hrvati izstopili po prisluhih Sekolcu in Drenikovi
Hrvati so iz arbitraže enostransko izstopili julija lani, potem ko sta se v prisluhih, ki so prišli v javnost, ujela slovenski sodnik v arbitražnem tribunalu Jernej Sekolec in agentka Simona Drenik. Hrvaška je takrat sprožila postopek za odpoved arbitražnega sporazuma, ker naj bi ga Slovenija s komunikacijo med arbitrom in agentko grobo kršila, hkrati pa je zahtevala tudi, da arbitražno sodišče prekine delo, ker da je proces nepovratno kontaminiran.

Sodišče: Postopek ni kontaminiran
Sodišče je zavrnilo hrvaške obtožbe, da je bil postopek kontaminiran do take mere, da ga ni mogoče nadaljevati, ker naj bi Sekolec v celoten "spis" vnašal dokumente, ki jih ne bi smel. "Sodišče ugotavlja, da je Sekolec, arbiter, ki je bil vpleten v ex parte komunikacije, odstopil iz sodišča, potem pa ni bil izražen noben dvom v neodvisnost ali nepristranskost na novo sestavljenega sodišča." Sodišče je tudi podrobno pregledalo lastne dokumente in sporočila strankam ter ugotovilo, da sta med odločanjem sodišča krožila le dva Sekolčeva dokumenta. "Ta dokumenta pa ne vsebujeta nobenih dejstev ali argumentov, ki ne bi bili predstavljeni že s strani strank," je sporočilo sodišče in med drugim poudarilo, da za zaplete nobeden izmed sedanjih arbitrov ni odgovoren in da pretekli dogodki tudi ne bodo vplivali na njihove prihodnje odločitve.

Pet sodnikov bo še enkrat preučilo gradivo

Predsednik arbitražnega sodnika Francoz Gilbert Guillaume je lani septembra namesto Sekolca in hrvaškega arbitra Budislava Vukasa, ki sta odstopila, imenoval Norvežana Rolfa Fifeja in Švicarja Nicolasa Michela. Poleg omenjene trojke so v tribunalu še Britanec Vaughan Lowe in Nemec Bruno Simma. Sodišče bo zdaj v novi sestavi znova preučilo tako pisna kot ustna stališča in številne kartografske in druge dokumente, ki sta jih sodišču predložili obe državi. Nato se bo posvetovalo z obema državama, ali bo potrebna nova ustna obravnava pred dokončno odločitvijo.

Namen arbitraže rešiti dolgotrajen spor
Sodišče je tudi poudarilo, da je namen arbitraže v tem, da se reši dolgotrajen spor med obema državama "mirno in dokončno in v skladu s pravili in načeli mednarodnega prava ter pravičnostjo in načelom dobrososedskih odnosov ob upoštevanju njunih vitalnih interesov". "Če bi sodišče imelo kakršen koli zadržek, da s sedanjim procesom teh ciljev ni mogoče doseči, potem bi proces prekinili," so še dodali.

Slovenija zadovoljna z odločitvijo
Predsednik slovenske vlade Miro Cerar, predsednik države Borut Pahor in zunanje ministrstvo so pozdravili odločitev arbitražnega sodišča o nadaljevanju postopka reševanja spora o meji med Slovenijo in Hrvaško. Slovenija bo to odločitev spoštovala in enako pričakuje tudi od Hrvaške. Izpostavili so, da Slovenija še naprej podpira arbitražni postopek in arbitražno sodišče. Zaupa mu, da bo sprejelo pravično, dokončno in zavezujočo odločitev o mejnem sporu.

Hrvaška: Izstopili smo iz postopka. Sodišča "ne priznavamo".
Na drugi strani pa Hrvaška še naprej vztraja, da je izstopila iz postopka in da odločitve sodišča zanjo niso obvezujoče. Hrvaško ministrstvo za zunanje in evropske zadeve je tako sporočilo, da je arbitražno sodišče s svojo odločitvijo o nadaljevanju postopka v sporu o slovensko-hrvaški meji zamudilo priložnost, da bi vrnilo zaupanje v neodvisnost in nepristranskost lastnega dela in mednarodnega arbitražnega sodišča na splošno. Hrvaška diplomacija ponavlja, da so ravnanja Slovenije povzročila nepopravljivo škodo arbitražnemu postopku.

A. V.
Prijavi napako
Komentarji
RenatoP
# 30.06.2016 ob 17:32
celotna afera je brezvezna, vik in krik bi morali naši zagnati ker so hrvati arbitrom prisluškovali....
pašeresje
# 30.06.2016 ob 17:38
Sploh ne vem kaj se pogovarjamo,

meja naj bo kot je bila republiška, leta 1991,

preden so šli Hrvatje postavljat "začasni" mejni prehod - in v bistvu okupirali naše ozemlje
G.Bruno
# 30.06.2016 ob 17:32
Kaj pa zdaj? Konec idile?

thomas meier
# 30.06.2016 ob 17:36
Hrvati bi se morali končno naučiti, kaj so mednarodne pogodbe in da ne veljajo samo v primeru, ko prevladajo hrvaški interesi. SIcer pa mislim, da bo tole še dolga zgodba. Tudi če sodišče odloči in bo odločitev pravnomočna, je Hrvati ne bodo priznali in bodo še desetletja tupili svoje. Če jim sodba ne bo pogodu, seveda.
tonismile
# 30.06.2016 ob 17:34
Hrvate to itak ne briga ,oni se bodo ponovno nahujskali ,kakšne krivice se jim godijo tu in vsepovsod in kakršna koli sodba bo..........bo čisto vseeno.....vsaj kar se njih tiče.
K_ris
# 30.06.2016 ob 17:52
@Sonda

To bo še pestro - Kučan pa v jok ... do zadnjega je namreč računal, da bo morda na koncu vendarle obstala njegova intimna opcija press!


Kučan ni tisti, ki glasove volivcev lovi na ohranjanju spora s Hrvaško.
drg
# 30.06.2016 ob 17:30
Vsaj nekaj ..
darkwader
# 30.06.2016 ob 17:55
To bo še pestro - Kučan pa v jok ... do zadnjega je namreč računal, da bo morda na koncu vendarle obstala njegova intimna opcija press!

Kolikor se jaz spomnim je bila SDS proti arbitraži ali drugače, bila je njihova intimna opcija.
resnicar
# 30.06.2016 ob 17:44
Tudi če sodišče odloči in bo odločitev pravnomočna, je Hrvati ne bodo priznali in bodo še desetletja tupili svoje

Naj tulijo. Takrat bodo oni tisti, ki kršijo mednarodno pravo, ker ne priznavajo mednarodno pravnega akta. Takrat jih bo tudi minila volja obiska kakega drugega mednarodnega sodišča, saj to ne more drugače odločiti od tega kar je že mednarodno pravni fakt.

Vprašanje je samo, koliko metrov manj bo sedaj dobila Slovenija zaradi naše lasne nesposobnosti.
monte
# 30.06.2016 ob 17:48
Kolikor se spomnim, je v arbitražnem sporazumu (ki so ga podpisali tudi hrvati) jasno navedeno, da odstop od sporazuma ni možen in sta ga dolžni brezpogojno sprejeti obe državi.
Dejstvo je, da so isto kot naši pogajalci, počeli tudi hrvati (razlika je samo v tem, da so se naši bedaki pustili ujeti). Ob tem, da so hrvati še prisluškovali. Pa ne samo našim... in skrajni čas je, da raziskovalni novinarji zvohajo dokaze in izjave, komu vse (tudi izven slovenskih meja) so hrvati še prisluškovali. Je pa najbolj nobl, da so pač izpostavili slovenska pogajalca.
Jasno je, v katero smer gre izid arbitraže, zato jim je bil edini "rešilni pas", da se skušajo izogniti rezultatu, da pač povedo, da so prisluškovali. Prava afera pa bo, ko bodo prišli na dan dokazi o tem, komu vse so še prisluškovali...
Ajmo, novinarji, na delo! Za začetek na odmevnih dogodkih/krajih pred kamerami direktno ustrelit vprašanje: "Komu ste še prisluškovali"! Bo zanimivo videt že reakcije njihovih ksihtov... Slej ko prej bo nekdo začivkal...
ST11
# 30.06.2016 ob 17:55
preden so šli Hrvatje postavljat "začasni" mejni prehod - in v bistvu okupirali naše ozemlje

Tocno tako in za to bi takratne odgovorne politike morali obdolziti veleizdaje. Vsi, ki smo spremljali dogajanje malce blizje, smo vedeli, da se Hrvati ne bodo nikdar vec umaknili od tam, le nasi naivni in smehjlajoci politiki so delali po nekem svojem nacrtu.
pandicaa
# 30.06.2016 ob 17:49
Hrvati imajo letos spet volitve.

Oni za notranje politične interese že pripravljajo novo afero, Erjavec pa že slavi ...
beno1
# 30.06.2016 ob 18:05
Če bo arbitražno sodišče odločilo v prid Hrvatom, bodo sodbo seveda veselo sprejeli, sicer pa nikakor ne. To je vsekakor njihova mentaliteta.
Alchemist
# 30.06.2016 ob 18:50
Pacta sunt servanda. Temeljno načelo mednarodnega prava, ki se mu Hrvaška ne bo mogla izogniti.
drg
# 30.06.2016 ob 18:50
Koga briga, kaj Hrvati priznavajo in kaj ne. Odločba bo veljala in to je to.
pa3k
# 30.06.2016 ob 21:04
Prosim za kakšen časovni okvir!!!!

Primer:
Sodniki bodo znova preučili stališča (236 mesecev)
posvet z obema državama (48 mesecev)
dokončna odločitev znana (čez 217 let)

Ali pa bo morda kaj prej???? :)
amigo
# 30.06.2016 ob 22:18
Oktobra1954 je bil Podpisan Londonski memorandum, katerega sestavni del je tudi specialni statut, ki prepoveduje spremembe meje osnovnih administrativnih enot z namenom, da bi ogrožali etnično sestavo ustreznih enot. Londonski memorandum nam je Slovencem ponovno odvzel pomemben del ozemlja od Nabrežine do Debelega rtiča, vključno z mestom Trst (Cona A), ki je bilo priključeno Italiji. Cona B od Debelega rtiča do reke Mirne na jugu (pri Novem gradu), je pripadla FLRJ oziroma Sloveniji. (mednarodno pravno veljavno dejstvo) No, moralo bi biti tako, pa ni bilo, saj si je večji del cone B dejansko prilastila Hrvaška. Na tem prisvojenem ozemlju so Hrvati, v nasprotju z Londonskim memorandumom in Specialnim statutom, ogrozili ter popolnoma spremenili etnično sestavo administrativnih enot. (hrvaška kršitev mednarodnega prava) Hrvaški komunisti so od občine Piran odtrgali k.o. Kaštel in k.o. Savudrija ter oboje priključili novi občini Buje. Lastnino občine Piran – ozemlje pri svetilniku na rtu Savudrija, so dobesedno ukradli!
Tito po materi Slovenec je tu dobesedno ociganil in okradel Slovence. Brez njegovega privoljenja Hrvatje ne bi ukradli Savudrijskega polotoka in ozemlja do reke Mirne. To je bila kršitev mednarodnega prava. Nekje sem prebral, da so hrvaški agentje iz tržaškega arhiva ukradli originalno katastrsko dokumentacijo tega območja.
juventina10
# 30.06.2016 ob 19:33
mene samo zanima če bi bila štorija obratna, če bi hrvati bili veseli, da bi bilo rešeno v njihovo dobro. kaj bi dejali, če bi kljub prisluškovanju bilo rečeno , da ima hrvaška prav. ah ja takrat pa bi bilo v redu.
izo
# 30.06.2016 ob 21:12
Predmet arbitraže je izključno slovensko morje.

ne, predmet arbitraže je tako morska, kot kopenska meja, kjer so sporne točke (mura, trdinov vrh ipd)
TineB
# 30.06.2016 ob 18:28
Hrvaška pač BO MORALA odločitev sodišča spoštovati ... V primeru arbitraže med Argentino in Čilom sta se državi skoraj zravsali po objavi odločitve arbitražnega sodišča, ki ga tudi ena stran ni priznala. Pa je "poražena" stran po nekaj letih muljenja in tuljenja bila primorana sprejeti izid arbitraže.
bob7
# 30.06.2016 ob 17:52
Odlično.
Valjhun Kajtimar
# 30.06.2016 ob 21:50
Zanimivo.... hrvati citirajo enga največjih sinov Srbije; ne priznajem ovaj sud!
nonparel
# 30.06.2016 ob 21:21
Trdinov vrh je slovenski, Sv.Gero pa naj kar Hrvati imajo. A mogoče kdo ve, kje se ta njihova Sv. Gera nahaja, na starih zemljevidih je nikdar ni bilo.
garmond
# 30.06.2016 ob 21:05
Predmet arbitraže je izključno slovensko morje. Hrvati nimajo kaj izgubiti, lahko samo pridobijo. Ne verjamem, da bo arbitraža prisodila celoten Piranski zaliv Sloveniji, zato bo Slovenija tista, ki bo zopet izgubila nekaj svojega, v tem primeru en del slovenskega morja. Za to se lahko zahvalimo našim politikom, ki so že takoj po osamosvojitvi dopuščali Hrvatom da rinejo na naš teritorij. Obmejna vprašanja s Hrvaško je tudi naša politika konstantno uporabljala za svoje predvolilne namene, pri tem je najbolj izstopala SLS, pa tudi SDS se je tega rad posluževal.
daryankoff
# 30.06.2016 ob 20:54
Arbitraža je v vsakem primeru za nas neuspeh. Pogajalsko izhodišče bi morala biti meja na reki Mirni, iztržili pa bi potem lahko celoten Piranski zaliv, vključno s Savudrijo. To je pa res tisti še sprejemljiv minimum.
glasrazuma
# 30.06.2016 ob 18:30
Če bo odločitev dobra za njih, bo pa arbitraža kar naenkrat spet postala vredna zaupanja.
mike81
# 30.06.2016 ob 18:11
lahko se jim preprosto zapre vrata v Schengen...pa da vidimo ali bodo spoštovali odločitev sodišča ali ne...ali podpišete sodbo ali pa ne boste v Schengnu....
MP3CE
# 30.06.2016 ob 21:36
Kakršna koli bo že odločitev AS, jo ima smisel spoštovati. Kar se mej tiče, bo nekje vmes, kar se dolgoročnih jajcanj tiče, pa je prav, da našim nezrelim politikantom in hujskačem (na obeh straneh meje) vzamemo najljubšo igračo in sredstvo za poceni manipulacij za prikrivanje lastnih rabot, nepotizmov, skorumpiranosti in nesposobnosti.
fender6
# 30.06.2016 ob 20:16
Kakšne možnosti potem sploh imamo, če arbitražno sodišče odloči in Hrvaške te odločitve ne priznava?

Politične.
Prej ko slej bodo hrvati priznali odločitev sodišča, pa magari čez 30 let.
Novega razsojanja namreč ne bo, ker slovenija bo imela mednarodni papir o meji, hrvati pa bodo 'argument' imeli samo jok in stok
cene vols
# 30.06.2016 ob 19:45
Končno! Naj se ve , da je Hrvaška ena izsiljevalska in neresna pogajalka in da Evropa tega ne bo tolerirala.
Lukas
# 30.06.2016 ob 19:20
Ko država enkrat ratificira mednarodno pogodbo, ni več poti nazaj. To je ravno bistvo mednarodne pogodbe. Drugače bi vsaka država, ko ji čez čas kaj ne bi bilo všeč, od te pogodbe odstopila. Hrvaška je z arbitražnim sporazumom med drugim ratificirala tudi člen, ki govori o tem, da o vseh morebitnih sporih in nejasnostih odloča arbitražno sodišče. Seveda o tem ne more odločati stranka v postopku, potem sodišča sploh ne rabimo. Drugo vprašanje pa je, kakšna bo končna odločitev glede na obnašanje naših amaterjev. Hrvati so bili isto sposobni narediti tako, da jih ni nihče ujel, stališče enih in drugih pa ni nič novega. Obe državi bosta končno odločitev morali spoštovati, sploh ker sta članici EU-ja. Nobena od večjih članic EU-ja ne bo dovolila, da se mednarodne pogodbe ne bi spoštovale. Ne iz kakšne posebne ljubezni do Slovenije, ampak čisto zaradi lastnih interesov v svojih primerih.
mend055
# 30.06.2016 ob 18:11
Da, soseda Hrvaška bo spoštovala vsako odločitev, ki jim bo pisana na roko, saj za take primere imajo razum.
Če pa jim odločitev ne bo pisana na roko, le te ne bodo spoštovali, saj se takrat ''skupno priključijo in vključijo na čustva/emocije'' in ga biksajo po dolgem in počez čez nas Slovenijo.
felipesko
# 01.07.2016 ob 01:04
Tito po materi Slovenec je tu dobesedno ociganil in okradel Slovence. Brez njegovega privoljenja Hrvatje ne bi ukradli Savudrijskega polotoka in ozemlja do reke Mirne. To je bila kršitev mednarodnega prava.

Tito se s tem ni ubadal......Bakarič je kot hrvaški politik,skrbel za naseljevanje Hrvatov iz notranjosti,na vsako izpraznjeno mesto italijanskih familij,ki so se selile v Italijo,kot je narekoval dogovor......
Na "naši" strani je za sporazum skrbel Kardelj,ki je bil teoretik in ga dogajanje v praksi ni zanimalo.....
Hrvati so znani po takšnih dejanjih že iz zgodovine in tudi tole arbitražno blefiranje,je njihov pričakovan špilferderberski način pridobivanja ozemlja....
Ponarejanje katastrov,prisvajanje pomembnih osebnosti,prirejanje zgodovinskih dejstev,je njihova nacionalna folklora,ki jo imajo v genih.....
Nikoli v zgodovini niso imeli zaveznika in tudi danes ga nimajo in to pove dovolj............tolažimo se lahko s tem,da jih dohajamo.....
komsomolec
# 30.06.2016 ob 22:25
Istri avtonomijo! Tam nikoli ni bila hrvaška! Nikoli!
esspero
# 30.06.2016 ob 21:25
ODLOČITEV je lani objavila bosanska BUKA , meja je pri Savudrijskem svetilniku , kjer imamo dostop do mednarodnih vod preko lastnega teritorija. Torej je naš celoten Piranski zaliv ter celotna njegova obala (Crveni vrh ,Kanegra).! Po odločitvi o coni A in B , kjer smo slovenci izgubili Goriško , Tržaško in Julijsko krajino v Italiji , nam pripada slovenski del cone B na reki Mirni .Arbitražni kompromis je svetilnik , a za hrvate tudi to preveč. Zato so sprovocirali zadevo , ker ne vedo kako in kaj.!
juk
# 30.06.2016 ob 18:26
So pa HRvati svoje najbrž dosegli. Umaknili smo arbitre ki so dobro delali za nas, sedaj je sodišče imenovalo arbitra za katerega ne vemo če je dober. Drugače pa je arbitraža tako cenjen postopek da bomo z lahkoto uveljavili sodbo, če bomo le hoteli
DrMinistr
# 30.06.2016 ob 21:48
Hrvaška: Izstopili smo iz postopka. Sodišča "ne priznavamo".

Hehe Hrčki "Ne priznajem ovog suda"
21.12.2012
# 30.06.2016 ob 21:25
Na koncubomo imeli sodbo na papirju in dejanske polne stroške arbitraže.
vnk
# 30.06.2016 ob 17:56
So nas pri NLBju že tko na suho nategnili, da lahko samo najslabše pričakujem še, ker so naši politiki za razliko od nekaterih drugih nesposobni uveljavljati interese lastnih državljanov in nas imajo za hlapce, da se včasih vprašaš čemu sploh samostojnost.
gremyus
# 30.06.2016 ob 21:21
@slorevolucija: Pa kaj bomo skregan z njimi ? A bo to bolje ?? Hočeš nočeš, vedno bomo skupaj, vedno bomo mejili na njih, vedno bomo sosedje in tega nihče ne bo mogel spremeniti. Zdaj, kolk se bomo pustili podj* zahodu je pa odvisno od nas samih. To kar praviš, da imajo vedno prav... to so politične igrice politikov za nabiranje točk ... Nacionalizem je še vedno palil pri volitvah. Verjemi, da hrvatje v ogromnem deležu niso slabi ljudje. Imaš tudi negativce, samo take tudi pri nas najdeš, pa ne malo. Pa tudi ne samo pri nas, po celem svetu jih najdeš. Najbolje se z njimi shendla tako, da se jih ignorira in se jim pokaže, da s tem kar delajo ne bodo nič naredili. Še v Vukovarju imajo dovolj političnih igric in pravijo da naj raje politika zrihta delo, ne pa podpihovanje ljudi o tem katera tabla in v katerem jeziku bo kje stala. Pazi... Vukovar, ko je bil cel pekel tam. Kot pravim, ljudje so naveličani tega... nočejo tega.
Javorovina
# 30.06.2016 ob 20:41
Po mojem večji kraval, kot naredijo, več ljudi v mednarodni javnosti si bo vzelo minuto časa za "preučitev" tega problema, in bodo videli, za kakšne bizarnosti se gre-torej da država-plaža sosednji državi poskuša onemogočiti dostop do odprtega morja praktično na osnovni tega, da je sosednja država manjša. Ne glede na to, ali nek kot v ostrem trikotniku meri 0,002 ali 0,001 stopinje ... če meri več kot 0 stopinj, je pač trikotnik (in ne črta). In ne glede na to, kako majhni in utesnjeni smo ... če imamo zunanje morje, nam pripada tudi izhod naprej na odprto morje. To je tako kot če bi majhni državi odrekali pravico do lastnega zračnega prostora ... ali pa da bi za vrh visoke gore v majhni državi sosednja država rekla, da posega v njihov zračni prostor in da prebivalci ne smejo hoditi na ta vrh brez njenega dovoljenja.
cairns
# 30.06.2016 ob 20:23
Arbitražno sodišče bo določilo mejo med Slovenijo in Hrvaško

mataj
# 30.06.2016 ob 18:42
Ha,ha,ha! SDS pa v jok in na drevo! Z ljubljenim seveda!
foxhunt
# 30.06.2016 ob 18:00
A je Kahl uredil zadevo, tko kot na Krimu?
felipesko
# 01.07.2016 ob 00:44
Hrvaška: Izstopili smo iz postopka. Sodišča "ne priznavamo".

Zanimajo me izjave o sodišču,če bi slučajno padla odločitev,da je piranski zaliv hrvaški...
"Mi sud ne priznamo,ali priznajemo njihovo odluku,pošto je pravedna."
filedit
# 30.06.2016 ob 23:15
Pa a so vsi čist nesposobni al kaj?!
iztrd
# 30.06.2016 ob 21:01
Super, da se bo arbitraža nadaljevala. Radoveden sem, kako se bo to razvijalo ...
juk
# 30.06.2016 ob 18:04
Seveda se lahko prisili Hrvaško v spoštovanje odločitev
Napetost
# 30.06.2016 ob 17:44
Ja seveda, če Hrvatom sodba ne bo kul, oni tega pač ne bojo priznali in bo za njih vse po starem. Težava za Slovenijo je, da je mednarodno pravo nekoliko težko uveljavljati - pač, Hrvate se da prisilit v to edino skozi mednardoni pristisk. Kako se bo Evropa odzvala je vprašanje predvsem stopnje lobiranja enih in drugih in pogleda posameznih EU držav na Hrvaško ignoranco pogodb.

Zanimivo bo pa v trenutku, ko bo Hr hotela v Šengen, katere karte bodo v veljavi. Tle je tudi EU poleg kot stranka in bo nekoliko čudno, če bo ignorirala sodišče.

Kakorkoli, Slovenci smo si zapravi edinstveno priložnost za dokončno rešitev tega problema.
zzivanov
# 01.07.2016 ob 07:05
Ne priznajem ovaj sud
Ne priznavam tega sodisca
Brati hrvati#press
Kazalo