Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.6 od 20 glasov Ocenite to novico!
Dunaj
Dunajska policija na kraju dogodka. Foto: Reuters

Dodaj v

Dva napada z nožem na Dunaju, huje ranjeni štirje ljudje

Policija išče moškega
7. marec 2018 ob 23:02,
zadnji poseg: 7. marec 2018 ob 23:59
Dunaj - MMC RTV SLO, Reuters, STA

Neznanec je zvečer v dunajskem okrožju Leopoldstadt blizu parka Prater z nožem napadel in huje poškodoval tričlansko družino - očeta, mati in 17-letno hčer. Vsi trije so v smrtni nevarnosti.

Napadalec je nato pobegnil in ga še iščejo, so sporočili dunajski policisti. Razlog za napad ni znan.

Pol ure pozneje je bila v istem okrožju napadena še ena oseba, ki je tudi v smrtni nevarnosti, vendar še ni jasno, ali obstaja povezava med obema napadoma.

"O napadalcu ne vemo nič, iščemo pa moškega," je povedal predstavnik za odnose z javnostmi dunajske policije.

V zvezi z drugim napadom je bil pozneje aretiran neki afganistanski državljan.

Prvi napad se je zgodil približno ob 19.45 pred japonsko restavracijo. Začasno je bil oviran tudi promet na bližnji podzemni železniški postaji.

M. R.
Prijavi napako
Komentarji
zala10
# 07.03.2018 ob 23:56
A male citizen of Afghanistan was later arrested in connection with the second assault ...

Moški, državljan Afganistana, je bil kasneje aretiran v povezavi z drugim napadom .....
el kondor prevc
# 07.03.2018 ob 23:08
Ravno kakšno uro pred tem je madžarski minister Janos Lazar opozoril kako nevaren postaja Dunaj. Kar je zelo razhudilo avstrijske medije. Potem pa tole!
el kondor prevc
# 07.03.2018 ob 23:34
Na avstrijskem glavnem radiu niti besedice o tem. Kaki ignoranti, to ne moreš da verjameš.
StariFonza
# 08.03.2018 ob 00:19
@K_ris Ja, v njunem kulturnem vzorcu je uporaba noža za razčiščevanje medsebojnega konflikta občutno manj vprašljiva kot v kulturnem vzorcu povprečnega avtohtonega Dunajčana spodnjega razreda.
el kondor prevc
# 07.03.2018 ob 23:43
A to govoriš o japonskih priseljencih, glede na to da se je napad zgodil pred japonsko restavracijo?

Ne razumem kaj sploh hočeš reči? Da je bil kakšen kamikaza ali samuraj? Ker Japonci so pa res tako problematičen narod, kjer koli po svetu živijo pojejo karaoke, zganjajo teror in so nasploh neolikani. Ali da je bil morda kakšen korejec, ki ne more pozabit japonske okupacije pred 100 leti?
PomisliSe1x
# 07.03.2018 ob 23:50
tk92

pac se je zgodilo ze kar nekaj napadov z nozi, kjer se je izkazalo, da gre za neavtohtone ljudi dolocene ideologije,
dovoljkrat da ljudje dobijo asociacije, ki nam govorijo, kje bi lahko bil glavni vzrok, da bi stvari morali spremeniti, da se to neha
zozozo
# 08.03.2018 ob 00:26
Dva člana družine sta v stabilnem stanju, o tretjem pa še ni informacij. Pravijo avstrijski časopisi.
anibidar
# 08.03.2018 ob 14:49
Vojsko na meje, ne pa na misije - STOP migrantom! To kar se dogaja pelje samo v vojno. Mediji nam prikrivajo dejansko stanje v Sloveniji. Mislim, da smo zelo blizu kaastrofe.
cabbage
# 08.03.2018 ob 08:44
kakšen prispevek.... na RT imamo veliko več podrobnosti, ki pa me sploh niso presenetile, saj gre za vedno en in isti primer
trpotec
# 08.03.2018 ob 19:28
Lahko se preneha z ugibanjem.
Afghan man admits to stabbing of 4 people in Vienna
http://abcnews.go.com/International/wireStory/austrian-police-detain-suspect-vienna-knife-attack-53601548

Prihod ogromne količine ljudi z zelo drugačno kulturo in vrednotami, ki se po vrh vsega večinoma ne morejo normalno vključiti v družbo, bo imel oz. je že imel seveda tudi posledice v porastu kriminala. To ni rasizem ali nestrpnost - neupravičeno bi bilo vse slikati v isti luči oz. kritiko graditi na argumentu rase ali etnične pripadnosti - vendar je pri takem številu ljudi in naraščujoči getoizaciji nekaj pričakovanega. Vse ostalo je slepljenje in tiščanje glave v pesek. Zgodovina nas tudi uči, kako se take stvari lahko končajo, npr. na primeru Libanona. Nenazadnje pa je tudi Jugoslavija bila multukulturna, multietnična družba - in to precej bolj kohezivna od tega evropskega socialnega poizkusa.
kapljač
# 08.03.2018 ob 18:13
Messer-Attacken in Wien: Tatverdächtiger gesteht | Welt
.......................
Dec je priznal oba napada. Motiv, ker mu je šlo slabše v Avstriji kot Afganistanu. Zdej ,če je to zadosten motiv, da nekoga, kar tako napademo in porežemo, potem ta svet ni več varen
Aprila
# 08.03.2018 ob 12:05
TCF, v večina primerih nasilja v Evropi z Evropejci v glavni vlogi gre za nasilje nad domačimi (kar se lepo vidi v črni kroniki) medtem ko so zločini s storilcem z koreninami iz Afrike ali srednjega vzhoda velikokrat storjeni nad neznanci.
jureimacure
# 08.03.2018 ob 06:19
Groza.
el kondor prevc
# 07.03.2018 ob 23:59
Torej misliš, da ima Avstrijec japonsko restavracijo in da je Avstrijec kuhar v njej?

Sprašujem te samo komu bi naj po tvoje Japonci šli v nos? In zakaj bi se zamerili ali Kitajcem, Korejcem, Arabcem, Indijcem, Turkom, Rusom, Izraelu, Ameriki? Razsvetli me, nisem še namreč slišal da bi Japonska diaspora ali Japonski turisti kjerkoli po svetu delali zgago, izsiljevali, pretepali ali se obnašali nečastno...
21.12.2012
# 07.03.2018 ob 23:45
"lepo" je brati novice na to temo, ampak nekdo je novica in njemu in njegovim sigurno ni lepo
Aprila
# 08.03.2018 ob 18:04
V avstrijskih medijih sporočajo da je afganski migrant priznal dejanje napada na družino in izjavil da je to storil ker je bil slabe volje oziroma direkten prevod:"v slabem, agresivnem razpoloženju". To slabo razpoloženje in nezadovoljstvo kot motiv sta se pojavila kar v nekaj zločinih povzročenih s strani migrantov. Edino prav bi bilo da se jih vrne v domov, v domače okolje, ker izgleda da bivanje v Evropi ne deluje ravno najbolje na njih.
Aprila
# 08.03.2018 ob 18:05
Link do članka: http://www.krone.at/1660732
anibidar
# 08.03.2018 ob 15:29
Spet bodo po nedolžnem krivi begunci.
TCF
# 08.03.2018 ob 10:55
@PomisliSe1x
"pac se je zgodilo ze kar nekaj napadov z nozi, kjer se je izkazalo, da gre za neavtohtone ljudi dolocene ideologije,
dovoljkrat da ljudje dobijo asociacije, ki nam govorijo, kje bi lahko bil glavni vzrok, da bi stvari morali spremeniti, da se to neha"

Hmm, ravno danes sem prebrala dve novici o napadu z nožem pri nas v Sloveniji (jih imate na prvi strani, če jih želite prebrati), pa vse kaže na to, da tega dejanja niso storili "begunci", temveč kar Slovenci.

Btw, ne pravim, da določeni tujci tega ne počnejo (ker počnejo), toda mogoče bi bilo dobro pomesti tudi pred svojim pragom preden prihajamo do nekih zaključkov kot so "vemo, kje bi lahko bil glavni vzrok".
smallbudget
# 08.03.2018 ob 09:38
In čisto logično gledano preden začnete prst upirati na kakšne arabce spet in terorizem itd. - a ni zelo nenavadno, da jih napade z nožem na preklop in to samo eno družino?

Mogoče, ker spet beremo o "občutljivi" tematiki.

Razumel bi, če bi se to zgodilo pri nas in bi lov za storilcem še potekal.
DrKult
# 08.03.2018 ob 08:25
Zozozo "Nekdo je nekoga napadel na Dunaju? To se zgodi večkrat na mesec. Zakaj je to novica za na MMC? Vsaj glede na to, kaj ste do zdaj napisali?"

Zadnja leta res.
m72
# 07.03.2018 ob 23:52
Potni list so že našli?
firbec111
# 08.03.2018 ob 10:30
smallbudget

In čisto logično gledano preden začnete prst upirati na kakšne arabce spet in terorizem itd. - a ni zelo nenavadno, da jih napade z nožem na preklop in to samo eno družino?

Mogoče, ker spet beremo o "občutljivi" tematiki.

Razumel bi, če bi se to zgodilo pri nas in bi lov za storilcem še potekal.

a na štajerskem tudi?
DrKult
# 08.03.2018 ob 07:33
Zozozo "Ful mi je dobro, kako vsi vnaprej veste, kaj se je zgodilo. A vas napad na švicarskem vlaku, ko ste počeli prav isto, ni nič izučil?"

Statistična verjetnost.
K_ris
# 07.03.2018 ob 23:52
@el kondor prevc

Torej misliš, da ima Avstrijec japonsko restavracijo in da je Avstrijec kuhar v njej?

Ker če ne, potem ta Japonec (ali dva) tudi spadata med 10.000 ljudi, ki so jih sprejeli v Avstriji. Nisem opazil, da bi kakšne druge kriterije pri tem postavljal.
ishgilliath
# 08.03.2018 ob 06:24
Ravno kakšno uro pred tem je madžarski minister Janos Lazar opozoril kako nevaren postaja Dunaj. Kar je zelo razhudilo avstrijske medije. Potem pa tole!
Dunaj da postaja nevaren? Lol, škoda samo da ljudje ki tam živijo tega še niso opazili. Pa glede na to, da imam čez cesto Afganistansko restavracijo res sploh ne vem, kako sem si do zdaj sploh upal iz hiše stopit v to divjino....
K_ris
# 07.03.2018 ob 23:54
@PomisliSe1x

pac se je zgodilo ze kar nekaj napadov z nozi, kjer se je izkazalo, da gre za neavtohtone ljudi dolocene ideologije,
dovoljkrat da ljudje dobijo asociacije, ki nam govorijo, kje bi lahko bil glavni vzrok, da bi stvari morali spremeniti, da se to neha


A ko gre za avtohtone ljudi, pa ljudje ne dobijo asociacij, da bi stvari morali spremeniti, da se to neha? Jaz jih namreč tudi takrat ...
tk92
# 07.03.2018 ob 23:54
PomisliSe1x

seveda - glede na komentarje na portalih je zelo jasno, da je rešitev dobro prakticiral že en avtohtoni avstrijec, ki je migriral v nemčijo in potem preprosto vse ljudi neke etnične skupine želel kaznovati, zaradi dejanj določenih posameznikov.
ampak ne sej to je bogokletno kar pravim - vsi so taki, samo čakajo na priložnost da nekoga ubijejo kajne? Oh svet mora biti lep če imaš v glavi tako lepo razdelano in jasnega sovražnika, namesto da bi se človek ukvarjal s čim bolj pomembnim
tk92
# 07.03.2018 ob 23:44
preden začnete tu pametnjakoviči pametnjakovičit internet obstaja zato da informacije dobiš na raznih portalih lahko. In čisto logično gledano preden začnete prst upirati na kakšne arabce spet in terorizem itd. - a ni zelo nenavadno, da jih napade z nožem na preklop in to samo eno družino? a ni zelo nenavadno da napade samo par oseb nato pa zbeži (pri terorizmu je napad ponavadi na random ljudi v čim večjem številu)
vem da je težko recionalno razmišljati ampak dajte poskusit ljudje - je res ful kul
K_ris
# 08.03.2018 ob 00:21
@StariFonza

Ja, v njunem kulturnem vzorcu je uporaba noža za razčiščevanje medsebojnega konflikta občutno manj vprašljiva kot v kulturnem vzorcu povprečnega avtohtonega Dunajčana spodnjega razreda.


Kaj ima to s krivdo? Si ti kriv za slovenske tajkunske zgodbe, ker je to del slovenskega kulturnega vzorca?
K_ris
# 08.03.2018 ob 00:01
@el kondor prevc

Ti si pisal o 10.000, ki so jih sprejeli (in nisi navajal kakšnih dodatnih kriterijev). Ta dva Japonca so tudi sprejeli ... Ali pač?
K_ris
# 07.03.2018 ob 23:59
Za drugi napad je zdaj znano:

Afganistanec zaštihal Čečena

Sta oba kriva, ker sta oba muslimana?
JozekVeseli
# 07.03.2018 ob 23:43
Ne razumem te novice. V Ameriki umorijo 10k ljudi na leto. To je 30 na dan. Samo danes je v ameriki gledano umrlo 30 ljudi. Kaksna novica kje?

Tovrstne novice namigujejo, da gre za terorizem. Na javni rtv bi pricakoval, da prvo preverite informacije in nam potem posredujete dejstva. Ce je slo za terorizem, napisite, da gre za terorizem. Ce pa ne vete, pa raje nic ne pisite. Na koncu se bo pa izkazalo, da je Hans imel osebne zamere in bo vse skupaj izpadlo pateticno.
K_ris
# 07.03.2018 ob 23:38
@el kondor prevc

To dobijo nevtralni, dosledni in korektni Avstrijci v zahvalo, zato ker so sprejeli na 10 tisoče ljudi, jim nudijo denar, šolanje, streho nad glavo in drugo oskrbo. Pa sploh niso vpleteni v nobeno vojno.

A to govoriš o japonskih priseljencih, glede na to da se je napad zgodil pred japonsko restavracijo?
zozozo
# 07.03.2018 ob 23:34
Ful mi je dobro, kako vsi vnaprej veste, kaj se je zgodilo. A vas napad na švicarskem vlaku, ko ste počeli prav isto, ni nič izučil?
zozozo
# 07.03.2018 ob 23:07
Nekdo je nekoga napadel na Dunaju? To se zgodi večkrat na mesec. Zakaj je to novica za na MMC? Vsaj glede na to, kaj ste do zdaj napisali?
mb128
# 07.03.2018 ob 23:23
Jakuze, ki hočejo uničiti japonsko restavracijo?!
komsomolec
# 07.03.2018 ob 23:39
ob 19.45 pred japonsko restavracijo

zapret vse japonske restavracije.
Kazalo