Svet
Raziskave ugotavljajo, da so novinarji pogosto žrtve tudi nesmrtonosnih fizičnih napadov, ugrabitev, nezakonitega pridržanja, groženj, nadlegovanja … Nasilju so izpostavljene tudi njihove družine. Foto: EPA
Veliko prahu je dvignila smrt savdskoarabskega novinarja Džamala Hašokdžija, ki so ga umorili v Carigradu. Foto: Reuters
Primeri nasilja nad novinarji so tudi v državah Evropske unije. Lani je bila umorjena malteška preiskovalna novinarka Daphne Caruna Galizia. Foto: Reuters

Dodaj v

Nasilje nad novinarji najhujše v zadnjem desetletju

"Svoboda izražanja temelji na demokraciji"
5. december 2018 ob 08:10
London - MMC RTV SLO

Lani je bilo po svetu med opravljanjem svojega dela ubitih 78 novinarjev, 326 pa jih je bilo zaprtih, je zapisano v poročilu skupine za zaščito svobode govora Article 19.

Človekoljubna organizacija je ugotovila, da je novinarstvo trenutno bolj nevarno in bolj ogroženo kot kadar koli v zadnjem desetletju. Article 19 ugotavlja, da se je s porastom avtoritarnih vlad in groženj spletne cenzure povečal pritisk na novinarje. Med opravljanjem poklica je namreč umrlo 78 novinarjev, še 326 pa jih je bilo zaprtih, kar je precejšnje povečanje glede na leto pred tem, poroča Guardian. Podatki Odbora za zaščito novinarjev (CPJ) v letu 2018 ne bodo nič boljši.

Več kot polovica novinarjev je bilo zaprtih v Turčiji, Egiptu in na Kitajskem. Pogosto so bili obtoženi nasprotovanja državi. "Cena varstva pravice do svobodnega izražanja in informiranja je postala izjemno visoka – smrt, pridržanje in strah. Zaradi tega sta neodvisno poročanje in komunikacija ogrožena. Bolj kot kadar koli potrebujemo obveščene državljane, močne institucije in pravno državo," je dejal izvršni direktor Aritcle 19 Thomas Hughes.

V desetletju umorjenih okoli 300 novinarjev
Organizacija trdi, da se takšno ravnanje z mediji po vsem svetu ob porastu močnih populističnih voditeljev "normalizira". Sledi se ameriškemu predsedniku Donaldu Trumpu in njegovi komunikaciji z mediji ter se, kot pravijo Article 19, "sramoti novinarje, ker preprosto opravljajo svoje delo". Hughes izpostavlja, da so še posebej problematične vzhodnoevropske države. Vedno več je dokazov, da Trumpov pristop spodbuja ravnanje drugih po vsem svetu, od Madžarske do Filipinov, Albanije in Kanade, dodaja Guardian.

"Ta sovražna retorika ima hude posledice. V okoljih, kjer so mediji demonizirani in vključno z javnimi uslužbenci žaljeni, so bili predstavniki medijev umorjeni," so še zapisali pri Article 19 in dodali, da so bili v malce več kot letu novinarji umorjeni v Bolgariji, na Slovaškem, v Rusiji, na Malti … Po podatkih analize CPJ-ja je bilo v zadnjem desetletju umorjenih okoli 300 novinarjev v več kot 40 državah. Poleg držav, ki so v vojnah, je bilo največ ubitih v Indiji, Mehiki, Braziliji, Pakistanu in Rusiji. Article 19 je še navedel, da je po svetu še ogromno neodkritih primerov nasilja nad novinarji.

"Svoboda izražanja temelji na demokraciji"
"Obstajajo jasni dokazi, ki pričajo, da se z novimi načini izražanja, pojavijo tudi novi načini za utišanje medijev
," piše v poročilu, ki poudarja, da so Iran, Rusija in Kitajska blokirali določene spletne vsebine in naložili stroge kazni za kritike. Dodaja, da so se nekateri režimi zatekli k popolni cenzuri. Taka primera sta Kamerun in Estonija. Države, kjer so merila za zagotavljanje pravice do svobode izražanja in informiranja najbolj upoštevana, pa so Danska, Norveška, Švica, Nemčija in Finska.

Znatni upad možnosti novinarjev, da opravljajo svoje delo, so zaznali v Jemnu, Burundiju, Romuniji, Zanzibarju in Turčiji, kjer so novinarji priznali, da niso pisali o predsedniku Recepu Tayyipu Erdoganu, saj so se bali posledic. Obenem obstajajo tudi države, kjer se je svoboda medijev v zadnjih letih izboljšala. Med temi so Šrilanka, Gambija, Fidži, Somalija in Srednjeafriška republika. Hughes ob tem poudarja, da svoboda izražanja temelji na demokraciji.

T. J.
Prijavi napako
Komentarji
Bivši uporabnik
# 05.12.2018 ob 08:16
To govorimo o pravih novinarjih, ne pa o generaciji globalističnih trolov, ki širijo propagando in se grejo inženiring javnega mnenja. Pr nas imamo sam trole, ki fantazirajo v mamini kleti in kasirajo, tako so na varnem.
Bivši uporabnik
# 05.12.2018 ob 08:21
Države, kjer so merila za zagotavljanje pravice do svobode izražanja in informiranja najbolj upoštevana, pa so Danska, Norveška, Švica, Nemčija in Finska.

Očitno že dolgo niste bili teh državah ali če menite da totalna cenzura in potiskanje globalistične agende svoboda izražanja, potem to drži.
JanezNovak123123
# 05.12.2018 ob 08:34
Zelo žalostno in zaskrljujoče. Brez svobodnih medijev ni, svobodne družbe.

Trenutno pa je svobodnih novinarjev le kopica, če sploh. V takšni obliki kot je sedaj,je novinarstvo le marketing služba elite.
smallbudget
# 05.12.2018 ob 09:36
"Novinarji" so pri meni v zadnjih 10 letih izgubili vso kredibilnost. Tudi MMC-ja ne bi pogledal ali na njem komentiral, če ne bi bil prisiljen plačevati RTV naročnine. Tako pa malo težim tukaj, če so me že orubili.
m72
# 05.12.2018 ob 08:50
"Lani je bilo po svetu med opravljanjem svojega dela ubitih 78 novinarjev, 326 pa jih je bilo zaprtih, je zapisano v poročilu skupine za zaščito svobode govora Article 19."

Nič bat, pri nas je čisto vse drugače. Pa tudi prepisovalcev nikjer nihče ne preganja.
Amur
# 05.12.2018 ob 08:57
Rusija omenjena trikrat.Ukrajina niti enkrat...
Aprila
# 05.12.2018 ob 09:08
Tiste novinarje ki iščejo resnico ubijajo, tiste ki pa pišejo po nareku in radi v svojih člankov rišejo čisto drugo sliko z izpuščanjem podatkov se pa trplja po rami, in teh drugih je kar nekaj na rtv.
čik
# 05.12.2018 ob 12:51
novinarji so samo še režimski pisuni
;))
generacija56
# 05.12.2018 ob 10:21
V Franciji sedaj prebivalstvo pretepa novinarje, ki pred kamerami lažejo, da ni protestov, da so protesti izključno nasilni, da ni snajperov po strehah....
Oblast, ki si vse medije lasti, preko njih poskuša razvrednotiti legitimne proteste.
Torej?
Komu bodo služili, temu se bodo pridružili...

Sinoči sem celo preko zelo zadržane Avstrijske ORF lahko slišal, da novinarji lažejo!
Funky_funky
# 05.12.2018 ob 09:21
Pri nas tega straha nimajo, saj so popolno zlizani z vladajočo strukturo ,postali so vrane sistema mi ovce sistema pa samo gledamo
tupamaross
# 05.12.2018 ob 10:38
Dostikrat je prebrati takole:

"...poglejte, vse lažem, lažem pa za to, ker lahko lažem, vi vsi
pa ste nori, če to sploh berete...!"

Nataša Briški pol ure pred začetkom štetja glasov na volitvah
v ZDA in nekaj minut pred začetkom vsa vesela sporoča v našo
državo, da je Hilari "totalno potolkla Trumpa in ga ponižala" z
75% zmago. Mnogi od nas smo to tako sporočili preko svojih
telefonov tistim, ki rezultatov niso mogli spremljati.

Gospod Bobovnik, ki je eden najboljših naših novinarjev, ki ni
imel dlake na jeziku, jo je po dnevu ali dveh, ko so rezultati
bili znani, vprašal, zakaj je to naredila. in je nekaj brez zveze
govorila, vendar jo je Bobovnik dobesedno prekinil in ji jasno
rekel, da je menjkalao le še pol ure do štetja glasov ali so se
že začeli šteti, ko je ona sporočila zmago Klintonove z 75%.

Vse bi bilo v redu in bi se nekako dalo zamižati vsaj na eno
oko, če rezultat ne bi bil ravno nasproten in je Trump zmagal
z 75%, kar je tudi našo državo stavilo na stolp sramote.

Vse, kar je lahko izdavila, je to, da so ankete tako kazale.
Torej, tik ob začetku štetja glasov so po njenem vse ankete
kazalo za 100% nasprotni rezultat od tistega, ki je po tem bil.

Rad bi le, da se ta novinarka nikoli več ne pojavi na naši TV.
.
pobrisan
# 05.12.2018 ob 08:32
"Obstajajo jasni dokazi, ki pričajo, da se z novimi načini izražanja, pojavijo tudi novi načini za utišanje medijev," piše v poročilu, ki poudarja, da so Iran, Rusija in Kitajska blokirali določene spletne vsebine in naložili stroge kazni za kritike. Dodaja, da so se nekateri režimi zatekli k popolni cenzuri. Taka primera sta Kamerun in Estonija.
---------------------

Tudi pri nas zadeve tečejo v isti smeri. Sovražni govor se izrablja za utišanje "neprijetnih" medijev. Cenzura se uporablja pri "občutljivih" tematikah.....
Kekec99
# 05.12.2018 ob 08:22
V obstreljevanju v bližini Donecka je bil ubit novinar, vendar ta država ni omenjena, zakaj?
joestar
# 05.12.2018 ob 13:29
Koliko nasilja pa ste novinarji povzročili (oziroma omogočili) v 21. stoletju s svojim lažnim poročanjem o recimo Iraku ali Afganistanu? Ali pa o Libiji? Ali pa Siriji? Seveda obsojam vsakršno nasilje proti komurkoli, ampak občasno se malo poglejte v zrcalo.
Kekec99
# 05.12.2018 ob 11:46
Nasilje nad novinarji najhujše v zadnjem desetletju
---------------------------------------
Že več kot 10 let se novinarji lažejo in zavajajo bralce, če ne popravijo odnosa do dela predvidevam da bo še huje, postali bodo sovražniki ljudstva tako kot neka tuja in okupatordka vojska.
mataj-finance
# 05.12.2018 ob 08:48

David Lloyd George je napisal(-a)

I listened last night, at a dinner given to Philip Gibbs on his return from the front, to the most impressive and moving description from him of what the war really means, that I have heard. Even an audience of hardened politicians and journalists were strongly affected. If people really knew, the war would be stopped tomorrow. But of course they don't know, and can't know. The correspondents don't write and the censorship wouldn't pass the truth. What they do send is not the war, but just a pretty picture of the war with everybody doing gallant deeds. The thing is horrible and beyond human nature to bear and I feel I can't go on with this bloody business.
David Lloyd George je bil minister za vojno industrijo, obrambni minister in predsednik Britanske vlade med 1.sv. vojno. Philip Gibbs je bil en od dveh angleških vojnih dopisnikov, ki se jima je uspelo prebiti do fronte. Oba so po kratkem postopku poslali nazaj in jima zagrozili, da ju bodo naslednjič ustrelili.
audiac
# 05.12.2018 ob 09:46
Prava sramota evropskega novinarstva pa je poročanje o sirski vojni.Tukaj se je resnično pokazala vsa beda EU novinarstva.Na MMC-ju sem zasledil praktično samo enkrat res normalen članek o tej vojni,ki si zasluži to ime.Če se ne motim,ga je napisal Igor Gruden.
J@st
# 05.12.2018 ob 08:46
Kaj pa grožnja s smrtjo in objava osebnih podatkov slovenskih novinarjev na ukrajinskem portalu Mirotvorec, ki ga vodi namestnik ministra Geraščenko.
Nisem zasledila nobene objave, zgražanja ali izražanja solidarnosti s strani slovenskih novinarjev.
stewie
# 05.12.2018 ob 08:26
Zakaj ni omenjeno tudi nasilje pri naših sosedih, ko so prepovedali oddajo Bujica, ki se edina pri njih res poglobljeno in preiskovalno ukvarja z družbeno problematiko? (Sarkazem press)
lagun55
# 05.12.2018 ob 12:59
Saj tudi novinarji niste svobodni, pišete po nareku vaših šefov, ki tudi ni resnica, tako da....
audiac
# 05.12.2018 ob 09:30
Veliko prahu je dvignila smrt savdskoarabskega novinarja Džamala Hašokdžija
No,tale je imel novinarski poklic bolj za krinko.Ukvarjal se je z drugimi zadevami.Tako da niti ne spada v ta kontekst.

Sledi se ameriškemu predsedniku Donaldu Trumpu in njegovi komunikaciji z mediji ter se, kot pravijo Article 19, "sramoti novinarje, ker preprosto opravljajo svoje delo"

Ja,ko se neka medijska hiša trudi,da se te poskuša deskriditirati iz dneva v dan,jih imaš počasi res poln kufr.Nek CNN je recimo res poraz od novinarstva.Kakor se spomnim,so Donaldu ploskali z vsem srcem samo takrat,ko je ukazal raketni napad na Sirijo.Hudo,samo pri odkriti agresiji so ga podprli,namesto da bi ga kritizirali ravno pri taki zadevi.Nepozabna vzhičenost njihovega komentatorja ob vsakem lansiranju rakete (ki prinaša smrt!) gre lahko kar v zgodovino.
Malteška novinarka pa je res eklatantni primer nasilja nad novinarji v evropskem prostoru..Pritisk EU na malteško vlado (ki je verjetno vmešana) je prešibak.
O slovenskih novinarjih pa so bistvo povedali že drugi komentatorji.Za Reutersova prevajanja se jim ni potrebno bati za življenja.Razen kakšen pretirano politično obarvan (samo domača scena) lahko faše kakšno tožbo.
Znatni upad možnosti novinarjev, da opravljajo svoje delo, so zaznali v Jemnu, Burundiju, Romuniji, Zanzibarju in Turčiji, kjer so novinarji priznali, da niso pisali o predsedniku Recepu Tayyipu Erdoganu, saj so se bali posledic
Tole je pa že tisto,s čemer se bavijo EU propagandistični novinarji in to celo v takem članku.Le zakaj se v Jemnu,Burundiju,Romuniji in Zanzibarju ne bi upali pisati o Erdoganu in zakaj ste prav Erda dali v tem članku eksplicidno na tapeto? Za Turčijo to seveda res velja kot pribito,ampak ste zgleda morali popoprati še z dodanimi državami.Preprosto ne verjamem,da bi imeli novinarji v naštetih državah tak pretiran strah pred Erdoganom,da bi ga morali tukaj izpostaviti.
Črnibog
# 05.12.2018 ob 15:23
Novinarji, pa vi veste kaj to sploh pomeni? Ste eni navadni hlapci kapitala in politike.
tupamaross
# 05.12.2018 ob 10:15
Res je, vendar je tudi res, da toliko laži in sprenevedanja,
kolikor jih je v tem času in prostoru, še v zgodovini bi bilo.

Ruska manerviarna raketa pade na skladišče islamske
države, kjer ubije 30 vojakov in 10 civilov, ki so orožje tam
prevažali in skladiščilo.

Čez nekaj minut v svet gre novica, da so Rusi zadeli naselje,
kjer je bilo največ ubitih otrok v šoli in vrtcu, ki so v isti stavbo.
Pa zanemarimo to, da tam šolskih in predšolskih otrok sploh
ni bilo. Rusi drugi dan po svetu razpošljejo fotografije, vendar
jih skoraj nihče ne objavi.

To ne le, da ni novinarsko, pač pa tudi človeško ni. Če vsa ta
sporočila v časi od napada Rusov seštejemo, Rusi so izgibili
vsaj 2 tisoč svojih mož, med tem pa pobilo okrog 3 milijona
civilistov, od česa 100 tisoč otrok in niti enega samega vojaka,
pripadnika islamske države ali pa "zmernega borca."
pobrisan
# 05.12.2018 ob 08:58
“Pri poročanju s protestov se je zgodil fenomen viška aktivizma. Marsikateri novinar ni bil Hermes, se pravi vestnik, temveč aktivni udeleženec dogodka, o katerem je poročal,” je za Siol komentiral novinarsko delo med protesti leta 2012 v Ljubljani in Mariboru strokovnjak za medije dr. Dejan Jelovac. Nasilništvo vstajnikov, ki so v policiste in parlament metali granitne kocke, iz mostov obešali lutke z obrazi mariborskih mestnih svetnikov in jim grozili na njihovih domovih, je neposredna posledica hujskaštva novinarjev proti takratni drugi Janševi vladi in županu Francu Kanglerju ter primer čistega sovražnega govora, ki so ga zakuhali predstavniki globoke države, da bi jih nasilno umaknili. Kar jim je tudi uspelo.
Bivši uporabnik
# 05.12.2018 ob 08:56
Assange in Višavski sta a iz voska ali kaj?
Jobstl
# 05.12.2018 ob 15:25
Na RTV SLO se nimate cesa za , vi zive veze nimate z novinarstvom pa realnim porocanjem , vi ste SRAMOTA za novinarstvo in zelo bi bolelo da bi bil prisiljen placevat 13.60 eur da bi vas prezivljal.
Gully Foyle
# 05.12.2018 ob 15:08
Niso vsi, ki se definirajo za novinarja, novinarji.
Mogoce je to vir vseh tezav.
mb128
# 05.12.2018 ob 12:34
Jep smo pač v obdobju takšnih ali drugačnih resnic in širjenje herezije sploh ni zaželjeno. Sploh v avtokratskih režimih ne.
Je pa zanimivo po spletu spremljati novice. O eni in isti stvari lahko novinarji v različnih državah poročajo celo diametralno nasprotno! Le kako je to sploh možno, le kaj se je zgodilo z dejstvi?!
Hja je pač veliko udobneje biti svečenik resnice kot pa heretik, ki piše dejstva. Pa še rit je varna, je na toplem. V končni fazi so tudi novinarji ljudje, tudi novinarji radi živijo. Zna pa bit sila nerodno če te gospodar pošlje, da poročaš o nečem na ozemlje konkurenta ali celo sovražnika. Pravi Hamlet, pravi to be or not to be. Jep, dilema je velika. Če pišeš resnice se ti zna zgoditi, da iz sovražnega ozemlja ne boš več prišel živ če pa pišeš dejstva pa lahko naletiš na kakšno negativno presenečenje doma kot se je to zgodilo novinarju Abc med drugo invazijo na Irak.
Ampak tudi novinarji so pametni, tudi oni so podvrženi evoluciji. Poglejte si samo sirijski observatorij. En sam samcat človek in ogromen teleskop lepo na toplem in točno ve kaj se dogaja tisoče kilometrov vstran. Jep novinarji zgledujte se po njem!
A propo avtoritarni režimi. Kako kaj alternativna dejstva in Zda.zadnje čase. Hja očitno so tudi dejstva podvržena (d)evoluciji! Eh ja......
tupamaross
# 05.12.2018 ob 10:44
Umore novinarjem obsojam,vendar pri tem moram navesti, da jih
na žalost precej strada v nekem kaosu, kjer se vodijo hudi boji in
so dostikrat na mestih eksplozije raket, ki zadenejo nasprotnika,
kjer se je nahajal tudi novinar.

Kar se toče naročenih političnih umorov novinarjev, to je resnično
najhujši zločin, ki ga je nujno raziskati naročnike umora in morilca
kaznovati z dosmrtnim zaporom.
tupamaross
# 05.12.2018 ob 10:25
Preprosto povedano, po vseh dosedanjih sporočilih novinarjev, od
prihoda Rusov v Sirijo, so "zmerni uporniki" pregnali Ruse iz celotne
Sirije in tam več ni niti enega samega Rusa. Tudi njihove baze ni več
v Siriji, v Latakiji, ker sem dostikrat prebral, da so strahotne eksplozije,
kjer novinar navodi natančno celotno področje, kjer se nahaja ruska
vojaška baza in da je tam vse v dimu in je vse uničeno. Dostikrat so
navajali, da je to in to področje popolnoma uničeno in da so od tam
pregnani "režimski borci" in je vse v dimu in ognju, ko pa vse skupaj
dobro preučim in pogledam karte, so novinarji opisali celotni kvart, v
katerem živi predsednik Asad z vsemi svojim sorodniki in njihovimi
družinami, ki jih okrog 35 tisoč. Drugi dan pa slučajno na RTS Srbije
preberem novico, da je predsednik,k Asad v isti tej četrti, ki je naj
bila včeraj bila v dimu in ognju,sprejel dva Ruska visoka oficirja, ki so
mu poročali o, da je Sirija že očiščena od teroristov...
tupamaross
# 05.12.2018 ob 11:42
Novinarji preizkusite sami sebi in natančno preštejte kolikokrat ste
samo zapisali kaj grdega o Janši, Predvsem kako je koruptiven,ko
je od

"...neznane osebe, na neznanem kraju, v neznanem času, prejel
neznan znesek in ga neznano kam odnesel, ter ga neznano kam
skril...!"

Samo to preberite, se pogledajte v zrcalo in, tisti, ki to pišete, se
vprašajte ali ste pripadniki človeške rase ali ne.

Nenehno samo Janša,Janša,Janša...in vsi skupaj veselo kradejo,
ko pa je vsa pozornost usmerjena v Janšo.Torej,tudi veliko število
novinarjev natančno ve kdaj laže, o čem laže in zakaj laže.
hehet
# 05.12.2018 ob 14:06
Zakaj ni bilo v letih od 2015 do danes nobenih naslovnic v stilu: "Laži novinarjev najhujše v zadnjem desetletju" ?

Pa sožalje svojcem, smrt ni nikoli lepa stvar.
Ena123
# 05.12.2018 ob 14:29
Pri nas se večina MSM novinarjev nima kaj bati nasilja saj to levičarsko vlado podpirajo 101%. Če pa si na drugi strani in imaš drugačno mnenje pa te lahko doleti tožba za sovražni govor ali celo izselitev iz države. Samo spomnimo se primera fotografa Božiča.
AMFIBIJA
# 05.12.2018 ob 14:23
Marhian Al Shariz

IZ BANANA REPUBLIKE

Nad novinarji vse več nasilja,
v zadnjem desetletju je najhuje,
monitor jezi se in huduje,
ker na žurnaliste vsakdo cilja.

So nedolžni, vsi brez krivde čisto,
dokler se pač komu ne dokaže,
da nekdo perfidno vedno laže,
da ponavlja laž nenehno isto.

Bližnji vzhod je v krizi in pa daljni,
tam novinar vsak se v škripcih znajde,
medijske divjajo gonje, fajde,
boji se odvijajo fatalni.

Kjer pa alpske rastejo banane,
tam je trdna vselej disciplina,
takšna namreč tamkaj vlada klima,
da novinar zgleden sam postane.

Zgodba ta je že predolge brade,
prva jih dobi demokracija,
nova brž zatem televizija,
ko poziv izda predsednik vlade.
kralj matjaž
# 05.12.2018 ob 14:22
Kekec99
No o Janši vemo vse. Problem je da o drugih ne vemo nič. Janšo so slekli do gat, pa se na glavo postavljajo zaradi par tisoč € ali so legalni ali ne. Pri drugih pa vidimo milijonska premoženja, pa nič. Še volite jih.
tupamaross
# 05.12.2018 ob 13:05
Ja, seveda. Normalno je, da se nam novinarji usmilijo. Poglejte samo
gospoda Voduška.Namesto 300 tisoč na roke,ga bo sedaj vse skupaj
stalo 300 tisoč, kar je razlika 600 tisoč EUR

Vendar je vsaj živ ostal. To pa nekaj šteje.

Zakaj njega nismo poslali v Afganistan, da poroča po resnici. To je
pošten človek in nikoli ne bi lagal o raketiranju tiste bolnišnice,
zdravniki brez meja, kjer je bilo ubitih okrog 40 zaposlenih. On se
niti za milijon dolarjev ne bi o tem lagal. Človek je mož besed. 300
tisoč na roke, ali bom o tebi kot direktorju in o tvojem podjetju
napisal takšno srhljivko, da boš naslednji 20 let preživel v zaporu...
generacija56
# 05.12.2018 ob 13:03
Raja sicer ne, to jih rešuje, ne ve, da so novinarji, tako, kot raja, potrošni materijal.
Oblast, ki jih plačuje, njihove medije, reklame, pogojuje, kaj smejo pisati.
Zahodni svet je postal parodija, inkubator laži, prirejanja novic.
Odkar smo člani NATO, je vse kar beremo, parodija.

Ljudje se morajo zečeti zavedati, če ne boste v mirnem, kultiviranem duhu, dali vedeti, da niste neumni, da vidite, kaj delajo, da bo prišlo v nekem trenutku do katastrofe svetovnih razsežnosti, ki je izgleda edin način, da se na tem svetu kaj spremeni!
Vendar, če je v drugi svetovni bilo potrebno nekih 40 milijonov žrtev, da se je vsaj za treniutek nekaj bedakov streznilo, bo v naslednji etapi potrebnih 4 milijarde. Ali pa več.
In da boste novinarji sokrivi....
Kekec99
# 05.12.2018 ob 11:53
@tupamaros
Ne potrebuješ tajne policije in ne vem kakšnih raziska. Janša je celo življenje na državnih jaslih, se pravi je javno dostopno koliko je zaslužil. Poglej koliko je družina Janša bila vredna pred osamosvojitvijo in koliko je vredna danes. Po tem si odgovori ali so lahko v tem času na pošten način toliko zaslužili? Tudi kak novinar bi lahko naredil enako, kaj ne?
tupamaross
# 05.12.2018 ob 14:48
Ko ravno govorimo o novinarjih, naj bi Senatorji ZDA ta hip potrdili
domnevo,da je organizator in naročnik umorstva novinarja Košogija
izključno in le princ Salman.

Vendar pa, Savdijska Arabioja ima ta hip dospele menice države
ZDA v znesku 300 milijard USD.

Zanimivo bo.
AMFIBIJA
# 05.12.2018 ob 14:13
Iz Banana republike

Zgodba ta je že predolge brade,
prva jih dobi demokracija,
novi list, potem televizija,
ko poziv izda predsednik vlade.
seven7
# 05.12.2018 ob 13:02
@kekec 99

Odvisno katero stran vprasas.

Ti ppdam primer.

Ce novinar napise, da ne Janša trgoval z orozjem bo:

Demokracija napisala da je to laž.

Mladina pa da je resnica.

In kaj je res? No to pa vsi vemo. Samo nekateri ne lažemo.
mb128
# 05.12.2018 ob 19:29
Jobstl
Glej verjami ali ne, tvoja stvar, tvoja odločitev. Jaz sem demokrat, liberalec ergo odločitev je tvoja. Kakeršnakoli že bo mene zaradi tega ne bo nič več, nič manj.
Še glede onega Abc novinarja in druge ameriške invazije na Irak. Človek je hotel zadevo predstaviti malo drugače, ameriškemu gledalcu je hotel prikazati kako ob invaziji trpi povprečni iračan in za to dobil od Abc vodstva nogo ko je bil še v Iraku.
To sem zapisal samo zato, da bi nazorno pokazal, da se takšne stvari ne dogajajo samo v avtoritarnih režimih, ne dogajajo se samo pri nas ampak se dogajajo povsod. Štos je samo v tem da t.i. demokratični zahod takšne ekscese, ki se dogajajo drugje razstrobi v propagandne namene svoje ekscese pa zamolči oz. bi jih najraje zamolčal.
Da se povrnem na Abc novinarja. Razlog zakaj so ga odpustili? Deficit domoljubja!
Zdaj pa verjamite ali ne meni je vseeno.
mb128
# 05.12.2018 ob 17:48
Gully Foyle
Veš kako? Recimo doma imaš ženo, otroka, imaš kredit, imaš..., imaš skratka vse kar ima povprečen državljan gledano vsaj stereotipno. In potem se zgodi. V redakciji ti naročijo, da moraš poročati o tem in tem ter zadevo še raziskati hkrati pa ti "inteligentno" namignejo kako naj bi tvoj članek zgledal. In se lotiš dela, aktiviraš vse vire, ki jih premoreš, pregledaš vso javno dostopno dokumentacijo. Delaš na od urednika zadani nalogi kar nekaj časa in v roku uredniku prezentiraš svoj izdelek. Urednik ga pogleda in pravi da je zadovoljen. Celo pohvali te zato odkorakaš ponosno domov. A glej ga zlomak, na poti domov se ti zgodi nekaj kar nisi predvidel, kar si nisi niti v sanjah nisi mogel predstavljati da se bo zgodilo. Sploh v demokraciji! Kakorkoli že na poti domov ti zazvoni telefon. Halo, halo, tukaj minister, ne bom kateri, zapisal bom samo, da je že relativno dolgo pokojni, kako pa si vi sploh drznete zapisati to pa to, kdo ste vi, kaj ste vi. Takoj pokličite vašega urednika in od njega zahtevajte umik vašega skrupucala. Če se to ne bo zgodilo, če bo vaš članek objavljen v mediju, ki ga zanalašč ne bom zapisal se vam zna, zanalašč ne bom specificiral, zgoditi to pa to. Jep tako blizu znata biti ponos, veselje ter tesnoba, žalost. In kaj je storil DNS? En velik nič! In kaj je storil moj sorodnik? Nekako mu je uspelo skrampati denar, da je odplačal kredit predčasno nakar je spokal kufre in odšel v Nemčijo! V Slovenijo, tako on, pride še samo na obisk živel pa tu ne bo nikdar več.
Mimogrede.
Nikoli ni zvedel kako je tisti minister sploh prišel do njegove tel. št., nikoli ni zvedel kako je minister sploh vedel kaj piše v članku in sedaj ga to niti več ne zanima!
generacija56
# 05.12.2018 ob 13:53
Ironija je, da vsi ti posamezniki, "inteligentni", kot naj bi bili, saj sodijo človeštvu, resnici, kljub vsej inteligenci, niso poskušali izračunati svoje pokojnine, ki jo ponuja ZPIZ na svoji internetni strani....
Da bi v živo videli, kaj počnejo. Za koliko denarja.
Da se bodo kmalu pridružili tej masi nespoštovanih, zavrženih, preštevali evrčke, da bi preživeli.
To me čudi, kratkovidnost. Zabitost....
Ne vem več, kateri pisec literature je opisal, kako sin nosi očeta, da ga odvrže v prepad in njun pogovor....
Bom zaključil, hahahahaha...
tupamaross
# 05.12.2018 ob 12:55
Kekec99,
za vse, kar je Janša naredil, ima kritje, nima ga pa nihče drug
od levice. Vsaj tisti ne, ki nekaj pomenijo, tisti, ki so zbežali v
svet, predvsem v ZDA in Anglijo pa sploh ne.

Toliko časa, kolikor je Janša na državnih jaslih, so tudi toliko
časa novinarji v državnih časopisih in tv postajah in se mu nekoč
bodo lahko zahvalili za čudovite pokojnine,ki jih bodo dobili samo
za to, da so o njem pisali grozljivke.
Jobstl
# 05.12.2018 ob 19:15
Mb128
Ja upam da je kaj res od tega v tvojih besedah drugac smo moralno pa politicno odgovorno ze cisto propadli.
Jobstl
# 05.12.2018 ob 19:14
mb128
Nemcija ista cenzura identicni clanki , pa Berlin jeja eden nasih glavnih 3eh virov diktatov pa komand.
Kazalo