Svet

Poudarki

  • "Največja katastrofa v zgodovini egiptovskega nogometa"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,1 od 54 glasov Ocenite to novico!
Port Said
Obračunavanje se je začelo po koncu tekme. Foto: Reuters
Port Said
Igralci so bili povsem nemočni pred podivjanimi navijači. Foto: Reuters
Port Said
Na tekmi je bilo slabo poskrbljeno za varnost. Foto: Reuters

Dodaj v

Foto in video: V nasilnem obračunu na nogometnem igrišču več kot 70 mrtvih

Domači navijači vdrli na igrišče po zmagi svojega moštva
1. februar 2012 ob 20:51,
zadnji poseg: 1. februar 2012 ob 22:01
Kairo - MMC RTV SLO/Reuters

V egiptovskem mestu Port Said je bilo v napadu navijačev, ki so po koncu nogometne tekme vdrli na igrišče, ubitih 79 ljudi. Najmanj tisoč ljudi je ranjenih.

Na igrišču se je eden izmed najuspešnejših egiptovskih nogometnih klubov Al Ahli pomeril z domačim klubom Al Masri. Navijači domačega kluba so po zadnjem sodnikovem žvižgu vdrli na igrišče in napadli igralce gostujočega moštva, čeprav so ti izgubili tekmo proti gostiteljem.

Igralec Ahlija Mohamed Abo Treika je nasilje opisal kot vojno. "To ni nogomet. To je vojna in ljudje so umirali pred nami," je dogajanje opisal najboljši egiptovski igralec zadnjega desetletja.

Majhna skupina policistov je vzpostavila koridor, da bi zaščitila igralce, vendar je navijačem vseeno uspelo pretepati igralce Al Ahlija. Metali so tudi kamenje in steklenice. Mnogi navijači so imeli pri sebi nože.

Priče so povedale, da se je vse začelo, ko so navijači Al Ahlija razvili transparent, s katerim so zasmehovali Port Said, nato pa je eden izmed navijačev še pritekel na igrišče z železno palico.

Navijači Al Masrija so nemudoma vdrli na igrišče, napadli igralce Al Ahlija in se nato obrnili še proti njegovim navijačem na tribunah.

Večina žrtev je bila poteptanih, ko je ljudi zajela panika, ali pa so padli s tribun. Med mrtvimi so tudi številni policisti.

Vojaški helikopterji za evakuacijo igralcev
Namestnik ministra za zdravje Hešam Šeiha je dejal, da je imela večina poškodovancev pretres možganov in globoke ureznine. Sam je nasilje označil za "največjo katastrofo" v zgodovini egiptovskega nogometa.

Egiptovska vojska je v Port Said poslala helikopterje, da bi evakuirali igralce Al Ahlija in njihove navijače.

Egiptovska nogometna zveza je po tragediji v Port Saidu začasno prekinila tekmovanja v prvi nogometni ligi.

V prestolnici Kairo je sodnik prekinil tekmo, potem ko je prejel novico o nasilju v Port Saidu, zaradi česar so navijači zažgali del stadiona.

Obtožbe na račun "Mubarakovih ljudi"
Po političnih nemirih in ljudskih vstajah v državah Severne Afrike v zadnjem letu se je znatno povečalo nasilje na nogometnih tekmah.

Alabadri Fargali, ki v parlamentu zastopa Port Said, je za nasilje obtožil vladne predstavnike in varnostne sile, saj so po njegovih besedah dovolili, da se zgodi tragedija, obtožil pa jih je tudi povezanosti z režimom strmoglavljenega predsednika Hosnija Mubaraka.

"Varnostne sile so to storile ali dovolile. Mubarakovi možje še vedno vladajo. Glava režima je padla, a njegovi možje so še vedno na položajih," je bil neizprosen Fargali.

G. V.
Prijavi napako
Komentarji
lechy
# 03.02.2012 ob 19:26
naj počivajo v miru. :(
joeloe
# 02.02.2012 ob 10:46
@ Bata

A bojo tebe tudi cenzurirali? :-D
1312
# 02.02.2012 ob 10:23
No evo,nekaj za vse,ki jokate o tem da v Sloveniji potrebujemo zakon o navijačih zaradi 1 rizične tekme...
Likudnik
# 02.02.2012 ob 10:17
Arabska liga.
damjannoo
# 02.02.2012 ob 09:29
ste končno popravili napako o 794 ubitih
kop
# 02.02.2012 ob 08:50
To nima veze z navijači in ne nogometom...to je bil spopad bivših podpornikov režima in upornikov... To je POLITIKA! In zato politika ne sodi na nogometne stadione!
Adijo-Svet
# 02.02.2012 ob 08:50
Upam, da si je čim več ljudi, ki sodijo med predstavnike ekstremnih "navijaških skupin" in tistih, ki ščitijo huliganstvo na športnih terenih ogledalo posnetke in se vsaj malo streznilo. Seveda takšne stvari se pri nas težko zgodijo, saj je žrtev bilo več kot je vseh navijačev na večini stadionov širom Slovenije, vendar vsaka žrtev je preveč. Tu je nazorni prikaz, kako se lahko konča pretirano "sproščanje ventilov" na nogometnih stadionih. Opozorilo vsem, ki kaj podobnega počnete v svojem življenju!
princ
# 02.02.2012 ob 08:43
Ljudje rabimo trdo roko, drugače podivjamo, demokratične metode in verske ideologije ne obvladajo množic, ne vzbujajo kakšnega velikega upanja k zmernosti, prej nasprotno, ljudje si pod pretvezo pripadnosti neki skupini podobno mislečih jemljejo preveč pravic v svoje roke in ne sprejemajo nobene drugačnosti, družbeni zakoni so pisani le za druge, njihov zakon je zakon nasilja in le tega upoštevajo, če jim tako paše.....stadioni pa so bili vedno prostor za sproščanje nasilnosti.
damjannoo
# 02.02.2012 ob 08:41
Meni nekaj ni jasno. V naslovu piše da je na igrišču več kot 70 mrtvih. Takoj na začetku članka pa piše "ubitih 794 ljudi". Možno da ne gre za pomoto kajti 794 je več kot 70, kar tudi piše v naslovu!
Rejtas
# 02.02.2012 ob 08:35
To se zgodi, ko je v državi kriza, ko je lasten narod razdeljen in nezadovoljen, ko lahko nekaj tisoč bedakov, razni politični manipulatorji zmanipulirajo do te mere, da je potrebna samo iskra, da poči. To nima z nogometom nobene veze. Moramo pa se malo zamisliti in pogledati okoli sebe, saj takšne in drugačne razdiralce in manipulatorje lastnega naroda imamo tudi sami pri nas v politiki, torej je samo vprašanje časa, kdaj se kaj takega lahko zgodi pri nas, ni ravno na nogometnem igrišču lahko pa kje drugje.
navaron
# 02.02.2012 ob 08:31
To nima veze z nogometom, huliganstvom gre za moralni razkroj družbe. Je pa to klasični stil vodenenja- delij in vladaj z strani vojske. Ni pa sodobni Egipt prvič v taki situaciji. V preteklosti so take družbene nemire bolj ali manj uspešno krotil z represijo ter stalno grožnjo vojne z sosedo..
gesan
# 02.02.2012 ob 08:21
Kam gre ta svet ? Zdi se mi, da se je začel vrteti v drugo smer...

@g3nius, a so ga ljudje sploh kdaj z zagotovostjo gonili v pravo smer?
Posamezniki mogoče. Bilo jih je in jih je še vedno premalo proti večini, ki dovzetno pomaga pri gonjenju v napačno smer.

Egipt je potrebno izključit iz vseh mednarodnih federacij.

Vse skupaj pa je seveda še ena posledica vmešavanja ameriškega vmešavanja v vse stvari na blizu in daleč. Kdo jim je dal to pravico? Vsepovsod so sposobni naredit samo en velik kažin. Nikjer še niso naredili reda. Razen mogoče delno v drugi svetovni. Vse ostalo pa je za pokozlat.

Sramota. Ves svet je odgovoren. Vsa svetovna politika. Sodit bi jim bilo potrebno.
PeterVr
# 02.02.2012 ob 08:11
Bedaki od RTV-ja. Takih stvari sploh nebi smeli kazati javnosti. Nasilje spodbuja nasilje. Zaradi tega bodo še kje drugod to počili. Vsaj slike ter video umaknite!
JCole
# 02.02.2012 ob 08:04
ubitih 794 ljudi. Najmanj tisoč ljudi je ranjenih.

upam je da v naslovu napaka, če je pa res 800 ludi se poklalo pol pa res nevem kam gre svet qq
icedearth
# 02.02.2012 ob 08:02
Groza,pa to ni več normalno!!! Bata,hvala za izčrpna poročila iz tvoje domovine.Vse preveč nacionalizma je v svetu,ne pelje to več nikamor! Ne bo v redu tako........Ne bo se dobro končalo. BATA piši nam še kaj!
luka ki muka
# 02.02.2012 ob 08:01
Pri nas se pa to ne more zgoditi!?
Nit v Bosni, Hrvaški itd.
Kar sejejo, to bodo želi!!!
Na žalost tudi pri nas.
In kar je najbolj žalostno, se bo folk takole pobijal med sabo. Tisti, ki so to zakuhali in še kuhajo, se bodo na toplem, ob obloženih mizah, hahljali in netili spore dalje.
Kar počakajte, da bo začelo zebsti vas in vaše mulce, da ne boste imeli kaj jesti, takrat se pokaže prava človeška narava. Tudi pri "kao" najbolj kultiviranih.
AlexiusH
# 02.02.2012 ob 07:43
Če te 60 let en jebe v glavo ( naser, sadet, mubarak in sedaj tantawy) potem pač dobiš tole... gore nakopičene jeze, ki se sprošča skozi najmanjše prepire, ki se sprevržejo v umor.
Zakaj se potem ljudje pobijajo med sabo? Zdaj sem dobil tak vtis, da gre za neko drhal, katero mora imeti na kratko nek diktator, če ne, se vse sesuje.
Likudnik
# 02.02.2012 ob 06:55
Spostovana gospa Bata,
Res je zalostno gledati tragedijo taksnih razmer.
Edini problem Egipta je visoka nataliteta in ni jo svetovne ekonomije, ki bi lahko to prezivela
in zagotovila dovolj delavnih mest.
Populacija Egipta je sedaj, kolikor se spomnim priblizno kakor Nemcija! In morda ima
Egipt industrijo veliko 1% od nemske.
Nevem kateri rezim bo lahko resil situacijo v Egiptu. Mislim, da nobeden in bo samo se
hujse. Egiptovska druzba dozivlja totalni kolaps in clovesko zivljenje ni vredno pocenega
grosa.
In ko gledamo drzavo, ki nam je sodeda in nas sovrazijo ( z vasega zornega kota cisto
normalno), kaj lahko pricakujemo mi Izralci od naroda, ki se med seboj pobija brez
premislekov?
Se enkrat gospa Bata zal mi je osebno zaradi vasih zrtev, vendar ne vidim izhoda, kako
se bo egiptovska druzba izvlekla iz te poglablajoce krize brez resitve, ki je nevarna za
vso okolico.
o'fenomeno
# 02.02.2012 ob 06:39
fifa ima prav ker strogo sankcionira vmešavanje politike v nogomet, vendar čakamo še na kaznovanje nk mb, ker dovoljuje politične transparente in to separatistične, kot bi šlo za albance, ne pa slovence

drgač pa arabci tudi rabijo reformacijo svoje cerkve, tako kot tukaj pred 500 leti, morajo sneti te okove islamizma ter začeti živeti
MissMessy
# 02.02.2012 ob 06:03
@gorc27 ni problema, na teh komentarjih je tako dobro stvari ponoviti, ker določenim ni takoj jasno.

@Copatek ne bi vedela, še nisem bila rojena!
Senna-Maze 28
# 02.02.2012 ob 06:02
@bata

A ti živiš v Egiptu že dalj časa ? Samo vprašam. Pridi v domovino, če vidiš kakšna morija in grozote se dogajajo v Egiptu. Drugače pa sočustvujem s teboj, drži se in paze nase.
hagar
# 02.02.2012 ob 02:46
res žalostno da se to dogaja :( in potem se mi bunimo na našo sloveniji...
bata
# 02.02.2012 ob 02:34
Skippy,

groza je naša realnost v Egiptu...

Če te 60 let en jebe v glavo ( naser, sadet, mubarak in sedaj tantawy) potem pač dobiš tole... gore nakopičene jeze, ki se sprošča skozi najmanjše prepire, ki se sprevržejo v umor.
Vojska seveda "uživa " v takih ogodkih, zato tudi danes 3 ure ni bilo nobene pomoči...ker želijo, da nas je strah, da se počutimo ne varne... to jim gre na roko...

Situacija je res precej bolj zapletena kot izgleda na prv pogled... in kar je najhuje čisto NIČ jim ne moremo... Ljudje se bodo še naprej pobijali med seboj, imamo novo izvoljen parlament imamo premiera a kaj bi z njimi ko pa vse niti v roki drži predsednik ki pa je seveda šef vojske...in dela kot se je delalo 60 let, le da sedaj za to da obstane tam kjer je ne uporablja trde roke in režima ampak drugo taktiko in sicer da se ljudje pobijajo med seboj in da nas je strah...

A se sploh da razumet kar sem napisala? Se opravičujem ampak nekako sem pod vplivom čustev, ko gledam vsa ta trupla na tv ... ljudje so dobesedno umirali na rokah Al Ahly igralcev... Abu Treka št. 22 najbolj znan igralec in Barakat... dobesedno sta jokala v telefon direkten prenos na tv iz slačilnice da jima ljudje umirajo na rokah in 45 minut ni rečilca ni zdravnikov..ni ničesar...

Ma ne morem več pisat.. ampak samo to sem hotela povedat... vse skupaj nima veze z nogometom vse je to USRANA politika in krivda vojske, ki ni poskrbela za varnost.. ali pa vsaj reagirala hitro in učinkovito... nič... in jutri bo nov dan in ljudje se bodo streljali, klali naprej...
Skippy
# 02.02.2012 ob 01:59
Demokracija in kultura se razvija stoletja. Tako kot se toliko časa razvijajo razna znanja. Nekateri tega pač ne razumejo, zato jim ni jasno, zakaj so določena območja revna, zakaj naftna nahajališča in rudnike obvladuje nekaj svetovnih podjetij itd.
Skippy
# 02.02.2012 ob 01:53
@bata
tisti linki so prav grozni ...
Skippy
# 02.02.2012 ob 01:48
Stopnjevan prikaz tega kaj se lahko zgodi, če uspeta dve polarizirani politični/verski/ideološki opciji narod razdeliti do skrajnosti. Žalostno, upam, da smo sami namenjeni stran in ne bližje temu.

Rezultati volitev v vse več evropskih državah kažejo, da smo vse bližje temu, ne da gremo vstran. Vstran smo bili preteklih nekaj desetletij.
wesley90
# 02.02.2012 ob 01:48
Seveda se zopet najdejo pametnjakoviči, ki mešajo zraven našo navijaško sceno. Sploh niste vredni komentarja. Jasno, stvar nima veze z nogometom, sicer so že bili izgredi na tekmah med tema dvema nasprotnikoma, ampak normalno nič primerljivega s tem. Saj je vsakemu jasno, da se bo p*zdarija v državi s takimi političnimi razmerami najprej začela na stadionu (Maksimir, kot ste že omenili), navijači imajo največ jajc, in so najbolj navajeni pendreka.

Izgredi so bili tudi v Kairu, na eni drugi tekmi, tako da tokrat pač ne bo šlo prodat zgodbe o grdih grdih nogometnih navijačih...
U-N
# 02.02.2012 ob 01:44
To je huliganizem in ne dve bakli, ki padeta vsakih 20 tekem na teren v prvi slovenski ligi. Toliko, da lahko potem ljudje zahtevajo angleške zakone:)).
trnik
# 02.02.2012 ob 01:16
Lahko se zgodi da bo NATO takoj posredoval.
wssrpnc
# 02.02.2012 ob 01:11
Izrael namesto Palestine dobi Egipt
Copatek
# 02.02.2012 ob 00:55
Ja drgač pa MissMessy maš prou tuki je bl politika uzadi... nacional trenje se mi nekam znan zdi... mal po spominu pobrskam pa koj najdm kšno tekmo Crvena pa Olimpija mal pred razpadom juge... Še pomnite tovariši :)
valencicg
# 02.02.2012 ob 00:51
@bata @bananaland
hvala. popravljeno.
bata
# 02.02.2012 ob 00:51
Pa kaj vam je folk?!

Tole vse skupaj nima veze z nogometom! O.k. za varnost je bilo res zelo slabo poskrbljeno saj enostavno nimajo dovolj ljudi, ker policija v Egiptu ne sfolga več...

Mrtvih je toliko zato, ker so jih metali iz stadiona na beton in streljali na njih (tako pravijo očevidci na na naši državni tv)... posnetki bodo verjetno tudi s kakih mobitelov prišli čez čas na you tub...

Sicer pa vse skupaj sploh nima veze z nogometom, V Egiptu je enostavno taka situacija. Po desetih letih življenja tu so maske končno padle in izginili so vsi tisti nasmeški, sedaj je na vsakem koraku laž, goljufija, nasilje... ogromno nasilja. Kot da so jim sedaj ko ni nikogar več, ki bi jih držal na kratko in si demokracijo predstavljajo po svoje... in sicer da lahko počnejo kar jih je volja.

Prvič po desetih letih sem zasledila da so se žačeli ropi bank,,, in celo menjlanico sredi Sharm El Shaika, ki je bil vedno utrdba brez kriminala... no celo francoskega turista so ubili v tem ropu pred parimi dnevi in enega Nemca zelo ranili.

Sedaj se Egipčani stepejo in streljajo za vsak prdec... za vsako besedo!

Prometna nesreča se lahko konča tudi takole... ta ki visi na drogu je vpleten v spor in je seveda mrtev...

http://www.youtube.com/watch?v=Rb18tE-v4b8&feature=g-all-u&context=G2769f88FAAAAAAAAFAA

Najbolj žalostno da zato ne bo nihče odgovarjal ali kaznovan... Sam poglej kok jih je ... glih cajt ima policija ves ta folk zapret in zasliševat...

Še ena prometna nesreča, kjer je eden od voznikov celo ustrelil drugega v glavo... in potem imamo sedaj cel Mohandesin že dva dni zaprt, ker vozniki mikrobusov ne verjamejo, da so voznika osebnega avtomobila zaprli in mu žćelijo sodit sami...

Še ena prometna nesreča... se odvija tudi takole

http://www.youtube.com/watch?v=2Fo34TF0l
wE

Skratka... situacija v Egiptu je eno veliko sranje... Ljudje so se spremenili 100 na uro in tole kar se je zgodilo na tem stadionu je samo kaplja čez rob, ki samo Bog ve kako se bo sedaj zadeva razpletla...

Nogometne tekme bi pa itak morali prepovedati že dva meseca nazaj ko smo imeli prvi incident v Kairu... no sedaj ko se je zgodila katastrofa sedaj pa bodo prepovedali tekme...

Mah, brez zamere ker sem se razpisala ampak nekateri komentarji so mi enostavno dvignili pritisk..ker najlažje je komentirat ... a v resnici pa sploh ne veste kaj vse stoji za tem dogodkom.

pa lp iz Egipta...
Copatek
# 02.02.2012 ob 00:44
Fak... Bad Blue Boys prke temu zgledajo k anglčki :)
dbench
# 02.02.2012 ob 00:33
Da nebi potem kdo rekel da mi živimo v čudni državi in da smo Slovenci trapasti... Prov fajn nam je in vesel sem da sem Slovenc, al pa kar Slovencelj, kot nekateri radi rečejo.
Aaron
# 02.02.2012 ob 00:25
Samo enkrat sem šel na počitnice v arabsko državo. Prvič in zadnjič.
cedomir
# 02.02.2012 ob 00:23
@ Zero-Sen
Folk nima pojma....za vecino je nogomet isto kot razumevanje vesolja. Ce bi kdaj sli na kako tekmo bi celo ugotovili, da nogomet ni neki bavbav.

V Sloveniji ni bavbav s tem se strinjam, če pa pogledaš v tujino, še posebej kakšna južna amerika, pa vidiš da politika nima velike veze z nasiljem v navijaštvu.
Gre se za stoletna rivalstva med klubi, večina jih itak ne ve zakaj se sovražijo med sabo, ali pa razne idiotske fore: tvoj igralec je udaril mojega igralca itd., in potem sta kluba(oziroma navijači) smrtna sovražnika še nadaljnih sto let...
Throll
# 02.02.2012 ob 00:18
V ozadju pa huda muzika kot na veselici, vključno s petardami. :) To pa so norci,..ha.h..a.
gorc27
# 02.02.2012 ob 00:18
O, MissMessy! prehitel(ela) si me.
gorc27
# 02.02.2012 ob 00:15
Na prvi pogled tile izgredi nimajo nobene veze z nogometom, kot športom. Stavim da je vse skupaj bolj slika njihove trenutne politike in neurejenih razmer v državi.
MissMessy
# 02.02.2012 ob 00:14
Tole vrjetno ni melo veliko z nogometom ampak s politično situacijo v državi.

RIP
zmagoslav
# 01.02.2012 ob 23:59
Tisoč krat sem že rekel, nogomet ima najmanj kulturno publiko, zato je treba ukiniti nogomet ali pa dve leti prepovedati igranje pred publiko, da bodo tudi klubi začeli razmišljati o tem!!
Zero-Sen
# 01.02.2012 ob 23:58
FooFighter ti primerjas nas in egipt??? No se nisi edini...polovico komentarjev je totalno brezveznih. Folk nima pojma....za vecino je nogomet isto kot razumevanje vesolja. Ce bi kdaj sli na kako tekmo bi celo ugotovili, da nogomet ni neki bavbav. Za taksnimi zadevami kot je ta stoji politika in ne navijastvo....ampak dragim ovcam, ki ne vidijo dalje od kodrcka na celu je to nemogoce razlozit.
tenisač
# 01.02.2012 ob 23:48
Kje so slike mrtvih in videi kako so bili ubiti?
jaakaaLJ
# 01.02.2012 ob 23:46
in pametnjakovici spet obsojajo nek kvazi huliganizem, a kje tici razlog za doticno zadevo se nobenmu ne sanja....tako kot se je zacelo v bivsi jugi...
**juve**
# 01.02.2012 ob 23:45
Tole nima z nogometom in navijaštvom nobene povezave, razen te, da so nogomet izrabili za politične namene in ga uporabili za poligon za nesmiselno obračunavanje in medsebojno pobijanje !?
divjejabolko
# 01.02.2012 ob 23:39
Sem vedel, da bo nogomet zvrok tretje svetovne vojne.
ccs
# 01.02.2012 ob 23:36
to paše v rubriko "saj ni res, pa je"...ta svet gre k vragu
črta
# 01.02.2012 ob 23:25
Šport ni vedno zdrav.
guren
# 01.02.2012 ob 23:22
kako neverjetno nesmiselna izguba življenj. žalostno.
Rdeči valjar
# 01.02.2012 ob 23:22
Cel Egipt je znorel! To niso ljudje!
troha
# 01.02.2012 ob 23:21
Sam to lahk rečem. Ojoj
mikemodano
# 01.02.2012 ob 23:21
mrtvi in ranjeni kar v garderobi med igralci =/
link
srsly?
# 01.02.2012 ob 23:21
Šit. Fak. :O :O
miroslav
# 01.02.2012 ob 23:12
katastrofa....kaj se dogaja ljudem??
Mirinho
# 01.02.2012 ob 23:10
Sem že predlagal da se uro ali dve pred vsako tekmo na igrišče spusti t.i."navijače" da poračunajo, za tem pa policijo in reševalno ekipo in vse skupaj zaračunati tem "navijačem". Nato pa naj vstopijo športniki in pravi navijači da u miru odigrajo, pogledajo in navijajo za svojo ekipo. Zelo hitro bi športu in športnikom vrnili svoj ugled !!!
silverj
# 01.02.2012 ob 23:06
So prišli Američani v goste?
rexi09
# 01.02.2012 ob 23:05
Gepard007, kaj hocs povedat da je na vsaki tekmi po 70 mrtvih v egiptu?
longform
# 01.02.2012 ob 23:04
hooligans... par evolucijskih stopenj pred homo-sapiens.. niti iz enega ni nikoli bilo nič in iz nobenega nikoli ne bo nič v življenju.. booooogi
NinCy2
# 01.02.2012 ob 22:57
Še več slik
Mr.Mr.
# 01.02.2012 ob 22:56
Hja, saj sem plačal karto, si reče navijač in si privošči majhen pohod.
Dejstvo je, da so nogometni navijači najbolj vodljivi ljudje in je zelo lahko spuntati na nasprotni klub ali na osebe iz druge kulture, drugačnega videza ali spolne usmeritve.
Vedno so v takšnih napadih vpleteni navijači in še to v skupini. Sami si ne upajo nič.
Če so pa to bili lačni Egipčani pa celotna stvar dobi drug pomen.
antartide
# 01.02.2012 ob 22:56
Navijaštvo = kretenizem
bata
# 01.02.2012 ob 22:47
Aja pa še to:

RTV MMC... v Egiptu nimamo nobenega kluba El Ali... imamo pa EL AHLY...
Konec despotizmu
# 01.02.2012 ob 22:45
Sožalje svojcem :/

Enkrat sem rekel, naj se vse vojne enostavno prenesejo na športna polja...kot prvo, tega nisem imel v mislih, kot drugo vzamem šalo nazaj.

Ta svet je ...
izyodore
# 01.02.2012 ob 22:43
...ko gre kolektivni duh v napačno smer se ga ne da ustaviti, žal...
biloo
# 01.02.2012 ob 22:42
A se lahko prosim primitiven folk umakne s tega planeta?
kamikazeJP
# 01.02.2012 ob 22:40
To pa res ni več normalno.
diazepam
# 01.02.2012 ob 22:40
Jep kratka je pot med demokracijo in anarhijo. Za demokracijo mora biti družba zrela in vse družbe niso zrele.
SteVsiNeumni?
# 01.02.2012 ob 22:40
Groza.
drAsh
# 01.02.2012 ob 22:39
Grozno :S
cedomir
# 01.02.2012 ob 22:37
islam... je potrebno kaj dodati?!
mr.miyagi
# 01.02.2012 ob 22:36
Nekateri pisete, da imajo ljudje vsega dovolj...To ni izgovor za takšne nasilne izbruhe in pokol. Nekje je meja. Takšni ljudje so bolni. Njihov režim pa še bolj. Na takšnih tekmah visokega rizika, bi moralo bit več sto/tisoč policistov in vojakov...zdaj je prepozno
Chief.117
# 01.02.2012 ob 22:36
Hvala bogu, da to niste dali pod ''Šport'', ker to ni šport, TO JE NOROST. Sramota za tamkajšnji nogomet in sramota za človeško vrsto! Tisti, ki so izzvali pretep in tisti, ki so ga povzročili sploh niso navijači. Navadna banda huliganov so, ki jih boli k**** za človeška življenja...

''Večina žrtev je bila poteptanih, ko je ljudi zajela panika, ali pa so padli s tribun. Med mrtvimi so tudi številni policisti.''

Ni kaj za rečt... bolano res.
Mr.D
# 01.02.2012 ob 22:35
Nogometni stadioni po celem svetu so le prevodnik in odsev družbe. Na stadionih se vse začne.
gispa
# 01.02.2012 ob 22:34
Žalostno.
bananaland
# 01.02.2012 ob 22:33
Prosim, popravite ime nogometnega kluba, ki ni Al Ali, temvec AL-AHLI. Izgovarjava crke "h" nam Slovencem menda ne bi smelo povzrocati tezav (zapis pa se manj).
Jerros
# 01.02.2012 ob 22:30
To pa me precej spominja na izgrede na Maksimiru na tekmi med Zvezdo in Dinamom,samo,da tam če se ne motim na srečo ni bilo smrtnih žrtev. Samo nisem,siguren. Res grozno,da na eni nogometni tekmi ljudje ubijajo soljudi. So pa Egipčani,pač zelo vročekrven narod in jim,hitro zavre kri in potem,pač pride do takšnih tragedij,kot je to danes. Zelo me žalosti,da vedno znova in znova vidimo bolj ali manj slabe novice. Veliko je govora o raznoraznih krizah,o naših nesposobnih politikih,o umorih,o globalnem segrevanju ozračja. Tako v Sloveniji,kot na Svetu je občutno preveč negativne energije in to ne vodi nikamor. Če bo svet,šel še bolj navzdol,potem se bo ljudem zmešalo in bodo imeli vsega dovolj. Tudi nam slovencem,bo enkrat prekipelo in če bo naša politika še naprej tako obupna se nebi čudil,da bi ljudje lepega dne razbili parlament. In to še veliko bolj,kot so ga študentje na demonstracijah.
bata
# 01.02.2012 ob 22:30
1970... kako prav imaš! Sploh nismo vedeli kako nam je bilo fajn... sedaj se nam kolca po starih časih...
Senna-Maze 28
# 01.02.2012 ob 22:28
@1970b

Podpis.
1970b
# 01.02.2012 ob 22:21
Mir in navidezna varnost. Vse je zelo krhko.
Ko se družba sesuva, privrejo na dan slabe strani človeške narave.
Upam, da se pri nas ne bo razvijalo v to smer.
Spoštujmo drug drugega, tudi če smo si različni in imamo različne poglede.
Z mirom je tako kot z zdravjem. Dokler si zdrav se z zdravjem ne ukvarjaš.
Šele ko si bolan, se zaveš kako lepo je bilo prej.
Bubbles
# 01.02.2012 ob 22:21
tekme v državi, kjer poteka revolucija, kjer so ljudje razpaljeni do konca in je vsak proti vsakomur gredo organizirati tekme?????in potem se sprašujejo kaj se je zgodilo, da je toliko mrtvih v medsebojnih obračunavanjih...........cccccccc
OneRound
# 01.02.2012 ob 22:21
Tam so že večkrat dokazali, koliko je njim vredno človeško življenje. Pač nič.
leia
# 01.02.2012 ob 22:18
zato nogomet zame ni šport, ampak teren za podpihovanje nasilja
ave1977
# 01.02.2012 ob 22:16
Na šahovskem tekmovanju se to ne more zgoditi.
Nogometni "navijači" pa so včasih čudni patroni.
bata
# 01.02.2012 ob 22:13
Eh... da mi je nazaj Mubaraka imet in njegov režim.... vse je bilo bolje od tega, kar imamo sedaj...
rosa
# 01.02.2012 ob 22:13
Svet se lahko konča in ne bo škode!
Senna-Maze 28
# 01.02.2012 ob 22:09
Evo je že breaking news na CNN-u. Ta današnji množični pokol bo začetek nove vojne, vstaje v Egiptu.
totifakin
# 01.02.2012 ob 22:06
se strinjam s tabo sprehajalec
lfcfan
# 01.02.2012 ob 22:05
Bolano. Medtem so ultrasi Al ahly-ja na svoji spletni strani napovedali pohod v Port Said in maščevanje.
FooFighter
# 01.02.2012 ob 22:04
sem pomislil na Einsteina
brezmejnost vesolja in človeška neumnost

pri nas se pa še vedno čaka, da bo nekdo umrl na stadionu, verjetno nekdo, ki ni nič kriv,
potem se bo šele naša država zmigala, nato bomo pa gledali razne Odmeve ipd. na to temo in zakaj zakaj ???
Senna-Maze 28
# 01.02.2012 ob 22:04
Mojstrovina je ostati kulturen in hladnokrven ob takšnem bizarnem pokolu. Če ne smemo komentirati čustveno in povedati resnico, pa čeprav ni prijetna, potem ne vem zakaj sploh dovolite komentirati pod to novico. Onemogočite komentiranje uporabnikom, pa je zadeva rešena.
Rdeči valjar
# 01.02.2012 ob 22:01
O hudiča, ljudje so zmešani!!!
sprehajalec
# 01.02.2012 ob 21:58
Naj moderator briše, ker mu gotovo ne bo všeč, kar bom rekel. Pušča poste, ki jih njegov procesor razume, druge briše.

Tole ni nič presenetljivega, v državi z 90% brezposelnostjo mladih do 30 let, prepletanjem tradicije in zahodnih vplivov preko TV, velikim bogastvom na eni in brezizhodnostjo na drugi strani. V Evropi se ga vsaj lahko natolčeš zvečer, če imaš zanj, tam pa še to ne. Rodnost je pa med najvišjimi na svetu. Omenjeni Maksimir ni primerljiv, tam je šlo za etično komponento, tukaj gre za globoko socialno. V Evropi so ta štadij rešili z izseljevanjem v Ameriko, Kanado, Južno Ameriko in Avstralijo poleg Nove Zelandije. Tile pa nimajo kam iti. Na fuzbal zvečer, tam pa poči film. Malo je treba. Če je pa zraven še Kopt (Kristjan), po njem, če njega ni, pa po svojih. V glavnem brizizhodno. V telih zadevah je še Naser z nekim pol socializmom najbolje funkcioniral.
Majster
# 01.02.2012 ob 21:58
Pa ti niso normalni.
Senna-Maze 28
# 01.02.2012 ob 21:57
Ne vem, zakaj sem bil zbrisan od admina? Bom pa malce bolj diplomatski in uglajen.
To kar se je danes zgodilo v Egiptu ni kulturno in ni v skladu s športnim navijanjem. Škoda, da niso imeli zadosti varnostnikov, ki bi morebiti preprečili tragedijo.

A sem bil sedaj dovolj kulturen ? Seveda pa si mislim o Egipčanih tisto, kar sem prej zapisal in so me po nepotrebnem zbrisali.
bud00
# 01.02.2012 ob 21:53
Sick!
škamp
# 01.02.2012 ob 21:50
sam se sprašujem zakaj so sploh potrebni varnostniki in policisti na športni prireditvi?
kaj ti greš gledat tekmo ali se pretepati?

misli, da če ne bi bilo njih bi bile tekme dosti bolj mirne. vsi psihopati bi bolj pazili kaj delajo.

tako pa naredijo frko in se skrijejo za policaji. samo 1x bi množica uprizorila stampedo in bi bil mir po celem svetu...
mike wazowski
# 01.02.2012 ob 21:49
Glede na trend nasilja tako na splošno kot v športu - je moje osebno mnenje, da je samo vprašanje časa kdaj se bo pojavila ena prava katastrofa (ala teroristični napad) na množico gledalcev na taki tekmi.

Žal.

Vse smo zaj.... s svojim hlastanjem po oblasti in denarju. Žal ta svet drvi v pravi propad človeških vrednot.
ezat_anim
# 01.02.2012 ob 21:45
OMFG !
paganinis
# 01.02.2012 ob 21:41
če takle ni naštiman se težko zgodi,kot vsaka revolucija
ronzi
# 01.02.2012 ob 21:36
Polymath

še enkrat si preberi,kaj sem napisal.......
gregorb
# 01.02.2012 ob 21:29
polymath kaj ma tu veze nogomet ?? to kar se je zgodilo z nogometom nima nič !!!
ronzi
# 01.02.2012 ob 21:27
razumljivo,glede na stanje v državi.........nedopustno pa je to,da se je to zgodilo na fuzbal tekmi......
Samsa
# 01.02.2012 ob 21:26
Za popizdit...
Samsa
# 01.02.2012 ob 21:25
Za popizdit...
krissa
# 01.02.2012 ob 21:24
skoraj dobiš občutek,da so tekmo odigrale prejšnja oblast in sedanja oblast,........bolano:/
krumpek
# 01.02.2012 ob 21:23
kot na Maksimiru pred vojno
Zanimivo da je takrat bilo nekaj tisoč Delij v Zagrebu pa še Arkan jih je vodil in ni bilo niti enega mrtvega. Pa je bila takratna politična klima primerljiva s to v Egiptu.
basa_v_skoljki
# 01.02.2012 ob 21:22
Glupo vprašanje, ampak, kdo so žrtve, kdo je koga ubou? Navijači nasprotne navijače, policaji navijače, al kaj?!
veeert
# 01.02.2012 ob 21:21
3 - 1 za domačine
traianos
# 01.02.2012 ob 21:16
Stopnjevan prikaz tega kaj se lahko zgodi, če uspeta dve polarizirani politični/verski/ideološki opciji narod razdeliti do skrajnosti. Tragedija, gotovo iniciirana, sprovocirana z enega od vrhov, kaže na krutost manipulacije s človeškim umom. Žalostno, upam, da smo sami namenjeni stran in ne bližje temu.
Pipic12
# 01.02.2012 ob 21:14
GROZA! velika črna pika za zgodovino nogometa. pa drugače mi je zelo všeč ta šport in mi bo še v prihodnje, vendar to me je pretreslo
rok85
# 01.02.2012 ob 21:14
@Optimus: maksimir je bil napram temu prijateljska tekma
rok85
# 01.02.2012 ob 21:11
http://www.sbnation.com/soccer/2012/2/1/
2764365/video-al-masry-vs-al-ahly-riot-pitch-invasion#storyjump/in/2528400

ups, pozabu sem povezave delit
krejzi
# 01.02.2012 ob 21:09
jep... začelo se je na polno.. salafitski radikalni islamizem pač pušča posledice.
Zlobni genij
# 01.02.2012 ob 21:07
A se je ljudem zmešalo?

Na svetu smo zato, da izkoristimo omejen čas, iz njega izvlečemo maksimum, odkrijemo svoj talent, svoj potencial, in spišemo zgodbo uspeha. Ne pa za to, da ga izgubimo zaradi takih nepomembnih stvari, ki so bolj ali manj plod človeškega pohlepa, človeške želje po moči, ter želje po kontroliranju zemljanov.
cslesce
# 01.02.2012 ob 21:05
Kaj ima človek od tega?
mc007
# 01.02.2012 ob 21:04
Ljudje imajo vsega dovolj. Vsepovsod.
krumpek
# 01.02.2012 ob 21:03
Kam gre ta svet ? Zdi se mi, da se je začel vrteti v drugo smer...
Če sploh ni bilo varnostnikov na tekmi . Poleg tega je država še vedno v državljanski vojni in to kar se je zgodilo nikakor ne gre enačiti s huliganizmom. V Evropi ko pride do takih navijaških spopadov je par ranjenih in to je to ker med navijaškimi skupinami velja nekakšen kodeks da se pretepa samo s pestmi.
Optimus
# 01.02.2012 ob 21:03
kot na Maksimiru pred vojno
marjan_1
# 01.02.2012 ob 21:00
Mind control.
Matevž#21
# 01.02.2012 ob 20:58
Nenormalno in obsojanja vredno! Ta vojna in težnja po demokraciji je pač terjala že veliko preveč življenj in sprašujem se, če jim prej, pod diktatorskim vodstvom, ni bilo bolje!?
Cliffhanger
# 01.02.2012 ob 20:58
Folk je zmešan
donkey
# 01.02.2012 ob 20:56
Kaj si nor ... to res ni normalno ..
Blazz
# 01.02.2012 ob 20:55
omg , kaj takega na fuzbal štadionu pa še ne....
g3nius.
# 01.02.2012 ob 20:54
Kam gre ta svet ? Zdi se mi, da se je začel vrteti v drugo smer...
Kazalo